Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Egy gyáva nép hazája

2016. szeptember 07. - Toadwart66

ypj-einheit-bei-qamishli_1394458046629860.jpg

Kurd harcosok Szíriában. (Női Védelmi Egységek ) / Kép: Mary Kreutzer

A főbiztos úr nagyon visszafogottan fogalmazott az európai populisták rendkívül kártékony tevékenységével kapcsolatosan. Nyugodtan mondhatta volna azt is, hogy ezek a magukat önkényesen Európa megmentőinek kinevező politikusok, aljas és számító módon, a saját hatalmi céljaikra használják fel más emberek halálát, szenvedéseit, félelmeit. Pont ugyanúgy, mint ahogy azt az Iszlám Állam teszi. Viszonylag korlátozott működésük miatt ezek a populista politikusok természetesen nem öletnek meg senkit, de az is elég, ha hagyják meghalni és szenvedni a lakóhelyükről elüldözött embereket. Már maga a félrenézés, közöny is bűn a részünkről. A miénkről, természetesen. Az uszítás azonban ennél jóval többet jelent.

Esetükben hideg és számító vámpírokról van szó, akiket más emberek vére tart a hatalomban. Kiontott vérből mostanában nincs hiány, persze ez soha nem volt hiánycikk. Mindig is könnyedén hozzá lehetett jutni. Szeretett és a nép által körülrajongott populistáink vígan lubickolnak benne, sőt vidáman nevetgélve egymásra is fröcskölik azt. Kiélvezik a helyzet minden előnyét. Hasznot hajtanak maguknak.

Magyarországon egyetlen valamirevaló párt sincs, aki ki merné mondani azt, hogy Szíria esetében hatalmas humanitárius katasztrófáról van szó, melyhez hasonlóval Európa a délszláv háború óta nem találkozott. Majd megszakadnak, úgy szaladnak a kormány propagandája után, hogy ők is részesüljenek a lehulló morzsákból. Sokra persze nem mennek vele, leggfeljebb hiteltelenné válnak.

Gyáva népnek csak hazája van, melybe gyorsan visszahúzódhat, mint a csiga a házába, ha fenyegetve érzi magát. Az országot elárasztó, véresen kék útbaigazító tábláknak pont ez is volt a céljuk. „Rettegj, félj és borzadj! Szörnyű sárkány körme nagy!” (Csukás István)

Ez az üzenet tökéletesen elérte a célját. Sikerült a terror áldozatait terroristákká nyilvánítani. A valódi terroristák legnagyobb örömére. Így már csupán mindenre elszánt gonosztevőkről, gyilkosokról, erőszaktevőkről van szó. Nem okoz lelkiismeretfurdalást a haláluk és a sorsuk. Ki velük Európából, mert az kizárólag a miénk! A közvélemény-kutatási eredmények szerint ez a szörnyű propaganda nem sok ellenállásba ütközött.

A kormány az október 2-ai népszavazással minden felelősséget képes lesz elhárítani önmagáról. Emberiség elleni bűntett? Humanitárius katasztrófa? Ugyan már! Hiszen ők csak demokratikus módon, a nép akaratából cselekedtek. Nevezett alperes, maga a nép, később legfeljebb „majd” arra hivatkozhat, hogy ő "akkoriban" sajnos semmit sem tudott a szíriai polgárháború szörnyűségeiről, de „majd” nagyon tragikusnak fogja tartani azt, ami a polgári lakossággal történt. Úristen mennyi halott és még ezek a szegény gyerekek is! Tényleg rendkívül tragikus, ami velük történt. Ők azonban csak jóhiszeműen bedőltek a gyűlöletet szító plakátoknak. Rengeteg volt belőlük szerteszét az országban. Szomorú, de másokkal is megtörtént már az ilyesmi. Legközelebb azonban majd jobban fognak figyelni.

Mi csak a plakátok utasításai szerint jártunk el! Adhat-e azonban ez az érvelés a résztvevők számára bármiféle felmentést? 

Zeid Raad al-Husszein azt is nyilatkozta, hogy: „A rasszisták számára zavaró módon fehér bőrű muszlim vagyok, európai az anyám és arab az apám. Dühös vagyok Wilders úr hazugságai, féligazságai, manipulációi és félelemkeltése miatt.” Szijjártó Péter a hazai közvélemény megnyugtatása érdekében erre válaszul azonnal alkalmatlannak minősítette őt az ENSZ emberi jogi főbiztosának tisztségére. Al-Husszein azonban csupán azt tette, amit tennie kellett. Próbálta felhívni a figyelmet arra, hogy a vészesen terjedő populizmus és idegengyűlölet mekkora veszélyt jelent Európára. Nem a kereszténységre, hanem magára az egész kontinens lakosságára. Orbánt pedig csak annak nevezte, ami  ő mindig is szeretett volna lenni. Mi ebben a sértő?

Gyűlöletet szítani a jelenlegi helyzetben nagyjából annyira biztonságos, mint gyufával kideríteni azt, hogy vajon mi lehet egy benzintankban. Benzin, természetesen.

A botcsinálta pszeudo-külügyminiszternek annyi önálló gondolata van, mint a néhai Joachim von Ribbentropnak volt. Nem szabadna elhinni egyetlen szavát sem, de a valóságban ez nem így van. Az emberek nagy része úgy véli: „Most  aztán jól megmondta ennek az arabnak vagy minek. Hehehe!" Pedig rendkívül harcias külügyminiszterünk csupán egy gátlástalan karrierista, akinek a szervezete empátiát még nyomokban sem tartalmaz. Diplomáciai érzéket sem sokat. 

Rengeteg információ áll a rendelkezésére a szíriai helyzetről, amiket azonban csak arra használ fel, hogy gondosan kiválogassa ezekből azokat, amelyeket hasznosnak ítél. A teljes igazság bemutatása egyáltalán nem áll az érdekében. Szijjártó rendkívül céltudatos és elszánt férfiú. Néha azt is szokták emlegetni az ilyen személlyel kapcsolatosan, hogy jellemtelen és önző fickó. Ezen mindenesetre érdemes elgondolkodni, ha valaki hajlamos az ilyesmire.

A kirekesztő migráns szót a magyar kormány még mindig nem volt képes lecserélni a sokkal kifejezőbb menekült szóra, ami arra utal, hogy az ügyben legfőképpen továbbra is hazudozni szeretnének. Tapintatosabban kifejezve a tevékenységüket, csúnyán általánosítanak. Rendkívül sikeres és népszerű stratégiájuk a közeljövőben sem fog megváltozni.

Jelenleg a Szentlélek és egy emlékezetes vatikáni látogatás hatására, kormányunk a keresztények megmentésével foglalatoskodik világszerte és buzgón támogatja azokat a rendszereket, amelyek állításuk szerint stabilizálhatják az észak-afrikai  és közel-keleti országokat. Ez utóbbi problémát azonban a keresztes háborúk óta nem sikerült megoldani. Mi a garancia arra, hogy most végre sikerülni fog? Még több embert kell letartóztatni, megkínozni, kivégezni? A feleslgesen akadékoskodó népeket jó alaposan ki kell irtani? Orbán Viktor esetleg bátorításul oda is látogat hozzájuk? A diktatúrák számára ez nem túl jó előjel.

Törökország stabilitása csupán illúzió, amellyel Európa saját magát szeretné kétségbeesetten megnyugtatni. Ostobaság volt Recep Erdoğan egyre kegyetlenebb diktatúráját elsőként biztosítanunk a jóindulatunkról és megértésünkről. Minek? A diktátor számára Magyarország nem jelent semmit. Az egésznek csupán az az üzenete, hogy – és ilyen esetekben mindig mi, a magyarok, még azok is, akik nem – rendkívül kedveljük az ilyen rendszereket.

Törökország az éppen kapóra jött puccs-kísérletre és a terrorizmusra hivatkozva, suttyomban háborúba kezdett a kurdokkal, ami nem fog semmiféle nyugalmat hozni a térségben. A helyzet természetesen nem fekete és fehér. A Kurd Munkáspárt (PKK) nem azonos a Kelet-Londoni Keresztény Misszióval. A pesmergák nem jószolgálati tevékenységet végeznek, hanem kegyetlenül harcolnak. Háborúban nem érdemes keresni a jókat. Ha egyszer beindul, legfőképpen a túlélés számít.

A 40 milliós kurd népességből 20 millió él Törökországban, 8 millió Iránban, 6,5 millió Irakban és 3 millió Szíriában. A kurdok kénytelenek lesznek többfrontos harcba kezdeni, amiben már nagy gyakorlatuk van. Nem fognak Szijjártó Péter kijelentéseivel és teóriáival foglalkozni. Azt sem tudják, hogy létezik valahol ilyesmi szerzet.

Ha  Erdoğan egyre lelkesebb tisztogatása közben, az 1999 óta börtönben ülő 68 éves Abdullah Öcalan, a PKK legbefolyásosabb vezetője valami miatt megbetegszik és meghal, az tényleg jelentős kihatással lehet a térség instabilitására. A PKK-t mind az ENSZ, mind az Egyesült Államok, mind az Európai Unió gerillaszervezetként tartja számon. Szabadon válogathatnak tehát az ellenségeik közül és jóval harcedzettebbek, mint a szírek. 

A PKK-án kívül jelentős fegyveres erőt képviselnek a pesmergák, a Kurd Népvédelmi Egységek, a Női Védelmi Egységek is. Maga a török haderő is jól felszerelt és hatalmas. Elég egy meggondolatlan döntés és hatalmas vérengzés veheti kezdetét az áhított stabilizálódás helyett. Az orosz hadsereg is ott mocorog a környéken. Erdoğan megfékezése nélkül a háború bármikor kitörhet. Néhány hírből ítéve már javában folyik is. Minek a török elnököt ajnározni és lekesen bólogatni neki? Gyávaságból? Tiszteletből? Érdekből?

Ilyen helyzetben azzal riogatni Magyarország lakosságát, hogy szuahéli harcosok tömegei fogják elözönleni a Hortobágyot, ha nem állunk ellen Brüsszel nyomásának, jóval több, mint szemérmetlen hazugság. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr3711684051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.09.07. 11:28:24

Az egész probléma alapja Washington bevatkozása az oroszbarát szír kormány megdöntése céljából. Mi köze ennek Mo-hoz? Semmi. Mo-nak nem kell vállalnia Obama kalandorpolitikájának következményeit.

Gery87 2016.09.07. 13:22:57

bla..bla..bla....nincs is mit mondani erre.
Hülyeség, fröcsögés. tényleg őrölt vagy:)

Toadwart66 2016.09.07. 13:48:52

@Gery87: Őrült, nem őrölt. Valószínűleg összekevertél Reisz Andorral, akit valóban felőröltek.

parameter.sk/csonti-es-k-krisztian-reszt-vett-ecsi-bela-meggyilkolasaban-akit-tallos-es-nadszeg-kozt-astak-el

desw 2016.09.08. 08:39:14

"Magyarországon egyetlen valamirevaló párt sincs, aki ki merné mondani azt, hogy Szíria esetében hatalmas humanitárius katasztrófáról van szó, melyhez hasonlóval Európa a délszláv háború óta nem találkozott."

És ha kimondanák, abból mi következne?

"Ez az üzenet tökéletesen elérte a célját. Sikerült a terror áldozatait terroristákká nyilvánítani. A valódi terroristák legnagyobb örömére. Így már csupán mindenre elszánt gonosztevőkről, gyilkosokról, erőszaktevőkről van szó. Nem okoz lelkiismeretfurdalást a haláluk és a sorsuk. Ki velük Európából, mert az kizárólag a miénk!"

Ezekre a kérdéseimre még sosem kaptam választ, de nem adom fel:
- mennyi menekültet kellene beengedni Európába?
- lenne felső korlát, vagy jöhet, aki akar? (most csak a valódi menekültekre gondolok)
- zárt vagy nyitott tábor?
- mi lenne a bűnöző menekültekkel?

"A közvélemény-kutatási eredmények szerint ez a szörnyű propaganda nem sok ellenállásba ütközött"

Vajon miért?

Netuddki. 2016.09.08. 08:42:00

@Toadwart66: Asszem ez ide is érvényes:

A posztot olvasva, még mindig rácsodálkozom, hogy vannak olyanok akik nincsenek tisztában a magyar politika sajátosságaival.
A fidesz egy tolvaj bűnözőkből álló párt, bűnöző fejjel gondolkodnak. Cselekedeteiket a gátlástalanság jellemzi, az empátia és alapvető erkölcsi érzék hiánya. Minden megnyilvánulásuk ebből eredeztethető.
Az úgynevezett ellenzék meg a pénz után megy. Csak mára elfelejtettek valamit, az a pénz amit az embereik a megelhétesre vesznek fel havonta, nem a kormánypárté, hanem az összes állampolgár befizetett adójából jön össze. Sajnos ezt a magyar állampolgárok is hajlamosak elfelejteni.

Lefordítva, az orbánék nem polulisták, hanem tolvaj bűnözők. A saját állampolgáraikat is ugyanúgy semmibe veszik mint a "migráncsokat". Tegnap egymás ellen uszítottak, most a migráncsok ellen. Mindegy nekik, csak ne a disznóságaik legyen a téma. Ennyi.

2016.09.08. 08:42:34

Azt azért el kell mondani ismét, hogy aki a háború elől az életét mentve menekül, az a lehető legközelebbi biztonságos helyen megáll. Ez a normális, génekbe ágyazott viselkedés. A Szír menekültek valamiért nem így cselekszenek, hanem a kifejezetten jó gazdasági körülmények között lévő országokat célozzák meg. Szóval számomra ezek az emberek nem menekültek!

metal · http://electric.blog.hu 2016.09.08. 08:43:39

Azt értem, hogy Szíriában háború van, és onnan el kell menekülni. De az már furcsa, hogy menekülni csak Európába lehet, úgy, hogy regisztrálni, új lenyomatot adni nem akarunk, ha valaki megállít, akkor követelőzünk, áttörünk a kerítésen. Azok a "menekültek" akik itt, meg a macedón határon olyan harciasak voltak, otthon miért nem harcoltak a hazájukért? Ja persze, itt tudták, hogy az európai értékek miatt nem lőnek vissza.

torró 2016.09.08. 08:56:21

Toadwart66.
Híjnye a kirelejzumát a kakas ülőnek! Orbán már iszlámista is? Eddig volt már cigány, kommenista, fasiszta, meg még mi a nyavalya:))) Azzal nem is volna baj, ha tényleg csak kimondottan veszélyes zónából jöttek volna, mondjuk azok sem lettek volna azonnal keresztények, de nem is az a cél. A baj az hogy ellenőrizhetetlenül özönlött ide mindenféle ember. Tették mindezt azért mert Merkel asszony, meggondolatlanul felbátorította őket. Nem is akarnak dolgozni, mert ők Merkel vendégei. Ezt mondják. És ezeket el kell valakiknek a rovására tartani. Az adófizetők pénze elúszik a menekültek ellátására. Már a németek morgolódnak is rendesen. Mi meg főleg nem állunk olyan jól, hogy vendégeket traktálhassunk. Elég a mi szegényeinket valahogy etetni. Érdekes módon sok ország elismeri Orbán lépését ebben az ügyben, csak itthon vannak akik nem akarják elfogadni.

Faszerkezet 2016.09.08. 09:18:44

CSak egy kérdés, mert erről nem esett szó igazán.

Ok. Beengedjük őket... De akkor hogyan tovább szíriában? (Vagy bármelyik háborús övezetben)

Kimondjuk, hogy a dzsihádisták (vgagy a tökömtudja kik győznek/győztek)?

Vagy majd küldönk európai-amerikai-orosz katonákat, hogy tegyenek rendet, haljanak meg???

Ha kitör a béke, ezek hazamennek???? Ezt az opciót egyszerűen nem látom.... Tehát ha megszűnik az iszlám állam, legyőzik...Persze nem ők, mert ők ugye elmenekültek...majd legyőzi valaki más.... Akkor van olyan opció, hogy ezek szedik a batyujukat és visszamennek a kies szíriába?

Ok, most befogadom, valamilyen szinten eltartom.... És ha Magyarország/Európa válik háborús övezetté??? Akkor ugyanígy fogja a sátorfáját és továbbáll??? Vélelmezem, hogy mivel a saját országáért, saját népéért nem harcolt, akkor nemhiszem, hogy majd máséért fog.....

dadddd 2016.09.08. 09:19:05

Orbánt lehet utálni, mert valóban felháborító, amit kétes embereken keresztül véghezvisz. Mészáros, Vajna, Habony, stb.. Gusztustalan.
Azt viszont el kell ismerni, hogy menekültügyben ő képviseli a helyes irányt, és ez az egyelten ügy, ami még hatalmon tudja tartani. Hát hülye lenne kiengedni a kezéből.

Faszerkezet 2016.09.08. 09:20:40

Jah, azt kifelejtettem, hogy ennyit a "gyáva népről"... Na nekik már tényleg nincs hazájuk...

Úgyhogy kedves posztíró, egyelőre itt a "gyáva nép" az aki elmenekült.

Toadwart66 2016.09.08. 09:21:01

@abcd1234: Ez így van. Nézd meg, hogy hányan vannak Libanonban, Törökországban, Jordániában. Nagyon sokan. Európának nem okozna gondot a maradék menekült Ha öszeveted ezeket az adatoka kiderült. A terroristáknak és a populistának azonban ez nagyon kedvező a mostani helyzet. Mindketten nyernek vele. Ki is használják. A merényletek nagy része azonban Kabulban, Ankarában, Isztambulban történik. Ha a kurdokat felpiszkálják abból nagy balhé lesz. Ezzel azonban láthatóan senki nem törődik. Mindenki a maga pecsjéjét sütögeti. Amíg lehet, tegyék.

Toadwart66 2016.09.08. 09:21:55

@Toadwart66: Nem. Neki nincsenek elvei. Szociopata.

Meridian74 2016.09.08. 09:22:25

Tisztázzunk valamit. Nem mi vagyunk gyávák, hanem az arab muszlimok. Egyrészt rendesen nem mernek harcolni, csak bedrogozva 80 szűz hiú reményében öngyilkos merényleteket elkövetni otthon is, meg itt vendégségben is. Vagy gépfegyverrel halomra lőni a szórakozó vagy bevásárló CIVILEKET. Nem katonákat, nem harcosokat, akik esetleg véletlenül vissza is lőnek, hanem fegyvertelen civileket. Másodszor a saját népükkel is ugyanezt követik el. Ugyanakkor azért is gyávák, mert bár milliónyian vannak azok, akiknek ezek a férgek kárt tesznek, azaz tönkreteszik az életüket, mégsem mernek összefogni (nem képesek, mert hülyék hozzá, 1400 éves degenerációs hatás megtette a dolgát), hogy azt a szűk kisebbséget akik otthon hepajkodnak és iszlámállamoznak, meg kalifátoznak, azokat elzavarják, lelőjék, karóba húzzák.
De bezzeg a magyar államhatárnál a kőért, betondarabért mindegyik lehajolt - tudva azt, hogyha visszalőnek rájuk, akkor azt a rendőrt a jogvédők halálra hurcolják. Meg az európai nőkre is rávetik magukat, ha akarja az ezt, ha nem akarja (otthon ezért elevenen nyúznák meg, vagy halálra köveznék) és sorozatos erőszakos bűncselekményeket nap mint nap követik el, és utána meg mennek segélyért sorba állni.

Konklúzió: ezek több nagyságrenddel is rosszabbak mint a cigányok.
És nem mi vagyunk a gyávák, hanem ezek a patkányférgek.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.09.08. 09:23:33

@dadddd: De ettől még a jóérzésű ember gyomra foroghat, nem?

Toadwart66 2016.09.08. 09:23:50

@Faszerkezet: Te is elmenekülnél, ha szétbombáznák a városodat. Mit csinálnál? Fenygetőznél vagy csúnyán néznél rájuk?

dadddd 2016.09.08. 09:25:12

@Faszerkezet: Szerintem nem gyáva attól egy ember, hogy nem akar elpusztulni.
Ezeket viszont nagyon-nagyon szervezetten irányították Európába. Az nyilvánvalóan kamu, hogy több ezer km-t gyalogoltak volna. Valaki megkérdezte már tőlük, hogy hogyan tudnak roamingolni? Mert mobilja mindegyiknek van, csak az irataikat "veszítették el".

Meridian74 2016.09.08. 09:25:56

@Toadwart66: "Nézd meg, hogy hányan vannak Libanonban, Törökországban, Jordániában. Nagyon sokan. Európának nem okozna gondot a maradék menekült Ha öszeveted ezeket az adatoka kiderült. "

Nem akarok itt Libanont, Törökországot, vagy akármit. Menjen ez a menekült horda Szaúd Arábiába. Ott van pénz is, meg rokonság is, meg ugyanaz a kultúra is. Ja, és ott dobálhatják a köveket és erőszakolhatják a nőket is. Bár igaz, ott ezért nagyon gyorsan beverik az illetőnek az orrát - de sebaj, Darwin szelektál majd...

Meridian74 2016.09.08. 09:27:34

@Toadwart66: Fegyvert ragadnék és összefogást szerveznék. Ott annyi hasonsorsú ember van, hogy még válogatni is lehetne. Fegyver meg még a gyerekeknek is bőven jutna.

Faszerkezet 2016.09.08. 09:32:13

@Toadwart66:

Nem barátom. Látod fenn a néniket a képen? Van ott lehetőség harcolni. Illetve a harcok folynak folyamatosan... Tehát van aki fegyvert ragadott....

@dadddd:

"Szerintem nem gyáva attól egy ember, hogy nem akar elpusztulni."

Ez erősen nézőpont kérdése. De szerintem sem attól lesz valaki gyáva, hogy nem akar elpusztulni, hanem attól, hogy nem akar harcolni. Mert mint fennen vázoltam, hogyan tovább? Menjenek mások és pusztuljanak el azok???

Medgar 2016.09.08. 09:37:10

@Toadwart66: Van egy a köreitekben elterjedt súlyos tévedés:

A "szír menekültek" NEM az EU-ba és nem menekülnek. A tipikus jóléti államokat célozták meg, tisztán anyagi megfontolásból. Azért az idézőjel, mert senki sem tudja hány valódi menekült van köztük, mivel 750$ egy szír útlevél. De nincs is szükségük rá, hiszen szerintetek normális beengedni pár százezer azonosítatlan embert, minden kontroll nélkül.

A hab a tortán, hogy ezek után még tapsoltok is a németek által ismét kitalált erőszakos deportáláshoz. Deprotálás mivel nincs olyan "menekült" aki lemondana önként a német ellátásról a magyar kedvéért, tehát eszük ágában sem lesz önként idejönni, marad az erőszakos út. Viszont itt tartani őket csupán szigorú őrizet, kvázi börtön körülmények között lehetséges, nehogy visszaszökjenek.

Ezt próbáljátok átnyomni nácikáim...

Sexual Harassment Panda 2016.09.08. 09:45:13

@Toadwart66: Én azt nem értem, hogyha "nem okozna gondot a maradék menekült", akkor miért nem akarja senki sem befogadni őket?
Miért épít mindenki kerítést, falat, kaput szárnyakkal, miért szigorít mindenki a menekültügyi törvényein, miért alkudozik Fatima Merkel a nyíltan diktatórikus Törökországgal??
Ha valóban olyan rendkívül jól képzettek, és akkora égető szükség van rájuk, miért próbál mindenki megszabadulni tőlük, ahelyett, hogy mindent megtennének az európai országok, hogy ezek az emberek hozzájuk meneküljenek?

high up! 2016.09.08. 10:03:25

@Meridian74: "Tisztázzunk valamit. Nem mi vagyunk gyávák,"

hehe, a magyar a leggyávább, legfosssabb nép. Annyira harmatgyengék vagytok, hogy Orbaneszku kutyába leültett titeket oszt ti meg pisszenés nélkül bámultok ki a fejetekből, ahogy 20-30 fideszes gengszter évente 4-5%-nyi GDP-t lop ki a saját cégeibe meg a saját zsebére. Aztán a Conducatorotok még azzal is beeteti azt a 20 IQ alatti agyatokat, hogy majd pár ezer migráns átmeneti ellátása fogja Mutyiországot tönkretennji. Meg a jó félázsiai genetikátokat megrontani.

Puha, erőtlen népség a magyar, meg se tudják védeni magukat Orbaneszku meg a tolvajbandája ellen. Bezzeg a müanyag szatyorral meg 40 eurós kínai okostelefonnal érkező legyengült migránsok ellen kinyílik a csipátok.
Persze csak a kerítésen belülről.

Aztán annyira fokozódik az Átlaghüylemagyarok elmebaja, hogy már lassan Budapestig fogják a megerősített határkerítést felhozni.

Ennyire hülye a mi kis behiszterizált porletár társadalmunk. Az egész világ ennek a népnek a sorozatos balfaszságain röhög.

FOLYTASSUK!

Leylandi 2016.09.08. 10:07:16

Bérért dühöngenek az idegen ügynökök, mert nem engedi az ország ELLENŐRIZETLENÜL beömleni a gazdasági menekülteket (merthogy a többedik békés országon áthaladva már azok). Miért fontos a bérenceknek, hogy a migránsok okvetlen ellenőrizetlenül jöhessenek be? Kinek az érdeke???

Tenni persze kellene értük, de senki nem tudja megmondani a bérencek közül, ez a tett miért pont az asszimiláció lenne, miért nem az, hogy a hazájukban segítjük őket boldogulni (például úgy, hogy nem gazsulálunk az őket lebombázó le és társadalmukat föl/megdöntő gyarmatosítóknak).
Van itt dühből nácizás, terrorozás, Vatikánozás, habzik pénzért az ügynökszáj...

Tudom, csak teszik a dolgukat.
Mégegy uszító, magyargyűlölő, bérrettegő blog. Ugorjunk.

Leylandi 2016.09.08. 10:09:26

@high up!: na, itt az egyik...
Ugass még a napi párizsidért, f.aszfej! Ez eddig csak egy fél karika... Most jöhet a nácikártya, aztán meg a rasszizmus.

Sexual Harassment Panda 2016.09.08. 10:10:36

@high up!: Igen, mindenki hülye, aki nem a ballibákra szavaz.

Leylandi 2016.09.08. 10:13:51

@Sexual Harassment Panda: "ahelyett, hogy mindent megtennének az európai országok, hogy ezek az emberek hozzájuk meneküljenek?"

A többi ország azért tesz meg mindent, hogy HOZZÁNK meneküljenek... Élükön az osztrák "nemkerítéscsakkapuszárnyakkal"-féle kancellárokkal. Dehát ha ilyenek a barátaink, minek nekünk ellenség?
Persze csak azért mondanak le a szíriai agysebészekről, hogy nekünk legyen jobb. Hát ilyen önzetlenek, na. Baj?

Medgar 2016.09.08. 10:17:09

@Sexual Harassment Panda: Igazságtalan vagy. Nézd meg a németeket, nekik máris sikerült munkára fogni a migránsokat, egész pontosan 54-et. Igaz idén ez a sikersztori ~21 milliárd €-ba fog fájni....

Medgar 2016.09.08. 10:18:54

@high up!: Zsidó vagy, cigány - arab vagy mi a rák? Magyar az nem vagy ez tiszta, de akkor mi?

high up! 2016.09.08. 10:18:54

@Sexual Harassment Panda:

teneked is akkora zavar van már a fejedben, hogy csodadoktor kellene hogy meggyógyítson téged. Azt se tudod hogy a menedékkérés joga teljesen független az egyén iskolai kepzettségétől. Marhára nem a végzettség dönt arról, hogy kit ismernek el menekültnek, hanem egészen más kritériumok.

Az európai országok meg nem megszabadulni akarnak a migránsoktól, hanem elosztani őket az elbírálás idejére. Ennyit se tudtál, csakl hazudozol itt mint Orbaneszkuék.
Amit a nagy EU-s országok akarnak az az, hogy szünjön meg a szervezetten becsempészett emberek áradata. Mert ezek az életüket kockáztatják, ráadásul a legtöbbjük (pl. afrikaiak) a semmiért: 1-2 éven belül úgyis elbírálják őket hogy nem valódi menekültek, aztán ugyanolyan tömegben deprotálják is őket vissza.

Az meg külön röhej, ahogy a segghülye magyarok azon poénkodtak, hogy a gazdasági szökevény 600 ezer magyar tesó egy képzetlen népség, csak Londoni mosogatásra jó. Oszt most meg azon problémáznak, hogy a szír háborús menekültek miért nem atomtudósok? Szokás szerint, a magyarnak mindenki hülye saját magán kívül, fasza kis népség ez.

Ezt persze tudják a politikusok, oszt majd hülye lenne bármelyikük nem kihasználni, hogy ezeket a seggfej maygarokat mindenre be lehet hiszterizálni, ő meg közben a gázszerelőjével annyi pénzt lophat el a birkáktól, hogy az egész Adriát felvásárolhatják belőle.

FOLYTASSUK!

Sexual Harassment Panda 2016.09.08. 10:19:18

@Leylandi: De én ezt viccen kívül, teljesen komolyan kérdeztem.
Ha valóban olyan nagy szükség van rájuk, és 1 millió "menekült" meg sem kottyanna egy 500 milliós kontinensnek, hogyan lehet az, hogy senki sem akarja őket befogadni?
Mindenki addíg toleráns, amíg nem náluk vannak ezek a szerencsétlenek.
Ausztria is hogy osztotta az észt, amikor a Keletinél dekkoltak ezrek, aztán amikor ők kaptak napi 10 k álszírt, akkor 2 hét alatt letérdeltek, a horvátok dettó.
És a jelek szerint igen, 2millió segélyvadász szétveri az európai uniót.

high up! 2016.09.08. 10:20:07

@Medgar:

há bammeg monddmá meg hogy mijaza magyar? Csakhogy tuggyam má végre!

FOLYTASSUK!

Medgar 2016.09.08. 10:23:57

@high up!: Magyar az aki büszke a magyarságára. A közös történelmünkre, nyelvünkre minden ránk jellemző rossz és jó szokásunkra és tulajdonságunkra. Neked nem lehet elmagyarázni, ehhez kevés vagy.

Sexual Harassment Panda 2016.09.08. 10:25:35

@high up!:
Ha teljesen független az egyén joga az iskolai képzettésgtől, akkor miért volt tele a liberális sajtó azzal, hogy ezek az emberek milyen jól képzettek, és azabajhogytovábbmennek?
Ha az európai országok nem akarnak szabadulni, akkor miért erőltetik a betelepítési kvótákat ahelyett, hogy azon versengenének, hogy minél többet megkaparintsanak a rendkívül képzett kődobáló és gyújtogató szakmunkásokból??
A menedékjogi hivatkozásod id baromság, hiszen az első biztonságos országban van valódi joga az egyénnek menedékkérelmet benyújtani, és Magyarország biztosan nem az első ország.
Te magad is elismered, hogy pl az afrikaiak valószínűleg nem fognak menedékjogot kapni, és deportálni kell, ez azonban lehetetlen, egyszerűen felszívódnak, mint tavaly Németországban az 1 millióból 600.000 eltűnt.
Hihetetlen agresszív barom vagy, egyből támadsz, értelmes mondatot tőled nem olvasni.
Te vagy a gyűlölködő, agresszív barom.
Dögölj meg.

nemecsekerno_007 2016.09.08. 10:25:46

Ezt az egészet te komolyan gondolod v. csak valami vicc. Mondjuk kattintásvadászatra jó lesz, el tudsz adni pár bannert.

Néhány gondolat arról, hogy fenébe lett itt ennyi humanista az utóbbi egy évben.

1. Nézz már utána, hogy mely országok adtak el fegyvert a térségbe és mennyit kerestek ezen. Először talán nekik kellene elgondolkodni, hogy ki a szolidáris, meg ki a gyáva. Ne nézzenek már hülyének bennünket.

2. Szétlőtték az országotokat (részben azokkal a fegyverekkel amiket mi adtun el) de sebaj, gyertek Európába gazdag fehér embereket ápolni, megtermelni a nyudíjasok nyugdíját. Érzitek a humánumot ebben a mentalitásban? Ne nézzenek hülyének, csak ennyit szeretnénk.

3. Szerinted hány gyerek halt meg az utóbbi 20-30 évben, fegyveres konfliktus, éhezés v. természeti katasztrófa miatt?! Addig senkit se érdekelt amíg meg nem jelentek a spájzban a szíriai menekültek. Hogy lehet ennyire álszent és képmutató a "gazdag fehér ember"???? És még mi vagyunk gyávák? Ne próbáljatok hülyének nézni.

4. Már elég rég megszűnt a gazdag nyugati demokrácia illúziója, ami a rendszerváltás környékén/után kialakult. Feloszlott a lila köd ezzel kapcsolatban, úgyhogy most már beszélhetnénk komolyan, nem kell a bullshit. Ha továbbra is hülyének akarnak nézni, akkor abból nem lesz se szolidaritás, se normális EU.

5. Európa megért két nagy háborút a 20. században, nagyjából ismerjük az okait is. Korábban hosszú és véres vallásháborúk során tanultuk meg a vallási toleranciát, ezt nem biztos, hogy újra kéne jásztani. Ja és a nagy háborúkat se kéne újra végigjátszani, töketlen vezetőkkel a szélsőjobb v. szélsőbal malmára hajtani a vizet. Mert amit most csinálnak, az csak erre jó. Ezt nem kéne és továbbra se nézzenek hülyének.

6. Szomorú a menekültáradat, szomorú a klímamenekültek problámja. De az a mentalitás, hogy ha valahol rossz, akkor onnan el kell vándorolni nem megoldás, mert egy idő után nem lesz hova menni.

Nagyjából ennyi a melodrámád mellé.

kissiú 2016.09.08. 10:26:57

@abcd1234: "Azt azért el kell mondani ismét, hogy aki a háború elől az életét mentve menekül, az a lehető legközelebbi biztonságos helyen megáll."

Sokadszor:
1. Az 56-os menekültjeink mind Ausztriában telepedtek le?
2. Láttál már képeket a török menekülttáborokról?

high up! 2016.09.08. 10:30:07

@Sexual Harassment Panda: "Ausztria is hogy osztotta az észt, amikor a Keletinél dekkoltak ezrek, aztán amikor ők kaptak napi 10 k álszírt,"

Ehhez is hülye vagy, de nálatok vakegér fajgyülölőknél alenne a csoda, ha lenne eszetek.

Ausztria meg Németo pont hogy az ellen volt, hogy Orbanszku napokra leállította a vonatközlekedést Bécsbe és így szándékosan feltorlaszolta a menekülteket a Keleti és körnékény. Hogy a segghülye magyarja a tömegek látványától minél jobban féljen. A nép hülyébb része meg ezt be is szopta.

Ausztria és Németo ekkor szegte meg a Dublini egyezményt és azt mondta, hogy átveszik ezeket az emebereket akár regisztráció nélkül is, mielőtt nagyobb baj nem lesz a magyarok hecceléséből. Megkérdezték Orbaneszkut, hogy mennyi migránsra számítsanak, az Öreg Hazudozó meg bemondta, hogy 5 ezerre.
Közben meg 20 ezren voltak.
Oszt ez okozott aztán egy újabb feszültséget hála a Hazudozónak.

Hácsak ennyi szarságot hozott össze a szeretett Führered a Keletinél, ráadásul nem tud leállni a genetikája, hogy akár egy napot is kibírna uszítás nélkül. Oszt még csodálkozik az öreg Orbanszku, hogy Európa civilizáltabb felében ő a legutáltabb alak.

FOLYTASSUK!

nemecsekerno_007 2016.09.08. 10:30:19

@high up!: Mesterséges inelligencia. Az ilyen posztokat szerintem 1-2 éven belül algoritmusok fogják írni, mert elég egyszerűen megoldható. Vagy már te is egy algoritmus vagy?
Még az is lehet. Aztán gondolom kitalálnak valamit, hogy IQ v. fejlettség szerint kategorizálják az algoritmusokat. Ne felejts el jelentkezni :)

Sexual Harassment Panda 2016.09.08. 10:32:44

@kissiú: Igen, először mind Ausztriában telepedtek le.
Onnan mehettek tovább, nem a zöldhatáron allahakbarozva, fríwifit, ingyen bmw-t meg lakást követelve.
Évekig vártak zárt menekülttáborokban.
Képzeld.
A török menekülttáborokat Satana Merkell meglátogatta, Tusk és Timmerman urakkal együtt, és példásnak találta.
Az index újságírói is ott voltak, ők is áradoztak róla.
Nem az a biztonságos hely, ahol havonta 1000 euró a segílyke.

www.origo.hu/nagyvilag/20160423-merkel-torokorszag-davutoglu-sziria-polgarhaboru.html

high up! 2016.09.08. 10:34:07

@Sexual Harassment Panda: "Te vagy a gyűlölködő, agresszív barom.
Dögölj meg."

féleszü nácikám, dögöl meg te! Mint ahogy a nagyapád majdnem (vagy talán igen) meg is dögölött anno a hozad hasonló fajgyülölő csőcseléktől.
Kurvára büszke lehet rád a nagyapó, hogy a családi törtémelemből azrt a következtetést vontad le, hogy a be kell állni a csőcselékbe. Az a biztosabb.

FOLYTASSUK!

exterminador 2016.09.08. 10:34:30

A bejegyzéssel az a legnagyobb probléma, hogy valójában az Európába özönlő bevándorlóknak csak a kisebbsége érkezik Szíriából vagy Irakból. A többség olyan országokból jön, ahol nincs háború. Engedtessék meg: én azt mondom, hogy a harci cselekmények elől menekülőket be lehet fogadni. De a többit vágják csak vissza oda, ahonnan jöttek.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2016.09.08. 10:34:45

Aztakurvaéletbe!
Sok rohadt sorosbérenc ajvékol a magyarok kárára.
Az a sok rohatt terrorista migráncs menekült lenne? Miért kellene ezt nekem elhinni?
Azért mert eldobálja az azonosító okmányait? Azért mert nem hajlandó beilleszkedni? Azért mert jobb ellátást követel mint a Magyar Nyugdíjas?
Hát lófaszt a seggükbe!

Sok liberálbolsevik gazember jön azzal, hogy bezzeg 56-ban a magyarok....
Azok a magyarok igazolták magukat.
Be akartak illeszjkedni
Nem követeltek jobb ellátást mint az ottani polgárok...

Hogyan van bátorságuk ezeknek a férgeknek a szinte mindennapos terrortámadások, erőszakos cselekmények közepette felhánytorgatni azt, hogy a magyarok többsége a pokolra kívánja a menekültnek álcázott terrorista férgeket!

Leylandi 2016.09.08. 10:34:46

@Medgar: "A hab a tortán, hogy ezek után még tapsoltok is a németek által ismét kitalált erőszakos deportáláshoz...
Ezt próbáljátok átnyomni nácikáim..."

Na várjál csak. Eddig a tapsoló amerikai ügynökök a jóemberek voltak, nem? Minden filmben...
Most meg ők a nácik? Nebazz...

Sexual Harassment Panda 2016.09.08. 10:35:10

@high up!: Nem igaz.
Orbán megkérdezte: "Korridor vagy kerités"?!
Nem jött válasz.
Vajon miért építettek kaput oldalszárnyakkal az osztrákok, ha annyira szeretnének iszlamista álmenekülteket?
Vajon miért szeretnék elosztani a "menekülteket" a németek, ha olyan jól képzett, fontos munkaerő, akikre szükség van??

Medgar 2016.09.08. 10:36:40

@Leylandi: Tapsolnak azok mindenkinek, csak olaj legyen ;

Sexual Harassment Panda 2016.09.08. 10:36:55

@high up!: A büdös kurva anyád.
Ennyi a mondanivalóm, befejeztük a társalgást.
Kíváncsi vagyok hogy névvel címmel is ilyen bátor lennél-e, embereket lenácizni.

Leylandi 2016.09.08. 10:37:50

@kissiú: "2. Láttál már képeket a török menekülttáborokról?"

Keresztkérdés: Ha láttál róla képeket, ugyan miért akarja a gazdád, hogy vegyük fel a törököket az unióba??? Oda nem csak a humanisták jöhetnek, és nem azért akarnak minket is kipöckölni, mert nem vagyunk azok? A törökök meg igen???

kissiú 2016.09.08. 10:40:14

@Sexual Harassment Panda:

Örülök, hogy az indexet idézted, akkor ezt is biztos olvastad:
index.hu/kulfold/2015/10/30/torokorszag_sziriai_menekulttabor_menekultvasag_torok/

Válaszodból pedig az is kiderül, hogy nem TELEPEDTEK LE a menekültjeink Ausztriában, legfeljebb átmeneti táborokban töltöttek valamennyi időt. Nem hasonlít ez a jelenlegi helyzetre? Na ehhez kellene tartani magunkat, nem az államilag finanszírozott bérrettegéshez!
24.hu/belfold/2015/07/06/becsbe-is-tett-ki-oriasplakatot-a-ketfarku-kutya-part/

Sexual Harassment Panda 2016.09.08. 10:42:55

@kissiú: Először is, Ausztria határos Magyarországgal.
Szíria nem.
Több biztonságos 3. ország is van útközben.
Miért kellene nekünk bárkit is befogadni?
Az 56-os menekültek a zöldhatáron érkeztek végig európán, allahakbarozva?

Leylandi 2016.09.08. 10:45:39

@Sexual Harassment Panda: @high up!: ..."Kíváncsi vagyok hogy névvel címmel is ilyen bátor lennél-e, embereket lenácizni."

Ne hidd, hogy ezek a nickek valós embereket takarnak! Valamikor régen a gazdáik regisztráltattak párezer nicket, aztán a fizetett csóringer bérrettegőik (akik rotálódnak ám rendesen, dehát zsebbe havi ötvenért ki akar bohóckodni) mindig azok alatt kommentelnek. Minden nickhez van egy pársoros útmutató, hogy te most a rosszzsaru vagy, te a bunkó, te a nyájas-rábeszélő, aszt nyomingerkém műszak elején kezébe kapja a nevet meg az útmutatót, és próbál egész nap olyan lenni.

Egy ilyen highup nicket már koptatott min. tíz ember, meg naponta is rotálják őket, látszik a folyton változó stílusokon. Ma például a leghülyébb került sorra, ez láthatóan butább highup a többinél is.

Sexual Harassment Panda 2016.09.08. 10:46:45

@Leylandi: Ne viccelj már, létezik olyan, hogy valaki ezt foglalkozásból űzi??

d.j 2016.09.08. 10:51:27

Uncsi már ez a sok poszt ami mind ugyan arról szól, hogy a kormány egy gyáva, populista gazemberekből áll, ami igaz. Az is kurvára uncsi, hogy a két szemben álló tábor ugyan azokat a lózungokat puffogtatja, minden féle közeledés reménye nélkül. Ez is pontosan megfelel a mostani rablóbanda céljainak.
Két dolog biztos ebben a helyzetben. A kormányunk tényleg egy gyáva férgek gyülekezete, akik egy népszavazás mögé bújva próbálnak a felelősség alól kibújni. És ehhez nem szégyellnek, minden anyagi forrást rááldozva hazugságokat és féligazságokat terjeszteni.
A másik pedig, hogy ezzel a rengeteg menekülttel kezdeni kell valamit. Kár, hogy ennyire félnek az Európai döntéshozók, pedig "csak" annyi kellene , hogy az IS-t eltakarítani és Szíriában a polgárháborút megszüntetni. Ekkor rögtön 4-5 millió menekült nem menekült többé. Persze azután ott van Afrika, ami a következő menekült hullámmal fog minket, de az egyenlőre odébb van.

Leylandi 2016.09.08. 10:52:04

@kissiú: "nem TELEPEDTEK LE a menekültjeink Ausztriában"

Nekem vannak rokonaim, akik letelepedtek...
Nem mind telepedett le, az igaz. Dehát az osztrákok nem is nagyon voltak rajta az ügyön, hogy letelepedjenek, sőt! Mindent megtettek, hogy a delikvens felüljön a neki felkínált vonatra, hogy végre már ne táborban kallódjon, hanem emberi életet élhessen.
Csak ezt már nem illik nekik felhánytorgatni.
Mi persze nem tehetnénk ezt meg, hogy nyugatabbra utaztatjuk őket, sőt, az osztrákok inkább az ő migránsaikat is visszab.sznák ide.

high up! 2016.09.08. 10:54:53

@Sexual Harassment Panda:

Te tényleg menthetelenül ostoba vagy:

1. Ki a faszt érdekel, hogy mit ír a liberális sajtó a menekültek képzettségéről, amikor a menedékjogot nem ők bírálják el, hanem a Belügy??? És az elbíráláskor nincs olyan szempont, hogy iskolai végzettség?
(jaj drágám, te még egy féléve nem libsi voltál? Hogy változnak az idők, milyen gyorsan lesz valakiből csőcselék!!!)

2. Nem a betelepítést erőltetik az EU országok te féleszü, hanem a menedéket kérők SZÉTOSZTÁSÁT. Te tényleg ennyire hülye vagy, hogy beszopod, hogy az EU be akarja telepíteni a menekülteket???

3. A kvóta elosztás (és NEM BETELEPÍTÉS ti idóták!) már csak azért is jó lennne, mert ha a migráns meghallja, hogy esetleg Magyro-on, vagy a bulgár putriországban fog kikötni 10-15 évre Németo helyett, akkor majd 10-szer is átgondolja, hogy érdemes-e neki 5-10 ezer euróért a lófaszért Európába jönnie.

4. Az hogy mi az első meg biztonságos ország az EU szemszögéből, meg már 1000-szer le lett írva: az olyan ország, ahol garantált egy minimum szint a biztonságos emberi élethez bizonyos emberi jogokkal együtt. Ez alapján pedig még Görögo sem biztonságos ország. Ha ez neked nem tetszik, akkor fellebez az EU Bíróság ezen határozata ellen.

5. 600 ezer menekült felszívódott Németo-ban??? Hábammeg miért?? Megint akkora marhát csináltál magadból, hogy azon csak röhögni lehet. Maga az elbírálás nem fut le 1 éven belül (2-4 év az átlag), há akkkor miért lépnének le még az eredmény hirdetés előtt? Miközben legalább fedelet, ételt meg zsebpénzt kapnak?

Barátom, te már többet hazudsz mint a mi ocsmány bulgár Birkánk, látom te is inkább elmentél Putyin netes trolljának, valszeg többet is keresel a pszichobeteg birkánknál, mert nálad a hazudozás határa a csillagos ég.

FOLYTASSUK!

Leylandi 2016.09.08. 10:57:52

@Sexual Harassment Panda: "Ne viccelj már, létezik olyan, hogy valaki ezt foglalkozásból űzi??"

Ha te is évek óta munkanélküli lennél, és kínálna valaki neked fixen napi öt karika párizsit ezért a f.os melóért, hogy adjál belőle a gyerekeknek, lehet, hogy te is megtennéd... Lehet, hogy csak 2-3 hónapig, dehát fluktuálódnak is rendesen. Az biztos, hogy nem a szíriai agysebészekből verbuválják őket, inkább valamelyik elmaradott térség otthonrekedt gimisérettségis útkeresői meg utcára tett bányászai lehetnek. Talán Komló, a Hernád völgye vagy Békéscsaba környékéről. Ennél a mai highup gyereknél például echte borsodi származást sejtek.

high up! 2016.09.08. 10:58:23

@Leylandi:

mi van batyu, nálatok a fidesz székházban így megy a netharc metodikája az adófizetők milliárdjaiból?

Mikor jön már a bemondás, hogy a nyugati kommentelők (akiketk a fideszkomcsik kinti társszervezetei fizetnek meg a napi komment munkára - szintén a maygar adófieztők pénzéből) 99,9%-ban Orbánnal éretenek egyet?

FOLYTASSUK!

Sexual Harassment Panda 2016.09.08. 11:00:25

@Leylandi: Jól van, highupot ezentúl ignorálom.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2016.09.08. 11:06:16

@high up!:
Szerintem az alábbi kellene hogy legyen az EU-ban a menedékjog elbírálása:
- volt igazolványa?
- belépési ponton át érkezett?
- kért menedéket az első EU határnál?
-> mehet tovább vizsgálatra, HA valóban menekült, aki a háború elől jött? Igen- befogadás (teljes EU-ra érvényes). Ha nem akkor köll-e valamelyik EU országnak ÖNKÉNTES alapon, ha nem köll senkinek akkor így járt, kitoloncol 1 évre.

DE HA
Nem volt igazolványa
vagy Nem belépési ponton át jött
vagy Nem az első EU határon jelentkezett
-> AZONNAL és VÉGLEGESEN kitoloncolni a diverzáns-terrorista gyanús illetőt, korra, nemre, raszra, állapotra, vallásra való tekintet nélkül.

Leylandi 2016.09.08. 11:06:46

@d.j: "minden féle közeledés reménye nélkül"

Hogy lehetne közeledni a külföld fizetett ügynökeihez??? Hát 24/7-ben nyomják a dallamot, ami a lemezen van, amit előírnak nekik! Mint egy robot... Itt, meg a hasonló blogokon egy-kétharmad nick csak ügynök!
Ennyi erővel megpróbálhatsz közeledni egy kávéautomatához is.

""csak" annyi kellene , hogy az IS-t eltakarítani és Szíriában a polgárháborút megszüntetni"

A világhatalmaknak nem ez az érdeke. Ilyen egyszerű. Az egész az olajról szól, amit most a feketepiacra dob az IS, fillérekért. Ne kérdezd, kik veszik meg, hol állnak meg a tartályhajók, mert nagyon furcsa dolgok derülhetnének ki... még az is, hogy éppen valami fenenagy demokratikus(nak látszó) államoknál. Erre mondta Putyin (na az se piskóta emberi jogok terén, de beletalál néha a közepébe), hogy amerika megtalálja fejlett technológiájával még a Marson levő kevéske vizet is, de sehogyse találja az IS finomítóit...
Na ja.

Leylandi 2016.09.08. 11:11:59

@high up!: "mi van batyu"

Ostoba troll! Így melléfogni, basszus... Na, te lehetsz az újfiú, nemigen ismered ki magad a nickek között.
Csak vigasztalásként mondom, hogy az újoncok mindig a leghülyébb nickeket kapják, ilyeneket, mint a tiéd. De ha jól teszed a fejed, jövő héten kapsz másikat, és egy karika párizsival többet:-)
Kitartás, tezsvér! Folytasd! A piramis csúcsán, azt mondják, már zalait kapnak! És a héját se kell megenni...

kissiú 2016.09.08. 11:12:14

@Leylandi: Ööö... ki a gazdám?

kissiú 2016.09.08. 11:16:43

@Sexual Harassment Panda: Látom ez az allahakbarozás a kedvenc kifejezésed, ezért megadom neked az örömöt: nem, a mi menekültjeink valószínűleg nem allahakbarozták végig az utat. De ez min is változtat? A zöldhatáron át jutottak Ausztriába, ott aztán valami papírt kaptak, amivel előbb-utóbb továbbállhattak. Akiket átmenetileg befogadhatunk (nem kötelezően) azok már túl vannak ezen, megkapták a papírjaikat. Még mindíg nem látod a párhuzamot? Mert akkor nem erőlködök tovább, inkább rettegj tovább, csak ne az adófizetők pénzéből.

Sexual Harassment Panda 2016.09.08. 11:18:37

@kissiú: Nem, nem látom a párhuzamot.
MAgyarország határos Ausztiával, Szíriával, Észak-Afrikával, stb nem.
A magyar menekültek voltak max 200 ezren, nem 10millióan.
Az 1956 ban volt, ma meg 2016 van.
Kb ennyi.

Leylandi 2016.09.08. 11:21:00

@kissiú: "ki a gazdám?"

Hát NEKEM kell azt tudni???
Mondok egy egyszerűt. Egyszerű! Na jó, nem:-) Szal csak nézd meg a fizetési papírodat. Ott lesz, mindjárt az első sorban. Az, amelyik miatt nem mersz válaszolni a keresztkérdésemre, hogy mért akarják a törököket beerőltetni az unióba azok, akik minket viszont arra hivatkozva, hogy nem vagyunk eléggé humanista ojropéerek (mer a terekek azok!), ki akarnak tenni onnan!

DolgokMögött 2016.09.08. 11:23:24

szép gondolatok, de van egy alapvető logikai bukfenc amit itt sokan nem látnak. A menekült és a migráns szavak jelentése eltér. Szíriából (meg máshonnan is) rengeteg menekült indul el, mert veszélyben az élete. Természetesen mindenkinek kötelessége segíteni őket. Viszont ha egy ilyen menekült biztonságos helyre jut, például Görögországba, Törökországba, vagy éppen Jordániába (ahol mellesleg a teljes lakosság kb. 10%nak megfelelő menekült van táborokban.. gondoljátok végig ezt a számot! mintha Magyarország 1 millió embert fogadott volna be..), naszóval ha valaki egy ilyen országba eljut, és tovább akar menni Németországba, vagy Svédországba, nos onnantól szerintem egész másra változik a motivációja. Onnantól már nem az életéért menekül, hanem a jólétet keresi. Pont ezért sztem ő már nem menekült, hanem gazdasági bevándorló. Amellett, hogy természetesen ez tökéletesen érthető döntés a részükről, nem hinném, hogy bárkinek is kötelessége lenne gazdasági bevándorlókat befogadnia, pláne nem milliós tömegekben..

Leylandi 2016.09.08. 11:26:20

@Sexual Harassment Panda: "Kb ennyi."

Nem ennyi, még írd hozzá, hogy mi 56-ban nem dobáltuk el az ételt, nem sz.artunk a buszukra, nem vágtuk a vizet az osztrák segítők pofájához, nem bénítottuk meg egész országok autópályáit, nem erőszakoltuk végig szilveszterkor a nőiket, nem vonulgattunk a főúton "megdöglik minden hitetlen kutya" feliratú molinókkal, nem alakítottunk gettót és saját rendőrséget, és végül, de nem utolsósorban, nem is robbangattunk. Bár ezt írhattam volna előre is, mert nem egy utolsó szempont.

Sexual Harassment Panda 2016.09.08. 11:26:41

@DolgokMögött: Igen, de erre az a válasz, hogy Sem Törökország, sem Görögország!!!!!!(LOL)
nem biztonságos, mert ott nem 1000 euró a segély.
A szerencsétlen iszlamista álmenekültek mehessenek oda ahova akarnak, random válasszák ki hol érzik magukat "biztonságban".
Na erre varrjál gombot!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2016.09.08. 11:27:21

@Sexual Harassment Panda:
Azé, valljuk be őszintén, ha a 600.000 eltűnt tag csak 50%-a katonailag kiképzett fiatalember, akkor ez már egy kisebb hadsereg..

Egyre jobban hasonlít a dolog a 1541 Budavár bevétele eseményre:
hu.wikipedia.org/wiki/Buda_t%C3%B6r%C3%B6k_k%C3%A9zre_ker%C3%BCl%C3%A9se
"Csellel a várba" bekezdés
:-)

Sexual Harassment Panda 2016.09.08. 11:28:23

@Leylandi: Igen, igaz, de mégis a legfontosabb szempont, hogy Magyarország nem határos Szíriával, sem Afrikával.
És nem x milliónyian voltak az 56-os menekültek, hanem 200 ezren.

Sexual Harassment Panda 2016.09.08. 11:29:21

@Magánvéleményem: Gondolj bele, hogy 1.100.000 "menekült"ből a fele lelépett.
Miért?

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2016.09.08. 11:29:24

@Sexual Harassment Panda: biztos van ilyen, mert ha megnézed a zindexen kitolt politikai blogokat, azok egyrészt mind soros pénzből fizetett uszító tartalmakat tolnak, másrészt a tartalommal egyetértő bérkommentelők egész nap ezt csinálják. Reggel nyolctól estig nyomják a kommenteket, de nem csak itt hanem mindenfelé.

Sörös György 2016.09.08. 11:35:20

Megpróbáltam a végéig elolvasni, feladtam. Remélem nem ingyen vagy ilyen hülye... Csodálom, hogy a török puccs miatt nem a zorbán a hibás. sajnálom azt a 2 percet, amit a mocskolódásod olvasásával töltöttem, remélem majd rektálisan simogat meg egy "szíriai" Ali, akir 2000.01.01-én született.

Leylandi 2016.09.08. 11:35:29

@Sexual Harassment Panda: "Igen, igaz, de mégis a legfontosabb szempont, hogy Magyarország nem határos Szíriával, sem Afrikával."

Jó, hát erre is megvan a sablonválaszuk, hogy a görögök meg a törökök nem biztonságos ország.
Csak akkor mi a ló búbánatos ide-oda lengő farkai közül az előrébb álló miatt tartják benn/akarják felvenni őket az unióba, amikor még minket is kevéssé tartanak humanitáriusnak ahhoz, hogy bennmaradjunk???

Nem az van, hogy valójában a nagy, művelt Nyugat nagy ívben sz.rik az emberi értékekre, és azt veszi fel, amék államból több haszna van, amelyiket jobban le tud húzni?
(De.)

Leylandi 2016.09.08. 11:38:42

@Sörös György: "Megpróbáltam a végéig elolvasni"

SENKI nem olvassa végig, még akik írták,azok se!
Ezeknél az első 5-10 sort írja ember, utána benyomják a bullshit-generátort. Tökmindegy, lehetne ott csupa a-betű is, mert ép ésszel úgyse jut tovább az olvasásban senki. Még jó, ha addig, egyáltalán...
Vagy azt hitted, ezt az összefüggéstelen baromsághalmazt képes igazi ember leírni, amit még elolvasni se lehet?

Sexual Harassment Panda 2016.09.08. 11:39:09

@Leylandi: Ne viccelj már.
Görögország, mint Eu-tagország nem biztonságos?
Szerbia nem biztonságos?
Törökország hivatalosan is biztonságos 3. ország, függetlenül a mi magánvéleményünktől.
Merkel, Timmermans, Tusk meglátogattak török táborokat, és mindent rendben találtak.
Akkor miről beszélünk?
(mellesleg Ausztria pár hónapja minket is a "nem biztonságos2 országok közé sorolt, sajnos ez mára megváltozott, éppen 52 ezer "menekültet" akarnak visszapaterolni hozzánk)

kissiú 2016.09.08. 11:39:45

@Leylandi: Megnéztem, MTA SzBK. Tőlük kérdezzem meg, "hogy mért akarják a törököket beerőltetni az unióba azok, akik minket viszont arra hivatkozva, hogy nem vagyunk eléggé humanista ojropéerek (mer a terekek azok!), ki akarnak tenni onnan". A főigazgatótól kérdezzem meg, vagy elég egy csoportvezetőtől?

Mellesleg ehhez a témához nem nem merek, hanem nem tudok hozzászólni. A törökökkel elég komoly pávatáncot jár a minielnökünk, úgy tűnik, most éppen a "kifelé ojrópából" a hivatalos álláspontunk.
Egyébként nem általánosítanék velük kapcsolatban, itt is dolgozik több török kutató, kiválóan beilleszkedtek. De nyilván egy kamionsofőr nem biztos, hogy megtenné. Erdogan viszont vállalhatatlan, nem csak Európában.

Ha visszaolvasol, a hozzászólásom arra utalt, hogy én valószínűleg továbbállnék a családommal a táboraikból. Mindegy, ez téged úgysem hiszem, hogy érdekel.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2016.09.08. 11:40:03

@Sexual Harassment Panda:
Hát igen, érdemes azt is megnézni, hogy az 56-os Magyar menekültek 2., 3. generációja hogyan viselkedik, és érdemes megnézni mit tettek a 2. 3. generációs iszlámista bevándorlók nemrég vagy néhány éve a franciáknál, vagy az USÁban.... Radikalizálódás, erőszakos tüntetések (rongálás, gyújtogatás), terrorizmusban való aktív részvétel sokszor összefogva a frissen érkezett csőcselékkel ...

Tudom, ez nem PC hozzáállás, de kábé leszarom. Amíg nem tudnak emberként viselkedni, maradjanak otthon, öldössék egymást, nem kell ide a közelkeleti radikalizmus és háborúk importja, bőven elég a szokásos népek közötti gyűlölködés ami itt Jurópában mindig is megvolt....

Leylandi 2016.09.08. 11:43:50

@Jóléti Dán Kekszesdoboz: "biztos van ilyen"

Naná, hogy van! Országok sora volt kénytelen beismerni, derült ki róluk, hogy tolják állami meg magánpénzen a bérkommereket, Kínától az oroszokon amerikáig.
www.origo.hu/techbazis/20111124-elleptek-a-netet-a-kamu-kommentek.html

Sexual Harassment Panda 2016.09.08. 11:45:17

@Magánvéleményem: Kb ez az én véleményem is.
Segíteni kell, de nem mind1 hogyan.
Nem vok fideszes, de tegnap megkaptam a névhegyzékbe vételemről az értesítést, így okt.2.-án elbattyogok a müncheni konzulátusra, és x-elek a "nem" mellé.

Leylandi 2016.09.08. 11:57:57

@kissiú: "Megnéztem, MTA SzBK."

Érdekes. Ez még nem szerepelt a listámon a fedőcégek között. Nna. Felírtam:-) Jó tudni.

"Egyébként nem általánosítanék velük kapcsolatban, itt is dolgozik több török kutató, kiválóan beilleszkedtek."

Ahha. Szal a ti cégetektől jön, hogy ide Szíriából kizárólag csak az agysebészek jönnek!:-o
Érdekes. Mármint az a lelkület, amék ezt kitalálta...

"Erdogan viszont vállalhatatlan"

Akkor Merkel anyu mért pénzeli őket? Egy emberiség elleni bűnökkel terhelt rezsimet nem inkább bojkottálni szoktak (lásd anno Dél-Afrika), mint kitömni milliárdokkal azért, hogy mégtöbb emberiségellenes bűnre fordíthassák? Ezt így most hogy???
Tudod, ha én ilyen bérkommentelő lennék, kizárólag csak a gyerekeim éhenhalása küszöbén lennék hajlandó ILYEN hatalomhoz szegődni. Ha te ilyen helyzetben vagy, akkor bocs. De különben...

"Ha visszaolvasol, a hozzászólásom arra utalt, hogy én valószínűleg továbbállnék a családommal a táboraikból."

Nem, ilyenre nem utalt. De ha már itt tartunk: a helyükben te hátrahagytad volna az asszonyt meg a gyerekeket (anyádat, húgodat, stb.) az IS martalékául, hogy Kölnben szőke árja nőket fogdoshass? Ahelyett, hogy felnyúlsz nekik hátulról, nem inkább az otthonodban kéne védened az asszonyt, hogy ne erőszakolják meg az IS-esek?
Illetve, visszatérve a te szerepedre, hogy helyeselheted, amit ezek a migránsok tesznek? Ahelyett, hogy otthon csinálnának rendet, védenék meg a szeretteiket? Hogy állhatsz ilyenek mellé?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.09.08. 12:17:59

Sorsvonat

Sorsvonaton menekülök,
Hangulatom kellőn fanyar,
S bőgök, mint egy megfújt tülök…
Merre ránt a sorssín kanyar?

Látom sorsvagonfal résén,
Visszafelé futnak hegyek,
Mintha lenne céljuk... És én
Sorscsapottan merre megyek?

Sorsszerelvény lassan megáll…
Határon az őrség várat…
Élet-halál meccs még egál,
De már húznak határzárat…

Hát… nem fogad rezesbanda,
Nem zeng mollt az ünnepi réz…
Sorsfordulhatok a randa
Visszaútra én a piréz…

„Nem igaz az a rosszindulatú feltételezés, hogy mi mint keresztény/keresztyén/körösztény tudatú erőszakszervezet, a határról bárkit is visszafordítanánk, ugyanis az új drótkerítés már messziről látszik, így az otthonukból menekülő piréz terroristák már eleve el sem jönnek a határig.” /Csávás Kálmán, a Hazaffyas Terrorelhárító Kommandó (HTK) vezérezredese/

„Felszólítom a világ összes kormányát, hogy ne higgyenek az országunkból tömegesen menekülő ingyenélő, lusta gazembereknek és megbilincselve küldjék vissza a hálátlan férgeket, akiknek büdös a közmunka és nem akarják elvégezni azt az olcsó melót, ami a családom jólétét biztosítja! Mi majd munkatáborba gyűjtjük őket, mert mi tényleg hiszünk az összefogás erejében!” /Don Vérpacal de Vladtepes von Grenadírmarsch, a Keletpiréz Népi Demokratikus Köztársaság (KNDK) hőn szeretett vezére/

„Mert éheztem, és ennem adtatok, szomjaztam, és innom adtatok, jövevény voltam, és befogadtatok, mezítelen voltam, és felruháztatok, beteg voltam, és meglátogattatok, börtönben voltam, és eljöttetek hozzám.” /Jézus Krisztus, az igazi kereszténység megalapítója/

„Régóta sejtem, hogy ez a Jézusnak nevezett sémita bajkeverő a nemzeti köröszténység legnagyobb ellensége, de mi megvédjük tőle a keményen dolgozó és rendszeresen adományozó kisembereket! Szorgos népünk fizetni fog!” /Dr. Sámán Solt, az Ősmagor Körösztény Lelkület Ezeréves Nemzeti Diadala (ÖKLEND) főpapagája/

„Az ABAB rímképlet is igazolja, hogy mi a sztereotípiákkal szemben nem csak puffasztani és szellentetni tudunk, hanem kultúráltatni is!” /a bab/

„A keresztrímek spiritualitása a világlelkiismeret katartikus apoteózisa. A társadalmi igazságtalanságtól parázsló 'Cigito ergo sum' világlátás a sorsvasúti szakralitás áldozati oltárfüstje. Hozsanna, meg minden, ami szent!” /Ájtatos Ányosné Ámult Állíra, a budai Szent Habakuk Gimnázium és Kispróféta Képző Szakközépiskola magyar-latin szakos tanára/

„Mi nagyon szívesen fogadtuk volna az erre a célra írt zeneszámunkkal a piréz menekült delegációt, de a minket dalírással megbízó Zeneügyi Minisztérium nem volt hajlandó kifizetni a szóban megígért ötmillió forint szerzői jogdíjat. Muzsikáljon nekik ingyen a Demjén Rózsi!” /Rezes Bandi, a drávaszittyói Réztüdő Fúvószenekar tamburmajorja/

„A vers címe alapján gondolatokat vártam, a költő neve alapján pedig bárgyú banalitást népbutítóan elgagyogva. Sajnos a név győzedelmeskedet és vandál hordaként mészárolt le mindent, amit költészetnek szokás nevezni. Anyám szerint egészségügyi okokból több ilyen verset kellene olvasnia, mert az jó lehet alacsony vérnyomása ellen, de mondtam neki, hogy inkább sok sós kávét igyon cukrozott tokaszalonnával, mert az legalább nem okoz agyszalag szakadást és kóros elmeficamot! Javaslom, hogy vegyük körbe magunkat szellemi szögesdrótokkal és így tartsuk távol magunktól Frady Endre terrorlíráját!” /Puzsér Róbert/

„A múltkor átkocogtam Mexikóba és állítólag lyukat ütöttem a határzáron. Én észre se vettem, de valószínűleg véletlenül szakíthattam szét a szemöldökömmel.” /Chuck Norris/

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2015/06/sorsvonat.html

gigabursch 2016.09.08. 12:26:10

1.) Szíria azért tart ott, ahol, mert az AEÁ az Ollyópaji Jujjdejó (OJ) asszisztálása mellett demokrácia exportot gyakorolt. A maga tömeggyilkos módszereivel.
2.) Ugyanez igaz Afganisztánra, valamint a többi vihar dúlta egyéb afrikai országra is.
3.) Ezeket a népeket a TTIP kiagyaló AEÁ rá akarja zúdítani az OJ-ra (a miérten elég sokat lehet gondolkodni => ...)
4.) Az OJ élén akkora seggfejek ülnek, hogy még mindig nem fogták fel, mihez asszisztálnak.
5.) A humanitárius katasztrófa felszámolása ott kezdődik, hogy az AEÁ-t kihajítják mindenhonnan. Sőt. Felszámolják.
6.) Mindezek ellenére - akik ideáramlanak nem menekülnek, hanem egy másik exportnak a tudván-tudott árúdarabjai.
7.) Kormány ide-oda. Magyarország nem eladó.
8.) A blogíró a tények tudatos megkeverésével próbál hülyeségeket beszélni. De átlátszó.

elemes 2016.09.08. 12:37:32

ez meglehetősen féloldalas poszt.

a kormányzati seggfej propaganda ELLENSÚLYOZÁSÁRA egy másik oldali seggfejség nem igazán vonzó.

kissiú 2016.09.08. 12:50:09

@Leylandi: Ha bérkommentelőnek tartasz, miért állsz szóba velem? Emlékeztetőül: én nem szóltam hozzád... Egyszer gyere el vendégségbe a fedőcégünkhöz is, legalább jól leleplezed. Ha fél évvel ezelőtt jöttél volna, a menekültek nemi és korbeli összetételét is megnézhetted volna a szegedi pályaudvar előtt. Most már mutatóban sincs egy sem, csak a hárommilliárdos kék plakátok emlékeztetnek, hogy rettegni kell. Én még láttam sok családot, és átvitt értelemeben a saját családomra (is) ismertem. Én is elhoztam volna a családom, ahelyett, hogy megvárom, míg a sok egymás ellen harcoló oldal valamelyike felrobbant.
Megnyugtathatlak: semmilyen erőszakoskodóval nem vállalok közösséget. Ahogyan az államilag finanszírozott gyűlölettel sem. További kellemes kommentelést!

Tom66 2016.09.08. 13:11:28

Kár volt energiát pazarolni erre a fércműre, mely ráadásul egy rakás hazugságot és csúsztatást tartalmaz. Nyilván az ATV, Index, 168 Óra, HVG és társaiból tájékozódik a fenti mű kollaboráns kiagyalója. Nem ártott volna, a mű papírra vetése előtt tanulmányútra menni egy-két nyugat-európai országba és meghallgatni az átlag állampolgárok véleményét.

Medgar 2016.09.08. 13:14:45

@kissiú: Az ötvenhatos menekültjeink hónapokig türelmesen várták kérelmeik elbírálását, nem pedig a holland-német határon követeltek maguknak mindenfélét irataikat eldobálva.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2016.09.08. 13:31:08

@a BircaHang Média szerk.: tulajdonképpen irigyellek. Gyakorlatilag csak 3 mondatot kell megyjegyezned és azokat bármikor bárhova beírhatod és elégedetten hátradőlhetsz, hogy most faszán megmondtad az igazságot :D

Meridian74 2016.09.08. 13:32:07

@high up!: leülhetsz, egyes... amúgy jól illeszkedsz a muszlim értelmi színvonalba, amiről felmérték, átlagban -15 ponttal kevesebb IQ-jú, mint a világ átlaga.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2016.09.08. 13:32:53

@gigabursch: igazán felületes világképet építettél magadnak féligazságokból és hitvány politikai propagandából, gratulálok hozzá.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2016.09.08. 13:33:29

@Meridian74: -15-tel kevesebb az 15-tel több, de lehet, hogy csak nem vagyok jó matekból? :)

sírjatok 2016.09.08. 13:39:52

@kissiú: "1. Az 56-os menekültjeink mind Ausztriában telepedtek le? "

Az 56-os menekülteket bizony Ausztriában tartották zárt táborokban, komoly background check, stb. És onnan mehettek el, ha államok igényelték őket.

Nem ilyen "átmászunk a zöldhatáron, és hőbörgünk, mert mi Kanadába akarunk menni, nem a faszom Franciaországba" stílus.

sírjatok 2016.09.08. 13:42:59

@Magánvéleményem: "Azé, valljuk be őszintén, ha a 600.000 eltűnt tag csak 50%-a katonailag kiképzett fiatalember, akkor ez már egy kisebb hadsereg.. "

Hát 300.000 fő az nem egy kisebb hadsereg, hanem egy kibaszott nagy :D De amúgy erre nem sok az esély. Pár ezer terrorista viszont lehet köztük.

sírjatok 2016.09.08. 13:44:00

@nemecsekerno_007: Szívemből beszélsz, én is gondoltam már rá, hogy kéne írnom valamilyen ballibvéleménygenerátor programot :D

Meridian74 2016.09.08. 13:57:22

@kissiú: "1. Az 56-os menekültjeink mind Ausztriában telepedtek le? "

Igen. Itt lakik két utcával mellettem egy 56-os menekült. Mikor átszöktek ausztriába, eszük ágában sem volt az ottani (zárt!) gyűjtőtáborból továbbszökni, hanem együttműködtek és segítséget kértek az ottani osztrák és amerikai hatósági és katonai tisztségviselőktől. Amúgy sokkal szarabb körülmények voltak ott és akkor mint az itteni menekülttáborokban.

Az osztrákok, a nyugati hatalmakkal együttesen kidolgoztak egy továbbképzési rendszert, amely után szépen mindenki a már valamire használható munkaerőt (akkoriban ez egyszerűbb volt, még az elektronikai és információs fejlődés előtt állt a világ, sokkal nagyobb szükség volt a kétkezi munkásra, és szakemberekre mint mostanában) elvitte a saját országába, konkrét letelepedési lehetőséggel, munkalehetőséggel. Ne feledjük, akkoriban még érezhető volt a háború miatti "férfihiány". Mindenkinek cirka 2 évet adtak, hogy valamilyen szakmát kitanuljon meg nyelvet, akinek ilyenje nem volt. Aki nem volt hajlandó együttműködni, annak beígérték, hogy hazaküldik, hogyha nem akar együttműködni. Ebből volt is félreértés, meg rémhírek, hogy mindenkit visszapaterolnak, ennek a pánikrohama közt ez az ismerős megszökött a táborból és felült a legelső repülőgépre, így került ő Dél-afrikába. Amúgy ő eleve a táborban is dolgozott már, mint tolmács, ugyanis angol/német nyelven perfektül értett, ő fordított az amcsiknak és ezért jó pénzt is kapott; így volt neki pénze repjegyre, meg papírjai is az utazáshoz. Egyébként lakatos volt a szakmája, később amikor az apartheid rendszer lett délafrikában, az ottani feleségével továbbment, ausztráliába. Ott ment nyugdíjba, haza csak amiatt költözött, mert a felesége alzheimer kóros lett, és az aussie-knál az ilyen betegeket kötelezően intézetben zárva kezelik. Ő emiatt inkább hazajött 2009-ben, mivel itthon nincs erre szükség (haha, magyar egészségügy... ! :D), és 3 év után halt meg a felesége, otthon ápolva. (amúgy az ausztrál dokik 6 hónapot jósoltak még neki, nem többet...)

Szóval az 56-osokkal ne dobálózz, nagyon nem illeszkedik ehez. 56-os menekültek nem lázadtak, nem dobálták kővel a rendőröket (amúgy akkoriban lelőtték volna őket simán), ugyanakkor minden segítségnek örültek, és hálásak is voltak érte, minimum megköszönték... (nem eldobálták az kaját, aminek akkoriban sokkal nagyobb értéke volt, főleg egy rákosi rendszerben tapasztalt körülmények után, ugye...). Ezzel szemben a mostani migránsszemét konkrét elképzeléssel, és uticéllal érkeznek ide, és mennének tovább VAGY németország, VAGY Svédországba (VAGY angliába, akik a franciáknál vannak). Nem véletlenül: ezekben az országokban ingyen segély van, és nem is akármilyen mértékű.

Ezek nem dolgozni és (túl)élni, hanem INGYENÉLNI JÖNNEK az EU-ba!

csakférfi 2016.09.08. 14:02:47

Igazi vallomás a valósàgról a poszt. Üde színfolt azindex buziságai között.
Mindig is sejtettem hogy vannak értelmes posztolóink akik dühüket képesek írásba önteni. Ennyi hazugság után.
Csak így tovább.

csakférfi 2016.09.08. 14:04:56

@Meridian74: Bizonyosan sokukkal beszéltél az ingyenélet és a munkanélkli jólétről.

Meridian74 2016.09.08. 14:04:59

@Zka: ha szorozzuk. De amúgy ja, félre lehet érteni a jelölést (ami hangsúlyozás, és nyomatékosítás) ebben a formában.

Szóval az arab térségben (de tulajdonképpen az EU-ba már korábban bevándorolt) élő muszlimok átlag IQ-ja 15 ponttal alacsonyabb, mint a világ átlaga... amiben benne van a bantu néger is.

Ennek oka a brutális és hosszú ideje tartó belterjesség, amely a muszlim vallási szokásokból ered.

Meridian74 2016.09.08. 14:10:19

@csakférfi: Németországban láttam, kisapám. A legmorbidabb az volt, amikor a migránsszemét közepéből hangosan, de raccsolós magyar káromkodás hallatszott ki: magyarországi cigányok krákogtak. Szír menekültnek adták ki magukat, német segílykéért sorbaállva... ehhez aztán kell vastagbőrű pofazacskó.

Amúgy egybevegyítve nem sok volt a különbség közöttük, kinézettre sem... no, de sebaj, merkel ezt kérte, hát megkapta.

Sexual Harassment Panda 2016.09.08. 14:14:16

@Meridian74: Tévecc.
Az 56-os menekültek nem hónapokat, hanem éveket vártak zárt menekülttáborokban Ausztriában.

Meridian74 2016.09.08. 14:33:27

@Sexual Harassment Panda: én is azt mondom... 2 évre volt tervezve a képzés, meg azon tanakodás, ki mennyit kapjon belőlük. De aki ezalatt elsajátított egy szakmát meg valamennyire megtanult egy nyelvet, azt vitték.

Sexual Harassment Panda 2016.09.08. 14:39:44

@Meridian74: Biztos ők ia bevarrták a szálukat, meg követelték hogy:"vivan2gótudzsermöni", "víárnotdéndzserüsz", és ehhez hasonlók.

$pi$ 2016.09.08. 14:41:42

@high up!: "Az európai országok meg nem megszabadulni akarnak a migránsoktól, hanem elosztani őket az elbírálás idejére. Ennyit se tudtál, csakl hazudozol itt mint Orbaneszkuék."

kapu oldalelemekkel... :D

nemecsekerno_007 2016.09.08. 14:57:52

@sírjatok: "én is gondoltam már rá, hogy kéne írnom valamilyen ballibvéleménygenerátor programot...."

Jajjj, csak akkor ha nagyon ráérsz, nem ér annyit. Szerintem hasznosabban is el tudod tölteni a szabadidődet :)

kvadrillio 2016.09.08. 15:00:23

HÓMAN, BAYER ÉS SAMANTA MEG A DZSOKI JU---ING !!! :o)
Hóman és Bayer a legfontosabb téma az ENSZ-ben
Bayer Zsolt és Hóman Bálint volt az ENSZ antiszemitizmussal foglalkozó találkozóján fő témája. Samantha Power az Egyesült Államok ENSZ-nagykövete beszédének jelentős részét szentelte Magyarországnak. Szerinte Hóman Bálintban és Bayer Zsoltban közös, hogy nem csak a zsidókat támadták, hanem más kisebbségeket is.

Az antiszemitizmus nem csak a zsidókra jelent veszélyt, hanem a pluralizmus és sokszínűség elveire és az általunk nagy becsben tartott alapvető jogokra is

– mondta el beszédében Samantha Power, az Egyesült Államok ENSZ-nagykövete. A világszervezet antiszemitizmusról tartott második találkozóján magyar idő szerint csütörtök hajnalban úgy fogalmazott:

amikor a zsidókat támadják, akkor általában más kisebbségeket is. Azok a személyek, akik a zsidókat bántják, általában a bevándorlókat és a menekülteket is zaklatják

majd hozzátette;

ez nem csak az egyénekre, de kormányokra is igaz. Ennek pedig Power szerint Magyarország az egyik példája.

Az USA ENSZ-nagykövete felidézi: Magyarország az az ország, ahol szobrot akartak állítani Hóman Bálintnak, aki a harmincas években szorgalmazta a magyar zsidók deportálását. És az az ország, ahol állami kitüntetést adtak át Bayer Zsoltnak, egy “fertőzően antiszemita véleményírónak.”

Power szerint az egész országban terjed az antiszemitizmus, amit a szélsőségesen nacionalista Jobbik növekvő népszerűsége is bizonyít. Azt is megemlíti, hogy a Jobbik a holokausztot rendszeresen “holokamunak” nevezi.

Power beszédének jelentős részét szentelte Magyarországnak. Más országokat is említ, de csupán egy-egy mondatban. Négy gépelt oldalnyi beszédéből másfél oldal kizárólag Magyarországról szól.

Power itt tér rá mondandója lényegére: mindez együtt jár az egyre erősödő idegengyűlölettel és a “bigottság egyéb formáival.” Megemlíti, hogy Orbán Viktor miniszterelnök kijelentette: Európát keresztény területként szeretné megtartani azáltal, hogy meggátolja a muzulmán menedékkérők érkezését és rájátszott az emberek félelmeire, amikor közölte, minden európai terrorista migráns.

Power szerint mind Hóman, mind Bayer belekeverték antiszemitizmusukba a kisebbségekkel szembeni gyűlöletet.

Power szerint azonban Magyarország példájából tanulni is lehet, hiszen megmutatja, hogy közös fellépéssel a nemzetközi közösség eredményeket tud elérni. Magyar és nemzetközi szervezetek, vallási vezetők és külföldi kormányok együtt akadályozták meg a Hóman-szobor felállítását.

Büszke vagyok rá, hogy amerikai civil szervezetek és az amerikai kormány részesei voltak ennek a munkának

– mondta az ENSZ-nagykövet. Power idézi Barack Obama korábbi beszédét is, amelyben az elnök közölte, hogy a Hóman-szobor az amerikai-magyar kapcsolatoknak nem egy mellékes ügye volt, hanem központi kérdés volt, feltétele a jó kétoldalú kapcsolatok fenntartásának.

Az ENSZ-nagykövet azt is pozitív példaként említi, hogy Bayer kitüntetésére reagálva már több mint százan visszaadták lovagkeresztjüket. A tiltakozók között pedig, mint mondta, az ország legelismertebb közgazdászai, történészei, politikusai, költői, filmkészítői és tudósai vannak. Név szerint említi Kaltenbach Jenő volt kisebbségügyi ombudsmant, Heisler Andrást, a Mazsihisz elnökét, Wittinghof Tamás budaörsi polgármestert és Katrina Lantos-Swettet, Tom Lantos lányát is.

Ezek az erőfeszítések, amelyeket nagyon meghatónak tartok, azt mutatják, hogy amikor kormányok hajlandóak kiállni az antiszemitizmus ellen és felemelik a szavukat ahelyett, hogy csak tétlenül tűrik, akkor azt még a gyűlöletet szítók is észreveszik

– mondta Power, aki szerint mindez még hatékonyabb, ha a civil szervezetek is beszállnak és támogatják ezeket a lépéseket.

Képzeljük el, mennyi, a zsidók és más kisebbségek elleni erőszakos cselekményt lehetett volna elkerülni, ha a múltban valakik hasonló lépéseket tesznek. Képzeljük el, mennyi gyűlöletet és szenvedést tudunk megelőzni, ha most összefogunk.

Forrás: nol.hu
SAMANTA......TE IS ZSIDÓ VAGY ?????......MÁS TÉMÁT MONDOK NEKED: ORSZÁGUNKBAN SZÁZAK FAGYNAK MEG AZ UTCÁN ÉS SAJÁT OTTHONUKBAN, MERT ŐK NEM RENESZÁNSZOZNAK A SAJÁT HAZÁJUKBAN MINT AZ IDETELEPÜLŐ ZSIDÓK !!! TUDNÁL NETÁN VALAMI MEGOLDÁST AZ ÉRDEKÜKBEN ???!%

KIJEZANŐŐŐ?
ELÉG RÉG ÉLEK ...HAZÁMBAN ÉS MÉG SOHA NEM HALLOTTAM NEVÉT ?????!

kvadrillio 2016.09.08. 15:18:21

FIGYUZZZ SAMANTAAAAAA !!!!!

2016. 09. 08. - 13:46
forrás: M1
Globális káoszért kampányol Soros - állítja a The Jerusalem Post

Az izraeli lap szerint a magyar származású amerikai milliárdos által támogatott projektek mind egy célt szolgálnak, gyengíteni a nemzeti erőket, hogy azok ne tudják megvédeni törvényeiket és közösségeik értékeit.

“Ösztönözni a migrációt”, “befolyásolni a választásokat” és “újságírókat pénzelni” – a többi között ezek szerepelnek a Soros György tervei között egy izraeli lapban megjelent cikk szerint.

A szerző azzal kapcsolatban fogalmazza meg véleményét Sorosról, hogy augusztusban az üzletember által támogatott Nyílt Társadalom Alapítvány dokumentumai közül több, mint 2500 szivárgott ki az interneten.
Az Európai Parlament által közreadott képen Jean Arthuis, az Európai Parlament Költségvetési Bizottságának elnöke (b) és Soros György magyar származású amerikai üzletember, a New York-i Soros Fund Management befektetési társaság elnöke az EP fejlesztési, költségvetési, bel- és igazságügyi bizottságainak közös konferenciáján Brüsszelben 2016. június 30-án. (MTI/Európai Parlament/Philippe Buissin)

Jean Arthuis, az Európai Parlament Költségvetési Bizottságának elnöke (b) és Soros György magyar származású amerikai üzletember (j), a New York-i Soros Fund Management befektetési társaság elnöke az EP fejlesztési, költségvetési, bel- és igazságügyi bizottságainak közös konferenciáján Brüsszelben 2016. június 30-án. (MTI/Európai Parlament/Philippe Buissin)

Az iratokban az is szerepel, hogy a Soros által finanszírozott civil szervezeteknek a támogatásért cserébe mindent meg kell tenniük, hogy Európában megszűnjenek a határellenőrzések, a migránsok visszatoloncolása lehetetlenné váljon, az illegális bevándorlóknak pedig egyre több joguk legyen.

Az akták szerint a milliárdos 2,2 milliárd forintnak megfelelő összeget szán azoknak a szervezeteknek, amelyek aktívan részt vesznek a migráció sújtotta országok kormányainak a befolyásolásában vagy lejáratásában.
Az Európai Parlament által közreadott képen Soros György magyar származású amerikai üzletember, a New York-i Soros Fund Management befektetési társaság elnöke az EP fejlesztési, költségvetési, bel- és igazságügyi bizottságainak közös konferenciáján Brüsszelben 2016. június 30-án. (MTI/Európai Parlament/Philippe Buissin)

Soros György az EP fejlesztési, költségvetési, bel- és igazságügyi bizottságainak közös konferenciáján Brüsszelben 2016. június 30-án. (MTI/Európai Parlament/Philippe Buissin)

A The Jerusalem Post azt írja, hogy a Soros által támogatott projektet mind egy célt szolgálnak, a nyugati demokráciákban meggyengíteni a nemzeti erőket, hogy ne tudják megvédeni országuk és közösségeik törvényeit, értékeit.

A cikk szerint ennek érdekében Soros megpróbálta befolyásolni a 2014-es magyarországi és európai parlamenti választások eredményét.

:)))))))))))

EZTADDÖSSZE !!!! ZSIDÓK A ZSIDÓ ELLEN ???!!! :)

Leylandi 2016.09.08. 15:34:38

@kissiú: "Ha bérkommentelőnek tartasz, miért állsz szóba velem?"

Hát mert szórakoztat!
Agyonégetitek itt magatokat:-)
De fel a fejjel! Alap elvárás, hogy naponta min. 100 kommentet meg kell írnotok (tudom, lenyúzzák rólatok, kezdőkről a bőrt azért a vacak napi 20 deka párizsiért), így egy hónap múlva már rutinos kommentelő leszel. Három hónap múlva meg persze zombi, de akkor úgyis felmondasz. Csak mi szívjuk meg, akik normális viták helyett a Washingtonban megírt napi mantrába ütközünk lépten-nyomon:-(

"Én is elhoztam volna a családom"

Látod, milyen hamar kiderül, hogy még életedben nem láttál migránsokat??? Ugyanis 80-90%-uk férfi, így semmilyen családot láthatólag nem hurcolnak magukkal (ha nem tudnád: ott a férfi-férfi-házasságot a rokonok nem szivárványszín szalaggal, hanem benzineskannával "ünneplik"). De nincs gond, véleményed lehet róla. Csak nem releváns.

"Emlékeztetőül: én nem szóltam hozzád..."

De én igen:-) Szólni akartam, hát szóltam. Ilyen az internet, most mondd meg!:-) Itt nem úgy van, mint a való életben, hogyha valakihez nem akarsz szólni, akkor duzzogva elfordulhatsz.
De azért te nem olyan rég kapcsolódtál a világhálóra, ha ezt nem tudtad:-o

Leylandi 2016.09.08. 15:43:31

@kvadrillio: "EZTADDÖSSZE !!!! ZSIDÓK A ZSIDÓ ELLEN ???!!! :)"

Csodálkozol? A haszid vagy az ortodox zsidók, és a reformzsidóság (liberális vagy magukat nagyképűen csak "progresszív zsidók"-nak hívók) között nagyobb a vallási-erkölcsi-hitbéli szakadék, mint köztük és a keresztények között.

kissiú 2016.09.08. 20:40:09

@sírjatok: Helló, fentebb már kitárgyaltuk ezt.

kissiú 2016.09.08. 20:53:42

@Meridian74: Szia. Fentebb már kitárgyaltuk, de mivel rengeteget írtál, legyen újra: amit írtam, arra vonatkozott, hogy nem az első országban maradtak akkor sem az emberek. Tudom, a te ismerősöd pont igen, de sokkal jellemzőbb volt, hogy szertespricceltek a világban. Ahogy írtad, akkor már papírokkal, odaáig viszont a zöldhatáron. Most is ez történik: miután regisztráltak, már nem illegálisak, szemben a sokmilliárdos kék plakátjainkon írottakkal. Továbbmegyek: ha megkapták az útlevelet, kinyílt előttük a mégtovább lépés lehetősége. Ez lesz itt is: melyik lesz olyan hülye, hogy Abszurdisztánban maradjon? Az meg, hogy Angliában hogyan osztják a segélyt, nem a Kárpátok Géniusza problémája, de nem is a miénk. Hidd el, egy-két törvénymódosítással meg tudják ők is oldani. Persze aki rettegni akar, az ezután is fog, az említett csodacsatár pedig lefölözheti a belpolitikai hasznát (a holdudvara pedig az anyagit).

kissiú 2016.09.08. 21:04:23

@Medgar: Szia, a kifejtést lásd feljebb.

Meridian74 2016.09.08. 21:27:22

@kissiú: Te tévedésben élsz. Az 56-osok azért mentek a zöldhatáron át az osztrákokhoz, mert az ÁVÓsok, meg a ruszkik a határon lelőtték volna őket. Igen. Lőttek. Éleslőszerrel, nem petárdával.

Utána meg elfogadták azt, hogy bezárták őket egy táborba, amit csak ENGEDÉLLYEL(!) hagyhattak el.
ÉS sokan nagyon sokáig voltak ott, kényszerből, de amúgy sem volt más választásuk. Akkoriban tudni illik nem osztogattak szociális segélyt pofára és bemondásos alapon. Abdul Ahmed Mohamed vagyok Szíriából és 1991-ben január 1-én születtem... OK, kérem a következőt: neve, születési ideje honnan jött. Juszuf Mohamed vagyok, Szíria, 1991. január 1. Kérem, hogy ehelyett a hamburger helyett pénzt adjanak...
Eh.

Meridian74 2016.09.08. 21:28:20

Amúgy itt van a vicsorgó arab esete - aki ha nincs kő, jó lesz a cipő is:
nol.hu/mozaik/oriasi-vihart-igert-magyarorszagnak-a-libanoni-kettos-gyilkos-1630973

csakférfi 2016.09.09. 07:03:28

@Meridian74: na fussunk neki még egyszer az este az "okostelóm " a fenti "kezdeményt küldte el.
:)
"de sebaj, merkel ezt kérte, hát megkapta. "
kíváncsi vagyok a Zorbán mikor fogja kérni.
Mivel itthon sem lesz aki a "dzsentri" alól kiganézzon.
Mégis mit hisztek hogy a polcokra a boltból hogyan kerül a termék?
Mivel a magyar gyerekek többsége is arról fantáziál hogy milyen egyszerű ugribugri műsorban híres lenni és gazdag.Kemény munka nélkül meggazdagodni.
Mutass már nekem egy pedagógust aki nem erre mossa az agyát a gyereknek.
Dől majd a lé.
Aztán bemegyek a boltba és "terülj terülj asztalkám".
Basszus ennyi léhűtőt kis hazánkban.

Leylandi 2016.09.09. 08:38:29

@kissiú: "Az meg, hogy Angliában hogyan osztják a segélyt, nem a Kárpátok Géniusza problémája, de nem is a miénk."

Erre a libbantak által leggyakrabban felhozott mantrára mindenképp válaszolok: azért ez egy nagyon mocskos hozzáállás, ugye tudod? Mi UNIÓBAN élünk, NEM MONDHATJUK, hogy "jöjjön nyugodtan a migráns, tudjuk, hogy úgyse akar ittmaradni, és úgyis átb.sszuk a határon, mi közünk hozzá, legyen az osztrák, német problémája." Ez az egyik fő indokotok arra, miért engedjük be őket. Pont ti köpitek szembe azt a szövetséget, amelyiknek az érdekében állandóan szövegeltek! Hogy hívják ezt, öngól?

Csakhogy nagyon úgy néz ki, már csak mi, kelet-európaiak tartjuk be a schengeni egyezményt. De szerintetek ez is baj... Persze az is baj, ha átengedjük, az osztrák már toloncolt volna vissza 50 ezret, ha hagyjuk... Durva kettősbeszédet nyomnak a munkaadóid, hallod-e?
Áh, te is pontosan, tökéletesen ugyanazt az egyenszöveget nyomod, amit a másik ezer ügynök:-( Mégcsak véletlenül se mertek a fősodortól eltérni itt-ott picit? Embertelen meló lehet ez:-( Robotok.

kissiú 2016.09.09. 09:47:18

@Meridian74: Kissé elkanyarodtunk a blogbejegyzés témájától, de mindegy. Én egy szavadat sem vitatom, az 56-utáni osztrák táborokkal kapcsolatban. De elmagyaráznád, mi az a tévedés, amiben élek? Befogadták őket? Igen. Kaptak papírokat, amivel továbbmehettek? Igen. Mo-n is vannak zárt táborok, csak itt még az önkéntes orvosokat sem engedik be, nemhogy az újságírókat. Mellesleg ha a kvóták alapján befogadottak is ilyen zárt helyen lesznek, még a rettegést is nehéz lesz fenntartani, mivel senki sem fog velük találkozni. (Ha esetleg nyitott lesz a tábor, arról már beszéltünk)

"Kérem, hogy ehelyett a hamburger helyett pénzt adjanak... "
Emlékszel még a "Magyar, ne lopj!" feliratokra Ausztriában? Akkor nem tartottad bunkóságnak az általánosítást? Mert most az efféle általánosítást nyomják a képünkbe ezerrel (mit ezerrel, 3.8 milliárddal, ha az MTVA 80 milliárdját most elhanyagolom). A poszt is pont az ilyen hangulatkeltés veszélyességére próbálja felhívni a figyelmet. Az ingyenélőket, hidd el, én utálom a legjobban, legyen az illető líbiai vagy pasaparki. Ezeket racionális szabályokkal, hatékony végrehajtással, na meg jól működő ügyészséggel ki lehetne rostálni.

gigabursch 2016.09.09. 10:28:26

@Zka:
Csak épp a tények makacs dolgok.
Ennyit a felületességről.

S ez nem én általam épített világkép, hanem ez egy ilyen világ. Sajnos

Leylandi 2016.09.09. 15:37:04

@kissiú: "Mellesleg ha a kvóták alapján befogadottak is ilyen zárt helyen lesznek, még a rettegést is nehéz lesz fenntartani, mivel senki sem fog velük találkozni. (Ha esetleg nyitott lesz a tábor, arról már beszéltünk)"

Mért lennének zártak, hazudozó? Csak nyomod az eléd tett mantrát? Tudod, hogy lehet egy migránsnak a nyílt táborból zártba kerülni? Hát így!
"A gyanúsítottat április 26-án fogták el Ásotthalom térségében, amikor illegálisan lépett Magyarország területére, majd – miután elhagyta a számára kijelölt nyitott befogadó intézményt – május 4-én ismét elfogták Hegyeshalom közelében. A sértett április 25-én került nyitott befogadó állomásra, ahonnan eltávozott, majd május 1-jén fogták el Lébény közelében, és helyezték el őrzött befogadó központban."
Forrás a ti indexetek!
index.hu/belfold/2016/06/01/leharaptak_a_fulet_egy_afgannak_a_menekulttaborban/
De tudod, mit? FOGADD BE ŐKET!!! Az összes szököttet, papírt eldobálót, nők után koslatót.

"Emlékszel még a "Magyar, ne lopj!" feliratokra Ausztriában? Akkor nem tartottad bunkóságnak az általánosítást?"

ÉN ott voltam! És nem vettem magamra! Mert tudták ők, mit csinálnak, kik a gyanúsak, meg én is. Nem voltam köztük... Normális emberre ott se szóltak rá a boltban, rám se, emberi ruhában, látva a kamerákon, hogy nem dugok semmit sehova. Amit meg egyesek az ottani áruházakban műveltek gátlástalanul, azt nem is lehetett tűrni, hát azt csodálom, nem zárták le akkor az osztrákok a magyar határt...
Próbáljátok csak összemosni 56-ot azzal, hogy egész Afrika ide készül, legfeljebb még hiteltelenebbek lesztek! Ezt megmondhatnád a gazdádnak! Ja, hogy ha kiderülne, milyen kontraproduktív a munkátok, nem fizetnének érte? Hát most se sokat...

"Ezeket racionális szabályokkal, hatékony végrehajtással, na meg jól működő ügyészséggel ki lehetne rostálni."

Mindenkit hülyének néztek? Jól tudja mindenki, hogy migránsok millióit NEM LEHET ügyészséggel, rendőrséggel kordában tartani. A franciák, belgák se hitték el, amíg nem robbant pár ez-az meg nem hajtottak be teherautóval tömegekbe. Ott már tudják, ti meg annak ellenére is csak ismételgettek.

Nyomjad még, ha már fizetnek érte!
süti beállítások módosítása