Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Miért nem bukik meg Orbán Viktor?

2016. június 04. - Toadwart66

machiavelli_w1.jpg

Niccolò Machiavelli (1469 - 1527)

„Ha a polgári eredetű egyeduralkodó nem gyalázat vagy más tűrhetetlen kegyetlenség árán, hanem polgártársai akaratából lesz hazájában fejedelem, az ilyet polgári egyeduralomnak nevezhetjük, s az odajutáshoz nem pusztán virtus és nem pusztán szerencse kell, hanem inkább szerencsével párosult ravaszság; azt mondom ezért, hogy ezt a fajta egyeduralmat a nép és az előkelők kegyével lehet elérni.” (Niccolò Machiavelli: A fejedelem)

Orbán Viktor nem nagyon foglakozik olyasmivel, mint a „megbukás művészete, sőt még a kósza gondolatát is elveti ennek a számára oly kellemetlennek tűnő eseménynek. Ha nem így lenne, akkor kevésbé lenne magabiztos és legalább egy kicsit ügyelne a látszatra valamint a törvényességre. A Machiavelli által említett polgártársaink jóvoltából azonban gyakorlatilag azt csinál, amit csak akar. És ő nem kevesebbet akar, mint mindent. Gátlásokról, empátiáról az ő esetében nem nagyon érdemes beszélni, mivel ezekkel a tulajdonságokkal egyáltalán nem rendelkezik.

Nyilvánvalóan végighazudta az elmúlt pár évet. Teljesen világos, hogy amit mond, az nem igaz.” Ezzel a tevékenységgel Magyarországon sokáig hatalmon lehet maradni, csak egy pillanatra sem szabad abbahagyni. Gyurcsány Ferenc szomorú sorsából a jelenlegi miniszterelnök levonta a számára legfontosabb tanulságot, mégpedig azt, hogy soha, semmilyen körülmények között nem szabad elismernie azt, ha nem mond igazat. Ha egy hazugsága nyilvánvalóvá válik, az számára egyáltalán nem jelent tragédiát. Ha kiderül, mindössze le kell tagadnia, esetleg rá kell fognia másra, meg kell magyaráznia, ha pedig máshogy nem tud megszabadulni a valóságtól, még nagyobbat kell hazudnia. Ehhez megvan benne a szándék, az akarat és a tehetség. Van hozzá pénze, hatalma és legfőképpen jelentős többségben vannak azok a polgártársak, akik hisznek neki.

A látszat fenntartása nem olcsó mulatság, de aki egy ország teljes bruttó nemzeti jövedelmével és hatalmas magánvagyonnal rendelkezik, annak számára ez nem okoz semmiféle nehézséget. Vehet magának közszolgálati tévét, médiabirodalmat, szállodákat, földet, akár még operaházat, csónakázótavat is, ha arra támad kedve. Nem tudja megakadályozni ebben senki és semmi.

Korlátlan hatalma segítségével polgártársai előtt úgy mutatkozhat, mint puritán, szerény és bölcs államférfi, akinek tiszta erkölcse és szilárd jelleme minden tisztességes ember előtt megkérdőjelezhetetlen. Azt is könnyedén el tudja hitetni, hogy a nemzet érdekei pontosan megegyeznek a saját hatalmi és gazdasági céljaival. Mindenki számára megfelelő irányt mutat, amit azonban bármikor könnyedén és következmények nélkül megváltoztathat. Meghatározhatja azt, milyen legyen a „jó” család, milyen legyen egy „jó” magyar, milyen a „jó” kultúra. Azt is világosan kijelöli, hogy kik azok a külső és belső ellenségek, akik ellen csak ő képes megvédeni az embereket, az országot, a nemzetet, Európát, illetve az emberi civilizációt.

A Századvég Alapítvány három évnyi pereskedés után publikussá vált tanulmányaiból világossá vált, hogy Orbán Viktor nagyon is pontosan tisztában van azzal, hogy a polgártársak, akiknek az akaratából hatalomba került, miként vélekednek róla és a világ egyéb fontos dolgairól.

Nagy részük kételkedés nélkül elhiszi neki például azt, hogy Mészáros Lőrinc hangsebességgel történő vagyonosodásához neki az égvilágon semmi köze sincs. (A hang tengerszinten mérve a levegőben 20 fok Celsius hőmérsékleten 343 m/másodperc sebességgel terjed. Mészáros Lőrinc tejeszkedését a tengerszint feletti magasság és a hőmérséklet egyáltalán nem befolyásolja.)

Hiába kerülnek azonban napvilágra a részletes kapcsolati hálók, az ide-oda bérelgetések, ennek semmiféle érzékelhető hatása sincs. Orbán hívei meg vannak győz(őd)ve arról, hogy az OLAF (Európai Csalásellenes Hivatal) vizsgálatai ellenséges tevékenységnek minősülnek, amelyekkel jogtalanul megsértik Magyarország nemzeti függetlenségét. Úgy vélik mindössze kicsinyes bosszúról van szó. Orbán Viktor legfőképpen azért maradhat hatalmon, mivel ezen hiszékeny polgártársak jelentős többségben vannak.

Azok, akik kételkednek Orbán Viktor istenkirály mivoltában, nem számítanak. Szavazati joguk ugyan van, érdemi képviseletük és ezáltal befolyásuk azonban nincs. Ezt a kételkedő és önálló gondolkodásra képes kisebbséget teljesen felesleges megbüntetni. Bőven elég anyagilag ellehetetleníteni, illetve megfigyelés alatt tartani őket. Móra Veronika és az Ökotárs Alapítvány elleni koncepciós eljárás megmutatta, ha szükséges, a hatalom bárkinek, bármikor oda tud csapni. Valós ok ehhez egyáltalán nem szükséges. Csak arra kell ügyelni, ha a végén kiderül az igazság, azt minden erővel tagadni kell és semmilyen körülmények között sem szabad elnézést kérni, mivel az meghátrálásnak számít.

A magyar kultúrát jelenleg az MMA torz és perverz értékrendje uralja. Az agg Fekete György teljes és feltétlen behódolást követel a művészektől. Aki erre hajlandó, az anyagilag nagyon jól jár. Aki nem, az nem nagyon jár sehogy.

Orbán Viktor derék polgártársai teljes mértékben meg vannak győződve arról, hogy a médiában még mindig balliberális – a mostani hivatalos szlengben illuminátus – túlsúly van. Számukra ez a hatalmas túlsúly csak akkor szűnne meg, ha eltűnne mindenféle ellenvélemény, az ostoba kétkedők végre önkritikát gyakorolnának, illetve igazságosan elpusztulnának.

Orbán alattvalói nagyon fogékonyak a különböző konspirációs teóriákra. Erről minden bizonnyal pontos és részletes kutatások, adatok állnak a kormányzat rendelkezésére. Nem véletlen tehát, hogy a „migránsok” (nagyrészt háborús menekültek) mellett, illetve azokkal kapcsolatosan megjelentek a háttérhatalmak, melyeket Orbán nagyon ravaszul összekever olyan fogalmakkal, mint a „soft power”. Ez nem valamiféle buta elszólás, esetleg fogalomzavar volt a részéről. Soros György valóban a nyugati demokráciákat próbálja „csábítóvá tenni”, ami természetesen rendkívül káros hatással van az autokráciákra. Nem véletlen, hogy Oroszországban régóta első számú közellenségnek számít. Az utódja Mark Zuckerberg. (Orbánnak igaza volt, Soros tényleg háttérhatalom)

A keresztény értékeket – melyeket a magyar kormány oly állhatatosan védelmez – a rezsim az MMA-n keresztül könnyedén vegyíti olyan tanokkal, mint a sámánizmus és az okkultizmus. A magyar keresztény egyházak ezeknek az irányzatoknak a terjedése ellen nem szólnak egy szót sem, pedig a keresztény teológia elítéli ezeket a tanokat és azoknak zavaros fejű apostolait. A mostanában hivatalos rangra emelt áltudományos elméletek feltűnően emlékeztetnek Heinrich Himmler okkultizmusára, melynek nagy befolyása volt a Schutzstaffelre. Nem ártatlan, veszélytelen bolondériáról van tehát szó.

wewelsburg_von_oben_mit_wachgebaeude.jpg

A wewelsburgi kastély, amely egykor az SS vallási központja volt

Mivel a kormányzatnak jelentős eszközök állnak a rendelkezésére arra, hogy a magyar polgártársak gondolkodását szondázza, elvárásaikat felmérje, teljesen elképzelhetetlen, hogy ezeket ne használnák fel tudatosan. Ha a miniszterelnök a rádióban kijelentené, hogy boszorkányok pedig valóban léteznek, ez azt jelentené, hogy a szavazásra jogosultak többsége ezt hiszi. Ezek az adatok természetesen arra is pompásan alkalmasak, hogy segítségükkel eredményesen lehessen manipulálni az erre fogékony polgártársak gondolkodását. A jámbor lelkek valószínűleg abban sem kételkednének, ha Orbán valamelyik péntek reggel a rádióban kijelentené azt, hogy valójában mindent azok a humanoid reptiliánok irányítanak, akik az Alfa Draconisról jöttek ide gonoszkodni, kizsákmányolni és szórakozásból tudatokat befolyásolni.

Mindez azt jelenti, hogy a legfőbb gond nem Orbán Viktorral, hanem – saját rasszista kifejezését használva – annak „gazdatestével”, a magyar társadalommal van. Ez utóbbit pedig tényleg elég körülményes lenne megbuktatni.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr878779524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.04. 18:42:33

Kit érdekel a korrupció, ha az ország jó irányban halad?

Sir Galahad 2016.06.05. 21:46:12

Oké. És van vele szemben alternatíva, akiről el lehet hinni, hogy kevésbé rosszul kormányozna? Egy politikus választói megítélését ugyanis ez nagyban befolyásolja, és a t. szerző erről mintha megfeledkezett volna.

mgdé 2016.06.05. 21:54:07

@BircaHang Média szerkesztősége:
A Szíriuszról erősen lefelé, s aztán most m_é_g lejjebb, az mitől is volna "jó irány"? :P

II. Baszileiosz,
Konstantinápoly, nehézlovassági gyakorlótér

bringás bosszantó 2016.06.05. 21:58:36

@BircaHang Média szerkesztősége:

Agyhalott barom, a szemétszállítás aktuális bedőlése jelzi az irányt.

Peter Götz 2016.06.05. 21:59:38

@BircaHang Média szerkesztősége: mi abban a jó irány ha a köz javát a vezetők ellopják,és a magáncéljaikra fordítják ?

luis5 2016.06.05. 22:00:56

Szánalmas balliba erolkodes. Mutass hitelesebb működő igazságosabb nemzeti alternativat és raszavazunk. De ebben a postban tények mellozesevel sikerült osszehordani egy rakás libero közhelyet csúsztatást, zavaros SS utalásokat, SZDSZ toposzokat ami 20 éve mindenkinek a konyoken jön ki. Inkább igyál egy jó bort és sexelj kicsit. Jó a frusztráció ellen:-)

Hidvégi Mihály 2016.06.05. 22:02:07

@Sir Galahad: Galahad uram, van alternatíva Orbán kormányozására: bármely, ismétlem bármely ember, aki Önnel szemben jön az utcán, százszor jobban kormányozna, ennél a marhánál, ugyanis ennyire rabló és ennyire hazug embert a Föld még nem hordott.

pneumónia 2016.06.05. 22:02:42

@BircaHang Média szerkesztősége: Kérdés kinek mi a jó, a vidék élhetetlen 110-120Es nettó fizetések, albi árak 70-80E. (CSOK miatt) Lassan nem látok különbséget elkúrtuk Feri, meg e között, ja de pofátlan annyit lopnak hogy nincs arra szó már. A minisztériumból utálják az sk vállalkozásnál dolgozók bérét!
Jó te a fővárosban laksz 700-800 lehet a bruttód, 16% adóval. Ja várj van különbség van egy csomó drágán fenntartott üres stadion! Választás előtt belöki a 13. havi nyugdíjat, és meg is nyerte megint, ennyi... Egy csapat urángután különb munkát végezne, mint ez a rohadt sok semmirevaló slepp, álomtitkárok hada, kamu hungarikumok, kamufőosztályok, vezetői fizetéssel + évi jutalommal a semmiért. Az a hülye aki itthon marad...

Willkommenskultur 2016.06.05. 22:04:19

A maszoposok 2012 óta náciznak, a 2014es bukó óta a kkorrupció a varázsszó.

Bizonyíték 100 forintra nincsen. A bukta borítékolható. Ma is kiszoptak a fidesz ellen, az őskomcsi fészekben: index.hu/belfold/2016/06/05/nyert_a_fidesz_dunaujvarosban_a_dk_is_lemosta_az_mszp-t_-_a_dunaujvarosi_idokozi_valasztas_eredmenye/

Willkommenskultur 2016.06.05. 22:06:30

@Hidvégi Mihály: De azért majd a fideszre szavazok, mert bármely ember nem választható csak ferkóék.

lehet más a handa-banda 2016.06.05. 22:10:47

Sikerült egy posztban összehozni Orbánt Macchiavellivel meg az SS-szel meg ördögéspokol, lehet menni a kifizetőhelyre

Holnap mi következik? Orbán csinálja a felhőszakadást?

Jolka40 2016.06.05. 22:19:07

Nagy változás előtt áll a magyar politika. Most már tényleg megérett az idő rá.

Toadwart66 2016.06.05. 22:20:09

@lehet más a handa-banda: Nem volt nehéz. Lassan el kell fogadni, hogy itt mindenért Orbán a felelős. Minden hatalom nála van. Tudsz valakit mondani, aki nagyobb dolgokban dönthet még rajta kívül? Tállai Adrást kivéve persze.

2016.06.05. 22:21:06

A posztíró kérdésére a fenti két hozzászólás a Willkommenskultur - az alapvető létszükségletét ellátó, de nagyobb távlatokban gondolkodni már képtelen - nevű egyednél olvasható.

Amíg ilyenek élnek ebben az országban, addig remény sincs arra, hogy a szembejövő - szintén agyhalott - polgár ne erre a korrupt csürhére szavazzon azon a logikai úton haladva, miszerint nincs jobb.

Pedig van.
De ahhoz, hogy ezt felismerjék, nem azt a mantrát kellene ismételgetni, amit a médián keresztül a Fidess nevű gittegylet próbál nekünk beadni.

Szóval.
Már több posztban is leírtam, hogy amíg ezt nem ismeri fel a társadalom, addig ez a felcsúti majom hatalmon lesz, és még akkor is a hatalomban tartják, ha a szájukba szarik.
Mert az, ami itt folyik immáron évek óta, az gyakorlatilag a szájba szarás előkészítése.

De mint látjuk, Dunaújváros is megmutatta, van még kapacitás, van még bégető birka utánpótlás.

Ennyi.

Toadwart66 2016.06.05. 22:22:26

@luis5: Magyarországon? Nem, itt tényleg nincs. Ezért kell elmenni az országból.

nemecsekerno_007 2016.06.05. 22:23:23

Ha másért nem, az ilyen posztok miatt fognak megint 2/3-ot kapni. Ezeket ti találjátok ki v. a kormánytól kapjátok az instrukciókat?! Mert csak egy dologra jók, megerősítik, hogy nincs alternatíva. Inkább valami hasznosat csinálnátok.

dukeekud 2016.06.05. 22:24:37

"Miért nem bukik meg Orbán Viktor?"

Ne aggodj ezen a heten is megfog bukni, mint ahogy az elmult 6 evben minden heten megbukott. Es a jovoheti bukas is tuti biztos.

nemecsekerno_007 2016.06.05. 22:25:09

@Látens Inszinuáció: A többség akarata. Ilyen a demokrácia. Ha neked küldetéstudatod van, az a te gondod. Nem kell beleírni az alkotmányba.

n_dy 2016.06.05. 22:26:09

a hozzád hasonló hülyék, akik képtelenek alantas ösztöneiket eltitkolni, logikájuk nincs, műveltségük sincs, azok nem tudják elképzelni, hogy Orbánt miért szeretik sokan ...

Hidvégi Mihály 2016.06.05. 22:28:40

@Willkommenskultur: Nem igaz., nem csak Gyurcsányra lehet szavazni. Ott van például a Polgári Konzervatív Párt, igazi polgári értékekkel, becsületes emberekkel, akik tudják mi az erő és az erkölcs.

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.06.05. 22:31:32

A 2. 2/3 már nem tett jót a fidesznek, elszállt az agyuk.

Persze mivel az ellenzék 2010 óta semmit sem változott, megint a fideszre szavazok, az biztos.

Willkommenskultur 2016.06.05. 22:33:08

@Hidvégi Mihály: A PKP az indulás feltételeit sem teljesíti. Ugyanolyan légvárakat épít mint a napokban visszavonult Schiffer.

De mégegy ilyen pártnak nincs helye Mo-n, még az LMP is lehet hogy kiesik.

Toadwart66 2016.06.05. 22:43:37

@n_dy: Tökéletesen igazad van. Fogalmam sincs. Logikus érvekkel ezt tényleg nem lehet megmagyarázni. Valami misztikus dolog lehet. Erre utaltam Himmler példájával. A hozzászólásokból látva, ebben meg nekem volt igazam.

Sir Galahad 2016.06.05. 22:43:41

@Hidvégi Mihály: Meglehet, de a velem szembe jövő emberek nem indultak a választáson és nyilván nem is fognak, tehát valójában nem jelentenek alternatívát. Akik viszont indultak és vélhetőleg fognak is... nos, sajnos azok sem. Ennyi a probléma.

Toadwart66 2016.06.05. 22:45:26

@n_dy: "a hozzád hasonló hülyék, akik képtelenek alantas ösztöneiket eltitkolni". A hülyeség, az rendben, de milyen alantas ösztöneim vannak?

vackor1 2016.06.05. 22:46:09

Több helyen is írja a szerző, hogy jelentős többséggel rendelkezik a minifocikirály pártja.
Ha bárki megnézi a választási adatokat, akkor látja, hogy egyáltalán nem rendelkezik - nem rendelkezne , ha lenne normális ellenzék, aki ( k ) valóban az országért akarnának tenni és nem húsosfazéknak néznék a kormányzás lehetőségét, pont mint ez a csürhe - többséggel, bár ezt sem "fogja megérteni" itt négy-öt "ember" a kommentelők közül...
Az értelmesebbek meg úgyis tudják.

Alick 2016.06.05. 23:07:05

@Hidvégi Mihály: "Polgári Konzervatív Párt"

Akkor már inkább Nigel Farage. :)

pamut 2016.06.05. 23:35:22

@Sir Galahad: Naná, de te soha senkiről nem fogod elhinni mivel fanatikus fideszes vagy. Nem tud annyit ártani a maffiád az országnak, nem tudják úgy szétverni a jogállamot, az egészségügyet, az oktatást, az egész országot, nem tudnak annyit lopni hogy te ne repülj és szavazz rájuk.

Willkommenskultur 2016.06.06. 00:09:28

@pamut: Itt nem ez a lényeg.

Szocialistákra, holdudvarukra, szdsz árvákra nem szavazunk, sem azokra aki szóba áll velük. Igy még mindig ott van a Jobbik is a fideszen kívül mint szalonképes párt.

Az apokalipszis lovasa 2016.06.06. 00:55:56

Ez valami viccbejegyzés, vagy AI által generált?

varisztor 2016.06.06. 05:13:22

@Willkommenskultur: " Igy még mindig ott van a Jobbik is a fideszen kívül mint szalonképes párt."

Hát...van baj. :D :D :D :D

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 05:28:15

@Peter Götz:

Az első kormány ez 1990 óta, mely igyekszik felmondani a rendszerváltás hazugságát.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 05:32:16

@pneumónia:

Az átlagember tudja: ezek a tények nem változnának ballib kormányzás alatt, sőt rosszabbak lennének. Mára a magyar kisember megértette: a magyar életszínvonal lemaradásának oka Brüsszel és a Sorps-félék, nme a magyar kormány.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 05:33:15

@Én de genere Mi:

Az igazi okok ellen való küzdelem rossz irány lenne?

mingyá beszólok! 2016.06.06. 06:27:18

Akkor fog megbukni, ha jön egy nagyobb szélhámos. Egy tehetségesebb, és gátlástalanabb hazudozó. Elnézve a híveit, lesz utánpótlása bőven.

midnight coder 2016.06.06. 06:42:01

Orbán Viktor azért nem bukik meg, mert nincs normális ellenzéke.

A baloldal több szempontból sem az. Leginkább azért, mert az egyetlen dolog ami a kicsi agyacskájukban jár az az, hogy most Orbánék ülnek a húsosfazék mellett és nem ők, és hogy ez mennyire nem jól van így. Ezen túl viszont kb. egy épkézláb gondolatuk sincsen, ami persze nem csoda, ugyanezzel a problémával küzd az európai baloldal is, csak ők annyival vannak jobb helyzetben, hogy egyrészt sokkal kevesebben utálják őket, másrészt ott még sok-sok tartalék van amiből osztogatni lehet, míg nálunk ezt legfeljebb hitelekből tudják megoldani, azt pedig Megyóék óta tudjuk hova vezet.

Az egyetlen reményünk a Jobbik, ami viszont azt jelenti, hogy túl sok reményünk nincs.

Afrika steht an der Elbe 2016.06.06. 07:08:12

2010 óta minden kedden és csütörtökön megbukik. Erre hirtelen kiderül, mégsem bukik meg? Hogy van ez?

columbia 2016.06.06. 07:10:39

Az ezredik nyivákolás távol a húsosfazéktól megrendelve, végrehajtva.

Nevoeiro66 2016.06.06. 07:53:11

Mutassatok politikust amelyik nem lop. Innentől már csak viszonyítás kérdése az egész...

Beerhead 2016.06.06. 07:57:27

Imádom ezt a leheletfinom nácizást, iszonyú zseniális :D Amúgy nevetséges amit a kormány csinál, de mit tegyünk? Erre van igénye az átlag magyarnak. Én nem vagyok átlagos, így már rég a hanyatló nyugaton tolom a bűnös imperializmus szekerét, röhögve ezen a hazai balfaszkodáson. Ha valakinek szopás kell, az szopni fog. A többieknek meg ajánlom a nyugatra költözést (persze jó messze a muszlim negyedektől).

BiG74 Bodri 2016.06.06. 08:03:57

@Beerhead:
Megyünk, de csak azért, hogy ott se legyen jobb!

ezneménvagyok 2016.06.06. 08:10:15

@BircaHang Média szerkesztősége: "Az első kormány ez 1990 óta, mely igyekszik felmondani a rendszerváltás hazugságát."

Ebben tökéletesen igazad van. 1990 óta most érzem leginkább, hogy nem történt valójában semmilyen rendszerváltás, továbbra is egypártrendszerben élünk, Moszkva égisze alatt. Köszönjük, Viktor! :-?

Netuddki. 2016.06.06. 08:21:43

"Miért nem bukik meg Orbán Viktor?"

A kérdés helyesen, miért nem ül börtönben?

Netuddki. 2016.06.06. 08:22:20

@Nevoeiro66: "Mutassatok politikust amelyik nem lop."

Ó bazmeg, a tolvaj fajtádat, azt!

PomberMaci 2016.06.06. 08:38:01

Érdekes gondolatok... ugye szavazótáborból csak egy van. Ha régebben a szocikra szavaztak többen és most a Fideszre, akkor fura helyzet áll elő, ugyanis a szavazók egy része ide-oda vándorol a két oldal közt.

A blogger szerint amikor ezen szavazók a szoclibre szavaznak akkor azok olyankor okos és megfontolt demokraták, amikor a Fideszre szavaznak, olyankor fasiszta birkák. És ugyanazokról van szó, mert egy hirtelen jött maszopos 2/3 esetén hirtelen a mostani birkák megfontolt demokratákká avanzsálnának.

BiG74 Bodri 2016.06.06. 08:55:45

@PomberMaci:
Téves. 2010 -ben az emberek a maszop ellen szavaztak. 2010 óta pedig a fityisz tábor erősen fogy.

ezneménvagyok 2016.06.06. 09:01:13

@PomberMaci: Nem. A szavazásra jogosultak köréből van egy. A szavazótábor(ok) ennek csak része. Mihelyt ezt belátod, össze is omlik az általad felvázolt egyenlet, ugyanis az figyelmen kívül hagyja (szándékosan?) a mindenkori nem szavazókat.
Az egykori MSZP-szavazóknak csak egy része szavazott át a mostaniakra, gondolom főleg a sziliféle csalódottak vagy sértődöttek, esetleg opportunisták. A többség kivár, mert egyelőre nem látja azt, aki mögé szívesen beállna. Ez a mindenkori szavazási eredményeken világosan látszik.

mgdé 2016.06.06. 09:05:21

@BircaHang Média szerkesztősége:
A "Kíváló Lyátékos" alapvető tévedésben él.
Aki/ami nem működik együtt a természeti vagy gazdasági törvényszerűségekkel, a környezetével, az lemarad, rosszabb esetben elbukik, elpusztul, végleg eltűnik. Akkor is, ha mindeközben az élősködők kövérre zabálják magukat a beletörődött gazdatesten. Az meg, hogy egy zsíros-pálinkás férfihang legyen számodra a szirének ellenállhatatlan éneke, hát ...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.06.06. 09:11:36

@Hidvégi Mihály:

"Nem igaz., nem csak Gyurcsányra lehet szavazni. Ott van például a Polgári Konzervatív Párt, igazi polgári értékekkel, becsületes emberekkel, akik tudják mi az erő és az erkölcs."

Ugye most viccelsz? Balliba párt van már jópár, semmi szükség még egyre. Még akkor sem, ha konzervatív pártnak hazudja magát. De azért jó, hogy van a PKP is, mert legalább még tovább megosztja a "demokratikus baloldalt".

Misike, ugye te voltál az, aki pár hónapja azt írtad, hogy te - a péképá tagjaként - a magyar népet akarod tanítani?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.06.06. 09:13:39

@PomberMaci:

"egy hirtelen jött maszopos 2/3 esetén hirtelen a mostani birkák megfontolt demokratákká avanzsálnának."

Ezen röhögök már pár perce. :D

BiG74 Bodri 2016.06.06. 09:17:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Mi van már a PKP -től is rettegtek?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.06.06. 09:22:52

@BiG74 Bodri:

Én valóban rettegek a PKP-től, mert valahányszor szóba kerül vagy megszólal egy tagja, olyan röhögőgörcs jön rám, hogy attól félek, nem kapok levegőt.

Janossz 2016.06.06. 09:28:01

@Jolka40: "Nagy változás előtt áll a magyar politika. Most már tényleg megérett az idő rá. "
Az idő lehet, hogy megérett rá, de az istenadta nép (Kádár népe még mindig) még nem.

Valamikor a Grósz Károly (aki amolyan MSZMP pártvezér volt) azt találta mondani, hogy azért nem lesz itten többpártrendszer, meg demokrácia, mert nem érett rá a nép.
Óriási felzúdulás lett belőle, minek néz ez minket, kiskorúnak!?, aztán csak kiderült, hogy igaza volt. ( Mondjuk azzal nem dicsekedett a jóember, hogy ők nevelték ilyenre a népet.)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.06.06. 09:30:34

@BiG74 Bodri:

Á, látom, személyedben egy újabb PKP-droidot olvashatok. Vagy inkább mégsem, mert inkább szűrlek mostantól.

Toadwart66 2016.06.06. 09:32:22

@PomberMaci: Nem. Nem erről van szó. Van egy egyre növekvőréteg, akiket senki sem tud megszólítani. Valószínűleg én is. Nem érdekli őket a dolog, mivel úgysem változtathatnak a dolgokon. Nincsenek kevesen. Tévedés őket bárkihez odacsapni, mivel akkor szavaznának. A Fidesznek van egy kemény magja, őket nem fogadnak el kritikát, vakon megbíznak Orbánban. Az MSZP-nek is van egy kemény magja, bár az, hogy őket mi motiválja, arról fogalmam sincs. Rendes szociáldemokrata párt jelenleg nincs. Konzervatív sem, pedig arra szavaznék. Talán a PKP, de érdemi befolyásuk nincs. Két párt van, amely igazi erőt tud felmutatni, mégpedig a Fidesz és a Jobbik. Az , hogy nem engem képviselnek, teljesen lényegtelen, de ők meghatározó hatalmi tényezők. Ha Orbán a szélsőjobbra pozicionálja magát, a szavazói követik, ha kell fasiszták lesznek (inkább a francói falangista modell szerint, nem az olasz, illetve német szerint.) Orbán nagyon hasonlít Francora, akinek szintén nem volt szilárd ideológiája. Egyiket sem nagyon érdekelte a gazdaság és az életszínvonal emelése. Mindent erőből oldanak meg. A lényeg számukra a hatalom és a szavazótábor megtartása. Ez látszik a közvélemény-kutatásokból is. Orbán inkább Caudillo, mint Duce. Vona már necces. Ő sokat veszthet a néppártosodással, bár abban igaza van, hogy onnan talán megszoríthatja a Fideszt. De ez ma még nagyon képlékeny. Az idióta ezotéria bevezetését a politikába azonban nagyon károsnak tartom. Ez egyszerű néphülyítés, semmi más. Nézd meg Pap Gábor munkásságát. Elkeserítő.

Toadwart66 2016.06.06. 09:42:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A PKP-vel mi a baj? Nagyon fanatikusnak találod őket? Én követem az írásaikat, de inkább az a bajom velük, hogy nagyon bonyolultan fogalmaznak. Kicsit elitisták. Vitatkozni még nem vitatkoztam velük. Lehet, hogy neked nagyobb tapasztalatod van. Az MSZP és DK közötti harcokat ismerem, de abba azért nem szállok be, mert teljesen értelmetlen. Itt egész normális hangon vitatkoznak a hozzászólók, ahhoz képest, amit ők művelnek egymással. (Persze a túlságosan durva, obszcén hozzászólásokat innen kiszórom, ha észreveszem. )

BiG74 Bodri 2016.06.06. 09:47:30

@Toadwart66:
Pedig kellene vitatkozni, ha van min, mert a vita révén csiszolódnak a dolgok. Persze értelmes, kultúrált vita révén.

Barbaarb 2016.06.06. 10:13:27

A címben feltett kérdésre a válasz sokkal prózaibb, mint amit a poszt, és általában a blogok feszegetnek. Az említett dolgok ugyanis az emberek túlnyomó többségének életében másodlagosak, sokkal fontosabb az anyagi boldogulás. Az elszegényedés mantrázása ellenére ugyanis a reálbérek elég komoly tempóban nőnek jó ideje, ami látszik a kisker forgalom növekedésében is (jó, ebben más is benne van), ezért akkor fog megbukni Orbán, amikor romlani fog az életszínvonal. Ráadásul az emberek pont lesz@rják, hogy az életszínvonaluk növekedése és csökkenése miknek a hatására alakul.
Az egészhez persze hozzájárul az ellenzék is, amely egyrészt töredezett, másrészt nincs mondanivalója, nem valós alternatíva, vagy rosszabbnak ígérkező. És amíg ez az ellenzék nem ismeri fel, hogy az embereknek sokkal hétköznapibb problémáik vannak, mint nekik, vagy amit ők elképzelnek, addig esélyük sem lesz megbuktatni Orbánt. Akkor van erre esély, ha az első negyedévi gazdasági mutatók tartósak maradnak, mert az idővel az életszínvonal-változásban is meg fog látszani, de szerintem akkor sem bukik meg 2018. Azt gondolom, hogy a 2018-as választást már tavaly nyáron-ősszel megnyerte.

.Gordon Gekko. 2016.06.06. 10:13:58

@Toadwart66: nincs rendes szocdem párt?

A fidesz is a szocdemsége miatt nyerő. A jobbik is baloldali gazdaságilag. Minek még több?

metal · http://electric.blog.hu 2016.06.06. 10:19:56

Majd akkor lesz a "demokratikus" ellenzéknek bármi esélye nyerni, ha belátja, hogy a szavazók nem ellenségek. Jelenleg, mint ebből a cikkből is látszik, a baloldal egy elképzelt szellemi toronyból ugat, hogy mindenki hülye, aki nem rá szavaz.

Mérnork 2016.06.06. 10:22:02

Ha jön valaki aki meggyőz, hogy nem csak azért akarja a zorbánt leváltani, hogy ő lophasson helyette és nem akarja megszüntetni csípőből azt a pár szerintem jó dolgot, amit a finesz behozott (16%-os SZJA, gyerekek utáni adókedvezmény, rezsiköltségek befagyasztása), akkor megfontolom, hogy savazok rá. A gond az, hogy ettől, jöjjön bármilyen csodadoktor is, a bérből és fizetésből élőknek rövid távon (10-15 év) nem lesz értékelhetően jobb. Erre garancia a nyugdíjasok aránya, akiknek a pénzén nem lehet csökkenteni, mer aki megteszi az repül a kormánytól, meg persze az exponenciálisan szaporodó cigók, akik rejtett erőforrásnak kiválóak csak, valódinak sokkal kevésbé, és az integrálásuk (vagy bármely tetszőleges más matematikai művelet végzése velük ;-))) ) szintén csak a pénzt viszi a kasszából.

A ny

ezneménvagyok 2016.06.06. 10:30:00

@Barbaarb: Ebből is látszik, hogy mindenki a saját helyzetét vetíti ki az országra. Én egyáltalán nem érzem azt a fejlődést, amit leírsz. Az én életszínvonalam évek óta egyre csökken (a körülöttem élők többségéé is), ma olyan kényszerű döntéseket vagyok kénytelen meghozni, amikre öt-hat éve még gondolnom sem kellett (pl. hogy beüljek-e az autóba, ha el kell mennem valahová, vagy hogy megvegyek-e valamit, amire amúgy szükségem is lenne). Ennél is rosszabb, hogy mostanában amiatt kell aggódnom, hogy mi lesz a gyerekből az állami oktatás hatására (elkeserítő), vagy hogy mi lesz a szüleimmel, ha az állami fenntartású kórházba kényszerülnek. Magánoktatásra és magánegészségügyre pedig nincs pénzem, pedig ha lenne, talán én is tennék az ország többi részének helyzetére.
Ami engem illet, Orbán egyetlen választási szlogenjét váltotta valóra, azt, hogy "Rosszabbul élünk, mint négy éve". De azt aztán böcsülettel.

konrada 2016.06.06. 10:41:51

@Toadwart66:
Valahol itt az igazság: Mindkét pártnak van egy kemény magja, akiket nem érdekel, mi történik, automatikusan szavaznak.

Aztán ott vannak azok, akiket szintén nem érdekli mi történik, azok a nem szavazók.

...s vannak azok, akiket meg érdekel: ők szavaznak arra, akiket jobbnak látnak - ez persze nem jelenti automatikusan, hogy azok szerintük jók, csak annyit, hogy az alternativájukat rosszabbnak...
...no most egyenlőre ez a többség a fideszre szavaz jobb hiányában...
(Mert olyan nem keménymagos nem maradt az országban, akik szerint az MSZP-DK jobb lenne...)

konrada 2016.06.06. 10:48:26

@ezneménvagyok:
...elég sz.. helyen lakhatsz...
(Mert másfelé nem lehet menni a dugóktól, mert azok is nap mint nap azzal járnak, akik ünnepnapokon is elvétve ültek bele. ...s mielőtt azt írnád, szöveg, nézzd meg a KSH üzemanyagfogyasztási statisztikáit: s nem attól nőtt az, mert a leggazdagabbak most már alvás helyett is furikáznak, sőt: azok olyan járműveket vesznek, ami fogyasztásban a kisember kisautói veri lefelé..)

BiG74 Bodri 2016.06.06. 10:59:47

@Mérnork:
Én nem akarok lopni, normális fizetésből szeretnék megélni. A 16 % -os adóhoz sem nyúlnék, bár nem értek vele teljesen egyet, de a fogyasztás alapú adóval együtt vállalható. A gyerekek után járó adókedvezményt sem szüntetném meg, bár láthatóan igazságtalan sokakkal szemben, de maradjon mert az alap pozitív. A rezsicsökkentést viszont a jelenlegi szintjén azonnal törölném, mert egy időzített bomba, mely ha robban az egyszerű embernek fog a legjobban fájni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.06.06. 11:04:29

@ezneménvagyok:

"Magánoktatásra és magánegészségügyre pedig nincs pénzem"

Ezekre Európa gazdagabb országaiban sincs a többségnek pénze.

"Az én életszínvonalam évek óta egyre csökken (a körülöttem élők többségéé is)"

Ritka az olyan fejlődés, amelynek nincsenek vesztesei.

Toadwart66 2016.06.06. 11:09:11

@metal: Ebben igazad van. Talán hülyén fogalmaztam. Valami olyasmi hiányzik, hogy a Fidesz szavazótábora ki is merje mutatni, hogy őket sem lehet hülyének nézni. Elég meredek húzásai vannak Orbánnak. Rengeteg pénz folyik szét átláthatatlanul. Van egy állami tv, ami rengeteg pénzt kap, de alig nézik. Hogy ezek ellen miként lehetne Fidesz szavazóként tiltakozni, arra nincs tippem. A sajtónak lenne rá eszköze, de, ha párt fizeti őket állami hirdetéseken keresztül, nem nagyon fognak tiltakozni. Ugyanúgy megalkusznak, mint a baloldaliak. Azok se nagyon káráltak annak idején. Meg is lett az eredménye.

L von Richthoven 2016.06.06. 11:11:51

@BircaHang Média szerkesztősége:
Most mond már el Birka mitől vagy ekkora barom? Euro milliárdok érkeznek az országba és jóformán nyomtalanul tűnnek el a fideszes zsebekben... de még mindig Brüsszel a hibás.
Végképp megártott a sok büdös birkatúró ott Szófiában?

Janossz 2016.06.06. 11:17:35

@konrada: Szóval az életminőség ismérve a dugók mérete?
Bogotában meg Kairóban igen jó lehet az élet......a járműpark is olyasmi, mint nálunk.
Párizsból épp most tiltják ki a 20 évnél idősebb autókat. Gyorsan megoldódna a dugóhelyzet Pesten egy ilyen döntéssel, gondolom.
Az, hogy a lakosság húsfogyasztása 25%-al csökkent 1990 óta, csak a vegás divatolásnak tudható be, ugye?

L von Richthoven 2016.06.06. 11:20:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Ez tényleg így szokott lenni, csak itt nagyon eltolódtak az arányok: négy-négy és fél millió vesztes és tízezer nyertes....
Van erre is egy frappáns válaszod?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.06.06. 11:27:30

@Toadwart66:

"A PKP-vel mi a baj? Nagyon fanatikusnak találod őket? Én követem az írásaikat, de inkább az a bajom velük, hogy nagyon bonyolultan fogalmaznak. Kicsit elitisták. Vitatkozni még nem vitatkoztam velük. Lehet, hogy neked nagyobb tapasztalatod van."

Fanatikusnak abból a szempontból, hogy vakon gyűlölik Orbánt. Ez önmagában nem is lenne baj, nem kell szeretni, de ebben pont olyanok, mint a balliba pártok: lényegében az Orbánnak való ellentmondás határozza meg őket, vagyis paradox és fölöttébb mulatságos módon épp annak köszönhetnek legtöbbet (a létüket), akit a legjobban gyűlölnek. Észre sem veszik, hogy ha nem is szándékosan - hiszen jó eséllyel nem is tud a PKP nevű mikropártocska létezéséről - Orbán rángatja őket holmi bábukként.

Nem is kicsit elitisták, ebben meg a rossz emlékű szadeszhoz hasonlítanak. Nekik küldetéstudatuk van. :D Egy korábbi kommentemben már utaltam rá, meg máshol is, amikor az egyik hívük, talán épp az itt is kommentelő H. Misi képes volt leírni azt, hogy ők a magyar nemzetet akarják oktatni. Amikor ezt olvastam, nem tudtam eldönteni, sírjak vagy nevessek.

A történelmi tapasztalat azt mutatja, hogy erősen óvakodni kell azoktól, akiknek küldetéstudatuk van.

Vitatkozni nem sokáig tudtam velük, mert személyesen Péntek pártfőtitkár efftárs kitiltott a blogjából - egy sor más jobbos kommentelővel együtt -, ebben is hűen követve a jó liberális hagyományokat. Mondjuk nem is bánom, úgyis csak üres szócséplés lett volna minden további vita.

Andy73 2016.06.06. 11:29:20

Egyre lejjebb nivellál a blogger. Ez az internet demokratizálódásának a hátulütője: ez történik, ha egy félművelt számítógépet kap, és ideje is van, hogy bármit öszehordjon. Közben kiguglizik néhány neki tetsző képet, és azt beilleszti a förmedvényébe, illusztárciónak.
Az iskolai számítástechnika elterjedése is kétélű fegyver: sok gyerek csak játszik a gépeken, és nem lesz tőlük okosabb.
De nem baj, ez is belefér, mert azért sokan vannak, akik értelmesen használják a modern technológiát.

laci_52 2016.06.06. 11:29:21

Szánalmas ballibes nyafogás az egész poszt. Ha ennyire rossz, amit Orbán csinál, szervezzenek egy ütőképes pártot '18-ra és győzzék le a Fideszt a választáson. Kell ehhez egy jó program, egy karizmatikus és hiteles vezető és egy csomó pénz. Rá kell tehát venni a ballibes oligarchákat(vannak még bőven és a pénzük sem kevés!), hogy a zsebükbe nyúljanak. Szabad a pálya, neki kell állni a feladatnak. Nem ajvékolni kell, hanem dolgozni az ügy(ti. Orbán megbuktatása) érdekében.

konrada 2016.06.06. 11:38:52

@Janossz:
Ja? Én meg azt hittem, 2016 van, nem pedig a te naptárodban szereplő 1995-96, mert az előzmény 5-6 évet írt.... (meg azt, hogy ő és a környezete már nem tud autóba ülni az ottani életszinvonal csökkenésük miatt.)

....néha nem árt elolvasni az előzményt, hogy egyáltalán érteni lehessen, mire szól a válasz...

Andy73 2016.06.06. 11:39:26

Tényleg annyira szánalmasak ezek a baloldali firkászok: ha a magyarok baloldali pártokra és kormányra szavaznak, mint már háromszor is a rendszerváltás óta, akkor bölcsen döntenek, és kiválóan működik a demokrácia.
Ha viszont a jobboldal győz, akkor már nem is a politikusokkal van a baj, hanem a választókkal, az egész magyar néppel.
Az már egy lépés, hogy a blogger rájött, hogy a népet és a szavazókat és a népet nem lehet lecserélni. A következő lépés, hogy egy olyan alternatívát nyújtson, ami a nép érdekeit szolgálja.
Ha az nem megy, vagy nem is áll a szándékában, akkor adott még egy lehetőség: keressen egy másik népet, és őket próbálja meg boldogítani.

MichMik 2016.06.06. 11:46:22

Azért nem bukik mert sokaknak kicsit se gyanús, hogy most már naponta pár milliárd - ezer millió - "veszti el közpénz jellegét" a kezei közt?! Nem vetődik fel bennük, hogy egy népet kirabló, kommunizmust létrehozó ősbolsevik, putyinista KGB ügynök a legegyszerűbben azzal tudja kisemmizni a magyarokat, ha piros-fehér-zöld zászlók erdejében örökké harcról - a harcáról, sein Kampf - rikácsol? Tényleg elég egy ilyen primkó trükk, nekünk magyaroknak 2016-ban?
Elég, ha néhány fizetett KGB-s "birca", demokráciagyűlölő őskommunista előadja magát és nyugatellenes hazugságait "nemzeti" jelmezben?
Ha elég, akkor majd ne tessenek csodálkozni, ha egyszer csak egy putyini diktatúrában találják magukat! Annak minden jellemzőjével együtt.

Janossz 2016.06.06. 11:52:10

@konrada: A dugókból a jólétet jelen időben sikerült levezetned.
A húsfogyasztást meg csak azért említettem, mert látom, vonzódsz a statisztikákhoz, persze csak az érdekel belőle, ami ennek a drága jó rendszernek valami kedvező színt ad.

.Gordon Gekko. 2016.06.06. 11:57:45

@MichMik: a napi 1000 milliárdból a nagyérdemü publikum eddig a ződ dossziét ismerhette csak meg

Ja nem azt sem

Toadwart66 2016.06.06. 11:58:07

@Andy73: "Tényleg annyira szánalmasak ezek a baloldali firkászok." Elképzelhető, de én nem vagyok az. Igen magával a néppel van bajom. Miért szavazza meg folyamatosan azokat, akik egyre többet hazudnak nekik? Persze azt, amit ők elvárnak és megtapsolnak. A helyzet egyre romlik. 600.000 ember Nyugatra távozott. Valószínűleg sok jól képzett ember van közöttük. Ők nem szavazhatnak, csak körülményesen. Nem nagyon lesz beleszólásuk a dolgokba. Mondj nekem egy okot arra, hogy egy olyan ember, aki 10 éves kora óta Ausztriában tanul, ott érettségizett, oda járt egyetemre, vagy, aki kiment Dániába dolgozni miért jönne haza? A népet nem lehet lecserélni, de simán leléphet az országból. Meg is teszi.

2016.06.06. 11:58:23

Orbán már megbukott, hiszen egy erkölcsi hulla, mondhatnánk egy hulladék.

Barbaarb 2016.06.06. 12:02:44

@ezneménvagyok:

Az én életszínvonalam nőtt, sőt folyamatosan nő, és a cégünknél dolgozó fizikaiaknak is, mert egyre több a konkurencia a jó munkaerőre, ezért emelni kényszerülnek a cégek. A személyes tapasztalatok persze különbözhetnek, ezért jó a statisztika ennek vizsgálatára, márpedig az komoly növekményt mutat. Igazából azért érdekes a helyzeted, mert infláció kb. nincsen, vagyis ha nem nő a bevételed, akkor sem kellene anyagilag rosszabbul állnod. Mi például erősen megéreztük idén a sertéshús ÁFÁjának csökkentését, mert elég sokat fogyasztunk belőle, de a korábbinál sokkal olcsóbb benzint, vonatot és rezsit is említhetném, miközben nem is igazán tudok olyat mondani, ami szignifikánsan drágult volna az én kosaramban mondjuk az elmúlt 3 évben. Mondjuk biztosan másképp alakult volna ez az egész, ha dohányoznék, vagy édességeken élnék.

konrada 2016.06.06. 12:08:27

@Janossz:
Nem. A dugókat az előzmény azon felvetésére vezettem le, mely szerint ő és a környezetében úgy romlik az életszinvonal, hogy már nem tudnak autóba sem ülni...

Mondom: előzményt elolvasni!

ezneménvagyok 2016.06.06. 12:10:01

@konrada: "...elég sz.. helyen lakhatsz... "

Mintha csak a londoni ismerősöket hallanám... :-)

ezneménvagyok 2016.06.06. 12:13:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ""Magánoktatásra és magánegészségügyre pedig nincs pénzem"
Ezekre Európa gazdagabb országaiban sincs a többségnek pénze.
"Az én életszínvonalam évek óta egyre csökken (a körülöttem élők többségéé is)"
Ritka az olyan fejlődés, amelynek nincsenek vesztesei."

Ahogy előttem is írták: semmi bajom nem lenne ezzel, ha lenne mondjuk 5-10e vesztes, de a többségnek jobb lenne. Nem ez a helyzet. Az Európa gazdagabb országaiban működő egészségüggyel és oktatással is kiegyeznék, de még nem hallottam róla, hogy Moldávia a gazdagabbak között volna. Mindezek tükrében az utolsó mondatod nem kicsit cinikus.

ezneménvagyok 2016.06.06. 12:20:03

@Barbaarb: Ahogyan írtam is, mindenki a saját helyzetéből...
(És köszi, de nem dohányzunk, alkoholra sem költünk. Ajándékba is azt adjuk tovább, amit korábban mi is úgy kaptunk, mint a hobbitok a mathomot :-) )

ezneménvagyok 2016.06.06. 12:21:00

Bocs mindenkitől, amiért az előzményeket is bemásolva foglalom a helyet, szükségesnek tűnt.

MACISAJT 2016.06.06. 12:22:06

" Orbán hívei meg vannak győz(őd)ve arról, hogy az OLAF (Európai Csalásellenes Hivatal) vizsgálatai ellenséges tevékenységnek minősülnek, amelyekkel jogtalanul megsértik Magyarország nemzeti függetlenségét. Úgy vélik mindössze kicsinyes bosszúról
van szó. "

Hülye úr !
Az OLAF ( magyarul hangzatpsan Európai Csalásellenes Hivatal) hivataloból köteles vizsgálódni minden feljelentés esetében.

Márpedig ugyan kik azok akik az OLAF-nál bárkit és bármit feljelentenek?
Nos, a jávorbenedekek, molnárcsabák,niedermüllerpéterek etc.

Brüsszelben meg röhögnek a hülye "magyarokon", hiszen tálcán szolgálják az ürügyeket a pénzek visszavonására/visszatartására, akkor több jut másoknak...

MACISAJT 2016.06.06. 12:27:46

@Mérnork:

Alapigazság: kormányoznia muszáj valakinek( különben itt is kijevi anarchia és káosz következne).
A jelenlegi kínálatból pedig( agyonvert ballibák, Fidesz/Orbán, operettnácik, majdnemzöldek) világos hogy az egyedüli kormányképes erő a jelenlegi.

Melyik manapság az agyonvert ballibák legvadabb rémálma?
Hosszú a lista (és unalmas) ezért aztán csak a legbanálisabbat említeném: a zsigeri, 1993 óta tartó Orbán gyűlöletükkel kapcsolatos .
Ami azóta veszi el a józan eszüket(ha egyáltalán valaha volt nekik ilyen), amióta Orbán szakított a sorosok által neki szánt, "szdsz ifjúsági tagozata" szereppel. Orbánnal kelnek és fekszenek, ő áll minden gondolatuk és cselekedetük középpontjában.Próbálkoztak itthon és külföldi cimboráikkal kinyírni, volt kendepéter és májeraranka meg debreczenijózsef és ferenczikrisztina, popperpéter és kohnbendit meg ronwerber..hadd ne soroljam.
És ennyi, idáig tart a tudomány.

Mert ha egyik ballibát is megkérded hogy jójó, Orbán nem, eddig világos, hanem mondd, mutasd fel akkor helyette a kormányképes alternatívát...akkor nagy kuss következik majd újra az jön hogy igen de az Orbán..:P
Most sem lesz másképp.

Érdekes az is , hogy egyik agyonvert ballibának sem jut eszébe az ami kézenfekvő.
Éspedig hogy azzal kéne kezdeni hogy egy valódi és magyar, nemzeti baloldalt kéne létrehozni.
Mert addig amíg az egész vircsaft nem egyéb mint egy sorosi, gyurcsányi, niedermüleri,újhelyi, jávorbenedeki és hasonlóak nettó hazaárulásaiból áll...
addig bizony annyi esélyük van(lesz) mint lendvai ildikó nénének a Miss Universe manilai döntőben.
A régi proletár internacionalizmus a mai globalizmusnak az elődje, azt a célt szolgálta/-ja hogy a háttérhatalom minél zavartalanabbul avatkozhasson be egy ország belügyeibe.
Viszont sok államban már a baloldal is kinőtte ezt és védi országa érdekeit.

Magyarországnak viszont idáig még ballib hazaárulókból is csakis a legalja jutott.
Ezeknek csak az a céljuk hogy naponta azt hörögjék: most aztán tuti hogy bukik a Zorbán.

Mérnork 2016.06.06. 12:28:03

@Toadwart66:
"egy olyan ember, aki 10 éves kora óta Ausztriában tanul, ott érettségizett, oda járt egyetemre, vagy, aki kiment Dániába dolgozni miért jönne haza?"
OK, de ez _nem_ a zorbán miatt van. A fizuk semmivel se lennének magasabbak akkor se, ha helyette a miferink táncolna a parlamentben (sőt, ahogy ismerem a 150k bruttó felett inkább alacsonyabbak lennének, mint most ;-)) ), vagy vona tartana felvonulásokat, szóval aki kint talált magának normális életet, annak anyagilag biztos, hogy nem éri meg hazajönni.
Megsúgom, ha engem nem kötne a család, meg nem sikerült volna a magyar viszonyokhoz képest normális állást/fizut összehozni, akkor én is lépnék, mivel élni pénzből él az ember.

Andy73 2016.06.06. 12:29:03

@Toadwart66: OK, mivel ez a komment normális hangvételű, válaszolok.
1) Sokan kommentelő írta, hogy a választásokon az adott jelöltekből lehet választani, és Orbán nagyságrendekkel jobban kormányoz, mint az elődei, a baloldal. Lehet, hogy te nem így látod, de vedd elő az alapvető gazdasági mutatókat (ne csak a GDP-t), és ott keresd a választ.
2) Én is éltem több évet Belgiumban, de hazajöttem, mert ez a szülőhazám, itt vagyok otthon, itt élnek a rokonaim, barátaim is. Nem is úgy mentem ki, hogy ott akartam volna maradni, csak éltem egy lehetőséggel. Más Kelet--európai országokból sokkal többen mentek nyugatra, akkora lemaradás, hogy azt nem lehet belátható időn belül behozni. De nem mindenki akar a világ leggazdagabb országában élni, mi is a világ gazdagabb feléhez tartozunk.

morpho 2016.06.06. 12:31:57

Andy73

"Orbán nagyságrendekkel jobban kormányoz, mint az elődei, a baloldal. Lehet, hogy te nem így látod, de vedd elő az alapvető gazdasági mutatókat (ne csak a GDP-t), és ott keresd a választ."

Megtennéd, hogy ezt egy picit részletesebben kifejted?

Mérnork 2016.06.06. 12:32:22

@MACISAJT:
Egyetértek és amíg ez így marad, addig számomra még midíg a zorbán marad a veszteségminimalizálós kalkuláció végén a nyerő. Bár pár jól irányzott tockos szerintem is kijárna neki, mer azért jó pár dolgot lehetne ennél sokkal értelmesebben is csinálni... ;-)))

MACISAJT 2016.06.06. 12:37:03

@Mérnork:

Az un. "rendszerváltás" óta eltelt 26 év alatt a két fajta (ballib és jobboldali) igazgatás között kimutatható lényegi különbség.
Éspedig az hogy míg a 8(+4) év ballibák kormányzása alatt mindig "suchmannositottak", eladtak szinte mindent,bankokat feltőkésítve, MOL-t, a párnagázig,MÁV Cargo-tól Postabankig, Posta székháztól az Airportig (de még a Malévot is egy abramovicsnak, áldassák érte a neve)ez a pénz is eltűnt(ahogy a többi is) és az ország mégis a tönk szélére került, amit már egy Lehmann Brothers bedőlés is elfújt......aztán jöhetett az államcsőd előtt a magasságos IMF hitel....

ehhez képest Orbánék visszavásárolják az elkotyavetyélt állami tulajdont és még jut is
pénz fejlesztésekre.
Ha zongorázni tudnám a különbséget, én volnék Chopin, Mallorcán.

Olyanok ezek az érdekes "igazgatási" különbségek, mint a Magyar Nemzeti Banknál, ahol egy simor-karvalits-király júlia trojka "harcolt" évekig 7%-os alapkamattal a 3%-os inflációéért(nekik soha nem jött össze.)
Ahogy eltakarodtak, láss csodát: infláció is 30 éve nem látott alacsony szintre zuhant, no meg az alapkamat is..És kiderült hogy eltűnt 206 milliárd forintos , általuk tavalyra tervezett(!) MNB veszteség is, amit a következő év januárjában az állami költségvetésnek kellett volna pótolnia mégpedig kötelezően.

A titok a lopások természetében rejtőzik.
Mert abban nincs vita hogy mindkét oldal (és holdudvara) lop (csal, hazudik.)

Csakhogy míg Orbánék ezt házon(illetve:hazán) belülre művelik...
addig a másik(sötét) oldal komprádorai nem elégszenek meg azzal hogy a saját zsebeiket megtömködik...
hanem még a külföldi maffiákat is etetniük kell.
Így jutott alattuk Magyarországon szinte minden a külföldi ebek harmincadjára.
(Lásd blum esetét a böszmével.amikor már ilyen piti "telekcserés" csontoknak sem bírtak ellenállni.)

Nos, míg a Fidesz és holdudvara éhségét és lopásait még képes elviselni az ország...
utóbbiakét már nem, ezekbe rendre tönkrement.

high up! 2016.06.06. 12:51:28

@MACISAJT:

ezt hányszor kopizod még be te Paksi mogyoró? Annyira hülye vagy te a monetáris politkiához, mnt Orbanszku gazdid akármihez.

A magas alapkamatszint alapvetően kell az alacsoyn inflációs szint elérséhez, tehát amikor te azon rinyálasz, hogy miért volt magas Simor alatt a kamat, akkor pont hülyét csinálsz magadból!

Amikor azzal büszkélkedsz, hogy maTRollcsi alatt nulla százalékos az infláció, akokr megint csak jó nagy hülyét csinálsz magadból, mert a nulla %-ú infláció kicsit kurva káros. Az összes Jegybnak küzd ellene, te meg hülyét csinálsz magadból (újra), hogy még villogsz is ezzel.

Az is egy külön tény, hogy a magyar nagyon káros nulla %-os infláció egyrészt a nemzetközi környezet miatt ment le, másrészt pedig a troll kormányod ár és költséghamisító beavtakozásia miatt (rezsi csökkentés, stb), tehát itt most már harmadjára csináltál hülyét magadból.

De jön a negyedik is! Szegénykém, te ezzel a Jegybank nyereséggel direkt szibatod magad! Egy Jegybanknak nem nyereségi céljai vannak, hanem a fizető eszköz külső és belső stabilitásának a megőrzési célja. Emmeg bammeg előre tervezhettelen, hogy hoz-e vagy visz-e, teccik tudni? A te maTRollcsid összenyeresége nulla szaldó, ebből a realizált let 260 milliárd nyereség, a nem realizált meg ugyanekokra veszteség, összszaldó nulla, de szerintme te már most hülyén nézel, hogy ezt te nem tanultad a Pártiskolán, emmeg miről beszél.
Nektek fideszkomcsi trolloknak elég anyit mondani, hogy a Pártfőtitkáros 2010 óta 25%-kal rombolata le a forint külső értékét, ebből a kárt benn hagyta a mérlegben, egy millió devizaadós kárára a hasznot kimazsolázta magának, te meg ezt ünnepled - mondom, negyedszer is sikerült hülyét csinálnod magadból.

FOLYTASSUK!

Jolka40 2016.06.06. 12:54:56

@Janossz: Nem lett Grosz Károlynak igaza. Lett többpártrendszer. És most is eljött annak az ideje, hogy változtasson a helyzeten a magyar választópolgár. Ne nézzük már teljesen hülyének honfitársainkat.

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.06.06. 13:01:33

@L von Richthoven:

A nyugat kipoprszívózza az ország által megtermelt profitot.

konrada 2016.06.06. 13:08:28

@high up!:
"A magas alapkamatszint alapvetően kell az alacsoyn inflációs szint elérséhez"
????

Legalább magyarázd el ezt érthetően, nemzetközi példákkal (ti. olyan országok felsorolása, ahol a magas kamattól volt alacsony az infláció..)
hogy más is megértse rajtad kívül.

...utána tán jogos is lesz a beégető szándékod.

Andy73 2016.06.06. 13:11:55

@morpho: Macisajt már megtette helyettem. De rákereshetsz az adatokra te is. Az már önmagában komoly teljesítmény, hogy az államháztartási hiányt leszorították 3 % alá, és közben az inflációt is levitték. Persze még jobb lenne a hiány nélküli költségvetés, de ahhoz már túlságosan le kellene szorítani a szociális kiadásokat. A hiány nagy része egyébként így is az adósságtörlesztésre megy, amit ugye szintén a baloldali elvtársak halmoztak fel.

Barbaarb 2016.06.06. 13:15:19

@ezneménvagyok:

Világos, de akkor a statisztikát is hagyjuk figyelmen kívül? Illetve érdekes kérdés, hogy tudod-e, hogy miért haladsz hátrafelé? Mert azt látjuk, hogy a legtöbb termék és szolgáltatás olcsóbb, vagy legalábbis nem drágább. Nem a bevételed csökkent-e, és ha igen, minek köszönhető ez?

BiG74 Bodri 2016.06.06. 13:15:35

@konrada:
Alap monetáris gazdaságpolitika.

Barbaarb 2016.06.06. 13:23:42

@BiG74 Bodri:

Hogy az alacsony inflációs szinthez magas alapkamat kell? Akkor most Magyarországon azért alacsony az infláció, mert magas az alapkamat, vagy mi?

Janossz 2016.06.06. 13:43:01

@Jolka40: Lett többpártrendszer. Így van. Most bontják éppen, a jogállammal, meg a demokráciával egyetemben.
Másutt is van többpártrendszer. Illiberális:
A legnagyobb párt a Nur Otan, a Haza Fénysugara pártja, amelyet az elnök Nazarbajev vezet. Két másik, az elnökkel szimpatizánsnak tekinthető párt van, az agrár-ipari blokkot képező AIST és az ASAR párt, amelyet Nazarbajev lánya alapított. Az ellenzéki pártok mindösszesen egyetlen parlamenti helyet értek el, a választások az EBESZ szerint nem feleltek meg a nemzetközi standardoknak.

ulpius66 2016.06.06. 14:05:04

Miért nem bukik mán meg Orbán Viktor???????

Hát azért, mert Magyarországon DEMOKRÁCIS VAN!

Gyengébbek kedvéért leírom, ez azt jelenti, hogy az alakít kormányt, akit a magyar nép többsége megválaszt.

Majd akkor "bukik Orbán" ha a magyarok többsége másra szavaz.

Addig marad Orbán!

Ez persze még mindig nagyságrendekkel jobb, mintha a liberál-fasiszta SoroSS elvtárs senki által sem megválasztott seggnyaloncai irányítanák az országot....

konrada 2016.06.06. 14:05:58

@BiG74 Bodri:
Ha alap, akkor biztosan lazán tudsz sorolni olyan országokat, ahol magas kamatláb mellett volt alacsony infláció...

.

konrada 2016.06.06. 14:08:20

@Janossz:
Aham. Akkor most Fletó, vagy Sebaj Tóbiás a zorbán lánya??;))

high up! 2016.06.06. 14:08:35

@Barbaarb:

Az alacsony inflációhoz minimum 4 dolog kell:
- erős devizaárfolyam a külső dezinfláció érdekében
- globális deflációs környezet
- mesterségesen eltérített belső árak
- lanyha belső kereslet

Ebből az 1. nincs meg (de a nagy sokk már levonult), a 2-4 megvannak már hosszú évek óta és magasan ellensúlyozzák az 1-t. Erre a mai magyar rendszerre mondják: ennek a rendszernek minden eleme deformált. Mondjuk Hibbant Gyurka troll-kozgazdaságtanába remekül passzol, szegény hülye azt hiszi, hogy az optimális infláció nulla százalék, az MNB-nek csak nyereségre szabad dolgoznia és a kitrükközött nyereséget a családtagjai zsebében kell eltüntetnie.
Lesznek ebből még nagy taknyolások és hosszú börtönévek.

FOLYTASSUK!

high up! 2016.06.06. 14:12:28

@konrada:

majd gondolod, hogy itt majd bárki is kiképez téged pénzügyi alapismeretekből?
Inkább fogd magad, aztán add ugyanilyen bátran a nagyokos szakértőt egy urándúsítóban, oszt majd számolj be az eredményről, hogy mi lett a szakértélmed vége. Szóban vagy sugárban.

FOLYTASSUK!

Janossz 2016.06.06. 14:14:42

@konrada: Az a Rachel + 3. Csak az irányt (mit kijelölt volt valaki) érzékeltettem. Érted?

Kivlov 2016.06.06. 14:17:07

Hol az alternatíva???
nincs több kérdésem, köszi.

high up! 2016.06.06. 14:17:46

@Andy73: "Az már önmagában komoly teljesítmény, hogy az államháztartási hiányt leszorították 3 % alá, "

Eftárs, a fideszkomcsijaid 2010-ben a hiányt 5% felett akarták tartósítani, mert maTRollcsi rögeszméje az volt, hogy abból lesz majd 7-10%-os GDP növekedés. Szerencsére az EU rögtön kényszerzubbonyba rakta Orbanszkut a hibbant jobbkezével együtt, ennek köszönheted te csak a 3% alatti hiányt.

Oszt akkor meg éppenséggel az EU-t élteted, hogy megmentette az országot Trollbán költségvetési ámokfutásától?

FOLYTASSUK!

konrada 2016.06.06. 14:36:43

@high up!:
Gondoltam, hogy a válasz az lesz, hogy mindernki hülye, csak te vagy helikopter.;)))

...Elvégre elég nehéz olyant bizonyítani, amire nincs példa, ha az ember nem Einstein, csak egy High Up!;)))

konrada 2016.06.06. 14:38:26

@Janossz:
Jól van, jól van...
...rettegni azt még szabad, elvégre annyi demokrácia még maradt....;))

ulpius66 2016.06.06. 14:39:39

@high up!: ..és akkor az ellopott 3.000 milliárd forintos magánnyugdíj vagyonról még nem is írtál!

De van még egy-két tippeM.
- a Fidesz lop, csal, hazudik!
- itten tombol a fasiszta diktatúra
- nincs sajtószabadság
- romokban az oktatás és az egészségügy
- korrupcióban világelsők vagyunk
- csak az EU pénzek miatt van GDP növekedés
- versenyképességben tök utolsók vagyunk
és folytathatnám napestig a ballibsi mantrákat!

Háj!

Ezeket permutáld, és máris kibaszott okostojásnak tűnhetsz a többi ballibsi agyhalott között..

ulpius66 2016.06.06. 14:41:33

@high up!:

Ja, .és a 4 millió éhező országát még ki is hagytam....

ulpius66 2016.06.06. 14:44:00

@high up!:

Ja, és arról is olyan jókat szoksz írni, hogy GYERMEKSZEGÉNYSÉG.....

arról meg különösen, hogy Orbán a patás egy érzéketlen tuskó, mert báncsa a migráncsokat...pedig te annyira szereted őket simogatni......

Jazo 2016.06.06. 14:58:03

Megbukni csak a választásokon tudna, de amíg a Fidesz szavazótábora jellemzően aktív és hihetetlen mennyiségű birka(türelmű) szavazójuk van, a többi szavazóképes polgár meg meg jellemzően passzív. Ezt tetézi az is, hogy az ellenzéki pártok soha a büdös életbe nem fognak össze, ergo a Orbán Viktor élete végéig Miniszterelnök lesz..vagy kormányfő, vagy király, vagy fejedelem, attól függően, hogy milyen titulust talál ki magának. Még ha megtörténne a kisebbik csoda és a szocialista vonal észhez térne és közös jelöltet állítanának, a jobbik akkor is külön indulna és máris vesztett mindenki...hacsak nem az a céljuk, hogy életük végéig ellenzéki párt legyenek.

Az egyetlen megoldás az lehetne, ha minden ellenzéki párt meg tudna állapodni a közös jelöltekről, de ilyen nem lesz, mert a kedves pártvezetők sajnos nem az intelligenciájuk alapján kerültek oda, ahol vannak. Az egójuk és a mohóságuk minden logikus döntést űberel. Ráadásul azok akik kimaradnának helyi szinten, azonnal elkezdenék aláásni az egészet. Ebbe mi nem tudunk beleszólni.

Választóként az egyetlen dolog amit tehetünk, hogy a legesélyesebb ellenzéki pártra szavazunk (pont)

bobijub 2016.06.06. 15:09:56

@midnight coder: de van nekik egyetlen, mindent felülíró gondolatuk. és most hogy siffer kishiftelte magát, ki kell hangsúlyozni, hogy ebben ő csak kispályás volt, és időben is messze lemaradva csinálta. szóval az egyetlen, mindent megelőző szempont: bármit csak gyurcsányt ne. az állapotok elfajítása már akkor megkezdődött, amikor gyurcsány miniszterelnöksége alatt a maszop a háttérben vagy előtérben annyi mindent elszabotált gyurcsány törekvései közül, és ezt úgy tették, hogy közben igyekeztek nemcsak az akkori nagyvezíristák, hanem a semlegesek, sőt a támogatók körében is minél inkább sötét képet kialakítani gyurcsányról. annyira ostobák voltak, hogy fel sem merült bennük, hogy ezzel magukat is mennyire gyöngítik és mennyire hajtják a vizet a nagyvezír és a jobbik malmára. szóval a maszop kormányzása alatt már jól bevált baloldali gyurcsányellenesség hatásai a mostani választásokon is jól látszanak. az már mindegy is, hogy az általános széthúzás vagy ez az erősebb

L von Richthoven 2016.06.06. 15:53:44

@Max val Birca főszerkesztőhelyettes:
Még jó, hogy a nyugat a saját befektetései után keletkezett profitot'kiszivattyúzza'...gondolná az ember, hogy ezért szabad a tőkeáramlás!
De ez szerinted elfogadhatatlan, hogy azt képzelik , azt csinálnak a pénzükkel amit akarnak?
Mindet kötelezni kellene újrabefektetésre, vagy talán az államosítás lenne a legjobb, nem gondolod? Hozzátéve természetesen, hogy a Mercedes az a mi multink, azt nagyon szeretjük...
Talán tetszettek volna befektetni a magyar uraknak és nem külföldön parkoltatni a milliárdokat amit összeharácsoltak a elmúlt 25 évben...

Tudtuk, hogy pártkádergyerek vagy, de hogy pont Varga Jenő és Friss István pereputtyából, na ezt nem hittem volna...

s 2016.06.06. 15:56:24

Mert a választók nagyobbik része egy irdatlan nagy faszparaszt, -15 IQ-val. Remélem eltaláltam.

s 2016.06.06. 15:58:32

"ezt a fajta egyeduralmat a nép és az előkelők kegyével lehet elérni"

Valamint elveszteni is így lehet. Azért előtte lesznek elkeseredett próbálkozások a hatalom megtartására, mindhiába.

s 2016.06.06. 16:00:54

"soha, semmilyen körülmények között nem szabad elismernie azt, ha nem mond igazat"

Nem ez számít, hidd el. Ha elfogy a pénz, teljesen mindegy, hogy mit mond, vagy mit nem mond.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 16:16:50

@L von Richthoven:

Szerinted jól tud lakni bárki is úgy, hogy nézi, hogyan ebédel a szomszédja?

nookedli 2016.06.06. 16:22:52

Miért rasszista szó a gazdatest? Szerintem a palesztin őslakosok kiirtása rasszista népirtás! A hazaszeretet miért rasszista? Egyébként Orbánt rasszistának, nemzeti érzelműnek vagy jobboldalinak tartani butaság azok után, hogy ezt a rasszista zsidó izraeli miniszterelnököt meghívták Magyarországra! kuruc.info/r/39/159778/

s 2016.06.06. 16:23:49

Hülye nép hülye uralkodót érdemel. Mivel a többség hülye, a kimenetel nem képezheti vita tárgyát. Itt az elszegényedés lesz a fordulópont. Mert a hülye nem érti, hogy miért nincs pénze, csak azt látja, hogy nincs. Mivel mindent orbán döntött el eddig, ezért még a hülyének is világos lesz, hogy orbán baszta el a dolgot. Ekkor a hülye, - aki addig orbánt hatalomban tartotta - kinyírja orbánt a gecibe. Eddig nem is kell beavatkozni, egyébként nem is lehetne. Ez egy olyan folyamat, ahogyan a szőlőléből must lesz. Beavatkozni már csak ott érdemes és kell is, amikor valamit jól kell csinálni. Az már a hülyének nem megy, képes ismét egy balfaszt hatalomba juttatni és el van baszva megint minden hosszú időre.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.06.06. 16:35:48

Ha elhunyna szegény Viktor
(Stadionja ráomlana),
Szerveződne spontán víg tor,
Vagy a TEK szólna, hogy "Nana!"?

Lenne utód, bármely haver,
Ki magát helyébe ártja,
Vagy nép jönne, amely ha ver,
Szétszaladna narancs pártja?

Mi lesz itt még? Hol egy vátesz?
Baj, ha pánikgombot nyomok?
Lesz, ki majd mindent jóvá tesz,
Vagy örökké csak a romok?

Zest 2016.06.06. 17:14:37

Mikor veszi végre észre az Mszp, hogy ők tartják hatalmon a Fideszt? Ha végleg megszűnne az Mszp, az azt követő első választáson elbukna a Fidesz.

L von Richthoven 2016.06.06. 17:24:08

@BircaHang Média szerkesztősége:
Valóságos és megvesztegethetetlen érdekképviselet,
Nem kiherélt Munka Törvénykönyve,
Háromoldalú bértárgyalások,
Kkv-nak államilag tárgyalt és lefektetett kollektív szerződés,
ezekkel lehetne kezdeni...
Nem pedig az olcsó munkaerővel való reklámozás + hatalmas állami támogatások és adómentességi csalik a beruházni szándékozóknak... Majd ha ez lesz, akkor a szakácsnak sem az étel szagával kell beérni...

Bruno 2016.06.06. 18:31:58

Népünk sokáig nagy hiányát érezte egy igazi komcsi vezérnek (Ld. Kádár alatt minden jobb volt). 2010-ben újra hozzájutott a betevő falat vezérjéhez. Miért is dobná el? Az persze az úgynevezett népből senkit sem zavar, hogy büdös parasztok gazdagodnak a tőmegektől elvett vagyonon. Istenkém: Kádár alatt se tudtuk, hogy ki miből él meg. Aki pedig nem tartozik a népbe az vagy külföldön van már, vagy úgy döntött, hogy néhány aktív évét még csak kihúzza ezek alatt is.

L von Richthoven 2016.06.06. 19:05:14

@lane:
De mennyire fél a csúti csibész? Ahogy elnézem TEK nélkül már a klozet is egy kockázatos vállalkozásnak számít nála...

Nzoltan 2016.06.06. 19:10:33

Vajon a sok sírórívó ember miért nem tesz semmit a helyzete javulásáért?

Minden blogon arról lehet olvasni, hogy minden szar. De szinte sehol nem olvastam olyanról, hogy egy valaki miben látja a kiutat, hogyan oldaná meg a problémáit? És most hagyjuk az elvándorlást, mert aki itt egy lúzer, az kint is többnyire az marad. Több sikeres emberből lesz odakint cseléd, mint itteni cselédből sikeres emberodakint.

Es nem az orbán a nibás. Aki akar, az bármely kormány alatt sikeres lehet. A sok sírórívót nem keszítették fel a szülei a nagybetűe életre?

midnight coder 2016.06.06. 19:21:42

@bobijub: Az, hogy Fletó nem tudta irányítani a szocikat kb. várható volt. Ezt a bolhacirkuszt csak a Horn tudta összetartani, senki más. Ezért volt anno Fletótól történelmi hiba hogy ahelyett hogy leállította volna Megyó után az osztogatást, még rátett egy lapáttal, gondolván hogy majd 2006 után végigvisz egy új Bokros csomagot.

Ezzel csak három baj volt:
1. Ehhez egy Horn Gyula kellett volna. Ehhez Fletó nagyon kisfiú volt a szociknál.
2. Egy ilyen tervet 98 előtt még el lehetett játszani, de 2006-ban, az EU közepén már nem igazán: a túl sokat szívatott (és piacképes szakmával bíró) polgár a megszorításokra a lábával válaszol: azaz még tovább gyorsult volna a kivándorlás.
3. Ehhez a mutatványhoz az a menyasszonyi kelengye is kellett volna, ami akkorra már el volt adva (Pl. energetikai szektor).

Azaz Fletó mindenképp bukásra volt ítélve.

Arról nem is szólva, hogy picit hülyén fest a szocik élén egy olyan kapitalista, akivel 40 éven át riogatták az istenadta népet.

midnight coder 2016.06.06. 19:30:03

@Nzoltan: Az mondjuk igaz, hogy aki lúzer az kinn is az marad - bár picit azért tehetősebb lúzer. Viszont aki beszél nyelveket és keresett szakmája van, az bizony kinn lényegesen jobban megél. Nekem is jó pár kollégám ment ki az idén. És ha belegondolsz, ez nem is nagy csoda: itt is angolul kommunikálunk ügyféllel, főnökökkel, sőt a hivatalos levelezésekben még egymással is. Ja, és persze a külföldi kollégákkal is. Ehhez képest, ha valaki kimegy dolgozni Pl. az angolokhoz, kb. annyi változik, hogy ezen túl a boltossal is angolul fog beszélni. Viszont a pénze kb. 4x annyi lesz.

midnight coder 2016.06.06. 19:32:24

@Frady Endre: Azért szerintem, ha bármi más szakmád van, maradj annál mint hogy költőnek állj. Frady forog a sírjában.

6.Lenin 2016.06.06. 19:38:57

Miért nem bukik meg Orbán Viktor?

) Miért kéne megbuknia?
) El kell olvasni az ilyen posztokat, a hozzászólások többségét figyelembe véve egyértelmű a válasz, jobban mondva a kérdés: könyörgöm, ki a tosz buktatná meg ? Még ha a tizede is igaz lenne, amit itt összehablatyolnak egyesek?
) Szerintem sokkal értelmesebb lenne olyan kérdésekkel foglalkozni-igaz annak már követelményei is vannak-, hogy miért is vagyunk képtelenek jobbat kínálni a jelenlegi helyett?

) talán féltek, hogy kiderül, mégsem a NÉP a hülye?
(szerintem is nagyon kellemetlen lenne ezzel szembe nézni)

kvadrillio 2016.06.06. 19:48:15

...MER A NÉMETEK ŐT AKARJÁK ! :o)...SAZ USA.IS ! :o)))

6.Lenin 2016.06.06. 19:54:20

@kvadrillio:

A nép is, és ők is, akkor igen szar helyzetben van tényleg az ellenzék. Őket már senki sem akarja.
Igaz ezen nincs is miért csodálkozni.

torró 2016.06.06. 20:15:51

Na! Ma sem bukott meg. Hát ez így kurva unalmas, ráadásul most már azon tanakodunk mér nem bukik meg. De valamit nem látok tisztán. Most akkor Orbán fasiszta, vagy kommenista? Mer hogy így teljesen összezavarjátok szegín választót. Még ráadásul az önbizalmát is lerongyoljátok. Így aztán hogy fogja eldönteni, hogy melyik zsebmetszőre szavazzon, he? Persze gyanítom, hogy az egyszerűsített pógár, nem igazán kalandozik ilyen blogokon. Nomost akkó hogy is lesz? :)))

6.Lenin 2016.06.06. 21:00:56

@torró:

" Nomost akkó hogy is lesz? :))) "

2018-ban lesz 50 drb 1%-os pártocska.
Kiadják a demokratikus parancsot, hogy nekik össze kell fogni.
Kiadják a parancsot, hogy majd kire kell szavazni (nehogy már a hülye szavazó döntse ezt el, mihez ért a sok köcsög?)
Kiadják a parancsot, hogy ki lesz a nyertes csapat vezére.
Kiadják a parancsot, hogy miként kell majd kormányozni.
Amíg kormányon lesznek, mindenkinek kuss!

Természetesen mindez kib..szott demokratikus módon, teljes egyetértésben az addigra már rendkívüli fejlődésen átment választók szabad akaratából.
Szabadon eldöntik, hogy végrehajtják a parancsot, mert vhol, valakik mindig jobban tudnak mindent, mint a sok köcsög választó.

Miért is lenne ez most másként?
Lenne más lehetőség?
Vagy Orbán marad élete végéig.

Tessék nyugodtan továbbsétálni.

torró 2016.06.06. 21:07:42

@6.Lenin: :DDDDDDD
Hátam mögül hallom, nem a fidesz nyert Dunaújvárosban, hanem az mszp tehetetlensége vesztett. Világos?

Visceroid 2016.06.06. 21:12:57

Miért nem bukik meg Orbán Viktor?

Azért, mert Orbán már 2000-től hülyítette a népet, 2006-ban kijött az őszödi beszéd, most meg mindenki tekintget össze-vissza, hogy mi van?

6.Lenin 2016.06.06. 21:16:21

@torró:

" Világos? "
Kétlem, mert akkor nem tennék fel sorozatban ezeket a ........... kérdéseket.
Hosszú még az út, és "K" göröngyös.
Majd, 1x, talán.

Visceroid 2016.06.06. 21:18:49

"Es nem az orbán a nibás. Aki akar, az bármely kormány alatt sikeres lehet."

Mármint milyen bármilyen kormány? Csak Orbán van. Éppen ez a baj.

Hidvégi Mihály 2016.06.06. 21:24:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Kedves barátom, hát miért bántasz te engem? Tudod, hogy a PKP-nak tagja vagyok, s azt írod ennek ellenére, hogy ballibák vagyunk? Én is?!

Nem, nem, ha ismernél, ilyen sértést sosem tennél. Nem ismersz, így hát megbocsátom, meg azért is, mert te is olyan megvezetett emberke lehetsz, aki hisz ennek a kisembernek. Most még hiszel benne, mintha isten lenne, s majd eljön az idő, amikor nem így lesz.

Nem ismersz, így elmondom hát, hogy parasztnak születtem (sokak szerint most is az vagyok, naná, az ember ne tagadja meg a származását). S parasztként 10 éves koromtól túrtam a tsz földjét kb. 18 éves koromig, s számoltuk naponta, hogy hány munkaegységet kerestünk aznap, nehéz, de becsületes munkával. S elég szomorú voltam, mikor apám zárszámadáskor azzal jött haza, hogy az a sok munkaegység amit az égető kenderföldön összegürcöltünk, milyen keveset ért a záró aktusnál.
S parasztgyerekként láttam a Gyuri lovunkat, meg a Babát, tudod, azokat amelyeket be kellett adni a tsz-be, a közösbe. Gyönyörű lovak voltak, tudod barátom, mert a nagyapám igen derék embert faragott apámból, akinek a keze alatt gyönyörű jószágok nevelődtek.
Gondolod, hogy balliba volnék, csak azért, mert Orbánt meg tudnám fojtani egy kanál vízben? Mert minden cselekedete ellentmond minden nemes gondolatnak és tettnek, amire az én szüleim, tanáraim megtanítottak? Gondolod, hogy azzal az identitással, amit kaptam többek között a nagymamáimtól, akik elmondták hogyan semmizték ki a kommunisták a családunkat, amelynek minden tagja dolgozott látástól vakulásig azért, hogy napról napra egy kicsit jobb legyen? Gondolod, hogy ezek után balliba lennék? Amikor 1968. aug. 21-én ott hallgattuk a kenderföldön a kúpban a Szabad Európa rádiót, hogy hátha sikerül a cseheknek meglógni a szocializmusból, példát mutatva nekünk is? Pedig a munka szent volt még a tszben is, de ez igen fontos volt nekem (is) már akkor is.

Nem gondolod mégis, hogy éppen azért gyűlölöm Orbánt, mert éppen olyan semmi kis lusta gazember, mint volt annak idején Grósz elvtárs, Komócsin elvtárs meg a többi kóconfitty (anyám arra, aki nem szeretett dolgozni, tudod mit mondott?: az is egy nagy kominista). Tudod, ahogyan az összes ősöm, én is rengeteget dolgoztam-dolgozom s éppen ezért gyűlölöm a lustaságot, a mástól való rablást, mert tudom, hogy ezek a cselekedetek, még ha a haza, vagy akár az Istennek a nevében is követik el, akkor is a legnagyobb bűn egy nemzet, egy nép, egy ország ellen.

Akarom-e a népet tanítani? Én úgy kérdezném, te nem akarod? Nem akarod? Azt akarod, hogy maradjon buta, maradjon megvezethető, maradjon maradi?
Nem, tudom, hogy nem születtem olyan zseninek, mint József Attila, hogyan merem akkor én a népet merni tanítani?
Azért, kispofám, mert én is tudok valamit, tanultam ezt-azt, adtak tartást a nevelőim, így tudok adni magamból. Van aki többet, van aki kevesebbet, de ha az ember tartja magát valaminek, nos, barátom, akkor adjon is. Épp ez a Polgári Konzervatív Párt lényege, ne vegyünk el a társadalomtól, hanem adjunk neki. Adjunk, mert nekünk van miből, ne legyünk orbánok, akik csak a lopáshoz értenek, legyünk polgárok s adjunk. Kinek mije van, kinek milyen tudása, tartása, egyebe.

6.Lenin 2016.06.06. 21:27:21

@Visceroid:

Válaszoltál is.
(miért is lennél sikeres, ha ennyire "ragaszkodsz" a hatalmon lévőkhöz)

6.Lenin 2016.06.06. 21:34:35

@Hidvégi Mihály:

"legyünk polgárok s adjunk. Kinek mije van, kinek milyen tudása, tartása, egyebe. ", és mindenki csak annyit vegyen ki belőle, amire szüksége van.

Mintha én mondtam volna valamikor ilyesmiket. Megkönnyeztem, Mihály.

Hidvégi Mihály 2016.06.06. 21:37:08

@6.Lenin: Könnyezd b.+, könnyezd. Ha neked ez, jó, csak könnyezd, nagyobb leszel tőle, könnyezd fiam, ha jobbat nem tudsz.

6.Lenin 2016.06.06. 21:44:58

@Hidvégi Mihály:

Mihály, már soxor lefutottuk ezeket a köröket. Megint valaki más szeretné megmondani nekem, hogy mi a jó, mert én ahhoz balfácán vagyok, szerinte. Honnan a toszból tudnám is én köcsög választó, hogy nekem mi a jó?

Ezért vannak az önjelölt messiások, hogy ezt ők döntsék el. Igaz?

Kösz, de ilyenekből már elegem van. Mondd el, te miként, a döntést meg bízd rám, és ne előre ítélkezz.

Hidvégi Mihály 2016.06.06. 21:48:38

@6.Lenin: Kispofám, te kötöttél belém, azzal, hogy megkönnyezed a mondandómat. Én tudtommal semmit nem akartam rád kényszeríteni itt. Nem fordítva ülsz te a lovon? Kötekedsz, én meg hagyjam magam? No, azt nem.

6.Lenin 2016.06.06. 21:53:23

@Hidvégi Mihály:

Mihály azt írtad, hogy utálod a komcsikat, aztán a kommunizmusért harcolsz. Miért ne könnyeztem volna ilyen szívemet melengetőket olvasni manapság?
Kötekedem? Csak nosztalgiáztam 1 jóízűt.

Hidvégi Mihály 2016.06.06. 21:56:54

@6.Lenin: Honnét veszed azt, hogy én a kommunizmusért harcolok? Ha kötözködni akarsz, valami mást hozz elő, így nem nem leszel nyerő.

6.Lenin 2016.06.06. 22:04:46

@Hidvégi Mihály:

"legyünk polgárok s adjunk. Kinek mije van, kinek milyen tudása, tartása, egyebe. ", és mindenki csak annyit vegyen ki belőle, amire szüksége van."

Mihály, adni kell, mondjuk 15%-os adót. én meg rájövök, hogy érdemes tanulni, meg dolgozni, de én nem szeretnék másokat is erre kényszeríteni, ha neki jobb egész nap a kocsmában ülni, és a segélyre várni. Akkor tegye azt.
Érted a különbséget?
Szerintem nem. Ez most kötözködés lenne? Lehet, valaki veled ért 1et, én nem. Ennyi.
Már lefutottuk ezeket soxor.

Hidvégi Mihály 2016.06.06. 22:17:14

@6.Lenin:
"és mindenki csak annyit vegyen ki belőle, amire szüksége van." Ezt te adtad a számba, ne akarj engem kommunistának beállítani. Voltam KISZ tag, de akkor se adj a számba olyat, ami nem az enyém.

15 %-os adót emlegetsz? Amikor a sunyi orbán 27 %-os ÁFA-t vezetett be?! Amikor özön új adót kivet, ami csak eszébe jut?! Ilyen könnyű téged megvezetni? Ó, ó. Ez sunyiság, minden amit tesz, sunyiság, semmi polgári, semmi emberi nincs a tevékenységében, de te beveszed.

Valóban sokszor beszéltünk erről, én nem is szóltam volna hozzád, nem akarlak bántani, sem a gondolataimat rád erőltetni. Te kezdtél itt gúnyolásba, kösz, nem kérek belőle. Mint ahogy nem kérek a ballibázásból sem, ez sértés rám nézve. Még akkor is, ha Orbánt annyira gyűlölöm, vagy talán éppen ezért sértés, Orbán éppen a lumpenproliságot erősíti, köszönöm, nem kérek belőle.

Trackers 2016.06.06. 22:21:55

Azért nem bukik meg Orbán, mert nincs nála hitelesebb arc.
És itt a hitelesség alatt nem azt értem, hogy olyan csávó akire akárcsak a zoknimat is rábíznám.
Hanem azt, hogy olyan aki tudja mit akar, mit tesz, és miért.

Az egyetlen ilyen csávó az ellenzékben a Gyurcsány. De mivel ő Orbán ellentéteként határozta meg magát, és egész sokan rühellik a srácot, ezáltal paradox módon ő is Orbánnak segít elsősorban, azzal együtt, hogy az Orbánt szívből gyülőlőket simán berántotta magához.

Szóval amikor majd Gyurcsány lelép, és jön egy ember, aki nem Orbán ellenében határozza meg magát, akkor majd talán megbukik.

6.Lenin 2016.06.06. 22:33:50

@Hidvégi Mihály:

Igazad van, én egészítettem ki a gondolatodat, mert az következik belőle.
Elbeszélünk 1más mellett.
Nekem lehetőség kell (15%-os adó) tudok vele mit kezdeni, a 27-os adóval is. a választási lehetőség az enyém, miként élek velük. Mi ebben a sunyiság? Felkínálnak lehetőségeket. a döntés az enyém. Én tudom, hogy nekem mi lenne jó. Ne más döntse el ezeket.
A gyűlölet soha nem vezet jóra, elvakít, de ez a te ügyed.

NagyVonalakban 2016.06.06. 22:35:04

Minden országnak olyan kormánya van, amilyet megérdemel....nekünk ez a disznó jutott, sajnos....

6.Lenin 2016.06.06. 22:40:06

@Trackers:

Gyurcsány nem fog lelépni magától, és míg ő határozza meg az ellenzék cselekedeteit, előrelépés nem lesz. Az ellenzék érdeke lenne Gyurcsányt eltiltatni a közügyek gyakorlásától vagy 20 évre.
2006 őszén, ha lemond, nyerhettek volna ismét 1 előrehozott választáson. Nem látta ezt a lehetőséget. Az, hogy ez előrevitt volna bármit is, kétséges.
Lehetne belőle nagy politikus, de...

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.06.06. 23:08:14

@Max val Birca főszerkesztőhelyettes:
"A nyugat kipoprszívózza az ország által megtermelt profitot. "
Te Őstulok! A nyugat egy égtáj! Az ország meg nem tud profitot termelni - kivéve orbanisztánt, ahol az "ország" fabatkát termel - ! Az általad leírtakból egyedül a porszívót ismered, de szerintem azt is "rosszra" használod!
Ne idd azt a sok bolgár lőrét!

csakférfi 2016.06.06. 23:13:54

@Hidvégi Mihály: Ezek szerint sem a parasztok sem a munkások sem az értelmiség nem fogja a diktátort megbuktatni.Szóval melyik osztályban nincs akkor a h..lye többségben???

Halálbüntetést a korrupt politikusokra! 2016.06.06. 23:18:28

@6.Lenin:

Mekkora hülye ez Hídvégi, tényleg nem fogja fel, hogy a te fejed most már örökre a Vityka seggébe van bedugva, aztán nincsen se ember se Soros aki onnan ki tudná húzni. A hülye Hídvégije meg egész este ezen erőlködik, hát nem hülye?

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.06.06. 23:19:57

Ma hallottam, hogy a Parlamentben megkérdezték a páncélingest:
- Mit szól kend ahhó, hogy s FIDESZT a Soros oly sok pízel támogatott??
- Hát az oszt' rendbe vót'!- mondta a páncélinges kis focista.- Mi zártuk be a coccializmus kapuját, oszt zavartuk el a ruszkikat!- húzta ki magát a hétmérföldes csizmájából!
- No, de ammit má' most csinál a migráncsokkal ez a Soros, hogy ide kűdi nekünk a migráncsokat! Ez má' oszt nem járja! Azt pontosan nem tudom mé' és minek intézte el Poseidonnal, hogy naponta többet fullaszt a tengerbe, mint amit összesen ide kéne beszállásolni? De mindegy is!
Múlt heti hír: Döntött a Parlament. 3 új egészségügyi központot nyitnak.
Ja, és a sárga házat is!

Halálbüntetést a korrupt politikusokra! 2016.06.06. 23:20:16

@Trackers: "Azért nem bukik meg Orbán, mert nincs nála hitelesebb arc."

nem kellett volna már sok hozzá, hogy kihúzd, hogy a mai napon nem csináltál komplett hülyét magadból.
Nem sikerült, holnap majd újra megprópálod. De tudjuk, nem fog menni akkor sem.

Mester.Tamás 2016.06.06. 23:20:56

Mit várunk egy olyan országban, ahol az ötvenes években, ami azért tényleg rosszabb volt a mostaninál, a legsötétebb személyi kultusz. padlássöprés, csengőfrász, fekete Pobjeda, vasfüggöny, Recsk, stb. idején is 5, azaz ÖT év kellett valamiféle megmozduláshoz, és akkor sem annak indult, hanem szolidaritásinak a lengyelek mellett?

Ráadásul akiben most van spiritusz, az nem Molotov-koktélt dobál, mert most (még) van lehetősége, lelép nyugatra, keletre, bárhova, csak innen el.

Itthon meg marad a selejtes, a szarfaszú indiánok gyülekezete ...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.06.06. 23:36:11

@Hidvégi Mihály:

"Akarom-e a népet tanítani? Én úgy kérdezném, te nem akarod? Nem akarod?"

Nem, én nem akarom, mert nem vagyok minden igazság birtokában, mert nem hiszem, hogy okosabb lennék a "népnél".

"Azt akarod, hogy maradjon buta, maradjon megvezethető, maradjon maradi?"

Szerinted a magyar nép buta, megvezethető és maradi? Miből gondolod? Abból, hogy nem tapsikol neked?

Te mivel vagy különb nála? Ha igaz az, amit magadról leírsz, az a legtöbb magyar emberről elmondható, parasztok inkluzíve.

"Azért, kispofám..."

Ezt a kocsmai stílust tartsd meg a családtagjaidnak. :) Ez nem a magyar paraszt stílusa, hanem a városi lumpenproletáré. Akkor voltál te paraszt, amikor én római pápa. Inkább tűnsz józsefvárosi kocsmatölteléknek.

"mert én is tudok valamit, tanultam ezt-azt, adtak tartást a nevelőim, így tudok adni magamból. Van aki többet, van aki kevesebbet, de ha az ember tartja magát valaminek, nos, barátom, akkor adjon is."

Barátod a hóhér, én nem vagyok az.

"Épp ez a Polgári Konzervatív Párt lényege, ne vegyünk el a társadalomtól, hanem adjunk neki. Adjunk, mert nekünk van miből, ne legyünk orbánok, akik csak a lopáshoz értenek, legyünk polgárok s adjunk. Kinek mije van, kinek milyen tudása, tartása, egyebe."

Hajjaj, nagyon ismerős komcsi szöveg. Bizony te megveszekedett balliberó vagy, bármit hazudsz is magadról.

Az apokalipszis lovasa 2016.06.07. 00:55:00

@Mester.Tamás: "mert most (még) van lehetősége, lelép nyugatra"

nem most "még", hanem most "már"
tudod, régen nem volt lehetőség, most van, de valahogy megpróbálod azt sugallani, hogy mindjárt nem lesz
szánalom

Az apokalipszis lovasa 2016.06.07. 00:56:39

@Hidvégi Mihály: "Akarom-e a népet tanítani? Én úgy kérdezném, te nem akarod? Nem akarod? Azt akarod, hogy maradjon buta, maradjon megvezethető, maradjon maradi? "

jézusom ezt a messiás-kompexust
miből gondolod, hogy kicsit is okosabb vagy "a népnél"?
miből gondolod, hogy aki ennél alázatosabb, az azt akarja, hogy a nép buta legyen?
annyira borzalmas ez a logikátlanság

M/n8rK*frS 2016.06.07. 01:03:49

@Andy73: @laci_52: @Kovacs Nocraft Jozsefne: mehettek a kasszához, pipa...

A blog jól indul, de a vége gyenge...
Annyit mondanék, ha kivennénk O.V-t a rendszerből, egy ciklus után a fidesz be se jutna a parlamentbe, ezt saját családomon látom, csak a viktor!!!! a többi semmirekellő menne a levesbe (Lézer Jani? külügy Petya? a Gyuri? fővadász Zsolti? naneeee :-)))....tehát ebből is egyszerűen leszűrhető, hogy a magyar társadalom európai mércével nézve óvodás korú, gondolkodásmentes, autoriter rendszerekbe hisz, a bölcs, de atyai szigorral fellépő atyuskába szerelmes, a többi nem számít...akár GyF akár OV, demagógiailag egy kutya. (többet éltünk kiskirályok és diktátorok alatt még a polgárinak mondható XIX-XX.sz ban is, mint demokráciában)
De még mielőbb bégetne az "igazmagyar" birkanyáj, magamat első sorban igaz embernek, majd európainak s magyarnak tartom...se libsi se bolsi nem vagyok, soha nem szavaztam egyikre se, amíg ki nem ábrándultam, 2006-ig a fideszre, de egy jó ideje nem is látom azt, hogy érdemes lenne bárkire is....sajnos nincs alternatíva...'Mo. elvesztette jó időre annak lehetőségét, hogy valódi többpárti demokrácia és koalíciós, valódi vitákon érlelt konszenzusos kormányzás legyen, a gazdaságot versenyen és így innováción alapuló piacgazdaság határozza meg...ma még épp működünk, de mi lesz ha elzáródnak a brüsszeli csapok, ha lelépnek a multik és a nyugati gyárak, itt maradunk magunknak az új földesurainkkal, a fiataljaink nélkül...szép új világ..nem vagyok derűlátó..pedig minden adottságunk meglenne egy jobb világhoz....

monddazigazatmar 2016.06.07. 01:34:33

@high up!: "A magas alapkamatszint alapvetően kell az alacsoyn inflációs szint elérséhez, "
Hűhűűűbazmeg

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.07. 05:45:19

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte:

Nyugat alatt a magállamok értendők.

Ha nem tud az ország profitot termelni, mit rabolnak ki a "befektetpk"?

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.07. 05:50:09

@Hidvégi Mihály:

A PKP ballib párf. A párt egyetlen célja: picit megerősödni, hogy észre legyen véve a ballib agyytröszt által. Így majd kap a pártelnök 1 mandátumot a 2018-as ballib összefogdosási listán. Ennyi az egész. A PKP Merkel-Cameron típusú ultraliberális törpeklub.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.07. 05:55:36

@high up!:

Íme a pénzügypolitikai kommentelés szabályrendszere, tanuld meg, magold be, s ismételgesd!

Alcsony infláció ballib kormányzat alatt:
Hurrá, növekedik a jólét!

Alcsony infláció nem-ballib kormányzat alatt:
Hamis adatok, a Zorbán meghamisított mindent, meg egyébként is az alacsony infláció káros a gazdaságra.

Magas infláció ballib kormányzat alatt:
Végre! Élénkül a gazdaság, épül-szépül az ország!

Magas infláció nem-ballib kormányzat alatt:
Segítség, a Zorbán nyomorba dönti a népet!

(forrás: Nagy Magyar Balliba Gágogó Enciklopédia)

Jarnyn 2016.06.07. 05:56:49

@MACISAJT:

Gratulálok.

Ez többé-kevésbé iskolapéldája annak amiről a cikk is ír. Ugyanis az írásod szerint nem az a gond hogy az "uniós" fejlesztési pénzeket hogy használják fel, mennyi abból a korrupciós veszteség akármilyen formában. Hanem az, hogy ezért valaki szót emel.

Az ország által kapott pénz, akár uniós pénz az ország pénze. A MI PÉNZÜNK. Ha ezt valaki "privatizálja" az lopás, ha valaki ezt bűnszervezetben, az meg már bűnszervezetben elkövetett...
Azaz a "tisztelt urak" nem az "uniótól" "szereznek" pénzt cselesen az ország érdekében. Hanem az ORSZÁG PÉNZÉT LOPJÁK EL. Többek között az enyémet.

->
Nem az az ellenség kiszolgálója aki erre felhívja a figyelmet. Hanem az aki így cselekszik ahelyett, hogy a reá bízott felelősséggel helyesen és erkölcsösen élne (valamint törvényesen, és nem a jog és polt mögé bújva).

Jarnyn 2016.06.07. 06:03:24

@BircaHang Média szerkesztősége:

Ez meg a másik iskolapéldája.
A régi "baloldal" alapvetően hibás logikája, amely komolyan sáros egyáltalán abban, hogy ez a helyzet előállt.
Mivel kb. 20 évig sikeresen kommunikálta azt amiről te is írsz, mindenféle értelmes logika vagy tényszerű alátámasztás miatt. Egyszerűen sok ember süketté vált az Orbán kritikára.

Bármilyen kritikus hang megkapja ezt a választ összemosódva vele, tökéletesen elkenhető.
Például az hogy mint kiderült az uniós források a gazdaság motorja és nem Matolcsi zsenije. :)

Így igazából a kritikát a Fideszen belül kellene megvalósítani. De, az egyrészt sikeresen le lett törve, meglehetősen szoci módszerekkel és szólamokkal. Másrészről a hatalom nem csak önmagát, a gyermekeit és a szolgáit is korrumpálja.

Hidvégi Mihály 2016.06.07. 06:05:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @Az apokalipszis lovasa:

Barátaim, nem gondoljátok, hogy igen messzire vetitek el a sulykot? Nem gondoljátok, hogy azért nevezlek barátaimnak benneteket, mert jó szándékkal vagyok felétek? Nem gondoljátok, hogy alázat van bennem felétek azzal, hogy magyarázok, "tanítok" nektek, holott ti igyekeztek minél mélyebbre döngölni, még a paraszti származásomat is elvennétek tőlem, csak hogy józsefvárosi lumpennek, olyannak állíthassatok be, aki szinte nem is ember, csak egy kis eltaposható féreg)? Miért gondoljátok, hogy az emberi beszédre, az emberi hozzáállásra nincs szükség köztünk, itt, lent lévő magyar emberek között? Ti óvtok engem a gyűlölettől - holott az nálam egyetlen emberre korlátozódik s az okát is ezerszer elmondtam, például ez is oka, hogy engem s mást, aki másként gondolkodik, úgy érzitek gyűlölni kell - s nekem éppen úgy tűnik, hogy ti gyűlöltök minden közembert is, így engem is, aki másként mer gondolni a ti nagy jótevőtökre?

Nem vagyok okosabb a népnél, ezt nem lehet mérni. De tapasztalatom elég sok akadt, az életemet végig dolgoztam, dolgoztam parasztként, dolgoztam munkásként, szereztem diplomát, értelmiséginek nem mondanám magam, de olvastam Szolzsenyicint, olvastam Kaffkát és még igen sokat, az emberiség "eszéből". Csak ragadt rajtam valami, hogyne adhatnék magamból valamit, akár nektek is. Nem kell nekem hinni feltétlen, de az önálló gondolkodást, önálló véleményt elvárom tőletek is, ez az én tanításom. Ez sért benneteket? Sajnálom, én vétkem, én sem lehetek bűntelen, ember vagyok, semmi több.

midnight coder 2016.06.07. 06:36:38

@Az apokalipszis lovasa: Na ja. És azt se feledjük el, hogy amikor nem lehetett, akkor a mai demokratikus ellenzék vezető erejének jogelődje lövette le az embereket a határon.

Más kérdés, hogy valahol igazuk volt a vasfüggöny létrehozóinak. Az országnak nem tesz jót, ha a legtehetségesebb emberei elhagyják a 4x-es fizetésért. Mert azért mennek el, nem amit a balfékek nyomnak, hogy a gonosz Orbán elől. Ha az MSZP lenne hatalmon centire ugyanúgy mennének, mivel a kinti fizu akkor is pont 4x annyi lenne mint itt. Ahogy mentek ott Fletóék alatt is.

midnight coder 2016.06.07. 06:52:14

@M/n8rK*frS: Milyen adottságunk lenne a jobb világra ? A gengszterváltás utáni két ciklusban ügyesen szétlopták az országot, ami iparunk van az nagyrészt a betelepült multiknak köszönhető, meg pár partizánnak, akik a hazai gazdasági környezet ellenére a szabályok és gyakran a dolgozóik kijátszásával életben tudják tartani a cégeiket. Az oktatásunkat ügyesen szétvertük - ezt ugyan Orbánék számlájára írja a ballib, de szar volt ott az már 10 éve is. Az egészségügy meg mindig is az volt. Természeti kincseink nincsenek, amit lehet csinálni az a mezőgazdaság de abból senki nem lett gazdasági nagyhatalom az utóbbi pár száz évben. Ráadásul benne vagyunk az EU-ban, ami ugyan egy rakás pénzt jelent, de hosszú távon sokkal többet veszítünk vele mint amit nyerünk. Ugyanakkor, mivel a gazdaságunk nagy része az ideiglenesen itt állomásozó multikból áll, hozzájuk vagyunk kötve.

A politikánk meg olyan amilyen. Ne hidd, hogy máshol ez sokkal jobb, ha idehoznák Merkeléket és általában a német vagy a francia, angol politikai elitet, akkor 10 év múlva itt 5x annyira lenne szar mint Orbán vagy Gyurcsány mellett. Egy rakás pénz tetején ülve - amit még a nem annyira demokratikus elődök halmoztak fel az elmúlt pár száz évben - viszonylag könnyű népszerű és tisztességesnek látszó politikát folytatni.

De egész Európa szarban van. Még nagyobb szarban mint mi. Ennek csak az egyik tünete a lehetséges - és előbb-utóbb be is következő - BRExit. És ezt nem Gyurcsány vagy Orbán kúrta el, hanem azok a derék európai és amerikai politikusok akik lehetővé tették hogy Kína legyen a világ műhelye, India pedig a szolgáltatója.

Barbaarb 2016.06.07. 07:17:12

@high up!:

És ez mégis hogyan igazolja azt, hogy "A magas alapkamatszint alapvetően kell az alacsony inflációs szint elérséhez"?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.06.07. 07:33:11

@Hidvégi Mihály:

"olvastam Kaffkát"

Bocsáss meg, de ezt a magas labdát nem tudom nem leütni: Ha tényleg olvastál volna (Franz) Kafkától, akkor helyesen le tudnád írni a nevét. Két f-fel Kaffka Margit neve írandó. :)

Tudom, most meg nyelvtannáci vagyok, de te dicsekedtél az olvasottságoddal.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.06.07. 07:46:25

@midnight coder:

A népet tanítani óhajtó ballibák azt nem veszik észre, hogy Orbán 2010-es kormányra kerülése nagyjából egybeesett a kelet-európai új tagállamok állampolgáraira vonatkozó munkavállalási korlátozások teljes megszűnésével.

Ezt sokan és sokszor elmondják nekik, de ők csak hajtogatják, hogy Orbán miatt mennek az emberek Nyugatra dolgozni.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.07. 08:00:59

@Jarnyn:

A Fideszt lehet sok mindenért kritizálni, azonban ballib térfélről még a legigazabb kritika is hamis.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.07. 08:04:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Akkor egy izraeli vicc:

Tel-Avivban megnyílik a Kaffka Könyvtár.
Egy járókelő érdeklődik: - A híres prágai írónkról lett elnevezve a könyvtár?
- Nem, ez egy másik Kaffka, New Yorkból.
- S ő mit írt?
- Csekket,

burke 2016.06.07. 08:23:38

Sajnos nem fog megbukni...
A baloldalt mar szetverte,most a Jobbikon a sor,mindkettohoz a titkoaszolgalatok nyujtanak segitseget.Vonat megvette,aki szisztemikusavn veri szet a jelenlegi egyetlen konkurenciat,ugy ahigyan anno megvette Bajnai Gordont a Market Zrt megvetelevel.
Belulrol bomlaszt,ehhez kell.neki Simicska ,aki a szinfalak mogott meg a Vitya szekeret tolja.Kulonben hogyan tudott volna hatszelben 100milliard folotti bevetelt elerni a.Kozgeppe
l..Simicska felvallalta,hogy a Jobbikhoz csapodott,de belulrol megbontjak a Jobbik egyseget.Meg sokaig fogjuk hallani Kovacs Bela esetet a valaztasokig,illetve szamos jobboldali politikusrol derul.majd ki valami a valasztasokig..

1ghost 2016.06.07. 08:42:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Te ócska bérfidesztetű!

Látom előhúztad e blogon az x+1 nickedet is, csak aztán arra nagyon vigyázz, hogy a tolvaj gazdád fasza egyszer nehogy a torkodon akadjon, főleg most, amikor az orbán familia a nép verejtékéből több milliárd osztalékot baszott zsebre, hogy rohadnának meg valamennyien veled egyetemben.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.06.07. 09:16:03

@BircaHang Média szerkesztősége:
Maradj inkább a magömlésnél a magállamok helyett!
(profitot meg csak erőforrások tudnak termelni)

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.06.07. 09:59:34

@midnight coder: A sírban forgásnál nem Adyt akartál írni véletlenül? :)
Egyébként tényleg van szakmám és abban is dolgozom. :)

$pi$ 2016.06.07. 10:06:42

@burke: "Belulrol bomlaszt,ehhez kell.neki Simicska ,aki a szinfalak mogott meg a Vitya szekeret tolja.Kulonben hogyan tudott volna hatszelben 100milliard folotti bevetelt elerni a.Kozgeppe"

Baromi jólértesült vagy, honnan szeded ezeket?

Barbaarb 2016.06.07. 10:56:26

@1ghost:

Ez aztán az érvrendszer! Mondjuk már semmi meglepő nincs azok után, hogy gazdasági analfabéták akarnak mindenkit kioktatni arról, hogy a jobb gazdasági adatok nem is jobbak...

burke 2016.06.07. 11:28:12

@$pi$: ha elmondanam,meg kellene ,hogy oljelek-))

Hidvégi Mihály 2016.06.09. 18:20:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Való igaz, Franz Kafkára gondoltam, mikor írtam, de kár volt belekötni, mivel Kaffka Margit regényt is olvastam, s hasonlóan a Franznak is a regényeit. Tudod, az összeset (ergo mindegy, hogy egy vagy két f-et írok ebben az esetben, bár az akkor gondolatom szerint valóban tévedtem, de legalább nem állítom, hogy tévedhetetlen lennék).

volna... írod, de hitetlen vagy! s engem pedig hazugnak nézel... kár, kár. Olyan mélyre süllyedt ez a társadalom, hogy már egy kis olvasottságot is csak hazugsággal lehetne elérni?

csakférfi 2016.06.09. 21:52:39

@Hidvégi Mihály: :) Csakmert "olvasott " ember -nek tartod magad (?) ,tájékozottabb is lehetsz?
Ne vedd sértésnek.csak megjegyeztem.Mivel én nálam bizonyosan "olvasottabb " vagy.Kérdés hogy a tapasztalataidat és az olvasmányaidat tudod-e hasznodra fordítani? merthogy a magyaroknak a hasznára nem igen vagyunk !
:) :) :)

Hidvégi Mihály 2016.06.10. 18:48:14

@csakférfi: Azt nem tudom, hogy tájékozottabb is lehetek-e? Azért Orbánnál biztosan tájékozottabb vagyok.
S hasznára vagyok-e a Földnek? Csak remélni tudom.

csakférfi 2016.06.10. 21:38:56

@Hidvégi Mihály: Orbánnál én is. :) :)
magyaroknak a hasznára ---Nem a földére.Különben meg nem mindegy hogy használunk -e a gondolkodásunkkal a magyarnak.A magyarok mint Te meg Én meg a többi ember a saját eszétől lesz az aki. A kérdés mindig az hogy kinek tudjuk ezen gondolatokat tapasztalatokat átadni.elsődlegesen a gyerekeink jöhetnek szóba.A többi másod-századrangú.
Hogy véled?
:)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.06.10. 23:23:09

@Hidvégi Mihály:

"Való igaz, Franz Kafkára gondoltam, mikor írtam, de kár volt belekötni, mivel Kaffka Margit regényt is olvastam"

Értelek. Szóval kár belekötni abba, hogy szerinted A nyomorultakat Jókai írta, mert Victor Hugotól is olvastad Az arany embert. :DD

"már egy kis olvasottságot is csak hazugsággal lehetne elérni?"

Elhiszem neked, hogy olvastad Jókaitól A nyomorultakat és Victor Hugotól Az arany embert. :DD

Hidvégi Mihály 2016.06.11. 10:29:24

@csakférfi: Elég sokat dolgoztam életemben, mindig az élet sűrűjében jártam, így nem gondolom, hogy haszon nélküli lennék. Remélhetőleg a gondolkodásommal is hasznos vagyok valamennyire, ha nem így gondolnám, nem írnék ide sem. Mindenki azért ír hozzászólást is, mert hasznosnak tartja a gondolatait, én is így vagyok vele.

S kinek lehet átadni? Persze, elsősorban a gyerekeinknek, egy polgárnak feltehetőleg polgárok lesznek a gyerekei is. S ez a legfontosabb - emberi gyarlóság - hogy mindenkinek a maga gyerekei a legfontosabbak.
De másnak is adunk valamit, másnak is lehetünk hasznára, mindenkinek, akivel kapcsolatba kerülünk, akár a való életben, akár itt a blogszférában.

csakférfi 2016.06.11. 13:16:51

@Hidvégi Mihály: ne vádold magad a " S ez a legfontosabb - emberi gyarlóság - hogy mindenkinek a maga gyerekei a legfontosabbak" Teljesen helyes emberi tulajdonság.Nem a gyarlóság hanem azt hogy vannak akiket jobban szeretünk!! :) :)
mégis mit adtak nekünk az emberek.Mármint a szüleinken kívül.Ami hasznukra kötelezne bennünket akik "gondolatokat "átadni igyekeznek,s más megvilágításba (aspektus-újabban) helyezik a témát.
süti beállítások módosítása