Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Magyarország bukása

2015. október 05. - Toadwart66

the-temptation-of-st-anthony-1516-4.jpg

Hieronymus Bosch - Szent Antal megkísértése

Rendkívül eretnek és vérlázító dolog ilyesmivel manapság előhozakodni. Az őrültség azonban felszabadítja az elmét, és így kimondhatunk olyan dolgokat is, amelyek elsőre talán tényleg őrültségnek hangzanak. Pont most, pont ma, pont itt, pont ilyen körülmények között bukásról beszélni? Nevetséges feltételezés. Irigység, rosszindulat, hazaárulás.

A kormánypárt népszerűsége növekszik, az Unióban hajlandóak végre a miniszterelnök úrba komolyan is belerúgni, amit itthon a propaganda úgy állít be, hogy odafigyelnek rá és üdítő kivételként, jó úton jár. Mi több, lelkes követői is akadnak szép számban és nagy titokban már ő az Európai Unió legmeghatározóbb személyisége. A haditudósítások tele vannak jobbnál jobb hírekkel. Csapataink megállíthatatlanul törnek előre, az ellenség sorra adja fel állásait és fejvesztve menekül. A mi miniszterelnökünknek mindig, mindenben igaza van. Ez azért számomra kissé gyanús.

Orbán Viktornak abban tényleg mélységesen igaza van, amikor kihasználja mások tudatlanságát, félelmeit, előítéleteit. Ilyen pompás kilátások ellenére az ő bukásról zagyválni merő rosszmájúság, délibábos vágyálom és szemenszedett hazugság.

Ebben az esetben azonban érdemes szertefoszlatni azt a népszerű városi legendát, hogy Orbán Viktor egyéni boldogulása azonos az ország felvirágoztatásával. Ezt legfőképpen ő és a korrelációs függvényei terjesztik, meglehetősen nagy hatékonysággal és rendkívül drágán, de ez ettől még egyáltalán nem igaz. Magyarország érdeke az lenne, ha minél gyorsabban és minél kevesebb veszteséggel megszabadulnánk őkegyelmétől. Szavamra, egyáltalán nem csinálnánk ezzel rossz üzletet.

Abban hinni, hogy ellenzéki oldalról meg lehet őt buktatni, meglehetősen naiv gondolkodásmódra utal. Nagyot csalódnék Orbán Viktorban, ha ezekben a kemény és harcos pártokban ne lennének ott az ő emberei. Az, hogy valaki az ellenzékhez sorolja magát, az semmiféle erkölcsi kötelezettséggel nem jár. Mindenki úgy boldogul, ahogy tud.

Orbán jelenleg az egész politikai eliten rajta tudja tartani a kezét. Hogy ez mivel bizonyítható? Ezt nagyon egyszerű megmagyarázni. Mivel jó nagy hülye lenne, ha nem ezt csinálná. Már rég meg is bukott volna. Van pénze, hatalma és rengeteg kompromittáló adattal rendelkezhet mindenféle emberekről, egyszóval mindenkiről. Az ellenzéki oldalt nem szabad összekeverni az X-men című amerikai akciófilm főhőseivel. Nem a világ megmentésére szövetkeztek. Van ott is emberi gyarlóság dögivel, csak ebben a szorult helyzetükben nem nagyon tudnak mihez kezdeni vele. A hét főbűnből jut elég mindenkinek, még nekünk is.

Jobban tart Orbán Viktor a civil szervezetektől, mint az ellenzéki pártoktól. Ha a baloldal egy kicsit is erősödött volna, akkor most a miniszterelnök úr jámbor filantrópként védelmezné a menekültek jogait, és kikelne a határokat lezáró, embertelen kormányok ellen. A CÖF természetesen országos gyűjtéseket rendezne a menekültek javára. A kormányfő a saját két kezével bontaná le nagy bőszen a kerítéseket. Mivel nálunk és Európában mostanában a szélsőjobb kezd divatba jönni, és az emberek nagy része nagyon meg is kedvelte ezt a nyári-őszi kollekciót, a miniszterelnök úr a legmegfelelőbb választ adta. Jött, látott, győzött. A logika törvényei kérlelhetetlenek.

Magyarország azonban mindeközben kegyetlenül megbukott. Egy szegény, kiszolgáltatott, leszakadó, balkáni országgá vált, kezelhetetlen szociális és társadalmi problémákkal. Van egy rendkívül drága miniszterelnökünk, egy hadseregnyi államtitkárral, aki a korrupciós ranglistán egyre jobban teljesít. Ha valaki azt mondja, hogy mindez aljas hazugság, az csak ámítja magát. Ehhez minden joga megvan, sőt a milliárdokba kerülő kormánypropaganda meg is erősíti őt ebben a szent hitében. Neki kedveskedik ezzel a műsorral a kormány, neki rendezi a meglehetősen gyatra eszmepolitikai látványsohw-kat, nem nekem. "Fogyasszátok csak egészséggel - mondja vidáman - van belőle bőven." 80 milliárdból nem tudtak eleget bakizni a párt-tévénél, ezért kaptak még valamennyit vigaszdíjként. Az biztos, hogy ezt nem a Tévé Macira költötték el. Kinek jó ez?

Barátságos koncessziók, közbeszerzések, új földesurak, állami hirdetéseknek álcázott termékbemutatók, kormányközeli cégek előnyös megjelenése a piacon, presztízs beruházások tömkelege. Meg se kell ezeket már cáfolni, mivel a Fidesz támogatói jogosnak, teljesen helyénvalónak és igazságosnak találják a dolgok alakulását. Ez egyáltalán nem szép dolog a részükről. Hogy lehetett egy kormányt ennyire elkényeztetni? Egy gyerekre is rá kell néha szólni, különben lebontja az egész házat és szégyent hoz a szüleire.

Számukra azonban a „dögöljenek meg a liberálisok, a baloldaliak és a hitetlen kutyák” elegendő ahhoz, hogy kellemesen érezzék magukat a komfortzónájukon belül. Az, hogy nagyrészt együtt élünk, együtt halunk, nem nagyon érdekli őket. Nagy a gyanúm arra, ha túljutunk végre a holtponton, akkor majd pont ők fogják a leglelkesebben megkergetni Orbán Viktort és barátait az utcán. Annyira nem megy jól az országnak, hogy ezt a népes támogatói rétegét ruházza, etesse meg itassa. Be kell érniük szép szavakkal, és a másképpen gondolkodók szidalmazásával. Egy ideig ez persze rendkívül szórakoztató mulatság.

Az, hogy milyen mértékben tartja a miniszterelnök úr a szavazótáborának szellemi színvonalát alacsony szintűnek, azt nagyon szépen példázza, hogy az Univerzum legkétesebb figuráját megtette kabinetfőnökénnek. Ezzel az erővel azt is mondhatta volna nekik, hogy: „Kedves barátaim, ti aztán jó nagy hülyék vagytok mind egy szálig. Tartsátok is meg ezt a szép szokásotokat.” Ha a jobboldalon ésszel dúlna a hazaszeretet, akkor ezt meg lehetett volna akadályozni. Valahogy a miniszterelnök úr tudomására kellett volna juttatni, hogy ezt azért mégse. Én ezt nem mondhatom, mivel elfogultnak tartanak és nekem semmi közöm sincs ehhez a társasághoz.

A Fidesz frakcióvezetője a hírek szerint Kósa Lajos lesz. A frappáns indoklás szerint azért, mivel nem találtak nála jobbat. Ez se verte ki a biztosítékot a megfellebbezhetetlen igazságosság oldalán. Kósa Lajos mind a mai napig nem tudta megszerezni a diplomáját, és még a saját gondolatai között sem képes eligazodni. Mihez kezd akkor majd másokéval? Elkezd mondani valamit, majd eltéved és ott kóvályog a szavak sűrű rengetegében. Egy profi politikus esetében nagyon nagy szégyen, ha tuszikat és a hutukat úgy összekeveri, hogy még a nevüket sem tudja kimondani és hutit csinál belőlük. Irgalmatlan és kegyetlen etnikai konfliktus volt Ruandában, amiből nagyon sokat lehetne tanulni. Kósa Lajos hallott is valamit erről. Egy élvonalbeli politikus esetében azonban ez így bizony nagyon gyenge teljesítmény.

Sajnos az Orbán rendszer olyan mértékben korrumpálódott, és úgy átszőtték az egyéni érdekek, függőségek, hogy azért nem lehet már megjavítani, mert akkor nem maradna belőle semmi.

A jobboldalon meg kéne már végre érteniük a hangadóknak, hogy piszkosul átverték őket. Szervezzenek egy tisztességes, normális, mérsékelt, konzervatív pártot. Legyen a jelszó: „Isten, Haza, Család!”. Nekem ezzel önmagában nincsen semmi bajom, csak vegyék már végre komolyan. Isten nem akarhatja azt, hogy ebben a Hazában 4 millió ember éljen szegény Családban. Csodálják meg Szíjjártó harcügyminiszter villáját. Annyival nem különb ő azoktól, akik a pártját megszavazták.

Rakjanak rendet ők a jobboldalon, ha a másként gondolkodó emberek mind egy szálig aljas gazemberek. Miért nem kérik ők maguk számon a választott pártjukon a be nem tartott ígéreteiket? Orbán Viktor egyetlen dolgot vitt véghez tökéletesen, azt, hogy tönkretette a riválisait. Ez meg is történt. Rendben. De mi van a többi szép ígéretével?

A FIDESZ-KDNP-nek rengeteg ideje van még, de Magyarországnak már nincs több. Nem sok jóra fog vezetni ez az unortodox emberkísérlet.images_9.jpg

Rogán Antal lakása

"Spéder Zoltán és Nobilis Kristóf mellett a Pió 21 Kft-n keresztül részben a Terror Háza igazgatója, Schmidt Mária is tulajdonos Budapesti Ingatlan Hasznosítási és Fejlesztési Nyrt-ben (BIF). Így abban a Pasa Parkban is, amely a BIF tulajdonát képezi. Ez az a lakópark, amelyben többek közt Puskás András V. kerületi alpolgármesternek és Varga Mihály nemzetgazdasági miniszternek is lakása van. Mégis Rogán Antal Fidesz-frakcióvezető tette ismertté a Pasa Parkot, amikor 2014 márciusában több alkalommal is módosította vagyonnyilatkozatát, amelyben leadásának idején kisebb területű ingatlanokat adott meg, mint amekkora tulajdonnal rendelkezik. Rogán vagyonnyilatkozatát többször is módosította, újabb és újabb „négyzetmétereket találva” mind a pasa parki ingatlan, mind pedig balatonlellei nyaralója esetében, továbbá szülőfalujában lévő, örökölt házát sem sikerült pontosan bejelentenie.

2014 októberében Rogán azt állította, lezárult a NAV vagyonosodási vizsgálata és mindent rendben találtak nála. Az adóhatóság részéről adótitokra hivatkozva a nem erősítették meg az értesülést."

Forrás: http://k-monitor.hu/adatbazis/aktak/rogan-antal-lakasa

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr677893330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2015.10.06. 09:43:02

A cím helyesen:

Európa bukása, a liberalizmus csődje.

nnnnnnnn 2015.10.06. 09:46:31

megnyugtató látni, hogy jelenleg ezen a szinten van az ellenzéki politizálás. nulla.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2015.10.06. 09:51:08

@$$$=$$$:

megnyugtató, hogy még van rád pénze a Fidesz Sajtóosztálynak. :)

new_boy_on_the_block 2015.10.06. 09:51:59

:D Egy bekezdést bírtam. De most komolyan, van még létjogosultsága az egyre jobban zsugorodó, szélsőséges és nemzetellenes baloldali részről egy ilyen írásnak? Miért nem fejezitek be a téveszmék hajtogatását, a "másik a szar" gondolkodást és veszitek észre, hogy az elmúlt két-három évben átalakult, nem csak a hazai de a világ politikai gondolkodásmódja is. Nincs már értelme az ilyen gondolatoknak mert ami a baloldal egyik alappillére volt eszmeiségben az pont ezekben a hónapokban dől meg... Szóval inkább röhejes gondolatok ezek, mint mérvadók vagy megfontolandók.

aleb19 2015.10.06. 10:00:32

nincs itt kerem semmi, tessenek haladni tovabb csak a szokasos savanyu a szolo mert mikor a libsik loptak akkor azt is stilusosabban tettek...azok a regi szep idok, ja hogy eladtak minden szarert hugyert es kozben megis az egekbe bafftak az allamadosagot az kerem a viktator hibaja /a muhi csata is amugy/

Brix 2015.10.06. 10:06:11

Lehet hogy vannak dolgok, amiben igaza van a baloldalnak, de soha az életben nem fognak hatalomra kerülni , amíg hazát árulnak. Most adott lett volna a lehetőség, hogy kiálljanak a nemzeti érdek mellett és Orbánt azért támadni , mert későn védte meg a határt és még mindíg nincs magyar-horvát határzár... DE, nem, a baloldal saját tökét szurkálgatja továbbra is, migráns ügyben...Bár , az MSZP már úgy tűnik észrevette, hogy eddig "fordítva ülték a lovat"...

Kivlov 2015.10.06. 10:06:50

Ez mi?
Tetszettek volna nem elqrni.
Ezek még mindig nem látják, hogy semmire nem mennek azzal, hogy orbánt démonizálják. Valós, hiteles, érdemi alternatívát kellett volna vele szemben felépíteni. Nem pedig meseházykkal, sebajtóbiásokkal, kunhalmikkal meg egyéb elmebeteg, nímand, ordibálókkal orbánozni, meg ellenkezni mindig mindennel, amit a kormány csinál. Ez kevés lesz '18ban is...

Sexual Harassment Panda 2015.10.06. 10:12:40

@Brix: de legalább a 7-es cikkely "aktivizálását" leállították tegnap.Ez jó pont.

magyarparaszt 2015.10.06. 10:30:45

Aljas népnek aljas a kormánya is.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2015.10.06. 10:37:04

Orbánnak is jár az a két-három évtized, ami elődeinek, Horthynak és Kádárnak járt. Utána is marad majd egy legagyásodott ország, amiben több lesz a stadion, mint az ember... :)))

midnight coder 2015.10.06. 10:41:10

Teccettek volna nem elkúrni az ország gazdaságát 30 évre a jóléti rendszerváltással. Nem szétkúrni az oktatást Magyar Bálinték idején (nem mintha Orbánék jobbak lennének). Amikor az elkúrók siránkoznak a szar gazdaság miatt, az pont annyira hiteles, mint ha a korrupció miatt sírnak.

midnight coder 2015.10.06. 10:42:30

@Frady Endre: Kádár a fasorban sincs kártékonyságban a jogutódokhoz képest.

ursus artos 2015.10.06. 10:47:30

@magyarparaszt: "Aljas népnek aljas a kormánya is. "
Ez biztosan így van. Viszont mi nem vagyunk aljas nép.

Toadwart66 2015.10.06. 10:49:21

@midnight coder: 26 év. Pontosan ennyi idő alatt sikerült az országot tönkretennünk. Ebben az én kezem is benne van, mert mindig elmentem szavazni. A legjobb bizonyíték arra, hogy rosszul csináltunk valamit, az az, hogy rengetegen elhagyják az országot. Nem örömködök én, meg nem is irigykedek. Minek? Ebben az országban élek. Sajnos túlságosan kényelmesek voltunk. Azt hittük, ha megválasztunk egy pártot, többé már nincs gondunk velük. Csináljanak, amit csak akarnak. Szerintem ez alapvető tévedés volt.

Egéridomár 2015.10.06. 10:54:30

Kedves magukat joboldalinak gondolók!
Tudjátok az a baj, hogy semmilyen szinten nem tudtok elvonatkoztatni a berögzült téveszméitektől. Folyamatosan azt hajtogatjátok, hogy így a baloldal, meg úgy az MSZP. Napnál világosabb és mindenki tudja, nincs baloldal pártszinten, és nincs MSZP. Utóbbi pontos vetülete a fidesznek, nem alternatíva. Van egy fidesz nevű formáció, ami felszippantja a magukat jobboldalinak nevezőket, az agresszív alakokat és a nácikat. Emellett van a bizonytalanok tábora, akik majd 3x annyian vannak, mint akikkel a fidesznek sikerül 2/3-ot elérni.
Jelenleg sajnos nem az ész idejét éljük, hanem a zsigeri megnyilvánulások korát. Teljesen mindegy, mit és hogyan csal/lop/ront el a fidesz, a hívők részére nincs ellenvetés. Úgy jó, ahogy van. Felesleges bármit felsorolni, mert a fan-ok az emberáldozatot is helyénvalónak tartanák, ha OV csinálná. Beteges tömegpszichózis áldozata Magyarország. És igen, minden bajok forrása OV, és az őt körülugráló megélhetési politikusok. A legnagyobb baj az, hogy ezt már nyugodtan nevezhetjük orbánizmusnak, aminek egyszerűen nem lehet jó végkimenetele. A fanatizmus, a tömegpszichózis mindig rossz, törvényszerűen tragédia a végkifejlete. A kérdés csak az mikor és milyen szinten következik be.

Toadwart66 2015.10.06. 11:04:00

@Egéridomár: Teljesen igazad van. Sokan nem látják, de itt nem a pártokról van szó. A pártok és a politikusaik meg fogják úszni a dolgot, ennek elég nagy a valószínűsége. Mi fogjuk kifizetni a számlát, mi halunk meg a kórházakban, a mi gyerekeink kényszerülnek külföldre, mi nem fogunk megélni a nyugdíjunkból, pártszimpátiától teljesen függetlenül. Bár szimpátiáról már csak néhány ember esetében beszélhetünk. Hol van egy mérsékelt konzervatív, vagy egy igazi szociáldemokrata párt? Sehol.

Anyád a baráthal 2015.10.06. 11:05:57

Korrupt a Fidesz? Igen, korrupt.
Elbaszták az oktatáspolitikát, és bénáznak az egészségügyben? Igen, határozottan.

Van kevésbé korrupt baloldali alternatíva? Finoman szólva, eddig még nem láttuk jelét.
Van - legalább kommunikációjában - az országot, nemzetet támogató baloldali párt? Valószínűleg van, csak nem Magyarországon.

A ballibák már rég egy nagy menekülttáborrá tették volna az országot. Most meg azon dolgoznak, hogy lejárassák. Már most azon dolgoznak, hogy elqrják a következő választást.
Lehet jobban csinálni, mint Orbán. Igen, lehet(ne).
Tudná ez a baloldal jobban csinálni? A lopáson és az ország kiárusításán kívül mást valószínűleg nem. De még csak ezen a szinten sem.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2015.10.06. 11:10:55

@Anyád a baráthal:

szerintem se tudná az impotens maszop hazaárulásban és lopásban a fideszt lekörözni.
maradjanak a profik.

Toadwart66 2015.10.06. 11:18:32

@Anyád a baráthal: Jó rendben. Igaz. De ezt nekünk el kell tűrnünk. Nem lehetne valami ésszerű összefogást összehozni, hogy akik nem fundamentalista pártfüggők, azok is beleszólhassanak valamelyet a dolgokba? Lassan képviselet nélkül marad az ország nagy része. Engem jelenleg egyetlen párt sem képvisel az tuti. Magamat próbálom a felszínen tartani és nem vagyok egyedül.

ursus artos 2015.10.06. 11:21:23

@Anyád a baráthal: "Elbaszták az oktatáspolitikát"
Egyáltalán nem.

nemecsekerno_007 2015.10.06. 11:54:29

@Egéridomár: Mindenért Orbán a hibás. Ámen. Na ezért van az, hogy a mostani kormánynak csak a töketlenség v. a Jobbik az alternatívája. Ha marad a sok töketlen akkor Fidesz-Jobbik párbaj lesz 3 év múlva. A bizonytalanok többsége borítékolhatóan a Fideszt fogja választani. Ez van. Az embereknek nem annyir fontos a politika mint a politikusoknak v. a különféle "elemzőknek" "demokratáknak" "megmondóembereknek" etc... Jobb lenne a blogírós energiákat valami hasznosabbra fordítani. Mer' ebből nem lesz profit, meg startup cég v. tudás alapú gazdaság. Max. tüntetés-alapú gazdaság.

Proud Mary 2015.10.06. 12:07:06

@Toadwart66: 2015.10.06. 11:18:32

nade épp erről szól a demokrácia. szedj össze annyi embert, akik ugyanazt képviselik, mint te, és te leszel a min.elnök.

Toadwart66 2015.10.06. 12:09:37

@Proud Mary: Igazad van. Látod, erre én nem is gondoltam. Kiváló ötlet. Rögtön neki is látok a szervezkedésnek.

Chariot33 2015.10.06. 12:12:13

Elképesztő, hogy az itt megszólalók 90+%-nak csak annyi jön át, hogy bezzeg a baloldal! Baszki, 10 éve nincs baloldal! Hiába ágálnak, zavarognak, de a honi politikát a jobboldal végzi! Hithű testvíreim, mikor kezditek végre a hátramutogatás helyett a jelen helyzetet vizsgálni? És nem úgy, hogy bezzeg a szocik is, hanem tán úgy, hogy merre lehetne jobban?

Proud Mary 2015.10.06. 12:13:09

@Toadwart66: 2015.10.06. 12:09:37

figyi, anarchiát akarsz? mutass nekem egy olyan országot, ahol a kormány csak és kizárólag olyan törvényeket, döntéseket hoz, amik nem sértik meg egy állampolgáruk (állampolgárok egy csoportjának) érdekeit se. nincs ilyen. duzzoghatsz, flegmázhatsz, de attól még a demokrácia ilyen. ha van sok ember aki egyetért veled akkor az a sok ember képes képviselni a saját érdekeit, ha nincs, akkor meg nem. nem is értem mi a problémád. hacsak nem anarchiát vagy diktatúrát akarsz.

telkoe 2015.10.06. 12:20:23

Ez kb hasonlo gyerekes nyafogas mint amikor cenzurarol picsogott a szerzo mert ingyen irogatja a blogjat.

Toadwart66 2015.10.06. 12:22:22

@Proud Mary: Hát, gondolkodtam már ezen, de túl öreg vagyok az anarchiához. Diktatúrát nem szeretnék, kivéve, ha én lehetek a diktátor. Inkább duzzogok tovább.

Proud Mary 2015.10.06. 12:27:46

@Toadwart66: 2015.10.06. 12:22:22

kb én is így vagyok ezzel, csak már nem duzzogok

Toadwart66 2015.10.06. 12:34:54

@telkoe: Akkor olvasd el, hogy miként oszlattam fel a CÖF-öt. Abban nem siránkozok.

fidesz maszop dk egykutya 2015.10.06. 12:43:57

Azért megnyugtató, hogy a hazáruló fidesztrollok ezt sem olvasták el, csak átfutották, és látták hogy nem a vezérüket és pártjukat dícséri, ezért elsütötték a szokásos "ez mi?" "ez szar" "liiiibsiiii" "gyurcsány" "sorosgyuri" szövegüket.

fidesz maszop dk egykutya 2015.10.06. 12:46:55

@ursus artos: a magyarok nem, ti viszont igen. A magyarok csak hülyék, és birkák.

2015.10.06. 12:53:32

@Brix: ov annyiban ügyesebb náluk, hogy ő még hazaárulóként is hatalomban tud maradni egy darabig :)

2015.10.06. 12:57:42

@Anyád a baráthal: Orbánnékkal nem is elsősorban az a baj, hogy korruptak, sokkal inkább az, hogy egy magtisztulást igértek ("a rendszerváltás befejezése"). Mondjuk, én már akkor sem hittem nekik, a töbség sajnos igen.

2015.10.06. 13:00:44

@Egéridomár: @Chariot33: Mondjuk, a fityisz kb annyira van a jobboldaltól (ld. toryk, CDU stb) mint Makó Jeruzsálemtől. A maszopos kurcsány sokkal inkább jobboldali politikát folytatott, mint ezek a hazaffy populisták,

2015.10.06. 13:02:26

@fidesz maszop dk egykutya: feltéve, ha a szellemi színvonaluk nem reprzentatív az ország egészére nézve. No jól megfogalmaztam, lehet, hogy még akadémikus leszek Afrikában a három testőr mellett.

Netuddki. 2015.10.06. 13:22:27

Falra hányt borsó. Orbánköcsög, fidesztroll, szellemi fogyatékosokkal vitatkozni? Bármiről? Eh!

telkoe 2015.10.06. 13:28:19

@Toadwart66: Ahhoz tul erdektelen es kozhelyes vagy hogy minden zsenge probalkozasodat elolvassam. Van eleg meggyozodeses halado europai baloldali aki habzo szajjal helyesel az muvekre.

Egéridomár 2015.10.06. 13:28:28

@Toadwart66: Ez sajnos igaz. A küldetéstudatos emberek működésének mellékterméke az egyének sorstragédiája. A tömegek biztosan a vesztes oldalon állnak.

Pukka Pad 2015.10.06. 13:31:33

Nos kérem itt egy újabb minősített szófosással találjuk magunkat szemben. Mindeközben Magyarország köszöni, jól van. Még az ilyen idióta blogokat és blogírókat is elviseli. És ehhez még csak Fidesz trollnak sem kell lenni. Egyszerűen, csak látni kell.

ursus artos 2015.10.06. 13:34:55

@fidesz maszop dk egykutya: " a magyarok nem, ti viszont igen. A magyarok csak hülyék, és birkák. "
Feldolgozhatatlanul fájhat neked, de én magyar vagyok. És hülye sem és birka sem.
Ebbe bele kell nyugodnotok, el kell fogadni, és innentől kezdve elkezdhettek építkezni, ti ott a másik oldalon, vagy egy másik másikon, ha akartok tenni valamit Orbán ellen. Dolgozzatok, dolgozzatok, dolgozzatok. És ami a fő: ne a népben keresd a hibát!

Toadwart66 2015.10.06. 13:43:14

@Pukka Pad: Nocsak. Ez bizony módfelett érdekes megközelítés. Te akkor valami olyan okos emberféle lehetsz. Ennek szívből örülök. Már kezdtem azt hinni, hogy rosszul mennek a dolgok. Most végre teljesen megnyugodtam.

fidesz maszop dk egykutya 2015.10.06. 13:43:56

@ursus artos: ha egy nép folyamatosan olyat választ meg akik elárulják, kifosztják, átverik, akkor azzal hiba van.

Te aki egész nap, az ország kifosztóit és elárulóit véded, max állampolgárságban vagy magyar. Egyébként hazaáruló vagy, esetleg hülye. Vagy mindkettő.

Én nem fogadom el soha, ha szétbasszák a hazámat.

nemecsekerno_007 2015.10.06. 14:08:00

@Toadwart66: @Pukka Pad-nak teljesen igaza van. Az ilyenfajta köldöknéző "ál-értelmiségi" mentalitás az egyik versenyhátrányunk. Ha a szófosás csak kis részét fordítanánk értelmes dolgokra, már előbbre lenne az ország. Szájjal festők országa ez, csak nem a szó valódi értelmében...
Pofázni már nagyon jól tudunk, most már csinálni is kéne valamit és nem azon rinyálni, hogy támogassa az állam a: kutúrát, szegényeket, felsőoktatást, hajléktalanokat etc.............

Toadwart66 2015.10.06. 14:29:24

@nemecsekerno_007: Oké, de mi a fenét csináljon az ember? A tüntetések kifújtak. Nem jött be a dolog. A szakszervezetek a Fidesz kezén vannak, mint gyakorlatilag minden. Van ezernyi FB csoport, de az istennek sem akarnak szóba állni egymással. Próbáltam, de nem ment. Mindenki magántulajdonaként tekint a tagságra. Ezt a vonalat hagytam is a fenébe, pedig eleinte lelkes voltam, mint egy frissen felavatott kisdobos. Itt az ember legalább kibrekegheti magát. Én úgy látom, de ez csak az én véleményem, hogy Orbánt már csak a saját emberei tudják megbuktatni. A Kádár rendszer is elzötyögött jó sokáig. Sok haszna biztos nincs az írásaimnak, nem is szabadna komoly dolgokat írnom. Hülyeségeket kéne írnom. Egyszer Putyin látogatása tiszteletére írtam egy szép, álcikket, hogy ideiglenesen visszanevezik a Moszkva teret. Na annak volt hatása.
Amúgy nem vagyok értelmiségi. A Kertészeti Egyetemen végeztem.

Toadwart66 2015.10.06. 14:35:24

@nemecsekerno_007: Egyébként teljesen igazad van.

Egéridomár 2015.10.06. 14:40:29

@nemecsekerno_007: A verbális önkielégítésben te is bajnok vagy már ahogy nézem. Szépen fel is tudsz szólitani másokat, hogy hagyják abba a szájtépést. Nem veszed észre, hogy te is a sorban állsz, csak mondjuk kettővel Toadwart66 mögött? Ötlet? Tett? Irányvonal?
Nevet adtál a versenyhátrányodnak személyedben.

ursus artos 2015.10.06. 14:55:27

@fidesz maszop dk egykutya: Ha ki lenne fosztva az ország, akkor itt semmi sem lenne. Vagy mégis: államcsőd. Oszt az meg még sincs.
Jó ez a kifosztás, meg folyamatos lopás hívójel, mert ezt mindenre rá lehet fogni és nem kell indokolni.

Nemfajtalan srác 2015.10.06. 14:56:26

@shred:
"a magyarok csendes beletörődése, reményvesztett önutálata, gyanakvó gyűlölete mindenki iránt határon kívül és belül."

Jól összefoglaltad a "gój természetrajza" libsi mantra elemeit

shred 2015.10.06. 14:58:32

@Nemfajtalan srác: azt nem tudom, hogy gójok vagy nem gójok között hogyan oszlik meg az ilyen negatív világlátás, de ezentúl minden állandóan panaszkodó, a másokat ekéző embertől megkérdem, hogy zsidó-e, csak a statisztika miatt.

fidesz maszop dk egykutya 2015.10.06. 15:03:52

@ursus artos: Mit kéne indokolni az egyértelmű dolgokon? Miért lenne államcsőd? Akkor azt mondod a szocik nem fosztogattak? Mert nem volt államcsőd.

Tehát ha jól értem, közpénzt, földeket magántulajdont addig szabad lopni, amíg nincs államcsőd?

ursus artos 2015.10.06. 15:14:28

@fidesz maszop dk egykutya: Nem, nem érted jól. Csak csűröd-csavarod.
Az a magántulajdon, amivel szabadon rendelkezel.
Az állami földek, valaha magántulajdonban voltak. Csak hát ugye...
Az teljesen vállalható, hogy az állam a dirib-darab 5-8 hektáros földeket eladja a helyben lakó gazdálkodóknak.
Az is rendben van, hogy húsz év bérleti szerződés lejárta után új pályázatok vannak. És bizony előfordul, hogy mások nyernek. Amikor a vesztesek nyertek, akkor is voltak vesztesek.
A probléma mással van.

fidesz maszop dk egykutya 2015.10.06. 15:20:49

@ursus artos: "helyben lakó gazdálkodóknak." a helyben lakó haveroknak vagy a haverok családtagjainak, akiknek többsége soha sem gazdálkodott.

"És bizony előfordul, hogy mások nyernek." nyilván tök véletlen, hogy szinte mindegyik nyertes fideszes haver.

Ja probléma mással IS van, szinte mindennel amit ez a retek mszmp-s kiszes, ügynök, hazaáruló banda csinál.

pamut 2015.10.06. 15:22:01

Pontos poszt, így igaz.

Az Orbán és a bűnbandája milyen, azt már rég tudjuk. Ideje a támogatóik erkölcsi felelősségét is tisztázni. Ők is bűnösök. Boldogan végigtapsolták, és tapsolják most is ország kirablását és tönkretételét, egy szót nem emelnek soha a nyilvánvaló gaztettek miatt, kifejezetten örülnek neki ahogy a banda kirabolja az országot. Minél többet lop Orbán, Mészáros, Tiborcz, ők annál boldogabbak. És igen, most hogy a még fideszes mércével mérve is sötét bűnözőt neveznek ki miniszternek, ezt a Rogán nevű gátlástalan rablókirályt, most sem tiltakoznak Magyarország újból megalázása ellen, ellenkezőleg. Minél rosszabb az országnak, ők annál jobban örülnek.
Hát, így sikerül Magyarországból egy leszakadó balkáni kleptokráciát csinálni.

nu pagagyí 2015.10.06. 15:22:19

A turbómagyar lúzer kommentelő abban reménykedik, neki is leesik valami a szajréból. Nyomorúságos lesz az ébredés, mikor kiderül, ingyen volt hülye.

kvadrillio 2015.10.06. 15:37:40

EKKORA FASZFEJ KORMÁNYA MÉG NEM VOLT SOHA MAGYARORSZÁGNAK ! NEM AKAROM ELHINNI, HOGY TÉNYLEG LENYÚLJÁK A FÖLDEKET A ROKONOKNAK, HAVEROKNAK, ISMERŐSÖKNEK !!! ÉS MÉGIS MEG.....MERIK...TENNI A MAGYAR NÉPPEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kvadrillio 2015.10.06. 15:38:12

Lázár, mint afféle aduászt, ismét Móricz Zsigmond mondását idézte: "a föld azé legyen, aki megműveli". A magyar állam úgy döntött, hogy azokat támogatja, akik hajlandók a magyar földet megművelni, a magyar földműveseket. Az agrárpolitika lényege, hogy ne alkalmazottak, hanem tulajdonosok legyenek, a kis és közepes birtokok, családi gazdaságok versenyképesek őket kell megerősíteni - szögezte le. A tegnapi demonstrációkon, tüntetésen elhangzottakról nem esett szó az ülésen.
Nem erről volt szó!
Ezt Ángyán József, a második Orbán-kormány hajdani - lemondásáig - agrárügyekért felelős államtitkára jelentette ki a tüntetésen. A mezőgazdasági kutató-szakmérnök, egyetemi tanár kiemelte: felhatalmazás nélkül adják el a stratégiai nemzeti vagyont, a folyamat ezért is erkölcstelen és alkotmányellenes. Ha nem sikerül közbeavatkozni, a tőkeerő fogja eldönteni, kié lesz ez a vagyon. A Kossuth téri tüntetésen a transzparenseken egyebek mellett az szerepelt: "Nem hagyjuk kilopni a földet a gyerekeink alól!", "Földprivatizáció = földrablás", illetve "A termőföld Magyarország utolsó közös vagyona".

ursus artos 2015.10.06. 15:43:42

@fidesz maszop dk egykutya: "a helyben lakó haveroknak "
Igen, lehet ilyeneket puffogtatni, mert legalább négy példát is láttunk ezekre az RTL Klub Híradóban...
Meg zöld dossziét is.

kvadrillio 2015.10.06. 15:45:22

MÁR ÉVEK ÓTA FIGYELEM ORBÁNT ÉS HOLDUDVARÁT KIGÚVADT SZEMEKKEL, KIHEGYEZETT FÜLEKKEL, HIHETETLEN ELKÉPEDÉSSEL ÉS TÜRELMES VÁRAKOZÁSSAL, HOGY MÉGIS CSAK ÁLMODOM EZT AZ EGÉSZ VIRCSAFTOT, EZT AZ EGÉSZ LERABLÁST, EZT AZ EGÉSZ ROHADTUL KORRUPT, ALJASUL SZEMÉT, MOCSKOSUL HAZUG ÉS ÁLSZENT KORMÁNYZÁSÁT A MAGYAR NÉPNEK ! ÉS CSAK ELKÉPEDEK ÉS ELKÉPEDEK, HOGY MIT MEG MER CSINÁLNI EZ A FASZ PERCEMBERKE ORBÁN ????? VIKTORKA !!!!! REMÉLEM HAMAROSAN BAROMIRA MEGFIZET MINDAZÉRT, AMIT EZZEL AZ ÁLTALA MEGALÁZOTT, KISEMMIZETT, NYOMORULTTÁ TETT MAGYAR NÉPPEL SZEMBEN ELKÖVETETT !!!!! ADDIG IS DÖGÖLJÖN MEG AZ UTOLSÓ ROKONÁIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hauptrichter 2015.10.06. 16:05:00

@Toadwart66: De, lehet. Várj 2017. közepéig. Ha nem jön közbe semmi, lehet, hogy akkorra összejön pont az a "csoda", amire vársz. Addig türelem, és mindenki tegye a dolgát a legjobb tudása szerint, minden kérdésben a jó oldalt képviselve.

dukeekud 2015.10.06. 16:05:31

Csak minden harmadik mondatot olvastam el, mert nyilvanvalo volt, hogy szokasos agyament liberalis ajvekolas.
KINEK IRJAK MEG EZEKET AZ ESZEMENT FASZSAGOKAT, AMIT AZ ELMULT 5 EVBEN EZERSZER MEGCAFOLT A VALOSAG ??
Kizartnak tartom, hogy volna barki is, aki nem rohog ezeken a szanalmas nyusziteseken.

Szputya 2015.10.06. 16:27:29

@Toadwart66: Még csak az kéne, hogy Orbán helyére beüljön egy ilyen aR(r)ogán(s) Tóni, vagy Lézerjankó, netán a Pintérsanya... jobb, ha nincs belső puccs...

napalm99 2015.10.06. 16:41:00

@dukeekud: Maguknak irják ,csapaterösítés gyanánt,mert ugye szerintük amúgy is tök hülye birka mindenki más.

Rahman Mudzsibur 2015.10.06. 17:15:20

Az a csúnya O.V.! Most megint próbáltál valami eget verőt írni, és helyette összeszartad magad kisfiam. Írj inkább a degenerált koalíció degenerált metélt vezetőjéről, fajtársadról gyurcsótányról, meg a többi tétó hatalomra áhitozó nulladékról...Ja, hogy azért nem fizet a zsindex? Kapaszkodj öcsi! A következő választáson is alulról fogjátok szagolni az ibolyát...Aztán jöhet erről is majd egy jó kálmán volgás félóra a hitgyülis tv-ben...

Köldök_szösz 2015.10.06. 17:20:51

Az a gáz hogy a bérkomment-szagú idióták csak annyit tudnak mindenre mondani hogy ha nem tetszik a jobb oldal akkor csakis balos vagy és így bal úgy bal amúgy bal.

Egyetlen egyszer sem jutott még eszetekbe hogy kritizálni lehet pártatlanul is?
Amúgy tudom hogy nem, de azért leíram ide meg unatkozom.

Lajos Csánó 2015.10.06. 17:44:58

@new_boy_on_the_block: Ezt úgy kell érteni,hogy elfogadjuk a csalást,lopást a megaláztatást,stb.?!

ogli dzsí 2015.10.06. 18:28:07

Orbán 10 éve nyeri magát szarrá, miközben szerintetek minden 7en megbukik

én élvezem, abba ne hagyjátok

ogli dzsí 2015.10.06. 18:31:59

@pamut: 'Hát, így sikerül Magyarországból egy leszakadó balkáni kleptokráciát csinálni.'

Honnan szakadtunk le? A 2010es állapottól?

Mit ittál?

1ghost 2015.10.06. 18:50:15

@ogli dzsí:

Drága Ogli Dzsi! Te Orbán címeres barma! Te olyan rémisztően buta vagy, hogy puszta jelenléted is felér egy intellektuális környezetszennyezéssel.
Hogy honnan szakadunk le balfaszkám? Hát a lengyelektől, meg a románoktól, meg a többiektől. Stim?

Mégis mit gondolsz te kétbites félázsiai pöttyös seggfej, ha nem lenne a horribilis EU transzfer - pl. idén cirka 2000 mrd forint - hogy nézne ki a magyar gazdaság? He?

pamut 2015.10.06. 18:55:56

@ogli dzsí:
Te mit iszol? SZÉTVERTE a maffiád a jogállamot, kivéreztette az egészségügyet, az oktatást (előtte se volt jó, de azóta drámaina romlott), markába röhögve nézte végig ahogy több mint félmillió emberünk emigrált, olyan szintre züllesztette le az ország erkölcsét hogy a fideszesek már szinte nyíltan drukkolnak és éljeneznek minden fideszes rablásnak és fosztogatásnak, az országot folyamatos stresszben és pánikban tartja évek óta az aktuális ellenségképpel való riogatással, mivel félelemben tartott tömegeket könnyebb manipulálni, címeres ökröket neveznek ki miniszternek és egyéb vezetőnek szíjjártótól tállaiig, na meg futsalistákat, nyíltan megy az uram-bátyám, már a tanultság látszata sem fontos, totális selejtek mindenhol, az igazságszolgáltatás függetlensége - ami a demokrácia alapfeltétlele lenne - kiherélve, fideszes soha nem lesz börtönben amíg Orbán strómanja a főügyész, és..........
eh, de hisz minek írom én ezt?
Hát nem LESZAROD mi van az országgal?
DEHOGYNEM!
Számít neked bármi is?
Neked csak annyi kell hogy gyurcsányozz egyet és kész, betömted a saját szádat.
Tudnak annyit lopni, rombolni a kedvenceid, hogy egy gyurcsányozással ne üsd el? NEM.

nemecsekerno_007 2015.10.06. 19:17:10

@Egéridomár: Néha próbálok beleszólni blogokba, hátha lesz valami. Ettől függetlenül próbálok haladni a saját dolgaimmal.

nemecsekerno_007 2015.10.06. 19:21:51

@Toadwart66: Bocs ha nyersen fogalmaztam, de tényleg fájdalmas már ez az élhetetlen hozzáállás. Még jobban le fogunk maradni mint eddig mert a piaci szektorban senkit sem érdekel, hogy mi töketlenek vagyunk, attól még szépen halad a saját dolgával. Gondolj arra, hogy 2000 környékén milyen volt a dél-koreai autók megítélése. És most milyen.
És azért nagyon nagy baj, hogy mindent ugyanarra vezetünk vissza. Orbán tehet mindenről. Egyébként valóban jót tesz ha az ember kiírja magából, ebből a szempontból igazad van, csak közben haladni kell a saját dolgaival is.

pamut 2015.10.06. 19:29:53

Ma közölte Lázár hogy a fideszesek is lopnak. Kamerák előtt.

Na, hol vagytok szittya mélymagyar becsületbajnokok? :)))))

Hol a spontán tüntetés?

Hol a nagy felháborodás? :DDD

NINCS SEHOL!
Ti már a magukat is nyíltan tolvajnak nevező fideszt támogatjátok.

Fideszes szavazó = Magyarország kirablásának aktív, kollaboráns támogatója.

fidesz maszop dk egykutya 2015.10.06. 19:32:11

@ogli dzsí: hú 2006-ban tényleg szarrá nyerte magát, szó szerint :) Nem az után ment ment Graz-ba? :)

torró 2015.10.06. 19:53:41

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁSít!
index.hu/gazdasag/2015/10/06/imf/
Hát ennyire csinálják szarul. De azért csak mondjátok a magatokét.
Nagyobb lehet a magyar növekedés az IMF szerint.

torró 2015.10.06. 20:12:40

@pamut:
És te melyik lopókat támogattad? :))) Itt mindig mindenki lopott. Lehet hogy te is .Te kicsit, mások sokat. Ez van!

pamut 2015.10.06. 20:23:22

@torró: Miért, a Jobbik, az LMP vagy az Együtt, ők eddig mit loptak?

Hogy idézzem magamat (mivel pontosan azt csináltad amit írtam, az a program fut benned amit a fidesz belédkalapált):

"Neked csak annyi kell hogy gyurcsányozz egyet és kész, betömted a saját szádat.
Tudnak annyit lopni, rombolni a kedvenceid, hogy egy gyurcsányozással ne üsd el? NEM."

Szóval: Fideszes szavazó = Magyarország kirablásának aktív, kollaboráns támogatója.

ogli dzsí 2015.10.06. 20:24:02

@1ghost: úgy látszik a maszop alatt nem voltunk az EUban.....minden nap hallok vmi újat

köszi!

ogli dzsí 2015.10.06. 20:25:01

@pamut: rizsa

ma ugyanúgy el lennétek picsázva (már 2 párt által), mint 2006 óta mindig

a fasznak se kell a jogállamotok

koki, saller

Irbisz 2015.10.06. 20:33:09

"Az, hogy milyen mértékben tartja a miniszterelnök úr a szavazótáborának szellemi színvonalát alacsony szintűnek, azt nagyon szépen példázza, hogy az Univerzum legkétesebb figuráját megtette kabinetfőnökénnek. Ezzel az erővel azt is mondhatta volna nekik, hogy: „Kedves barátaim, ti aztán jó nagy hülyék vagytok mind egy szálig. Tartsátok is meg ezt a szép szokásotokat.."

Mivel bejön a szamitasa, sok hülye keptelen rajönni hogy itt propagandakormanyzas folyik kormanyzas helyett (kevesebb esz, eröfeszites, szellemi input kell a sikerhez), igy minek valtoztatna?
Hogy demografiai katasztrofa fele tartunk? Hogy az oktatas szintje sosem latott melysegekbe süllyed? hogy az egeszsegügy par even, a TB 15-20 ev tavlataban összeomlik, az kit erdekel?
Emlekeztet a közeptavon kibxxxttul karos rezsicsökekntesre, a menekültek elleni hösies helytallasra, par, hosszu hanyatlas utan vegre nemileg emelkedö makrogazdasagi mutatora, a focivalogatott nagyszerü menetelesere (ja arra nem, csak a nagyszerü stdionepitesi hullamra) es szavaz ra a sok valosagson elhülyült luzer.
Akiknek meg akkor sem esett le hogy orbant es sleppjet nem erdekli a jobboldalisag, haza, nemzet, amikor G.Fodor februarban elszolta magat - az, hogy ezt ennyire megusztak, jol mutatja mennyi agyhalott leledzik az orszagban.
Jol merte fel a stabjaval, ennyi hasznos idiota mellett tehetnek amit akarnak- ezert aztan nem is szegyellenek semmit, ipari meretü es gatlastalan lopasaikhoz kepest a elgkorruptabb szoclib tolvaj is csak kispalyas ügyeskedö.

Irbisz 2015.10.06. 20:45:52

Azert a hülyeknek szolo, es naluk meg mindig eleg sikeres sikerpropaganda ellenere kilog a lolab:
- a nemzetközi versenykepessegünk alattuk megallithatatlanul süllyed, mar nem a visegradi orszagokkal versenyzünk (szepen lehagytak minket, hanem a balkannal :(),, mar a beka segge alatt vagyunk, hala a kiszamithattalan szabalyozasnak, szemelyre szabott törvenykezesnek, es a mindent atszövö korrupcionak (tavaly a korrupt allamfök kevesse dicsö listajan peldakepe putyin mögött nem veletlenül a csuti keresztapat valasztottak meg ezüstermesnek).

de mondhatnank a kivandorlasi mutatokat is, nem veletlen hogy a kormanyzati sikerpropaganda ellenere a 2008-2010-es valsagevek kivandorlasi szamai szazezrekkel nöttek - mert a "sikerek" a kormanypropagandaban, es par ügyesen kivalasztott/manipulalt makrogazdasagi mutatoban kimerülnek :(
A lakossag meg a valosagot erzi a bören, amin nem valtoztatnak a trükkök szazaival kormanyzo, ejjel-nappal hazudozo janicsarok sikerjelenetesi.

Zsidó szellemiségű luxuskurva 2015.10.06. 20:47:22

Ez a kis írás olyan, mintha egy klubrádióba betelefonáló kisnyugdíjas sirámait jegyezte volna le,aki a drágabolgárúrhoz való betelefonálás előtt, elolvasott néhány hvg, 444,
Amerikai népszava cikket olvasott, és úgy érzi, már mindent tud, kinyílt a világ, már mondhatja a tutit. Ettől függetlenül illogikus butaságok láncolata, illetve, kérném az e heti ötös lottó nyerőszámait, legkésőbb holnap estig.

pamut 2015.10.06. 20:52:57

@ogli dzsí:

Pontosan azt írtad, amit előre megmondtam hogy fogsz írni. Köszönöm hogy igazoltad amit írtam: téged nem érdekel Magyarország.
Te nem magyar vagy hanem fideszes.

Irbisz 2015.10.06. 20:54:43

Csanyi csak eleg megbizhato forras, nem veletlenül virit VIP paholyaban orban mellett a csuti csudastadionba, az alabbi interjujat minden birkaszavazo szamara kötelezö olvasmannya kellene tenni:
www.napi.hu/magyar_vallalatok/csanyi_sandor_ezert_maradt_le_magyarorszag_a_regiotol_.602567.html

Amit mond, többet er par, ilyen-olyan trükkök szazaival manipulalt makrogazdasagi mutatonal,emeljünkki par dolgot amivel szepen cafolja a fidesz hazugsagait :)

„A országok 20 százalékkal megelőztek minket a válság évei alatt, Magyarország pedig lemaradt a régiótól. Nálunk a következő éveken lesz ugyan növekedés, de csak lassuló ütemű - fogalmazott Csányi.“
Erdekes, most vagy ö, vagy orban elvtars nem mond igazat :)
(csak költöi kerdes volt, nem kerdes, ki az aki meg sosem hazudott :))

Az egyik letfontossagu, a különadokkal padlora sujtott strategiai szektor hogy is all:
„...
A bankszektor veszteséges, a fedezetek évek óta nem lehet érvényesíteni, a régiós átlagnál magasabbak a költségek - üzent Csányi Nagy Márton MNB-elnöknek, aki a napokban tette szóvá, hogy ..."

Es a legaggasztobb, ami mellett szart sem szamit par, tartosan fenn nem tarthato intezkedesekkel idölegesen javulo mutato:
„KIFELE MEGY A TÖKE AZ ORSZAGBOL
Szintén probléma van Magyarország tőkevonzó képességével: míg a kilencvenes évek elején a régióba érkező működőtőke-befektetés 50-75 százaléka ide áramlott, addig jelenleg inkább tőlünk kifelé vonul a tőke, szemben a versenytárs országokkal. Ez nem azt jelenti, hogy cégek hagyják el Magyarországot, de a megtermelt jövedelmet kiviszik. Csányi úgy látja, hogy 2016-ban már csak EU-forrásból várhatóak állami beruházások.“

Ööö, hat ez bizony kemeny es igen szomoru, de a szittyamagyarok csak hetyken vallat vonnak, es ez sem erdekli öket.

Az a

Irbisz 2015.10.06. 20:56:01

Folyt.
Az orban altal hihetetlenül felduzzasztott allami vizfej is viszi a penzt, de lam csanyi is hogy velekedik a manyup-penzek lenyulasarol :DDD
„Az állami újraelosztás és az adók aránya Magyarországon a régióban messze a legmagasabb - ezért sem jön a tőke, hiszen itt a legnagyobb az elvonás. Az államháztartási hiány ugyan csökkent, de ezt jórészt az állami beruházások visszafogása és a nyugdíj-megtakarítások felélése idézte elő - summázta Csányi“
Azt hiszem ezek utan meg az itt olvashato fideszes bertopikolok közül is csak a különlegesen hülyek vedik es tartjak pl. jonak a manyup penzek elherdalasat (na nem felek, akad par ilyen mutogatnivalo eset :))

Hogy velekedik a demografiai helyzetröl, amivel a narancsos papagajkommando szerint minden rendben?
„A demográfiai helyzet tragikus: a 20-34 évesek száma 2020-ra 1,7 millió főre eshet - a kétezres évek eleji 2,2 millióról -, ráadásul közülük mintegy kétszázezer külföldön él majd. Már csak emiatt is minden, a bevándorlással kapcsolatos kérdést óvatosan kellene kezelni: nagyon kell figyelni arra, hogy milyen kép alakul ki most rólunk, mert mert ha egyszer jönnének azok, akiknek jönniük kellene, nem fognak jönni, mert elijesztettük őket - hangzott Csányi csendes megjegyzése.“
Es arrol nagyon-nagyon polkorrekt modon mar nem is beszel, hogy ennek a korosztalynak egy jelentös resze maga is segelyböl elö potyalesö, nem az adofizetök taborat gyarapitja :(
De azert hozsannazon csak az orbanista magyarellenes brigad.

Erdemes az egesz cikket elolvasni, de igazabol mar ennyi is eleg hogy fület-farkat behuzva eloldalogjon minden IQ90 fölötti, valammenyire is becsületes szavazojuk.
Persze az ejjel-nappal hazudozo felkommunista bertopikolok, az alulkepzett ketbitesek, akiknek ez magas, azok most sem rendülnek meg, hisz a annyira hisznek a karpa-medence geniuszaban mint az egyszeri isis-terrorista allahban (es annyira is gondolkodnak)

Csanyi nagyon bator hogy ilyeneket mert nyilatkozni, pontrol-pontra cafolva evek kitarto kormanyparti hazudozasait, igaz azt jol merte fel, a napi.hu elemzeseit, gazdasagi hireit ugysem olvassa a fideszszavazok 99,3%-a, igy sokat nem kockaztat, nem lesz ebböl botrany

Irbisz 2015.10.06. 21:00:06

@pamut:
sajnos sokan közülük tenyleg csak a fidesz, nem pedig a magyarsag, a nemzet erdeket nezik- mint anno a szovjeteket behivo kadarek.
Raadasul nem is szegyellik, biztos annyi penz leesik az ilyen talpnyaloknak is, hogy leszarjak az orszag sorsat ha nekik eleg morzsat löknek a koncbol (mondjuk az elsibolt es haveroknak juttatott közbeszerzesek, mutyik evi parszaz milliardjabol jut erre is)

1ghost 2015.10.06. 21:13:43

@ogli dzsí:

Mit hallasz te szerencsétlen, mit? Hiszen olyan hülye vagy, hogy halvány narancs gőzöd sincs arról, hogy mekkora EU transzfert kaptunk mondjuk 2008-ban és mennyit például 2014-ben. A kettő közti különbség akkora, mint a teveszar és a Himalája közt, éa balfaszkám te mégsem látod, mi több a kettő néked ugyanaz.

Tényleg olyan setét vagy, hogy méltón reprezentánsa vagy a maradék NararncsNyájnak. Buta, jellemtelen, korrupt gazemberek gyülekezetévé silányultatok. Rosszabbak, mint a komcsik és ez azért nem kis dolog.

ogli dzsí 2015.10.06. 21:54:21

@1ghost: azért kéne szeretnem a szocikat, mert nem tudtak pénzt szerezni az EUtól?

ti mind ilyen hülyék vagytok?

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.10.06. 22:09:50

Kizuhantatok a hatalomból kicsi blogger, és most fröcsögsz, vicsorogsz, összeomlásról ábrándozol?
Ki fogsz ábrándulni ismét. Mióta 2010-ben el lettetetek zavarva az egyharmados zónába kb. minden héten megbukott már a kormány a fantáziáitokban. Ennyi maradt nektek..

Tudományos libsizmus 2015.10.06. 23:15:08

Mostanság a liberalizmus európai bukása zajlik a szemünk előtt kedves blogger, de ne szólj senkinek.

Toadwart66 2015.10.07. 06:00:19

@A megvalósult amerikai ólom..: Nem álmodozom én semmiről. Azért is írtam, hogy Magyarország bukott meg és nem a Fidesz. A Kádár rendszer is sokáig fennállt, azt is lelkesen kiszolgálták az emberek, ezzel sem fognak kivételt tenni. Én soha nem voltam hatalomban, egész mással töltöm az időmet. Nem kell mindenkiről egyből rosszat feltételezni. Rólad sem mondok semmi rosszat, hiszen nem is ismerlek. Lehet, hogy egész normálisan elbeszélgetnénk élőben, természetesen vörösbor mellett.

Toadwart66 2015.10.07. 06:01:37

@Tudományos libsizmus: Rendben. Derék dolog. De ettől nekünk még nem lesz jobb.

Irbisz 2015.10.08. 10:38:29

@ursus artos:
""Aljas népnek aljas a kormánya is. "
Ez biztosan így van. Viszont mi nem vagyunk aljas nép. "

az nem, de könnyen megvezethetö es birka igen - tisztelet a kivetelnek.

Irbisz 2015.10.08. 10:43:35

@Egéridomár:
Oke, a diagnozis pontos, de hogyan tovabb? A hiveknek ugyanis pont az a jellemzöje, hogy mivel hisznek, es nem gondolkodnak, igy semmilyen teny nem ingatja meg öket- azaz orban es bandaja tenyleg szo szerint barmit csinalhat, akar nyilvanos kivegzeseket mint az isis, azt is akceptalnak.
Amig meg az ellenzeki alternativa olyan amilyen, reszben meg rosszabb mint ez a bünbanda, addig aki latja is azt amit te, es katasztrofanak tartja orbanek hatasat a nemzetre nezve mar közeptavon is, nem sok mindent tud csinalni.
Legfeljebb lelep es/vagy nem szavaz.

Irbisz 2015.10.08. 10:46:31

@ursus artos:
de, magyarbalint elkezdte tönkretenni az oktatast, de a fidesz durvan raerösit erre a folyamatra, ezzel a jövöt is teljesen kilatastalanna teve- viszont ök is tudjak ezt jol (veled ellentetben), ezert is jaratjak csemeteiket meregdraga hazai es külföldi intezmenyekbe ...

Irbisz 2015.10.08. 10:49:42

@ursus artos:
majd ha csödbe megy es felig müködeskeptelen lesz az orszag 10-15 ev mulva, akkor is gondolj erre a nagy büszkesegedre es hazafisagodra (meg hogy mennyire tamogattad az eben kulcsszerepet jatszo fideszes maffiabandat).
süti beállítások módosítása