Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Sherlock és Putyin

2017. május 04. - Toadwart66

wzrmmb5ikqtleibauchkoq_r.jpg

Jeeves, a komornyik szerepében, Stephen Fry

Gyurcsány Ferenc megítélése a hazai közéletben – már ha szabad egyáltalán a durva pankrációt annak nevezni – meglehetősen ellentmondásos.

Puzsér Róbert, néhai magyar- történelem szakos tanár, napjainkban a téma legnagyobb hazai szakértője, mondhatni felkent apostola. Nála nagyobb vehemenciával senki sem tudja fennhangon harsogni szerteszét a nagyvilágba azt, hogy az említett illető gátlástalan tömeggyilkos, tolvaj és már rég börtönben lenne a helye.

Puzsér polgártárs ezzel a kijelentésével hatalmas rést ütött a hazai, meglehetősen telített celeb-piacon. A hirtelen természetű megmondóember legalább akkora nyomást gyakorol a hazai közvéleményre, mint fénykorában Gáspár Győző. Ez semmiképpen sem nevezhető lebecsülendő teljesítménynek. Hagyjuk most a nevetséges politikai korrektséget és a kispolgári beidegződéseket. VV Robi bizony keményen megdolgozott a sikerért.

Gyurcsány Ferenc, feltételezett tömeggyilkos és hétpróbás gonosztevő legújabb húzása az volt, hogy kijelentette, valakiktől megtudott valakiről valami nagyon-nagyon csúnyát. Azon kívül, hogy a célszemély Orbán Viktor és hogy sötét zsarolási ügy áll a háttérben, többet nem volt hajlandó közölni a tisztelt publikummal a volt miniszterelnök és egyben gyanúsított. Ez a titkolózás teljesen érthető a részéről. A viccek elmesélését sem a poénnal szokás elkezdeni. A krimikben a gyilkosok általában a cselekmény végén szoktak lelepleződni és ekkor nyerik el méltó büntetésüket.

Tegyük fel, hogy a szomorú feltételezés igaz, és Putyin elnök, az FSZB, a Roszatom, esteleg a Moszkvai Nagycirkusz társulata valamivel a markukban tartják az aktuális magyar miniszterelnököt. Gyurcsány Ferenc állítása szerint ezen a dokumentumok nagy valószínűséggel Orbán Viktor azonnali politikai bukásához fognak vezetni. Reményei szerint hatásuk a jól ismert hidrogén-cianidéhoz lesz hasonlatos. A szenzációhajhász sajtó már atombombát emleget az üggyel kapcsolatban. Meglepő módon, a Halálcsillag létezéséről mindenki tapintatosan hallgat.

Abból kell tehát kiindulnunk, hogy Orbán Viktor néhány fénymásolt, megfelelően hitelesített papír hatására nemsokára meg fog bukni. Más biztos tényt egyelőre nem ismerünk. Ezen ismerethiányok birtokában a Sherlock Holmes által alkalmazott deduktív érvelés tűnik a legcélszerűbb eszköznek ahhoz, hogy végére járjunk ennek a sötét ügynek. A kristálytiszta logika segítségével leránthatjuk a leplet a szégyenletes titokról.

Kik zsarolják Orbán Viktort?

Valószínűleg rengetegen, de ebben az ügyben maradjunk csupán az oroszoknál. Ők is elég sokan vannak. Egy 146.068.400 fős népesség azonban nem tarthat sakkban egy külföldi miniszterelnököt, mivel azt nem zsarolásnak, hanem katonai megszállásnak hívják. A potenciális zsarolók számát célszerű leszűkítenünk 2 személyre. Az Oroszországi Föderáció népességéből marad tehát nekünk Vlagyimir Putyin elnök és hűséges komornyikja. Ők ideális gyanúsítottak, és köztudott róluk, egyáltalán nem válogatnak az eszközökben. Egy ügyes, hatékony zsarolás nekik meg se kottyan.

Miért zsarolják Orbán Viktort?

A komornyik céljai nem egészen világosak. Talán jelentős érdekeltségei lehetnek a Roszatomnál. Putyin elnöknek azonban éppen kapóra jöhet az Európai Unió egyik tagországának olyan miniszterelnöke, aki kitartóan hadat visel az ördögi paktum ellen és ezért még pénzt is elfogad tőlük. Putyin célja valószínűleg nem Európa leigázása, csupán szeretne betörni az európai piacra, mivel ott rengeteg mindent el lehet adni, főleg ásványkincseket. Maga Oroszország is alkalmas lenne erre a célra, ha a lakosság nagy része nem lenne túlságosan szegény a kitartó shoppingoláshoz .

Orbán Viktor személyes komornyikja, Szijjártó Péter keményen lobbizik azért, hogy Európa törölje el végre az Oroszországgal szemben hozott szankciókat, amelyeket a Budapesti Memorandum egyoldalú felrúgása miatt róttak ki rá.

A gaz Gyurcsány sejtetése nem alaptalan. Orbán politikai karrierjét eleinte harcos, kíméletlen oroszellenesség jellemezte, ami jelentősen hozzájárult sikereihez. 2009-ben azonban Vlagyimir Putyin nem hivatalos látogatásra hívta meg a célszemélyt, akinek addigi heves harci kedve ezután látványosan elpárolgott. Valami nagyon kellemetlen érvet kellett felhoznia Putyinnak ahhoz, hogy az állami médiából régóta folyamatosan és háborítatlanul dől a nyugatellenes orosz propaganda.

Talán mutatott egy videó felvételt, amelyben a magyar miniszterelnök Lady Gagának öltözve elénekelte a „Just Dance” című számot? Ennek azonban nagyon kicsi a valószínűsége.

Mivel zsarolhatják Orbán Viktort?

Putyin elnök komornyikja esetében csak sejtéseink lehetnek. Nem tudni mi lehet a birtokában, amit felhasználhatna Orbán Viktor ellen. A magyar miniszterelnök az egyik baráti látogatásakor suttyomban talán lenyúlta az ezüst evőeszközkészletet, a komornyik pedig közben lefényképezte őt. Ez azonban nem okozhat különösebb törést Orbán Viktor politikai karrierjében. Itthon sokkal nagyobb tételben gyűjti az eszcájgokat, a tárolásukra szolgáló kastélyokkal együtt, népszerűsége azonban ennek ellenére töretlen.

Orbán ügynökmúltja rég lerágott csont. Ma már csupán arra alkalmas, hogy kisgyerekeket rémisztgessenek vele, ha rosszalkodnak. Ha mondjuk kiderülne, hogy Orbán fiatal korában a KGB fizetett ügynöke volt, szavazótábora a magyar James Bondként, esetleg Max Otto von Stirlitzként ünnepelné és dicsérne ravaszságát.

Puzsér Róbert fogadatlan mecénása, Gyurcsány Ferenc egyik rejtélyes nyilatkozatában utalt valami banki kivonatokra. Ilyesmikből azonban Simicska Lajosnak valószínűleg egy dobozos ZSUK kistehergépkocsira való mennyiség lehet a birtokában, és még közvetítőknek sem kell rimánkodnia a megszerzésükhöz. Ott vannak azok valami jól őrzött fészerben. Simicska állítólag nagyon okos ember. Még az is elképzelhető, hogy egyszerre csapja agyon a két legyet. Mármint a zümmögő Orbánt és Gyurcsányt. Lehet, hogy a rejtélyes közvetítő csinos hózentrógert visel, erősen korpulens és szemüveges.

Mi az, ami véglegesen szétzúzhatná Orbán Viktor politikai karrierjét?

Jelen pillanatban leginkább az, ha napvilágra kerülne, hogy a magyar miniszterelnök Soros György magyarországi, beépített ügynöke. Micsoda botrány törne ki, ha kiderülne az, hogy a derék magyar vállalkozó, Mészáros Lőrinc nem is Orbán Viktor, hanem Soros György strómanja.

Megállíthatatlanul dübörög a Soros elleni uszító propaganda. A közismert filantrópot gyakorlatilag már mindennel megvádoltak a dinoszauruszuk aljas kipusztításán kívül. A FIDESZ szavazótábora olyan végletekig feldúlt idegállapotban van, hogy bármikor nekikezdhetnek egy véres pogromnak. Mit érezhetnének ezek az elszánt harcosok, ha kiderülne, hogy a Mészáros és Mészáros Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság a Háttérhatalmak egyik hazai, előretolt bástyája. Elszabadulna a pokol.

Ez az, amivel Orbán Viktort ma pillanatok alatt meg lehetne buktatni.

Sajnos Putyin elnök komornyikjának szándékairól nem tudunk semmit. Talán nála van az a videó felvétel, amelyben a magyar miniszterelnök Lady Gagának öltözve elénekelte a „Just Dance” című számot .

A valósággal való bármilyen hasonlóság csupán a véletlen műve. A nem létező szereplők neveit ennek ellenére jó  alaposan megváltoztattuk, a tényeket szándékosan elferdítettük. Az igazság odaát van, tessék ez iránt arrafelé érdeklődni.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr3312479405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsoltbacsi 2017.05.04. 18:32:14

Szerintem kedden fog megbukni a patas

morph on deer 2017.05.05. 00:32:37

"Meglepő módon, a Halálcsillag létezéséről mindenki tapintatosan hallgat."

Persze, mert a Lázár találkozott a gyártókkal és elsikálta a dolgot!
Csillag ügyben nagyon kompetens az a Jani, meg kell hagyni...

2017.05.05. 07:21:35

nem tudnak előjönni semmivel, amivel meg lehet dönteni orbánt. legrosszabb esetben veszít félmillió szavazót. a maradék 2 millió kitart mellette akkor is ha kiderül hogy sorossal együtt jár melegbárokba majd részegen székelyeket öl.

egyjózsi 2017.05.05. 08:24:05

Derűsebbé tetted a reggelemet. Köszi! A kommentek is... De komolyabbra fordítva a szót, Feri ezt elbénázta. Nem kicsit, de nagyon...

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.05. 08:27:51

Nagyon érdekes felvetés ez, egy a kommunista diktatúrában az MSZMP KB számára aktívan jelentgető Gyurcsány nevű ügynök részéről, aki a Pécsi Dialógus csoportról jelentgetett, és az MSZMP KB cserébe leszólt a vizsgáira, amit egykori tanáraik erősítenek meg.
www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA

Ettől már csak az lenne hitelesebb, ha a D-209 fedőjelű III/II-es Medgyessy nevű SZT tisztünk erősítené meg az információt, hisz róla tudjuk, hogy a KGB ellen küzdött, mert mondta, miközben az agész SZT tiszti hálózat a KGB-nek dolgozott közvetve.

Toadwart66 2017.05.05. 08:32:08

@egyjózsi: Én már lemondtam róla, hogy osszam az észt. Próbáljunk meg szórakozni, ha már mi fizetjük az egészet. Másra is költhetnénk, de az illetékeseket ez egyáltalán nem érdekli. Gyurcsány egy primadonna, imádja a reflektorfényt. Az FSZB azt ad oda és annak amit jónak lát. Nem foglakozik egy 5-6 százalékos párttal.

Brumm Brumi 2017.05.05. 08:55:07

Már megint Orbánnal kelnek és fekszenek az agyonvert ballibák, ő áll minden gondolatuk és cselekedetük középpontjában.24 éve próbálkoznak itthon és külföldi cimboráikkal kinyírni, volt kendepéter és májeraranka meg debreczenijózsef és ferenczikrisztina, popperpéter és kohnbendit meg ronwerber..hadd ne soroljam.
És ennyi, idáig tart a tudomány.

Mert ha egyik ballibát is megkérded hogy jójó, Orbán nem, eddig világos, hanem mondd, mutasd fel akkor helyette a kormányképes alternatívát...akkor nagy kuss következik majd újra az jön hogy igen de az Orbán..

Toadwart66 2017.05.05. 09:23:14

@Brumm Brumi: Kit nvezel Te ballibának, cicus? Én ugyan nem vagyok az. Te sem vagy konzervatív, keresztény, vagy mi. a szösz. Hagyd ezeket az ostoba skatulyákat. Jobb a békesség. Nem az én dolgom kormányképes erőt keresgélni. Van rendes foglakozásom. Zsidózni meg ne zsidózz itt nekem, mert kiváglak innen, de előtte elharapom a torkodot, kieresztem a véredet a mocskos földre, a testedet pedig kutyák elé vetem. De választhatsz disznókat is.

Zsoltbacsi 2017.05.05. 09:27:30

@Toadwart66:

LEhet hogy en vagyok a hulye, de hol volt zsidozas abban a postban?

Toadwart66 2017.05.05. 09:43:48

"24 éve próbálkoznak itthon és külföldi cimboráikkal kinyírni, volt kendepéter és májeraranka meg debreczenijózsef és ferenczikrisztina, popperpéter és kohnbendit meg ronwerber..hadd ne soroljam." Ne legyél már olyan naív. A posztomban amúgy tényleg nincs zsidózás, csak Brumi határozott állásfoglalásában.

Zsoltbacsi 2017.05.05. 09:55:27

@Toadwart66:

En is Brumi hozzaszolasara gondoltam. Meg mindig nem latom ott a zsidozast. Egyszeeruen felsorolta azokat a neveket, akik megbizasbol probaltak lejaratni Orbant. A legszebb pelda Debreczeni (fogalmam sincs a vallasarol, es nem is erdekel, mielott meg megszolsz engem is):
Evekig az volt a mantra, hogy bezzeg meg a "fuggetlen" es "partatlan" "koziro" is megirta, aztan hogyhogynem o lett a DK alelnoke....

Brumm Brumi 2017.05.05. 09:57:56

@Zsoltbacsi:

Nem érted hogy megy ez..:P
A "zsidózás" ugyanis egy bármikor kiforgatható/megforgatható gumifogalom bármely zsidónak negatív összefüggésben való emlegetése esetében, nem függetlenül attól hogy ki mondja/írja és attól hogy az illető megvádolása éppen milyen célt szolgál...
(Sokszor még az sem számít ha az elkövető "zsidózó" maga is zsidó, erre találta fel a tgm az "antiszemita zsidó" fogalmát )

De adok pár példát.
Ha egy goj nyilvánosan arról értekezik hogy az amerikai maffiát Mayer Lansky, Bugsy Siegel és hasonszőrü zsidók alapították...az ribilliót okoz és garantáltan "zsidózás".
Ha viszont egy megfelelő zsidó(Cohen) írja ezt meg- akkor azt bestseller és Magyarországon is lefordítják " Kemény zsidók" címmel, nem titkolt büszkeséggel...

Vagy: nol.hu/megmondok/20130209-neveto_nagykovet
(Idézem ebből:"nekem szabad, mert én zsidó vagyok".
No de próbálja meg ugyanazt egy goj..)

Vagy ha felsorolod azokat akik az elmúlt 23 évben élharcosai voltak az Orbán ellen indult kampányoknak és ebből kiderül hogy érdekes módon kb. olyan arányban voltak mint a tanácsköztársaság direktóriumában...
akkor az elmeroggyant azonnal ugrik mint akit darázs csípett...

Olvastam hogy a Die Welt ójságírója szerint mivel Orbán "spekulánsnak" nevezte george sorost, az már valami rémisztő antiszemitizmus..

Muhaha

Ló Elemér 2017.05.05. 09:59:20

Orbán Viktor karrierjének csak egy jó kemény acélmagvas 7.62-es vethetne véget, ha kettécsapná azt a fékezhetetlen agyvelőt. Na jó, jó, csak vicceltem. Lehet más kaliber is!

Toadwart66 2017.05.05. 10:16:33

@Zsoltbacsi: Magyarorzságon nem kell zsidónak lenni, hogy lezsidózzanak. Ha valami csúnyát írsz Orbánról, akkor legfeljebb zsidóbérenc vagy. A posztomban egyébként arra próbáltam utalni, hogy a politikai elitünk milyem silány. Kelet-Európában az ologarchák uralnak mindent. kalinak, Bebes, Orbán-Mészáros. Tőlem lehetnek akár maoisták is, nem érdekel. Hogy mi erre a legjobb megoldás? El kell hagyni az országot. Ha meg erre nincs mód, akkor meg azt kell csinálni, amit Orbán mond. Aki okos, az visszaküldi a konzultációs ívet, hogy feliratkozzon a jógyerekek listájára. A többi csak bohóckodás.

Toadwart66 2017.05.05. 10:21:06

@Brumm Brumi: "Muhaha" ez alényeg. erről szól a posztom. Aztán akinek nem tetszik, az nyugodtan duzzogjon, vagy mondja azt, hogy hülye vagyok. Ebbenmondjuk tökéletesen igaza is van. A torkodat természetesen nem harapnám el, csak mostanában így szokás érvelni.

erol 2017.05.05. 11:10:22

@Brumm Brumi: Popper Péterrel mi a gond, őt miért kell utálni? Olvastál tőle egyáltalán valamit?

Toadwart66 2017.05.05. 11:31:27

@erol: Nem. De beszélt valakivel, akinek a sógara igen.

Brumm Brumi 2017.05.05. 11:55:55

@erol: "Popper Péterrel mi a gond, őt miért kell utálni? Olvastál tőle egyáltalán valamit? "

Hogyne. Nem véletlenül soroltam a többi mellé:

24.hu/belfold/2015/04/23/utokozles-popper-peter-orban-viktorrol/

erol 2017.05.05. 12:32:56

@Brumm Brumi: Még mindig nem értem mi a gond, belinkeltél tőle egy jó írást (könyveit is olvasgathatnád, sokkal érdekesebbek).

ostvan1 2017.05.05. 13:05:57

Dobrev Klárával volt Olgának egy beszélgetése a Hír TV-ben. Ott elhangzott, hogy ezeket a dokumentumokat meg kell vásárolni Gy.F-nek, hogy rendelkezzen velük (be tudja majd mutatni a nyilvánosságnak).
Tehát: (a) túl sokat kérnek ezekért a papírokért (annyit még Gy.F-nek sem érnek), vagy (b) a hitelességük gyenge (értéktelenek). Vagy (a legvalószínűbb) a fenti két szempont egyszerre játszik.

Jakab.gipsz 2017.05.05. 13:07:52

Hozzá szólni! Mihez? és Minek? Ha mindent tudtok?

hidroponi 2017.05.05. 13:26:51

@ostvan1: orban eletutja es hazugsagai egy normalis orszagban mar a pocegodorbe juttattak volna az alcsuti hentest es meszarost(sic). itt mar egy FSZB beszervezesi nyilatkozat is keves lenne, hogy az agymosottak es kitartottak elpartoljanak tole.

Netuddki. 2017.05.05. 13:32:06

@ostvan1: De bammeg! Ha meg akarta volna venni, akkor miafszé jelentette be ország-világnak? Amivel gyakorlatilag még feljebb tornázta az árát.

Ha vannak ilyen "dokumentumok" a "piacon", és most felejtsük el a hazafias kötelességet, akkor ki fizetné értük a legtöbbet? Aki ki is tudná fizetni érte a "véletelárat"? Talált, süllyed, egy valaki van, ez meg az orbán.

Lehet előbb az orbánnak ajánlották fel, de elhajtotta az "eladókat" a véresbe. Ezután megkeresték a gyurcsányt, aki mint gyöngytyúk a takonyra rákapott. Ezek után lehet visszamenni az orbánhoz, hogy nem-e mégis meg-e akarja-e venni. Ha nem akarja, akkor még mindig lehet olcsóbbért adni másnak.

Egy ettől független verzió szerint meg, a gyurcsánynak vannak kompromittáló dokumentumai, csak nyilvánosan jelezte, ne baszakodjanak vele az orbánék. Érdekes módon mostanában a fidesz felől nem is próbálkoznak.

Netuddki. 2017.05.05. 13:41:18

@Tibi !: Vagyis éppen nemrég volt valami hír ami a gyurcsány feleségének a cégének a basztatásáról szólt. Lehet ezért jött elő a gyurcsány a farbával. Akkor meg, meg is vannak neki a dokumentumok, csak üzent az orbánnak, hogy ne. A banki papíros utalás is arra vonatkozott, hogy az orbán is tudja miről van szó.
Amilyen fertő a magyar politika, ez is simán elképzelhető. Egy cellába lehetne zárni a gyurcsányt meg az orbánt, aztán szórakoztassák el ott egymást, ne minket basztassanak!

konrada 2017.05.05. 13:41:38

@Tibi !:
...akkor ha elhajtotta, annyira nem lehetnek kompromitálóak...;)

Pop40 2017.05.05. 14:27:47

A ruszkiknál van a világ egyik legjobb titkosszolgálata.

Vitya élete meg másból sem állt, csak és kizárólag lopásból. Rendes állása soha életében nem volt.

Innentől fogva nem kérdés, zsarolják e, csak az a kérdés, a számtalan sötét ügyéből éppen melyikkel. Gyanítom, nem az volt az orosz titkosszolgálat pályafutásának legnehezebb pillanata, hogy erről a született tolvajról találjanak valami terhelőt. :D

2017.05.05. 14:32:50

Nem kell ahhoz ladygaga, pont elég két kiscsaj hozzá olyan élethelyzetben, amire mondjuk a főszereplő politikus közben hangosan röhög a magyarokon és már kész is a baj.

Pop40 2017.05.05. 14:35:00

@Brumm Brumi:

"Olvastam hogy a Die Welt ójságírója szerint mivel Orbán "spekulánsnak" nevezte george sorost, az már valami rémisztő antiszemitizmus.."

Dehogy az, ez maximum a fidesz fogyatékos hívei szerint az, akiknek lövésünk nincs róla, mi az, hogy spekuláns. Így aztán remekül lehet őket ezzel a homályos szóval ijesztgetni, úgy, hogy kb nincs ember, aki ne lenne spekuláns, lakásvásárlástól egész addig, hogy melyik boltban mit, mikor vásárol, vagy mikor vált pénzt. No de a fidesz egybites majmainak a "spekuláns" minimum az ördög, aki keresztény szüzek vérét issza reggelire, és még ebédre is félretesz belőle kicsit.

Hülye a fideszes állatfajta, de ezt mindenki tudja, nem kell külön ecsetelned.

Jakab.gipsz 2017.05.05. 15:25:35

@Pop40:
Ne reménykedj !

Bár mennyit is állatozol, azok nem mi, hanem ti vagytok.

Vagy-Vagy más alternatíva nincs!

Pop40 2017.05.05. 15:30:40

@Jakab.gipsz:

Hát persze, elvtárs.

Nyilván én tévedtem, ti meg az ész és a szakértelem megtestesülései vagytok. ;)

Muhahahaha :D :D

Pop40 2017.05.05. 15:50:16

@Tibi !:

"Egy ettől független verzió szerint meg, a gyurcsánynak vannak kompromittáló dokumentumai, csak nyilvánosan jelezte, ne baszakodjanak vele az orbánék. Érdekes módon mostanában a fidesz felől nem is próbálkoznak."

Ebben sok logikát nem látok.

Fletó, ha nem tudja teríteni az iratokat, akkor ezzel az üggyel sokkal többet ártott magának, mint ha a fidesz próbálkozna vele. Azt már mindenki megszokta, senkit nem érdekel, sőt, 7 év fideszes teljhatalom után Gyurcsányozni már a fidesznek kontraproduktív, Fletónak még tán használna is, mert felértékelné.

Szóval ez a verzió sok sebből vérzik.

2017.05.05. 15:52:57

ismerve néhány fideszhülyét megállapíthatom, hogy orbánimádatukból semmi, de semmi nem gyógyíthaja ki, ha kell holnap sorosimádók lesznek
a minap éppen bayerbubu osztotta az észt a rádióban, hogy miért is jók nekünk a fiatal migrik
szóval ne reménykedjetek !

Netuddki. 2017.05.05. 17:15:04

@konrada: "...akkor ha elhajtotta, annyira nem lehetnek kompromitálóak...;) "

Vagy csak biztonságban érzi magát...

Netuddki. 2017.05.05. 17:16:10

@Pop40: Szövegértelmezés megyen?

Szélmalomharcos 2017.05.05. 17:29:16

@Brumm Brumi:
Tényleg az újságíró adta Timmermans szájába hogy Orbán zsidózottamikor amerikai spekulánsnak nevezte Sorost (ezzel aztán rögtön össze is borultak), , de mit várnánk a Die Welttől? Minden olyan komment, ahol Sorost bírálják , abban az újságban jó eséllyel kidobásra van ítélve

Ahogy a régi mondás tartja, azok uralkodnak rajtad akiket nem bírálhatsz. Sorosnál maradva most ő tekinthető az uralkodónak, akit felségsértés bírálni, sőt még csak megkérdezni is számára illetlen dolgokról. Például hogy milyen eszközökkel kerestet bizonyítékokat Orbán ellen

sírjatok 2017.05.05. 17:30:44

@Toadwart66: "Zsidózni meg ne zsidózz itt nekem,"

Epic, zsidó ember nevét leírni negatív szövegkörnyezetben -> zsidózás.

2017.05.05. 18:04:09

@Brumm Brumi: "Már megint Orbánnal kelnek és fekszenek az agyonvert ballibák,"
Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok, Soros, Brüsszel, migránsok.

Ilyennek látszik egy átlag fiedszes. Persze ők sem Sorost, sem Brüsszelt, sem migránsokat nem láttak még soha, de az nem érdekli őket, a Soros pénzéből épült fidesz a Brüsszelből az ország építésére szánt pénzekből hájasodik tovább, és a migránsproblémát legfőképp az oroszok jelentik, akik úgy foglalják el az országot, mint annakidején a törökök Budát.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2017.05.05. 18:23:29

@Zsoltbacsi: nem így lesz.
Az indexen már nem hetente, hanem naponta bukik Orbán.
Vagyis még ma lemond. Ma is!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2017.05.05. 18:26:47

@ostvan1: c) Ferencék épp hazudtak.
Persze kérdés, ez mikor történt, reggel, délben, vagy este?

Zsoltbacsi 2017.05.05. 18:27:11

@wmiki:

Rosszul tudod, a pentek az allamcsod napja :)

6.Lenin 2017.05.05. 18:56:53

Hmm!

"Putyin célja valószínűleg nem Európa leigázása, csupán szeretne betörni az európai piacra, mivel ott rengeteg mindent el lehet adni, főleg ásványkincseket. "

Ezért betörni? Miért? A "nagyok" elmennek érte alkudozni személyesen is, vagy építenek vezetékeket. Simán üzletelnek Putyinnal

Ezzel a marhasággal csak a kis.............t ijesztgetik, hogy nehogy ők is vegyenek, vagy eladjanak nekik valamit is.

Valaki ezt szóvá teszi? Igen? Tudunk rólad mindet , sejtetik, szól a figyelmeztetés másoknak (is).
Oszt mit? Mit, mit, nem mind1? Valakik csak elhiszik, hogy tényleg, oszt mehetsz a levesbe.
Ki van ez találva már régen.

Janossz 2017.05.05. 19:19:50

@Jakab.gipsz:" Hozzá szólni! Mihez? és Minek? Ha mindent tudtok? "
Ezt celluxozd fel a monitorod tetejére, bannernek!
Este, mikor hazaérsz az alapfokú magyar nyelvtanfolyamról, lebegjen mindig a szemed előtt, hogy itt magyarok társalognak, te meg egy migráns vagy nálunk. Kibic.
P.S.: Hozzászólni egy szó. Igaz összetett. Nem megy ez neked, nem anyanyelved.

Jakab.gipsz 2017.05.05. 19:23:29

@Pop40:
Addig röhögj amíg röhöghetsz, mert ilyen a demokrácia.

Ámde a vigyor a ti fejetekre fog ráfagyni nem pedig a miénkre, erre viszont mérget vehetsz.

Pop40 2017.05.05. 20:39:31

@Tibi !:

Megyen.
Pont ezért írtam, amit írtam.

Neked?

Pop40 2017.05.05. 20:41:57

@Ylim:

Tökéletes komment.

Pop40 2017.05.05. 20:45:31

@Jakab.gipsz:

Amilyen dilettáns a baloldal, az benne van.

Szerencsére a vajdád, meg a kontraszelektált csürhétek, Rezsiszilárdostól meg Kósástól, már annyira degenerálódott, hogy jó eséllyel külső hatás nélkül is összeomlik.

Jakab.gipsz 2017.05.05. 22:18:17

@Pop40:
Olvasd el újra azt amit írtál, és nézz a tükörbe !

A kontra szelekció fogalma ismeretlen a kárpát medencébe!

Pop40 2017.05.05. 22:46:22

@Jakab.gipsz:

Nézz te a tükörbe.

Nem én szavazok az országot szétlopó és tönkretevő hazaáruló fideszmaffiára, hanem te.

Magyarkodtok itt napi 24-ben, és egy nyomorék magyar mondatot képtelenek vagytok magyarul megírni.

onewayticket 2017.05.05. 23:13:59

Nekem lennének ötleteim, sci-fi szinten, de hátha talál valamelyik:

1. 2006, zavargások. Emlékezzünk vissza, Fideszék folyamatosan uszítottak-lázítottak, a nemzeti ünnepeket áttematizálták politikai kampányrendezvényekké, kihasználták az emberek elégedetlenségét a Gyurcsány-kormánnyal szemben. Ami nem volt alaptalan, messze nem, de a Fidesz már ellenzékben is csupa antidemokratikus eszközt vetett be a kormánypártok megbuktatása céljából. Az utcára vitt - békésen demonstráló - tömegekbe szerintem ők vitték be az ultrákat, csak úgy, mint a kopaszokat az NVI épületébe. Az ő médiagépezetük találta ki azt a mesét, hogy ők alig jutnak szóhoz ebben a "diktatúrában" (közben folyamatosan tőlük volt hangos minden!), elterjesztették, hogy a zavargók ellen fellépő rendőröket külföldről importálták... Szerintem ez mind "ügyes" hazugság volt, de sokan elhitték, és nekik ez volt a lényeg!
Ekkora - és időben is hosszú terjedelmű - hadművelet levezényléséhez nem lehetett elég sem Simicska, sem más belföldi nagykutyák pénze, külső forrás mindenképp kellett hozzá. Gyurcsány - akár személyes bosszúvágytól is vezérelten - kiderítette, hogy ki szponzorálta ezt a játékot. Lehet, hogy Erdogan lesz a "megfejtés"...

2. Vörösiszap-katasztrófa. :( Lehet, hogy előre megtervezett robbantás állt mögötte? Arra az esetre, ha mégsem az Orbán-kormány győzne? Átverték vagy nem fizették ki a "kivitelezőket", ezért azok hónapokkal a választások után mégis megcsinálták... Ezeknek az emberélet nem számít!
Ne csak a World Trade Center elleni merényletről tessék azt gondolni, hogy előre megrendezett volt...

3. Mészáros Lőrinc ellenlábasaként a polgármester-választáson indult jelölt halála. Kiderül, ki nyíratta ki...

4. Kiderül, hogy a "gaz IMF" helyett Mo-nak hitelező kétes üzleti köröknek mit adtak el Fideszék. Talán az egész országot? Ja, és mik voltak az egyéb feltételek?

5. Orbán egy báb, image-e az eszelős küldetéstudattal megvert népvezír, talán valamikor az is volt, de félreállították. A leleplezés a hatalom igazi gyakorlójának nevét mondja ki. Aki fiatal, erős és ugrásra kész. Habony?

dare 2017.05.06. 00:00:39

@onewayticket: Az elméleteidről beugrott a népszavazás előtti körúti robbantás a rendőrök ellen.
Annyi elmélet volt, az ellenzék szervezte, a Fidesz szervezte, én meg csak jókat derültem az oda-vissza dobott véleményeken.
Szerencsére nem lett komolyabb baj, de mindenesetre érdekes volt, hogy sokan már "sejtették" mi várható (sokan jósoltak hasonlót), és persze az már mindig gyanús lesz, ha valaki a "jövőbe" lát.
Aztán mi történt nemrég.
A Francia elnökválasztás előtt rendőrt ölnek.
Érdekes na.
Ki nyer, és ki veszít ezzel?
Soha nem akartam összefüggéseket keresni, vagy számmisztikával levezetni egy elméletet a fejemben, de a mai világ tényleg meghaladja egy tisztán, tényeken alapuló gondolkodás elképzeléseit, valahogy mindig ad okot a konspirációra.
Mennyivel könnyebb lenne ezen folyamatok nélkül?
Csak rámutatni valakire, Ő a gonosz, és már nyugodtan hátradőlhetne mindenki, tudjuk ki a jó, és tudjuk ki a rossz.
Sajnos sokkal bonyolultabb ez, ami miatt sokszor saját magunkkal is keményen meg kell küzdenünk az előítélet elkerülése végett.
A fekete és fehér világ egyszerűsége elmúlt.
Lehet csak a fekete létezik?
Keményen kell küzdeni azért is, hogy ezt elutasítsam, és higgyek a jóakaratban továbbra is.

Zionnépe 2017.05.06. 07:18:15

@ostvan1: @Tibi !:

Szerintem is túl sokat kérnek érte, és azért akarta Gyurcsány, hogy Orbá feljelentse, hogy a bíróság kényszerítse ki a dokumentum tulajdonosától a bizonyítékokat, és ne kelljen fizetnie érte.

Így viszont csak még feljebb srófolta az árat és pláne már nem szívesen állnak vele szóba.

Gyurcsánynak sosem a taktika volt az erőssége :-)

torró 2017.05.06. 07:23:01

@Ylim:
Te meg nem láttad Sorost! De itt egy kis apróság róla. Már ha egyáltalán Orbán fóbiádon kívül érdekel valami. De Orbánt úgy szarom le mint a többi politikust! Ez csak egy kis szeletke!
" Több mint 2500 fájlt szivárogtattak ki ismeretlen hekkerek a Soros György által működtetett szervezetektől.

A DC leaks szombaton több száz belső dokumentumot szivárogtatott ki a milliárdos Soros György által működtetett csoportok különböző osztályaitól, elsősorban az Open Society Foundationstől.

A portál a fájlokat különböző kategóriákba rendezte főleg földrajzi elhelyezkedés szerint. A területek mellett külön kategóriát kapott az amerikai elnöki iroda és a Világbank is. A fájlokat 2008 és 2016 közé datálják.

Az RT arról ír, hogy a közzétett adatok rávilágítanak Soros György különböző tevékenységeire, prioritásaira és stratégiáira is, többek között arra is, hogyan befolyásolta az európai választásokat, a bevándorlást és az Európában elfogadott menedékkérelmeket.

Egyes feltételezések szerint a DC Leaks nénéhány amerikai aktivista munkája, akik be akarták mutatni az igazságot az amerikai döntéshozás működéséről és a politikai élet kulcselemeiről.

Az Egyesült Államok biztonságpolitikai szakértői szerint azonban néhány orosz hekker állhat a szivárogtatás mögött.

A DC Leaks már júniusban is szivárogtatott adatokat az Open Society Foundationstől, korábban pedig a NATO egykori tábornokának levelezését hozta nyilvánosságra.

Ennél több nem is kellett a Twitter felhasználóinak, akik az alábbi következtetéseket vonták le a fájlok átböngészése után:

– Soros szomáliai menekültekkel árasztja el az európai országokat

– Soros zsebében van az Európai Unió

– Soros pénzeli az illegális bevándorlás melletti tüntetéseket

– Soros újabb migránsválságot idézne elő

– Soros újradefiniálná a nemek fogalmát

– Soros manipulálta az EU parlamenti választásokat

– Soros Izrael-ellenes kampányt finanszíroz "
Csak kérdés! Tudod e hány országból van kitiltva? Amúgy 1999-n a CNBC riportere kérdésére, hogy a magyarországi zsidók deportálásánál közreműködött a fasisztákkal, és dézsmálta a zsidóságtól itt maradt vagyonokat, érez e valami bűnösséget, azt mondta, :semmit, mert ha ő nem teszi, megteszi más! És ilyen embert védtek! Dereng valami?

Zionnépe 2017.05.06. 07:23:07

@dare: A körúti robbantót tuti a rendőrnő ismerősei között kell keresni. A srác akit elfogtak "csak a bombagyártó" volt, ráadásul mivel szellemi fogyatékos is, írtó könnyen felhasználható.

Zionnépe 2017.05.06. 07:24:52

@torró: És mi van akkor, ha az egész anyagot az oroszok kreálták csak ;-) ?!

Zionnépe 2017.05.06. 07:33:17

@onewayticket: Miután Gyurcsány nem árulta el a pontos indokot - ha létezik is ilyen bizonyíték - valszeg nem engedték, hogy beleolvasson.

Ahogy feljebb írta valaki, miután Orbán egész életében semmit sem csinált politizáláson kívül hivatalosan, nem hivatalosan viszont övé Simicska, Nyerges, Széles és Mészáros pénzének jó része, van mivel zsarolni bőven. Más kérdés, hogy mindent közvetetten csinát, és nehéz ellene közvetett bizonyítékokat szerezni.

Jó eséllyel amúgy a Lungodrom lenyúlt 1,5 millárdjának egy része is Orbánnál, illetve a Fidesznél landolt "közvetve".

Brumm Brumi 2017.05.06. 07:51:48

@erol: "Még mindig nem értem mi a gond, belinkeltél tőle egy jó írást "

Gond? Az egy szál sem...
Csupán oly jellemző, hogy ez a popper, aki az Antall -kormány "fasizmusa" miatt alijázott, majd a dicsőséges mszp-szdsz kétharmad alatt villámgyorsan visszasompolygott Magyarországra, Horn-tanácsadónak...

szóval hogy ez a popper , 2005-ben(!) is Orbánon agyalt...
És írását a visszafogottságáról nem éppen híres fajtársa, mester ákos is kénytelen volt
(akkor) ezekkel a szavakkal elutasítani:

"politikailag, idegileg. Jelzőkben, kifejezésekben.
– Rosszindulatú vagyok?
– Elfogult."

Ma már ez is megjelent a közbeszédben.

torró 2017.05.06. 08:27:00

@Zionnépe:
Megvan az eredeti anyag a riportról. Az nem kamu. Természetesen mindig van politikai manőver, de minden hatalom él ezzel a lehetőséggel. De Soros nem véletlenül van kitiltva sok országból. De nézd meg a riportot. De csak eredeti angol hanggal megy.
www.youtube.com/watch?v=kLrvExOTpYQ

dare 2017.05.06. 10:10:57

@Zionnépe: Nem akarom én se túlgondolni, csak érdekességképpen jegyeztem meg ezt a rendőrsztorit.
Látom most a bőnyi se tiszta még.
Rossz idők járnak rájuk, de lehet csak véletlen az egész...
A kapitalizmus nyertesi is megérnek egy misét, szép és jó hogy vége szociuniónak, de nem makulátlan a bankár oldal sem.
Valaki mindig a rossz végére kerül a szerszámnak ebben a buliban,
De úgy látom a főnix madár 30 év után, mintha kezdene magához térni.

Zionnépe 2017.05.06. 12:02:14

@torró: Az egész anyag, illetve az "amerikai források" is ugyanúgy lehetnek amerikai orosz propagandisták, mint ahogy számos országban van ilyen jelenleg (többek között Magyarországon, Németországban is).
Miután az oroszok fő erőssége az utóbbi időben a kormányzati manipulálás, és az álhírek gyártása tetemes mennyiségben (a harci eszközök mellett), bőven kinézem belőlük, hogy az egész az.

Soros kétségtelenül spekuláns, és gondolom a pénze révén nem áll tőle távol a manipulálás sem, de jelenleg az oroszok a nagymenők ebben.

Ahogy Soros ki van tiltva számos országból, úgy jelenleg az orosz manipuláció, és álhírek is ugyanúgy napirenden vannak számos - főképp nyugati, mert keleten csak örülnek ennek - országban. Jó példa rá Macron, aki egyenesen kitiltotta az orosz sajtót, és Le Pen, aki meg ahogy Orbán, Putyin által van kézivezérelve!

indeksz isis al kaida mind CIA projekt 2017.05.29. 12:18:22

Orosz álhírek gyártása:

"Iraknak tömegpusztító fegyverei vannak és fenyegeti a Világot"
"Hilery behozhatatlanul vezet Trump előtt"
"Mi csak a mérsékelt lázadókat támogatjuk"
"A terrorakcióknak semmi köze az illegális bevándorlókhoz"
süti beállítások módosítása