Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Nullák országlása

2018. december 18. - Tölgyes Péter

Papp Dániel, a hírhamisító néven elhíresült, mára a kö(ps)ztévé alapítvány megbízott vezérigazgatójává avanzsált fideszes médiafőtiszt felháborodottan nyilatkozott az ellenzéki országgyűlési képviselők „gerilla” akciójáról. Szerinte „visszaéltek hatalmukkal és zaklatták a kollégáit”.

Jellemző az egész rohadt, velejéig romlott rendszerre és gerinctelen kiszolgálóira még a megfogalmazás is: „visszaéltek a hatalmukkal”. Mint ahogy az is jellemző rá, hogy a szolgaian bólogató mikrofonállványok reneszánsza miatt senki nem kérdez vissza rá: ugyan, nevesítené már, miben nyilvánult meg ez a hatalommal történő visszaélés?!

Egyáltalán, van valaki, aki példákkal alátámasztva szemléltetni tudná, hogy ma az ellenzéki képviselőknek bármiféle hatalom van a kezükben? Azt leszámítva, hogy az országgyűlés elnökének terrorja közepette joguk van elmondani a meghallgatásra garantáltan nem találó véleményüket, továbbá hogy részt vehetnek a minimális eséllyel sem kecsegtető szavazási paródiában, semmilyen lehetőséget nem kapnak arra, hogy legkevesebb két és fél millió konkrét választójuk érdekeit bármilyen formában eredményesen képviseljék. Mindeközben „jogukban áll” – ha már nem hallgatnak… - kitenniük magukat a szóbeli megaláztatáson túl a véleményük elfojtását célzó, pocsék falusi tanító módjára alkalmazott gyerekes, mégis oly bosszantó pénzbüntetéseknek és egyéb szankcióknak, a kormánymédia mindennapos gyalázkodásának, a Gyurcsányra kihegyezett (nem kevesük által változó mértékben, de máig támogatott) karaktergyilkosság enyhébb megjelenési formáinak és annak a működő demokráciában nem érzékelhető tömeggyűlöletnek, amelyik a kormánypártiak táborából csak úgy árad ebben a szegény-szerencsétlen országban.

Mindeközben Papp Dániel elhallgatja, hogy noha feljelentést tett birtokháborítás miatt, előtte másfél napon át nem válaszolt, nem reagált a képviselők telefonhívásaira és üzeneteire, és hogy az eszébe sem jut: ha egy normális országban bármilyen okból több, mint tíz országgyűlési képviselő érkezik egy közintézménybe, a vezetőnek kutya kötelessége fogadnia őket. Hogy személyesen tudja meg, miért jöttek, miben és hogyan segítheti őket közfeladatuk ellátásában. No persze, tudhattuk volna, hogy a keresztény erkölcsről és az illemről előszeretettel pap/p/oló rendszerben ilyesmi ellenzékieknek nem jár ki, miközben a hatalomközeliek köreiben javában dívik a dzsentrikort idéző urambátyámozás és a velejáró urizálás, akárcsak a körhöz nem tartozók lenézése, semmibe vétele

Adódik a kérdés: ki is élt vissza a hatalmával? Ki bánt úgy az ellenzéki képviselőkkel, mintha bűnözők lennének? Ki különíttette el őket – eleve megakadályozva, hogy a vezérigazgató bármely kollégájával akár csak a folyosón összefuthassanak -, ki gátolta meg őket a munkavégzésükben? Ki nem tanúsított törvénykövető magatartást?

Hallom a választ: Papp Dániel. Pedig ez csak részigazság. Papp Dániel egy nagy nulla. Orbán Viktor mocskos rendszere csupa ilyen nagy nullából áll. Nulla erkölcs, nulla emberség, nulla becsület. A sor élén a maga 1-es sorszámával természetesen a kedves vezető „magasodik” - és persze 2-es nincs az egész világon... Valójában az ő egész rendszere az, amelyik évek óta visszaél a hatalmával, sőt, törvények sorát felülírva szinte korlátlanná tette a választók, a közérdek szolgálatához rá bízott „közhatalmat”.

Kizárólag önös érdekeket célzó önkénnyé silányítva azt.

Még valami. Remélem, a szerfölött sok kisebb-nagyobb nulla tisztában van azzal, hogy amikor majd az igazságszolgáltatás előtt kell felelnie mindazon bűntettekért, amelyet személyében vagy a rendszer aktív részeként elkövetett, nem hivatkozhat arra, hogy: parancsra tette. Mert az 1-es a nullák nélkül semmire sem ment volna. És fordítva.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr5714498328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buchhalter 2018.12.18. 18:00:04

@nemecsekerno_007: marha nagy vállalkozó lehetsz ,ha minden bloggban ott víritasz éjjel-nappal.Kis hazug szennyláda vagy.Párizsban meghalt 8 ember a tűntetések alatt.Veled is előfordulhat hamarosan valami.Persze ,szerinted nem.

Buchhalter 2018.12.18. 18:01:11

@röf: a folyton visító röf? Te hülye,igénytelen orbábseggtúró dagadék.

Quadanium 2018.12.18. 18:08:26

Hallottátok, hogy Szélt és Hadházyt hétfőn kirúgták a TV-ből? Állítólag nem voltak jó bemondónak.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.12.18. 18:09:46

@röf: közfeladatot láttak el, és ez ellen nem érv, hogy te milyen idióta, szubjektív hülyeségekben hiszel róluk.

Etniez 2018.12.18. 18:10:16

@Buchhalter: el ne hidd, amit ezek a trollok itt összehordanak neked.
Mind Rogán által irányított biorobot.

abcdefghijklmm (törölt) 2018.12.18. 18:19:35

@Brendel Mátyás: Mi van, Matyi? Elővetted újra ezt a nevet? Nem kellett volna. Mindenki tudja már, hogy a math0 meg az a macskás balfasz is téged takar.

Nagykörúton túli magyar 2018.12.18. 18:29:43

Beengedték őket? Bementek?
Be.

Elmondhatták a kamerák előtt, amit akartak?
El.

Akkor köszönjük, hogy itt voltak, viszlát!

Eddig tartott a hatalmuk. Igen, hatalmuk, mert pl. én, csak egy az adófizetőként ezt nem tehetném meg.

Tovább maradtak?
Igen. A saját, és mások testi épségét is veszélyeztetve. Nem kidobni kellett volna őket, hanem bilincsbe verni, itt történt a mulasztás a rendőrök részéről, ezt lehetnem max. vizsgálgatni.

nemecsekerno_007 2018.12.18. 18:37:04

@Buchhalter: "Párizsban meghalt 8 ember a tűntetések alatt.Veled is előfordulhat hamarosan valami.Persze ,szerinted nem..."

Hát az bárkivel előfordulhat, de veled nagyobb eséllyel. Te vagy olyan izgága...

Tölgyes Péter 2018.12.18. 18:47:14

@abcdefghijklmm: Ha mindenki tudja, miért ne használhatná a saját nevét? Amúgy a tiéd mennyivel jobb? És miért van két m a végén, mn helyett?? Jajj, kímélj meg attól, hogy válaszolsz...

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2018.12.18. 18:57:30

@Szél Bernadett börtönben van már?: Ők nem közönséges adófizetők, hanem KÉPVISELŐK, akik törvény adta joguknál fogva hivatalos személyként ELLENŐRIZHETNEK bármely (értsd bármely) közüzemet. Nem bemehetnek, nem elmondhatják amit akarnak, hanem hivatalos személyként ELLENŐRIZHETNEK. Ebben erőszakkal megakadályozni őket, pedig HIVATALOS SZEMÉLY ELLENI ERŐSZAK. Azzal, h a rendőrség asszisztált ahhoz, h a képviselőket erőszakkal akadályozzák közfeladatuk ellátásában, pedig nyilvánvalóvá tették, h Magyarországon nincs többé jogállam.

Tölgyes Péter 2018.12.18. 19:09:32

@Szél Bernadett börtönben van már?: Jól figyelj, mert csak egyszer mondom el, ha megérted, jó, ha nem, az is. A parlamenti képviselők jogállásáról szóló törvény sem az egyes, hozzád hasonlóan hibbant állampolgárok, de még csak nem is a zord - jól érzékelhetően felbátorított - biztonsági örökre bízza annak megítélését, ki és miként korlátozhatja a képviselők közfeladat-ellátását.

A saját testi épségüket normális országban nem veszélyeztették volna azzal, ha tovább maradnak, mert - jajj, te kis feledékeny - azt mintha elkerülte volna a figyelmedet, hogy senkivel nem tudtak érdemben beszélni, így aztán az, hogy egy kicsit bohóckodva az ő ténykedésüket nem biztos, hogy szabályosan rögzítő kamerák egyike beolvasták a szöveget, még véletlenül sem jelentett semmiféle biztosítékot arra, hogy az valamikor is adásba megy majd.

Maguk is inkább egyfajta időelütésnek szánták, merthogy gyakorlatilag egy teljes napon át senki sem foglalkozott velük - ami kifejezetten törvénybe ütköző. A képviselőket ugyanis állami intézményekben segíteni kell feladataik ellátásában. Ezt a vezérigazgató elmulasztotta, noha többször is keresték őt és sms-eket is küldtek neki.

Ajánlom továbbá szíves figyelmedbe, hogy a képviselőt a rendőr SEM dobhatja ki sehonnan, még akkor sem, ha bűncselekményen kapná őket, viszont felszólíthatja őket az objektum elhagyására és az intézkedéséhez utasítást kérhet a felettesétől, akinek egyeztetnie kell az ügyészséggel. Persze mindez csak akkor jelent neked valamit, ha már hallottál a mentelmi jogról.

Nem feltételezem, hogy bármi empátia szorult beléd, ezért pusztán azt a helyzetet vázolom, mekkora balhét vágnátok ki, ha mondjuk baloldali kormány lenne, és a fideszes képviselőkkel bántak volna úgy, mintha bűnözők lennének, és mintha nem létezne a mentelmi jog, amely még köztörvényes bűncselekmény esetén is csak akkor bocsátja az igazságszolgáltatás rendelkezésére a képviselőt, ha vagy ő lemond mentelmi jogáról vagy az országgyűlés felfüggeszti azt.

Márpedig ha arra precedenst teremt bárki, hogy ellenzéki képviselőkre más törvényeket alkalmaznak, az máris a demokratikus berendezkedés megszüntetésének és a diktatúrának a jele.

Ha te annak vagy a híve, költözz át Oroszországba, Belaruszba, Észak-Koreába - csak itt ne rontsd tovább a levegőt.

seepheerd 2018.12.18. 19:20:39

@Tölgyes Péter: Agyatlan baromnak magyarázhatod, Péter... szimpla kis trollocskák ezek itt. Maguk sem fogják föl ésszel azt, hogy mit védenek. Ezek '44-ben nyilas hordának épp megfeleltek volna.

2018.12.18. 19:32:09

Fönn is ugyanilyenek. Másban a szálkát is, önmagukban a gerendát se.

abcdefghijklmm (törölt) 2018.12.18. 19:40:47

@Tölgyes Péter: Nem kíméllek! :-)
Ha én Kovács Jánost írnék be, akkor az lenne a saját nevem? Vagy mi?

2018.12.18. 19:43:10

Remélem, a szerfölött sok kisebb-nagyobb nulla tisztában van azzal, hogy amikor majd az igazságszolgáltatás előtt kell felelnie mindazon bűntettekért, amelyet személyében vagy a rendszer aktív részeként elkövetett, nem hivatkozhat arra, hogy: parancsra tette.

Arra fognak hivatkozni, hogy "ők ezt nem tudták" és "jót akartak".

odod94 2018.12.18. 19:43:55

Egy megjegyzés. A TV székházban lévő "biztonsági őrök" az FBŐ (Fegyveres Biztonsági Őrség) tagjai. Feladatai között szerepel a kiemelt objektumok védelme, mint amilyen a TV székház is. A rendőrséghez és a katonasághoz hasonló jogkörökkel rendelkeznek.
Ők is hivatalos személynek minősülnek, nagyon más kategória, mint a Tescoban lófráló nyugdíjkiegészítésért dolgozó biztonsági őr.
Nem tudom, hogy a képviselők nem ismerik-e az őrök jogállását (ez a szomorúbb eset), vagy pedig csupán a hangulatkeltés céljából fokozzák le a szerepüket. Ha a rendőröknek rontottak volna neki ilyen vehemenciával Hadházy vagy Varju képviselő urak, teljesen más lenne a közvélemény megítélése az esetről. Pedig jogilag nagyon hasonló kategória a kettő.

iovialis 2018.12.18. 19:52:25

@rallus: Sorsverte nemzetünknek az az egyetlen szerencséje, hogy a kormánypárthy képviselők ezzel szemben a sztratoszféráig emelték-emelik a politikusok tekintélyét... Mert hová lennénk enélkül.
Egy kezemen meg tudnám számolni azokat, akiket -szigorúan erkölcsi kritériumok alapján- hajlandó lennék beengedni a lakásomba. És nem is elsősorban attól félnék, hogy ha elkéredzkednek az illemhelyre, kilopják az izzót a lámpából (bár ilyenek is vannak köztük), hanem attól a morális nihiltől, ami sugározni tud belőlük.

Nos, Maga nem így gondolja, 1-1, és ez rendben is van, magánügyünk. De hogy a szavazata többet ér, mint az enyém, az egyáltalán nem tisztességes dolog. És ezt senki nem vitathatja, aki azt hirdeti, hogy a jelenlegi berendezkedésünk "demokratikus". (Megsúgom, ebből a szempontból a választási rendszerünk nem felel meg még a "Kalaptörvény" nevű alkotmánypótléknak sem.)

Tölgyes Péter 2018.12.18. 20:07:54

@abcdefghijklmm: Te azt írsz be, amit akarsz, a kutyát sem érdekli, ki vagy azon túl, hogy összevissza zagyválsz. Brendel ismert újságíró, blogger, úgyhogy ő nyugodtan kiírhatja a valódi nevét, ha úgy tartja aktuálisnak. Én is újságíró voltam, és a Facebookon soha nem is voltam más néven, mint a sajátomon. Csak akkor használnék másik nicket, ha valamiért kitiltanának. Mielőtt elfeledkeznél róla, te kötöttél bele Brendelbe, én csak arra reagáltam.

Tölgyes Péter 2018.12.18. 20:10:26

@Korunk egyik legnagyobb gondolkodója: Arra hivatkoznak, amire akarnak. A "parancsra tettem" Nürnbergben sem segített, nálunk sem fog. Annak, amit ezek a szarháziak az országgal műveltek, nemzetközi következményei vannak, nem is ártana, ha nemzetközi bíróság ítélkezne a politikus bűnözők - bűnöző politikusok felett, már ha erre meg lehet találni a jogi lehetőséget.

iovialis 2018.12.18. 20:15:13

@odod94: Egy megjegyzés tőlem is. Az FBŐ (a korábban "Iparőrség"-ként is nevezett testület) szerintem egyenruhás. És valóban megkülönböztetendő a mindenféle polgári tulajdonú őrző-védő cégektől, a jogosítványaik (és kötelességeik!) is mások. Ettől függetlenül nincs joguk a mentelmi joggal rendelkező személyek tettleges inzultálására, ha ilyesmit követnek el, az letöltendő szabadságvesztéssel szankcionált, esetünkben csoportosan és felfegyverkezve elkövetett bűncselekmény. (Az FBŐ alkalmasságija épp ezért alighanem a legszigorúbb, tipikusan nem szabadidős futballhuligánokból válogatják az állományt. Fegyelmezett és mérlegelni képes profik, nem fegyver- és hatalommániás félbolondok. A szabályismeretük sem egy másfél órás eligazításon alapul, amit a munkábalépéskor kapnak...)
Az FBŐ (minden más rendfenntartó céghez hasonlóan) alárendelt a rendőrséghez képest, tehát számos intézkedési jogkört, illetve kényszerítő módszert kénytelenek nélkülözni. Valamint, ha rendőrök is jelen vannak, nekik KELL intézkedni - amennyiben nem érzik indokoltnak, úgy a náluk csekélyebb hatáskörű biztonsági személyzet sem érezheti annak.
Remélem, tágítottam némiképp a látókörét.

Tölgyes Péter 2018.12.18. 20:18:52

@odod94: Baromi nagy tévedésben vagy. Magyarországon egyetlen civil biztonsági szolgálatot sem illet meg ugyanolyan jogkör, mint a rendőrséget vagy a katonaságot, azon egyszerű oknál fogva, hogy minden új, kiemelt jogkörrel kiemelt fegyveres szervezet létrehozásához parlamenti hozzájárulás szükséges, és a kiemelt jogosítványokat magántulajdonú szervezet nem kaphatja meg. Úgyhogy nem volt mit tudniuk a képviselőknek, ha ilyen kiemelt jogosítvánnyal rendelkezne a Fegyveres Biztonsági Szolgálat, arról viszont tudnának, mert csakis az ő tudtukkal és beleegyezésükkel kaphatta volna meg ezen jogköröket.

Még valami. Te azt hiszel el, amit akarsz, de a Facebookon végig nyomon követhető volt, hogy egyetlen képviselő sem rontott neki a biztonsági őröknek, tehát rendőröknek ugyanúgy nem tudtak volna, nyilván nem is rontottak volna. Varju és Hadházy semmi mást nem akart, csak a törvények betartását: hogy őket mozgásukban ne korlátozzák. Ameddig egy stúdióban adás van, oda nyilván senki nem léphet be engedély nélkül. De az adás kora délelőtt véget ért, attól kezdve a biztonsági őrök már túllépték hatáskörüket, a képviselőket, igazolványuk felmutatása után, be kellett volna engedni.

Az egésznek elejét vette volna Papp vezérigazgató, ha úgy jár el, ahogyan egy normális országban egy állami intézmény vezetője tucatnyi - vagy éppen egy - képviselő érkezésekor eljár. Nehogy erről beszélj, mert akkor nem derülne ki, hogy az agyad helyén a Fidesz-kommunikáció által betáplált sablonok vannak csupán. Bár az sem mentség, ha bebizonyítod, hogy saját magadtól vagy ennyire elvakult.

iovialis 2018.12.18. 20:21:04

@odod94: Jah, és azért megnézném azt a felvételt, a képviselők miként "rontottak neki az őrségnek"... A kokainfogyasztástól a pedofíliáig mondtak már mindent rájuk, de az eddig nem szerepelt a hírekben, hogy pl. a képviselő asszony nekiállt megverni a jelen lévő pribékeket :D
Valószínűbbnek tartom, hogy megérkezett hozzájuk az utasítás a "kidobásra" - a droidok pedig cselekedtek.
Ismétlem, nem csupán jogszerűtlenül, hanem bűncselekményt megvalósítva.

háromperhármas 2018.12.18. 20:21:20

@odod94: A fegyveres biztonsági őrségnek nem az a feladata, hogy az országgyűlési képviselőket távol tartsa egy közintézménytől.

háromperhármas 2018.12.18. 20:23:12

@Tölgyes Péter: "Az egésznek elejét vette volna Papp vezérigazgató, ha úgy jár el, ahogyan egy normális országban egy állami intézmény vezetője tucatnyi - vagy éppen egy - képviselő érkezésekor eljár."
Nos kérem itten van az eb elhantolva.
Nagyon igazad van.

Tölgyes Péter 2018.12.18. 20:23:25

A derék fideszes trollok figyelmébe egy friss jelentés, amely sok mindent érthetőbbé tesz:

Ezekben a percekben értesítették a civilhetes.net németországi (düsseldorfi) tudósítóját az MTVA dolgozói, hogy a tegnapi - az MTVA épületében lezajlott - az ellenzéki képviselők ellen bűncselekményeket elkövetett biztonsági őrség még WC-re sem engedte ki irodáikból az ott dolgozókat illetve azt is megtiltották az MTVA-nál dolgozó újságíróknak, hogy nem adhatnak semmiféle nyilatkozatot az ott tartózkodó ellenzéki képviselőknek. - Az MTVA újságírói úgy vélik, hogy ezeket a biztonsági embereket Pintér Sándor belügyminiszter küldte az intézmény területére. - Amint az már a nyugat-európai hírközlő orgánumok előtt is ismert: a mai naptól a kormánysajtó egyéb szerkesztőségeiben is megerősítik a biztonsági szolgálatot.

Kollár Erzsébet, Düsseldorf (Nordrhein-Westfalen)

Kunhalmi lefejelem az ajtot Ágnes 2018.12.18. 20:36:56

Az ellenzék már kizárolag arra jó, hogy röhögjünk rajtuk. Biztatom öket, csinálják tovább,mert rendkivül jól szorakozunk.

inteligencs elenzeki 2018.12.18. 20:52:04

@Tölgyes Péter:

"ezért pusztán azt a helyzetet vázolom, mekkora balhét vágnátok ki, ha mondjuk baloldali kormány lenne, és a fideszes képviselőkkel bántak volna úgy, mintha bűnözők lennének,"

Na, itt a bibi a kormányon lévő politikusok is követnek el egy két kommunikációs hibát, de ilyen ripacskodásba b.szki ami ott volt, és amin még mindig röhögök, (tényleg, a youtube jól fizetne ezekért, de nem a politikai töltésük miatt.) nyilván nem mentek volna bele.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 20:54:20

@Comte de Gippaud: az ellenzéki képviselők törvényesen jártak el. Orbán csicskásai törvényt sértettek. a kommunikációs hibát is Orbángec követte el, mert millióan látták, és like-olták, osztották. ennyi embert Orbán nem tud elérni a szennymédiájával.

inteligencs elenzeki 2018.12.18. 20:54:55

@nyuuton:

"Egyetertek. iden nem kell szilveszteri musort csinalni eleg lesz csak ha az ellenzeket mutatjak, es mindenki visitva fog rohogni."

Én komolyan fontolgatom hogy letöltöm, aztán megmutatom a ballib haverjaimnak. Aztán mondják el mi a véleményük.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 20:57:26

@Tölgyes Péter: "biztonsági őrség még WC-re sem engedte ki irodáikból az ott dolgozókat "

az Echo TV riportere is ezt mondta, de ő a képviselőkre kente, hogy képviselők nem engedték ki vécére a dolgozókat. agyament barom ez a riporter!

Bárány sajnos ezt a magas labdát nem csapta le.

24.hu/belfold/2018/12/17/tuntetes-ot-pont-echo-tv-barany-balazs/

Nagykörúton túli magyar 2018.12.18. 20:58:47

@Tölgyes Péter: Jó lenne ha tisztában lennél a törvénnyel!!
Senki nem gátolta őket a bejutásban. Ott voltak bent, erről ott van a temérdek live közvetítési anyag. Elég nagy csacskaság lenne ennyi bizonyítékkal szembe menni!!! Amit ráadásul saját maguk készítettek.

"Ajánlom továbbá szíves figyelmedbe, hogy a képviselőt a rendőr SEM dobhatja ki sehonnan, még akkor sem, ha bűncselekményen kapná őket,"
Tudatlanságod határtalan...

74. § (2) A képviselőt csak
a) bűncselekmény elkövetésének tettenérésekor lehet őrizetbe venni, vagy vele szemben más büntetőeljárásjogi kényszerintézkedést alkalmazni,
b) szabálysértés elkövetésének tettenérésekor lehet - ha a szabálysértési őrizet elrendelésének törvényben meghatározott feltételei fennállnak - szabálysértési őrizetbe venni, vagy vele szemben más szabálysértési kényszerintézkedést alkalmazni.

Mérhetetlenül buta vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 21:02:24

@odod94:

" Feladatai között szerepel a kiemelt objektumok védelme, mint amilyen a TV székház is. A rendőrséghez és a katonasághoz hasonló jogkörökkel rendelkeznek."

képviselőket nem dobhatnak ki. azt a rendőrség is csak akkor, ha törvénysértésen kapja rajta. de ilyen nem történt. és nem rendőrök voltak. a rendőröket be se engedték. az is törvénysértés volt.

"Ők is hivatalos személynek minősülnek"

nem is bántotta őket senki fizikailag.

"Ha a rendőröknek rontottak volna neki ilyen vehemenciával"

a képviselők senkire nem támadtak rá, semmi törvénytelent nem csináltak.

a "rárontás" egy hangulatkeltő szó, de olyan tény nincs mögötte, ami törvénysértő lenne.

hivatalos személyt megkérdezni, vele tárgyalni, azt szabad, semmiféle törvény nem tiltja.

inteligencs elenzeki 2018.12.18. 21:02:59

@math0:

"mert millióan látták, és like-olták, osztották."

:))) Már hogy a bánatba ne lájkolnák meg osztanák ? :)) Erről beszélek.
Ágika nekimegy a csukott ajtónak. :))))

Egyszerűen verhetetlen. :)
Egyébként meg: Ebből politikai nyereség, ilyen paródiaszerű ripacskodás mellett nem lesz. Ezt jobb ha most tudatosítjátok magatokban. Ha valakikre valaha is Orbánékat lecserélné a tömeg, az nem ez a bohócsereg lesz.
Sajnálom hogy rossz hírt kellett közölnöm.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 21:03:17

@odod94: emlékeztetnélek egy nagyon egyszerű tényre. vasárnap a biztonsági őrök maguk negedték be a képviselőket az MTVA-ba. ez volt szerinted a "rárontás"?! te Fidióta elmebeteg?!

inteligencs elenzeki 2018.12.18. 21:05:13

Egyébként csak kérdezem, a parlamenti képviselőknek ahhoz is joga van, hogy közintézményben nekirontson egy biztonsági őrnek ?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 21:06:07

@Ellenzéki Tüntető: vice versa. megérdemeltek ti ennél durvábbat is, mert szóltatok ti már ennél durvábbakat is, ne hisztizz!

ez a Fidióta féreg például kecskebaszóknak nevez teljesen ártatlan afrikai embereket, akikről semmit nem tud.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 21:06:56

@Comte de Gippaud: "nekirontson egy biztonsági őrnek "

az MTVA-ban egyetlen képviselő sem rontott neki biztonsági őrnek, amit csináltak, ahhoz joguk volt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 21:08:27

@Comte de Gippaud: engem igazából most nem az érdekel, hogy mi lesz Orbán bukása után. ha majd odaérünk, átmegyünk a hídon. látom, most már azon alkudozol, hogy jó-jó, Orbán bukik, de mi lesz utána?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 21:11:37

@Szél Bernadett börtönben van már?:

"Senki nem gátolta őket a bejutásban. "

az, hogy erőszakkal kidobtak kettőt, az nem elég? egyébként olyan is volt, amikor gátolták őket a bejutásban, zárva voltak a kapuk.

"74. § (2) A képviselőt csak
a) bűncselekmény elkövetésének tettenérésekor lehet őrizetbe venni, vagy vele szemben más büntetőeljárásjogi kényszerintézkedést alkalmazni,
b) szabálysértés elkövetésének tettenérésekor lehet - ha a szabálysértési őrizet elrendelésének törvényben meghatározott feltételei fennállnak - szabálysértési őrizetbe venni, vagy vele szemben más szabálysértési kényszerintézkedést alkalmazni."

ilyet ugye a képviselők nem követtek el. a kidobásuk törvénytelen volt.

ráadásul nem őrizetbe vették őket, mert nem rendőrök voltak. ebből is látszik, hoy biztonsági őrök ilyet akkor se csinálhatnának, ha a képviselők törvényt sértettek volna, de nem is sértettek törvényt.

dulán nem áll meg tehát ennek a jogszabálynak az alkalmazása.

tehát a biztonsági őrök sértették a törvényt.

inteligencs elenzeki 2018.12.18. 21:19:17

@math0:

"az MTVA-ban egyetlen képviselő sem rontott neki biztonsági őrnek, amit csináltak, ahhoz joguk volt."

Tényleg ? Hát erősen nézőponti kérdés, ott a dulakodásnál, pl az egyik biztonsági őr arcán erős fájdalmat véltem felfedezni, (bokánharapták ? :))) ) Szóval ezen lehet vitatkozni. És hidd el, ilyen szempontból q.vára mindegy, hogy a biztonsági őrök többen voltak.

"látom, most már azon alkudozol, hogy jó-jó, Orbán bukik, de mi lesz utána?!"

Alkudozik a f.szom. Amúgy a történelemben egy valami állandó, az a változás . Talán nem vettétek észre, hogy ti lettetek a kifutó széria, a hibás, típusváltással lecserélt termék, (hálistennek) és nem az Orbánék.
Egyenlőre azonban a kormánynak nincs esélyes kihívója.

Brix 2018.12.18. 21:34:31

@Comte de Gippaud: A kifutó szèria èppen Ti vagytok, a Fidesz- elit főkèpp az ötvenesek gyülekezete, míg az új ellenzèk: Jobbik, az Lmp, Momentum - inkább a fiatalabb korosztályokat szólítja meg ès a tagság átlagèletkora is fiatalabb. A lènyeg: jön az új generació ès elsöpri a régi hatalmi elitet. Hiába van egyenlőtlen politikai verseny , a jövőt nem lehet megállítani! A jövő pedig nem az egypárti, autoriter, illiberális rendszerekè, hanem a plurális demokráciákè Európában!

iovialis 2018.12.18. 21:35:09

@math0: Szerintem ne fárassza magát, ezeknek aztán magyarázhat. És még ha meg is értenék: 1. ezt semmi szín alatt nem ismernék be; 2. akkor sem lenne relevanciája, sok-sok éve már, hogy Orbán elültette hívei agyában, hogy ő (és ezálta,l persze, a hívei) törvények felett állnak... Szóval semmi sem számít.
De egyszer ennek is vége lesz, csak remélni lehet, hogy nem polgárháború által. (Bár elképzelni sem tudom, mi kéne ahhoz, hogy említett hívek elfogadják pl. egy majdani választáson elszenvedett vereség érvényességét. Ennyire sikeres indoktrináltság felülírásához ugyan mi lehetne elegendő...?)
Viszont igaz, ha Orbán egyszer elveszít majd egy választást, az eredményhirdetést követő reggelen kb. egymillióval kevesebb szavazója lesz, mint előző nap. Az emberi psziché már csak ilyen.
Türelmesen kivárjuk, és hátha *utána* valami normálisabb következik. Történelmi(bb) távlatban pedig majd ki lesz értékelve úgyis. Arra tippelek, hogy Orbán utólagos percepciója Kádáréhoz hasonlóan megosztó lesz, de annyi különbséggel, hogy megmaradó rajongói sokkal paranoiásabban bálványozzák majd, míg a kritikusai sokkal dühödtebben gyűlölik majd, mint Kádárt az övéi. [N.B.: ez tipikusan a személyi kultusszal kacérkodó politikusok kockázata!]

Nem hiszem, hogy EZ "államférfivé" tesz valakit. Az általa felépített rendszer jelene pedig szintúgy méltatlan efféléhez. Hehe :)

Nagykörúton túli magyar 2018.12.18. 21:42:15

@math0:
"az, hogy erőszakkal kidobtak kettőt, az nem elég? egyébként olyan is volt, amikor gátolták őket a bejutásban, zárva voltak a kapuk."
Nincs összefüggés. Belépésre van jogosultsága. És belépett, ott volt, láttuk.
Utána, az ott tartózkodásra pedig gondolom belső szabályzat van érvényben. A képviselői jogállásról szóló törvényben nincs olyan, hogy rá a belső szabályzat nem érvényes. Ostoba vagy, ha azt hiszed, hogy ha valahova van belépési jogosultságod, akkor az feljogosít arra, hogy ott te bármit csinálj, akár oda is szarhatsz a folyosóra, vagy akár fel is robbanthatod mondjuk Paksot, mert nyomogatod össze-vissza a gombokat ott. :)
Legyen már egy kis eszed legalább.
Beléphet, belépési jogosultsága van, erről van csak szó:
98. § (4): A képviselői igazolvány valamennyi közigazgatási szervhez, valamint a közintézetekhez és közintézményekhez belépésre jogosít.
És belépett. Pont.

arturdent 2018.12.18. 21:43:02

Azért ennél a z előadásnál, több kell egy kormánybuktatáshoz. Egyenlőre sehol nincsenek tömegek, pár ezer ember hőzöng, ha nagyon muszáj szerintem ennek a tömegnek a többszörösét is szembe lehet állítani egy ellen demonstráción. De ha akartok egy jó kis polgárháborút akkor csak rajta... Szánalmas ez az egész. Sokan elfelejtik 2006-ot, ahol a nagy demokraták gumilövedékekkel meg vízágyúval verték szét az embereket. De hidd el sokan nem felejtünk.

Tölgyes Péter 2018.12.18. 21:45:42

@Kunhalmi lefejelem az ajtot Ágnes: Majd fogtok ti kevésbé is jól szórakozni, mindennek eljön az ideje. És ne hidd, hogy sokára.

Tölgyes Péter 2018.12.18. 21:49:00

@nyuuton: Visítsatok, agyatlanok - nehogy eszetekbe jusson, hogy ha az állam törvényt sért, akkor az állampolgár is bátorítást merít magának. És amit ma az ellenzékiekkel megtesznek, azt holnap vetek is - mert túl messze vagytok a tűztől. És egyre több rabszolgára lesz szükségük, mert a gazdaság nemhogy nem robog, elég nagy bajban van. Majd jövőre meglátjátok, amikor már a statisztika nem tudja elfedni a valóságot.

Tölgyes Péter 2018.12.18. 21:53:57

@Szél Bernadett börtönben van már?: Öregem, te a magyar nyelv értelmezésére is képtelen vagy. Ha valakit letartóztatnak, az szerinted azonos azzal, hogy fizikai erőszak alkalmazása után, mint egy csomagot, kihajítják az épületből? Olvasgasd csak a törvényeket - már ha nem valaki más olvas neked... -, például a mentelmi jog környékén, abból megtudod, milyen eszközöket alkalmazhat a rendőrség országgyűlési képviselőkkel szemben.

A "mérhetetlenül buta vagy" kifejezést rosszul írtad, mert egyes szám első személyben kellett volna fogalmaznod. Meg is tetted volna, ha nem lennél olyan mérhetetlenül buta.

Tölgyes Péter 2018.12.18. 21:57:41

@Szél Bernadett börtönben van már?: A videót a feltöltője eltávolította, próbálkozz vele másutt.

Tölgyes Péter 2018.12.18. 22:02:39

@Szél Bernadett börtönben van már?: Tényleg? Aki a kerítésen mászott át - például Mesterházy Attila, egyszer Hadházy is -, mert nem engedték be, az is belépett?

Ejnye, te meg beleléptél, tudod mibe. Nem tudod? Pedig érezned kellene, ha a szaglásod működik, ha már nem látsz, nem hallasz, csak "utasításra".

Nagykörúton túli magyar 2018.12.18. 22:03:15

@Tölgyes Péter:
"Majd fogtok ti kevésbé is jól szórakozni, mindennek eljön az ideje. És ne hidd, hogy sokára. "
Jah, hamarosan. Gondolom arra célzol, hogy holnap megint nem tudok időben hazaérni a vonulgató párszázas csorda miatt. Na, az tényleg cseppet sem szórakoztató már napok óta.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 22:04:52

@arturdent: akkora tömeg van, mint 2006-ban. csak ez nem csőcselék, nem gyújtja fel a székházat, az autókat, és nem tankkal megy a rendőröknek. nem felejtjük Orbán csőcselékét4

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 22:07:25

@Szél Bernadett börtönben van már?: ha a képviselőknek egy épületbe van belépési engedélye, akkor egyrészt azon az épületen belül is szabadon mozoghatnak. továbbá, onnan nem dobhatják ki őket. a képviselők belső sabályzatot sem sértettek, nem szartak az asztalra,

egyébként a belső szabályzatot többszöri kérésre sem adták ki nekik.

Kunhalmi Nelymar 2018.12.18. 22:09:30

Még egy intézedő rendőr sem mehet be akármikor akárhová, miért kellene egy képviselőt előnyben részesíteni?

"több, mint tíz országgyűlési képviselő érkezik egy közintézménybe, a vezetőnek kutya kötelessége fogadnia őket."

A "kutya kötelesség" nem törvény. Emlékezzünk a régi jó liberó mentalíitásra: ha akarsz tőlem valamit, mutass rá egy törvényt.

Kunhalmi Nelymar 2018.12.18. 22:10:31

@math0: "akkora tömeg van"

Hol? Még az ATV is Columbót ad.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 22:12:46

@Szél Bernadett börtönben van már?: a belépésre jogosultság nyilván nem azt jelenti, hogy a forgóajtón bemehet, és a másik oldalon azonnal ki is dobják, hanem azt, hogy az épületben is körülnézhet, és szabadon bejárása van mindenhova.

Tölgyes Péter 2018.12.18. 22:13:37

@arturdent: Marha nagy ízben teszek arra, mit felejtetek és mit nem, hiszen a hozzászólásod egésze azt jelzi, hogy vagy a Hősök terén szoktál éjszakázni, vagy birkózósz@rt reggelizni. Szeretem, amikor ennyire felszívja valaki magát. Ami a vízágyúkat illeti, ha nem tudnád, Orbánék is készenlétbe helyeztették, sőt, tankokat is vezényeltek a közelbe; más kérdés, hogy mínusz tízben a vízágyú vajmi nehezen üzemeltethető.

Azt sem mesélték el neked azok, akik ott voltak a téren, hogy felvételek igazolják: a Fidesz szándékosan nyomta rá a békés tömeget a rendőrökre, egyfajta élő pajzsként használva őket. Másrészt a rendőrség többször is bemondta, műveleti területté alakította a teret, gyengébbek kedvéért azzal is kiegészítette, ez mivel jár, és felszólított mindenkit, hagyja el a teret.

Azt tudod, hogy az Orbánék feltüzelte, flaszterdobáló gyújtogató - egyáltalán nem békés - széljobbos magnak sokkal kevesebb sérültje volt, mint a rendőrségnek? Hát azt, hogy a történtek után Nyitray András fideszes képviselő azért támadta a Parlamentben a belügyminisztert és Gyurcsányt (!), miért tiltották meg az éles fegyver használatát, amikor ilyen esetekben a köz védelmében eljáró rendőr élete a legfontosabb?

Bár kínosan vigyázok arra, hogy milyen linkeket töltök fel, ezúttal a kedvedért a te szád íze szerinti bizonyítékot csatolok, hátha kiderül, mégsem a Hősök terén éjszakázol...

kuruc.info/r/7/74812/

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 22:13:55

@Kunhalmi Neymar:

"Képviselői igazolványa belépésre jogosítja valamennyi államigazgatási szervhez, közintézethez, közintézményhez, valamint - a hatáskörrel rendelkező miniszter által szabályozott módon - a Magyar Honvédség, a nemzetbiztonsági szolgálatok, a rendvédelmi szervek működésére szolgáló területre. (Já. tv. 8. § (4) bek.) "

www.parlament.hu/fotitkar/kepv/ogy_kepv.htm

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 22:16:11

@iovialis: nem nekik szól a vita, tudod jól.

Nagykörúton túli magyar 2018.12.18. 22:16:56

@Tölgyes Péter:
"Tényleg? Aki a kerítésen mászott át - például Mesterházy Attila, egyszer Hadházy is -, mert nem engedték be, az is belépett? "
Gondolom lezárták az épületet (lehet automatikusan), amikor hamis tűzriadót csináltak a tisztelt képviselők. Mert ahhoz is joguk volt, ugyebár.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 22:18:02

@Comte de Gippaud:

"ott a dulakodásnál, pl"

link? felvétel? óa, perc, másodperc?! hasból hazudni bárki tud.

"Talán nem vettétek észre, hogy ti lettetek a kifutó széria"

nem, ti vagytok, és kurvára nagyot fogtok bukni, meg fog utlni titeket a nép jó időre.

Tölgyes Péter 2018.12.18. 22:18:18

@Kunhalmi Neymar: Látom, annyi eszed van, mint egy zárlatos bakkecskének. Az intézkedő rendőr jogállamban bárhová bemehet, közintézménybe, mint a köztévé, garantáltan. Más kérdés, hogy mivel a jelek szerint éppen Pintér küldte oda a fegyveres biztonsági őröket, a rendőrök nem mertek még csak be sem menni addig, ameddig a jegyzőnő, nyilvánvalóan a vezérigazgatót előre értesítve oda nem küldött rendőröket, hogy foganatosítsák a törvénytelen végzését - amelyért egyébként felelnie kell.

Nagykörúton túli magyar 2018.12.18. 22:24:27

@math0: Nem gyújtogattak, sőt inkább ők oltották el (akár lábbal is) a szoclib diktatúra terrorosztagának (terrorosztag bizony, mivel ugye bebizonyosodott, hogy rendőrök nem lehettek, hiszen nem voltak azonosítószámaik) gyújtóbombáit, amik össze-vissza repkedtek az utcákon, felgyújtva szinte az egész várost.
youtu.be/Lb9YI8Odxks?t=350

Tölgyes Péter 2018.12.18. 22:32:23

@Kunhalmi Neymar: Még az ATV is Columbót ad - már ebben a megfogalmazásban is benne van, hogy fogalmad sincs az egészről (a tüntetéseket valamennyi médium stream közvetíti).

Tölgyes Péter 2018.12.18. 22:32:54

@Szél Bernadett börtönben van már?: Megint kevered a szezont a fazonnal. Tegnap nap közben szó sem volt a jobbikos képviselő által generált tűzriadóról. Rosszak az információid, mondd meg nekik, a neten fenn van az egész nap facebookos közvetítése, például Ujhelyi István képviselő oldalán.

Nagykörúton túli magyar 2018.12.18. 22:56:48

@Tölgyes Péter:
Nem, nem volt tűzriadó, igen, biztos így van.
Kunhalmit meg ajtókkal, szekrényekkel verték, jelenleg is kómában van.
Hadházyt állítólag meg is ölték. Kétszer is.

Kunhalmi Nelymar 2018.12.18. 23:08:31

@math0: "a 2006-os pár százas csorda nem zavart? az még autókat is gyújtogatott."

Engem nagyon zavart. Bemelegítésül ott kellett volna pofán csapni őket a tonfával. Az még jobban zavart, hogy utána az akkori kormány fellelkesült hívei tüntetőknek hívta ezt a csürhét. Persze csakis azért, hogy mutogatni lehessen rájuk. Hát most lehet mutogatni a karácsonyfa és a szánkók elleni demokratikus önvédelmet.

"Képviselői igazolványa belépésre jogosítja valamennyi államigazgatási szervhez, ..."

Na és? Be is léphettek. De a belépésre való jogosultság nem azonos azzal, hogy benyitogat mindenhová, meg azt csinál, amit akar. Magadnál vagy?

@Tölgyes Péter: "Az intézkedő rendőr jogállamban bárhová bemehet"

Oké, de erre szabad később hivatkoznunk? Merthogy én eddig úgy tudtam, hogy még a lakásomba is akkor jöhet be, ha én beinvitálom, vagy házkutatásra van engedélye, vagy azonnali intézkedésre van szükség, de akkor utána el kell számolnia vele a parancsnokai előtt, és hét példányban kell jelentést írnia a történetről, számolva a magánlaksértés és a jogkörrel való visszaélés miatti panasz lehetőségével. Az intézkedő rendőr PONT jogállamban nem mehet be akárhová, nem ezt akartad írni?

Kunhalmi Nelymar 2018.12.18. 23:10:15

@Tölgyes Péter: "a tüntetéseket valamennyi médium stream közvetíti"

Gondolom, a közvetítés telefonjaik elé szögezi a dolgozók százezreit.

Orbán veje 2018.12.18. 23:14:10

@Tölgyes Péter: Kár ennyi energiát vesztegetni a hazug fidesztrollokra. Számukra az igazság, a tények, a demokrácia semmit sem jelent. Egyetlen feladatuk a tolvaj orbáni diktatúra szolgálata. Legjobb lenne kivágni őket, hiszen nem érvelnek, vitatkoznak, más álláspontot képviselnek, hanem szimplán hazudnak. Mint a gazdájuk.

Tölgyes Péter 2018.12.18. 23:18:54

@Szél Bernadett börtönben van már?: A tűzriadó előző este volt, tehát tegnap nap közben nem azért nem engedték be Mesterházyt, Hadházyt - de ismételgesd saját ostobaságod bizonyítékait.

Tölgyes Péter 2018.12.18. 23:25:39

@Kunhalmi Neymar: Iszonyú turmixgép működik a nyakadon lévő golyóban. Először is, nem véletlenül tettem hozzá, hogy állami és közintézménybe mehet be garantáltan. Aztán meg, ha tudnád, mit jelent az, hogy intézkedő rendőr, eggyel kevesebb böfögésre kellene reagálnom. Adott esetben közintézményben történt jogsértés és mentelmi joggal rendelkező képviselők hívtak többször is rendőrt. A tévészékház előtt, az utcán is megkérte az egyikük az oda érkezett járőrt, menjen be, mert sérelem érte a társait. A felvételen jól látszik, hogy beszél a biztonsági őrökkel, aztán tanácstalanul széttárja a karját: nincs hatásköre benn.

Ami egy vicc. A privát biztonsági szolgálat tagjai, legyenek akár a legmagasabb minősítésű ilyen cég alkalmazottai is, kötelesek a rendőri intézkedésnek alávetni magukat.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 23:26:53

@Kunhalmi Neymar:

" De a belépésre való jogosultság nem azonos azzal, hogy benyitogat mindenhová, meg azt csinál, amit akar."

de azt jelenti, hogy bemehet mindenhova, és azt csinál, amit akar, természetesen az általános törvényességet betartva.

és végül: azt mindenképpen jelenti, hogy nem dobhatják ki őket erőszakkal. ez volt a legegyrtelműbben törvényelelnes cselekedet, és ezt még csk nem is próbálod kimagyarázkodni, erre egyszerűen nem válaszolsz, mert tudod, hogy nincs igazad, erre nem tudsz mit mondani, ez törvénytelen volt.

Tölgyes Péter 2018.12.18. 23:28:47

@Kunhalmi Neymar: Á, dehogy, az élőadás során elérte a 40 ezres nézőszámot is Ujhelyi folyamatos közvetítése, összességében pedig a képviselői telefonokon adott helyszíni jelentések össz-letöltése meghaladja a milliós számot. A köztévé híradóját legjobb tudomásom szerint maximum tiz-húszezren nézik, ők is megszokásból vagy azért, mert nem nagyon van más.

Tölgyes Péter 2018.12.18. 23:35:32

@Orbán veje: Aki rászolgál, azt ki is vágom. És - bár igazad van - mégis válaszolok sokuknak. Nem miattuk, nem az ő meggyőzésükért, mert minden érv és tény lepereg róluk. Azokért, akik esetleg bizonytalanok, hogy ne váljanak még bizonytalanabbakká, elolvasva a hazugság- és csúsztatás-áradatot, amit előállítanak itt ezek az agyatlan trollok minden kommentjükben.

Érdekes, hogy arra a fontos információra, mely szerint MTVA-s dolgozóktól származó információ szerint Pintér küldte az épületbe a fegyveres biztonsági őröket, és hogy még vécére sem engedték ki őket, nemhogy szóba állni a képviselőkkel - egyikük sem reagált. Pedig elég jól következik belőle, hogy nem az országgyűlési képviselők zaklatták a vezérigazgató "munkatársait", sokkal inkább a privát biztonsági cég kopói.

Az azért érdekes lett volna, ha Papp Dániel őket, meg a velük szerződést kötő saját magát jelenti fel birtokháborításért - pedig annak lett volna legalább valami alapja... :D

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 23:36:23

@Kunhalmi Neymar:

"Merthogy én eddig úgy tudtam, hogy még a lakásomba is akkor jöhet be, ha én beinvitálom, vagy házkutatásra van engedélye, vagy azonnali intézkedésre van szükség, de akkor utána el kell számolnia vele a parancsnokai előtt, és hét példányban kell jelentést írnia a történetről, számolva a magánlaksértés és a jogkörrel való visszaélés miatti panasz lehetőségével. Az intézkedő rendőr PONT jogállamban nem mehet be akárhová, nem ezt akartad írni? "

keversz két dolgot, és az INTÉZKEDŐ jelzőre nem figyeltél oda, mert Fidiót vagy.

1) a rendőr, csak úgy, kutakodni valóban nem mehet be a lakásodra, ehhez engedélyt kell kapnia a bíróságtól jogállamban. egyébkétn most válsághelyzet van, úgyhogy most éppen megteheti ezt a rendőrség.

hu.wikipedia.org/wiki/T%C3%B6meges_bev%C3%A1ndorl%C3%A1s_okozta_v%C3%A1ls%C3%A1ghelyzet#A_rend%C5%91rs%C3%A9g_%C3%A9s_a_honv%C3%A9ds%C3%A9g_alkalmaz%C3%A1sa

pont a geci Orbán miatt, pont, mert nincs jogállam.

2) ezzel szemben azonban a rendőr bármikor bemehet a lakásodra akkor, ha ott bűncselekmény történik, és ezzel kapcsolatban intézkedik

és amiről itt szó van, hogy kihívták az MTVA-hoz a rendőröket, ott bűncselekmmény történt, a rendőröknek erről tudomása volt, láttták, nemcsak lehetőségük, kötelességük lett volna bemenni az MTVA-ba.

azok a rendőrök, akik Hadházyék kidobását végignézték, és utána nem mentek be az MTVA-ba, és nem vitték el a biztonsági őröket, ők is törvénysértést követtek el, fel is lesznek jelentve.

MIRKIREIR 2018.12.18. 23:43:30

@Tölgyes Péter: A képviselők online közvetítése során nem sérültek az épületben lévők személyiségi jogai? A dolgozók nem közszereplők, ennek ellenére kitakarás nélkül folyamatosan videózták és közvetítették arcukat nevüket. A képviselők itt szabálysértést követtek el.

Nagykörúton túli magyar 2018.12.19. 00:06:19

@Tölgyes Péter: Kérdés az, hogy pl. a hamis tűzriadó a televízió "rendeltetésszerű működésében" okozott-e zavart. Ilyet semmilyen közintézményben nincs jogosultsága előidéznie egy képviselőnek. Ha ilyet tesz, teljesen jogos a kivezetése.

Nagykörúton túli magyar 2018.12.19. 00:15:47

@math0:
"a belépésre jogosultság nyilván nem azt jelenti, hogy a forgóajtón bemehet, és a másik oldalon azonnal ki is dobják, hanem azt, hogy az épületben is körülnézhet, és szabadon bejárása van mindenhova. "
Sajnálom, de nem a te akaratod a törvény.
Belépésre van jogosultsága, másról nincs szó benne. Az épületben tartózkodás más fogalom, ezt mint már írtam, gondolom a házirend szabályozza, de semmiképpen sem a képviselő vagy te. Ha hamis tűzriadóznak, ha engedély, hozzájárulás nélkül felveszik az ott dolgozókat, akik NEM KÖZSZEREPLŐK, akkor igenis teljesen jogos a kivezetésük.

NEM CSORBÍTHATJÁK AZ ÁLLAMPOLGÁROK JOGAIT, NEM AKADÁLYOZHATJÁK A KÖZINTÉZMÉNYEK MŰKÖDÉSÉT!

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 00:23:22

@abcdefghijklmm: nem, a te neved a dupla m.
Ebből is látszik, hogy nem tudsz nemet mondani.

Tölgyes Péter 2018.12.19. 00:58:41

@MIRKIREIR: Na, ez a kákán is csomót keresés tipikus esete. Milyen dolgozókra gondolsz? Akikre Papp Dániel a feljelentésében utalt, vagyis a munkatársaira? Merthogy olyanokkal nem találkoztak a képviselők, tekintve, hogy a biztonsági szolgálat emberei még vécére sem engedték ki őket, nemhogy a képviselőkhöz. Vagy azokra a biztonsági őrökre, akiknek az alapvető jogait ezek szerint sérelem érte volna, mivel a hosszú órákon át általuk várakozásra kényszerített képviselők nem átallották megörökíteni, milyen törvénytelen eszközöket használnak ellenük?

Csak azért, mert ez bizony elég faramuci helyzet volt: közben ugyanis a helyiségben egyfolytában rejtett és nem rejtett kamerákkal rögzítette az MTVA vezetése a történteket. Ugyan a képviselőkre fókuszálva, de óhatatlanul a nem közszereplő biztonsági öröket is felvéve.

És ne gyere azzal, hogy azok a felvételek nem kerültek ki a nyilvánosságba, mert ahogy a tévészékház a képviselők engedélyét sem kérte a videózáshoz, az övékét sem.

Ez a nagy csattanónak szánt marhaságod élő példa arra, hogy az még csak elmegy, ha egy okos hülyéskedik, de az régen rossz, ha egy hülye okoskodni kezd...

Tölgyes Péter 2018.12.19. 01:01:44

@Szél Bernadett börtönben van már?: Okoska, egy jobbikos képviselő kapcsolta be a tűzjelzőt, mert nem tudott a bejárati résznél tovább menni. Őt amúgy sem engedték be, a többiek meg nem bolondultak meg, hogy ilyesmivel kísérletezzenek. (Ez sem jött be, amúgy ha az illető képviselőt ezért megvádolják, szívük joga.)

Tölgyes Péter 2018.12.19. 01:21:10

@Szél Bernadett börtönben van már?: Fogy a türelmem, mert kifogyhatatlan vagy a sületlenségekből, és önmagadat ismétled, noha hasonló "érveidre" tényszerű cáfolatot kaptál már korábban.

Jobb lenne, ha hiányos jogi felkészültségedet nem fitogtatnád. Az általad többször idézett törvény sokkal hosszabb, mint azok a kiemelt részletek, amelyeket most felkaptak. Az is egyértelmű, hogy egy képviselő nyilván nem csak beléphet egy közintézménybe, hanem ott képviselői munkáját végezheti. Elvégre vagy azért megy oda, mert műsorba hívták, vagy azért, hogy képviselői feladatát ellássa.

Eszedbe jut majd ez mindjárt a bevezető rész olvasásakor: "A képviselők csak akkor tudják ellátni feladataikat, ha rendelkeznek mindazokkal az információkkal, amelyek munkájukhoz szükségesek. Különösen fontos, hogy az Országgyűlés által alkotott törvények végrehajtását ellenőrizzék..."

Te sem gondolhatod komolyan, hogy a törvény azért született, hogy előírja, bemehet a közintézménybe és ott egy mindenkitől elzárt hodályban, minden lépését rögzítő kamerák fókuszában várakozhat a nagy semmire?

Na és itt van neked a törvény minden, az esetre vonatkozó lényegi része:

Tájékozódást és tájékoztatást biztosító jogok

A képviselők csak akkor tudják ellátni feladataikat, ha rendelkeznek mindazokkal az információkkal, amelyek munkájukhoz szükségesek. Különösen fontos, hogy az Országgyűlés által alkotott törvények végrehajtását ellenőrizzék, ennek érdekében tájékozódhassanak a végrehajtó hatalom tevékenységéről. Az Országgyűlésről szóló törvény ezt kétféle módon segíti elő. Egyrészt arra kötelezi az állami szerveket, hogy támogassák a képviselőket megbízatásuk ellátásában, adják meg részükre a szükséges felvilágosítást, másrészt a képviselők jogaként fogalmazza meg a valamennyi közintézménybe való bejutást, illetve a dokumentumokhoz, kiadványokhoz való hozzáférést.

A képviselői igazolvány valamennyi közigazgatási szervhez, valamint a közintézetekhez és közintézményekhez belépésre jogosít. (…)E jogosultság gyakorlása nem eredményezheti az érintett szervek rendeltetésszerű működésének aránytalan sérelmét. (Ogytv. 98. § (4) bekezdés)

Mentelmi jog

Az országgyűlési képviselőket – annak érdekében, hogy tevékenységüket zavartalanul végezhessék – mentelmi jog illeti meg (Alaptörvény 4. cikk (2) bekezdés). A mentelmi jogot az az igény hívta életre, hogy védelmet nyújtson a megalapozatlan hatósági eljárásokkal szemben, amely képviselői tevékenysége miatt érheti az Országgyűlés tagját.

A mentelmi jognak két formája van: a képviselők felelősségmentessége (immunitás) és sérthetetlensége (inviolabilitás). (…)

A sérthetetlenség azt jelenti, hogy a képviselőt csak
a) bűncselekmény elkövetésének tettenérésekor lehet őrizetbe venni vagy vele szemben más büntetőeljárás-jogi kényszerintézkedést alkalmazni,
b) szabálysértés elkövetésének tettenérésekor lehet – ha a szabálysértési őrizet elrendelésének törvényben meghatározott feltételei fennállnak – szabálysértési őrizetbe venni vagy vele szemben más szabálysértési kényszerintézkedést alkalmazni. (Ogytv. 74. § (2) bekezdés)

És most nyugodtan visszavonulhatsz, mert hasonlóan bugyuta kommentjeidet figyelmeztetés nélkül törölni fogom.

ételizésítő 2018.12.19. 02:00:51

@Tölgyes Péter:
Belaruszba nem tud, mert nincs olyan ország, legalábbis csak annyira van, mint Dojcsland.
Az országnak, amire gondolsz, a magyar neve Fehéroroszország.

Tölgyes Péter 2018.12.19. 02:36:09

@ételizésítő: Lehet, hogy nálad nincs Belarusz , csak Fehéroroszország, de ezt rosszul tudod. Jobban tetted volna, ha a konyhai dolgoknál maradsz, mint hogy ilyen csacskaságokkal kötsz belém. Tudniillik Fehéroroszország hivatalos magyar neve: Belarusz Köztársaság.

hungary.mfa.gov.by/hu/

Sir Gombóc 2018.12.19. 07:09:22

@nyuuton: rajtatok lehet is röhögni, amilyen sötétek vagytok..

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 07:17:07

@Szél Bernadett börtönben van már?:

"Belépésre van jogosultsága, másról nincs szó benne. Az épületben tartózkodás más fogalom, ezt mint már írtam, gondolom a házirend szabályozza, de semmiképpen sem a képviselő vagy te."

a törvények felülírják a házirendet, te barom! nem hozhatsz olyan házirendet például, hogy az MTVA területén az ellenzki politikusokat meg szabad ölni. amire a kéviselőknek törvény szerint joga van, azt a kibaszott kis házirendetek nem írhatja felül!

" Ha hamis tűzriadóznak"

azt egy jobbikos csinálta, azt pont nem dobták ki.

" ha engedély, hozzájárulás nélkül felveszik az ott dolgozókat"

ezt nem csinálták, illetve azokat vették fel, akiket joguk volt felvenni.

"NEM CSORBÍTHATJÁK AZ ÁLLAMPOLGÁROK JOGAIT, NEM AKADÁLYOZHATJÁK A KÖZINTÉZMÉNYEK MŰKÖDÉSÉT! "

nem csorbították, nem akadályozták. HAZUDSZ.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 07:18:59

@DFK: nem tegnap volt a kérdés. a tegnapi nap kiemelése irreleváns.

a Fideszes csőcselék például 2007 december 31-én nulla ember volt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 07:20:15

@DFK: ezek nem törvénysértések, ellenben a képviselők erőszakkal való kidobsa törvénysértés volt. Orván diktátor.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 07:23:39

@Szél Bernadett börtönben van már?:

"csak hogy belépéshez van jogosultsága. Pont. Meg ellenőrizhet."

Ezt is megtagadták tőlük. Nem is engedték őket tovább. Ezzel az ellenőrzést is akadályozták, illetve volt, akit már be se engedtek.

És ráadásul törvénytelenül kidobtak erőszakkal képviselőket.

Ez mind törvénytelen volt.

Tölgyes Péter 2018.12.19. 08:03:50

Csak jelzem mindenkinek: a szélsőséges tartalmú és útszéli stílusú kommenteket törlöm. A magyar nyelv lehetőséget ad arra mindenkinek, hogy normális keretek között fogalmazza meg mondandóját. A visszatérő povokátorokat pedig figyelmeztetés nélkül tiltom.

Ad Dio 2018.12.19. 08:14:09

Az elmúlt napok történeseiben örvendetesnek találtam, hogy

1. az ellenzék képes volt tematizálni a közbeszédet
2. kreatívan hívta fel magára a figyelmet
3. határozott volt
4. képes volt összefogni
5. Gyurcsány nem volt ott :-9

Ami nem tetszett:
1. a céllal nem értek egyet
2. a felhasznált eszközökkel nem értek egyet
3. az üzenet nekem túl kutya szinten volt előadva, tól sok ferdítéssel, hazugsággal, torzítással

Ad Dio 2018.12.19. 08:17:21

Lehet hogy a képviselők is kicsit visszaéltek a kártyájuk adta jogokkal (nem nagyon hallottam még olyanról, hogy Amerikában vagy Németországban egy képviselő a kártyáját lobogtatva megakaszthatta volna a közmédia működését, hogy a maga agyszüleményeit beolvassa), de az BIZTOS, hogy a biztonsági őrök főnökét komoly felelősség terheli a történtek miatt. Az a figura egyértelműen törvényt sértett, ahogy mindenki más is, aki most védi, vagy aki neki utasítást adott. Ez nem kérdéses.

Ad Dio 2018.12.19. 08:18:26

@MIRKIREIR:

"Schiffer András (őt gondolom az egyetlen értékelhető politikusnak) ismét reálisan értékelte a történteket."

Bizony.

TheSaurus 2018.12.19. 08:52:38

A sok nulla a hatalom megingása után bőszen irányt fog (szeretne) váltani és vehemensen rugdosni a döglött oroszlánt (belülről bomlasztottam, stb. dumákkal). Kár, hogy a -0 is csak 0.
"Napóleon elbai visszatéréséhez kapcsolódik egy sajtótörténeti érdekesség is: a köpönyegforgatás iskolapéldájának tekinthető, ahogy a hivatalos lap, a Le Moniteur beszámolt az eseményekről. Az egyes lapszámok címei így követték egymást:
- "Az emberevő elhagyta barlangját"
- "A korzikai rém partra szállt"
- "A tigris feltűnt Grapnál"
- "A szörnyeteg Grenoble-ban töltötte az éjszakát"
- "A zsarnok átvonult Lyon városán"
- "A bitorló ötven mérföldre jár Párizstól"
- "Bonaparte gyorsan nyomul előre"
- "Napóleon megjelent falaink alatt"
- "A császár megérkezett Fontainebleau-ba".
Az utolsó szám pedig örvendezve tudatta, hogy
- "Ő Császári Felsége tegnap hű alattvalóinak hódolatától övezve elfoglalta székhelyét a Tuileriák palotában"..."

magyarparaszt 2018.12.19. 09:27:32

Azért retteg minden orbánista az európai ügyészségtől, mert akkor végre jogszerű eljárás alá kerülnének, ami egyértelműen börtönt jelent minden egyes fideszes funkcionáriusnak, de jó néhány esetben még a családtagok is börtönbe kerülnének, kezdve mindjárt az orbáncsaláddal. De az egyszerű fidesz-szavazók közül is sokan joggal rettegnek egy esetleges jogi elszámoltatástól, a végrehajtóemberekről nem is beszélve. Ha sikerül nekünk is a többi tagállamhoz csatlakozni ebben a kérdésben, akkor kénytelenek leszünk építeni még jó néhány börtönt, viszont úgy gondolom, kerüljenek bármennyibe, meg fogja érni nekünk. Legfeljebb a törvénytelenül szerzett, és ezért elkobzandó fideszes vagyonokból lesz fizetve az is.

Tölgyes Péter 2018.12.19. 09:43:33

@magyarparaszt: Ez teljesen egyértelműen így van. Mi más oka lenne Orbánnak arra, hogy elzárkózzék az Európai Ügyészséghez történő csatlakozásnak még a gondolatától is, mint hogy félti a személyes szabadságát? Ez egyike azon lépéseinek, amelyek fontosságát még csak el sem kellett magyaráznia a gondolatait is leső stábnak: elég gyorsan megértették, hogy Polt védő "szárnyai" az európai ügyészségnél semmit nem érnek, így aztán kinézne jó néhány év a hűvösön mindnyájuknak, ha nem sikerülne elgáncsolni az amúgy teljesen logikus csatlakozási kezdeményezéseket.

Amikor az Interpol után létrejött az Europol, azt még megtapsolták, miközben ugyanazon előnyökkel járna az Európai Ügyészséghez történő csatlakozás is. Csakhogy nekik ezek az előnyök többé nem előnyök, sőt, egyenesen komoly hátránnyá váltak. Méghogy olyan valakik vizsgálják a korrupciós ügyeiket, akiket nem Polt ültetett oda?!

Tájékozódj mielőtt elhiszed 2018.12.19. 10:23:52

Cenzúrázás nélkül nem megy a hitelesség látaszata, kedves Péter ?

Tölgyes Péter 2018.12.19. 10:32:00

@Tájékozódj mielőtt elhiszed: Sosem adtam a látszatra. Aki azért jön ide, hogy habzó szájjal mocskolódjék, azt kénytelen vagyok más éghajlatra küldeni.

Tölgyes Péter 2018.12.19. 10:33:12

@Tájékozódj mielőtt elhiszed: Köszönöm, nem kérek a kormánypárti hazugságpropagandából. Gyakorold másutt.

Tölgyes Péter 2018.12.19. 10:42:40

@Tájékozódj mielőtt elhiszed: Ja, és fontos lenne mielőbb saját magadra is vonatkoztatni a nick nevedet: tájékozódj, mielőtt elhiszed. Persze az sem árt, ha hiteles forrásból teszed. Akkor talán nem fogsz ennyi sületlenséget néhány mondatba sűríteni.

Dzendör Sztadiz 2018.12.19. 15:33:53

@Tölgyes Péter: akkor ugye a szélsőséges ellenzéki hangokat is kitiltod, ugye? Persze a te blogod, azt csinàlsz, amit akarsz. Csak utána kínos diktatúrázni, meg szólásszabadságot hiányolni. De az is megoldás, hogy kiírod, hogy ez egy balliberálos safe space, nem ellenzékiek nem szívesen látottak.

Tölgyes Péter 2018.12.19. 17:10:11

@Dzendör Sztadiz: Bízd csak nyugodtan rám, mi az, amit még el tudok viselni és mi az, amit már nem. Politikai oldaltól függetlenül. Én sem szólok bele abba, hogy te a saját blogodban használsz-e szűrést vagy megtűröd a szemetet is, úgyhogy hagyd meg ezt a jogot nekem.

Ha nem tetszik az álláspontom, nem kötelező a cikkeimet elolvasni, kommentelni sem.

Nagykörúton túli magyar 2018.12.19. 18:19:13

@Tölgyes Péter:

Habzó szájjal te mocskolódsz. Igazam volt, ki nem állhatod az ellenvéleményt, törlöd.
Méltó utódja lennél Rákosinak, Kádárnak, Kun Bélának.

Tölgyes Péter 2018.12.19. 19:25:02

@Szél Bernadett börtönben van már?: Te beteg vagy. Szakmányban írtad a marhaságaidat, ha azok közül töröltem valamit, csakis a szélsőséges szóhasználat miatt tettem vagy azért, mert ugyanazt ismételted, egyre hangosabban, mint a lemezjátszó, amelyiknek elakadt a tűje. Ezt a kommentedet sem törlöm, mert a te lelki szegénységed hű képét adja. Jól néz ki az a kormánypárt, amelyiknek ilyen hívei vannak; szerinted én azzal, hogy nem tűröm a mocskolódást, a szélsőséges megnyilatkozását a saját blogomban, azzal Rákosinak, Kádárnak, Kun Bélának vagyok méltó utóda.

Most a történelmi sorrendet ne firtassuk, az meg, hogy mi tartasz rólam, végképp nem izgat. De ha már az ellenvélemények elviseléséről van szó, nem érzed, mennyire nevetségesen sétáltál bele a csapdába? Nem éppen azért áll a bál, mert általad szeretve tisztelt kormány nem tűri az ellenvéleményt és nem engedi meg, hogy a két és fél millió rá szavazót képviselő ellenzék ismertesse a köztévében az ötpontos követelését?

És te vicsorogva véded Orbánt, aki pedig - ha én néhány barom egyéni komment törlése miatt Kun Bélával, Rákosival, Kádárral kerültem egy sorba - elkezdett közelíteni az igazán véres kezű diktátorok felé. Te nem érzékeled, hogy begyorsultak az események, aztán pedig, amikor rádöbbensz, hogy téged is semmibe vesz ez a basáskodó senkikből álló NER-arisztokrácia, majd hörögni fogsz és elsők között kívánod a vérüket.

És előáll majd az az anakronisztikus helyzet, hogy mi, a jogot tiszteletben tartók fogjuk megvédeni a ma még szíved csücskét jelentőket - tőletek, mert nem népítéletre van szükség, a bűnüket az igazságszolgáltatásnak kell megítélnie.

A saját lelkiismereteddel ettől még magadnak kell majd elszámolnod.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 23:36:46

@Ad Dio: halált se érdekel, hogy mik a heppjeid.

Tölgyes Péter 2018.12.20. 00:15:29

@Ad Dio: Közös véleményetek annál is érdekesebb, mert Schiffer ma nem politikus, amikor meg az volt, pocsék rossz volt. A Fidesz kétharmadában kétszer is fontos szerepet játszott, már eleve az egyenlő távolságtartás meghirdetésével, amit soha, semmilyen helyzetben nem tartott be és a látszat ellenére az Orbánnal ápolt kapcsolata mindig is egyenlőbb volt, mint a baloldallal. Az LMP mostani válságához is az általa megfogalmazott alapelvek vezettek, nehéz volt a még jóval szélsőségesebb Jobbikhoz történő időszakos dörzsölődéseit is nem visszataszítónak látni.

Na de szerencsére nem kaptál még ajánlatot arra, hogy politikai elemzőnek állj, bár ami azt a mezőnyt illeti, olyan nagyon nem is lógnál ki belőle.

Ad Dio 2018.12.20. 08:11:57

@Tölgyes Péter:

Milyen kis barátságos vagy :-).

Sebaj.

Schiffer valóban csapnivaló politikus volt, nem is nagy kár érte, hogy ma nem (párt)politizál. De mint államférfi a gondolatai, elvei nagyon szimpatikusak voltak és ma is azok. Én azokat az elveket VALÓBAN egyenlő távolságban láttam a hazai jobb és baloldaltól, már csak azért is, mart a jobbereknek ő ballib volt, a ballereknek meg orbánbérenc ;-).

Ad Dio 2018.12.20. 08:17:18

@Szél Bernadett börtönben van már?: @Tölgyes Péter:

TP: teljesen felesleg volt ezt a kommentet kicenzúrázni. A vélemények letiltása nem hiszem hogy előbbre vinné a diskurzust.

"Nyilván nem hallottál, mivel nem történt ilyesmi. Nem véletlenül. Mivel jogellenes. Csak ott az ellenzéki politikusokra retorzió várhat emiatt, míg Magyarországon szabadon garázdálkodhatnak továbbra is."

Tévedés. A képviselőnek nagyon speciális jogosítványai vannak és számomra bizony nagyon úgy tűnik, hogy az MTVA mint állami intézmény számára szabad bejárású. Azon lehet vitatkozni, hogy vajon az ott folyó munkát mennyire befolyásolhatják, de a "kidobásuk" mindenképpen jogtalan volt.

Tölgyes Péter 2018.12.20. 09:16:34

@Ad Dio: Vitatkozni valakivel, aki érvre érvvel felel akár kifejezetten élvezetes is lehet. Olyan valakivel viszont, aki papagájként önmagát ismétli, a vitapartner érvelését figyelembe sem veszi, a szópárbaj fárasztó és idegesítő. Amikor végképp megunom a falrahányt borsó szerepét, de az illető immár támadásba megy át, természetesen nem szeretném a hatvannyolcadszor leírt sületlenséget válasz nélkül hagyni.

Ha még ráadásul a szélsőséges megfogalmazást tartalmazó hivatkozott komment egészét idézted volna, talán neked is érthetővé válna, miért éreztem úgy: kettőnk közül csak egy maradhat a felületen - és a blődlit átadtam az enyészetnek.

Ad Dio 2018.12.20. 09:39:51

@Tölgyes Péter:

Nem azért nem idéztem, mert valami olyan lett volna benne, ami vállalhatatlan, hanem mert ennyire reagáltam. A komment többi része egy rossz párhuzam, semmi több. Nem trágár, nem agresszív, semmi vállalhatatlan nincs benne.

"Nyilván nem hallottál, mivel nem történt ilyesmi. Nem véletlenül. Mivel jogellenes. Csak ott az ellenzéki politikusokra retorzió várhat emiatt, míg Magyarországon szabadon garázdálkodhatnak továbbra is.

Szép lenne, ha az MTK szurkolók (bár szerintem felülbecsülöm a tüntizők létszámát így) követeléseit csak úgy be lehetne olvastatni minden meccsük után.
Pl.:
- Követeljük, hogy vonják vissza az ellenfél találatait!
- Követeljük, hogy a mi lesgólunkat viszont adják meg!
- A következő meccseinken az ellenfél játékosainak létszámát maximalizálják 7 főben!
Pff, agyrém!"

Tölgyes Péter 2018.12.20. 10:01:46

@Ad Dio: Ha először olvasod, normál vélemény, ha ötödször, ugyanattól, kezd idegesíteni - de továbbra sem hagyod válasz nélkül. Nem az illető miatt - főként, ha tudod, önálló gondolatot aligha várhatsz el tőle, csak a bebiflázott "tananyag" imamalomszerű felmondását újra, meg újra -, hanem azok kedvéért, akik esetleg elmélyednek a kommentekben.

A huszadik - persze, nem szó szerinti - ismétlésnél elborul az agyam és megteszem azt, amit szívem szerint már a harmadiknál megtettem volna. Sajnálom, túl sokat olvastam már ahhoz - egy időben a munkámból kifolyóan is -, hogy ki ne állhassam a végtelenített magnóként, ciklikusan önmagukat ismétlő roller-trollereket.

Ad Dio 2018.12.20. 10:09:05

@Tölgyes Péter:

Ez is egy vélemény.

Szép napod legyen!

Tölgyes Péter 2018.12.20. 10:32:42

@Ad Dio: Viszont kívánom neked is.

Dzendör Sztadiz 2018.12.20. 14:19:48

: @Tölgyes Péter: vagyis ha valaki nem ellenzéki véleményt mond sokszor egymás után az önismétlő troll? És aki folyamatosan ugyanazt az ellenzéki véleményt ismétli? Az nem önismétlő troll? Vagy inkább nem viseled el, ha szembesítenek más véleménnyel, ne adj isten tényekkel. Ez utóbbi szokott a nagyon demokrata blogokon kitiltással járni.

Tölgyes Péter 2018.12.20. 15:09:49

@Dzendör Sztadiz: Roppant gyatrán csúsztatsz. Önismétlővé nem az tesz valakit, hogy ellenzéki vagy sem - ez aztán tényleg nem oldalfüggő. Trollá az teszi, hogy a válaszoktól teljesen függetleníti magát, mintha azok nem is lennének, és egy végtelenített magnószalagról sorolja ugyanazokat a hamis érveket. Illusztris példa ilyesmire, hogy ha egy fogós tény kíséretében rákérdezel az illetőre, úgy tesz, mintha részlegesen látna csupán, még véletlenül sem arra válaszol, hanem folytatja a patent szerinti blődlit.

Ha nem viselném el, hogy más véleményekkel szembesítenek, akkor nem írnám le az enyémet. Nem hagynám, hogy lehülyézzenek, butuskának nevezzenek. Amikor úgy gondolom, hogy egy szösszenetet törölni kell, akkor az vagy túllépi a tolerálhatósági határt szélsőségességével, vagy már korábban figyelmeztettem a szerzőjét arra, hogy lehetőleg ne önmagát idézze folyton az ismétlésekkel - egyelőre még nem tartozik a klasszikusok közé.

A minősítéseid jelzik, hogyan szoktál te viselkedni akkor, amikor nem vendég vagy, hanem házigazda. Ezért jelzem, roppant egyszerűen megkímélheted magad ilyen tortúrától a, ha az enyémet is a téged irritáló "nagyon demokrata" blognak véled, kerüld el. Tudod, az izgalom még megárthat neked.

Nem én burkolózom zagyva nicknévbe; ellenőrizhető arccal, képpel vállalom a véleményemet. Engedtessék már meg nekem, hogy eldöntsem, ki az, akit az arctalan, név nélküli trollok közül nem látok szívesen, illetve mely fröcsögés veri ki nálam a biztosítékot. Amint látod, közel 120 komment így is megmaradt, ami még akkor sem kevés, ha egy részük tőlem származik. Apropó, a te "nagyon illiberális" blogjaidnál mennyi hozzászólás szokott fenn maradni?...

Dzendör Sztadiz 2018.12.21. 05:29:10

@Tölgyes Péter: mi a hamis érv? Amit a balosok annak nyilvánítanak? Mi a szélsőséges és trágár? Ugye van egy ismert blogger, aki a saját nevén és nicknéven is szokott kommentelni. Ő arról ismeretes, hogy alpári jelzőkkel illeti a vele nem egy véleményen levőket. De őt nem szokták tiltani... Érdekes.

Tölgyes Péter 2018.12.21. 08:21:43

@Dzendör Sztadiz: Nagyon jól tudod, hogy egyrészt vannak - voltak? - bizonyos általánosan elfogadott normák, keretek egyrészt arra, mi számít hamis érvelésnek, másrészt szélsőségesnek, trágárnak. A magam részéről megpróbálom a jó ízléshez tartani magam és igen, nem szégyellem, elsősorban baloldali értékeket vallok. És mivel ez az én blogom, a látogatók is kénytelenek ezt tudomásul venni.

Amúgy meg roppant érdekes, hogy máris igazolsz engem. Kaptál egy kérdést, arra még véletlenül sem reagálsz. Illetve, reagálsz te, jellemző módon azzal, hogy még véletlenül sem válaszolsz rá.

Megismétlem. Amint látod, több, mint 120 komment még így is fenn maradt, ami még akkor sem kevés, ha egy részük tőlem származik. Apropó, te a "nagyon illiberális" blogjaidnál mennyi hozzászólást szoktál fenn hagyni?...

Előre jelzem, az nem válasz, hogy amennyi születik, mert ez kettős kérdés. Ha már egyszer a moderálási stílusommal, az általam használt szűrőkkel foglalkozol annyit, ugyan, a te írásaidra úgy általában - szűréssel vagy anélkül - mennyien kíváncsiak?!

Dzendör Sztadiz 2018.12.21. 15:09:19

@Tölgyes Péter: Csalódást kell okozzak,nekem nincsenek posztjaim. Így moderálnom se kell.
Az igaz, hogy a blogodban azt csinálsz, ami neked tetszik. Ezt a jogod nem kérdőjelezem meg.
Azt sem kérdőjelezem meg, hogy jogod van balról nézni a világot.
Csakhát te elvársz egy szintet a kommentelőktől, amit esetleg a posztod sem ugrik meg. És nem minden kommentelőtől várod el...
Konkrét értelmes választ vársz, de előre kijelented, hogy a másik véleménye nem értelmes válasz.
Mindegy. Ki is tilthatsz. Nem veszem a lelkemre. Legfeljebb a saját véleménybuborékod csapdájába esel.

Tölgyes Péter 2018.12.21. 18:09:39

@Dzendör Sztadiz: Miért tiltanálak ki? Rosszabb lenne a világ, ha mindenkitől elvárnánk, hogy úgy gondolkodjék, ahogyan mi. Egy méretes csúsztatást azonban helyre kell tennem, már csak azért is, mert bántó éle van. Az nem jó, ha lekezeled a másikat. Honnan gondolod, hogy előre jelenteném ki bárkiről, hogy nem értelmes a válasza? A szakmám - hivatásom - volt két évtizeden át mások írásainak a megítélése. De ez sem jelenti azt, hogy ne olvasnám végig, mielőtt eldöntöm, tudok-e "együtt élni" vele vagy sem.
süti beállítások módosítása