Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Ha egyszer a vezérelv ugyanaz...

2017. október 28. - Tölgyes Péter

Morvai Krisztina az Orbán-szócső Magyar Időknek adott interjújában teljes egyetértéséről biztosította a sorosozó-migránsozó, szélsőségesen “nemzetállami”, határvédőnek nevezett EU-ellenes kormányzati politikát. Ezzel a lépéssel aligha nyeri el a Jobbik-vezér osztatlan tetszését, hiszen több vonatkozásban ellentmond az általa folytatott cukiságkampánynak, veszélyezteti annak hatékonyságát. No nem mintha valósak lennének azok a felvetések, amelyek akár választási együttműködést is elképzelhetőnek tartanának - sőt, az ellenzőket ledorongolva: sugalmaznak - a demokratikus ellenzék és a szélsőjobb párt között. A jelek szerint szerencsére ezt a felek egyaránt elutasítják, ráadásul utóbbi éppen előbbi terhére szeretne tovább erősödni és helyet biztosítani magának a “szalonban”.

A történtek mindenesetre arra ösztönözték a Pesti Bulvár cikkíróját, hogy nagy fontosságot tulajdonítson a várható fejleményeknek. Ennek keretében attól sem riad vissza, hogy Morvai Krisztina badarságait - óriás betűkkel kiemelve - sokszorosítsa.

http://pestibulvar.hu/2017/10/27/vona-dorzsolheti-markat-lehet-hogy-morvai-fideszbe-igyekszik/

Vihar egy pohár vízben. Aki azt hiszi, hogy a Jobbik a hagyományos értelemben ellenzéki volna, nagyot téved. Vonát valójában ugyanaz vezeti, mint Orbánt: a korlátlan hatalom minden áron történő megszerzésének vágya. Az eredetileg szőröstül-bőröstül bekebelezett szélsőjobbról próbál a (jobb)közép felé araszolni, hasonló módon, mint azt a hosszú és kacskaringós utat bejárt, eredetileg a liberálisoktól indult, a jobboldali néppártiságon át a radikálisok közé került miniszterelnök tette, aki álságosan a jobb szélre keveredve is azt hirdeti: a Fidesz a centrumot (...) elfoglalva az ország védőbástyája az összes többi párt által képviselt szélsőségekkel szemben.

Fidesz és Jobbik, egykutya ez mindkettő (pontosabban: egyik rosszabb, mint a másik); az ideológiát és az elveket úgy használják és csoportosítják, ahogy aktuális érdekeik éppen megkívánják. Mivel szerintük a "nép" van a hatalomért és nem fordítva, kizárólag a gátlástalanságban következetesek. Nem árt tudni és jól megjegyezni, hogy Vona ellenzékisége - cukiságkampány ide vagy oda - abban merül ki: nagyon szeretné végre kicsavarni a hatalmat Orbán kezéből, hogy aztán - ugyanazon a sínen, amelyiket a felcsúti beteg épített ki - még nagyobb sebességgel vezesse az ország vonatát a teljes elszigetelődés katasztrófájába.

Ezen az az apróság, hogy Morvai éppen mit mondott, mit sem változtat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr1213111800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.29. 13:09:46

Morvai nem megvehető, ő mindig azt mondja, amit gondol.

okmiristan1 2017.10.29. 13:13:01

Legyen az bármilyen hányás is.

benkoo 2017.10.29. 13:19:32

megvehető.... EU pénzen él oszt ugat, meg terroristákat simogat. Volt ő mszp-s most majd lesz fideszes. ennyi.

moonlight777 2017.10.29. 13:26:12

Ekkora baromságot is régen olvastam már, mint amit itt osszehordtak.... hányadék...

Cycmen 2017.10.29. 13:27:42

Ha a blogger kicsit is szakmaibb lenne, tudná hogy Morvai nem tagja a Jobbiknak, ergo nem érdekli Vona véleménye a nyilatkozatáról! A Másik, hogy amikért Morvai most kiáll, azok a saját értékrendjébe beletartoznak régóta, tehát semmi Fideszhez közelítés nincs benne!
Természetesen tudom hogy az errefelé fellelhető posztoknak soha nem célja az objektivitás!

Janossz 2017.10.29. 13:31:05

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ha lesz még belőle képviselő Tündérország Parlamentjében, remélem Szili Katalin mellett fog ülni. Valahogy jól mutatnának együtt.

guvat 2017.10.29. 13:48:59

A "felcsúti beteg" lenullázta a vívmányokat, amelyeket a szemlőhegyi egészséges heroikus munkával létrehozott...

2017.10.29. 14:45:04

Mindenben igaza van.

ben2 2017.10.29. 14:49:39

Ha a blogírónak igaza van, akkor a ballib ellenzék utolsó reményei is elszálltak, hogy valaha is a kormányzás közelébe kerüljenek.
Mondjuk így legalább nem kell összefogniuk egymással sem.

Measurer 2017.10.29. 14:55:54

Krisztina dekoltázsán kívül nem látom mi változott volna?

www.morvaikrisztina.hu/

maxvall bircaman tegnap földugtam aszt nem akar le 2017.10.29. 15:04:02

még ezt a negédes hangú, elmebeteg vizilót :)

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.10.29. 15:06:28

Az egész cikk, abból a ballib tézisből indul ki, hogy a migráció jó, a kerítés rossz, és Orbán a hibás.

Pedig Morvainak van igaza, és a Magyar Hírlap cikknek.

Az EU-nak védekezni kell, és egyenlőre csak a V4-ek teszik amit kell.

A migránssimogatók EU-s szinten még ugyan helyzetbe vannak, de ahogy a választások mutatják EU szerte, már nem sokáig.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.10.29. 15:17:32

@maxvall bircaman tegnap földugtam aszt nem akar le:

Merkel már kezd visszavenni a multikultiból erősen.

Macron meg épp az EU szétszaggatásán (kétsebességessé tételén) küzd, a migránskérdés nála is másodlagos.

Soros által listázott EU-s képviselők számosságáról, és politikai lobbierejéről beszélek.

Janossz 2017.10.29. 15:56:28

@Jakab.gipsz: Te meg Kazinczy Ferencről nem hallottál soha.
Ezért töröd itt a nyelvünk naponta kerékbe. A szart, ha el akarod adni, szépen kell becsomagolni. Nálad a tartalom és a forma tökéletes egységet képez, mint mindig.

chrisred 2017.10.29. 16:07:51

@Jakab.gipsz: A közel-keleti menekültek helyzetében bocsánatos bűn. A Morvai-félék azonban hallottak ezekről, és ezzel együtt tagadják meg következetesen az európai és polgári értékeket. Ez a nem mindegy.

ben2 2017.10.29. 16:29:03

@chrisred:

A közel-keleti menekült addig számít menekültnek, amíg el nem éri Göröországot vagy Bulgáriát. Ha ott nem adja be az első adandó alkalommal a menekült kérelmét, akkor már simán illegális bevándorló.

Az európai és polgári értékeket pedig jó lenne, ha definiálná valaki a konkértumok szintjén. Pl. egyeseknél a tömegbe lövetés is belefér az európai és polgári értékekbe, ha azt balliberális kormányok parancsára végzik, jobboldali kormányoknál meg a schengeni egyezmény következetes betartása is maga az európai értékek lábbal tiprása.

Jakab.gipsz 2017.10.29. 16:29:56

@Janossz: @chrisred:

Európai értékek? Hallgatlak, mesélj. Kis farizeus.

troni 2017.10.29. 18:13:52

A Fidesz alakított ki olyan rendszert, hogy csak korlátlan hatalmad lehet vagy semmilyen.

maxvall bircaman tegnap földugtam aszt nem akar le 2017.10.29. 18:22:03

@Legeslegalja: lufaszt, kiskomám, lehelethalovány fing0d nincs teneked, hogy miről beszélsz.

@Janossz: :D parasztnak a csokoládét...

Tölgyes Péter 2017.10.29. 19:34:21

@Cycmen: A blogger tudja, hogy Morvai nem tagja a Jobbiknak, csak EP-képviselője. A blogger éppen azt fejti ki - ha elolvastad volna, tudnád -, hogy hidegen hagyja, mit tett vagy tesz Morvai Krisztina, mert az nem befolyásolja a két radikális párt viszonyát egymáshoz. Na, de minek - kinek - magyarázom? Ha eddig nem értetted meg, ezután sem fogod.

Tölgyes Péter 2017.10.29. 19:39:57

@Legeslegalja: Tényleg a legeslegalja vagy. Prekoncepcióval olvasol és úgy gondolod, az a küldetésed, hogy megvédd a sorosozó-migránsozó politikát. Ezzel csak saját ostobaságodat bizonyítod, mert aki tovább lát az orránál, tudja, hogy a kommunikáció túlnyomó többsége - mint például a Soros-terv létezése - szemenszedett hazugság.

Na, de te csak bizakodj abban, hogy az a jó, ha bezárkózunk. És tapasztald meg, milyen az, amikor nem csak ide be, de innen ki sem lehet menni, mert az elzárkózás már csak ilyen. Hol saját szándékból, hol másokéból.

Tölgyes Péter 2017.10.29. 19:41:32

@Legeslegalja: Megint. Láttál Soros-listát? Egy frászt. Miért gondolod, hogy egy erős nyolcvanas, beteg embert az foglalkoztatja, hogy EP-képviselőket listázzon? Rossz lehet neked, minden baromságot elhiszel.

Tölgyes Péter 2017.10.29. 19:45:04

@ben2: Annyira belefér, hogy fideszes képviselő - mielőtt konzultált volna az egész megmozdulást feltüzelő főnökével - azt kifogásolta, miért nem használt a rendőrség éles lőszert. Érted, ugye? Meg azt sem ártana felfogni, hogy mindenkit figyelmeztettek, hagyják el a műveleti területet - aki nem jár el az utasítás szerint, az a világ minden pontján veszélynek teszi ki magát.

Zsoltbacsi 2017.10.29. 20:00:30

@Tölgyes Péter:

Nem unalmas egy kicsit? Már 2009ben a 2010es kampány is erről szolt a szociknál. Lendvai Cenzor Ildikó már akkor kész tényként közölte, hogy Orbánnak első dolga lesz kivezetni az országot az unióból. Mintha kicsit beakadt volna a lemez....
A csótány által vizionált előrehozott választás se jött be, pedig elmondta az összefosás szinpadán a bukott választás után, meg aztán fél-1 évig ezzel turnézott...

A soros lista meg létezik, persze ne az általa fenntartott indexen/444en keresd.
Több külföldi lap is lehozta, például itt:
www.geenstijl.nl/archives/images/soroskooptbrussel.pdf

Tölgyes Péter 2017.10.29. 20:36:58

@Zsoltbacsi: Egy újszülöttnek minden vicc új. Orbán nem maga találta ki ezt a horribilis f@szságot, viszont ő az, aki egy állam teljes szervezetét arra állította, hogy félelmet keltsen, abból gyűlöletet generáljon és a nemzet, sőt szép lassan Európa megmentőjének szerepében tetszelegjen. Az idehozott gyűjtemény természetesen része a valódi problémákat a "migráció" veszélye mögé elrejteni próbáló mestermunkáknak - mondjuk, semmilyen köze a nem létező Soros-tervhez. Egy évekkel ezelőtti, azóta többször módosult nyilatkozat az egyetlen valóságalap - a többi a lufi, amit köré jó nagyra felfújtak.

hungarianspectrum.org/2017/04/30/the-anti-eu-anti-soros-campaigns-continue-with-renewed-vigor/

Zsoltbacsi 2017.10.29. 20:51:49

@Tölgyes Péter: Nem olvastam vegig a cikket,csak feluletesen atfutottam. Tipikus balliberalis siralomgyujtemeny. Kb annyira hiteles, mint Kunhalmi, amikor bejelentette, hogy nincs is migracio, csak álprobléma

Tölgyes Péter 2017.10.29. 20:54:23

@Zsoltbacsi: Mennyivel hitelesebb az a förmedvény, aminek te adtad meg a linkjét? Ja, hogy az a szád íze szerint készült hazugságok és csúsztatások gyűjteménye? Megbocsáss, én ez utóbbit ezerszer hitelesebbnek tartom.

Zsoltbacsi 2017.10.29. 20:54:27

@Tölgyes Péter: vagy amikor Molnár Csaba, Újhülye, Niedermüller tagadta a kvótát

Zsoltbacsi 2017.10.29. 20:56:43

@Tölgyes Péter: De folytathatom Papp Réka Kinga klasszikusával is, vagy Vaddisznó Ágnessel is. Biztos te is hallottad mindkettőt

Tölgyes Péter 2017.10.29. 21:16:57

@Zsoltbacsi: Mit tagadott? Hogy - nagyságrendileg biztosan jól idézem - 1340 menekültet kellett volna átvennünk, amiért az EU fizetett is volna. Ezt sikerült Orbánéknak felfújniuk milliós tömeggé, merthogy a nagy Viktor már azt is kijelentette, ameddig ő a miniszterelnök, ide egyetlen "illegális migráns" se teheti be a lábát. Ehhez csak annyi kívánkozik, hogy az inkriminált 1340 menekültet sem vakon kellett volna befogadni; a magyar hatóságoknak jogukban állt volna lefuttatni a szükséges ellenőrzést mindnyájukról.
Azt a durván húszezret, aki a háromszázezer plusz (...) eurót - jobban mondva abból durván kétszázötvenezret kölcsönadott a magyar költségvetésnek, még annyira sem vizsgálták.
A lényeg az volt, hogy perkáljanak, ötvenezer plusz (...) per kop nyíl egyenesen magánzsebekbe ment - a Rogán haveri köréből kiválasztott off-shore-okon keresztül. Durván négyszázmillió euróról van szó. Jó üzlet, persze, nem az országnak, hanem a kormánypárti semmirekellőeknek.

Tölgyes Péter 2017.10.29. 21:17:48

@Zsoltbacsi: Ne folytasd, semmi újat nem tudsz mondani, ha kormánypropagandát akarok hallgatni, elég bekapcsolnom a TV2-t.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.10.29. 21:22:09

@Tölgyes Péter:

Aranyos ahogy tagadod a Soros-Terv létezését körömszakadtáig.
Csak hát a srác, mármint Soros önnön kezével publikálta 2015-ben és 2016-ban is csinált egyet. Mármint tervet. Igaz ő a "plan" szót használta. Vagy 6-szor az iromámányában egymás után szépen sorban.

Egyébként megdöbbenve tapasztalom az utcán is, hogy ballibek milyen őszinte meggyőződéssel bírják tagadni, hogy létezik a terv.
Ha felolvasok neki belőle, ha megmutatom a linkjét ( www.project-syndicate.org/commentary/rebuilding-refugee-asylum-system-by-george-soros-2015-09 ), akkor is tagadja. Megírta a 444, az index, meg a hvg, és a nemgogol, hogy nincs, azaz nincs.
Punktum.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.10.29. 21:26:40

@Tölgyes Péter:

Ja boccs..

A Soros EU-s parlamenti képviselőkről vezetett listájával adós vagyok még.
Ezt egyébként a Soros-féle Open Society Foundation (OSF) belső adatbázisából lopták hackerek.
Biztos emlékszel, hisz mikor ez akkoriban volt, mikor a gonosz oroszok a Soros és Clinton levelezését is feltörték (onnan is kiderültek érdekes részletek pl az Ukrajnai bábjaik kapcsán, de ez itt mellékszáll).
Szóval itt van a DC Leaks-on elérhető lista, akiket Soros listázott, az alapítványa segedelmével.
legacy.gscdn.nl/archives/images/soroskooptbrussel.pdf

--
Tudom-tudom..
Tagadni mindhalálig.. :DDD

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.10.29. 21:28:41

@Legeslegalja:

Reliable allies in the European Parliament
for the Open Society European Policy Institute

Tölgyes Péter 2017.10.29. 21:30:41

@Legeslegalja: Szerintem ne folytasd -, amiről beszélsz, az nem terv volt. Nem is használta rá a plan szót, de ez ne zavarjon. És még azt is módosította azóta, tehát már nincs érvényben az, amire Orbánék egyfolytában hivatkoznak. De ez se zavarjon. Csak írj már valami torzítatlan tényt végre - ja, hogy írnál, ha tudnál?
Na ez az. Ha nem tudsz, inkább kímélj meg az olcsó propagandától.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.10.29. 21:34:04

@Tölgyes Péter:

Fussunk neki mégegyszer, hátha megnyitja a te böngésződ is:
www.project-syndicate.org/commentary/rebuilding-refugee-asylum-system-by-george-soros-2015-09
..
The time for partial measures is long past; a comprehensive PLAN is needed.
..
The EU needs a comprehensive plan to respond to the crisis,
..

---
És még 6 másik helyen.
Egyébként igen, én tudom hogy módosította 2016-ban és készített egy másik tervet, ahol már nem 1 millió migránst akar az EU-ba hozni hanem már csak 300 ezret.

De az EU-s képviselői (tudod akiket listáz, a link szintén ott van) még az első, azaz 2015-ös terv megvalósításánál járnak, különös tekintettel az egyenlő szétosztásra (kvóta néven fut a cucc).

Zsoltbacsi 2017.10.29. 21:41:18

@Tölgyes Péter:

Olvass wikileakset, vannak ott érdekes dolgok. Például az előző pápa lemondásának körülményei: Clinton fő tanácsadója, és Soros "ügyvezetője" arról leveleztek, hogy le kéne cserélni a pápát. Aztán fél évre rá hirtelen lemondott a pápa egészségügyi okokra hivatkozva (most 4 évvel később is kitűnő egészségnek örvend), és jött egy új migránssimogató pápa... Micsoda véletlenek vannak....

Bár tudom, neked csak akkor hiteles forrás a wikileaks, ha Orbánról ír rosszat, akkor minden szava szentírás, egyéb esetekben mindig orosz machináció :)))

Tölgyes Péter 2017.10.29. 22:04:40

@Legeslegalja: Tényleg bajban lehetsz, ha ezt tervnek látod. Ez ugyanis egy, még csak nem is különösebben terjedelmes CIKK. Hozzáteszem: 2015-ből. Az utolsó mondatában leszögezi - s.k. fordítás: Az EU-nak olyan, valóban európai menekültpolitikával kell reagálnia, amely véget vet a pániknak és a szükségtelen emberi szenvedésnek.

Azok a mondatok, amelyeket kiemeltél, ugyancsak ellened szólnak, lássuk csak:

A részintézkedések ideje már lejárt; átfogó tervre van szükség. (és) Az EU-nak átfogó tervre van szüksége, hogy reagálni tudjon a válságra.

Mondd meg, mi ebben a rossz vagy nem igaz? És főleg, melyik része utal arra, hogy létezne bármilyen Soros-terv?

Ami egyébként Orbánékat a leginkább zavarja, az az, hogy Soros szóvá teszi benne az "Orbán-tervet", amely - az övétől eltérően - létezik.

Rendesen lehúzza róla a vizes lepedőt:

Hungarian Prime Minister Viktor Orbán has now also produced a six-point plan to address the crisis. But his plan, which subordinates the human rights of asylum-seekers and migrants to the security of borders, threatens to divide and destroy the EU by renouncing the values on which it was built and violating the laws that are supposed to govern it.

Értelemszerű fordításban:
A magyar miniszterelnök Orbán Viktor is előállított most egy hatpontos tervet a válság kezelésére. De az ő terve, amelyik alárendeli a menedékkeresők és migránsok emberi jogait a határok biztonságának, az Európai Unió megosztásával és megsemmisítésével fenyeget, mivel lemond azokról az értékekről, amelyekre épült és megsérti azokat a jogszabályokat, amelyeknek a rendeltetése a működés irányítása.

----
Csak azt mondd meg, hogy az idézeteid melyik része igazolja, hogy a Soros-terv IS létezik. Mert azt már igazoltad, hogy Orbán-terv van, ráadásul jó vacak.

chrisred 2017.10.30. 05:15:24

@Jakab.gipsz: Magad írtad, hogy aki Homéroszt és a protestáns etikát ismeri, az tisztában van velük.

chrisred 2017.10.30. 05:24:26

@Legeslegalja: Még az is lehet, hogy minden nap készített egy tervet, és a világ összes politikusa választhat egyet, amire rásütheti, hogy az a Soros terv, hogy szavazatokat gyűjtsön vele.

Tessék, itt egy másik, az ún. "Protect borders" Soros terv, amit Orbán akar megvalósítani:

finance.yahoo.com/news/george-soros-outlines-his-7-pillar-plan-to-solve-the-refugee-crisis-145516591.html

1. The European Union (EU) must take on a substantial number of refugees directly from front-line countries in a secure orderly way. This will be far more acceptable than the current disorder.
2. The EU must regain control of its borders. There is little that scares and alienates the public more than scenes of chaos.
3. The EU must have a way to generate economic growth. We estimate refugees will require $30 billion a year for several years. The plan explains the benefits of what he calls “surge funding.”
4. The EU must build a common mechanism to protect borders.
5. We need a voluntary matching mechanism to relocate refugees. The EU can’t coerce EU states to accept refugees they don’t want. Canada sets a standard. This shows how far the EU has to go.
6. The EU must offer far greater support to countries outside its borders that host large numbers of refugees. It must be more generous to Africa. It must offer genuine grand bargain, creating jobs in African countries where some migrants originate, which would reduce the number that wants to migrate.
7. Create a welcoming environment for migrants. All evidence shows migrants can contribute significantly to innovation and development if they are given the chance to do so.

maxvall bircaman tegnap földugtam aszt nem akar le 2017.10.30. 13:26:30

@Legeslegalja: na de baszkikám, az hogy a vén marhája ír egy véleménycikket, amiként te is ideírtad a véleményed vagy 50-szer, bár ne tennéd, miért bizonyítja, hogy valami hihetetlen cionista világösszeesküvést is szervez???

de olyan kurvára fosol a migróktól, bújj el szépen vmi alföldi tanyán azt zárkódz be, de a netet is kapcsold, be mert a soros vírus formájában is terjed a vifin, tudod-e?

Tölgyes Péter 2017.10.30. 16:49:51

@maxvall bircaman tegnap földugtam aszt nem akar le: Ezt tényleg te írtad? Annyira normális gondolkozást igazol, hogy egészen megdöbbentem. :D
süti beállítások módosítása