Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Mitől fél Orbán Viktor?

2017. július 10. - Toadwart66

maxresdefault_3.jpg

A 94. kormányinfón egy újságírói kérdésre válaszolva Lázár János úgy fogalmazott, hogy Orbán Viktor nem fél semmitől, mert nem olyan típus, tehát áll elébe a kampánycsatának.

Ezek a kormányinfók érdekesek, szórakoztatóak, de nem szabad túlságosan komolyan venni őket. A miniszterelnökséget vezető miniszter rutinos politikus, aki ráadásul a többi kegyelmes úrral ellentétben dolgozik is. Valószínűleg rengeteg olyan érdekes tényt tud, amit sajnálatos módon nem szándékozik a nagyközönséggel megosztani. 2010 óta folyik az elkeseredett, de egyoldalú választási kampány, így részéről ez a magatartás teljesen érthető.

Orbán ráadásul a miniszterelnökséget vezető miniszter bosszantása céljából a nyakára ültette Rogán Antalt, ezt a mihaszna semmirekellőt. Amíg Lázár bíboros kemény kézzel irányítja az államapparátust, a miniszterelnök kabinetfőnöke legfőképpen dőzsöl és élvezi az életet. A primitív, alantas kampányok nem kívánnak különösebb szellemi erőfeszítést, csak rengeteg pénzt, amiből ráadásul könnyedén lehet csipegetni ezt-azt.

Lázár azon kijelentése, miszerint az oroszlánszívű magyar miniszterelnök nem fél semmitől, ugyanolyan hatásvadász kijelentés, mint amikor Orbán azt állította magáról, ő még életében soha nem hazudott.

Ha egy valamirevaló vezető nem fél semmitől, akkor rendkívül ostoba és nem sok esélye van arra, hogy sokáig hatalmon maradjon. Nem bélyeggyűjtéssel vagy törpenyulak tenyésztésével keresi a kenyerét. Orbán elég sok évet lehúzott már politikusként, így ostobának semmiképpen sem nevezhető. A félelme azonban mára már kórossá vált és egyre erősödő paranoiába ment át. Nem azokkal a dolgokat kell nézni, amelyekkel nagy hangon dicsekszik, hanem azokkal, amelyeket véghez visz. Ha nem rettegne folyamatosan, nem fordítaná energiáinak és hatalmának nagy részét folyamatos harcokra, értelmetlen látványberuházásokra és pusztításra.

Mik azok a dolgok, amelyek folyamatosan táplálják Orbán jogos és irracionális félelmeit? Minden olyan tevékenység, körülmény, személy, amelyek a hatalmát veszélyeztetik. Minden, amit nem tud közvetlenül irányítani. Azaz világ nagy része. Félelmetes nyomás nehezedik rá. Egy vezetőnek, aki senkiben sem bízik meg, éjjel-nappal résen kell lennie, ami rendkívül kimerítő és idegőrlő tevékenység.

Hiába a rengeteg csodás ingatlan, a hatalmas vagyon, a pompásan jövedelmező cégbirodalmak, ha ezeket állandóan dugdosni kell a kíváncsiskodó szemek elől. Orbán részéről hatalmas energiát emészt fel a puritánság látszatnak fenntartása. Ki tudja, vajon meddig bírja mindezt elviselni? Itt is, ott is felbukkannak különböző összefonódások, gyanús ingatlanbérlések, svindlik. Még a saját elszánt hívei sem hiszik el azt, hogy Mészáros Lőrinc egy szerencsés kimenetelű áramütésnek köszönheti kimagasló üzleti tehetségét.

Orbán retteg a nyilvánosságtól, valamint a sajtótól. Ha nem így lenne a beszédeit nem hermetikusan elzárva, válogatott közönség előtt mondaná el. Nem próbálná meg rátenni a kezét a legkisebb megyei lapokra is. Az igazi újságíróktól úgy fél, mint az ördög a keresztvíztől. Ezért inkább pénzt, energiát nem sajnálva szép lassan felszámolja, illetve megveszi a lapjaikat. Lassan már a Magyar Madártani Egyesület kiadványai is valamelyik strómanja kezébe kerülnek. A miniszterelnökben nincs semmi nagyvonalúság, elegancia. Úgy törtet előre a hatalomban, mint egy megsebzett vadkan.

A bátor Orbán már régóta senkivel sem mer kiállni vitatkozni. Ezt azzal magyarázza, vitapartnerei nem méltóak hozzá, a kiválasztott miniszterelnökhöz. Rendkívül ellentmondásos helyzet. Ha ennyire lenézi őket, mi akadályozza meg őt abban, hogy nyílt színen brutálisan tönkrezúzza őket frappáns érveivel. Valószínűleg az, hogy ő is tisztában van azzal, mára teljesen kiesett a gyakorlatból és folyamatos hazugságban él. Egyszerűen fél. Németh Szilárd vagy Kósa Lajos nem a legideálisabb edzőpartnerek egy szócsatához, hiszen számukra még a magyar nyelv használata is komoly kihívást jelent. Orbán a parlamentben is legfőképpen mellébeszél, és otromba támadásokkal próbál védekezni. Könnyű úgy halált megvető bátorsággal nekiugrani egy kampánycsatának, ha nincs is olyan.

Orbán nem bízik a rendőrségben sem, különben nem állított volna fel magának egy külön magánhadsereget. Erre még egyik magyar kormányfő sem kényszerült rá. Bizalmatlansága teljes mértékben érthető. 2006 után kihasználta, majd alaposan cserbenhagyta őket. A randalírozókból nemzeti hősöket kreált, a rendőröket pedig meghurcoltatta. Orbán szüntette meg a fegyveres szervek és a Magyar Honvédség hivatásos állományú tagjainak szolgálati nyugdíját is, ami elegendő okot szolgáltat arra, hogy bizonyos fenntartással viseltessen a hivatásos fegyveres állományok iránt. Még Kövér is kapott saját használatra egy Országgyűlési őrséget, ha úgy hozná a sor, hogy valami miatt meg akarnák kergetni. Lassan már a fideszes vezetők aranyhörcsögeinek biztonságára is a TEK vigyáz. Mi ez, ha nem félelem?

Orbán azoktól az emberektől is fél, akik sejtése szerint nem rá szavaznak. Ezért is korlátozta a nyugaton élők szavazati jogait. Ez semmiképpen sem nevezhető túlságosan bátor tettnek a részéről. Ezt a magatartást jobban kifejezi a gyávaság szó.

Magyarországon is rengeteg ember van, aki nem szavaz rá. Az a szerencséje, hogy másra sem. A választásra jogosultak közel egyharmadának szándékai ismeretlenek. A Brexit és Theresa May kálváriája megmutatta, hogy a közvéleménykutatások bármikor szolgálhatnak váratlan meglepetésekkel. Komikus, amikor Orbán propagandagépezete 99 százalékokkal dobálózik. Ennyi erővel azt is kiplakátoltathatnák az országban, hogy a Fidesz-KDNP-re szavazók 100 százaléka rájuk szavaz.

Orbán félelme a Jobbiktól eredményezte azt, hogy egy névlegesen polgári-keresztény pártból gyorsan átváltottak egy határozottan szélsőjobbosba. A jobbikos plakátok láttán igencsak inába szállhatott a vakmerő vezér bátorsága, ha még a saját maga kreálta alaptörvényt is hajlandó volt a plakáttörvény miatt felrúgni. A Simicska-Jobbik páros elleni küzdelmét legfőképpen a félelem motiválja. Orbánnál senki sem tudja jobban, mire képes Simicska Lajos.

Még a V-4-es barátai is szép sorban tipliznek. Oda a régóta áhított, európai politikát meghatározó szerep. Lassan már senki sem marad az Európai Unióban, aki szóba állna vele. Magyarországon már minden hatalom a kezében van, de ezzel vége. Európa szétdúlásáról szőtt reményei szertefoszlottak. Igazi barátai nincsenek, ellensége azonban egyre több akad.

Orbán Viktor rendkívül óvatossá és bizalmatlanná vált. Azokkal harcol vehemensen, akik nem veszélyeztetik, és nem támadnak vissza. Az igazi problémáktól, azaz az ország leszakadásától, elszigetelődésétől, a szegény rétegek problémáiról, az egészségügy helyzetéről, az oktatás válságáról, a tömeges kivándorlásról nem hajlandó tudomást venni.

Tulajdonképpen ez is egy bátorság, amihez mindössze be kell csuknia a szemét és azt hajtogatnia, hogy ő bizony nem fél senkitől, mivel ő Magyarország.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr6212652165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2017.07.11. 12:49:19

@Zsoltbacsi: Nem lepődtem volna meg azon sem, ha bejön. De ami késik... és nem lesz itt forradalom : akkor lesz csak igazi baj, ha marad a törpe. És ez a nerszer nem fogja nézni, ki milyen állású, mindenkinek rossz lesz

6.Lenin 2017.07.11. 12:53:04

@ColT:

Most jósolsz ilyesmit, amikor munkaerő hiány van?
Nagyon ciki lenne rád fogni, hogy gondolkodni is szoktál esetleg.

Zsoltbacsi 2017.07.11. 12:53:37

@ColT:

Ja, es ha a nagyanyamnak aramszedoje lenne....

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.07.11. 12:55:09

@ColT:

Amit te mondassz, az jóslás kategória, ami 2010-től eddig egyszer se jött be, amit hazudtatok.

Amit mi tudunk, nevezetesen hogy a ballib elkúróktól szarabb kormány a világon nincs, az meg tapasztalat.

Consuela NO NO 2017.07.11. 13:00:43

@high up!: Péter, miért költöztél vissza?

Consuela NO NO 2017.07.11. 13:07:43

@ColT: te, attól, h naponta elmondod, h meg fogsz halni, halálod után nem lehetsz arra büszke, h te mekkora jós vagy. nyugodtan ismerd el, h eddig mindig a gyökeres ellentéte következett be annak, amit a libsik jósoltak (szerettek volna)

BéLóg 2017.07.11. 13:25:46

@torró: Nem kell értelmet keresni abban, amiben nincs, ennyi.

has 2017.07.11. 13:29:02

@Legeslegalja: Bocs, de egy ellenzék politizál, nem veri szét a belvárost. Azzal a sok megdicsőült szeméttel kellett volna kifizettetni az okozott kárt. Nem gondolom, hogy nekem, meg másnak az adójából kell rendet csinálni.

has 2017.07.11. 13:30:10

@6.Lenin: Fosik, mert még a medgyesi is lemosta.

6.Lenin 2017.07.11. 13:38:52

@has:

Aztán azon a Megyó csúszott el, meg a többiek is.

torró 2017.07.11. 13:42:45

@exterminador:
Megvédi az saját magát ,nincs szüksége rám. de hol olvastál tőlem erre utalást?
@ColT:
Ó mert az ellenzéki szavazók meg értik. Illetve értették azért lett az ellenzék padlóra küldve. csak ti akik itt veritek magatokat nem értitek, hogy nincs bázistok.Leszerepeltetek, úgy ahogy itt a kommenteitekben, csak trágárkodni tudtok. hát öcsém ahhoz nem kell sok ész!

Netuddki. 2017.07.11. 13:48:29

Mitől félne? Természetesen a börtöntől.

Netuddki. 2017.07.11. 13:50:47

@torró: Baromság! Az úgynevezett ellenzék saját magát küldte padlóra, amikor szó nélkül tűrte az elmúlt8évben a tolvajfideszes vezérkar szabadrablását.

high up! 2017.07.11. 13:50:53

@torró:

na te félkegyelmű fidelitaszos köcsög, ma olyan kontraproduktív voltál azzal a pöttömyni agysejteddel, hogy ma nem kapsz Takonyárpitól trollpótlékot. Még egy ilyan nap, aztán repít ki a troll csapatából.

Amúgy hol rejtőzködik már napok óta Orbaneszku gazdid? Csak nem megijedt a plakát tépegető Együttől, aztán Anikó szoknyája mögöt várja, hogy elmúljon az ellenforradalmi veszély?

2018-ban a nép bele fog lendülni, Orbaneszku gazdid menekülni fog mint Janukovics. Csak éppen le lesz zárva a Moszkvába vezető út.

FOLYTASSUK!

torró 2017.07.11. 14:20:03

@high up!:
Mondtam hogy csak az ilyen dumához értetek. Kinek van pöttömnyi agysejtje? Amúgy mit vártál? Hogy elemezni fogom, Orbán fél e vagy nem? Engem speciel nem zavar. Téged érdekel ennyire! Meg hogy hol van! Hát keresd meg bakke és csókolgasd meg. No a nép lendületére meg kíváncsi leszek. Aztán majd kielemezzük.Az a helyzet öcsém, hogy nekem mindegyik rendszerben meg kellett élnem, és képzeld megtudtam úgy, hogy soha nem tapsoltam senkinek. Kivéve Orbánt, szerinted! Hát higy amit akarsz!

Consuela NO NO 2017.07.11. 14:30:30

@high up!: miért költöztél vissza Magyarországra?

1349973572759 2017.07.11. 14:34:47

Orbán Viktor egész Európa példaképe, és csak a nyámmadék nyáladzó "szabadságmániás" meg jólétmániás liberálisoknak nem tetszik.

Hazaszeretet kell ide, nem jólét.

Wmiki, nekem mennem kell, átveszed?

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.07.11. 15:40:46

@MaxVal BircaMan HJCD .:

MInden jobboldali nickről hamisítóttál már nicket te szerencsétlen Soros bérenc ?

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.07.11. 15:43:38

@has:

Boccs, de csak egy elvakult f@sz állíthatja, hogy több tízezer ellenzéki szétveretéséről, amiket beazonosíthatatlan karhatalmistákkal hajtottak végre Görényi és Gyurcsótány személyes utasítására, hogy belefér a demokratikus intézkedések kereteibe.

Brix 2017.07.11. 16:20:12

Egyelőre nincs màs alternatíva, hiszen senki sem akar a nyugat előtt hajbókoló, migrànsok ezreit beengedő kormànyt! Majd ha az ellenzék " megférfiasodik" , akkor lesz esélye, de amíg a Pride-on felvonulnak, addig a többségnek kifordul tőlük a gyomra...

saját vállát veregető nyomorék pecás 2017.07.11. 17:16:40

A rohadt rendőrön nem volt azonosító, azért kellett álarcot húznunk. Még szerencse, hogy ingyen osztogatták a fideszes aktivisták.

HorseFucker 2017.07.11. 17:39:03

@MaxVal BircaMan HJCD .: Menjél is baszd szájba a halott kurva anyádat a ravatalán te szenny geci hazaáruló !
Rohadj meg az árokban te moslék ruszkibérenc fasszopó !

Bogyó 2 2017.07.11. 17:54:14

@MaxVal BircaMan HJCD .: "Orbán Viktor egész Európa példaképe, " Ja. Látjuk a német meg a francia választási eredményekből is. Merkel és Macron is Orbánt nézik áhítattal. Néha fel kell ébredni is.

Bogyó 2 2017.07.11. 17:56:24

@Evel Knievel: "Orbán az egyik, ha nem az egyetlen, igazi államférfi ebben az országban.
Patrióta és az országot szolgálja." Hogy nem sűl ki a szemetek! A felcsúti stadion, Simicska tündöklése és bukása, Mészáros Lőrinc karrierje, csupa az ország érdekében álló dolog. És ezek csak jelképek a kőkemény valóságról.

Bogyó 2 2017.07.11. 17:59:30

@Sir Galahad: "Az írás komolytalan, hiszen a felsoroltak többsége nem a gyávaság, hanem a jó taktikai érzékkel jele (vitázni pl. egyszerűen nem éri meg neki, mert nincs hová javítani a Fidesz pozícióját)" Tudod, egy igazi államférfi nem a közvéleménykutatások alakulásától függően ül le vitázni, hanem azért, mert hisz az igazában és azt képes képviselni. Egy igazi államférfi számára az elvei melletti kiállás fontosabb mint a hatalom megszerzése. A véleményed igazolja a cinizmust és azt, hogy orbán populista demagóg és nem demokrata.

Budapest a kutyaszar városa 2017.07.11. 20:01:25

@Evel Knievel: Kommented olvasása közben kabaréban érzem magam !

zokogjatok 2017.07.11. 20:16:35

@Bogyó 2: "A véleményed igazolja a cinizmust és azt, hogy orbán populista demagóg és nem demokrata. "

És mellesleg az ország miniszterelnöke, és az is marad 2018-ban is.

A demokrácia logikájából ered, hogy a politikusok a népszerűségre, szavazatokra mennek. Amelyik politikus nem így viselkedik, az megy a süllyesztóbe, mint szegény Schiffer. És nem azért, mert egy mágikus erő odalöki, hanem mert az emberek így akarják.

rasztaszív 2017.07.11. 21:08:10

@6.Lenin: szerintem megvannak,köszönik.és nem undorodik tőlük fél európa.

6.Lenin 2017.07.11. 21:33:15

@rasztaszív:

Te ezt komolyan gondolod? Valaki is komolyan venné őket valahol is?
Látod, te meg ezt a marhaságot veszed be.
Megyó és a hazudós Feri, mint komolyan is vehető politikusok?
Hol is? Kinek is?
vicces vagy.

rasztaszív 2017.07.11. 21:50:29

@6.Lenin: senki nem viszolyog tőlük,európában bárhol elmehetnek egy társaságba.majd lássuk,ezt utánuk tudja-e csinálni az orbánod.

6.Lenin 2017.07.11. 22:05:13

@rasztaszív:

Ne égesd magad ennyire. Amikor buktak, sírt utánuk valaki Európában?
Te tényleg azt hiszed, ha kockacukrot dobálnak valakinek, azt nagy politikusnak is tekintik?
Orbán megszólal, másnap az egész világ sajtó szinte főcímen vele foglalkozik.
Dollár milliókat ölnek kis pöcsökbe, hogy megbuktassák Orbánt.
Nevezz már meg 1 komolyan is vehető ellenfelet. a hazai felhozatalból.
Bajnai hol van?
Mit össze görcsöltek vele 2012-ben, aztán? Nem kis lóvét toltak bele, feleslegesen.

rasztaszív 2017.07.11. 22:08:00

@6.Lenin: fikahegyeket is felhalmozhatsz,ők normál leváltott miniszterelnökök - míg orbán csak bukott lehet.

6.Lenin 2017.07.11. 22:18:52

@rasztaszív:

Nézd vissza, hogy kik is támadták vehemensen Orbánt az eu-ban.
Hol van az osztrág szépfiú, Renzi, vagy Hollande, pedig Merkel mama cipelte őket , mit a pincsijét.
Mind1. Mo-on nincs is komolyan vehető ellenfele.

Megyó, és a táncoslábú normál leváltott miniszterelnökök?
Komolytalan vagy.

rasztaszív 2017.07.11. 22:21:43

@6.Lenin: valóban,ott cserélődnek az emberek.jobb lenne,ha megszoknád...ott mindenesetre ezt tartják normálisnak...

Merlot 2017.07.11. 22:30:27

"Egy vezetőnek, aki senkiben sem bízik meg, éjjel-nappal résen kell lennie, ami rendkívül kimerítő és idegőrlő tevékenység."

Olyannyira idegőrlő, hogy hamarosan újabb nagy generálra kell mennie Grazba.
Ha ezt követően veszítene 2018-ban, örökre ott marad, mint gróf Széchenyi István a döblingi tébolydában.

1ghost 2017.07.11. 22:45:21

@Consuela NO NO:

Na mi van te gerinctelen orbánbérenc? Az új a nickeden is ugyanúgy bűzlesz mint a többin.

1ghost 2017.07.11. 22:56:14

@6.Lenin: @LegesIegalja: @Brix: @torró:@maxval a mélyelemző birca: @zokogjatok: @BéLóg:

Lebuktál te gerinctelen orbáncsimpánz! Olyan fasza a cikk, hogy rögtön hét nicken kell mentegetned a tróger, elmebeteg orbánt.

Egyébként neked még nyaralás helyett is teljes gőzzel kell bérnyalnod a tolvaj, korrupt gazdád seggét? Na látod, Orbánnak pont a hozzád hasonló hülyegyerekekre van szüksége!
Szóval, nyekeregj csak, vergődj, hadd röhögjünk még rajtad.

Consuela NO NO 2017.07.12. 07:59:48

@1ghost: elfelejtettél nicket váltani? ennyire elveszi az "eszed" a gyűlölködés? :(

s 2017.07.12. 08:55:46

"Ha egy valamirevaló vezető nem fél semmitől, akkor rendkívül ostoba és nem sok esélye van arra, hogy sokáig hatalmon maradjon."

Egyrészt tudtam, másrészt megnyugtattál.

s 2017.07.12. 08:58:32

"így ostobának semmiképpen sem nevezhető"
Nem, nem nevezhető. Az ő esetében nem élünk eufemizmussal. Egy hülye barom. Osz't jónapot.

s 2017.07.12. 09:30:26

"Oda a régóta áhított európai politikát meghatározó szerep."

Egy vessző szerintem hiányzik innen. Nézd csak, valahogy így: Oda a régóta áhított, európai politikát meghatározó szerep.

Nem nyelvtannáciskodás. Mást jelent. Az eredeti szöveg értelme, hogy oda van a régóta áhított európai politikát (tehát az Európa által régóta várt politikát) meghatározó szerep.
Ellenben nyilván mást szándékoztál írni, nevezetesen azt, hogy oda van a régóta áhított, az egész európai politikát meghatározó szerep. Kicsi, de lényeges különbség.

s 2017.07.12. 09:34:30

"Orbán Viktor rendkívül óvatossá és bizalmatlanná vált."
sztálin is evvel indult, aztán milyen szépen kifejlődött. Bár érdemként ismerem el, hogy egy még nála is nagyobb vadbarommal számolt le, igaz rettenetes áron.

Toadwart66 2017.07.12. 10:19:39

@s: Teljesen jogos. Köszi.

6.Lenin 2017.07.12. 10:55:35

@rasztaszív:

Igen, ott az a "normális", hogy 1ik nap még ő az isten (mindent jobban tud/lát,) aztán másnap már a szemétdombon, kiderül, korrupt köcsög volt valójában.
Igen, a művelt nyugaton ez a normális.

6.Lenin 2017.07.12. 11:00:01

@1ghost:

Kezeltesd magad, talán még nem késő.
Bár valójában én nem sok értelmét látnám, így se érsz sokat, utána se lenne gazdagabb/színesebb a közösség veled.
Bele kell törődni, te csupán erre vagy képes. Nem sok értelem szorult beléd, de én nem is vagyok telhetetlen. ez van, nem az én problémám.

rasztaszív 2017.07.12. 11:24:20

@6.Lenin: szerintem tudod te is,hogy az orbánoddal fog ez történni,és nem ezt tekintik nyugaton normálisnak...:)de keverj csak,mi meg majd beletörődünk,hogy te csupán erre vagy képes.

Attilajukkaja 2017.07.12. 11:45:29

Birca írta:
'Hazaszeretet kell ide, nem jólét."

Valóban. Tényleg ezzel lehet hülyíteni kb. 2 millió magyart. A határon túliakat főleg.
Attól tartok, hogy Bircának igaza van. Ez kell a sok frusztrált magyarnak, nem a jólét, hanem az ál-hazaszeretet.
Csak tudnám, hogy miért!
Amúgy furcsának találom, hogy ezt pont az a Birca dobja be, aki csak kis részben magyar és nem is él nálunk. Vajon mennyire hitelesek az ilyenek beszólásai?

s 2017.07.12. 12:28:24

@Attilajukkaja: A színek más sorrendben vannak a zászlójukon, szóval ő olyan wannabe magyar bolgár.

6.Lenin 2017.07.12. 12:35:01

@rasztaszív:

Nyugtasd csak magad, ha ez örömet szerez, de a gyakorlat a jelek szerint nem nagyon zavar.
2010 óta sorra buknak a mindenttudók, a mindenmásnap bukók közben 1re erősebbek.

rasztaszív 2017.07.12. 12:52:00

@6.Lenin: te meg egyer zavarosabb vagy...:)

6.Lenin 2017.07.12. 12:59:32

@rasztaszív:

Mert nem érted, én vagyok zavarosabb?

Csaknem azt kívánod, hogy most soroljam fel, hogy kis hazánkban, és művelt eu-ban hány fényesen ragyogó csillag hullott a porba, akik Orbán bukását közölték szeretett híveikkel?

Még a hazai köcsögök is hosszú névsort alkotnak, de mind1 is.

rasztaszív 2017.07.12. 13:17:20

@6.Lenin: nem nagyon tudsz te megbarátkozni ezzel a demokrácia-dologgal...az ottani vezetők nem porba hullanak,hanem nyugalomba vonulnak.vagy visszamennek dolgozni( !!! orbán hova is mehetne...?!).

6.Lenin 2017.07.12. 13:40:54

@rasztaszív:

Hmm!

Vagyis az lenne a demokrácia, ha választanak 1 hülyét, erre rájönnek, és választanak helyette 1 másik hülyét, mert ezt mondja neki valaki.
Az pedig a fasizmus, ha első húzásból választanak 1 alkalmasat, aztán ez igazolódik, és újraválasztják addig, míg nem jön 1 jobb.

(köszönöm a Mindenhatónak, hogy nem rasztasziv volt a tanító mesterem)

Zsoltbacsi 2017.07.12. 13:40:54

@rasztaszív:

Faymann vagy Hollande? Mindketto akkorat bukott, mint nalunk a balfaszok.

6.Lenin 2017.07.12. 13:47:10

@Zsoltbacsi:

Nem buktak, visszamentek dolgozni valahová. Ők nem bukhatnak. Bukni Orbán bukik, minden kedden. Ő soha nem dolgozott. Országot jól vezetni az nem munka, azt bármelyik segg ballib félkézzel tudja.
Válságba vezetni, aztán megoldani, másokat kifosztva, na az a munka. Ezt csak a ballibák tudják.
Válságkezelő mágusok.

rasztaszív 2017.07.12. 13:48:13

@6.Lenin: az a demokrácia,ha az,akit megválasztottak,meghagyja a feltételeit,hogy mást is ugyanolyan eséllyel megválaszthassanak.

(pedig a hülye keverésekről leszoktattalak volna,és most nem csinálnál magadból bolondot...:) )

rasztaszív 2017.07.12. 13:49:27

@Zsoltbacsi: bármelyiküket fogadná Macron,vagy Merkel.orbánt nem.

6.Lenin 2017.07.12. 14:00:59

@rasztaszív:

" az a demokrácia,ha az,akit megválasztottak,meghagyja a feltételeit,hogy mást is ugyanolyan eséllyel megválaszthassanak."

Bocs, tényleg nagy marha lehetek. Én mindig-eddig-azt hittem, hogy azért választanak meg valakit, hogy az ország és a polgárok többségének a problémáit megoldja.

A választások magáért a választásokért vannak, lehet másokat anyázni, mind1, hogy az anyázó mekkora hülye, a lényeg, hogy valakik megválaszthassák, aztán jöhet a következő forduló.

Ebben mi a móka? Már csak ezt, ha elmagyaráznád, nagyon megköszönném.

Zsoltbacsi 2017.07.12. 14:02:29

@rasztaszív:

Az lehet, de attol meg a sajat nepuk zavarta el oket, meghozza nagyon csunyan. De persze nem cafoltad meg magadat, tovabbra is fontosabb neked masok velemenye, mint a sajat nepe....
Ugye milyen buszkek voltatok a megyo becsuletrendjere, most kiderult miert kapta. Bocs, de ilyen aron inkabb nem kell nekem....

rasztaszív 2017.07.12. 14:09:07

@6.Lenin: demokráciákban a választások elvileg azért vannak,hogy kifejeződhessen a népakarat.nem csak a móka kedvéért.

6.Lenin 2017.07.12. 14:10:35

@rasztaszív:

Persze, hogy nem szeretik fogadni Orbánt, mert....

-Mr Orbán, szerintünk ez a helyzet ma EU-ban
-Már bocs, de én ezt mondtam már 2 évvel ezelőtt.
-Az régen volt, mi most mondjuk.
-És mi a megoldás?
-Izé... közösen....valamit.....na, mit is?
-Na, mehettek a "P"-be.
-Majd jövőre.

rasztaszív 2017.07.12. 14:13:48

@Zsoltbacsi: tök mindegy,ők még megjelenhetnek egy társaságban.orbán kb. úgy fog járni,mint meciar.ha megússza a börtönt...

6.Lenin 2017.07.12. 14:14:12

@rasztaszív:

A választásokon az nyer, aki a leadott érvényes szavazatok többségét elnyeri.
Ennél nehezebb demokratikusabbat találni.
Szerintem.

rasztaszív 2017.07.12. 14:16:57

@6.Lenin: az összes szó jelentését külön elmagyarázzam?:)

rasztaszív 2017.07.12. 14:18:48

@6.Lenin: és ezt senki nem is vitatta.szerintem.

6.Lenin 2017.07.12. 16:02:24

@rasztaszív:

"és ezt senki nem is vitatta.szerintem. "

Akkor már csak azt kéne elfogadnod, hogy a több érvényes szavazat elnyeréséhez a több szavazó meggyőzése az út. De nem azzal a fantáziátlan baromsággal magyarázkodni, hogy te/vagy másik néhány mindenttudó próbálja elmagyarázni, mit is gondolnak a választók.

Nem, barátom. A demokrácia az, amikor elfogadom mások döntését, mert akkor tarthatok igényt arra, hogy más esetben elfogadják mások is az én döntésemet is.

Ezt nem vagy képes megérteni.

Olyan nincs (van, de az nem demokratikus), hogy csak egy bizonyos rétegnek van/lehet igaza.

1et tehetsz demokratikusan, meggyőzöd a választókat, hogy sokkal jobb döntés lenne, ha rád szavaznának. Amennyiben mégsem, akkor azt fogadod el, mert azt is el tudod fogadni, hogy nem voltás képes elfogadható megoldást kínálni.

Másokat lehülyézni nem 1 hatalmas szellemi teljesítmény.
Aki lehülyézi Orbánt, attól ő még nem lesz okosabb, legfeljebb elgondolkodnak rajta a választók, hogy talán mégse kéne az ilyenekre szavazni, mert az nem bizonyítja, hogy akár tényleg jobbak is lennének tőle a hülyézők.

Itt tartunk már 8. éve.
Én az ellenzék helyében már 14 után túlléptem volna ezen a baromságon, de nem nekem van gondom a választásokkal. Én most is nyugodt vagyok az esélyeket figyelembe véve.

rasztaszív 2017.07.12. 19:16:27

@6.Lenin: a demokrácia része az esélyegyenlőség.ezt nem vagy képes megérteni.aki hatalomba kerülve ezt a maga javára torzítja,az nem demokrata.a tisztesség is része kell legyen a képletnek : ez a másik,amit képtelen vagy megérteni.

6.Lenin 2017.07.12. 19:29:11

@rasztaszív:

Mindenkinek esélye van meggyőzni másokat a maga igazáról, és mindenkinek joga van elfogadni a számára kedvezőt.

Akik többen vannak, győznek. akik pillanatnyilag vesztenek, ezt elfogadják, és azért küzdenek, hogy legközelebb esetleg ők is győzhetnek, hiszen az esély adott.
A képesség, hogy győzzenek, már nem egyenlő. Ahhoz már tehetség is kell.

Azért nem győzhet senki, hogy éjjel ne pisiljen be, mert nem kap hatalmat.

rasztaszív 2017.07.12. 19:47:21

@6.Lenin:és ennek most mi is volt az értelme?:)szerinted adott az esélyegyenlőség?szerinted tisztességes közpénzből nonstop kampányolni?a választások szabályait saját érdekeknek megfelelően átalakítani?

az orbánod itt az egyetlen,aki nem csak bepisil,de össze is szarja magát,már a bukás gondolatára is.ha nem így lenne,nem nyúlna tisztességtelen eszközökhöz.

6.Lenin 2017.07.12. 20:41:29

@rasztaszív:

Tudtam, hogy nem érted. Nem tudsz megszabadulni a rögeszmédtől.
Ezért nem szavazok rád, mert nem tudsz kínálni jobbat.

Te szeretnél dönteni mások helyett. Bízd rájuk, te csak kínálj jobbat, majd ők eldöntik.
Ha nem tudsz, szívni fox.
Ez is 1 esély.
Neked.
Élj vele.
Szívj!

rasztaszív 2017.07.12. 22:07:51

@6.Lenin: ha az a baj,hogy én nem értem,miért nem válaszolsz a kérdésekre...?:)miért beszélsz félre?ez az egy esélyed...?:)

Zsoltbacsi 2017.07.12. 22:54:27

@rasztaszív:

2 idézet a szerelmedtől:

" Akinek média kell, vegyen magának!"
" A közmédia nem az ellenzék szócsöve!"

Zsoltbacsi 2017.07.12. 23:46:27

@rasztaszív: Örülök, hogy a témaeltereléssel beismerted, hogy hazudtál

rasztaszív 2017.07.13. 00:16:58

@Zsoltbacsi: abszolút a témába vág.a közösből médiát vásárolni lopás.

Zsoltbacsi 2017.07.13. 00:20:50

@rasztaszív: Tudom, hogy visszasirod a "regi szep idoket". Ugye 2010 elott szinte nem is letezett jobboldali media a Magyar Nemzet es a Hir Tv kivetelevel. Akkor hangoztak el az altalam idezett mondatok. Persze akkor meg teljes volt a sajtoszabadsag.....

rasztaszív 2017.07.13. 00:26:50

@Zsoltbacsi: és?ezért szabad lopni a fidesznek...?

Zsoltbacsi 2017.07.13. 00:33:56

@rasztaszív:

Nem, en minden lopast elitelek. De ha mar valasztani kell, akkor inkabb a megtermelt javakbol lopjon valaki, mint hitelbol....

6.Lenin 2017.07.13. 14:13:01

@rasztaszív:

Melyik kérdésedre nem válaszoltam?
Másként értelmezzük a demokráciát?

Én-mivel liberális vagyok- el tudom fogadni, hogy mit is képzelsz demokratikusnak, csak nem tartom annak, amit te beleképzelsz. amennyiben többen lennétek, és 1 választáson győznétek, azt is elfogadnám, de mindent megtennék-a hazudozáson kívül-, hogy elmagyarázzam az embereknek, miért is nem az a demokrácia, hogy csak 1féle vélemény létezhet.
Sokféle vélemény létezhet, és a többségben lévők meg is valósíthatják a sajátjukat. Nyilván aki hosszabb távon gondolkodik, figyelembe is veheti a kisebbségben maradókét is, ha az valós érdekeket takar. Olyan viszont nem létezik, hogy a kisebbségben maradók diktáljanak.

Ma már újságokért, tvkért kiabálni jó nagy marhaság, amikor szinte minden korosztály már valamilyen okoskütyüről tájékozódik, papírt meg talán a klotyón se használ (a nyilvános wc-k állapotából ítélve és nem csak nálunk)
Röviden nagyon el vagy tájolódva még a gyakorlatban, a politikát illetően, de kérdezz nyugodtan, ha még valami nem világos.

rasztaszív 2017.07.13. 20:28:25

@6.Lenin: melyikre válaszoltál?:)

nekem úgy tűnik,a tisztesség fogalmát,szerepét értelmezzük máshogy.de ezek után aligha tőled fogok erről tájékozódni...:)

6.Lenin 2017.07.13. 21:38:52

@rasztaszív:

Szerintem, ha kétségbe vonom, hogy az lenne a tisztességes, kisebbségben maradt vélemények irányítanák a több millió 1 véleményen lévőket? Vagy, nem a valódi képesség, hanem a feltételezett, soha nem igazolt döntene?

Akkor most szerinted a reumáról alkotott véleményemmel nem tudsz azonosulni?
Ebben speciel igazad is lehetne, még nem éltem át, így valóban csak feltételezéseim lehetnek róla.

rasztaszív 2017.07.13. 22:30:10

@6.Lenin: szerintem kezd előlről.alany,állítmány stb.

vagy előbb pihenj.

6.Lenin 2017.07.14. 08:57:58

@rasztaszív:

Várható volt, nem tudsz válaszolni, terelsz. Jött a reuma.
(menet közben elfelejted, hogy miről is beszélünk? Minek ismételgetni alanyt, állítmányt, és minden más faszságot. azt hittem tudod miről szól a "vita")

rasztaszív 2017.07.14. 10:47:55

@6.Lenin: várható volt,mivel nincs értelme.azért kell alany,állítmány,meg a többi,hogy legyen neki olyanja
de látom,nálad ez sem lényeges,mint a tisztesség..

6.Lenin 2017.07.14. 11:20:22

@rasztaszív:

Állítasz valamit, amit aztán nem tudsz igazolni. Ez a lényeg. Aztán más valamire hivatkozol.
Véleményt próbálsz kőbevésettként elfogadtatni.
Az a rögeszméd, hogy a te meghatározásod lehet csak érvényes 1 fogalomra, ami ráadásul csak 1 elfogult vélemény. Aztán 1 másik -akár szintén elfogult- vélemény esetében már másra tereled az irányt. Kezd nagyon unalmas lenni.
Nagyon sokféle vélemény létezik, melyik lehet közelebb a valósághoz, azt illene a gyakorlatban is igazolni. Eleve eldönteni előre, hogy melyik lehet csak mérvadó, se nem tisztességes, se nem demokratikus. Lehet más véleményed róla, de bizonyítani is kell, hogy elfogadhatóbb-ha sokan vannak azonos véleményen (bár hosszútávon lehet téves is, de csak megfelelően alátámasztott érveléssel alátámasztva.

Nyertél. Legyen neked igazad, bár te vagy a szopóágon, az előrejelzések szerint maradsz is ott, elfogadom, hogy nyertél. Legyen 1 jó napod. Nekem nem gond a te gondod.

rasztaszív 2017.07.14. 11:33:58

@6.Lenin: ha már bebaszva kommentelsz,legalább másnap ne neked álljon már följebb...:)

6.Lenin 2017.07.14. 11:46:57

@rasztaszív:

Ennyire futja?
Gyenge vagy.

(nem veszed észre, hogy most tulajdonképpen igazoltad amit írtam?)

rasztaszív 2017.07.14. 11:55:02

@6.Lenin: nem:)de te biztos tudod,mire gondolsz.csak hát a nyelvi akadályok...:)

6.Lenin 2017.07.14. 12:57:48

@rasztaszív:

Azta!

Amikor egy néhány szavas mondat végére érsz olvasással, elfelejted az elejét?
Így tényleg nehéz lehet bármit is megértened, cáfolni meg végképpen, ha fingod sincs, mit is olvastál a másiktól.
Tisztul a kép. (ez nem lesz túl bonyolult? Bocs, ha igen)

rasztaszív 2017.07.14. 13:19:44

@6.Lenin: persze.ilyen korrekt magyarázat után...?!:)
süti beállítások módosítása