Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Megélhetési műkörmök

2016. május 25. - Toadwart66

exkavator2.png

- Minden tiszteletem az itt jelenlévőknek! Egy kis problémával zavarnám meg önöket. Tegnap készíttettem az itt látható műkörmöket. Mára az egyik sajnos nagyon csúnyán megrepedt. Szeretném garanciásan megjavíttatni. Ha azonban ez nem lehetséges, a csere is tökéletesen megfelelő lenne a számomra.

- Üdvözlöm önt a jelenlévők nevében. Jól emlékszem. A rozsdamentes acélból készült modellünkről van szó, ha nem tévedek.

- Pontosan. Príma minőségű koracél. Ezzel kecsegtettek. Nézze csak meg a többit, azok tökéletesek is. De ez? Ez itt teljesen széthasadt.

- Tényleg nagyon rémisztő látványt nyújt. Ez alighanem anyaghiba. Vissza kell küldenem. Nagyjából három-négy hét alatt meg is lesz. Megfelel ez önnek?

- Sajnos nem. Ez nagyon hosszú idő. Nekem addig is meg kell élnem valamiből. Mihez kezdjek fogyatékosan?

- Fogalmam sincs. Annyira fontos ez? Egy kis esztétikai hiányosság. Mit csinál tulajdonképpen a körmeivel?

- Maga szerint mégis mit? Intenzíven ások!

- Semmiképpen nem akartam felbosszantani önt. Kérem, ne idegeskedjen. Talán ajánlhatnék önnek ideiglenesen egy alumíniumból készültet. Jóval olcsóbb, mint az acél és darabonként kapható. Príma minőségű, színezett alumínium műkörmeink vannak. Nézze csak ezt itt!

- Ne nevettesse már ki magát ezzel! Mihez kezdjek vele? Egy nap alatt simán elkoptatnám.

- Sajnos, akkor nem tudok segíteni. Feltételezem acrylic, illetve zselés szóba sem jöhet.

- Persze, hogy nem. Hol használjam? Egy homokozóban? Tudja mit? Adjon akkor helyette egy új koracélosat. Megveszem, és kész. Értse már meg! Égetően nagy szükségem van rá!

- Sajnos kóracélból csak tejes kollekciót adhatunk. A garancia pedig csak erre az egyre jár. A többire nem vonatkozik, mivel azok jól működnek. Így mondta, ugye?

- Igen. Nekem azonban pontosan tíz darab ujjam van és mindegyikhez tartozik egy-egy köröm. Hívhatja tőlem ezeket akár karomnak is, nekem teljesen mindegy. Egy selejtes műköröm miatt most amputáltassam le az egyiket?

- Ez nem lenne túl szerencsés megoldás. Műujjal ugyanis nem szolgálhatunk.

- Ez kétségbeejtő. A szomszédomtól hallottam, hogy önöknél kiváló minőségű nemesacél műkörmöket lehet csináltatni. Erre most itt állok köröm nélkül.

- Mélységesen sajnálom, de tényleg a gyártás folyamán történhetett valami. Még soha nem találkoztam ilyen esettel. Műanyagból készült műkörmöknél persze gyakran előfordul az ilyesmi, de ez itt príma minőségű acél. Mármint úgy értettem, ha nem pont anyaghibás. Amúgy jól működött?

- Igen, elég jól. Meg is voltam vele nagyon elégedve. Az első repedésig. Most akkor mit csináljak? Repesszem meg a többi kilencet is?

- Ezt semmiképpen sem ajánlanám önnek, mivel az már szándékos rongálásnak minősülne. Arra pedig már nem vonatkozik a garancia.

- Eléggé kétségbeejtő a helyzetem. Éhen fogok veszni.

- Őszintén sajnálom, bár enni véleményem szerint kilenc körömmel is lehet. Ez nem műfogsor.

- Ha tudtam volna, hogy ez történik… Biztos meghagytam volna az eredetieket.

- Ilyen a divat. Ne minket hibáztasson emiatt. Nagyon sokan használnak műkörmöt és elégedettek az életükkel. Ennyire fontos az életében egy egyszerű köröm?

- Persze. Mindennél fontosabb. Nem tudok meglenni nélkülük.

- Megkérdezhetem, hogy tulajdonképpen mivel is foglalkozik?

- Ön szerint mégis mivel? Nézzen rám. Szerintem nem nagyon hasonlítok egy feketerigóra. Maga még nem látott vakondokot acél műkarmokkal?

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr938745302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása