Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Feltétel nélküli kapituláció

2017. július 26. - Toadwart66

4eqrfngomjcrssky6l2k3g_r.jpgA  legnagyobb zsák meg a foltjai

A helyzet az, hogy az előttünk álló kampányban nekünk elsősorban a külső erőkkel szemben kell helytállnunk, Soros maffiahálózatával és a brüsszeli bürokratákkal szemben kell állnunk a sarat, meg az általuk működtetett médiával kell megküzdeni a következő kilenc hónapban.” (Orbán Viktor, 2017)

A hála örömkönnyei gördülnek le az igaz, becsületes emberek arcán, midőn váratlanul szembesültek azzal a boldog hírrel, miszerint egészen Bicskéig meghosszabbítják a Vál-völgyi Kisvasutat. Immár elhárultak a leküzdhetetlennek tűnő akadályok a grandiózus terv elől. A nem is olyan távoli jövőben, nemes lelkű nők és férfiak ezrei tehetik meg könnyedén az utat oda-vissza, Bicskétől akár Lovasberényig. Ha kedvük tartja, napjában akár többször is.

Ilyen hatalmas előrelépést az emberiség utoljára az Amerikai Egyesült Államok első transzkontinentális vasútvonalának megépítésekor tapasztalhatott, de ott nagyrészt csupán a prérit kellett átszelni, és nem az ismeretlen veszélyekkel és tulajdoni viszonyokkal teli, zord Vál-völgyet.

Az eleinte lehetetlennek és értelmetlennek tűnő vállalkozás végre testet ölthet. Teljesen hiábavaló volt a rengeteg gáncsoskodás, áskálódás, hazaárulás. Immár jól körvonalazódik a Gdansk mh. – Puskás Akadémia mh. – Trieszt mh. útvonal terve. Mindez egy költségtakarékos, praktikus, keskeny nyomtávú vasútvonalon. Ennek gondolatától a visszafogott meghatódottság hevesen rázkódó zokogásba vált át. Mily közelinek tűnik ezek után akár a Hold elérése is. Ráadásul Felcsút érintésével!

Hála! Mindössze négy, nyomorult karakter és mégis mennyi mindent kifejezhet. Köszönetet, örömet, boldogságot, hitet, reményt, rajongást. A történelem menetét és a fejlődést nem lehet sem megállítani, sem visszafordítani. A Bicske és Lovasberény között közlekedő szerelvényeket ezzel szemben könnyedén.

Nincs annál magasztosabb látvány, mint amikor a Szúnyogpuszta felől érkező vad szellő felborzolja az izgalmakra vágyó, büszke kalandorok hajkoronáját. Lehet-e annál bizsergetőbb érzés, mint elsuhanni ismeretlen tájak, egzotikus nevű települések mellett? Mi tehetné teljesebbé valakinek az életét, mint az, amint a távoli horizonton megpillanthatja Jászberény kéklő körvonalait?

Szárazföld! – kiáltott fel boldogan 1492. október 12-én Kolumbusz Kristóf egyik matróza. A Vál-völgyi Kisvasúton utazóknak mindvégig ebben az élményben lehet részük, ha kitekintenek a vasúti szerelvényekből.

Egyes külföldről fizetett, aljas hazaárulók azt állítják, miszerint Orbán Viktor felelőtlenül szór ki milliárdokat a lehúzott vonatablakon, a Vál-völgyi Kisvasút fejlesztésére. Tisztában vannak ezek a gátlástalan hazudozók azzal, hogy milyen tömérdek pénzt emészt fel csupán egy év alatt az Egyesült Államok űrkutatási programja? Megkérdezték-e ezek a gátlástalan brigantik valaha azt, vajon miért nem szállítanak az űrsiklók naponta legalább 100-120 utast a világűrbe? Érdekli őket az, havonta hány műholdat állítanak Föld körüli pályára ezek a méregdrága járművek és mi az oka annak, hogy ilyen keveset? Valószínűleg nem. Ilyesmire ugyanis nem kaptak megbízást felbujtóiktól.

Azzal is nemtelenül vádolják a miniszterelnököt, hogy csupán az önmaga szórakoztatására vágott bele a kisvasút építésébe. Ezt a légből kapott állítást könnyedén meg lehet cáfolni azzal, hogy ezen a vasúton nem csak Orbán Viktor utazhat. Sőt! Az lenne jó, ha utazna is rajta valaki. Azt sem firtatja senki a külföldi bérencek közül, vajon miért akadályozzák meg Soros György magyarországi szervezetei azt, hogy minél több utas élvezhesse egy izgalmas kirándulás örömeit. Egyesek még attól a gaztettől sem riadtak vissza, hogy a szerelvények elé vessék magukat jó dolgukban. Ha pedig az véletlenül áthajt rajtuk, akkor persze rögtön meghalnak.

Van az amerikai kormányban legalább egy, nyomorult, az űrkutatás fejlesztéséért felelős kormánybiztos? Természetesen nincs! Magyarországon legalább akad valaki, aki valami hasonlót végez. Mégpedig nem más, mint Tessely Zoltán, az Etyek, valamint a Szent László- és Váli-völgy területfejlesztéséért felelős miniszterelnöki biztos.

Az elképesztő hazugságok terjesztőit talán még az is zavarná, ha Felcsút és Alcsútdoboz között többsávos autópálya épülne. Az illetők megnyugodhatnak. Valószínűleg bőven lesz rá alkalmuk, hogy emiatt acsarkodjanak.

Felcsút székesfőközség adta a hazának a két legnagyobb magyart, azaz Orbán Viktort és Mészáros Lőrincet. Ezzel az állítással nem nagyon ajánlatos mostanában vitába szállni. A gázszerelőből lett tehetséges vállalkozó csendes belenyugvással tűri még azt is, hogy 2014 óta exponenciális mértékben nő a vagyona. Ha a láza vagy a testsúlya emelkedne ilyen mértékben, már rég elpusztult volna. Mindezek dacára ő továbbra is rendíthetetlenül gyarapszik.

Orbán Viktor állítása szerint, mindössze kilenc hónap áll rendelkezésre arra, hogy a magyar sajtó megtisztuljon a rendkívül kártékony, felforgató, nemzetellenes igazságoktól. Nem sok idő áll tehát rendelkezésre arra, hogy a kormány megfékezze a kormányellenes hírek terjesztőit, valamint Andy Vajna elindítson még pár tucat érdekfeszítő, független tévécsatornát. Arra is feltétlenül szükség van, hogy Mészáros Lőrinc felvásárolja a magyarországi papírgyárakat és a minden irányból támadó, ellenséges szervereket.

Ilyen körülmények között minden késlekedés és engedékenység végzetes lehet.

Meg kell szervezni a sajtó irányítását. A harc most a sajtó területére tevődik át.” (Rákosi Mátyás, 1945)

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr3312691471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása