Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Irány a Mars!

2016. június 22. - Toadwart66

em171vas12b.jpg

„Jávor Benedek képviselőnek bőven elég egy – a sajtóban keringő félinformáció –, és máris Brüsszelbe rohan feljelenteni saját hazáját: Magyarországra árulkodik ahelyett, hogy a feljelentés megtétele előtt legalább a tényeknek utánanézne”– írta közleményében Csepreghy Nándor, a Miniszterelnökség államtitkára, aki szerint mindössze napi 28 főre tettek vállalást a felcsúti kisvasút látogatottságával kapcsolatban.” (Csepreghy: Napi 28 utassal számoltak a felcsúti kisvasútnál)

A Vál-völgyi kisvasút sikeres megépítése után minden bizonnyal sokakban azonnal felmerült a Mars-utazás közeli megvalósításának lehetősége. A Jávor Benedek által oly rútul elárult kisvonat a Puskás Akadémia megállóhelytől gyönyörű környezetben robog a mintegy 6 kilométerre lévő Alcsútdoboz Arborétumig, majd ugyanezt a távolságot visszafelé is könnyedén megteszi. A Mars-utazás megvalósításához szükséges optimizmus tehát minden szempontból megalapozottnak tűnik.

Ha pusztán makacsságból sikerült egy vasutat építeni a semmiből a semmibe, akkor 80 millió kilométer megtétele sem jelenthet túlságosan nagy akadályt. A Mars 26 havonta kerül ilyen közelségbe a Földhöz, így bőséges idő áll rendelkezésre a megvalósításhoz. A minimális üzemanyag-felhasználású Hohmann-pálya ráadásul már készen is van, a használata pedig teljesen ingyenes.

Nemrég még az is kiderült, hogy az elektromágneses hajtómű nem mond ellent Newton harmadik törvényének és nem kell közbeszerzést kiírni az elkészítéséhez. Ez a hajtómű nem használ üzemanyagot, mindössze fényt bocsájt ki és ezzel tud hajtóerőt generálni. Nagyjából úgy működik, mint egy elemek nélkül is világító, iszonyatos sebességgel száguldó zseblámpa. Ennek segítségével mindössze 70 nap alatt el lehetne jutni a Marsra. (Mégis eljuthatunk a Marsra 70 nap alatt)

A Mészáros és Mészáros Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. számára nem okozhat nagy kihívást egy hazai gyártmányú elektromágneses hajtómű legyártása és egy igényesen kivitelezett, műkővel gondosan körberakott indítókomplexum felépítése a felcsúti Pancho Aréna szomszédságában.

Az űrkomplexum méltó nevének kiválasztása természetesen nagyon fontos. Az 1844-ben megkezdett Pest-Vác vonal megépítésében jelentős szerepet játszott Wurmb Kornél mérnök-kapitány. Az építkezésnél az anyag– és a járművek beszerzése, a vállalkozók visszaélései miatt sok nehézség adódott, így hagyománytiszteletből ebben az esetben a Wurmb Kornél Indítókomplexum elnevezés tökéletesen megfelelne. Az űrhajó ettől függetlenül nyugodtan viselhetné a Mészáros és Mészáros, Felcsút mh. – Mars mh. nevet.

A projekt koordinációját a neves néptánc oktatóra, Tessely Zoltánra lehetne bízni, aki mindig is szívén viselte Orbán Viktor sorsát, és a miniszterelnök minden egyes döntése külön örömet jelentett a számára. Nála elkötelezettebb hívet nem nagyon lehet találni a környéken. Biológia-földrajz szakos tanárként kemény és alapos kiképzést kapott csillagászatból, így a Marsot is jól ismeri. Mint az Etyek, valamint a Szent László- és Váli-völgy területfejlesztéséért, a Wurmb Kornél Indítókomplexumért és a Nemzeti Mars-utazásért felelős miniszterelnöki biztos minden tőle telhetőt megtenne a siker érdekében.

Mivel az expedíció különböző okokból elhúzódhat és a baloldal megrögzött szokása szerint kizárólag külföldi érdekeket szolgál, ezért célszerű lenne Magyarország Alaptörvényében a Nemzeti Hitvallást kiegészíteni az alábbiakkal:

„Mi, Magyarország polgárai készen állunk arra, hogy országunk rendjét a nemzet együttműködésére alapítsuk és a Mészáros és Mészáros Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. által gyártott elektromágneses hajtómű segítségével – amint lehetőségünk adódik rá – elinduljunk a Marsra.”

Magával az utas-számmal a Mars-utazás során nem lenne sok gond. Ebben a műfajban 1-2 ember eljuttatása 26 havonta a célállomásra már eleve hatalmas sikernek számít. Nem kell bíbelődni napi 20-30 fősre duzzadt, izgatott embertömeggel.

Orbán Viktor számára természetesen kellemetlen lehet majd, hogy a kertje végében már nem csak egy stadion fog állni, hanem egy kilövőállás is, de a nemzet érdekében biztos ezt is el fogja viselni. Ez nagyjából olyan érzés, mintha egy Birodalmi II osztályú csillagromboló közlekedne a tornáca előtt, de csak úgy kétévente.

Ha a háttérhatalmak nagyon támadnák a fejlesztési tervet és a Mars-utazást, meg lehet fenyegetni őket azzal, hogyha sokat ugrálnak, akkor 92 év alatt elugrunk az Alpha Centauri-hoz és nekilátunk a környék gyarmatosításának, valamint alapos kizsákmányolásának.

Az összeesküvőknek és árulóknak be kell látniuk, hogy egy Mészáros és Mészáros-féle elektromágneses hajtómű birtokában ez igazán nem jelenthet különösebb nehézséget.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr708830684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Netuddki. 2016.06.22. 16:45:55

"Ez a hajtómű nem használ üzemanyagot, mindössze fényt bocsájt ki"

Nem addig a! Valamit félreértettél. Olyan nincs, hogy a semmiből mozgási energia lesz, lásd termodinamika tételei. Szóval ez a marsi jármű egy elektronyos energiával működő kézihajtány lesz, amihez kelleni fog az a Paks 2...

Toadwart66 2016.06.22. 19:16:41

@Tibi !: Akkor ezér' nem működik nekem.

ubu1a 2016.06.23. 00:25:22

Nem kellene olyan nagy teljesítményű hajtómű, hiszen ki tudjuk kapcsolni a gravitációt. Legalábbis ezt ígérték a hívők ugyanerről a vidékről.
süti beállítások módosítása