Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Operation Vaduz

2015. július 28. - Toadwart66

1280px-guentherz_2013-04-09_0224_staatsbesuch_heinz_fischer_marie_kinsky_von_wchinitz_und_tettau_hans-adam_liechtenstein.jpg

II. János Ádám főherceg és Marie Aglaë Kinsky von Wchinitz und Tettau grófnő (a grófnő nevét nem kell magtanulni)

Egy nagyon titkos katonai akciót szeretnék most ismertetni. Mindenkit megkérnék arra, amint elolvasta ezt az írást, kalapáccsal azonnal verje szét apró darabokra a számítógépét, mobilját, vagy tabletjét. Ha nincs kalapácsa egy egyszerű húskopfoló is megteszi. Megosztani szabad, lementeni tilos, mert az hazaárulásnak számít. A lényeg, hogy ne hagyjunk nyomokat.

Rájöttem, hogy a miniszterelnök úr az egész politikáját különféle ellenségek megtámadására építi. Ez önmagában nem rossz taktika, csak rosszul válogatja meg őket. Szegények, bevándorlók, amerikaiak az Unió. Régebben az oroszok, a bevásárlóközpontok. Nem jó választás, mert nagyon sokan vannak. Olyan ellenfélre van szükségünk, amelyet könnyedén legyőzhetünk.

Én megtaláltam a legjobb megoldást. Ott van Európa közepén és kiváló stratégiai pont. Egyszerűen le kell rohannunk Lichtensteint. Gondosan utánanéztem. Csak 36.942-en vannak. Egy kisvárosnyi ember. Esélyük sincs ellenünk. Nyílt katonai csapást nem mérhetünk rájuk, mert ahhoz át kéne vonulnunk Ausztrián. Ez valószínűleg sok embernek feltűnne. Önmagában nem lenne nagy gond, mert a honvédelmi miniszterünknek olyan ártatlan képe van, mint Svejknek a derék katonának. Azt mondaná, hogy egy NATO hadgyakorlatra igyekeztünk, de eltévedtünk és nem tudunk lehajtani az autópályáról. Az autópálya matricát természetesen megvennénk.

Én azonban kitaláltam egy praktikusabb megoldást. Szép fokozatosan túlnépesedjük őket. Volán buszokkal fogunk támadni, turistának álcázva. Ha ilyen módon kétszázezren beszivárgunk, sokkal többen leszünk, mint ők. Így simán elérhetjük, hogy autonómiát kapjunk. II. János Ádám hercegnek van egy rakat gyereke. El kell érnünk, hogy több szálon beházasodjunk a hercegi családba, ezzel a pozícióinkat megszilárdíthatjuk. 2 milliárd font a magánvagyona, ez öröklés esetén nekünk is jól jöhet. Lichtenstein hivatalos nyelve ezután a magyar lesz. Ezt népszavazással fogjuk kikényszeríteni.

Ha az Unio valamit kifogásol, azt mondjuk, hogy mi megszállási bevándorlók vagyunk. Ez ellen nem tudnak mit csinálni, mert nincs rá törvény. Onnan tudom, mert ezt a szót én találtam ki.

Össze kell toboroznunk úgy kétszázezer önkéntest, akik vállalják a hosszú utazást. A támadás előkészítése mindössze abból állna, hogy harcosainkat körbe-körbe utaztatnánk az országban. Szükségünk lesz még nagy mennyiségű Daedalon tablettára, de ez nem kerül olyan sokba. Előre kiszámoltam. Elemózsiát mindenki hozna magával, azt, amit szeret. Vaduzban majd rekvirálunk.

A támadást Hende Csaba miniszter úrral fogjuk megkezdeni. Én tábornok leszek. Ez mindenképpen kijár nekem, mivel az én ötletem és én készítem elő az akciót. Jelenleg őrvezető vagyok, de gondolom az előléptetésem a haza érdekében megoldható. Mi megyünk az első busszal. Azért, hogy felismerjük egymást, kék mackóalsót fogunk viselni. Ez nem olyan feltűnő, mint a terepszínű egyenruha. Vaduz lesz az első célpont. Bekvártélyozzuk magunkat a szállodákba, és amíg a többiek meg nem érkeznek hősiesen kitartunk. Ehhez mindössze az kell, hogy a szekrényeket az ajtó elé toljuk. Így a lichtensteiniek nem tudnak lerohanni minket. A biztonság kedvéért néhány szállodaigazgatót megszerzünk magunknak hadifogolynak. 

Gondoskodnunk kell az ő ellátásukról is. Majd egy kicsivel több sült csirkét viszünk. Azt még ki kell derítenem, hogy szeretik-e a kovászos uborkát.

Meg kell nyernünk magunknak a herceg jóindulatát, ezért viszünk neki ajándékot. A tervnek ezt a részét még alaposan ki kell dolgoznunk. Meg kell ismernünk a szokásait és, és hogy mit szeret. Ebben mindenki segítségére számítok.

Ha ez az akcióm sikerül, ezzel a módszerrel a későbbiekben elfoglalhatjuk Ausztriát, majd Svájcot is. Ez utóbbi azért lenne fontos, mert rengeteg pénzük van. Ezt kell megszereznünk. Ez azonban a jövő kérdése, addig minden erőnkkel Lichtensteinre kell koncentrálnunk.

Ha valakinek van arrafelé rokona, keresse meg Hende Csabát. A jelszó Vaduz, ő mindent érteni fog. Minden apró kis információ fontos. Fényképek is kellenének, mert én még sosem jártam arrafelé. Egy tábornok számára nagyon fontos, hogy mindenről tudjon.

Remélem nincs lichtensteini köztünk. Ha valaki lichtensteiniül beszél, azt azonnal ejtsük túszul. Majd mi kifaggatjuk.

Senki ne felejtse el! A jelszó Vaduz! Kirakom II. János Ádám fényképét is. Ha valaki összefutna vele, próbálja meg óvatosan kikérdezni. Nekem elég szimpatikusnak tűnik.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr867661722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása