Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Alfred Dreyfus és a háttérhatalmak

2016. május 23. - Toadwart66

dreyfus-old-man_2133706b.jpg

Alfred Dreyfus az 1930-as években

Amit ma antiszemitizmusnak neveznek, az a holokauszttal van kapcsolatban – az emberi történelem egyik legnagyobb tragédiájával. Aki ma zsidózással vádol, az a hidegvérű tömeggyilkossággal hozza összefüggésbe a megvádoltat.” (Bencsik Gábor: Az antiszemita furkósbot vége)

Bencsik Gábor újságíró, agrármérnök, történész, könyvkiadó arról nem tehet, hogy a bátyját Andrásnak hívják és főszerkesztő a Magyar Demokrata (sic!) nevű hetilapnál. Amit azonban a Magyar Időkben leírt, arról igen. A hatalom nagy megelégedésére, a maga örömére, illetve boldogulására, Bencsik 2.0 nagyon veszélyes és gonosz erőkkel játszadozik.

Nagyjából azt próbálja bebizonyítani az olvasói számára, hogy az zsidózás önmagában nem bűn. Az az igazán elvetemült bűnöző, aki valakit ilyesmivel megvádol. Ráadásul „Sem a vezető jobboldali pártszövetség, sem az azzal rokonszenvező szellemi elit nem tűr a maga soraiban antiszemitát, de még csak antiszemitizmusba hajló gondolatokat sem.” A felháborodott szerző a szellemi elittel kapcsolatosan még Németh Szilárdot is megemlítette. Az sajnos nem derült ki, hogy az aktuális alelnök bele is tartozik-e ebbe a jeles kompániába, vagy csak úgy sertepertél annak környékén. A „szellemi elit” minőségének megítélése szempontjából ennek a kérdésnek a tisztázására mindenképpen szükséges lenne.

Az antiszemitizmust sajnálatos módon ennek az öntudatos, jobboldali pártszövetségnek az örökös elnöke és bálványa kezdte el hatalmi célokra felhasználni. Ez láthatóan nem zavar senkit abban a tevékenységében, hogy rettenetesen megsértődjön azon, ha valaki ezt észreveszi. Amúgy nem egy nagy ördöngösségről van szó. Soros György és a háttérhatalmak emlegetése mindenki számára könnyen dekódolható. Nem kell ehhez bekérezkedni semmiféle elit, jobboldali egyletbe vagy titkos szektába.

Az antiszemitizmus már régóta az utcán hever. A miniszterelnök most azonban felvette onnan, leporolta és megpróbál valamit kezdeni vele. Az, hogy nem annak nevezi, nem nehezíti meg szándékainak megértését.

Amit ma antiszemitizmusnak neveznek, az az volt már I. Izabella kasztíliai királynő idejében is, aki felállította a Szent Inkvizíciót, majd elűzte az addig békésen együtt élő mórokat és a zsidókat a Hispániai-félszigetről. A Rajna menti zsidó közösségek rengeteget szenvedtek a rendszeres pogromoktól. (Rajna menti zsidó közösségek a középkorban) Alfred Dreyfus bűnösségében ma is nagyon sokan hisznek, pedig a katonai titkokat Ferdinand Walsin-Esterhazy őrnagy szolgáltatta ki. A per hatására több helyen antiszemita pogromok zajlottak le.

Baráth Zsolt, a Jobbik képviselője 2012. áprilisában a tiszaeszlári vérvádról szónokolva a magyar országgyűlésben kijelentette, hogy „a világhódítók hatalmát csak az igazság kimondásával lehet megtörnünk”. Valami ilyesmit emleget kéthetente Magyarország miniszterelnöke is, csak ő Soros György nevének kimondásával szeretné a világhódítók hatalmát megtörni. 2012-ben ezt még a nevén, azaz antiszemitizmusnak nevezték.

Dr. Fónagy János államtitkár válaszában azt mondta, hogy a Jobbik ne csodálkozzon, ha az ország és a világ úgy ítél róluk, „ahogy a tiszaeszlári vérvádról több mint száz évvel ezelőtt a magyar társadalom józanabbik fele és a magyar bíróság akkor döntött”. Kijelentette: sajnálja, hogy egy ilyen napirend utáni felszólalás elhangozhatott, mert a tiszaeszlári vérvád felemlegetése évszázados sebeket tép fel.” (A tiszaeszlári vérvádról beszélt a Jobbik)

"Quod licet Iovi, non licet bovi. Amit szabad Jupiternek, nem szabad az ökörnek." – mondaná erre szomorúan a megboldogult Böhm József (Máriáss József), nyugdíjas főkönyvelő, közös képviselő.

A holokauszt az antiszemitizmus következménye volt és nem egy hirtelen jött természeti csapás. Aki ma háttérhatalmakat emleget, az jelenleg is a hidegvérű tömeggyilkossággal hozza összefüggésbe önmagát, akár még miniszterelnökként is. Hiába írt durcás hangú levelet Kovács Zoltán szóvivő, hogy Orbán Viktort „egyenes embernek ismerik, aki kimondja, amit gondol”, amikor ezt a „megvádolt” rendszeresen és hatékonyan megcáfolja ezt az állítást. Nem nagyon foglakozik senki azzal, amit az egyre kétségbeesettebb arcú Kovács Zoltán, mint újságolvasó ír, hanem leginkább azzal, amit Orbán Viktor, mint miniszterelnök mond. (Magyar? Ki, én? Brüsszeli páriák vallomásai, Politico)

Amit más országokban antiszemitizmusnak neveznek, azt nálunk újabban a „zsidóságról való véleményformálásnak.” Mindez gyáva, alattomos és álszent viselkedésre vall. A magyar miniszterelnök soha nem fogja elismerni annak a felelősségét, hogy tönkretette a magyar egészségügyet, az oktatást, politikai céljai érdekében megosztotta az országot, földet osztott, intézményesítette a korrupciót, csökkentette az ország versenyképességét, elszigetelte az országot, növelte a szegénységet. Mindezt kéthetente könnyedén áthárítja a nem létező háttérhatalmakra. A hívei ezt örömmel és készségesen el is terjesztik, miközben természetesen „még csak nem is tűrik az antiszemitizmusba hajló gondolatokat”. Kissé skizofrén gondolkodásra vall, de ezt valahogy elrendezik magukban. „Ilyen mentálhigiénéjük van hozzá.”

Bokros Lajos a bejegyzésében nagyon pontosan leírta a „rokonszenvező szellemi elit” elmebeli állapotát: „háttérhatalmak nincsenek. Illetve léteznek, mind bolond elmék és szennyezett lelkek torzszüleményei. Arra szolgálnak, hogy eltakarják a bolondok és gonoszok elsődleges felelősségét a gazdaság és a társadalom szétzüllesztéséről.”

Bohumil Hrabal még gyakorlati tanácsokat is ad az ilyen lelki nyavalyák megfelelő kezelésére: "– Jó, hogy jön, sógorasszony! – mondta Pepin. – A Francin, az egy cihopata, egy idegbajos, Bätista úr könyvecskéje szerint langyos vízzel kéne mosnia a nemi szervét, vagy jó levegőn tartózkodnia."

Kellő optimizmussal és jóindulattal lehet ugyan reménykedni abban, hogy a józan ész egyszer majd győzedelmeskedni fog, de ehhez Orbán Viktor segítségére ne számítson senki.

Az aljasság, a gyalázat elől pedig nem elhajolni kell, hanem nevén nevezni.” Ebben Bencsik Gábornak tökéletesen igaza van.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr258740696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.23. 18:00:27

"Soros György és a háttérhatalmak emlegetése mindenki számára könnyen dekódolható."

Igen, ha az ember antiszemita balliba, de csak ebben az esetben.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.23. 18:06:00

"Aki ma háttérhatalmakat emleget, az jelenleg is a hidegvérű tömeggyilkossággal hozza összefüggésbe önmagát, akár még miniszterelnökként is."

Azaz te abban hiszel, hogy a háttérhatalom zsidókból áll, s zsidó érdekeket képvisel?

pamut 2016.05.24. 17:34:10

A háttérhatalmazás, Sorosozás meg a többi kétségbeesett elmebaj a kudarc látványos beismerése. Az ország szarban, EU nélkül a fű se nőne, egészségügyet-oktatást-jogállamot dirib-darabokra verték és ezt már tagadni sem tudják sehogy, hogy az állam totális elmaffiásodását, a fideszbűnözők (jegybank, Questor, stb) nyílt törvényen felülre helyzését ne is említsem.

És amikor a kudarc, a kiborult szenny és mocsok már tagadhatatlan, akkor már csak egy lehetőség maradt: másra kenni a mocskot. Hárítani, mutogatni, bűnbakot keresni, bűnbakot kreálni. Akire rá lehet fogni mindent, akit lehet gyűlölni. Ez a végső cél, a gyűlölet, ez terel a kormányzási elkúrásokról és lopásokról, és ez tartja össze a fideszt, sőt ez egyesíti, passzírozza őket, ezért kell nekik a gyűlölhető ellenségkép.

Sir Galahad 2016.05.24. 17:46:13

Soros György a világ egyik legbefolyásosabb pénzembere. Az lenne a meglepő, ha a befolyását nem próbálná meg érvényesíteni. Abból, hogy ő történetesen zsidó származásúnak vallja magát, miért következnék, hogy erről szemérmesen hallgatni kell? Ha Soros úr történetesen buddhista lenne, akkor lehetne róla beszélni, így viszont tilos? Hogy van ez?

És még egy idézetről. "A magyar miniszterelnök soha nem fogja elismerni annak a felelősségét, hogy tönkretette a magyar egészségügyet, az oktatást." Hát igen, én is emlékszem, hogy Orbán előtt minden kórház csillogott-villogott, az iskolák is vetekedtek a főúri palotákkal, a pedagógusok és az orvosok fizetése meg a csillagos eget verdeste... aztán másnap, ahogy Orbán hatalomra jutott, hirtelen lerohadt minden. Ki érti ezt?

MACISAJT 2016.05.24. 18:07:57

Nézzük soros gyuri bácsi kapcsán a szomszédos Ukrajnát...
Most kezdjem idézni hogy a soros-thomas melia-victoria nuland+cia gépezet hogyan követett el mindent egy jó kis kijevi polgárháborúért?
És hogy asszisztált ehhez mindenfelé a ballib média?
Nuland és Pyatt beszélgetése a BBC-n:
www.bbc.com/news/world-europe-26079957

Mégis csak elgondolkodtató hogy van a világban egy magyarsághoz hasonló létszámú( 14-15 millió) nép (nem vallás, mert az egy más tészta).
Ami, a Föld lakosságának 0,0015%-a. Lepkefing, mondhatnák joggal.

De valahogy mégis mindig úgy csinálják, hogy nincs a világban háború, forradalom, puccs, botrány, gazdasági világválság vagyis bármilyen szar, hogy abban ne legyenek (felül) reprezentálva.
Ennek a jelenségnek egyik emblematikus zászlóvivője éppen ez a george soros nevű alak.

Oszt utána annyit bírnak óbégatni hogy "ajvé, ántiszemitizmus".(ami önmagában is vérlazító baromság, nem láttam még van antiitalianizmust kiabálni az olaszokat mikor az etnikai alapú maffiákról van szó...).

" Háttérhaatalom", az olyan nincs, forgatják szemeiket a ballibák.
Tényleg.
Az 1921-ben elfogadott törvény, az Independent Treasury Act, (független kincstári törvény) lényegében átengedte a Federal Reserve System-nek, a FED-nek, vagyis egy 100%-osan magántulajdonban álló pénzkartellnek az Egyesült Államok pénzrendszerének, valamint Pénzügyminisztériumának az ellenőrzését. Érdemes felsorolni, hogy az Egyesült Államok központi bankjának a szerepét betöltő magánkartellnek, a FED-nek, mely bankok (illetve jelenlegi jogutódaik) a tulajdonosai:

- Rothschild Bank of London
- Rothschild Bank of Berlin
- Warburg Bank of Hamburg
- Warburg Bank of Amsterdam
- Lazard Brothers of Paris
- Israel Moses Seif Banks of Italy
- Chase Manhattan Bank of New York
- Goldman, Sachs of New York
- Lehman Brothers of New York
- Kuhn, Loeb Bank of New York

----

* És ha még valaki kér bónuszt, megnézheti hogyan robbant ki az 1929-1933 közötti gazdasági világválság, illetve a 2008-as,máig tartó gazdasági világválság amit a Lehmann Brothers bedőlése volt képes előidézni...

pamut 2016.05.24. 18:11:13

@Sir Galahad:
Hát igen, Soros György tette személyesen tönkre a magyar oktatást és egészségügyet, kényszerítve Orbánt hogy kivonjon pénzeket e két kulcsfontosságú ágazatból, hogy így külföldre űzze-kényszerítse az orvosokat és a nővéreket, és az elvont pénzekből stadionokat építsen. Rohadt szemét Soros!!!

MACISAJT 2016.05.24. 18:12:15

Sir Galahad
És még egy idézetről. "A magyar miniszterelnök soha nem fogja elismerni annak a felelősségét, hogy tönkretette a magyar egészségügyet, az oktatást."

Ja. A szerzőbizonyára párás szemekkel emlékszik a mengelica ágnes/horváth lajos -féle egészségügyi aranykorra..vagy az agyarbálint/hillerpifta-féle oktatásra...
Amiket a gonosz Orbán ugye, tönkretett.

Fogadjuk, nem is érti hogy a népek mi a francnak zavarták el nevezetteket a redvás csipásba és azóta is miért nem viszik őket a vállukon vissza a Parlamentbe...

pamut 2016.05.24. 18:15:26

:D
birca, galahad és sajtosmacika már megjött, de hol késik batyu és balliblidérc, hogy a fanatikus őrült orbáncsikcskák mind együtt legyenek és együtt verjék szét a blogot?

riadó patkányok, meló van!

Mercel 2016.05.24. 18:21:08

" "
És még egy idézetről. "A magyar miniszterelnök soha nem fogja elismerni annak a felelősségét, hogy tönkretette a magyar egészségügyet, az oktatást." Hát igen, én is emlékszem, hogy Orbán előtt minden kórház csillogott-villogott, az iskolák is vetekedtek a főúri palotákkal, a pedagógusok és az orvosok fizetése meg a csillagos eget verdeste... aztán másnap, ahogy Orbán hatalomra jutott, hirtelen lerohadt minden. Ki érti ezt? " "

VÁLASZ ERRE :

Egy átlagosan nem hülye ember nem kezd el azon ajvékolni, hogy de hát ők is..

Igen az mszp alapvetően társadalmi, morális és gazdasági szempontok alapján is rosszul kormányzott. Igen kijelenthető, hogy az mszp alatt már komoly rendszerszintű korrupció létezett. Igen kijelenthető, hogy gyurcsány egy emberi csótány.

DE ez semmit nem von le abból, hogy az orbán kormány hazaárulásig vitte és szó szerint mindennapossá tette a központosított lopást csalást országrombolást. Az, hogy ha valaki útban van nekik akkor konkrétan hirtelen kiderül róla, hogy gazember, pedofil, tolvaj mindennapossá lett. Az se példa nélküli már, hogy ha valaki nagyon útban van akkor meghal.

Az mszp alatt problémás volt az egészségügy és az oktatás. A fidesz éra kezdete óta pedig mindkettő borzalmas mélységekbe süllyedt. Lassan a fidesznek is meglesz az "elmút nyóc éve"
Ne adja az isten orbánnak és bandájának, hogy valósan el legyenek számoltatva.
Azt pláne ne, hogy a halálbüntetés mégis visszatérjen.

Lehet mutogatni a szocikra, igen gazemberek voltak, de ez nem ment egy másik hazaáruló bandát (fidesz) a tettei alól.

Mercel 2016.05.24. 18:23:05

Egyébként nem támogatom a halálbüntetést és még orbánt is levágnám a kötélről.
(10 perc után.)

pamut 2016.05.24. 18:26:54

@Mercel:
Na ezt jól és pontosan fogalmaztad meg, de mivel az igazat merészelted leírni, felkerültél a fideszmaffia feketelistájára, mindjárt a torkodnak ugranak és szétcincálnak Orbán keresztpapi hivatásos karaktergyilkosai.

MACISAJT 2016.05.24. 18:28:22

@Mercel: ("Lehet mutogatni a szocikra, igen gazemberek voltak, de ez nem ment egy másik hazaáruló bandát (fidesz) a tettei alól. ")

Na, ezzel el is intézted az elmúlt időszakot(és a jelent) :P

Hanem akkor áruld el a jövőt is. Mondd az alternatívát, amitől a Haza fényre derül.
Iszom a szavaidat.

Sir Galahad 2016.05.24. 18:32:00

@Mercel: "Lehet mutogatni a szocikra, igen gazemberek voltak, de ez nem ment egy másik hazaáruló bandát (fidesz) a tettei alól." Ebben tulajdonképpen igazad van, de 1: azért lényeges különbség van aközött, hogy - mint a szerző írja - Orbán tette tönkre az egészségügyet, oktatást, stb., vagy csak neki is megvan a régóta tartó folyamatban a maga szerepe. 2. a magyar választópolgárok már másodjára gondolták úgy, hogy a két rossz hírű társaság közül mégiscsak az Orbán-félét választják. Még mindig őket tekintik kisebbik rossznak, és ennek bizonyára oka van.

5perc 2016.05.24. 18:37:52

@MACISAJT:
Én ugyanezt a történetet putinnal ismerem.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.24. 18:39:57

@MACISAJT: Te is elárulhatnád szerinted mi lesz a jövő! Még többet fognak lopni, még több stadion lesz, meg mágnespárnás kisvasút Felcsútra, esetleg 5-ös metró?
MNB-nek még több alapítványa, Matolcsy pedig újra írja a Tőké-t?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.24. 18:41:28

@Mercel: "Lehet mutogatni a szocikra, igen gazemberek voltak, de ez nem ment egy másik hazaáruló bandát (fidesz) a tettei alól. "
Ez az amit a sok sötét narancszombi képtelen felfogni.

pamut 2016.05.24. 18:47:26

Mindennapi Orbán-kommunizmus:

"Lehallgatta a rendőrség a Blikk újságíróját"
hvg.hu/itthon/20160513_Lehallgatta_a_rendorseg_a_Blikk_ujsagirojat

Természetesen Soros kényszeríti Orbánt arra hogy visszaépítse a kommunizmust!

pamut 2016.05.24. 18:49:59

Soros kényszerítette Orbán pénztárnokát arra hogy lopjon!:

24.hu/fn/gazdasag/2016/05/23/ez-meg-kelet-europai-mercevel-is-tulmegy-mindenen-matolcsy-penzosztasarol-irt-a-bloomberg/
"Ez még kelet-európai mércével is túlmegy mindenen – Matolcsy pénzosztásáról"

toborzó tiszt 2016.05.24. 18:51:11

Minden a ballibák műve. Az a küldetésem, hogy blogom világító toronyként magasodjon az internet sötétjében, közíróként megvilágosítva a népnek azt ahogy a tőkepénzes finánckapitalisták gyarmatosítják a világot.

pamut 2016.05.24. 18:52:38

Soros a hibás amiért Orbán értelmetlen és veszteséges és nettó hatalmi gőg&hóbort vasutat csinál a kis falujába, többszáz milliós hűtlen kezelést elkövetve!:

"Üresen ingázik a felcsúti kisvasút"
iho.hu/hir/uresen-ingazik-felcsuti-kisvasut-160513

Rohadt Sorooooos!!

pamut 2016.05.24. 18:54:17

Soros miatt loptak milliárdokat!!!:

"Ötmilliárd forint tűnt el egy ösztöndíjprogramból"
www.origo.hu/itthon/20160512-lmp-korrupcio-ut-a-szakmavalasztashoz-osztondij.html

pamut 2016.05.24. 18:55:15

Soros kényszerítette a fideszt az ingatlanpanamára!!!!

www.facebook.com/Juhi.JuhaszPeter/photos/a.486159078123247.1073741827.478686885537133/1080120168727132/?type=3&theater

93 millióért megkapták az önkormányzattól, pár hónappal később 193 millióért eladták. Szerinted mi az?
Igen, igen. V. kerületi ingatlan!
Hol máshol lehetne elérni 5 hónap alatt 100 millió forint hasznot egy 350 nm-es ingatlaneladáson?

impala 2016.05.24. 20:19:33

@MACISAJT: mi lenne, ha te kamingautolnád már, hogy a mostani rablóbandát miért is kell jobban szeretni, mint a régit.
komolyan mondom, azokban még létezett valami szégyenérzet, próbálták takarásban csinálni a szaros ügyeket, ma már ez sincs.
orbánék politikai stratégiává emelték a lopásukat.

Afrika steht an der Elbe 2016.05.24. 20:36:43

Arról azért ne feledkezzünk meg, hogy most épp a libsik készülnek összebútorozni az "antiszemita" Jobbikkal. De láttunk már karón varjút 1994-ben is.

jágör68 2016.05.24. 20:37:24

Szórósz nagyobb veszély, mint a Fidesz és OV.
Milliónyi terroristát, iszlámistát akar betelepíteni- köztük Magyarországra is.

Ennél nincs nagyobb károkozás- szerencsére ezt a magyarok többsége is pontosan tudja.

PSX 2016.05.24. 20:45:18

@BircaHanq Média szerkesztősége:" Minden a ballibák műve. Az a küldetésem, hogy blogom világító toronyként magasodjon az internet sötétjében, közíróként megvilágosítva a népnek azt ahogy a tőkepénzes finánckapitalisták gyarmatosítják a világot."
Most minden kétséget kizáróan igazoltad súlyos elmebetegségedet.

Moin Moin 2016.05.24. 20:58:28

Antiszemitákkal nem vitatkozunk: mert vitatkozni csak kognitív és racionális vitára alkalmas lelkiállapotú egyénekkel lehetséges.
Aki antiszemita, az nincs ebben az állapotban - részeltek a szakirodalomban...

Az antiszemitákat legyőzzük, kordában tartjuk, jó távol a közpolitikától!

És: a birca és macisajt-féle, nyilvánvalóan az orosz/putyinista propagandát idelapátolókat pedig kibasszuk, mint macskát szarni! Ugyanis: Orbán sorosozása nyilvánvalóan az orosz dezinformációs-fellazító propaganda egyik megnyilvánulása volt. (Ha nem tudnátok: a Fidesz vezetője eldöntötte, hogy 2019 után szépen átjátssza az országot az orosz oldalra - ui. az EU-b belül nemigen tarthatná meg sokáig se a hatalmát, se a vagyonát,s e a büntetlenségét.)

Itt a zsidózás csak mellékszál: a lényeg az eleurópaiatlanítás! Ez egy háború: progressziv.blog.hu/2015/02/09/haboru_335 - most még egy-két évig elvileg választhatnának a magyarok, hogy melyik oldalon akarják ezt a háborút megvívni.

Ybl 2016.05.24. 21:33:27

Orbán csak a féleszűekből álló baloldalt tette tönkre, de azt aztán nagyon.

Bogyó 2 2016.05.24. 21:34:52

@Sir Galahad: "a magyar választópolgárok már másodjára gondolták úgy, hogy a két rossz hírű társaság közül mégiscsak az Orbán-félét választják. Még mindig őket tekintik kisebbik rossznak, és ennek bizonyára oka van."

Szerintem is. Az ok pedig abban leledzik, hogy a balosok bénák voltak és hanyagok, lusták és korruptak, tiszta kupleráj. Leszarták az országot.Saját magukat is lehúzták a WC-én. Orbánék jól szervezettek, eszesek, előrelátóak és végtelenül gátlástalanok. Ők meg konkrétan lerabolják az országot. Nem rövid távon, hanem hosszútávra berendezkedve. Okosan és végtelenül gonosz és aljasan önző módon, az országot nem pillanatnyi állapotában lezüllesztve mint a szocik, hanem hosszú időre letérítve a nyugati felzárkózástól. Igazi feudalizmust építenek újra, a multis bérrabszolga helyett a magyar földesúr csicskáját kínálva alternatívának hazafias szöveggel.
Mindez persze nem biztos, hogy igaz lenne, ha nem lenne kormánymédia a közmédiából, ha nem alakították volna át a választási rendszert egyre több aljas trükkel a külhoni magyarok szavazásától a szándékolt regisztrációig, ha nem történt volna meg a független közméltóságok pártkatonákkal való feltöltése, ha nem központosítanának Sztálin elvtárs tanai szerint, ha nem szüntették volna meg az önkormányzást a még önkormányzatoknak csúfolt helyhatóságoknál, ha a választási győzelem miatti kiszolgálás helyett inkább felemelni akarnák a nemzetet, ha nem térítenék le a Szent István-i útról, már megint kelet felé az országot, Mohács,'48, '56 után most önként a maffiavezérek érdekében. Ha nem egyszemélyi mindent átfogó hatalom épülne ki az országban, ahol egy tévedhetetlen félisten minden élet és halál ura, legalábbis egy normális demokráciához képest. Ha nem azt látnánk, hogy már a balkáni eu-s tagok szintjén állunk, rég lemaradva a visegrádiaktól és az egykori szovjet Baltikumtól.
Ha mindezt nem látnám, még elhihetném, hogy azért vannak megválasztva mert az ország érdekei szerint jól csinálják. De nem. Mert ha tényleg jól csinálnák, akkor minderre nem lett volna szükség. Hiszen a régi választási rend szerint szereztek kétharmadot. Miért hinném el, hogy nem önző érdekből nyúltak ebbe bele, ha enélkül nem is lett volna kétharmad 2014-ben, sőt. Tudjuk. De azért maradnak, mert ettől még nem szerették meg újra a szocikat, hanem belefásultak az emberek, a gondolkodó része. Az érdekemberek, az üzletet kapott réteg, az új földesúri társaság, a pozíciót szerzett gárda és a pártkatonák meg persze oda fognak szavazni. A szocik nem tudnak ilyen réteget felmutatni, saját bénázásuk miatt se. A jobbos konzervatív szavazó amúgyis konzervatívizmusánál fogva nehezebben változtat, könnyeben lenyeli a pártja hülyeségeit, kevésbé érzékeny a demokratikus értékekre, nem is feltétlen érti a demokráciát és nem is érdekli annyira, mert nem feltétlen hisz az emberek egyenlőségében. A baloldaliak mobilisabbak, előbb büntetik meg a pártjukat, ha nem jól teljesít. Nagyjából ennyi, és az emberek majd 20 év múlva amikor Putyin egyik tagköztársaságaként elgondolkodnak azon, hogy miért is élnek jobban Hollandiában vagy Svájcban, majd megint megtalálják az okot: Soros.

Bogyó 2 2016.05.24. 21:35:59

@jágör68: Aha. Most már milliónyit. Hát persze.

Bogyó 2 2016.05.24. 21:41:48

@Ybl: És ez mennyire jó. A futóversenyen is az a legklasszabb, amikor valaki azért nyer, mert elgáncsolja a többieket, igaz?
Ha valaki jól csinálná, nem kelljen tönkretennie a másik oldalt, a bénázás tönkreteszi őket, de hát Orbán sose a fair play-ről volt híres. A közönsége meg elhiszi, hogy neki az a jó, ha nem lesz választási lehetősége. Lassan tényleg megérkezünk Ázsiába.

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2016.05.24. 21:52:58

Soros nevű faszkalap csaló geci belevatkozik a belpolitikánkba?
Igen
Soros nevű faszkalap csaló geci beleavatkozik az EU politikába?
Igen
Van köze?
Nincs
Miért kellene eltürni hogy egy ilyen kis adócsaló féreg beleugasson a dolgainkba.

Egéridomár 2016.05.24. 21:59:07

@Afrika steht an der Elbe: Sokadjára kell leírnom: te egy nagyon, bagyon, bagyon buta ember vagy.

Egéridomár 2016.05.24. 22:00:11

@MACISAJT: te csak egy fideszes vagy, azaz mindennek a legalja.

Egéridomár 2016.05.24. 22:06:31

Ez a Birca döbbenetes.... :O

toborzó tiszt 2016.05.24. 22:08:08

@siriq111: Így van. Erre kell felhívnom a figyelmet innen Szófiából. Sajnos innen kell harcolnom a ballib métej ellen, amely elárasztja távoli hazámat, a multinacionális finánctőke gyarmatosítási törekvéseinek utat vágva.

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2016.05.24. 22:09:19

@Moin Moin: Az hogy nem értek egyet a cionista elvekkel és mondjuk a jelenlegi izraeli politikai vezetés dolgaival sem értek egyet az antiszemitává tesz?

toborzó tiszt 2016.05.24. 22:11:20

@Egéridomár: Nyílván hogy a picsogó ballibeknek, a homoklobbistáknak nem tetszik az igazság, amelynek utat török, közírói elhivatottságomnak megfelelően. A keleti szelet meg kell érezzék amely ki fogja fújni a ballib szemetet az országból, és Brüsszelig sodorja, ahova való.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.24. 22:12:37

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Mik azok a cionista elvek? Mi a bajod az izraeli vezetés dolgaival? Tán te is migrács babusgató vagy?

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2016.05.24. 22:13:41

Az hogy Barack Obama, a Clintonok, Soros és co. faszfejsége felfoghatatlan számomra nem tesz se oroszbaráttá, se amerika ellenessé és antiszemitává sem.
A baloldali liberális politika csinálói és támogatói egyszerűen tönkre tennék a világot, ezért minden áron le kell őket győzni. Eddig demokratikus eszközökkel, aztán ha másképp nem megy akkor majd erővel. Mert hát ugye az erősebb kutya baszik..márpedig a konzervatív, erősebb kutyákból mindig több lesz mint puhány, semmirekellő, liberálisokból:)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.24. 22:13:43

@BircaHanq Média szerkesztősége: Te elmebeteg vagy birca! Már megint nem raktak meg a Bratovan utcai gőzfürdőben, hogy lenyugoggyá?

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2016.05.24. 22:15:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Hogy mi bajom az izraeli vezetéssel? Szívesen látnék végre egy Palesztín államot, pont úgy ahogy az ENSZ is határozott. róla. Mondjuk kezdetnek ennyi elég is lenne.

toborzó tiszt 2016.05.24. 22:15:59

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Én pont a rossz élményeim miatt harcolok a homoklobbi ellen!

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2016.05.24. 22:19:59

mert a világbéke ( :) ) alapfeltétele a közelkeleti rend csend és béke. Szerinted nem???

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.24. 22:21:45

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Miért nem a katalán függetlenség neked a fontos?
Miért nem a tamilok függetlensége Sri Lankán?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.24. 22:24:08

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Már a világbékénél tartunk? Mire készülsz? Szépségversenyen elmondani az életcélodat? Vagy belépsz a krisnásokhoz? :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.24. 22:25:30

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: "Eddig demokratikus eszközökkel, aztán ha másképp nem megy akkor majd erővel."

Ez hogy egyeztethető össze a világbéke utáni vágyaddal? :-))
Te tényleg ennyire hülye vagy?

fércnél maradandóbb 2016.05.24. 23:56:29

Megint egy poszt, ahol a hozzászólók lekörözik tájékozottságban, a mondanivaló logikus kifejtésében a libbant szerzőt

Most valaki direkt égetni akarja a libbereket? Vagy csak hozzák a szokásos formájukat?

Tuggyuk, merjük, taccsra tesszük

siriq111 2016.05.25. 00:01:41

@BircaHanq Média szerkesztősége: Figyu te meg az EU-s kozpenzek tenyet is egy multik befektetnek kategoriaval probalod megmagyarazni ember vagy. A tobbirol mar ne is beszeljek. Ritka nagy sotetseg van/tudatlansag a dolgok ertelmezesehez.

siriq111 2016.05.25. 00:05:57

@BircaHanq Média szerkesztősége: En meg nem elmenyeg alapjan irok, hanem tapasztalatbol. evig voltam kulfodon. Ez az orszag megerett a pusztulasra ezzel a kormanyyal es mentalistassal. A franc akar a kozepkorba menni ............

siriq111 2016.05.25. 00:06:38

15 lemaradt :D Num lock off :D Hell yeah!

Indriq 2016.05.25. 00:55:07

Jó látni, hogy a fizetett fityisz trollok azonnal megjelennek :)
Úgy látszik ma a soros vonal a nr1 prioritás a székházban :)

siriq111 2016.05.25. 01:41:59

@Indriq: Birkahang az elso. konkretan teljesen mindegy mikor jelenik ameg a cikk, mar az elsok kozott ott van , hanem az elso .

MACISAJT 2016.05.25. 05:57:59

A maffia etnikai alapon szervezett csoport, tagjai a maffiózók .
(Köz)ismertek:

Olasz maffia
USA: Amerikai maffia
Oroszország: Orosz maffia
Kína: Triádok
Japán: Jakuza
Dél-amerikai kábítószer-kartellek
Albánia: Albán maffia
Korzika: Korzikai maffia
Ukrajna: Ukrán maffia
Szerbia: Szerb maffia

Zsidó maffia ? Ááá, olyan nincs.
Meg különben is, ántiszemitizmus.

:P

röf 2016.05.25. 06:28:49

Ha nem baj, engem a saját családom halottai érdekelnek....
A holokausztnak nevezett haláleseteket az érintettek beszéljék meg egymással.
...és köszönjék meg nekem, mint akinek semmi köze az egészhez, hogy az adómból fizetem az egyre szaporodó túlélők kárpótlását még ma is.....

nu pagagyí 2016.05.25. 07:06:30

Soros a háttérből irányította a trafik- és földmutyit és ellopta a nyugdíj fedezetét, hogy bedöntse a nyugdíjrendszert. Segített Matolcsynak, hogy 260 milliárd forint elveszítse a közpénz jellegét és ezáltal átutalhassa azt az unokatestvérének. Soros, a magyar kormány által az egészségügyre szánt pénzt, korszerű eszközök helyett méregdrága, dilettánsok által összetákolt tanulmányra cserélte. Szándékos hibákkal tömte tele a kiváló oktatási szakemberek által kalákában készített tankönyveket, amelyek végre az egyetlen igazi igazságot tartalmazták volna. Soros lerontotta a forint értékét, hogy a magyar munkavállaló még olcsóbb legyen és munkáját szarért-húgyért vásárolhassák fel az országunkba küldött külföldi összeszerelő üzemek. Soros megakadályozta, hogy a felcsúti foci akadémia világszínvonalú legyen, ezzel az volt a célja, hogy népünk közadakozásban kikristályosodott egységét bomlassza és egyetlen hiteles vezetőjét lejárassa. Soros antiszemita szavakat ad magyar felelős politikusok és Kossuth díjjal kitüntetett újságírók szájába, hogy utána leantiszemitázhassa őket. Simicska mögött is Soros áll, ezért gecizte le a leglegicezhetetlenebbet.

Na, mára ennyike!

nu pagagyí 2016.05.25. 07:08:39

@siriq111: Bulgáriában korábban kél a Nap.

MACISAJT 2016.05.25. 07:29:29

@impala: ("mi lenne, ha te kamingautolnád már, hogy a mostani rablóbandát miért is kell jobban szeretni, mint a régit.")

Az effajta "kámingoutolást" meghagyom a buzulóknak..
Én mindösszesen elmagyarázni bírtam/bírom.

Az un. "rendszerváltás" óta eltelt 26 év alatt a két fajta (ballib és jobboldali) igazgatás között kimutatható lényegi különbséget.
Éspedig az hogy míg a 8(+4) év ballibák kormányzása alatt mindig "suchmannositottak", eladtak szinte mindent, MOL-tól párnagázig,MÁV Cargo-tól Postabankig, Posta székháztól az Airportig (de még a Malévot is egy abramovicsnak, áldassák érte a neve)ez a pénz is eltűnt(ahogy a többi is) és az ország mégis a tönk szélére került, amit már egy Lehmann Brothers bedőlés is elfújt......aztán jöhetett az államcsőd előtt a magasságos IMF hitel....

ehhez képest Orbánék visszavásárolják az elkotyavetyélt állami tulajdont és még jut is
pénz fejlesztésekre.
Ha zongorázni tudnám a különbséget, én volnék Chopin, Mallorcán.

Olyanok ezek az érdekes "igazgatási" különbségek, mint a Magyar Nemzeti Banknál, ahol egy simor-karvalits-király júlia trojka "harcolt" évekig 7%-os alapkamattal a 3%-os inflációéért(nekik soha nem jött össze.)
Ahogy eltakarodtak, láss csodát: infláció is 30 éve nem látott alacsony szintre zuhant, no meg az alapkamat is..És kiderült hogy eltűnt 206 milliárd forintos , általuk ez évre tervezett(!) MNB veszteség is, ami jövőre az állami költségvetésnek kellett volna pótolnia...

A titok a lopások természetében rejtőzik.
Mert abban nincs vita hogy mindkét oldal (és holdudvara) lop (csal, hazudik.)

Csakhogy míg Orbánék ezt házon(illetve:hazán) belülre művelik...
addig a másik(sötét) oldal komprádorai nem elégszenek meg azzal hogy a saját zsebeiket megtömködik...
hanem még a külföldi maffiákat is etetniük kell.
Így jutott alattuk Magyarországon szinte minden a külföldi ebek harmincadjára.
(Lásd blum esetét a böszmével.amikor már ilyen piti "telekcserés" csontoknak sem bírtak ellenállni.)

Nos, míg a Fidesz és holdudvara éhségét és lopásait még képes elviselni az ország...
utóbbiakét már nem, ezekbe rendre tönkrement.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.05.25. 07:30:17

@Sir Galahad: Persze, hogy már másodszor választották újra a Gecit és bandáját. De ne felejtsd el, hogy gyakorlatilag saját magukra írták meg a választási törvényt (szavazó körzetek, egy fordulós választás, míg a népszavazásnál van érvényességi küszöb (50% + 1 fő) addig az országgyűlési és önkormányzati választásokon nincs). Így könnyű hatalmon maradni.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.05.25. 07:33:05

@BircaHanq Média szerkesztősége: Gyógyszereidet bevetted? Mert már kezded nyomni az orbáni sötét komcsi dumát. :)

MACISAJT 2016.05.25. 07:33:32

@nu pagagyí: ("Soros a háttérből irányította ")

Bizony, bizony...Emlékszik még valaki az un. Kékszalag Bizottságra?Ugye hogy szemérmes hallgatás övezi ?
Pedig erről 1995-ben Rabár Ferenc így számolt be a Magyar Nemzetben egy újságcikkben.

„Antall József szólt nekem 1990. februárjában, hogy lesz Londonban egy tárgyalás, melyet Soros György szervez és témája a magyar adóssághiány kezelési módja. A meghívót Soros György elküldte az akkor alakuló pártok közgazdasági szakértőinek. Tardos Márton fogta össze az utazási ügyeket, s tőle kaptam egy előkészítő anyagot, amelyet tudomásom szerint Szalkai István, az MNB korábbi elnökhelyettese készített. Az írást áttanulmányoztam, és konzultáltam róla Tardos Mártonnal. Ezután ment ki a csapat Londonba. A látogatás magánjellegű volt, noha az akkori kormány (a Németh Miklós vezette kormányról van szó) néhány szakértője is részt vett a csapatban. Az angol fővárosba Tardos Márton, Surányi György, Csillag István, Szalkai István, valamint jómagam utaztunk el, és Antall József kérésére csatlakoztak hozzánk az ő külföldi szakértői: Tar Pál és Osváth György.
Az 1990-es választások előtt esélyesnek tekintett pártok képviselőiből és a velük már kapcsolatban álló kormányzati szakértőkből tevődött ki a csoport.
A megbeszélések nemcsak az adósság kezeléséről, hanem a követendő privatizációs stratégiáról is zajlottak. A kétnapos londoni vizit keretében a Rothschild Bankházzal kizárólag a privatizációról tárgyaltunk. A második napon Soros György a Wallburg Bankház szakértőit hívta meg, és e társaságban ismertette az adósságállománnyal kapcsolatos téziseit. Az elképzelés gerince az előzetes tanulmányban is szerepelt már, lényege egy „debt equity swapping” művelet volt, azaz az adósságért a hitelkezelőknek magyar tulajdonnal fizettünk volna. Ez szorosan kapcsolódott a privatizáció kérdéséhez, hiszen a részvénytársasággá alakított magyar vállalatok papírjait kellett volna a hitelezők rendelkezésére bocsátani. Önkéntes hitel- vagy kamatelengedésre nem volt esélyünk. A velünk csak kicsit is szimpatizáló külföldi bankárok egyértelművé tették: az adósság-elengedési kérelmek csak rontanának a helyzeten.”

A Rabár interjúra ugyancsak a Magyar Nemzetben, 1995. augusztus 26-án válaszol Szakolczai György, a Budapesti Műszaki Egyetem közgazdászprofesszora. Szakolczai kijelenti, Rabárnak az a mondata, hogy „az 1990-es választások előtt esélyesnek tartott pártok képviselőiből és kormányzati szakértőkből tevődött össze a csoport” – nem felel meg a valóságnak.
„A lista, amelyet (Antall első pénzügyminisztere, Rabár Ferenc) megad, nem erősíti meg ezt az állítást. Az SZDSZ-t valóban képviselte Tardos Márton, a párt vezető gazdaságpolitikusa, ugyanakkor Osváth György és Tar Pál nem voltak az MDF tagjai, hanem Antall József későbbi miniszterelnök személyes barátai, vagy ismerősei. Hiába keressük itt a Fidesz, a kisgazdák és a kereszténydemokraták képviselőit, és jó lenne tudni, mi van Rabár úr azon mondata mögött, hogy „Soros György a meghívót elküldte az akkor alakuló pártok közgazdasági szakértőinek. Ezek mit válaszoltak? – és így tovább.”
Szakolczai megjegyzi még, hogy: „ezek a magánjellegűnek mondott beszélgetések meghatározták az ország sorsát!”
„A helyzet tehát az – folytatja Szakolczai, aki egyben a londoni látogatás végeredményét is ismerteti, hogy a Kékszalag Bizottság által megnevezett és semmiféle alkotmányos felhatalmazással nem rendelkező, és tárgyalásainak tartalmat mindeddig szigorúan homályban tartó csoport megbeszéléseinek (vagy akár hallgatólagos megállapodásainak) folytán alakultak ki a rendszerváltás utáni magyar gazdaság – sőt társadalompolitika – legfontosabb alapelvei! Ezek szerint Magyarország – és egyedül Magyarország: a.) nem kezdeményez adósságkönnyítést, b) elutasítja a reprivatizáció minden formáját, c) kizárja a széles rétegeket a nemzeti termelőtőke tulajdonából, és d) megindítja a nemzeti termelőtőke külföldiek javára való nagymennyiségű értékesítését, bevételszerzési célból.”

konrada 2016.05.25. 07:58:55

@pamut:
"Hát igen, Soros György tette személyesen tönkre a magyar oktatást és egészségügyet, kényszerítve Orbánt hogy kivonjon pénzeket e két kulcsfontosságú ágazatból, hogy így külföldre űzze-kényszerítse az orvosokat és a nővéreket...."

Pssztt!
A francnak kell neked elárulnod a sok tudatlannak, hogy ha talán személyesen nem is Soros György, de az IMF-ben elég nagy súlyt képviselő bankárcsaládok feltétele volt a kölcsön fejében az, hogy az, hogy pénzt vonjanak ki ezekből az ágazatokból....

konrada 2016.05.25. 08:10:10

@The Ghost Wolf:
...hát azért sokkal, de sokkal többet kellett volna átírni, örületesen egyéni körzetekre szabott matematikával (amelyben még a régi: jó körzetben 1 szavazat 2-vel ér fel - is kevés lett volna) hogy a választási törvényből kijöhessen az amiben nem a fidesz nyer....

Ti. a régi körzethatárokkal, 2 fordulósban is még a legmerészebb forgatókönyvek is 59%-ra hozták volna.

MACISAJT 2016.05.25. 08:44:23

profitline.hu/hircentrum/hir/351266/A-Wall-Street-legbefolyasosabb-penzugyi-vezetoi-

Tudom, tudom, ez is csak "ántiszemitizmus" :P

De el kellene végre dönteni: panaszkodnak vagy dicsekszenek?

MACISAJT 2016.05.25. 08:50:55

@The Ghost Wolf: ("De ne felejtsd el, hogy gyakorlatilag saját magukra írták meg a választási törvényt (szavazó körzetek, egy fordulós választás,")

Tényleg borzasztó. Nézzük az eredményeket.

2010-es választás . 176 egyéni választókerület.Ebből:
173 Fidesz-KDNP (98%)+ 2 MSZP+ 1 "független".

2014-es választás. 106 egyéni választókerület.Ebből:
96 Fidesz-KDNP (90%) + 10 MSZP

Megállapítható hogy az új választási rendszerben a ballibák még javultak is :P
Azért meg már a lusta/nemtörődöm/buta/megvezetett stb. választókat kell hibáztatniuk,akik persze meg sem érdemlik őket...

Netuddki. 2016.05.25. 08:59:25

Attól nem lesz valaki "egyenes ember", hogy egy másik tolvaj fasszopó bűnöző ezt állítja róla.

Miközben az ország erkölcsi színvonalát a sajátjuk szintjére húznák ezek a bűnözők, annyi eszük azért van, hogy magukról olyan képet próbálnak kiállítani ami a jelenlegi szintnek megfelel. Van még aki nem lát át ezen az álcán? A blogot elnézve igen.
Hogyan lehet ennyi betűt pazarolni "ezekre"? Tolvajok, vagy nem tolvajok? Akkor? Vagy tisztázzák magukat (nem tudják), vagy lecsukni őket! Más opció nincs. Teljesen felesleges időpazarlás úgy viszonyulni hozzájuk, mintha normális, becsületes emberek lennének.
Ez az állandó ellenségkeresés is csak figyelemelterelés.

gmihaly621 2016.05.25. 09:15:48

Hogy kerül Alfred Dreyfus, mint csizma az asztalra? Az orosz antiszemitizmus miért is maradt ki? És a Galícia 1915-ös megszállása utáni pogromok miatti menekültáradat, a "galíciánerfrász" hol maradt a fejtegetésből, akárcsak a galíciai fronton az oroszokhoz átállt cseh "K.u.K.-bakák, akikkel Benes a 100 évre brosúraként is kiadott "Zúzzátok szét Ausztria-Magyarországot"-ban elhencegett ? Netán korreláció esetének fennforgásával találkoztunk össze, elkövetői minőségben? . Ausztriából 1924-re tudták a menekülteket visszatoloncolni, a terület új, lengyel urainak nem kis bosszúságára. A néhai Monarchia magyar felében történtek - tudomásom szerint - még nincsenek feltárva. A Nyugat-Ukrajnára átnevezett térségben "lezajlott"1941-es Kamenyec-Podolszk - "affér" is további kutatásokat igényelne. A neopánszláv "összesküvés" a 45 évig ideiglenesen hazánkban állomásozók miatt nagyon agyon lett hallgatva. A Habsburg udvaroncok alattomos kavargása is "összeesküvés" volt, Kollonitstól Metternichen, Haynaun, Schmerlingig- mindháromról tér van elnevezve a köztársasági Bécsben - és tovább. A Judepestező Karl Luegerről, akinek nevét a Ring egyik szakasza viseli, nem is szólva. És a a kiegyezésig "Judenrein" salzburgi érsekség területe, rajta Braunauval, Adolf Hitler szülővárosával, illetve az ott egykoron mozgolódó cseh (neupánszláv) betelepültekről, amelyet a "szaktudomány" is nyilván tart, miért is maradt ki a fejtegetésből? Lássuk be, hogy a tudatlanság hibás következtetésekhez vezethet.

nu pagagyí 2016.05.25. 09:41:49

@MACISAJT: Mégis, ki a picsa halmozta fel az adósságot?

MACISAJT 2016.05.25. 11:16:05

@nu pagagyí:

Na vazze, biztos hogy most és itt fekete jános elvtárs áldásos tevékenységébe akarsz belemenni?:P

Oszt után megint óbégathat a posztíró az "ántiszemitizmusról"...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.25. 19:57:22

@MACISAJT: "ehhez képest Orbánék visszavásárolják az elkotyavetyélt állami tulajdont "
Ja, a MOL-on eddig buktunk kb 200 milliárdot.

Moin Moin 2016.07.01. 08:10:14

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Nem azért vagy antiszemita, mert „nem értesz egyet a cionista elvekkel és mondjuk a jelenlegi izraeli politikai vezetés dolgaival” – ezek csak az antiszemitizmusod egyes megnyilvánulási formái, legális (azaz a társadalom és a jogrend által még tolerált) kifejeződései.

Antiszemita attól lesz valaki, hogy a saját maga és a saját társadalma hiányosságiból és hibáiból következő negatívumokért nem önmagát és nem a saját társadalma hibás társadalmi stratégiáit teszi felelősekké, hanem „a zsidókat”. Ez, persze, érthető és a viselkedéstan által már nagyon jól leírt jelenség: a lelki önvédő és önfelmentő, negatívumhárító mechanizmusok jórészt öntudatlan működésének következménye. Ezek a mechanizmusok igen-igen ősiek. A funkciójuk az volt (és így alakultak ki az emberi fajevolúció során), hogy a saját csoportunk összetartozását ne bomlasszák a „kételyek” önmagunkat a csoporttársainkat és a csoport céljait, módszereit illetően. Így az emberi viselkedés egyik jellegzetessége, hogy nehezen ismeri fel és be a hibáit, akár egyéni, akár kollektív szinten – és különösen nehezen teszi meg ezt egy olyan egyén és társadalom, amely a múltjában annyi traumát, sikertelenséget és frusztrációt szedett össze (ismétlem: alapvetően a saját hibáiból és nem az UFO-k, Soros, vagy a zsidók mint!), mint a magyar, vagy épp egy olyan személy (esetleg te), aki nm tudott „kiemelkedni” az átlagból, a középszerből és miatt frusztrált, elégedetlen, így önmaga „jelentéktelenségét” a közössége (nemzete) „nagyságával”, önmaga sikertelenségét pedig „a nemzetére rontó ártó szándékú idegenek” aknamunkájának az egész nemzetre és abban „természetesen” rá, a sikertelen egyénre is kiterjedő hatásával „magyarázza meg” menti fel a felelősség és az önvizsgálat alól.

Az, hogy egy sikertelen ember egy sikertelen társadalomban éppen antiszemita lesz-e, vagy a kurdokat utálja, netán az örményeket teszi-e felelőssé „minden rosszért”, vagy a négereket, vagy épp a keresztény, nyugati fehérembert, mint a radikalizálódott iszlamisták, az adott kulturális közeg következménye… Minden kultúrában, társadalomban él valamiféle „külső ellenség-kép” (mi, bajorok, a XIX. sz. második felében pl. az északnémet poroszokat utáltuk, akik nem katolikusok voltak, hanem protestánsok… Néha, ha egy idióta berlinivel találkozom, még manapság is ki-kiszalad a pofámon, hogy „Verdammter Piefkeß*!”.)

(…Ami pedig Izrael politikáját és magát a cionizmust illeti: ezeket magam sem tartom a legjobb ötleteknek… Régen írtunk is erről két ízben is, itt progressziv.blog.hu/2011/06/13/allam_alom_izrael_es_poroszorszag és itt: progressziv.blog.hu/2012/04/16/izrael_es_a_zsidok )

* A Piefke a délnémet tájnyelvben az északnémetek csúfneve. A szó eredete az 1866-os osztrák-porosz háborúra vezethető vissza, amikor is a poroszok a győzelmük után Bécs mellett tartottak egy hatalmas díszelmét. Ezen a katonazenekart két, Piefke vezetéknevű karmester vezényelte, amit látva-tudva a jó bécsiek így kiáltottak fel „Ach, die Piefkes kommen!” („Aj, jönnek Pífkéék!”) – és ez az elnevezés rajtaragadt az északnémeteken. (A testvérek közül a híresebbik, Johann Gottfried Piefke (de.wikipedia.org/wiki/Johann_Gottfried_Piefke) számos, máig népszerű és a Bundeswehr által sokszor használt német induló szerzője volt, pl. ezeké:
www.youtube.com/watch?v=34WsELgAJKo
www.youtube.com/watch?v=H5kUTrd1ycg
www.youtube.com/watch?v=QSKNFAuEiQs
www.youtube.com/watch?v=YtUgO8dKbeA

Moin Moin 2016.07.01. 11:44:23

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Nem azért vagy antiszemita, mert „nem értesz egyet a cionista elvekkel és mondjuk a jelenlegi izraeli politikai vezetés dolgaival” – ezek csak az antiszemitizmusod egyes megnyilvánulási formái, legális (azaz a társadalom és a jogrend által még tolerált) kifejeződései.

Antiszemita attól lesz valaki, hogy a saját maga és a saját társadalma hiányosságiból és hibáiból következő negatívumokért nem önmagát és nem a saját társadalma hibás társadalmi stratégiáit teszi felelősekké, hanem „a zsidókat”. Ez, persze, érthető és a viselkedéstan által már nagyon jól leírt jelenség: a lelki önvédő és önfelmentő, negatívumhárító mechanizmusok jórészt öntudatlan működésének következménye. Ezek a mechanizmusok igen-igen ősiek. A funkciójuk az volt (és így alakultak ki az emberi fajevolúció során), hogy a saját csoportunk összetartozását ne bomlasszák a „kételyek” önmagunkat a csoporttársainkat és a csoport céljait, módszereit illetően. Így az emberi viselkedés egyik jellegzetessége, hogy nehezen ismeri fel és be a hibáit, akár egyéni, akár kollektív szinten – és különösen nehezen teszi meg ezt egy olyan egyén és társadalom, amely a múltjában annyi traumát, sikertelenséget és frusztrációt szedett össze (ismétlem: alapvetően a saját hibáiból és nem az UFO-k, Soros, vagy a zsidók mint!), mint a magyar, vagy épp egy olyan személy (esetleg te), aki nm tudott „kiemelkedni” az átlagból, a középszerből és miatt frusztrált, elégedetlen, így önmaga „jelentéktelenségét” a közössége (nemzete) „nagyságával”, önmaga sikertelenségét pedig „a nemzetére rontó ártó szándékú idegenek” aknamunkájának az egész nemzetre és abban „természetesen” rá, a sikertelen egyénre is kiterjedő hatásával „magyarázza meg” menti fel a felelősség és az önvizsgálat alól.

Az, hogy egy sikertelen ember egy sikertelen társadalomban éppen antiszemita lesz-e, vagy a kurdokat utálja, netán az örményeket teszi-e felelőssé „minden rosszért”, vagy a négereket, vagy épp a keresztény, nyugati fehérembert, mint a radikalizálódott iszlamisták, az adott kulturális közeg következménye… Minden kultúrában, társadalomban él valamiféle „külső ellenség-kép” (mi, bajorok, a XIX. sz. második felében pl. az északnémet poroszokat utáltuk, akik nem katolikusok voltak, hanem protestánsok… Néha, ha egy idióta berlinivel találkozom, még manapság is ki-kiszalad a pofámon, hogy „Verdammter Piefkeß*!”.)

(…Ami pedig Izrael politikáját és magát a cionizmust illeti: ezeket magam sem tartom a legjobb ötleteknek… Régen írtunk is erről két ízben is, itt progressziv.blog.hu/2011/06/13/allam_alom_izrael_es_poroszorszag és itt: progressziv.blog.hu/2012/04/16/izrael_es_a_zsidok )

* A Piefke a délnémet tájnyelvben az északnémetek csúfneve. A szó eredete az 1866-os osztrák-porosz háborúra vezethető vissza, amikor is a poroszok a győzelmük után Bécs mellett tartottak egy hatalmas díszelmét. Ezen a katonazenekart két, Piefke vezetéknevű karmester vezényelte, amit látva-tudva a jó bécsiek így kiáltottak fel „Ach, die Piefkes kommen!” („Aj, jönnek Pífkéék!”) – és ez az elnevezés rajtaragadt az északnémeteken. (A testvérek közül a híresebbik, Johann Gottfried Piefke (de.wikipedia.org/wiki/Johann_Gottfried_Piefke) számos, máig népszerű és a Bundeswehr által sokszor használt német induló szerzője volt, pl. ezeké:
www.youtube.com/watch?v=34WsELgAJKo
www.youtube.com/watch?v=H5kUTrd1ycg
www.youtube.com/watch?v=QSKNFAuEiQs
www.youtube.com/watch?v=YtUgO8dKbeA
süti beállítások módosítása