Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Bocsánatos bűn

2016. március 17. - Toadwart66

mattersburg4.jpg

Mattersburg központja

Ausztria Burgeland tartományában feszült érdeklődés kísérte a Mag. Karl Erhardt és a Martin Fauser-Holzer között lezajlott nézeteltérést. A helyi sajtó a különös konfliktus minden részletét ismertette. Az ügy természetesen megosztotta Burgenland és különösképpen a Mattersburgi járás polgárságát.

A vitára okot adó esemény 2016. január 11-én történt a Wiener Strasse és a Hintergasse kereszteződésének környékén.

Mind Mag. Erhardt, mind Herr Frauser-Holzer köztiszteletben álló, megbecsült polgára Mattersburg városának. Az incidens talán ezért is keltett ekkora vihart.

Mag. Karl Erhardt a Bundesgymnasium und Bundesrealgymnasium Mattersburg tanára, ezenkívül a Mattersburgi Önkéntes Pincér Egylet elnöke. A patinás egyesület több mint száz éve segíti a városka hivatásos pincérségét. Váratlanul kitört esküvők, születésnapi események, japán turistacsoportok érkezése során biztosítják a vendéglátóipari intézmények helyszínét, segítenek a rendelések felvételében és a kiszolgálásban. Munkájukat természetesen önzetlenül, a köz javára végzik, borravalót soha nem fogadnak el. Az egylet népszerű Pincérdalárdája rendszeresen részt vesz a városi rendezvényeken is.

Martin Fauser-Holzer a mattersburgi Városháza alkalmazásában áll. Ő felügyeli a városka útburkolati jeleinek, közlekedési tábláinak tisztaságát és láthatóságát. Bürgermeisterin Ingrid Salamon (SPÖ) rendkívül megbízható, szorgalmas munkatársként jellemezte. Herr Fauser szabadidejében a „Kiáltás az Osztrák Háztartási Kisgépek Jogaiért” mozgalom lelkes aktivistája, valamint kiváló sportlövő.

Az ügy részleteinek megismerése a két vitapartner levélváltásának segítségével tárul fel a legrészletesebben. Mag. Karl Erhardt szerencsére ezt nyilvánosságra hozta, természetesen Herr Martin Fauser-Holzerrel teljes egyetértésben. Az e-mail címek nem publikusak.

1. Címzett: Martin Frauser-Holzer, 2016. február 1.

Mélyen tisztelt Fauser-Holzer úr!

Elnézést kérek öntől, amiért így ismeretlenül megkerestem, de az ügy úgy érzem nem tűrhet halasztást. Fauser-Holzer úr, tulajdonképpen arról van szó, hogy 2016. január 11-én, délután 15 óra tájban ön szó szerint vérig sértett engem. A pontos időpontot a rendőrség által felvett jegyzőkönyvből ismerem. Kérem az ellenem intézett indokolatlan sértés miatt szíveskedjék tőlem írásban bocsánatot kérni és egyben adjon magyarázatot a Wiener Strasse és a Hintergasse kereszteződésnek környékén elkövetett aljas gaztettére.

Maradok őszinte híve:

Mag. Karl Erhardt

2. Címzett: Mag. Karl Erhardt, 2016. február 2.

Tisztelt Karl Erhardt úr!

Köszönöm a levelét. Rendkívül tisztelem önt, különösen az Önkéntes Pincér Egyletben végzett áldozatos tevékenysége miatt. Kérését azonban, őszintén bevallom, nem tudom mire vélni. Nem áll módomban bocsánatot kérni öntől, amíg világosan meg nem írja, miről is van szó. Meglehetősen gyakran járok a Wiener Strasse környékén, így fogalmam sincs arról, mi is történt köztünk január 11-én. Ha véletlenül meglöktem önt, vagy figyelmetlenségből a lábára léptem, akkor mindenképpen bocsánatot fogok kérni. De amíg nem tisztázza ezt az ügyet, addig nem. Egy lökdösés szerintem amúgy sem aljas gaztett, így ezért a kijelentéséért inkább önnek kéne bocsánatot kérnie tőlem. Várom mielőbbi válaszát.

Őszinte tisztelettel:

Martin Fauser-Holzer

3. Címzett: Martin Frauser-Holzer, 2016. február 3.

Mélyen tisztelt Fauser-Holzer úr!

Rendkívül hálás vagyok önnek a válaszáért. Valóban nem fogalmaztam egyértelműen, ezért elnézést kérek öntől. Fauser-Holzer úr, nem is kertelek tovább. Ön úgy keresztüllőtt engem, mint egy rühes kutyát. Úgy érzem ez a cselekedete bőven kimeríti az aljas gaztettet. Békésen álldogáltam, mire ön egyszerűen leterített engem. Csupán ezért kérem önt mély tisztelettel, kérjen végre bocsánatot.

Maradok őszinte híve:

Mag. Karl Erhardt

4. Címzett: Mag. Karl Erhardt, 2016. február 2.

Tisztelt Karl Erhardt úr!

Nagyon megkönnyebbültem, amikor megtudtam, hogy nem léptem az ön lábára. Az mindenképpen nagyon kellemetlen lett volna a számomra. Egész életemben különösen ügyeltem mások lábaira. Az esetre természetesen emlékszem. Mivel sportlövészettel foglalkozom, az ön által említett lövésben nem volt semmi sértő szándék. Így ön is megértheti, hogy semmiképpen sem áll módomban ezért bocsánatot kérni. Nagyon örülök, hogy ezzel ez a kellemetlen ügy szerencsésen tisztázódott. Egyben felhívnám a szíves figyelmét arra, én soha nem szoktam rühes kutyákra lőni, csak emberekre.

Őszinte barátsággal:

Martin Fauser-Holzer

5. Címzett: Martin Frauser-Holzer, 2016. február 3.

Kedves Fauser-Holzer úr!

Semmiképpen sem akarom önt megsérteni, de az, hogy simán keresztüllőtt engem, a véleményem szerint rendkívül sértő dolog. Az orvosok hat órán keresztül küzdöttek az életemért és több hetes kórházi ellátásra szorultam. Mindezt csupán azért, mivel a Hintergasse környékén sétálgattam és közben megálltam pár pillanatra nézelődni. Nem szeretnék önnek kellemetlenségeket okozni, de lakott településen emberekre célozni, majd lelőni őket rendkívül goromba dolog. Van erre a tevékenységre egyáltalán önnek engedélye?

Maradok őszinte híve:

Mag. Karl Erhardt

6. Címzett: Mag. Karl Erhardt, 2016. február 3.

Mélyen tisztelt Karl Erhardt úr!

Köszönöm a levelét és rendkívül örülök annak, hogy az orvosok megmentették az életét. A hat órát egy kicsit sokallom, mivel gondosan ügyeltem arra, hogy a lövedék ne érjen létfontosságú szerveket. Biztosíthatom önt arról, hogy meglehetősen jó anatómiai ismeretekkel rendelkezem. A fegyverem higiéniájára különösen ügyelek. Megnyugtathatom, a golyó, ami az ön testén áthatolt, teljesen steril volt. Egy speciális fertőtlenítő folyadékot használok külön erre a célra. Önnek semmiféle szepszise nem volt, különben jelenleg még egyáltalán nem tudna levelet írni nekem. Azt hiszem ön félreértett engem. Extrém sportlövészetre van engedélyem, ami természetesen emberekre és lakott településekre is vonatkozik. Valójában nem az emberekre célzok, hanem a mögöttük lévő tárgyakra. Így önt nem lelőttem, hanem csak átlőttem magán. A cél az ön háta mögött elhelyezkedő „Angelshop” felirat „e” betűje volt. A lövés pompásan sikerült, amit a rendőrkapitány is megerősíthet. Egyébként ő is lelkes extrém sportlövő. A kapitány úr azonban combon át céloz, míg én a felsőtest átlövésében szereztem gyakorlatot.

Őszinte barátsággal:

Martin Fauser-Holze

7. Címzett: Martin Frauser-Holzer, 2016. február 4.

Kedves Fauser-Holzer úr!

Nagy megkönnyebbülésemre szolgált, hogy lelövésemben semmiféle ártó vagy gonosz szándék nem vezette önt. Így természetesen elfogadom az érveit. Fiatal koromban én is atletizáltam. Távolugrásban elég szép sikereket értem el. Tényleg nem kell bocsánatot kérnie a jól sikerült lövése miatt. Szeretném azonban megkérni önt, hogy a testemet legközelebb ne használja átlövés céljából. Meglehetősen kellemetlen élmény és a ruházatomban is kárt tett. Tudja, azt a kabátot, amin a golyó szintén áthaladt, nagyon kedveltem.

További sportsikereket kívánva:

Mag. Karl Erhardt

8. Címzett: Mag. Karl Erhardt, 2016. február 5.

Kedves Karl Erhardt úr!

Levele mélyen meghatott. Ön rendkívül intelligens ember. Méltán választották meg a Mattersburgi Önkéntes Pincér Egylet elnökének. Uram. Minden elismerésem az öné. A ruházatát ért kárt természetesen maradéktalanul megtérítem. Nagy szomorúsággal vettem azonban tudomásul, hogy ön kellemetlennek tartja azt, ha keresztüllövöm. A testfelépítése, izomzata kimondottan ideálissá teszi önt az extrém lövészetre. Sajnos egyre több a túlsúlyos ember, akiket egyszerűen képtelenség normálisan átlőni. A lövedék mindig elakad bennük valahol, ami számomra hatalmas kudarcot jelent. Ha nagy nehezen át is megy rajtuk, a lövedéket teljesen eltérítik. Mindenesetre köszönöm a múltkori lehetőséget. Ha azonban tényleg nem kedveli, hogy magára lőnek, akkor a combjai érdekében beszéljen a főkapitány úrral is, még mielőtt átlőné valamelyiket.

Őszinte híve és mély tisztelője:

Martin Fauser-Holze

A Mag. Karl Erhardt és Martin Fauser-Holze közötti konfliktus így szerencsésen megoldódott, ami a mély elégedettséggel töltötte el a Mattersburgi járás polgárait.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr288488978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Toadwart66 2016.03.17. 21:06:02

@leponex: Persze, ez az is akar lenni. Hülyeség.

Toadwart66 2016.03.17. 21:08:38

@leponex: A bocsánatkérésre csak beugrott, nincs mögöttes mondanivaló. Illetve semmilyen mondanivaló nincs.

leponex 2016.03.19. 20:23:37

Nézd, ha humorizálásra adja a fejét a zember, akkor értsen valamit hozzá.
Inkább Moldova, a vén, rendíthetetlen kommunista ...
süti beállítások módosítása