Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Ahol a part szakad

2021. július 09. - Tölgyes Péter

orbi.jpg

Illusztráció a kályhacsőből készített pantallóhoz (Fotó: hvg)

A miniszterelnök Facebook oldalán hoztak nyilvánosságra egy videófelvételt arról, miként válaszolt Orbán újságírói kérdésekre Belgrádban. A rövid felvétel akár kórismeként is értékelhető. Nem, kivételesen nem a kormányfő egészségügyi állapotára utalok, hanem arra a gusztustalan és gerinctelen, az első betűjétől az utolsóig hazug és álságos kommunikációra, amelyet a kormány és a kormánypártok minden megszólalója, továbbá a jogosan kö(ps)zmédiának csúfolt fideszes propagandagépezet és a pártos elemzők siserehada mostantól unos-untalan, szó szerint ismételni fog.

"Minden világos és érthető: az Európai Parlament és az Európai Bizottság azt akarja, hogy az LMBTQ-aktivistákat és szervezeteket beengedjük az iskolákba és az óvodákba." 

Mielőtt ez a bűvös mondat elhangzott volna, érzékelhetően jó előre megfogalmazott mondókáját azzal kezdte a minden öltönyét kihízott magyar divatdiktátor (lásd még: zseniális magyar találmány - kályhacsőből készített pantalló), hogy "Hasznos vita volt."

Ha jól belegondolunk, már ezzel felhívta a figyelmet arra, hogy innentől hazugságok sora következik. Mikor és ugyan miért minősít egy eszmecserét hasznosnak az az ember, aki utoljára tizenöt évvel ezelőtt (!) vállalkozott nyilvános vitára? Csakis akkor, ha a történteket alkalmasnak véli arra, hogy a tényeket elhallgatva, azokat megmásítva, saját mocskos stratégiája alátámasztására használja fel a végletes indulatokat. 

Hogy aztán a szavai alól kilóg a lóláb (sőt, a derék négylábú egyéb "szerszáma" is), az csöppet sem zavarja őt, elvégre ne azt figyeljük, amit mond (hiszen hazudik), hanem azt, amit tesz  (elvégre csal).

Térjünk vissza az idézett mondatára, amelyiktől minden bicska minden zsebben automatikusan kinyílik (a birkákéban azért, mert ezt is elhiszik, sőt fölháborodnak rajta, a mienkében pedig, mert tudjuk, hogy ilyesmi nem hangozhatott, nem is hangzott el, továbbá ennyire ostoba elképzelés még senki fejében nem született meg). Érdemes a "gondolatsort" elemezni, úgy is, mint ritka értékes ellentmondásgyűjteményt. 

"... az Európai Parlament és az Európai Bizottság azt akarja..." Vagyis Orbán úgy érzékelte távolról (igen távolról, mert fontosabbnak tartotta, hogy egy szélsőjobbos olasz pártvezérnővel találkozzék, mint hogy a vitán képviselje saját álláspontját), hogy az EP és az EB egységesen ítéli meg és el a magyar törvényt. Mivel a kirekesztés és a hátrányos megkülönböztetés iskolapéldájaként értékelhető szabályozás ritkán látott felháborodást váltott ki kontinensszerte, a folyamatos kormánypárti kommunikáció ezt is annak az alátámasztására akarja felhasználni, mintha az Unió valamennyi irányító szerve, naná, hogy Soros útmutatásai alapján, újfent egyöntetűen rontana rá "a magyar emberekre". Miközben az állásfoglalás markánsan a kormányt, a kirekesztést, a szemléletet és a szándékot ítéli el, elsősorban éppen a sokat hivatkozott "magyar emberek" egy csoportja jogainak a védelmében.

A tudatmanipulátorok sajnos nem alaptalanul vélik úgy, hogy a "nyomják Krahácsot" szemlélet tovább él, elsősorban a kézivezérlés híveiben, és a zsigerekre építve ez így önmagában elég lesz ahhoz, hogy a salátatörvényt olyanok is elfogadják, akik amúgy inkább a bizonytalanok közé tartoznak. 

"..., hogy az LMBTQ-aktivistákat és szervezeteket beengedjük az iskolákba és az óvodákba." Orbán azt láttatja ezzel, mintha az Unió egyéb államaiban bizony az iskolák és az óvodák bejáratában egymásnak adnák a kilincset az LMBTQ-szervezetek, illetve -aktivisták, hogy kormányzati engedéllyel vagy éppen törvénybe iktatott jogaikkal élve rendszeresen meleg agitációt folytassanak az apróságok és a tanulók között. Ekkora sületlenséget persze ő sem mer kimondani, csak sugallni, aminek a befogadásához természetesen csökött, visszamaradott gondolkodású tömegre van szükség. Mint látjuk, a szavak és utalások, erős médiatámogatással megfejelve, sajnos táptalajra találnak a kormánypártiak soraiban.

A kormány és a Fidesz, szokásának megfelelően a reflexeket és az indulatokat, a múlt századból itt-ragadt homofóbiát és bigottságot akarja meglovagolni. Azzal szándékozik újabb éket verni a társadalomba, hogy a személyes jogaikért, illetve a jogérvényesülésért küzdőket összemossa egymással, ráadásul - önmagából kiindulva - ördögökként festi őket a falra, mint akiknek a kellékátárában a (szabadság)jogokért folytatott harc valójában csak a joggal való visszaélés elfedését szolgálja.

Mivel mindezt Orbán és a goebbels-i gyűlöletpropagandát továbbfejlesztő Habony-csapata szándékosan időzítette a választási kampány nyári szabadságolások előtti időszakára, egyértelmű a kormányzati törekvés, hogy az önálló gondolkodás képességének teljes kiölésével minden korábbinál elszántabbá tegyék a saját tábort, tovább mélyítve a két oldalt elválasztó szakadékot. A miniszterelnöknek ez a rövid megnyilatkozása tökéletesen rávilágít arra az aljasságra, amely "a gyermekeink védelmében" szlogennel takarja le a törvény által megtestesített diszkriminációt és azt az eredendő szándékot, hogy a diktatúra erősödését a lelkek bebörtönzésével pecsételje meg.

A sokasodó jelzések mellett íme egy újabb bizonyíték arra, hogy akik Orbánnal tartanak, vezérüknek köszönhetően eljutottak oda, ahol a part szakad. Ahonnan nincs visszafordulás. Ezt kellene tudatosítanunk mindazokban, akik még megmenthetőek. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr3016617360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Billy Hill 2021.07.10. 16:22:02

Jé, még egy gyöngytyúk!

alöksz róz 2021.07.11. 10:09:10

@Tölgyes Péter: hát mit csinál a gyöngytyúk a mondás szerint? :D

Tölgyes Péter 2021.07.11. 11:06:56

@alöksz róz: OK, akkor már csak az a kérdés, hogy a párhuzamba állításkor kinek szánta a "rendező", Billy Hill a gyöngytyúk és kinek a takony szerepét. Mert ha - mint feltételezem - én lennék szerinte a gyöngytyúk, akkor... huhh, istenkáromlás... Orbán a takony? ;)

Tölgyes Péter 2021.07.11. 11:26:41

Mondtam én már az elején: veszélyes játék az a trollképző. Mert nem elég ám az, ha valaki ért a sz@rkeveréshez. Meg kell győzödni arról, hogy eközben, munkahelyi ártalom következtében, nem veszítette-e el totálisan a szaglását. Márpedig ez a fontos fázis a gyorstalpalók esetében gyakorta kimarad, olyankor születnek a trollocskák és a trollÓcskák.

alöksz róz 2021.07.11. 12:52:45

a kiköpése meg egy jóóó nagy trollkodás...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.07.11. 14:11:14

Elszakadt a vécépapír és szaros lett a hüvelykujjam.

11 Favágó 2021.07.11. 19:20:43

Ugyan Péter, egy jó kis skandináv törvényhozás pl a finn alkotmánybíróságról, vagy mondjuk spanyol/katalán függetlenségi népszavazás horderőben fel sem érhet az EU-ban eg ymagyar pedofiltörvénnyel.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2021.07.11. 23:25:28

"..., hogy az LMBTQ-aktivistákat és szervezeteket beengedjük az iskolákba és az óvodákba." Orbán azt láttatja ezzel, mintha az Unió egyéb államaiban bizony az iskolák és az óvodák bejáratában egymásnak adnák a kilincset az LMBTQ-szervezetek, illetve -aktivisták, hogy kormányzati engedéllyel vagy éppen törvénybe iktatott jogaikkal élve rendszeresen meleg agitációt folytassanak az apróságok és a tanulók között"

Akkor miért baj, ha ez törvényileg tiltva van? Talán nem azért, mert ez lett volna a következő lépés az "érzékenyítésben"?

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2021.07.11. 23:27:21

@Billy Hill: Vagy egy kiskutya, aki nem a Fudan ellen csahol, hanem gumicsontra ugrik.:))

Tölgyes Péter 2021.07.12. 01:19:16

@alöksz róz: Azért az nem semmi, hogy te akarod megmondani, miről írtam. Mi lenne, ha magad megírnád, amit szeretnél az én cikkemre támaként ráhúzni? Kifejezetten jól állna neked a takony.

Tölgyes Péter 2021.07.12. 01:21:15

@alöksz róz: Akkor te kiköpted? Vagyis előbb szájba vetted... Fene egy ízlésed van, de te tudod. Mindenesetre abban igazad van, hogy az a körtáncod a takony körül bizony trollkodás. Talán nem tudod még, de nem vagyok híve a büntetlen mellébeszélésnek.

Tölgyes Péter 2021.07.12. 01:23:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró : Ráadásul évekkel ezelőtt, mégis úgy járkálsz közöttünk, mint aki nem érzékeli saját bűzét. Ami nagy baj, mert engem például már régóta zavar(sz). Úgyhogy javaslom, gyorsan mosd meg, ellenkező esetben a sarokba térdepeltetlek - csak éppen e házikón kívül.

Tölgyes Péter 2021.07.12. 02:11:38

@11 Favágó: Nem kellene mindig mindent - mentségkeresés céljából - összehasonlítani. Ez a salátatörvény, a súlyos bűncselekmény pedofília összemosása a szexuális irányultsággal és a nemi identitással önmagában nagyon nincs rendjén. Ahogy Orbán megszólalása sem. Azt ugyanis talán még ti is tudjátok, hogy senki nem akarja az LMBTQ-szervezeteket és aktivistákat beengedni az iskolákba – ráadásul nekik sem áll szándékukban ilyesmi. Ha már itt-tartunk, én például a politikusokat is kitiltanám onnan (a fideszesek előszeretettel már gyerekkorban szerveznék az Orbán-jugendet…). Előbbiek nem akarnak bemenni, utóbbiak nem akarnak elkotródni onnan...

Undorító dolog az embereket ilyen méretes csúsztatásokkal irritálni, a társadalom amúgy is forrong, veszélyes játék az ilyesmi. Felelőtlen. A miniszterelnöknek a hatalma megtartásáért semmi sem drága, de ettől még garantáltan el fogja azt veszíteni.

Valamit nagyon elfuserált az utóbbi időben: túl sok embercsoportot haragít magában a sajátjai megtartása érdekében, de ezzel a tábora nemhogy nem nő, érzékelhetően csökken. Aminek én örülök ugyan, de a feszültségkeltés olyan pontra érhet, amikor kezelhetetlenné válik - ezt mindenképpen el kellene kerülni.

Tölgyes Péter 2021.07.12. 02:16:12

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Látom, te is szeretsz (döglött) dakota lovon lovagolni. Felőlem? Ha ennyire szereted hülyének tettetni magad, akkor úgy magyarázom el, mintha hülye lennél. A törvénnyel egy pillanatra ne foglalkozzunk, én ugyanis elsősorban a belgrádi Orbán-nyilatkozat két kitételével foglalkoztam. Ennyire ostoba hazugsággal froclizni a közvéleményt nagyon nem méltó egy miniszterelnökhöz, ráadásul a szélsőségeseket radikalizálja.

A törvény pedig egyrészt bűncselekménnyel együtt említi és azzal összemossa a nemi irányultságot, és ha te azt hiszed, hogy felfedezted a spanyol viaszkot, talán még meg is dicsérnek érte, hogy érvet szolgáltattál az érv nélkül maradt kormánypárti megmondóembereknek, hát tévedsz. Ha igazad lenne, akkor törvénybe kellene iktatni a tiltást minden abszurdummal szemben, amit senkinek nem áll szándékában elkövetni

Hagyjuk már a mellébeszélést: te is tudod, hogy ez a törvényi összemosás roppant ügyetlenre sikeredett, érthetően még annál is nagyobb felháborodást váltván ki a nemzetközi közvéleményből, mintha külön törvényt hoztak volna az LMBTQ-szervezetekkel szemben.

Tudod, innen nézve azt a brösszeli ereszcsatorna környékén történtek után, ahogyan Szájer szemrebbenés nélkül foglalta az alaptörvénybe az ilyen jellegű tiltásokat, óhatatlanul az jut az ember eszébe, hogy az úgynevezett rendközpontú államokban - nem említem a történelmi példákat, mert félrevinné a vitát - a tilalomfák a hatalom birtokosaira egyáltalán nem vonatkoznak, a prüdéria, a vallási bigottság kiszolgálása ugyanakkor a rend egyik fő megtestesülési formájává lép elő. A kormányzati vezetők persze nyugodtan vétkezhetnek, csak: ki ne derüljön.

Hazugságra alapozó, ócska és gonosz rendszer, már csak ezért is bukásra van ítélve.

Tölgyes Péter 2021.07.12. 02:19:49

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Nem zavar különösebben, hogy minek neveztek és hogyan címkéztek. Inkább vagyok egy kiskutya, mint olyan valaki, aki hozzátok hasonlóan képtelen önálló gondolkodásra. Amúgy pedig a Fudan ellen is "csaholok", ti meg nagy elvakultságotokban észre sem veszitek, hogy Kína fenn fog akadni Orbán torkán. Ha meg tudná is őrizni a hatalmát, pillanatok alatt kiszervezik alóla azokat a területeket, ahonnan még lopni remél. Bagóért kivásárolnák az országot, ő meg lehet a helytartója. (Montenegró már megtanulta, milyen az, ha kiszolgáltatja magát ennek az óriási gazdasági és mindenféle morális fenntartástól mentes politikai gépezetnek. Na de mi még a más kárán sem vagyunk halandóak tanulni.

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én éltem az átkosban és nem kívánkozom vissza semmilyen nagy testvér "védőszárnyai” alá, a kölcsönösségre épülő EU sokkal szimpatikusabb. Se orosz, se kínai fennhatóság alá nem vágyom, ha nektek annyira tetszik, talán költözzetek át oda...

11 Favágó 2021.07.12. 07:08:44

@Tölgyes Péter: 2 dologban is ngayot tévedsz a válaszodban.
1. Igenis össze kell hasonlítani dolgokta (kettőt, többet, ahogy sikerül), aztán kiderül, mi is a fontos, pl jogállamiság terén - az biztos fontos, hogy Orbánon keresztül csesztessenek minket, éa az nem annyira fontos, hogy máshol mi történik, az én két példám egyébként sokkal aggályosabb
2. Az iskolákba/óvodákba be AKARNAK menni az érzékenyítő mocskok, és ha nem akarnának bemenni az amerikai és EU b.zilobby akkor is betolná őket, a hazai ballib meg tudatlanul tárná ki nekik...

Tölgyes Péter 2021.07.12. 08:06:18

@11 Favágó: Alaptétel neked és "kulbtársaidnak". Tévedésben tartanak benneteket. Az agymosás nem tisztít, hanem PISZKÍT. Illusztris példája ennek a kommented. Valahogy érdekes - szerinted nem? -, hogy mit ád Isten, ugyanazokat az ellenpéldákat sorolod, amelyeket a kormányzati nagymosás során az arcunkba zúdítottak a tömegkommunikációs droidok.

Ami két dolgot jelent. Az egyik: önálló gondolkodásra már képtelenné váltál - feltételezhetően pusztán azért, mert minden további nélkül felülsz a Habony-stáb által tálalt mérgező menünek. A másik: úgy gondolod, hogy a melegeket is úgy lehetne, dumával, "gyártani", ahogy téged előállított Orbán propaganda gépezete. Te persze példának nyilván valami mást hozol fel, pedig te vagy a legjobb bizonyíték arra, hogy a logikus gondolkodás írmagját sem hagyja meg a goebbels-i tömeghülyítés.

Sir Galahad 2021.07.12. 08:25:17

Tisztázó kérdés.

Egy dolgot hajlandó vagyok elfogadni a jogszabály ellenzőitől, nevezetesen hogy sértőnek találják a homoszexuális lobbiszervezetek tevèkenységét szabályozó rendelkezést a pedofilellenes törvényben elhelyezni, mert ezzel mintegy összemossák a pedofilokat és a homoszexuálisokat.

Ha kivennék innen, és külön jogszabályban tiltanák meg e szervezetek iskolai/óvodai tevékenységét, az elfogadható lenne?

11 Favágó 2021.07.12. 08:35:59

@Tölgyes Péter: nem annyira szép dolog sértegetni a másikat azért mert másként gondolkodik. Nem csak a buzikat nem szép, hanem az Orbán-propaganda áldozatait sem.

Viszont attól, hogy pl. az igazságügyi vagy külügyminiszter érvelése számomra elfogadható nem lesz a finneknek alkotmánybírósága vagy a spanyolokat nem fogják elítélni a katalán népszavazás sárba döngöléséért. Viszont mindkettő felett szemet huny az EP.

Az LMBTQ szervezetek önmérsékletére, az iskolák elkerülésére számítani szerintem nem elégséges, jobb, ha inkább rendszerszinten távol tartunk MINDEN anomáliát a gyerekeinktől. Azt nem igénylem és főképp nem követelem, hogy ugyanez Máltán vagy Hollandiában is így legyen. Az ő dolguk, az ő országuk és az ő gyerekeik.

Sir Galahad 2021.07.12. 08:58:26

@11 Favágó: Ha így van, a probléma egyszerűen megoldható.

Rodney_2 2021.07.12. 10:11:05

@Tölgyes Péter:

A törvény a pedofilok ellen szól, a gyermekek védelmében. Ehhez jött egy módosítás képviselői indítvány alapján szintén a gyermekek védelmében. Miért is? Azért mert a Dúró Dóra féle könyvdarálás után néhány elmebeteg ballibsi gazember tanár (az elvtársaid, az emberiség legalja) behívta a Soros NGO-k perverz gazembereit a 14 év alatti gyerekekhez "felvilágosítást" tartani. Ennyi és nem több. A törvényben az is benne van, hogy arra felhatalmazott személyek (pl iskolaorvos) igenis tarthatnak "szexuális felvilágosítást" de ezeknek nem célja a perverziók propagálása és a társadalomrombolás, mint a Soros-csürhének. Ezek a szakemberek tudnak segíteni azoknak a gyerekeknek, akiknek igazi problémáik vannak, de nem nyomják a propagandát, hogy mennyire cool 23. féle neműnek lenni és havonta oda-vissza nemet váltani.

Te mint ismert ballib propagandista, nyilván vagy gátlástalanul hazudozol, vagy fogalmad sincsen az egész témáról. A legvalószinűbb mindkettő együtt :p

A nagyon felháborodott európai politikus csőcselék nyilván nem olvasta el a törvényt és nem ismerkedett meg a körülményekkel, hanem megkapta a megfelelő csatornán a félrevezető információt, hogy Magyarországon bántsák a buzikat. Mivel a buzitéma az egyetlen amire az EP és más hasonló kontraszelektált politikus barmok képesek megmozdulni, hát lett nagy felhajtás. Kiváncsi lennék, hogy a nagypofájúak közül hányan tudják, hogy mi van a törvényben... Ez kb olyan, mint amikor a CEU bukott politikus zsidó rektora körbeküldte a nemzetközi zsidó tudós network-ön, hogy Magyarországon az antiszemita kormány be akarja záratni a zsidó magánegyetemet, erre azonnal 1000 zsidó tudós aláírta a tiltakozást 5 kontinensről, nagy részének arról sem volt fogalma, hogy hol van Magyarország, nem hogy a CEU-ról hallott volna (ahol olyan fontos tudományterületeken lehet diplomát szerezni mint buzipropagandista és migránsszervező). Így megy ez ballib körökben. Nálatok hülyébb csordát még elképzelni is nehéz. Már nagyon várom, hogy az a bizonyos inga egy kicsit visszalengjen...

Tölgyes Péter 2021.07.12. 10:14:31

@Sir Galahad: Nem, de kevésbé lenne sértő. Hogy miért nem, azt kifejtettebb korábban. Ha minden nonszenszre, minden képtelenségre, minden eleve kizárt dologra törvényi tiltást alkalmaznánk, akkor a magyar törvénykönyv vastagabb lenne, mint a többi országé együttvéve.

Ne kóstolgassatok: nem igaz, hogy ti tényleg úgy gondoljátok, törvény hiányában hosszú tömött sorokban tolonganának az óvodák és az iskolák kapujában az LMBTQ-szervezetek és aktivisták azért, melyikük tud több gyermeket megrontani. Nem lehettek annyira sötétek, hogy ne tudnátok, a szabadságjogaikért küzdenek. Azért, hogy ne kelljen titkolniok a nemi irányultságukat.

Az is bizonyított, hogy ez nem nevelés és ráhatás kérdése - beszélgessetek el olyan szülővel, akinek a fia vagy a lánya meleg, noha a családban még soha ilyen "szégyen" nem esett meg. A sötét középkorban ragadni igenis szégyen.

Tölgyes Péter 2021.07.12. 10:22:18

@11 Favágó: Akkor megismétlem - ne moss össze dolgokat. Konkrét ügyről beszélünk, felesleges a kormánypropagandát itt ismételgetned, a vízcsapból is az folyik - tiszta víz helyett.

Az EU-porondon úgy érvel Orbán és ölebei hada, ahogy akar, legfeljebb még jobban kinevettetik magukat. De hadd döntsük már el idehaza - ne legyen ez a jog az irányotokban egyoldalú -, hogy mit tekintünk a jog megcsúfolsának és a szabadságjogok semmibe vételének, függetlenül attól, hogy más országokban éppen tiszteletben tartják-e azokat vagy sem. És egyszer az életben vegyétek már tudomásul, hogy ebben az országban rajtatok kívül is élnek emberek, akik ráadásul sok kérdésben gyökeresen másként gondolkodnak.

Engem például nem érdekel, kinek milyen a szexuális orientációja, mint ahogy nem ítélek meg embereket ránézésre vagy éppen annak alapján, hogy hol születtek. Az ugyanis a szememben nem előny és nem hátrány - a viselkedésük, a nézeteik, kivált, ha végletesek, annál inkább zavar.

Dobjátok már le azt az ostoba, vacak szemellenzőt, döbbenjetek rá végre, mennyivel szabadabban lélegeznétek is attól, hogy szélesebb a látókörötök.

Még valami: nem a másként gondolkódokkal van bajom, hanem a mások jogait megnyirbálókkal. Ez is egy összemosás a részedről, ha ugyanis másként GONDOLKODNÁL, akkor vitaképes lennél. Így meg csak visszaböfögöd az ezerszer hallott kormánypropagandát.

Tölgyes Péter 2021.07.12. 10:25:51

@Sir Galahad: Naná. Ha bólogatnak a sötétségben, azzal nem gyújtanak legalább pilácsot. De az legyen az egyéni szoc problémád, hogy nappal is éjszakai sötétségben szeretsz élni, mi, többiek hadd élvezzük a fényt, a tudást, a dogmamentességet.

Ne próbáljátok meg a gyermekek védelmének fontossága mögé rejteni, hogy kiver a hideg benneteket mindenféle másságtól.

11 Favágó 2021.07.12. 10:28:26

@Tölgyes Péter: senkinek nem kell Magyarországon titkolni az irányultságát.
Nem kell tömött sorokat feltételezni, de nekem már néhány besurranó is sok. Ha mégsem propagandista hanem tájékoztatást adó szervezetről beszélünk, regisztráljon.
A könyvvizsgálót, végrehajtót, gépjárműoktatót, pszichológust, sőt vízvezetékszerelőt is regisztrálják. Ha megfelelő a munkájuk, sokan veszik igénybe, ha nem nem. Nem gondolnám ezt olyan területnek, hogy regisztráció (értsd azonosíthatóság, szakmai megfelelőség, képzettség, számonkérhetőség, felelősségre vonhatóság) nélkül lehessen művelni.

Tölgyes Péter 2021.07.12. 10:28:58

@Rodney_2: Nem vitatkozom veled, mert tökéletesen vitaképtelen vagy a nemcsak a szemedet el-, hanem a fejedet is betakaró szemellenző miatt. Viszont figyelmeztetlek arra, hogy ez itt az én felületem, fogd vissza magad a jelzőiddel és megfogalmazásaiddal, ellenkező esetben felültetlek egy repülőgépre, amely Felcsútig meg sem áll.

Indriq 2021.07.12. 11:01:45

ebben az a szép, hogy ellenségkép nélkül a kormány megbukott volna már 14ben....
hozzá kell tennem, álszent dolog, hogy az LMBTQ-t megbélyegzik mondván nem egyezik a keresztény hozzáállással, de nem tartják be a keresztény szabályokat (NE LOPJ.... hehehehe)
(mondjuk eleve nem értem, hogy a XXI században, hogy lehet annyira visszalépni, hogy az egyházi és a világi dolgokat újra összemossák.

Tölgyes Péter 2021.07.12. 11:08:31

@11 Favágó: Mit értesz regisztráció alatt? Egy jogvédő szervezet nyilvánvalóan regisztrált. Attól, hogy a jogvédelem körébe beletartozik a nemi orientációval szembeni diszkrimináció elleni fellépés, még nem sorolódik a szervezet az LMBTQ-szervezetek vagy aktivisták közé, még akkor sem, ha ti szeretitek megbélyegezni a veletek szemben állókat.

Tölgyes Péter 2021.07.12. 11:13:03

@Indriq: Egyetértek veled. Az is rendszerjellemzővé vált, hogy az álszent módon tiltott tevékenységek zömét ők szemrebbenés nélkül űzik, a köröttük lévők magától értetődően tudnak róla, de nem kifogásolják meg - csak ki ne derüljön.

Egyház és állam összemosása kölcsönös bűn mindkét oldalról. Azoktól, akik a Csuhások, térdre imához szlogennel indítottak annak idején a Parlamentben, meg azoktól is, akik szembemennek az egyházi fősodorral saját befolyásuk növelése érdekében. Szép lassan az a benyomásom, itt már nem a kutya csóválja a farkát, hanem fordítva...

11 Favágó 2021.07.12. 11:55:11

Az, hogy én mit értek regisztráció alatt, mellékes.
A törvény a 11§ (2) bek szerint ezt jelenti:
„9/A. § (1) A nevelési-oktatási intézmény saját pedagógus-munkakörben foglalkoztatott alkalmazottján és az intézményben iskola-egészségügyi szolgálatot ellátó szakemberen és az intézménnyel kötött együttműködési megállapodással rendelkező állami szerven kívül más személy vagy szervezet tanórai vagy egyéb, tanulók részére tartott foglalkozás keretében szexuális kultúrával, nemi élettel, nemi irányultsággal, szexuális fejlődéssel, a kábítószer fogyasztás káros hatásaival, az internet veszélyeivel és egyéb testi és szellemi egészségfejlesztéssel kapcsolatos foglalkozást (e § alkalmazásában a továbbiakban: program) csak akkor tarthat, ha jogszabályban kijelölt szerv nyilvántartásba vette.

(2) Az (1) bekezdés szerinti nyilvántartásban szereplő adat közérdekből nyilvános adat, amelyet az (1) bekezdés szerinti nyilvántartás vezetésére jogszabályban kijelölt szerv honlapján közzé kell tenni.
(3) Az (1) bekezdés szerinti nyilvántartás
a) a program címét,
b) a programtulajdonos
ba) - természetes személy esetén - személy nevét, elérhetőségét vagy
bb) - szervezet esetén - a szervezet elnevezését, székhelyét, elérhetőségét,
c) annak megjelölését, hogy a programot milyen köznevelési intézménytípusban kívánják megvalósítani,
d) a nyilvántartásba vétel napját és a nyilvántartásba vett program köznevelési intézményben való felhasználhatóságának időtartamát (tanév megjelölésével), valamint
e) a program témakörét
tartalmazza.

Sir Galahad 2021.07.12. 12:15:10

@Tölgyes Péter: Nem akarok vitázni, látom, hogy elkötelezett vagy az egyik irányba és én ezt tiszteletben tartom. Csak annyit jegyeznék meg, hogy én a szabadságjogokért való küzdést nem úgy képzelem el, hogy gyerekeknek agitálok - de ez persze az én véleményem csak.

Indriq 2021.07.12. 13:03:10

@Sir Galahad: egy tökéletes világban ez még okés is lenne, de mi a helyzet a keresztény iskolákkal?
tudok olyan gyerekről, aki apáca akart lenni 11 évesen, és szerinted azért meg meggyőződésés volt, vagy az egyházi iskola oktatta ki?
nem mellesleg qrva nagy hazugság, hogy agitálnák a gyerekeket az LMBTQ-szervezetek, és ez egyértelműen utal a te elkötelezettségedre a kormány felé

Tölgyes Péter 2021.07.12. 13:26:34

@Sir Galahad: Én sem képzelem úgy el, és kifejezett provokációnak tartom, hogy úgy próbálod meg beállítani, mintha elfogadhatónak tartanám a gyermekek körében végzett - bármilyen irányú! agitációt. Éppen néhány kommenttel ezelőtt fejtettem ki, hogy én a politikusokat sem engedném be az iskolába - párthoz való hovatartozástól függetlenül. (Érdekes: ebben éppen a fideszesek járnak az élen, pedig köztudottan káros, ezt is a szülőkre kellene bízni, mint sok minden mást, amibe a kormányzat bele akar szólni.)

Sir Galahad 2021.07.12. 13:47:59

@Indriq: Igen, de az a szülő döntése, hogy a gyerek milyen iskolába jár. Én pl direkt ezért nem írattam a gyerekemet egyházi iskolába. Helyesnek tartom azt az alapelvet, hogy a szülő joga és egyben kötelessége dönteni arról, hogy a gyerek milyen ideológiai képzést kapjon.

Sir Galahad 2021.07.12. 13:52:58

@Tölgyes Péter: Látod, ebben egyetértünk. Én se tartom helyesnek, hogy politikusok sertepertéljenek óvodákban, iskolákban. Az is tény, hogy most ebben a Fidesz jár élen, mert ők kormányoznak. De emlékszem rá, hogy más kormányok idején is kb ugyanezt csinálták, akik épp hatalmon voltak.

alöksz róz 2021.07.12. 14:32:11

@Tölgyes Péter: ne hergeld bele magad feleslegesen, papám, elmagyaráztam hogy értette a hozzászóló.
meg azt is h ez megint egy nagy trollkodás a fidesz részéről (ők köpték ki ugyanis a témát).

Tölgyes Péter 2021.07.12. 15:05:33

@alöksz róz: OK, akkor félreértettelek - azt hittem, hogy a kommentelő vagy, másik néven... :D

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2021.07.12. 18:31:48

@Tölgyes Péter: A homoszexualitás éppúgy, mint a pedofília szexuális perverzió. Egy tőről fakadnak.Szerencsésebb történelmi korokban szodómiaként fajtalankodásként említették a törvények mindkettőt, és büntetni rendelték ,nagyon helyesen. Tény, hogy a homoszexuálisok körében-egy főre vetítve- háromszor nagyobb a pedofilok száma, mint a heteroszexuálisok körében.
A kormány húzott egy vörös vonalat: LMBTQ szervezetek nem tehetik be a lábukat óvodákba, iskolákba.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2021.07.12. 18:37:05

@Tölgyes Péter: "Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én éltem az átkosban és nem kívánkozom vissza semmilyen nagy testvér "védőszárnyai” alá, a kölcsönösségre épülő EU sokkal szimpatikusabb."

A nagy testvér mostanra az EU lett, illetve szeretne lenni, a hozzád hasonló kollaboráló figurákat felhasználva. Gyurcsányék kerek-perec megmondják, hogy teljesen integrált EU-t akarnak, a nemzetállamok megszüntetésével.
Amikor beléptünk a nemzetállamok európai uniójába még szó nem volt erről, és álmunkban sem gondoltuk volna, hogy Brüsszel illegális migránsok tömegeit, és a szexuális aberrációk elfogadását akarja majd az országra erőltetni.

Tölgyes Péter 2021.07.12. 23:37:51

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: A szólás- és véleményszabadság nem terjed ki arra, hogy egy, a gyermekek tízezreit veszélyeztető, súlyosan aberrált bűncselekmény-fajtát összemoss a génhibára visszavezethető mássággal. Az én oldalamon garantáltan nem. Kommentjeidet intő példaként fennhagyom, téged viszont azonnal tiltalak.

A műveletlenséged bizonyítéka mindaz, amit ténynek, bizonyítéknak hiszel, tekintve, hogy ugyanakkor a szigorú törvénykezők nem kis hányada - akárcsak ma a Fidesz soraiban ülők - maga is előszeretettel osztotta meg ágyát saját nembeliekkel. A veled e téren hasonló nézeteket osztó nácik persze a rokkantakat, a mozgássérülteket, a szellemileg fogyatékosokat is csak koloncnak érezték és igyekeztek megszabadulni tőlük.

Minden ilyen "keménység" addig tartott és tart, ameddig valakinek a saját családjában nem kerülnek napvilágra ilyen esetek. Többek között az olyanok miatt kényszerülnek embertársaink a színlelésre, amilyen te is vagy. A statisztikád is hazug, mivel a homoszexuálisok jelentős hányada a hátrányos megkülönböztetést elkerülendő máig titkolja orientációját, a bázis tehát valójában jóval nagyobb - vagyis az összehasonlítás erősen sántít.

A szexuális "aberrációt" már jól kitárgyaltad, de a normálisan gondolkodó embereket a tényleges, lelki aberrációk zavarják - amilyen például a tiéd is.

11 Favágó 2021.07.13. 11:53:17

www.origo.hu/nagyvilag/20210705-franciaorszag-gender-lmbtqpropaganda-erzekenyites.html

Na, nem erre van az előre. Legalább is remélem. kb. az ilyeneket kell megakadályozni

Tölgyes Péter 2021.07.13. 12:50:42

@11 Favágó: Mielőtt kategorikus kijelentéseket teszel, próbálj meg tájékozódni. A mai, átpolizitált médiavilágban koránt sem garantált, hogy a hír valódi - és nem egy más tartalmú információt alakítottak át a hergelés céljának jobban megfelelővé a központi hírgyárban (MTVA)...

11 Favágó 2021.07.13. 16:00:35

@Tölgyes Péter: akarod cáfolni? Esetleg elfogadod, mint a szervezetek regisztrációját?
A véleményemet írtam a kommentbe, azt fenntartom, nem szeretném, ha az unokám óvodájában, vagy iskolájában megjelenne a bemutatott "irodalom".

Tölgyes Péter 2021.07.13. 21:47:43

@11 Favágó: A saját ostobaságodat bizonyítod ezzel az egésszel. Tényleg úgy gondolod, hogy lehet valakiből homoszexuálist NEVELNI? Szörnyű lehet ekkora sötétségben élni. De ez legyen a te egyéni szoc. problémád.
süti beállítások módosítása