Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Tüntike

2018. április 24. - Toadwart66

image_1_2.jpg

"Gyalázkodásba és nevetségességbe torkollott Sorosék tüntikéje." (Origo)

Na, so. Olyan tündi-bündi tüntike.

Marhaság. Most, hogy a disznófejű Nagyurat gyakorlatilag kiebrudalták Budapestről, még inkább nevetségessé vált az egész Origo szerkesztőségi – vagy diszpécserközponti – gárdája. Egy rövidke mondatba négy hazugságot belegyömöszölni bizony remek teljesítmény. Vajon hány óráig tartott az összeeszkábálása eme műremeknek és mennyit fizettek érte? Gyaníthatóan eleget. Esetleg egy jelenlegi fontos ember leküldte jól sikerült végtermékét emailben az irányítóközpontból? Mindenesetre átok reájuk, akik eladták lelküket Orbánnak! Gyalázkodás ezzel teljesítve.

Az Origo szerkesztőségét vajon ki finanszírozza? A Szentlélek, Csizmadia Lászó és baráti köre, esetleg Baron Samedie, a sírok örzője? Ez van. Gyalázkodásba és nevetségességbe torkollott Mészáros Lőrinc színvonaltalan portálocskája. 

Tüntike, mi? Mint egykor a polgári gödröcskék. A Választás.hu ábrájából szépen kirajzolódik egy kellemetlen tendencia. Az Origo viccportál sztahanovista dolgozói is láthatják, ha máshol nem, talán otthon, egy elsötétített szobában, esetleg a mellékhelységben szorongva, mondjuk a nagymama laptopján, hogy a Nagy Puhos Testvér hatalmas médiafölénye, valamint zavarosan barna propaganda-zuhataga ellenére is kezd kiszorulni a fővárosból.

Ha valaki elveszti Budapestet, az előbb vagy utóbb, de elveszti az országot is. Ha lassan is, de az igazság eljut vidékre, előbb mint szemenszedett hazugság, aztán meg, hogy az anyjuk Istenit, ez tényleg igaz formájában. Na, az lesz az pillanat, amikor jogosan beszélhetünk gyalázkodásról és még sok minden másról.

Lesz munkája a vadi új Orbán-vezérigazgatóságnak, ha rá akarják tenni mancsukat Budapestre. Az elmúlt 8 év alatt szépen lerohasztották a fővárost. A tömegközlekedés igazán példaértékű.

Az ellenzéki pártok sem játszhatják már sokáig a hülyét. Dönteniük kell az Orbán biztosította viszonylagos biztonságos és kényelmes életkörülmények, valamint a bizonytalan és sok munkával járó vidéki turnék között. Velük Orbánnak talán könnyű dolga lesz. Felvásárolja, kitiltja, semmibe veszi, megzsarolja őket, kedve szerint. Sok energiát nem fog rájuk pocsékolni. Jó szokása szerint valószínűleg szóba sem áll velük. Vitatkozhatnak majd Németh Szilárd megingathatatlan észérveivel, könnyed retorikájával.

Tüntike? Mi van, békeporontyok? Békemenetecske, meg "Lánc, lánc eszterlánc, eszterlánci cérna," "transzformált" közpénzből. Az van.

Gyalázkodásnak számít, ha a tüntetések szónokai kimondják azt, Orbán csak saját érdekeit védi, magán média és gazdasági birodalmat épített ki, törvényesítette a korrupciót, kivéreztette az oktatást és az egészségügyet? Az Origo újságírói annyira mamlaszok (Illetve félre a politikai korrektséggel. Beszari alakok, ez az igazság.), hogy már az sem érdekli őket, saját szakmai hitelességüket (?) rég lenullázták. Nagyjából annyi önálló gondolatuk van mint a középkori, másoló szerzeteseknek. Legfőbb dolguk pénzügyi egyenlegeik önfeledt nézegetése. Ha már gyalázkodásról írnak, legalább próbálják meg értelmezni azt, amiket tollba mondanak nekik a pártközpontból.

A kormány ellenes tüntetőket szerintük Soros György finanszírozza, a Békemenetet pedig maga az Ausztrál Üdvhadsereg. Majdnem mindegy, hogy honnan szereznek a szervezők pénzt, az Origó és klónjai titkos videófelvételekkel úgyis be fogják bizonyítani, hogy Soros György, Gyurcsány és a cionisták osztogatták a pénzt, ráadásul még csak nem is Erzsébet-utalvány formájában, hanem dollárban. Elég, ha a tüntetők közül valaki előveszi a pénztárcáját, aztán már mehet adásba „A lám-lám, naugyehogy!”. 

A budapesti tüntetések nem ideológiákról, pártokról, választásról szólnak, hanem konkrétan Orbán Viktor megbuktatásáról. A Fidesz által kisakkozott választási rendszer, a fékek és ellensúlyok kiiktatása, a közintézmények einstandolása miatt ez választással nem nagyon lehetséges. Még egy nyomorult népszavazást sem lehet összehozni, ha azt a Fidesz blokkolni kívánja.

Tekintsük talán az oroszlánszívű Origót a szabad sajtó etalonjának? Tekintse annak az, akinek nincs ki mind a négy kereke, illetve vigyázzba vágja magát, ha a rádióban meghallja felcsendülni Orbán Viktor lágyan karcos hangját.

Magyar miniszterelnök ellen még nem nagyon tüntettek beiktatásakor. Már ez is remek móka lesz. Érdekli-e vajon a tiltakozás résztvevőitt majd az, hogy valaki jobbikos, druida, liberális, maoista, sikeres ingatlanszakértő, esetleg városszerte oly népszerű patológus? Olyan nagyon már nem. Ezek az idők elmúltak. Lassan észre kellene venni, hogy Magyarországon nincs demokrácia, valamint azt, hogy Fidesz nem a magyar választók érdekeit képviseli, hanem csak a sajátját. Egy erőforrásokat pazarló, önfenntartó rendszerré vált. Felvásárolja híveit, méregdrága propagandával megdolgozza őket, oszt', jónapot. Jöhet a lenyúlás, ráadásul nemzeti érdekekre hivatkozva. Jól bejáratott szisztéma. Minek ilyenkor lelkizni, meg értelmetlen ideológiai vitákba keveredni? Orbán eddig is ezt használta ki, most is erre fog játszani.

A kormánypropaganda azt fogja hirdetni, a „magyar” kormány elleni „demokrácia” ellenes tüntetést Soros pénzeli, és ismét gyalázkodásba, nevetségességbe fog fulladni. Mást nem nagyon tudnak kitalálni. Ha az Origo és számtalan tesója ezt megírja, azt jelenti, alapos kontroll alatt tevékenykednek. Mily meglepő!

Orbánnak lassan nem marad más választása mint bírságolni, zsarolni, fenyegetőzni, büntetni, tiltani. Bosszút állni, elégtételt venni. Mindebből pedig bármi kisülhet. Akár még egy országos szintű gyalázkodás is.

A lehetőségek között ott van még a kussolás és a jól bevált lapítás. Majd kiderül, ha kiderül.

gazsibacsilotetu.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr2013858664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agapornisz 2018.04.24. 21:09:31

Nem akarom a kedves posztoló bimbódzó optimizmusát elvenni, de picit tanulmányoznia illenék az elmúlt húsz év budapesti eredményeit versus a Fidesz országos eredményeinek alakulását. De, azért minden joga megvan az elméletképzésre. Sok sikert hozzá!

Aquincum 2018.04.24. 21:27:01

@Pepibubó: “Az ATV-n most megy élőben egy vitaműsor, ahová behívták Stefkát a birkamenetről és a mostani tüntetésekről hazudozni. Kérdezze már meg tőle valaki, hogy megvan-e még a kádári kommunista MSZMP párttagkönyve!” “Pofám leszakad!” Egyetértek, nekem nekem is leszakad. Ezeknek semmi szégyenérzete, sem morálja nincs! Gondolj a Soros elleni kampányra, miközben a fél vezérkarukat - a Disznófejű Nagyurat is - és a pártjukat éveken át segítette, pénzelte a Soros Alapítvány. Milyen emberek ezek? És szépen kétharmadot kaptak. Attól félek, ezért nagyon drága árat fog fizetni az ország. Komolyan, Orbán is, Szíjjártó is - bár mindketten okosak és tanultak - egy lótolvaj etelikai szintjén vannak. Undorodom tőlük.

Pepibubó 2018.04.24. 21:37:05

@Aquincum: Egyetértek, magam sem tudtam volna jobban kifejezni, amit én is gondolok róluk. A kádári diktatúrában szocializálódtam, mindig is állítottam az akkori rezsim kommunistáiról, hogy aki azt mondja, nálam jobban utálja őket, az hazudik. Azonban ez a mostani álkeresztény, álnemzeti, valójában nyugatgyűlölő, szabadságellenes kommunista banda náluk is utálatosabb. Önmagában már amiatt is, mert a kádári diktatúra alapja legalább egy idegen katonai megszállás volt, a szovjet haderő jelenléte nélkül azonnal összeomlott volna. Ez a mostani viszont kizárólag a - khmmmm - kevésbé tájékozottak megtévesztésén és tudatlanságban tartásán alapszik. Ahogyan mondod: undorodom tőlük.

2018.04.24. 21:39:35

@Pepibubó:
Azzal egyetértek, hogy Orbánék ideológiája nem a Horthy rensszerre, hanem Rákosiékre hajaz, de én a budapesti és vidéki választókról beszéltem, és a Horthy rendszer féle ál-demokratikus választásokróly az EU-ban nem építhet Orbán direktben diktatúrát, ezért szüksége van egy hangos, de esélytelen ellenzékre, ennek a bázisa meg most is, mint a Horthy rendszerben is, Budapesten van.

Aquincum 2018.04.24. 21:42:55

@Pepibubó: “A kádári diktatúrában szocializálódtam, mindig is állítottam az akkori rezsim kommunistáiról, hogy aki azt mondja, nálam jobban utálja őket, az hazudik. Azonban ez a mostani álkeresztény, álnemzeti, valójában nyugatgyűlölő, szabadságellenes kommunista banda náluk is utálatosabb.“ Minden szavaddal egyetértek!

morph on deer 2018.04.24. 21:45:27

@Gerolsteiner:
“ „demokrácia” ellenes tüntetést Soros pénzeli" Miért, ki pénzeli?”

Én.
Meg te.
Meg minden adófizető, miután az MVM-en keresztülfuttatva már megint elveszett a lóvé közpénz jellege mire a CÖF-höz ért. De attól még egészen szépen látszik a százmilliók nyoma, ne aggódj.

Szóval nyugodj meg, az “antidemokratikus tüntetést” a magyar adófizetők pénzelik, nem a Soros.

Soros csak az antidemokrata vezetőket meg az antidemokrata pártjukat pénzelte egy darabig, de ez már benne van a történelemkönyvekben is, nem úntatlak vele.

Pepibubó 2018.04.24. 21:46:19

@diszkriminans: Ezzel a kiegészítéssel már egyetértek, csak az előző formában félreérthető volt. Tény, hogy az orbáni rezsim egyik fontos pillére, az ellenzéket lejárató Gyurcsány lélegeztetőgépének kapcsolója Orbán kezében van.

kvadrillio 2018.04.24. 21:54:21

TÓTAW BÁCSI..., EZ KURVAJÓRA SIKEREDETT !!!!! :o)))))
Tóta W.: Balog Zoltán emlékére
Tóta W. Árpád
Tóta W. Árpád
436

Schmitt Pál óta nem búcsúztattunk ekkora senkit.

Nem siratni jöttem Balog Zoltánt, de az se volna helyénvaló, ha szó nélkül néznénk végig a bukását. Nem sok minden történik ma a politikában, ami örömet okoz, úgyhogy becsüljük meg a villanásnyi derűt. Hogy legalább ő eltakarodik. Tudjuk, nem lesz jobb ezután se, de Balog Zoltánt sosem fogjuk visszasírni.

Alá tartoztak az érdemi politika legfontosabb területei. Sajnos már egy egész generációnak nincs emléke arról, hogy eredetileg kormányzás alatt nem kizárólag a rémhírterjesztést, a manipulációt és az egyet nem értők eltaposását értettük. Hanem például az volt a téma, hogy mi folyik az iskolákban és a kórházakban. És legalábbis gondolkodtak azon politikusok, hogy vajon hogyan tehetnék ezeket jobbá.

Sőt, amikor reformterveik nem kapták meg a politikai támogatást, fogták magukat, és lemondtak. Ezt azért tették, mert hittek valamiben, akartak valamit, és némelyik még értett is hozzá. Balog volt az első, akinek mindegy volt, mi történik.

Igaz, előtte még nem egyetlen miniszter képviselte a kormányban a közoktatás, felsőoktatás, egészségügy, szociális háló, civil szervezetek, egyházak, kultúra és a sport ügyét. Ez a minden villanyoszlopnak szalutáló jámbor balfasz olyan portfóliót kapott a nyakába, ami alatt nála gerincesebb élőlények is rakás szerencsétlenséggé roskadnának össze. Nem is tárca, hanem vagon.

Az ősbűnt nem ez a mazsolává töppedt alak követte el, hanem Orbán Viktor. Akkor, amikor összesöpörte az őt nem érdeklő témákat egy porzsákba, ráfirkantotta, hogy „emberek”, odapasszolta Balog Zoltánnak, és röhögve elszaladt. A sokkal egyszerűbb sorsra kalibrált, karót nyelt, engedelmességre tenyésztett gyáva pap meg ott maradt a zsákkal, és hat éven át zavartan nézegette.

Érdemi döntéseket nem hozhatott. Pontosan tudta, hogy a miniszterelnök kurvára nem kíváncsi a véleményére. Szomorkás estéken nyilván belátta, hogy ez jogos, hiszen senki mást sem érdekel, mit gondol Balog Zoltán a huszonegyedik századi oktatásról, a külföldi egyetemek szerepéről, az egészségbiztosítási rendszerről vagy a Higgs-bozonról. Még őt magát sem, hiszen nem is gondolt semmit.

Mozgástere mégis volt: Orbán azért bízta rá ezeket az ügyeket, hogy csendben, csökkentett módban üzemeltesse, pacifikálja, és neki a kormányülésen ne kelljen órákig foglalkozni holmi proligyerekekkel, kórházi fertőzésekkel meg efféle bohóságokkal. Ezen belül szabad kezet kapott; milliárdok felett diszponált, és akár tehetett volna jót is. Ettől a mozgástértől meg is rettent, és igyekezett a legvulgárisabb konzervatív szamárvezető mentén kitölteni. Egyáltalán nem is próbált felzárkózni, tanulni, körülnézni a világban, képviselni gondolatokat. (Még annyira sem, mint Áder János, pedig vele nehéz nullaságban versenyezni.) Arra viszont volt esze, hogy megpróbálja elhallgattatni az összes tanárt, orvost, kórház- és iskolaigazgatókat, nehogy kiderüljön a turpisság. Balog Zoltánnak köszönhetjük a félelmet, amely a magyar értelmiség derékhadát kerékbe törte.

Senki sem kérdezte őt, amikor eldőlt, hogy nekimennek a CEU-nak. Nem kérdezték a szuperkórházról, és – noha elvileg a sport is hozzá tartozott – nem volt beleszólása sem az olimpiarendezés, sem a vizes vb, vagy az eszement stadionépítések kérdésébe. Azt intézték egymás közt tolvajok és más bűnözők. A közoktatás egyik legfontosabb problémáját, a digitalizációt a miniszterelnök kivette a kezéből, és rábízta – dobpergés – Deutsch Tamásra.
Running man

Éveken át próbálta eljátszani, hogy a helyzet magaslatán van. Államtitkárok cserélgetésével védte a seggét, amikor már szájközépig ért a szar. De mivel totál hülye volt minden részterülethez, rendre fogalmatlanokat nevezett ki. Vagy azért, hogy ne legyen a házban nála okosabb, vagy mert nem is tudta felmérni, ki kicsoda.

Közben valamit mégis kitanult. Na nem az egészségkasszákat vagy a sikeres tanítást, hanem a menekülést. Minden erejével kerülte, hogy kérdésekre kelljen válaszolni. Egyszer megpróbálta, nem sült el jól, aztán meggyőzte magát, hogy aki egyáltalán jelentkezik az ő óráján, az lázadó. Ennek csúcspontja volt, amikor közölte az újságíróval, hogy majd akkor nyilatkozik nekik, ha megtérnek. Ha volna isten, ebben a pillanatban reccsent volna rá egy égő csipkebokorból: mit képzelsz te magadról, hülyegyerek? Mit jelent szerinted az a szó, hogy miniszter?

Már csak meg akarta úszni. Tudta, hogy alkalmatlan, hogy igazából semmi keresnivalója nem volt itt, és ha egyáltalán hívő még, akkor talán megtalálta a bűntudat is. Mert bűnösök vagyunk valamennyien, de nem mindenki kúrhatja el több százezer gyerek életét, juttat a temetőbe sok ezer menthető beteget, és pusztíthatja el Magyarországon azt, amire még a határokon kívül is kíváncsi a világ.

Schmitt Pál bukása óta nem volt részünk ebben a különös, kísérteties, mégis kellemes érzésben. Amikor kimegy valaki a szobából, és többen leszünk.

impala 2018.04.24. 21:58:43

nemcsak a lové veszti el KÖZpénz jellegét, országunk vesztette el KÖZtársaság jellegét.

morph on deer 2018.04.24. 22:02:07

@Pepibubó:
“...ez a mostani álkeresztény, álnemzeti, valójában nyugatgyűlölő, szabadságellenes kommunista banda náluk is utálatosabb.”

Mnden stimmel, csak a ‘kommunista’ nem. Azért nem, mert a kommunizmus internacionalista szemléletű volt, az orbanizmustól meg mi sem áll távolabb.

Szerintem ez egy újracsomagolt nemzetiszocializmus, piros-fehér-zöld szalaggal átkötve. A csomagban természetesen bőven van az ötvenes évek kommunista demadógiájából is, de ‘van ott bőven minden jó’ a dicső 30-40-es évekből is, meg a ‘nagy testvér’ mai trükkjeiből, amit akarsz, minden.

Bár ahogy nézem, ez már a “nemzeti-bolsevizmus” speciális, felcsúti változata lehet inkább.
Mindenesetre nagyon szép lesz, ahogy vezérünk ezzel az atitüddel trónra fog lépni, de tényleg!

És a pórnép vidáman tapsikol, mert nagy az öröm, hogy végre megint cselédek lehetnek. Szép lesz, na.

morph on deer 2018.04.24. 22:04:30

“Nem sok minden történik ma a politikában, ami örömet okoz, úgyhogy becsüljük meg a villanásnyi derűt.“

Mielőtt kinevezik helyette a Németh Szilárdot..

Pepibubó 2018.04.24. 22:11:59

@morph on deer: Így van, és még a nyomort se felejtsük ki az összképből! Ami a pórnépre vár az EU-s pénzek elapadása és az unióból történő kiebrudalásunk után. Amit majd szintén megmagyaráznak neki, miért jó az a társadalomnak, ha újra nem lesz hús a boltokban, és visszatér a jó öreg hiánygazdaság. Még a kádárinál is durvább formában, ugyanis nyugati hitelek sem lesznek, amiből némi látszatot fenn lehetett tartani abban az időben.

ember100 2018.04.24. 22:14:04

Helló !

Nekem az az álhír tetszik amit a Sorosgyuribá ír támogat
index.hu/belfold/2018/04/24/kuria_torvenytelen_volt_a_kettos_allampolgarok_szervezett_szavaztatasa/
Meg azért tegnap tegnapelőtt is volt egy- két ilyen álhír !
Ezeket be kellene tiltani .
Nincs itt egy Vezető Aki a Napnál is Fényesebben Ragyog hogy betiltsa ezeket az álhíreket ?????
Azt hiszem ennyit a Magyar demokráciáról amiben élünk !

Pepibubó 2018.04.24. 22:25:32

@ember100: Ez most irónia? Mert akkor nem értem, bocs!
A Kúria megállapította, hogy törvénytelen volt a választás, de nem annyira. "Nem annyira", hogy a Kedves Vezér ne kaphasson teljhatalmat: nesze semmi, fogd meg jól!
Ennyit a magyar demokráciáról, amiben élünk!

Evel Knievel 2018.04.24. 22:33:21

Ha Budapestnek égnie kell, akkor égni fog :) és nem feltétlenül a helyieknek kell felgyújtani. Ebben az országban nem lesz liberális baloldali kormány.

agapornisz 2018.04.24. 22:35:29

@Aquincum:Azért cizellálás kedvéért megjegyezném:
1. Ha alapítványt teszek, akkor ezzel nem íratok alá hűségnyilatkozatot, mert akkor ez üzlet.
2. Abban az időben a Soros féle világszemlélet még nem bontakozott ki a maga teljességében, enyhén szólva Egyetlen szó sem volt genderizmusról, nyílt társadalomról, migrációs viselkedési módról, stb. Egyedül a demokratikus berendezkedések kinti tanulmányozása, pár hónapig, mint kb. ma az Erazmus.

morph on deer 2018.04.24. 22:41:26

@Pepibubó:
“miért jó az a társadalomnak, ha újra nem lesz hús a boltokban”

Miért miért! Mert úgy egészséges, azért!
Egyébként is, hol van az előírva, hogy minden állampolgárnak dagadt disznóhoz kellene hasonlítania, pont úgy, mintha egy levitézlett focista lenne...
Jól is néznénk ki!

morph on deer 2018.04.24. 22:51:06

@Evel Knievel:
“...és nem feltétlenül a helyieknek kell felgyújtani”

Hűha, pirike!
Neked még nem mondták, hogy mivel kéne inkább játszanod a gyufa helyett?
Az még nem neked való!
Mert tudod, aki a tűzzel játszik az nagyon vigyázzon, mert könnyen megégetheti magát...
Én szóltam!

ember100 2018.04.24. 22:51:12

@Pepibubó:
Helló !

IGEN irónia volt de csak az első fele .
Mi a fenét állapított meg a "független " Kúria egy nesze neked semmit !
Nevetséges ! Csak úgy mint a pótpéteri "ügyészség" !
EZÉRT csak a látszat hogy demokrácia van !
Olyasmiről meg ne is beszéljünk mint a szavazatvásárlás tudod a bözsi utalvány , rezsitámogatás.....
Persze hivatalosan nem az de azért mégis csak !
Lehet mentegetni a Nagy Vezetőt csak nem etikus , érdemes.
Meg lehet magyarázni hogy a mi érdekünkben lopják a pénzünket deeee ...

Aquincum 2018.04.24. 22:51:16

@agapornisz: “Azért cizellálás kedvéért megjegyezném:
1. Ha alapítványt teszek, akkor ezzel nem íratok alá hűségnyilatkozatot, mert akkor ez üzlet.” Hogy mennyire üzlet százmilliókkal támogatni fiatalokat, nem tudom. De én biztosan nem folytatnék ilyen rohadék kampányt az ellen, akinek sok mindent köszönhetek. Az megvan, hogy a politikai ribanc Schmidt Mária 3 éven át Soros ösztöndíjas volt? Nem érzed ennek a hihetetlenül erkölcstelen voltát?

Evel Knievel 2018.04.24. 22:56:33

@morph on deer: ha úgy alakul ne legyen kétséged kiknek a seggét fogják szétrúgni egy '"Majdan" téri akcióban. Buzik? Hazátlan liberális globalisták? Nyugdíjas DK szavazók? Ugyan már forradalmár..vegyél be nyugtatót. Égni fogtok ha égni kell

contractor 2018.04.24. 23:06:43

Ugyanilyen pesti eredmény mellett még 2002-ben és 2006-ban is vitte az MSZP és az SZDSZ az egész országot, mostez meg semmire sem volt elég, csak a Fidesz 2/3-ra. Valami nagyon megváltozott vidéken, főleg az aktivitás. Sikeres volt a Comedy Central és rengeteg Aranka döntött úgy, "hogy nehogy má a hülye pesti döntse el, hogy ki vezeti az országot" és simán behozta a Fideszt győztesnek.

kocsisj 2018.04.24. 23:07:42

@kvadrillio: Ez legalább olyan jó volt, mint a blog. Gratula!

kocsisj 2018.04.24. 23:20:54

@contractor: Csakhogy akkor még voltak a TV-ben választási viták (az más tészta, hogy az ott ígértekből mi valósult meg), ahol is az életében 2 percet nem dolgozó, beszédhibás (érthetetlenül hadaró) és a vidékieknek akkoriban ( igazából most sem azon kívül, hogy jönnek az arabok és megdugják a lányodat) semmit mondani nem tudó Orbán égett, mint a rongy. Nem véletlenül azóta semmilyen érdemi vitára sem melyik Fikuszos nem áll ki.

Kelly és a szexi dög 2018.04.24. 23:30:57

Elég volt az ingyenélő, kommunista panelprolik vinnyogásából!

kocsisj 2018.04.24. 23:36:19

@Kelly és a szexi dög: Nem 10-ig tartott a munkaidőd? Vagy te már az éjszakás vagy?

NGOsok vágtak hajdan e tájnak 2018.04.25. 00:10:00

@Lehetnék én is:
Listásan több szavazatot kapott a Fidesz, mint az utána következő Maszop és Jobbik együtt. Ugyanúgy megbukott, mint már sok éve mindennap

2018.04.25. 00:12:02

Inkább a tüntikék létszám csökkenést mutató trendje miatt kéne aggódni...

Úgy tűnik, hogy sokkal hamarabb esik a létszám a nulla közelébe, mint ahogy a fidesz hanyatlik

Májusban már alig lesznek... elmúlt az újdonság és a szombati bulika varázsa.

Ennyi volt.

NGOsok vágtak hajdan e tájnak 2018.04.25. 00:16:30

@Aquincum:
Muris hogy Sorosról filantrópként beszélnek (= önzetlen emberbarát), de ha Orbán egykori támogatásáról van szó akkor befektetésként hivatkoznak rá, amit kamamtostól vissza kell téríteni. Pár hónap tanulás Angliában = párszázezer migrincs + CEU umbulda, ez bizony uzsorakamat

morph on deer 2018.04.25. 00:20:29

@Evel Knievel:
“Égni fogtok ha égni kell”
:)
Hogy te milyen cuki pofa vagy ilyen morcosan! De remélem harapni nem fogsz, ugye?

morph on deer 2018.04.25. 00:30:55

@contractor:
“Aranka döntött úgy, "hogy nehogy má a hülye pesti döntse el, hogy ki vezeti az országot" és simán behozta a Fideszt győztesnek.”

Rosszul tudod, mert nem Aranka volt, hanem Ilonka!
Bár az a rész mondjuk stimmel, hogy “simán behozta a Fideszt győztesnek”, szó se róla. De legalább megmagyarázta, hogy a technikai problémához semmi köze, meg egyébként is..:)
Szóval Ilonka, nem Aranka, ezt ne felejtsd el!

LebensraumamOsten 2018.04.25. 02:44:12

@A pofád befogod büdös lipsi miénk a kétharmad !!!: Úgy is fogtok véget érni, mint a Horthy rendszer. A pechesebbek aa Terror Házában kicsit megnyomorgatva hosszú éveken át. A mázlisak egyből lógnak. Az kevesebb szenvedéssel járt.
Te melyiket választod kétharmados csicska?
Amúgy az ő debil világnézetük és szellemi fogyatékosságuk, vagy ostoba naivitásuk mutatja, hogy egy csomó olyan idióta volt köztük- pl. az egyik vezérkari főnök az általa kiadott keleti-fronti likvidálásos parancsok tudatában is - aki még hazapofátlankodott és azt hitte, majd felmentik a lógás alól. Nem tudom, hogy ezek ennyire arcátlanok voltak a félfeudalista rendszerben alanyi jogon (tehát csupán a születésük és társadalmi hovatartozásuk miatti gőgjükben) élvezett kiváltságaik miatt, vagy pedig tényleg olyan hülyék, hogy fel sem fogták a tetteik súlyát. Mindenesetre te fel fogod majd. Nem most. Még egy kis ideig, pár évig élvezheted - ha ugyan valóban élvezed - a meg nem érdemelt elcsalt győzelmetek, de utána bele fogunk lépni a szádba öcsike. Visszasírod majd a Kádár korszakot.

A kecskebaszó simogató kurvaanyát minden lipsinek 2018.04.25. 02:59:46

@impala: "nemcsak a lové veszti el KÖZpénz jellegét, országunk vesztette el KÖZtársaság jellegét."

Anyad viszont nem vesztette el kurva jelleget.

ételizésítő 2018.04.25. 03:20:33

Nem tudom, mit akartál összehányni ezzel az értelmetlen betűhalmazzal, de a lényeg az:
Amíg az MSZP, DK, LMP és Jobbik el nem takarodik kézen fogva a bús picsába, addig itt Orbán hatalmon marad.

Ezek ugyanis mind a Fidesz által fizetett megélhetési semmittevők.
Akik nemhogy arra nem voltak képesek, hogy szavazatszámlálót küldjenek a választókerületek 2/3-ába, hogy a Fidesz pofátlanul csalhasson, de arra sem, hogy Tiszaburán a nyílt csalást megakadályozzák, amikor a fideszesek bementek a szavazókkal a fülkébe, mutatni a helyi cigány lakosoknak, hogy hova kell x-elni.
És nem hívtak rendőrt, tévét-rádiót-lemezjátszót, hogy borítsák már rá a művházat a csal fideszes kurva anyjukra is.

Szóval itt először valóban az ellenzéket kell leváltani, mert ha ezeken múlik, Orbán még múmiaként is meg lesz választva 2/3-dal. Ők meg addig felelősség nélkül tömhetik a Parlamentben a zsebüket a mi pénzünkből.

Aquincum 2018.04.25. 06:31:54

@NGOsok vágtak hajdan e tájnak: “Muris hogy Sorosról filantrópként beszélnek (= önzetlen emberbarát), de ha Orbán egykori támogatásáról van szó akkor befektetésként hivatkoznak rá, amit kamamtostól vissza kell téríteni.” Én egyáltalán nem írtam semmiféle visszatérítésről. Pusztán arra céloztam, hogy először is undorító volt a sorosozós, migráncsozós gyűlöletkampány, másodszor pedig Orbán és bandája jelleméről sokat elárul, hogy Soros ellen azt művelték, amit, holott fiatalon komoly támogatásokat kaptak attól az embertől. Ha ez szerinted rendben van, akkor nekünk nincs miről beszélni.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.25. 06:55:42

@kvadrillio: Arra azért vigyázz, hogy milyen terjedelemben másolod be egy hirdetésből/kattintásból/látogatottságból tehát piaci alapon működő sajtóorgánum jogvédett tartalmait: az ilyesmiből gond lehet, ha bekeményítenek a HVG-nél. Néhány sor a cikkből, az belefér, ha utánarakod a cikkre mutató linket, de egyébként elég szigorúan vett, és a hvg oldalán is elolvasható szabályok vonatkoznak a tartalom továbbközlésére, sokszorosítására...ahogy minden ilyen tartalom esetében. Ezt csak jószándékkal jelzem, egyébként köszönöm a felhívást a cikkre, még nem láttam, nem olvastam. Tóta W, zseniális, mint mindig: ha valamiben nem értek egyet vele, akkor is jó gondolatai vannak, s mindig pusztítóan profi stílusban előadva. Ezúttal pedig, ahogy többnyire, minden szavával egyetértek.

putris72 2018.04.25. 07:12:20

@kocsisj: MIért is?Mert Gyurcsány hazudott,és csalt a választáson!És ezért senki nem akarja,hogy vissza kerüljön valahogy!És meg bűntették azt is aki lepaktál vele!!

Behajtó70 2018.04.25. 07:21:22

Megint egy gyalázkodó, gyűlöletkeltő firkálmány. Disznöfejű nagyúr? Nem unjátok? Nem veszitek észre, hogy már nem vevők rá az emberek? Nem érzitek, hogy a gyűlöletkeltéssel nem érdemes tovább próbálkozni? Hogy nem az a jó út, hogy az nem vezethet dicsőségbe? Hát miféle emberek vagytok, hogy nektek tényleg nem számít, ha gyurcsány újra hatalmat kap?! Szánalmas és elszomrító. Igazi nemzetrontó tempó :(((

Etniez 2018.04.25. 07:43:51

@Cycmen: Vidéken meg a paraszt.

Exploiter 2018.04.25. 07:47:01

Szomorúan színvonaltalan lett a közbeszéd.
Tüntike? Meg ilyen semmitmondó posztok?
Mintha egy csapat óvodás szidná egymást.

protézisesh 2018.04.25. 07:49:19

Mivel a magyar történelmi elitet a komcsik kinyírták (1919, 1947, 1956), Bpesten nem maradt más, csak komcsik. Ez mellé jöttek a szegénység elől Borsodból, a Nyírségből, meg az alföldi tanyavilágból a Városba menekülő nincstelenek, akik munkásszálláson lakó proliként építették a coclizmust.

Ti meg most ezen társadalmi csoportok leszármazottai vagytok. Lehet, hogy Pesten laktok (ja, Havannán, Békásmegyeren, Újpesten, Kispesten, Csepelen...), de proli környéken, proli értékrenddel. Esetleg abba a körbe tartoztok, aki a szülőfaluja nyomorúsága elől menekült Pestre, most meg azt hiszi, ő szarta a spanyolviaszt.
A szülőföldhöz kötődés jó dolog. Mindig kifogásolható lesz azonban azok értékrendje, akik nem valamiÉRT, hanem valami ELLEN harcolnak. Akár Szabolcsból Pestre, akár Pestről Londonba költözöl, azért tetted, mert az otthonodban, a szülőföldeden nem tudtál sikeres, boldog lenni. Tudom, merazorbán. Gondolom a Gyurcsány/Bajnai/Megyó/Horn időkben sokkal jobban voltál, ugye?

Ekrü 2018.04.25. 07:52:08

@kocsisj:" Csakhogy akkor még voltak a TV-ben választási viták (az más tészta, hogy az ott ígértekből mi valósult meg),"-Pont ezek miatt az akkori viták miatt vált értelmetlenné ma vitát rendezni.Most komolyan,szerinted 2006 óta ki hiszi el azt amit a pártok mondanak vagy ígérgetnek? Akkor és ott megtanulták az emberek ,hogy az ilyen viták lényege az ,hogy ki tud nagyobbat hazudni bele az emberek szemébe.Tényleg ezt sírod vissza?

aquaticus 2018.04.25. 07:54:20

Az, hogy a budapestiek között sok a haladó gondolkodású, már a Dicsőséges Tanácsköztársaság idején tisztán látszott.
Abból, hogy Demszkyt annyiszor újra választották arra lehet következtetni, hogy nem sok minden változott...

2018.04.25. 08:12:55

@morph on deer:
Nem csak internacionalista kommunisták létetnek, pl. az észak-koreai komcsik is nacionalisták, ahogy a kínaiak is többé-kevésbé. Emellett Magyarországon is van hagyománya a nemzeti-kommunista irányzatnak (aminek semmi köze a nemzetiszocializmushoz, ami csak nevében szocializmus), Nagy Imre is inkább ide helyezhető, de rendszerváltáskor Pozsgai és Szűrös is, akiket tévesen reformkommunistáknak aposztrofálnak, holott egyáltalán nem voltak azok. A Fidesz többek közt ezt az irányt is felvette, nyilván ők maguk nem tisztán nemzeti-komministák, valójában a Fidesz ideológiai háttere egy összeollózott katyvasz, ami folyamatosan változik is, de ez is egy összetevője.

2018.04.25. 08:20:06

@protézisesh:

"Mindig kifogásolható lesz azonban azok értékrendje, akik nem valamiÉRT, hanem valami ELLEN harcolnak. "

Soros, Gyurcsány, migránsok, ballibek, báki aki nem Fideszes?

2018.04.25. 08:20:58

@Behajtó70:
A Fidesznek bejött a módszer...

blasiuss 2018.04.25. 08:34:08

Nagyon - a szokásos - főváros központú megmondó cikk. Annak a tipikus példája, amikor valaki ki se teszi a lábát a székesfővárosból, de lemutyizza a buta vidéket és újra és újra megmondja a tutit. Ez már 100 éve így megy. Ahogy írta valaki korábban: már Horthy is megmondta, ez egy bűnös város. És persze ez nézőpont kérdése, de az tény, hogy Pesten döntően inkább a liberális/szocdem/komcsi szabazók voltak többségben. Inkább az a kirívó és meglepő, ami 2010-ben történt, de hát egy Gyurcsány-kormány ámokfutás után talán mégse annyira meglepő. Két kirívó baromság (a sok másik mellett): 1. a Fidesz 8 év alatt lezüllesztette Budapestet. Hát barátom, Te vagy annyira fiatal vagy, hogy nem emlékszel a Demszky-érára, vagy egyszerűen hazudsz, de ez a kijelentés önmagában is vicces. 2. jobboldali médiafölény. Újfent a feltételezett fiatalságod számlájára írom ezt. Médiafölény 1990 és 2012 között volt, nagyon egyoldalúan és nem a narancsosok javára. Most van kb egyensúly. És ezt annak ellenére is mondom, hogy ami a közmédiában megy, az tarthatatlan.

MACISAJT 2018.04.25. 08:37:41

Tehát a Fidesz 8 év alatt harmadszor is kétharmadot szerzett.
Ha jól értem, eközben a posztszerző azon örömködik hogy az agyonvert ballibák beszorultak a főváros néhány zsidó- és palenproli negyedébe.
Érdekes logika.
Utoljára Hitlernél láttam ilyet, aki azzal biztatta magát hogy bár egész Németország a szövetségesek uralma alatt van, de Berlin és főleg a bunker még mindig az övé...

Muhaha

Fülig José 2018.04.25. 08:40:18

@blasiuss: ember, az megvan, hogy eddig a fityiszes-libbancs ellentét volt a téma, a bohózat óta a vidék-főváros?! EZT nem a gyurcsány csinálta, sem a soros! Ez a vajda vétke és ezért bűnhődni fog, mégha sokan-lakhelytől függetlenül- fel sem fogják mi történik velük. Divide et impera, nagy igazság!

Varga Bertalan 2018.04.25. 08:45:06

Budapest nem az ország. Szerencsére. Egyébként felesleges egymásnak mindenféle csúnyaságot mondani. Április 8.-án volt egy választás, ennek az eredményét kell megnézni és tudomásul venni. Ennyi és nem több.

blöff 2018.04.25. 09:00:20

szép, szép ez a mondás, de nem igaz. Nem tudom miért kell olyan dolgokat terjeszteni, amiről tudjuk, hogy nem igaz. Aztán lehet meglepődni a választási eredményeknél. A Fidesz évtizedek óta nem Pesten volt erős, ideig-óráig volt néha többségben az egyes kerületekben, ettől még évtizedekre stabilan uralja az országot.
Ugyanilyen szemfényvesztő hazugság a "the real majority". Miért kell ilyet mondani, azok után, amikor kiderült, hogy nagyon nem. Ezzel kit akarnak hülyíteni, magukat is becsapják?

Boar. 2018.04.25. 09:04:15

@Evel Knievel: Ha a magadfajtákat fel kell akasztani, sorban állnak az emberek, hogy kirúghassák alólad a sámlit te féreg...

A tudomány sosem téved! 2018.04.25. 09:22:53

wow
Akkor Orbán tegnap megint megbukott? Holnap gyáván lemond? Holnap IS???
Ezzel minden nap index címlapra lehet kerülni. Minden nap IS!

blasiuss 2018.04.25. 09:22:54

@Fülig José: nem tudom barátom, Te melyik országban élsz. A Budapest-vidék ellentét nem újkeletű dolog. Amúgy a latin bölcsességeddel igazad van, de ezt speciel nem Orbán találta fel (feltételezem őt nevezed vajdának)

Ma Baker 2018.04.25. 09:31:10

Kedves agyhalott posztoló! Jelentem, Budapesten is a Fidesz a legnépszerűbb párt, az összes szavazat kb 40%-át kapta meg. A második helyezett 20% körül...
Az más kérdés, hogy ellenzékben most a totális elvtelenség a divat, mindenki összefog akár gyurcsánnyal is, nem lényeg, ha épp ellene jöttek létre.
Egy ekkora választási zakó után ilyen fellengzős kijelentéseket tenni, minthogy kiebrudalták Orbánt Budapestről és hogy ez "várhatóan" mindenhol meg fog történni, nem csekély logikai hiányosságokra vall.

nemecsekerno_007 2018.04.25. 09:32:41

Amíg így gondolkodtok, addig biztos a Fidesz 2/3-d

nemecsekerno_007 2018.04.25. 09:35:54

@MACISAJT: Egyezzük ki döntetlenben. Fekete Lovag :)

gigabursch 2018.04.25. 09:36:10

A disznófejű Nagyurat gyakorlatilag kiebrudalták Budapestről

Ilyen címekkel a büdös életben nem fogtok nyerni, mert még azok is elfordulnak tőletek, akik véletlenül rátok szavaztak.
Fröcsög belőletek a gyűlölet.
Ennyit tudtok.

nemecsekerno_007 2018.04.25. 09:39:17

A disznófejű Ávóst kiebrudalták az országból.

2018.04.25. 10:03:13

Kimutatták, hogy a fidesz szavazók többsége alacsony iskolai végzettségű, anyagilag rossz helyzetben lévők közül kerülnek ki. Ezt a tömeget legkönnyebb megnyerni, hiszen képtelenek összefüggésekben gondolkozni, nincs jövőképe. A felcsúti zseniálisan nyerte meg ezen emberek támogatását.
Az ellenzék vidéki bénázásáért csak magukat hibáztathatják. Miért szavazna rájuk bárki, ha el sem látogatnak a településekre kampányidőszakban?
Ami pedig a panelprolizást illeti, egy olyan párt trolljai becsmérlik a budapesti ellenzéki szavazókat, mely a funkcionális analfabéta, létminimum alatt tengődő rétegek szavazataival juttatja hatalomra a Budapesten élő oligarchakormányt?

NGOsok vágtak hajdan e tájnak 2018.04.25. 10:04:36

@Aquincum:
Te lelkizni akarsz, én meg lefordítottam egy üzletember nyelvére amit írtál. Ez utóbbi azt hiszem közelebb áll Soros gondolkodásához, amivel felépítette magát

Soros maga írta, hogy ha nyereség van a láthatáron, akkor minden gátlást félre kell tenni, és úgy kell viselkedni mint a disznó. Miért kéne szégyenkezni egy olyan fickó előtt, akinek semmi gátlása nincs ha saját érdekeiről van szó? A szégyenérzet keltése is csak egy eszköz, te is csak egy eszköz vagy a kezében

NGOsok vágtak hajdan e tájnak 2018.04.25. 10:06:28

@Dr. Trejo:
Köszönjük az értékes hozzászólását doktor úr!

konrada 2018.04.25. 10:19:19

Taps! És megint csak taps!

A B1 kezd végre magához térni, és a rendes helyére, keddre került a "zorbán megbukott" program. (Jó, kissé izzadtságszagú beírással, de ilyen volt mindig is a keddi buktatós, és hát milyen legyen alig 2 héttel egy akkora pofon után?)

...csak el nem felejteni, holnap csütörtök, várjuk az államcsődös beírást is!

konrada 2018.04.25. 10:21:56

@Dr. Trejo:
...de azt is, hogy az összes többi vagyoni-végzettségi csoportban is messze jobban szerepelt, mint akármelyik ellenzéki párt.

...ehhez már csak bónusz, hogy a szegények közül is többen hitték el azt, hogy ők talán kevésbé tudják elqrni...

Armatúra 2018.04.25. 10:43:43

@Aquincum: Bill Gates is rengeteg pénzt fordít Afrikai programokra és nem kér érte semmit. Az, hogy abban az időben a fellazítás -és talán pozíció előkészítés- címén működött Soros, Fullbright -ez utóbbi nagyobb képzéseket is támogatott - alapítvány, az csak egy kvázi no name volt a folyamodók részére, a bezártság évtizedei után. Amit az az alapítvány nyújtott, aminek összege az alapító döntése, felelőssége, kockázata , minden ilyen esetben, az köszönő viszonyban sem volt a mostani elvekkel, programokkal. Az, hogy elfogadok egy állam által engedélyezett alapítványi segítséget, azzal semmi módon nem kötelezem el magam. Csak példának hozom fel a következőt. Csinál valaki egy alapítványt az egyéni szabadság kiterjesztésének segítségével, aminek értelmezése lehet sok minden, a program, pedig ennek egy szelete. Ezután pár év múlva az alapítvány tevő azzal baszkurál, hogy kedves nejemmel legyünk a szvinger klubjának látogatói. Ez ügyben állandóan zaklat, mondván, hogy ez is az egyén totális felszabadulásának egy értékes szelete. Ha elküldöm a pelcsába, akkor persze egy hálátlan gyesznó vagyok, értelmezésed szerint. Üdv.

saci02 2018.04.25. 10:48:41

@A tudomány sosem téved!: Párolgó hülye gyerek! Láttál már evolúciót? Vagy jöttel bemutatni a milyen értelmi színvonalú az átlagos fidesz szavazó?

ekat 2018.04.25. 10:59:39

@protézisesh: Imádom a szemellenzős embereket.
Mert aki a Fidesz ellen van, az mind 1., baloldali, 2., proli, mi? De persze az ilyenekkel felesleges társdalogni.

A tudomány sosem téved! 2018.04.25. 11:01:28

@saci02: :(
jogos...
az igazmondo index vezércikkben mutatta meg, hogy a fideszre csak a szegény hülyék szavaznak... mint pl. akik a ii. kerületben laknak :(
az evolúciót pedig éppúgy rajzokkal lehet bizonyítani, ahogy azt is, hogy orbán tegnap megint megbukott, és a menekültek csökentik a bűnőzést

Armatúra 2018.04.25. 11:01:37

@Dr. Trejo: Azért, kedves kommtársam, emlékeztetnélek egy szép mondásra, jellemzésre. Nevezetesen: van neki mire szerénynek lennie. Ezek a kimutatások azért némi funkcionális hibával rendelkeznek. Példul, a fővárosi panel kerületek népessége, amelyiknek jelentős része Fidesz rühellő, miképpen sorolódik? Másrészt, a budai, zömmel magas végzettségű polgár hova kerül a felmérésben? Ez a felmérés, szerény véleményem szerint egy kicsi, de annál "dinamikusabb" ellenzéki beállítottságú , sogenannt haladó értelmiségi réteg véleményének alátámasztására szolgál, amelyik honunkban, és társai szerte a világon, mint elődeik a XIX sz. végén, a XX: elején a világ megváltoztatásának élharcosai voltak. A változások, már ahol végbementek, némi haloványnál nem fehérebb árnyalatú kételyt keltettek utóbb. Most is tapasztalhatjuk az új, totális világkép és univerzális program lánglelkű hirdetőinek emberiség boldogító elszántságát. Elnézésedet kérem, de kissé mocorog bennem némi kétely e magasabb rendűség tényét, pláne hasznos voltát illetően. Üdv.

Armatúra 2018.04.25. 11:05:00

@Aquincum: Értelem zavaró volt a "segítségével" a válaszomban. Helyette a "céljából" az adekvát. Bocs.

saci02 2018.04.25. 11:21:40

@A tudomány sosem téved!: nemcsak hülye vagy hanem szorgalmas is:

criticalbiomass.blog.hu/2016/09/10/mega-plate

Nem lenne jobb kussolnod, így legalább a fideszeseket sem égetnéd.

BéLóg 2018.04.25. 11:40:43

B+, hát vesztes háborúk "győztes" csatái, igen, hát mitmongyak, vége a fidesznek kampeca.
Az "úgyutálomavidékieket" meg a többi.

Volt a múlt héten tüntetés? Volt. Ott voltatok százezren? Lófaszt.
ÚJRASZÁMOLÁST KÉREK!
:-) :-):-) :-):-) :-):-) :-):-) :-):-) :-):-) :-):-) :-):-) :-):-) :-):-) :-)

Egyébként Vonamedet valóban kiebrudalták Budapestről, Orbán köszöni, jól megvan ugyanott.

monddazigazatmar 2018.04.25. 11:50:55

A ballib gondolkodás.... pff.
Budapest ballib város, mondjuk Kőbányával az élen, ahol 1%kal nyert az összefogott jelölt a fideszes előtt. Ilyenkor éljen a demokrácia, nyert a többség.
Bezzeg a mucsai Győr, ahol 65%kal tönkreverte a fideszes a többit, no, ott csalás van, meg sok suttyó..

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.25. 12:24:53

"Ha valaki elveszti Budapestet, az előbb vagy utóbb, de elveszti az országot is. "

roviden - nem
bovebben - a ballib elvesztette Budapesten is a valasztast

Gato666 2018.04.25. 12:34:27

Gyerekek 2/3!!!! Csodálatos eredmény!

vigyorex 2018.04.25. 12:43:20

A valóságban persze Bp-n is messze a legnépszerűbb párt a fidesz a 38%-os listás eredményével, feleenyien vevők az mszp-re, harmadennyien a jobbikra és negyennyien az LMP-re

Ha ezt az eredményt "kiebrudalásnak" érzi a szerző akkor minek nevezi a saját kedvenceinek a teljesítményét?

vigyorex 2018.04.25. 12:45:54

@Dr. Trejo: "Kimutatták, hogy a fidesz szavazók többsége alacsony iskolai végzettségű, anyagilag rossz helyzetben lévők közül kerülnek ki."

persze ez így nem igaz, de jó önvígasztalásnak tűnhet a sokadik szénnéégés után.

zokogjatok 2018.04.25. 13:17:34

@MACISAJT: "Utoljára Hitlernél láttam ilyet, aki azzal biztatta magát hogy bár egész Németország a szövetségesek uralma alatt van, de Berlin és főleg a bunker még mindig az övé...

Muhaha "

jó párhuzam :D

zokogjatok 2018.04.25. 13:19:42

@Dr. Trejo: "fidesz szavazók többsége alacsony iskolai végzettségű"

Nem, nem azt mutatták ki, hanem hogy az alacsonyabb végzettségűek körében népszerűbb, tehát ott mondjuk 10%-kal többen szavaztak rájuk. Ettől még a legmagasabb végzettségűek közt IS az első számú párt.

zokogjatok 2018.04.25. 13:20:53

@Boar.: "Ha a magadfajtákat fel kell akasztani, sorban állnak az emberek, hogy kirúghassák alólad a sámlit te féreg... "

gondolom te azon is szoktál bőgni, hogy a szemét orbanisták fenyegetőznek

citrix 2018.04.25. 13:32:31

Ha a fővárosban akkorát nyert a fidesz mint ide Lacháza akkor miért foglalkozik vele olyan intenzíven Orbán? Nem elég a 3/3-ad (a lakájmédia szerint legalább ennyivel nyertek) hanem cél a 4/3, az mégiscsak jobban néz ki. Mint a Hofi előadásában a hány malacot ellett a koca c. szám.

Tom66 2018.04.25. 13:39:20

Pontosan nem tudni, hogy téged ki finanszíroz, de azért sejthető. Szegény Soros bácsi, de bezzeg az Origó és a lakájmédia. Elfelejtetted megemlíteni a liberálfasiszta Index és társait. Íme, a balliberális kettős mérce iskolapéldája.

„Az elmúlt 8 év alatt szépen lerohasztották a fővárost.”

Emlékezzünk Demszky cselekedeteire és utána beszélhetünk Budapest lerohasztásáról.

„Ha valaki elveszti Budapestet, az előbb vagy utóbb, de elveszti az országot is.”

Berlintől-Londonig minden nagyváros küzd a humán szennyel és mocsokkal, sajnos ebből a szempontból Budapest sem kivétel.

monddazigazatmar 2018.04.25. 13:57:47

@Dr. Trejo: ""Kimutatták, hogy a fidesz szavazók többsége alacsony iskolai végzettségű, anyagilag rossz helyzetben lévők közül kerülnek ki."
Mint minden párt többsége ugye? Sőt, az egész országnak a többsége nem egyetemi docens, és nem is milliárdos.

monddazigazatmar 2018.04.25. 13:58:59

@citrix: "Ha a fővárosban akkorát nyert a fidesz mint ide Lacháza akkor miért foglalkozik vele olyan intenzíven Orbán?"
Mit foglalkozik vele annyira intenzíven? De tényleg, mesélj, mit tett a patás már megint olyan intenzíven?

Fülig José 2018.04.25. 14:04:57

@Tom66: humán szenny? jaaa! ez akkor volt, amikor FELutaztál a városba, baromarc. 8 (NYOLC, BAZMEG!) éve a törpevajda az úr...megvan? oszt milyen kurvakibebaszott jól is mennek a dolgok...na takarodj haza rettegni, te állat...

citrix 2018.04.25. 14:12:22

@monddazigazatmar: Mit tett a patás, milyen céljai, tervei vannak, inkább tőled várom, ne engem kérdezz. Nem vagyok NERtárs, ti tudjátok mindenre az igaz szentenciát. Tehát, hogyan tovább, fidesz?

József Körmendy 2018.04.25. 14:30:04

A kommunizmus = proletárdiktatúra , ha úgy tetszik a melósok és alkalmazottak egyenlősdire épített hatalma. Mitől lenne a mostani fidesz hatalom kommunista ????
Vidéken a baloldali liberális szemlélet soha nem volt elfogadott, ott az emberek mindig a sajátjukat tekintették a legfontosabbnak. Majd pont most fogja a pina arcú momentumos meg a többi megváltoztatni őket ?

2018.04.25. 14:30:20

@dare: az lmpnek vissza kéne olvadnia a fideSSbe és eltakarodni ebből az álellenzéki szerepkörből.

monddazigazatmar 2018.04.25. 14:34:51

@citrix: Ezt írtad:
"Ha a fővárosban akkorát nyert a fidesz mint ide Lacháza akkor miért foglalkozik vele olyan intenzíven Orbán?"
TEHÁT, ÁRULD EL, HOGY MIBEN NYILVÁNUL MEG, HOGY ORBÁN ANNYIRA INTENZÍVEN FOGLALKOZIK BP-VEL. HOGYAN? Csinált valamit? Megálmodtad, hogy Orbán intenzíven ezzel foglalkozik, vagy mégis honnan jött az okosságod.

monddazigazatmar 2018.04.25. 14:35:51

@Fülig José: Hát apám, jobban mint Gáborka alatt, az kurvaélet.

dare 2018.04.25. 15:00:20

@hullajelölt88: És azzal ki járna jól?
Le kéne végre számolni a baloldal mítoszával, miszerint őket szegényeket mindenki csak megossza, azért nem tudnak győzni.
Ha nincs Lmp, nincs Momentum, nincs Kétfarkú, akkor a fővárosban se értek volna el ilyen eredményt, mint most.
Minél nagyobb zakót kapnak, annál jobban kiabálnak belőle kifelé.
De tudod mit, támogatom az ötleted.
Talán egy akkora pofon végre észhez térítené őket.

vigyorex 2018.04.25. 15:14:34

@citrix: "Ha a fővárosban akkorát nyert a fidesz mint ide Lacháza"

Ezt senki nem állítja, vannak viszont a tények, miszerint a fővárosban is messze a legnépszerűbb párt és a "hatalmas bukása" mellett is elhozta az egyéni képviselői helyek harmadát ami persze rosszabb eredmény az országosnál de igencsak örülne az orbánváltó ellenzék ha ilyen "bukást" tudna felmutatni országos szinten.

káposzta 2018.04.25. 15:19:44

@nonolet: fideszesből is egyre kevesebb lesz, hiszen mindegyiknek 1 agysejtje van, és ha az elpusztul, akkor nekik annyi :)

impala 2018.04.25. 18:34:46

@A kecskebaszó simogató kurvaanyát minden lipsinek: nekem van mamám, 28-án lesz 88 éves.
ha neked is lenne, és nem disznóspermából próbáltak volna belőled - sikertelenül - valami humanoidot kifejleszteni, tudnád, hogy illetlenség ilyet mondani.

monddazigazatmar 2018.04.25. 21:57:42

@citrix: Értem. Tehát kitalálsz valami baromságot, aztán magyarázza meg neked mindenki, hogy az miért van úgy, ahogy te kitaláltad

2018.04.26. 12:23:24

@káposzta:

Nekik legalább egy van!

A libero oldalnak viszont egy sincs... ez látszik is a sikerükön.

Gerolsteiner 2018.05.13. 07:27:44

@Pepibubó: Ez nem válasz a kérdésre. Szóval, ki pénzeli?
süti beállítások módosítása