Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Ez meg itt most mi?

2016. március 30. - Toadwart66

vivi-740x494.jpg

A csinos Szalai Vivien kedvesen mosolyog egy színes kiadvánnyal a karjaiban

"Ilyen talán még soha nem volt: a 18-49-es kereskedelmi szempontból fontos korcsoportban (a reklámozók itt költik a legtöbb pénzt, ugye) a múlt héten írd és mondd, egy félórás sáv volt a 16:30 és 00:00 közötti időszakban, amit meg tudott nyerni a TV2. A teljes lakosságban is csak a délutáni szappanopera-sávban vitézkednek. A TV2 által használt 18-59-es korcsoportban úgy megzuhant a Tények nézettsége, amilyet még senki nem látott." (Az RTL megsemmisítette a TV2-t)

Az, hogy a Tv2 mi is valójában a jelenlegi szegényes tudásunk alapján nagyon nehéz megmondani. Valami tévécsatorna, vagy ahhoz nagyon hasonló objektum. A derűs és kedélyes Andy Vajna 2016 január elején azt ígérte a megszeppent lakosságnak, hogy egy szórakoztató és piacvezető kereskedelmi televíziót szeretne létrehozni. Röpke 3 hónap alatt a fergeteges szórakoztatásra vonatkozó részt sikerült is teljesítenie. Ehhez nem is kell nézni a Tv2 adásait, mindössze el kell olvasni a csatorna szenvedéseiről szóló vidám híreket. Egy izgalmas valóságshow és szappanopera hibridet sikerült összehozniuk. A dolgozók jönnek-mennek, szórakoznak, bosszankodnak és néha hülyét csinálnak Szalai méltóságos asszonyból. A hírek szőke szerelmese így is magabiztosan irányítja azt, ami még megvan neki, meg amit megkap. A Napló beindításához már csak olyan emberekre lenne szüksége, akik hajlandók a nevüket adni ehhez a minőségi televíziózáshoz és feláldozzák a későbbi karrierjüket. Próbálkozzanak talán Kudlik Júliával. Neki már nincs semmi vesztenivalója, ráadásul hűséges barátnő. Beszédhibája sajnos nincs.

A Tv2 talán egy államilag finanszírozott kereskedelmi televízió, amely elképzelhető, hogy remek kifizetőhelyül szolgál. Dugig van állami, meg kormányhirdetésekkel. Aki elegendő ideig nézi, az mindent megtudhat a Magyar Reformok Sikeres Működéséről.

Kunfalvi Nóra, a megboldogult „Célpont” című ténykészítő műsor ámokfutó riporternője forradalmasította a hazai büntetés-végrehajtást. Egy békés, tisztességes, jogkövető állampolgár nem nagyon engedheti meg magának, hogy a televíziózás Erich von Mansteinje egy villámoffenzíva során lerohanja, majd megsemmisítő csapást mérjen rá. A Generalfeldmarschallinnak sikerült egy csomó pénzt összegyűjtenie az ellenség számára, a Tv2 hitelességét pedig a negatív tartományba manővereznie. Szép kis teljesítmény egy harcos hercegnőtől.

Ha ez a televíziós valami komolyan kereskedelmi alapon működne, akkor Andy Vajna – aki azért mégiscsak egy dörzsölt, gyakorlottan szivarozó üzletember – úgy rúgná ki a Szalai Vivien-féle médiakommandót, hogy azok több évig még a televízió készüléküket sem mernék otthon bekapcsolni. Andy Vajnának azonban csak annyi funkciója lehet ebben az egész országos „Riporter kerestetik”-ben, hogy nem Habony Árpádnak hívják.

Habony spin doctor legendás zsenialitása jelentős mértékben felmorzsolódott médiabirodalmának villámgyors kiépítése közben. Nem egy William Randolph Hearst-ről van szó. A 888, a Magyar Idők, a Magyar Hírlap, meg a többi mókás kiadvány, tetszetős átkok szórásán és állami hirdetések megjelentetésén kívül sok mindenre nem használható. Az, hogy ezeknek mi is a rendeltetésük az Univerzum végtelenjében valószínűleg senki sem tudja. A gaz Simicska birodalma helyett kellett valami hasonló, hát ez lett belőle. Az, hogy ráadásul még működjön is, sokan nézzék, olvassák, az már nem annyira fontos. Több is veszett Lepsénynél.

Ha esetleg elfogy a kiszolgáló személyzet, akkor Szalai Vivien és Kunfalvi Nóra majd operaáriákat énekel és közben lágyan hömpölyögnek alattuk a hírek meg a hirdetések. Lassan a csatorna legtapasztaltabb, legképzettebb munkatársa Berki Krisztián lesz. Egy kiművelt emberfő mindenhol jól jön. Arra kell csak vigyázni, ha leültetik valakivel szemben, akkor a súgógépen időben tájékoztassák arról, ki is az a szerencsés flótás, aki beszélgethet vele. A kölyökidős kommunikációs szakemberrel, Czippán Anettel együttműködve ez a nemrégiben nem igazán sikerült nekik. Fogalmuk sem volt róla, hogy Sári Éva énekes-színésznő ki a fene lehet. (Czippán Anették csúnyán beégtek: semmit nem tudtak vendégükről)

Andy Vajnának rengeteg szivart el kell még szívnia a Duna mentén, hogy a Tv2 piacvezető kereskedelmi televízióvá váljon. A finanszírozás természetesen nem jelenthet gondot. Hatékony közpénz-átalakítással ez könnyedén megoldható. A Magyar Reformok Működését közpénzből hirdetik, melynek során a kampánypénz a Tv2 segítségével átlényegül. (Lásd. transzformátor) Ott már üzlet titkok, meg más efféle szerzetek is vannak.

A nézettség miatt a Tv2-nek nagyjából annyira kell aggódnia, mint Harrach Péternek a KDNP támogatottságáért. A Fidesz majd mindent elintéz a számukra, nekik csak rendesen szót kell fogadniuk.

A Habony-bébik mindeközben vígan élik a világukat. Nem fognak azok soha tényeket feltárni a szegénység sújtotta falvakban meg az újra megnyitott szegénykórházakban.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr428545766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mark Bolt 2016.03.31. 01:07:59

A Telekom éppen megszüntette a legtöbb analóg adását, tehát akinek nincs előfizetése, annak ingyenesen a következő csatornák nézhetőek.

- összes köztévé
- helyi tévé, ózonnet, és 1-2 kisebb
- TV2

RTL nem.

Jó mi? Na ebben van az erejük. A szegény kisember nem tud mást nézni.

röf 2016.03.31. 06:20:17

Ki nem tojik a TV2-re, meg a RádióTelevízióLuxemburg-ra, meg a TV-re úgy egyáltalán...
De azért eszembe jut a liberátor fizetett bloggerhad élcelődése, amikor a HírTV-től szivárogtak el a dolgozók... mennyire más volt a helyzet ugye ugye....

halaloszto 2016.03.31. 07:06:10

@Mark Bolt: engem az zavar, hogy az én pénzemből. küzdünk az államadóssággal, de arra futja hogy adjunk kölcsön andynek ilyen projektekre. megnézném az üzleti tervet amire megkapta a hitelt...

Kivlov 2016.03.31. 08:08:12

szektATV, retekklub, telaviv2...

Punxsutawney Mormota 2016.03.31. 08:12:25

@Kivlov: Jujjjj, most aztán előremutató véleményt formáltál! Saját kútfőből ötlötted ki, vagy benne van a Jobbikos kiskátéban, hogy ilyeneket kell írni, ha kommentelsz?

Punxsutawney Mormota 2016.03.31. 08:13:31

@kun andras: Juhhhé, megérérkezett az éhbérkomment-kommandó!

Kivlov 2016.03.31. 08:14:56

@Punxsutawney Mormota:
any*d visította valamelyik este...

Punxsutawney Mormota 2016.03.31. 08:18:14

@Kivlov: Na, erőlködj még egy kicsit! De húzz bele jobban, mert eddig elég fingszagú vagy, troll!

Kivlov 2016.03.31. 08:19:28

@Punxsutawney Mormota:
troll? te kötsz bele az élő fába is, te f*sz.

Kelly és a szexi dög 2016.03.31. 08:22:34

Sári Évi visszatér!? Hurrá!!!

Punxsutawney Mormota 2016.03.31. 08:35:47

@Kivlov: Ennnyire futja? Tényleg? Nem kötök bele senkibe, csak szeretek dumálni a hozzád hasonló szárnyaló intellektusokkal.

fda 2016.03.31. 08:36:07

Mi az a TV2? Valamelyik évben én is kapcsolgattam a tévét, biztos ez is köztük volt.

El nem képzelem, hogy mi az, amiért az ember beáldozza pár óráját esténként azért, hogy valamelyik fos csatornán azt bámulja, amit az orra elé tolnak, hogy ne unatkozzon.

Kivlov 2016.03.31. 08:37:51

@Punxsutawney Mormota:
neked futja ennyire, hogy kötözködsz. happy idiocc...

Secnir 2016.03.31. 08:49:02

@Mark Bolt:
"A Telekom éppen megszüntette a legtöbb analóg adását, "
miva? én konyhában simán fogom az ingyenes adókat, többek között az rtl-t is. azt nem értem, hogy a telekomnak mi köze van hozzá, hiszen az antenna hungária sugározza....

Faszerkezet 2016.03.31. 09:01:38

Megpillantottam azt a táblázatot amire hivatkozik a cikk...

Én nem a Tények VS Híradó miatt aggódnék, hanem, hogy a heti legnézettebb műsorok első 15! helyezetje a következő.:

-Farm
-Éjjel-Nappal Budapest
-Barátok közt

Na ez tényleg aggasztó....

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.03.31. 09:08:15

@fda: nézze ezeket a tv2/rtl percembereket akinek két anyja van. A sok kádárista régenmindigjobbvót fasz, meg libsibőcsész mekimosogatós trendi majom nézi ezeket, meg agyhalott tanulatlan sms-küldözgető asszonykák.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.03.31. 09:09:20

@Secnir: ne zavard össze ezt a Mark Bolt-ot a tényekkel, szerintem összekeveri a tv-t a szokol rádióval :D

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.03.31. 09:10:06

@Faszerkezet: @Secnir: ne zavard össze ezt a Mark Bolt-ot a tényekkel, szerintem összekeveri a tv-t a szokol rádióval :D

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.03.31. 09:12:41

@Faszerkezet: ez van, erre van igény. Az egész világ butul, minőségre, tartalomra nincs igény. Nézi ezt a sok szart mindenki, közben szidja az aktuális kormányt hogy nincs pénze több kőbányaira, és magában sosem keresi a hibát.

Faszerkezet 2016.03.31. 09:20:47

@enpera:

Dehát én eddig úgy tudtam, hogy magyarországon mindenki csak és kizárólag a Spectrum, national geographic, History channel hármasból választ és egyébként azoknak sincs otthon tv...

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.03.31. 09:35:01

@Faszerkezet: úgy úgy, ezek a statisztikák meg biztos tévednek :)

FlybyWire 2016.03.31. 09:35:48

Évek óta nincs tévém, pedig csak az utóbbi 1-2 évben kezd nagyon cikivé válni a tévézés.
Lásd fenti nézettségi toplista.

Aki ezeket nézi az vagy sík hülye, vagy rövid úton azzá válik.

Gyerekek netflix, meg még egy rakás hasonló van már.
Dobjátok ki az előfizukat a kukába, az ingyen adás meg főleg szemét.

BiG74 Bodri 2016.03.31. 09:37:47

@Faszerkezet:
Számomra érthetetlen, hogy ilyen műsoroknak komoly nézettsége van.
A legérthetetlenebb, mikor értelmes ember elkezd ilyenekről beszélni, de amikor látja, hogy ráncolom a homlokom, azonnal vált, és kiderül, hogy ő valójában nem is nézte, csak hallotta.
Érthetetlen, hogy közösséget szervez egy ilyen retard műsor, mely közösség aztán az alapján ítél embert, hogy tudja e ki a tököm az a S Erika, és hogy kinek a pöcsét húzogatta.

advocate1 2016.03.31. 09:39:37

@Faszerkezet: Nagyon jól látod! Ez itt a baj!

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.03.31. 09:41:17

@FlybyWire: nekem van tévém, kettő is. Akkor nem vagyok elég divatos. Egyiken főleg mesék mennek, mindent lejátszik.
A másikra rá van dugva az amiga meg a c64

Muzsikok közt 2016.03.31. 09:41:47

Nekem pont olyan szar a tv2 mint a másik

FlybyWire 2016.03.31. 09:43:55

@enpera: Ok, a C64 kivétel :)
Mesék meg mennek Jutyúbon is, a mi kölkünk ott nézi :)

FlybyWire 2016.03.31. 09:46:35

@enpera: Amúgy meg C64 játékok ma már mind mennek böngészőből is, egy rakás helyen gyűjtik, pl. archive.org.
Vagy ott a CCS64 emu.

*ja kicsit offtopic lett, bocsi, de tényleg nem nézek tévét, főleg nem kertévét. Neten olvasom az endivajnás cuccokat, és félig szórakozom a freak show-n, félig elborzadok mindig a szellemi, etikai és morális sötétségen. Nekem ez egyfajta horror :P*

hidroponi 2016.03.31. 09:59:59

@enpera: valld be fideszsuttyo az a te bajod az rtllel hogy partod es orbanod (majdnem) minden lopasa es disznosaga megjelenik a hiradojukban..

paveway 2016.03.31. 10:02:05

@halaloszto: nem beszélve arról, hogy évente 80 milliárddal tömik ki a közmédiát, ami egy guriga taknyot nem ér.

furo80 2016.03.31. 10:02:57

@Mark Bolt: Hagyományos antennával kb. ugyanezek foghatók, + az RTL. Ingyé! :-)

Bobby Newmark 2016.03.31. 10:20:32

@FlybyWire: A világ legnagyobb C64 játékgyűjteménye magyar, ne szarakodjunk már ilyen archive.org-okkal! :P

c64hq.hu

2016.03.31. 10:32:03

Andi bácsi nehogy tönkremenjen ebbe a balul sikerült vállalkozásba!

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.03.31. 10:32:26

@hidroponi: igen, nagyon zavar is, hogy az általam nem nézett szarokban megjelenik az általam kurvára nem érdeklő párt tette

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.03.31. 10:33:26

@FlybyWire: emulátor a buziknak való, a jó arcok igazi c64-gyel tolják :D

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.03.31. 10:35:51

@Bobby Newmark: emulátort csak a buzik használnak :D a kemény arcok igazi c64-gyet, esetleg SD meghajtóval

FlybyWire 2016.03.31. 10:37:29

@Bobby Newmark: az tény... az archive.org-ot azért írtam, mert úgy emlékeztem hogy ott browserben is lehet játszani.
Hát lehet is, de nem C64-es játékokkal, hanem régi DOS-os okkal.

Ezzel együtt van a neten egy csomó hely ahol lehet browserben nyomni, még olyat is találtam, ami mentett az állásomat (!!) Bard's tale 3-ban.
Nem sámli.

FlybyWire 2016.03.31. 10:38:42

@enpera: na meg akiknek nincs ideje fél órákat töltögetni... :P

2016.03.31. 10:43:29

@enpera: Tényleg arra vagy büszke, hogy c64-en játszol?
Amúgy attól, hogy mindent kétszer írsz le, még nem lesz igazad.

Bobby Newmark 2016.03.31. 10:45:19

@enpera: Némi vergődés árán valami csatolóval kiírhatod a .d64 és .t64 fájlokat nagylemezre, ha arra áll fel. Részemről meg úgy vagyok vele, hogy a konyhában sem pattintott kőbaltával vágom a parizert. Szopjál az eredeti hardverrel, ha ez a fétised, meg nézzél le, én meg hülyének nézlek cserébe, és így kerek a világ.

Annie Oakley 2016.03.31. 10:49:59

@enpera: tudod melyik libsibölcsesz nézi ezeket

Bobby Newmark 2016.03.31. 10:50:11

@FlybyWire: Na akkor gyorsan ellent is mondok magamnak, mert ebben meg úgy néz ki én vagyok a régimódi: nem bízom a csak online dolgokban. Számtalanszor benyaltam már, hogy valamit a neten úgy gondoltam, hogy örökre elérhető lesz, aztán egyszer csak szőrén-szálán eltűnt.
Az a biztos, ami le van töltve, és a saját adathordozómon tárolódik, minden mást ideiglenesként kezelek.

Dr. Fotos 2016.03.31. 11:01:17

@Secnir: Gyanitom a telekom kabeles adasrol beszelt ahol parhuzamosan megy az analog es a digitalis csatornak sugarzasa.

bElannaTorres 2016.03.31. 11:13:57

évek óta nem nézem. De sajnos az ilyen helyeken a tűzhöz közel álló macsók és kurváik dolgoznak, na azok meg nem a szakmai hozzáértésükről hanem a ravaszságukról híresek. Nem lehet minden posztra élősködőt tenni mert a végeredmény egy zsák szar lesz.

Bobby Newmark 2016.03.31. 11:16:59

@bElannaTorres: És ez akadályozott meg valaha bárkit? Mikor volt utoljára, hogy magas polcra valaki szakmai szempontok alapján került, nem pedig azért mert jó elvtárs? Oldaltól, rendszertől függetlenül az elmúlt 100 évben?

ulpius66 2016.03.31. 11:33:36

"Az RTL megsemmisítette a TV2-t"

Hurrá!!

Ebből is látszik, hogy a magyar lakosság többsége igen-igen művelt, hiszen az RTL-ből táplálkozik!

A magyar lakosság IQ-ja sokkal magasabb, mint az EU átlag!!

HÁLA AZ RTL-NEK!!!!
(mint sokan az előttem szólók, én sem tévézek, sőt ahogy olvasom, még a cikk írója sem tévézik......ehhez képest méretes cikket rittyentett ide....de persze mindegy is.....jól tuggyuk!!! A LIBERÁLIS FIRKÁSZ ONNAN ISMERSZIK MEG, HOGY MINDENHEZ ÉRT!!! Még arról is kiváló cikket tud írni, amit nem is látott...)

bElannaTorres 2016.03.31. 11:36:23

@Bobby Newmark: persze legyen ő a főnök alfa macsó pöcsösködő seggarc, de alatta legalább olyanok dolgozhatnának akik értenek is valamit a szakmához, nem pedig a haver hülye unokaöcsikéje mert abból ez lesz. De nálunk ez se érdekes mert nincs piaci verseny, ami nyugatabbra motiválja a cégeket. Itt leosztott lapok vannak és akkor csodálkoznak miért mennek el a külföldi sorozatokon felnőtt fiatalok, akiknek még vannak álmaik amivel ez a rendszer nem egyeztethető össze.

Bobby Newmark 2016.03.31. 11:49:49

@bElannaTorres: Csak éppen ez így nem működik. Ha van egy pöcsösködő seggarc aki nem ért ahhoz, ami a dolga és csak azért van pozícióban, mert jól tud segget nyalni, az előbb-utóbb eltakarítja maga körül azokat, akik szakmailag rendben lennének. Mert azok ellentmondanak neki.
Nyilván aki nem ért az adott dologhoz, szar döntéseket hoz, de mivel ő a főnök, az kell legyen, amit ő mond. Az akadékoskodók meg vagy megunják, hogy semmibe veszik őket és lelépnek, vagy a főpöcs megunja, és kibassza őket. Harmadik út hogy megélhetésért nyelik a békát, és csinálják a hülyeséget.

Ez az ilyen kis jelentéktelen TV2-től egészen a legmagasabb szintig, Orbánig így működik, ezért fos gyakorlatilag minden, ami csak egy picit is állami.

CoolKoon 2016.03.31. 11:52:06

@Faszerkezet: Mit gondolsz, miért nem néz épeszű ember már évek óta tévét (vagy ha igen, akkor csak a krimisorozatokat)? Ez a gyomorforgató hanyatlás amúgy a Big Brother meg a róla koppintott ValóVilág nevű hányadékokkal kezdődött (érdekes, hogy a majmoknak, akiket programigazgatónak hívnak, a mérésekből az jött le, hogy az ilyen és ennél szarabb fost kell nyomniuk orrba-szájba, de közben -mit ad Isten- iszonyatosan megnőtt a tévét nem, és bármi nézni érdemest is főleg az interneten nézők aránya...).

CoolKoon 2016.03.31. 11:57:48

@enpera: "ez van, erre van igény." - Hát, proliéknál biztos. Viszont akkor mivel magyarázod, hogy azok, akik tudják, mi az az internet (főleg a fiatalabb korosztályok), inkább ott néznek mindent a tévé helyett (sőt, szinte egyáltalán nem néznek tévét)?

CoolKoon 2016.03.31. 12:00:40

@Dr. Trejo: Már miért menne? Hiszen nem a saját pénzét költi....

bElannaTorres 2016.03.31. 12:00:45

@Bobby Newmark: hát ez az. Ezért kellett én is kilépjek a munkahelyemről, és azóta se tudtak pótolni. Mert nem értik meg, hogy nem lehetsz egyszerre folyamatosan túlterhelve és közben mosolygós seggnyaló. Nem csak állami cégeknél van így, sok cég a rendszerváltáskor alakult nagyobb cégből kiválva a kapcsolatok megtartásával. Ilyen helyeken is így megy, mert a munkát mindenképp kapják, nem kell ők legyenek a legjobb alvállalkozó.

bElannaTorres 2016.03.31. 12:52:18

@bElannaTorres: legjobb még ezt hozzáteszem, hogy utána sír a szájuk folyamatosan, hogy szakember hiány van.

ja mert csak úgy szakember hiány van, mert nem kapnak mérnököt csicskának kis pénzért
és lehetne sorolni.

Punxsutawney Mormota 2016.03.31. 13:04:36

@Kivlov: Gyengeképességű barátom... Te vagy az, aki egy szimpla kérdés után faszozol és anyázol... Vágom én, hogy szerény abilitásaidból csak ennyira futja, mert a kisegítőben túlterheltek voltak a tanáraid, de azért amikor kimászol az akolból, akkor vedd már le a gumicsizmádat!

Punxsutawney Mormota 2016.03.31. 13:05:37

@ulpius66: Használd már a náci nickedet! Sokkal stílszerűbb lenne arról áztatni a német RTL-lt.

eßemfaßom meg áll 2016.03.31. 13:14:23

@Mark Bolt: "RTL nem. "

oszt hazudni miért jó?

mindigtv.hu/mindigtv/mindig-tv/a-szolgaltatasrol

RTL is jön ingyen a levegőben

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.31. 13:20:01

"A TV2 által használt 18-59-es korcsoportban úgy megzuhant a Tények nézettsége, amilyet még senki nem látott."

Ez pontosan mikorra vonatkiozik?

Nézzük a tényeket.( A szó eredeti értelmében...:)

brandtrend.hu/category/nezettseg

Látható, hogy a retek híradó és a Tények között átlagban 200-250 ezernyi különbség van, de pl. 2016 10. hetében ez a különbség 100 ezer alá csökkent.

Általánosságban elmondható, hogy az RTL híradót 1 millió körüli ember nézi, míg a Tényeket úgy 700-800 ezer, vagyis azonos nagyságrendben vannak. Ez fáj annyira a baloldaliaknak . A jobboldal hozzájutott egy csatornához, amelynek híradója ennyi embert el tud érni. Ezért leprázzák minden hullámhosszon a második legjelentősebb kereskedelmi tv csatornát..

Bobby Newmark 2016.03.31. 13:20:29

@bElannaTorres: Sajnálom, hogy így jártál. Nem tudom, mi a megoldás, talán lelépni innen a francba külföldre. Megváltozni ez már szerintem úgysem fog, amíg élünk, mert a politikában ezt _senki_ nem akarja megváltoztatni, mindig mindenkinek csak az a célja, hogy a saját pöcseiket ültessék a magas polcra.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.03.31. 14:18:33

@FlybyWire: SD kártyáról egy szempillantás alatt tölt be, csak szólok.

Faszerkezet 2016.03.31. 15:18:04

@CoolKoon:

Persze. Én már régóta figyelem ezt. Ez pont olyan mint az internetes pornó.

Egy szűk aberrált csoport tonnaszám gyártja a felnőtt tartalmat amit természetesen senki nem néz.... Sőt ha rákérdeznek akkor még internete sincs...:)

Na pont ilyenek ezek a műsorok is. Senki nem nézi őket, csak mindenki tudja mi történik bennük és ki mit mivel/kivel... de persze tudjuk, hogy a társadalom azon kis szegmense akik még rendelkeznek tv készülékkel ők is csak tudományos ismeretterjesztő műsorokat néznek, esetleg operett előadásokat netán elmélkednek a vers mindenkinek aktuális szólamain...

Bobby Newmark 2016.03.31. 15:39:01

@Faszerkezet: Ez, már ne is haragudj, elég faszság.

Ez simán mintavételi torzítás. Te itt neten azokkal találkozol, akiknek a neten kommentelés a szórakozása, nem a valóságsókon csámcsogás. Azokat a baromarcúakat te nem látod, akik a nézettségi adatokat adják.

Nyilván neten a többség azt fogja mondani, hogy nincs tévéje, vagy hogy nem néz ilyet, de te vagy a pöcs, ha ezért hazugsággal vádolod őket(minket) bizonyíték nélkül, statisztikára hivatkozva.

Faszerkezet 2016.03.31. 15:50:10

@Bobby Newmark:

"Ez, már ne is haragudj, elég faszság." Mi?

"Ez simán mintavételi torzítás. " Nem, ez egy sima poén, csak nem sikerült megértened.

"Te itt neten azokkal találkozol, akiknek a neten kommentelés a szórakozása,"

Szintén tartalmas szórakozás. :)

"Azokat a baromarcúakat te nem látod, akik a nézettségi adatokat adják."

Sőt azokat sem látom akik ide kommentelnek...

"Nyilván neten a többség azt fogja mondani, hogy nincs tévéje, vagy hogy nem néz ilyet,"

Nyílván....őőőő.... Miért is? Képzeld, én abba a /ezekszerint roppant szűk/ csoportba tartozom akinek van TV-je is (Néha nézem is, persze szigorúan csak a Spektrumot), meg van netem is.

"de te vagy a pöcs,"

Szerintem meg te. 1-1.

"a ezért hazugsággal vádolod őket(minket) bizonyíték nélkül, statisztikára hivatkozva."

Hazudsz??? Tudod nem zörög a haraszt ha nem fújja a szél..... Valld csak be...valójában van TV-d, csak azzal akarsz itt vagánykodni, hogy nincs is....

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.03.31. 15:53:31

@ulpius66: Már megint liberálisozik a hülye...

A világon bármiről a liberális jüt eszébe. Nyilván volt egy liberális csaja, csak dobta, mert pici farka van neki...

Bobby Newmark 2016.03.31. 16:16:46

@Faszerkezet: "Mi?" Mit mi? Kifejtettem, hogy mit tartok faszságnak, de akkor szádba rágom megint: hogy itt azon élcelődsz, hogy mindenki letagadja hogy valóságsót néz, közben meg de. Ez az elképzelés eléggé faszság.

Ha poén, akkor elég szar volt. Már legalábbis szerintem az a kötözködés tud ülni, ami nem komplett faszság... De hát humorról vitatkozni is pont olyan felesleges, mint ízlésről.

Hát még mindig tartalmasabb, mint a tévé, legalább interaktív, nem csak egy passzív tespedés. Ez aktív tespedés. Sokkal jobb.

Jaj, ne rugózzunk már szavakon. "Tapasztalod" megfelel, vagy keressek tovább? "Olvasod az írásaikat"?

Minek van és minek nézed? Spektrum egyébként 10 éve is egy nézhetetlen fos volt már, az már nem működik felmentésként, csaxólok. :P

A "pöcs" után volt egy "ha". De ezek szerint a feltétel igaz rád.

Mit hazudok egy feltételben?
Igen, valójában csak ezért csináltam, hogy leírhassam, hogy nincs tévém. Amúgy nem tehettem volna meg, csak így. Ezt így előírja a trollkódex, hogy indifferens dolgokkal dicsekedni nem lehet anélkül, hogy előtte belekötnék valakibe.

eßemfaßom meg áll 2016.03.31. 16:57:36

@Faszerkezet: "Senki nem nézi őket, csak mindenki tudja mi történik bennük és ki mit mivel/kivel.."

[felteszi a kezét]

én pl annyit tudok róluk, hogy valamelyikben tán épp basznak mostanában, legalábbis a zindexcimplapon levő blogajánlóban tolt tömondatokból erre gondolok. Azt már nem tudom, hogy épp melyik kanális melyik müsorában, mert TÉNYLEG nem nézek tv-t. Mondjuk antenna van dugva azért a tv-re az F1 közvetítés miatt, azt szokom bambulni.

eßemfaßom meg áll 2016.03.31. 17:01:19

@eßemfaßom meg áll: ja igen, TV alatt a csatornákat értem, nyilván magán a képmegjelenítő eszközön szokom nézni a magam által összeválogatott filmeket, sorozatokat

s 2016.03.31. 17:27:42

Dirk Gerkens otthagyja a TV2-t. Helyét habony árpád veszi át.

Most mit izéltek? Ezek a friss hírek. Már két évvel előre bekonferálom.

s 2016.03.31. 17:34:45

szalai vivien arra van felhasználva, hogy a fáradt managerek a szájába ürítsék a petyhüdt prosztatájuk tartalmát. Mondjuk másra nem is igazán jó, de erre talán igen.

s 2016.03.31. 17:39:03

"a Magyar Idők, a Magyar Hírlap, meg a többi mókás kiadvány, tetszetős átkok szórásán és állami hirdetések megjelentetésén kívül sok mindenre nem használható"

Nem tudom, hogy mire van nyomva. Ha nem puha, hanem túl rostos, esetleg famentes és a hajtásnál kemény, valamint lejön róla a festék, akkor szarás utáni seggtörlésre sem jó. Továbbá tudni kellene az árát is, mert ha drágább, mint a sima négy rétegű WC papír, ráadásul még illatosítva sincs, akkor felejtős.

Bobby Newmark 2016.03.31. 17:39:54

@s: Na! Ez azért kicsit túlzás. Erre _alkalmas_. Felhasználva arra van, hogy műsorigazgató legyen. Fontos különbség!

Nincs kizárva a te verziód sem, de gondolom bizonyítékod vagy első kézből tapasztalatod nincs rá...

Bobby Newmark 2016.03.31. 17:41:34

@s: Ööö, ezt megint nem teljesen értem. Mifaszra jó az illatosított vécépapír? Szoktad szagolgatni a segged, vagy a használt papírt szarás után, vagy mi a picsa? :DDD

s 2016.03.31. 17:44:19

"Ha esetleg elfogy a kiszolgáló személyzet, akkor szalai vivien és kunfalvi nóra majd operaáriákat énekel és közben lágyan hömpölyögnek alattuk a hírek meg a hirdetések."

Ez például nettó faszság. Egy leszbikus maszturbáló show megdobhatná a nézettséget is, komoly konkurenciát jelentve a private blue és private gold csatornáknak.

s 2016.03.31. 17:45:19

@Bobby Newmark: "gondolom bizonyítékod vagy első kézből tapasztalatod nincs rá... "

Mondjuk ezt nem is igazán bánom.

s 2016.03.31. 17:48:44

@Bobby Newmark: Pedig vannak ilyenek a boltokban. Gondolom egy csomó embernek nem mindegy, hogy a valaga szaros papír szagú fosás után. Inkább szeretik a kamillát, őszibarackot, jácintot. Én magam is így vagyok ezzel. Nincs mindig lehetőség segget mosni pottyantás után.

Alajka Bal 2016.03.31. 18:05:10

Aki sose tv-zik az mi a telibebaszott büdös kurva repedtsarkú ribanc anyjának ugat itt bármit is TV2 ügyben ?
csak érdeklődöm finoman :)

s 2016.03.31. 18:12:41

@Alajka Bal: Mert elfolyik az adófizetők pénze, te barom. Ha adót fizetsz, akkor is elbasszák ott a pénzed, ha nem nézed. Te nagyon sötét.

Alajka Bal 2016.03.31. 18:14:48

@s: Jah értem, erre nem gondoltam, geci ! Akkor most kit kell gyűlölni ?
Ez a Szalai pina nagyon buta állat, nem hiszem hogy ő a főnök ! :)

s 2016.03.31. 18:26:55

@Alajka Bal: Honnan kezdjem? A szalait megbaszhatod, ha akarod és nem zavar, hogy csöpög belőle mások gecije.
Tehát. Az orbán akart egy nagy nézettségű kereskedelmi tv-t, ahol hirdetheti a faszságait. Ebből lett egy kereskedelmi tv, ahol hirdeti a faszságait. Már a kereskedelmi sem állja meg lassan a helyét, mert a reklámozók a nézettségi adatokat látva menekülnek onnan a picsába. Tehát van egy tv, amiből orbán hülyesége zeng, a fasz sem nézi, de mindenki leszarja, mert nem is kell. Az adófizetők pénze cserél ott gazdát, erre jó csak. Kitömik kormány megrendeléssel a haverokat, propaganda értéke az egész szarnak 0.00000000. Ennyi.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.31. 19:22:52

@s: "mert a reklámozók a nézettségi adatokat látva menekülnek onnan a picsába"

Ehhez képest folyamatosan mennek a reklámok a tv2-n.
A Tények nézettsége pedig kb. 3/4-e a retek híradóénak..

Gyorgy Nagy 2016.03.31. 20:00:10

Ez a szöke repetsarkú a seggnyaláson és a f...... ért valamihez Habonyal karöltve?

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.03.31. 20:02:08

@csentecsa: lehet hogy igazad van, a francia médiát nem ismerem.

CoolKoon 2016.03.31. 22:06:11

@Faszerkezet: De ha szerinted mindenki suttyomban nézi, aztán csak simán letagadja, mert manapság divat ezeket szidni, akkor hogy lehet, hogy a Youtube meg a hasonszőrű VoD portálok látogatottsága nagyobb, mint valaha? Hogy lehet, hogy a fiatalok jelentős része manapság már le se ül a tévé elé? Azért csak valami zavar lehet a erőben, ha a tévé már ennyire taszítja őket....

s 2016.04.01. 00:19:11

@A megvalósult amerikai ólom..: A Duna II-n is mennek. Aztán annak sincs nézettsége. De legalább olcsó, mint a szar. A TV2-sem a kereskedelmi hirdetésekből húzza be a pénzt. Arra ott van az egész kibaszott magyar költségvetés. Abból élnek ezek a faszszopók.

Faszerkezet 2016.04.01. 10:22:47

@CoolKoon:

Kettéválaszthatjuk a kérdést. Abban maximálisan egyet kell értsek veled, hogy a TV mint kommunikációs csatorna lefele megy, az internet meg felfelé. Ez így is van rendjén, lévén egy sokkal többrétűbb, kényelmesebb platform. De azért még a TV adások /úgy ámblock/ nézettségét még mindiog milliós nagyságrendben lehet mérni, tehát korántsem elhanyagolható. Ugyan már rég nem foglalkozok SEO-val, így az analyticset sem nagyon nézem már... de ha jólemlékszem a netes forgalom mostmár megközelítőleg 50% a mobilforgalom. Ennek egy jelentős része fizikai okok miatt nem összehasonlítható a TV-vel.

A kérdés másik része egyébként remek. Véleményem szerint nem igazán az adott kommunikációs platform amin van a hangsúly, hanem a tartalmon. Igazat megvallva teljesen mindegy, hogy a Farm aktuálsi történéseiről az ember az újságban értesül, avagy a tv-ben nézi, netán a youtubon követi. Mert azért abban remélem egyetértünk, hogy a sokmilliós nézettségű youtube csatornák jelentős része semmivel nem mutat túl azon a színvonalon amit mondjuk az Éjjel nappal budapest képvisel. /Csak érdekességképpen... 2 filippinó kislány játékokat csomagol ki.... Ha jólemlékszem 2014-ben ők voltak a leglátogatottab csatorna...

De egyébként az egész élcelődés részemről annyiból indult el, hogy sokan /nyílván nem mindenki/ ezt a "nincs tv-m", meg a "sosemnézekilyet" ..."csak a neten informálódom", úgy hozzák fel, mintha ettől ő valami emelkedetteb valami/valaki lenne és a sötét bunkó meg csak bambulja a tv-t.

Holott ha a minőségi tartalmat nézzük, nyugodtan kijelenthetjük, hogy az internetes tartalom /hasrapacsi/ 70%-a szemét. Nah 30% értékes tartalom meg van a televizióban is.

CoolKoon 2016.04.03. 10:37:09

@Faszerkezet: Persze, én se a mobilforgalomra gondoltam, mert azon úgyis mindenki csak a FB-ot meg legfeljebb az Instagramot nézi. De a trend attól még egyértelmű: lassan már alig ismerek fiatalt, aki nem a neten nézné meg azt, ami érdekli. Számukra a TV mint platform szinte már nem is létezik. Természetesen a középkorúakat és az öregeket ez még nem érinti, ezért lényegében egyre inkább ők azok, akik összeadják azt a több millió embert.

Természetesen szó sincs arról, hogy attól, hogy valaki Youtube-ot néz, igényes tartalmakat néz, sőt! A legnézettebb Youtube-csatornák talán még a tévénél is sokkal bugyutább tartalommal traktálják a nagyérdeműt, vagy legalábbis habkönnyű témákat dolgoznak fel, lehetőleg viszonylag rövid videókban. Csakhogy a tévék mintha nem fognák fel, hogy pont mint amennyire igényességben, úgy igénytelenségben se tudnak versenyezni pl. a Youtube-al, vagy úgy általában az internettel. Az egyetlenegy lehetőségük arra, hogy továbbra is helyt álljanak, ha saját gyártású műsorokkal kb. a középszintet célozzák meg (tehát ha nem annyira szarok a műsoraik, hogy csak a legsötétebb prolik nézik őket, mert mindenki mást elijeszt), hogy viszonylag széles közönséget lefedjenek vele. Ellenkező esetben ugyanis folytatódik a lemorzsolódás, és a 30-asok után a 40-esek is elkezdenek majd szépen átszokni a Youtube-ra. Akkor pedig már a marketingesek se fogják törni magukat, hogy nyúlfarknyi reklámspotokért milliókat fizessenek a tévécsatornáknak, hiszen kifogynak a megcélzott korcsoportból.

"Nah 30% értékes tartalom meg van a televizióban is." - Ez még akkor is jelentős túlzás, ha az összes csatornára vetítjük ki (a Reteklub meg a Trévé2 esetében meg abszolút nem áll, gondolj csak bele, hogy milyen elképesztő hígfosokat adnak délelőttönként "közvetlen ajánlat" meg hasonló címeken, illetve késő este "ezo.tv", "telejósda" stb. címen), hiszen még az (általam amúgy kedvelt) Discovery, DoQ, Spektrum hármason is adnak azért elég sok töltelékműsort (pedig azok elvileg direkt a művelődésre/ismeretterjesztésre gyúrnak rá). Ráadásul az elviselhető/érdekes műsorokat még az ilyen helyeken is inkább hülye időpontokban mintsem főműsoridőben adják, illetve ha a nap bármely szakaszában leülök a tévé elé és odakapcsolok, nagyobb eséllyel adnak valami olyat, amit nem akarok nézni, mint olyat, amit igen. És a jó műsorok aránya már évek óta elég rossz, ami akárhogy is, de csak felgyorsítja az egész platform elnéptelenedését.
süti beállítások módosítása