Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Orbán és Piacsek bácsi

2016. április 08. - Toadwart66

hungary_and_the_goddess_of_justi_1642479.jpg

Magyarország és Justitia istennő

A miniszterelnök azt mondta: vörösborral koccintott annak örömére, hogy Magyarország visszafizette a 2008-ban felvett IMF-EU hitel utolsó, másfél milliárd eurós részletét.”

(Orbán: vizsgálni kell az offshore-botrány magyar szálait)

Nem elegáns dolog ha valaki minden második áldott pénteken arra használja fel a Kossuth Rádió egyik stúdióját, hogy megdicsérje önmagát. Ez a tevékenység a magára mindig büszke Orbán polgártársat láthatóan nagyon szórakoztatja, mivel ilyenkor azt mond amit csak akar. Csupa szépet és jót. Van neki egy rádiós szónoklatok céljára készített Magyarországa papírmaséból. A „Vidám Magyarország” nevű szerepjátéka egyre inkább leszűkül önmagára, kiszolgálószemélyzetére és a derék híveire.

Akadnak azonban egypáran az országban olyanok is, akik nem szívesen iszogatnának együtt egy olyan politikai kalandorral, aki a baráti társaságával együtt lassan az ország összes erőforrását kisajátítja.

Ennek a nagy fene offshore szál-kutakodásnak is már minden bizonnyal megvannak a hivatalos eredményei. A Habony-Rogán ugrócsoport ilyen irányú tevékenységéről már kiderült, hogy az nem is az, mivel biztosították róla Orbán miniszterelnököt, hogy ők mind a ketten talpig becsületes férfiak. Ennyi bőven elég is. „Mindannyiuk rendszeresen leadja vagyonbevallását, fel sem merült, hogy bármelyikük is érintett lehet”. Ez rendkívül megnyugtató mindenki számára. Habonynak ráadásul nincs is szüksége semmiféle jövedelemre, csak némi szerény alamizsnára. Lelkiismeretes barátai mindig megszánják őt ezzel-azzal és megfelelő méretű takaróval.

Letelepedési kötvényekkel játszadozni, jómódú kínaiakat beszerezni a kajmán-szigeteki Hungary State Special Debt Fund-n keresztül tisztes üzleti tevékenységnek számít. Rogán miniszter a kínos ügyben még arra sem méltatta a becsületes magyar adófizető polgárokat, hogy elkezdjen nekik magyarázkodni, vagy jó szokása szerint mellébeszélni és ráfogni mindent másokra. Akkor mindig nagyon a szívén viseli az emberek érdekeiket, ha a félelmetes hatalommal rendelkező ellenzéki erőktől kell megvédeni a népet.

A miniszterelnök a gátlástalan hencegés helyett inkább tételesen felsorolhatná, hogy az adott héten mit sikerült Mészáros Lőrincnek, Habony Árpádnak, Andy Vajnának, Tiborcz Istvánnak és más hasonló szerencsés honfitársunknak megkaparintania. Valami olyasmi lenne, mint régebben a vízállásjelentés. Megtudhatnánk belőle, hogy mekkorára duzzadtak a cimborák. Azt is megmondhatná, hogy kik azok, akik nem a strómanjai, csak a társbérlői.

A Brüsszel elleni támadások változatlan hevességgel dúlnak. Ha ilyesmikkel szereti tölteni a munkaidejét egy miniszterelnök, akkor tegye. Nem olcsó mulatság, de ez van. Don Quijote is bátran nekirontott az óriásoknak. A kíméletlen háború a nem létező kötelező betelepedési kvóta ellen rendkívül sikeresnek ígérkezik. Ennyi erővel a mindenre elszánt miniszterelnök nyugodtan felvehetné a küzdelmet az Alföldön pusztító hólavinák ellen is. Nekünk miért ne lehetne néha ilyesmink, ha az osztrákoknak minden évben van.

A legnagyobb öröm természetesen a Nemzetközi Valutaalap és az Európai Unió felé fennálló magyar tartozás utolsó részletének visszafizetésével érte Orbán miniszterelnököt. Az önnön sikerétől teljesen megrészegült uralkodó arról szemérmesen hallgatott, hogy amit most mi kifizettünk, arra ők máshonnan kértek kölcsönt. Arról sem szólt, hogy eközben rengeteg forrást vontak ki az egészségügyből, az oktatásból, a szociális ellátórendszerből és más efféle haszontalan limlomokból.

Megértem a nagy örömöt, mivel ők eközben degeszre keresték magukat, de ebben másnak mi a jó? Mi ebben nekünk a nagy üzlet? Igyunk talán Mészáros Lőrincnek, a magyar Jockey Ewing-nak az egészségére? Ilyesmit azért ne kérjen még egy nagyon boldog miniszterelnök sem.

Arról is szólhatna néhány szót a kormányfő, ha már így szeret rádióamatőrködni, hogy mire készüljünk fel? Meddig akarják még folytatni az ország megszállását? Hagynak-e belőle másnak is valamit, vagy viszik az egészet? A Sólyom László által emlegetett morális válságot meddig kívánják még mélyíteni? Mostanában igencsak nekilódultak a mélyszántásnak. Mikor kapjuk már végre vissza a nemzeti szuverenitásunkat a Fidesz-KDNP nevű jól menő üzleti vállalkozástól?

Egy egyszerű népszavazási kezdeményezés benyújtása olyan logisztikai szervezést igényel, mint egy partraszállás. A vasárnaponkénti vásárlás nem egyenlő a kereszténység felszámolásával és a bacchanáliák újbóli bevezetésével. Mi az, ami ennyire rettenetessé teszi ezt a tevékenységet?

A Fidesz-KDNP valamilyen módon biztos meg fogja oldani a népszavazás megakadályozását. Maga az eredmény már úgyis megvan. „A kabinet az elmúlt egy évben egyeztetéseket folytatott arról, hogy a vasárnapi szabadnap elve hogyan terjeszthető ki a kereskedelmen kívül más szektorokra.” Ez az „egyeztetés” valami olyasmi komolyságú lehetett, mint amit Balog miniszter folytatott a Nemzeti Pedagógus Karral. Parázs viták csak a pogácsák elfogyasztása körül törhettek ki.

Ennek az ünneplésnek a komolyan vételéhez hatalmas hit és elszántság szükségeltetik a befogadók részéről.

A miniszterelnök borozgasson inkább együtt Piacsek bácsival. Hozassa ki magának Baán Lászlóval a Magyar Nemzeti Galériából.

nagykep_1.jpg

Rippl-Rónai József: Apám és Piacsek bácsi vörös bor mellett (1907)

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr548579280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SZMLT 2016.04.09. 18:08:16

Megint bebizonyosodott, hogy tényszerú, értelmes, végiggondolt hozzászólások szinte kizárólag NEM libsiktől fogalmazódnak meg. Sajnos, a világról kialakított tapasztalati képhez már ez is hozzátartozik. A liberalizmus, legalábbis ez az elfajzott magyar változata félelmetesen belterjes és korcs ideákon alapszik.

baldoc 2016.04.09. 18:09:41

@6.Lenin: "Tényleg elhiszed, hogy ezt itt döntötték el? "
Szóval 56 ellenzékét Moszkvában szervezték??
Vagy Washingtonban??

baldoc 2016.04.09. 18:10:20

@SZMLT: Maga szerint HOL VOLT a MANYUP 3000 milliárd ft 2010 tavaszán????

SZMLT 2016.04.09. 18:10:37

Köszönet IvanGyenyiszovics-nak hogy észérvekkel megpróbált fényt gyújtani a hülyék fejében !

Toadwart66 2016.04.09. 18:11:10

@IvanGyenyiszovics: "Azoknak a 'heves brüsszeli támadásoknak' bizony -és sajnos- egyre valószínűbb a megalapozottsága." Miféle támadás? A legnagyobb támadás az lesz, ha elkezdik alaposan ellenőrizni az EU-s pénzeket. Attól tényleg lehet félni, meg magyarázkodni, hogy az nem is úgy volt. Én bizony nem méltányolom Orbán teljesítményét. Elég nagyvonalú ő magával, meg a családjával. Ebben igazán nem szorul senki segítségére sem.

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 18:12:02

@Toadwart66:
'A vasárnaponkénti vásárlás nem egyenlő a kereszténység felszámolásával és a bacchanáliák újbóli bevezetésével. '

Ebben megint csak igaza van.
Ostoba érv volt nagyon néhány kdnp-stől.

De semmi valós indoka nincs annak, hogy még vasárnap is azért kelljen sotízezer embernek áruházakban dolgoznia, mert sokan nem tudnak maguknak jobb elfoglaltságot a hét pihenőnapján, vagy más ok miatt vásárolgatnának vasárnap.
Semmi nem igazolódott azokból a jóslatokból, hogy milyen szörnyű következményekkel jár majd a vasárnapi boltzár.

De ha lesz népszavazás, majd kiderül valójában tényleg hányan követelik vissza vasárnapi munkára a munkavállalókat.

Várjuk türelemmel.

baldoc 2016.04.09. 18:14:16

@IvanGyenyiszovics: "Aha, és akkor most mit fizettek vissza?"
Na, látja maga se érti már a Fideszt.

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 18:15:07

@SZMLT: szíveskedjen tartózkodni a személyi kultusz ébreszgetésétől, én minden ezzel ellenkező tapasztalat ellenére a racionális érvek erejében bízok. Az egész különben sem ér annyit, hogy ismeretlenek egymást sértegessék egy blogon, mi mindannyian egy csorda vagyunk - ha igaz;)

6.Lenin 2016.04.09. 18:15:07

@baldoc:

Az ország sorsát nem itt döntötték el. Most is máshol szeretnék.

ezért 1 nagy lépés a hitelek (kényszerű) visszafizetése. Van némi szabadabb mozgástér.
Ez fáj(hat).

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 18:16:37

@baldoc: nem a fideszt, (azt sem, persze) hanem azt nem értem, hogy akkor Ön szerint mit is fizettünk vissza, ha szabadna egy rövid infot erről

baldoc 2016.04.09. 18:21:18

@6.Lenin: Ja. mint Romániában szabad mozgástér!
Akkor 56-ot hol döntötték el??

baldoc 2016.04.09. 18:23:34

@IvanGyenyiszovics: Olvassa el Varga Mihály mindenre részletesen kiterjedő sajtótájékoztatóját.

2016.04.09. 18:24:40

@Harry Hole: Majd ha minden minimálbéres adócsaló, meg minden minimálbéres, fekete BMW-s vállalkozó ,meg fodrász, meg maszekoló kőműves befizeti az adóját, és még mindig nem lesz elég az ország működtetésére, akkor esetleg.

Addig lófaszt. Én megkerestem egy családi ház árát, az enyém majdnem teljesen ki van fizetve, egy másikét meg befizettem mindenféle naplopó gecik és adócsalók eltartására. És ezután még adózzak a házam után. Hát a lófasznak is van vége.

Az egészségügy is megérdemel egy misét. Havi több tízezer Ft-ot fizetek bele és ugyanazt a szart kapom, mint az adócsaló vállalkozó 6900-ért. Legyen fizetős, egyetértek: annak, aki minimál TB-t fizet, ki kell fizetni a különbözetet.

$pi$ 2016.04.09. 18:26:12

@baldoc: "Maga észnél van ??
Gyurcsányék ordítottak az erős ft ellen!!"

Gyurcsány hazudott össze-vissza. :(

6.Lenin 2016.04.09. 18:28:39

@baldoc:

Ne terelj!

1 biztos, nem az IMF határozza most meg a nyugdíjak, fizetések, juttatások mértékét.
Ez 1 kis lépés, de jó lépés a függetlenség felé (bár nyilván teljes függetlenség nincs, de nem is szükséges mindenben, hiszen 1másra is vagyunk utalva. Tagjai vagyunk 1 szövetségnek)

baldoc 2016.04.09. 18:30:21

@$pi$: "Gyurcsány hazudott össze-vissza. :( "
A tények?
Ja, és Széles Gábor is tiltakozott az erős ft ellen.

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 18:32:28

@Toadwart66: Ön kérdi, miféle brüsszeli támadás?
Ön írta, nem?
'A Brüsszel elleni támadások változatlan hevességgel dúlnak. Ha ilyesmikkel szereti tölteni a munkaidejét egy miniszterelnök, akkor tegye.'

O. leghevesebb meccse egy ideje a migráció uniós kezelése és méginkább a régóta erőltetett 'kötelező betelpítési kvóta' ügyében tart.

Azért azt Önnek is belátható, Orbán érvelése abszolút liberális és következetes:
Semmi felhatalmazása nincs az Eu-nak hogy bármelyik tagországát kötelezze arra, hogy az Eu egy -soha, senki által nem választott- grémiumának döntése alapján egy szuverén eu-s tagország bárkit kötelessége legyen letelepíteni, és megakadályozni hogy ez a betelepített a kényszerlakhelyét az átjárható belső schengeni határok ellenőrizetlensége mellett elhagyja, és egy másik eu-s államba települjön át.

Ez olyan abszurd, hogy épp a számtalan nemzeközi jogvédő szervezenek kellene a leghangosabban tiltakoznia ez ellen.

Ha jól látom, ez lenne a heves brüsszeli támadások mögött.
De cáfoljon meg.

Az eu-s pénzeket meg nagyon nagyn helyesen, csak ellenőrzzék.
Mi a probléma ezzel?
Ön is azok közé tartozik ( ha jól látom) akik örülnének, ha jó nagy csalárdságokra derülne fény.
Türelmesen várjuk az eredményeket.

Ön természetesen nyugodtan ne méltányolja Orbán teljesítményét, a kommentelő meg az ellenkezőjét is teheti, már amikor.
Ez a 'családjával való nagyvonalúság' egy picit azért szűkkeblűségre vall az Ön részéről, meg aztán abszolút homályban hagyja, mire is gondol itt konkrétan.

baldoc 2016.04.09. 18:33:51

@6.Lenin: Miről beszél??
56-ot hol döntötték el, akkor??
Tagjai vagyunk egy szövetségnek???Az ellenséggel, Brüsszellel??
Magának Moszkva tetszene?? 6.Lenin??

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 18:34:44

@baldoc: Elolvastam.
'Magyarország visszafizette a 2008-ban felvett IMF-EU hitel utolsó részletét – jelentette be Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter szerdai budapesti sajtótájékoztatóján.

A politikus közölte: a magyar állam már egy hete kifizette az utolsó, 1,5 milliárd eurós részletet, amelyet az EU pénzügyileg most írt jóvá.
A nemzetgazdasági miniszter kiemelte: az 1,5 milliárd eurós utolsó részlet kifizetésével Magyarország törlesztette a teljes, 14,3 milliárd eurós IMF-EU hitelcsomagot.'

Orbán erre bontott vörösbort, mi a probléma?

Toadwart66 2016.04.09. 18:49:06

@IvanGyenyiszovics: Mészáros Lőrincre, Tiborcz Istvánra, a Vitézy családra. A migrációs kérdésben az EU nem nagyon számol már Orbánnal. Itthon hadakozik csak rendkívül nagy hévvel.

6.Lenin 2016.04.09. 18:49:33

@baldoc:

Igazam volt, Te nem jobbat kínálsz, hanem össze-vissza ordibálsz.
Hol írtam ilyesmiket?
56-ban a magyarok döntötték el a helyünket?
a nyugati barátaink simán eladtak (megint, mint soxor előtte)

baldoc 2016.04.09. 18:51:33

@IvanGyenyiszovics: Orbán erre bontott vörösbort, mi a probléma?
Semmi.

baldoc 2016.04.09. 18:52:32

@6.Lenin: 56-ban a magyarok döntötték el a helyünket?

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 18:55:48

@IvanGyenyiszovics: @$pi$:
kedvelem az iróniát, de akkor az legyen az :)
emígyen voltál ironikus:
'mert a hivatalos kánon szerint a manyupot ellopták, abból egy fillér sem ment az adósság csökkentésére. '

Így együtt valahogy nem pásszol.
A manyupba átirányított (állami nyugdíj fedezetére szolgáló) járulékot de faco tényleg ellopták a nyugdíjkasszából, amit a manyupok ingyen, költségek, kockázatválalás, nyugdíj és hozamgarancia nélkül fix jutalékért külföldi alapkezelőknek adták tovább, természetesen előtte kivéve a saját bér és egyéb költségük bőséges fedezetét.
A nyugdíjkassza hiányát emiatt államppír kibocsátásával kellett fedezni.
AMIT kötelezően vásároltak meg (50%-ban, ha jól emlékszem) a manyupok alapkezelői.
KAMAT fejében, természetesen.
Érted, ugye?
A 40 év múlva esedékes nyugdíjakra MOST hitelt kellett felvenni az államnak, a manyupba elsikkasztott járulékra viszont semmiféle kötelezettséget nem kellett vállalniuk. SEMMIRE:
Ez volt a manyup, ami az egyéb hatásai matt ( államadósság növelése > CDS felár növekedése >>> állampapír kamatainak növekedése >>>> indokolatlan, mden haszon nélküli és abszurd eladósodás.
Ahogy már sokan megírták: közgazdasági abszurd volt a manyup.
Te sem vennél fel MA hitelt azért, hogy azt egy alapkezelő kezelgesse, és ha marad belőle valami, abból nyugdíjat fizessen 40 év múlva.

A legnagyobb tolvajlási projekt volt, Orbán már ennek megszüntetésével önmagában kiemelkedőt produkált.

6.Lenin 2016.04.09. 19:00:28

@baldoc:

Nyugati barátaink eladtak minket az oroszoknak.
(emléxem mikor a ruszki katona kérdezte:ez már Szuez?)

baldoc 2016.04.09. 19:04:41

@IvanGyenyiszovics: "Te sem vennél fel MA hitelt azért, hogy azt egy alapkezelő kezelgesse, és ha marad belőle valami, abból nyugdíjat fizessen 40 év múlva."
Mit gondol az állampapírok hogyan tartják hozamaikat ?

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 19:05:03

@Toadwart66: Mészáros nem családtag, Vitézy sem, legfeljebb a lánya férje, amíg udvarolt :)
A migráció uniós kezelésében történt markáns változásokat és az orbáni, egy évvel ezelőtti javaslatokat talán érdemes lenne összevetnie.
Az lehet, hogy Orbánnal már nem számolnak, nekünk elég, ha csinálják :)
Tudja: külső schengeni határok szigorú ellenőrzése, illegális migrációs utak lezárása, tranzitzónák létrehozása, ahol az ellenőrzés után az jöhet be, aki vélelmezhetően jogosult a menedékkérelemre.
A 'gazdasági menekülteket' pedig konkrétan azok az országok fogadják, akik önként vállalják azt.
Ez utóbbiban van még hadakozás, nehezen tudom elképzelni hogy az EU mai keretei közt a KÖTELEZŐ betelepítést át lehet vinni jogszerűen.
De türelmesen megvárjuk, mi lesz a kmenetel.

De ha nem számolnak vele, akkor miért a riadalom, hogy netán terjed az Unióban az orbánkórság??

baldoc 2016.04.09. 19:06:54

@6.Lenin: "Nyugati barátaink eladtak minket az oroszoknak."
Akkor most Moszkva a jó nekünk?

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 19:07:30

@baldoc: Ugye ismered a viccet, a szegény gazsi panaszkodik amikor leégett a házikója, hogy 'Mekkora a károm!'

baldoc 2016.04.09. 19:08:20

@IvanGyenyiszovics: Maga mit tenne egy IGAZI menekülttel?

baldoc 2016.04.09. 19:09:48

@IvanGyenyiszovics: "Ugye ismered a viccet, a szegény gazsi panaszkodik amikor leégett a házikója, hogy 'Mekkora a károm!' "
Most ezt mire írta?

6.Lenin 2016.04.09. 19:14:09

@baldoc:

Neked ez valamilyen becsípődés?

Én csak ténymegállapítottam, hogy eladtak minket.

Oroszország része a világunknak, nagyhatalom. Nem olvastam sehol, hogy nyilvános lefejezések lennének Moszkvában. Az egyik eladónkat ez másoknál nem zavarja, tehát minket se szabadna, hogy zavarjon. Sőt ez a barátunk(eladónk) vidáman kereskedik Moszkvával is. Akkor nekünk miért ne szabadna?

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 19:14:57

@baldoc: baldoc erre:
2016.04.09. 19:04:41

baldoc 2016.04.09. 19:16:17

@6.Lenin: Ki beszél itt kereskedésről??
Szövetségről, szövetségről!

baldoc 2016.04.09. 19:17:50

@IvanGyenyiszovics: Nem értem.
Hogy jön ez az állampapírokhoz?

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 19:20:52

@baldoc: egy igazi menekült bekopog az ajtón, segítséget kér ( ebből sejthetném, hogy menekült, és segítségre van szüksége), és lehetőségeimhez képest segítenék neki.
Ha egyszerre sokan jönnének, ledöntenék a kerítésemet, betörnék és bemásznának az ablakomon - miközben az ajtóm még számukra is felismerhető- , követelőznének, miközben olyan telefonokkal kommunkálnának, amire nekem nem lenne most pénzem, elgondolkodnék:
a hősies magatartás és a balekság közt keskeny néha a határ, de ebben az esetben egyértelmű.
És nem szívesen vagyok balek, ha már felsmertem.
És Ön?
Meddig tolerálja, hogy baleknak nézik?

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 19:22:44

@baldoc: ahogy az állampapírok hozama a 40 év múlva esetleg fizetendő magányugdíjhoz, amire az alapkezelő semmféle garaniát nem vállal, csak az az állam, aki lemondott a nyugdíj fedezetének egy részéről.

baldoc 2016.04.09. 19:23:28

@IvanGyenyiszovics: Maga mit tenne sok IGAZI menekülttel?

Amator 2016.04.09. 19:27:47

@SZMLT: Barátom, én meg a Renault F1 Team-nél dolgozom, mégsem vágok fel vele. Kicsit vissza kellene venned a dícsérő jelzőidből, meg az arcodból. Vélt szellemi fölényedet nem a másik ócsárlásával kellene generálni. Kis szerénységet, ha lehet. A végzettség semmire nem jogosítja fel az embert. Nézd meg a Vadai Ágnest, amikor vitatkozik, mennyire visszataszító.

6.Lenin 2016.04.09. 19:28:40

@baldoc:

Na, jó. Akkor térjünk vissza az eredeti gondolathoz.

Mo tett 1 kis lépést a gazdasági (nem csak) függetlenség felé, a visszafizetéssel.
Annyit írtam még, hogy nem is szükséges a teljes függetlenség, de le is mondtunk róla, mikor az EU tagja lettünk (nem gyarmata, mint sokan szeretnék)

Ez a visszafizetés nagy sikere a jelenlegi kormánynak.

(a gyengébbek kedvéért: ez nem azt jelenti, hogy minden lépése ilyen sikeres, de most ezen kesereg az ellenzék és Te is)

Nyugodtan kérdezz, ha még valami nem világos a számodra.
Természetesen ezzel a véleményemmel nem vagy köteles 1etérteni, de ez a lényegen semmit nem változtat.

baldoc 2016.04.09. 19:28:40

@IvanGyenyiszovics: Mint a Quaestor papírjaira adott állami biztosítás??

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 19:37:32

@baldoc: ne haragudjon ezen az úton nem mennék tovább Önnel, a betétbiztosítási alap a törvény szerinti mértékig kárpótol(t), az e feletti irracionális hozamvárományt pedig ostobaság lenne állami garanciavállalással fedezni.

baldoc 2016.04.09. 19:45:59

@IvanGyenyiszovics: Nem a hozamot vesztették el.
Az egész befektetést.
Állami felügyelet mellett.
Mit gondol az állampapírokat ki felügyeli?

BiG74 Bodri 2016.04.09. 19:46:02

@IvanGyenyiszovics:
Troll bácsi, a barlangot meg ki őrzi?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.04.09. 19:53:26

@SZMLT: Nekem meg van két Nobel díjam, egy olimpiai aranyam és most oldom meg az időutazást. Vegyél vissza az arcodból! A neten én is azt írok amit akarok.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.04.09. 19:55:21

@SZMLT: "Ja biztos síkhülye vagyok, 1 múszaki, 1 közgazdasági diplomával. Felsőfokú, folyékony angol nyelvtudással és pl. azzal, hogy szabadidőmben kizárólag angol nyelvű forrásokból kvantummechanikával foglalkozom"
Bizony síkhülye vagy ha azt hiszed ezt bárki is elhiszi és értékeli.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.04.09. 19:59:11

index.hu/gazdasag/2016/04/05/egy_vita_miatt_bukhatja_a_kormany_az_adossagcsokkentest/

"Hivatalosan is vitában van a Központi Statisztikai hivatal és az Eurostat, hogy vajon az állami tulajdonú Eximbankot a magyar államháztartáson belülre kell-e sorolni, vagy sem - írja a Portfolio. A vita végeredménye akár az is lehet, hogy visszamenőleg újra kell számolni a magyar államadósságot,

ezzel pedig oda lehet a kormány sokat hirdetett adósságcsökkentése. "

SZMLT 2016.04.09. 20:06:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Nem kell elhinned, de igazi prolitempó, hogy képtelen vagy elképzelni, hogy náladnál meg a korcs fajtádnál különb emberek is élnek a világban. A lenin-fiúk és Kun Béla méltó örököse vagy. Te vagy az a karakter aki külső hatásra ölni is képes, csak még nem tudsz róla. Jövőnk záloga az, hogy a fajtád eme látensen megbúvó mocskos tulajdoságát semmiféle külső ördögi hatás ne hívja elő, mert megint vagonokról fogtok lövöldözni.

SZMLT 2016.04.09. 20:07:59

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Nem, neked nincs az amiket felsoroltál, nekem viszont van az, amit én soroltam fel. Ez egyben a kettőnk közötti áthidalhatatlan szellemi szakadék metaforája is. Egyszerűbben, hogy te is értsd: hülye vagy mint a sötét éjszaka én meg nem.

baldoc 2016.04.09. 20:11:33

@SZMLT: Maga szerint HOL VOLT a MANYUP 3000 milliárd ft 2010 tavaszán????
Ha nem síkhülye akkor válaszoljon!

1ghost 2016.04.09. 20:13:06

@SZMLT: Mi a kurva anyádat fajtázod itt bármelyik honfitársunkat te narancsbaromállat?

1ghost 2016.04.09. 20:15:18

@SZMLT:

Te mondd, mi a kurva anyádat fajtázod itt bármelyik honfitársunkat, te narancsbaromállat?

Toadwart66 2016.04.09. 20:18:09

@SZMLT: Légyszíves a "korcs fajta" kifejezést mellőzd. Neked fizikusi végzettséged nekem biológusi. Fajtákról emberek esetében szerencsére nem beszélhetünk. Nyugodtan szidhatjuk egymást, ez egy vitába belefér, sőt hasznos is, de a dehumanizációt hagyjuk, bár néha engem is elkap a hév. A zsidókat, tuszikat, örményeket is emiatt ölték meg. Ennyit nem ér az egész.

SZMLT 2016.04.09. 20:20:45

@1ghost:
Kopj már le te pöcs...

SZMLT 2016.04.09. 20:28:33

@Toadwart66:
Szerintem a jelen kontextusból levezethető, hogy nem dehumanizációs törekvések húzódtak meg a "fajta" szó használata mögött, hanem egy olyan gondolkodás, világfelfogás, attitűd leírására irányuló szándék amelyet az itteni kretén, ostoba, végtelenül szánalmas proletárok a saját viselkedésükkel provokáltak ki. Ez a tipológia ehelyütt kényszerűen használandó, mert ha figyelmesen végigolvasod ezt a blogot (vagy bármelyiket) fel fog tűnni egy embercsoport különös, a normálistól elütő, pánostoba mentalitása, amely csoportdefinícióért kiált és én e csoportot jobb hiján "fajtaként" jelenítettem meg. Én persze számos jelzővel illetem ezt a mélységesen mély szellemi nyomorban fetrengő és egyúttal romboló karaktert. A hülyétől a mocskos gazemberig ebbe sok minden belefér és mind igaz. Szerintem. Persze, emberek ezek is csak kár, hogy velem élnek egy országban.

Toadwart66 2016.04.09. 20:29:53

@SZMLT: Nyugi már. Ez csak egy idióta blog, benne is van a nevében. Ne éld bele magad ilyen komolyan. Ha kiakaszt valaki, legfeljebb ne válaszolj.

panelburzsuj 2016.04.09. 20:30:25

@SZMLT:
Megint érdeklődnék, másképpen: egy magadfajta csodalény miféle szellemi kihívást talál névtelen sötét éjszakák virtuális lealázásában?

SZMLT 2016.04.09. 20:39:07

@Toadwart66:
Teljesen igazad van, ezt kellene tennem, de olyan típus vagyok aki nem tud elmenni az ostobaság olyan mélységei mellett amely itt is megjelenik.

Toadwart66 2016.04.09. 20:39:09

@SZMLT: Nyugi már. Ez csak egy idióta blog, benne is van a nevében. Ne éld bele magad ilyen komolyan. Ha kiakaszt valaki, legfeljebb ne válaszolj. Emberek vagyunk, tele hibával, hiúsággal. Én magamat sem veszem komolyan. Lehet hogy visszapofázok neked, de elolvastam, amiket írtál. Hülyébb nem lettem tőle.

SZMLT 2016.04.09. 20:40:40

@panelburzsuj:
Attól nagyobb szellemi kihívás, hogy egy munkásőrlelkű kretént meggyőzz bármiről ami objektíve valóság, nem létezik.
Nekem sem sikerült eddig.

SZMLT 2016.04.09. 20:48:31

@Toadwart66:
Csak ezek az idióta blogok véleményformáló erővel bírnak és emiatt van pl az, hogy ma MOon mindenki azt hiszi, hogy a MANYUP államosítása lenyúlás volt. Közben fingjuk nincs arról, hogy a MANYUP léte milyen elképesztő kihívást - magyarán: kezelhetetlen kihívást - jelentett az államháztartás szempontjából. A tények elsikkadnak, marad a tudatlan proletár hőbörgése. Ez egy folyamat aminek balanszírozásában érzek némi felelősséget.

panelburzsuj 2016.04.09. 20:53:54

@SZMLT:
Akkor nem kihívás, hanem téves célkitűzés, nem?

panelburzsuj 2016.04.09. 20:56:33

@SZMLT:
"ma MOon mindenki azt hiszi, hogy a MANYUP államosítása lenyúlás volt"

Ha ez tényleg így van, és ez a domináns hiedelem a blogok eredménye - nagyot fordul velem a világ.

6.Lenin 2016.04.09. 21:04:06

@SZMLT:

"Csak ezek az idióta blogok véleményformáló erővel bírnak és emiatt van pl az, ..."

Amennyiben-bizonyíthatóan-valaki pol blogokat olvasva megváltoztatta a véleményét, annak teljesítem 3 kívánságát.

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.04.09. 21:25:34

'A „Vidám Magyarország” nevű szerepjátéka egyre inkább leszűkül önmagára, kiszolgálószemélyzetére és a derék híveire.'

Ha ti is annyira le lennétek szükülve 2/3-dal nyernétek a következő választást. Most vasárnap azonban vastagon Orbán nyerne, mint 10 éve minden közvélemény kutatásban.

Toadwart66 2016.04.09. 21:54:56

@Tiszteltetem Brüsszelet: A „Vidám Magyarország” nem a választásokról szól. Sok a rosszkedvű ember. Sokan meghalnak, mert a kórházaknak nincs pénzük fertőtlenítésre. Nekem a fiaim elmentek az országból. Ritkán látom őket. Lehet, hogy 2/3 a Fideszre szavaz, de ez nekik sem lett jobb az életük. A Fidesz vezetéséből is sokan kiszálltak. A régiek közül már csak Kövér és Deutsch van Orbán környezetében. A "Vidám Magyarország" a második, harmadik nemzedéket jelenti. Rogán, Szíjjártó, Gyürk stb. Nekik nagyon jó ez. Én amúgy nem fogok választást nyerni, mivel nem indulok. Ha most megkérdeznéd, én kire szavaznék, hát fogalmam sincs. Ezért igazad is van. Orbán vastagon nyerne.

Toadwart66 2016.04.09. 21:58:40

@6.Lenin: "Amennyiben-bizonyíthatóan-valaki pol blogokat olvasva megváltoztatta a véleményét, annak teljesítem 3 kívánságát." Ebben tökéletesen igazad van. Sokan túlértékelik a blogokat. Fogyókúrás témában a véleményformálás igaz is lehet, azt sokan kipróbálják.

exterminador 2016.04.09. 22:12:47

@Amator: az említett úriembernek a szóhasználata alapján legfeljebb szakiskolája lehet, amit sertés inszeminációból szerzett. Én viszont vele ellentétben tizenkét felsőfokú nyelvvizsgával rendelkezem, három doktori disszertációt védtem meg sikeresen a kvamtummechanika, az egzisztencialista filozófia illetve a biotechnológia tárgykörében. Szabadidőmben atommagot hasítok bicskával. Huszonhét szuahéli nyelvű nagydoktori értekezést fordítottam le kínaira két nap alatt, puszta szórakozásból. És ez mind így van, hiszen most írtam ide! E mérhetetlen tudás alapján, tekintélyem biztos tudatában jelenthetem ki, hogy RECECE!

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.04.09. 22:15:39

@Toadwart66: A magyar mindig vinnyog, és mindig is vinnyogott, ez nem újdonság.

Ettől még, ha így folytatja a fidesz és marad még 10 évet, és nem lesz háború v. gazd. válság akkor ez a korszak egy olyan új virágkor lesz Mo. életében, ami 100 évente egyszer van. Legutóbb tán Tisza Kálmán idején, akinek az ideje alatt Budapest olyan lett, ami miatt méltán világhírü. Akkor is volt korrupció meg nemzeti burzsoázia meg panama meg vinnyogás, de később visszasírták.

exterminador 2016.04.09. 22:17:23

@SZMLT: jah és a stílusod alapján nem hülye vagy, hanem szimpla önértékelési zavarban szenvedő elmebeteg. Jó érzés, hogyha ilyesmiket kamuzol be, és erre hivatkozva tromfolsz le másokat? Csak így van képes valakinek érezni magad? Ó, te szegény kis duplanulla. És fel sem fogod, mennyire szánalmas és röhejes vagy. Ettől senki sem fog komolyan venni, legfeljebb kiröhögnek. Ahelyett, hogy trollkodni próbálsz (csekély eredménnyel, hiszen még ehhez is kevés vagy), inkább fordulj pszichiáterhez.

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 22:51:39

@SZMLT: @Toadwart66:
Örömmel egyetértek poszterünkkel, tényleg ne vegyük se magunkat, se a másikat annyira komolyan hogy inszinuáló szavakkal illetnénk egymást ismeretlenül is, igaza van szerzőnk fanyar önróniájának:
'Ez csak egy idióta blog, benne is van a nevében.'
Én megengedőbb lennék, hasogassa bátran mindenki a maga atommagját bicskával, DE szíveskedjék elviselni békességben: vannak másféleképp hasadó magok is, ki tudja mit hoz a következő kísérlet a CERNben.
Vagy ahogy @panelburzsuj: mondá: a setét virtuális éjszakai alázások helyett inkább téves célkitűzésekként tekintsünk egymás hagymázaira:)

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 23:01:42

@baldoc:
OFF
igaza van, felületes volt a válaszom, de miért kellene az államnak bármiféle további pénzügyi garanciát vállalni egy (kicsit sem kapzsi) magánbefektető kockázatvállalására egy magán-pénzügyi szolgáltatóval kötött tranzakciójára?

Toadwart66 2016.04.09. 23:10:23

@IvanGyenyiszovics: "DE szíveskedjék elviselni békességben: vannak másféleképp hasadó magok is." Úgy legyen. Hajlamosak vagyunk egymásnak esni, én is. Igazad van.

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 23:13:05

@SZMLT:
'Csak ezek az idióta blogok véleményformáló erővel bírnak és emiatt van pl az, hogy ma MOon mindenki azt hiszi, hogy a MANYUP államosítása lenyúlás volt. '

Csak szeretnék hogy így legyen.

A manyup üdvözlendő felszámolása meglepően jelentéktelen háborgás mellett történt meg, mintha majd mindenki egyetértett volna vele.
Pedig számos éktelenül buta kommunikációs baklövés kísérte.
A 'manyup' a legnagyobb sunyi 'privatizáció' volt, ennél már csak az egészségügyi hozzájárulások/járulékok/adók privatizációs kísérlete lett volna, amitől még Gyurcsány is visszarettent, ami ékes bizonyíték arra, nincs véglegesen elveszett ember kis hazánkban.
Talán, ez a biztos.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.04.09. 23:13:49

@ Toadwart66 :
"...megdicsérje önmagát..", tévedsz: megdícsérje egyike a másikát!

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 23:21:31

@Toadwart66: köszönöm :)

A lányocskám elméleti fizika szakon végzett, és mély átéléssel írogatta a másfél méteres táblájára az egyenletecskéit, fejből, mintha az tényleg az atommagok részecskéiről elmondana bármit is :)
pedig ki tudja ...
Mintha én érthetném.

A tán legnagyobb költőnktől:

'Miben hisztek, ti makacs égitestek,
hogy föllobogva
lángokkal egymásnak nem estek,
csak kerülitek egymást óvakodva?'

naivugyfel 2016.04.09. 23:34:56

@6.Lenin: Hát akkor... mondhatom a három kívánságot?
Na jó nem lenne fair, mert nyilvánvalóan a normális emberek úgy olvassák a kommenteket, hogy a másiknak is lehet igaza, azaz átgondolva a leírtakat... csak a hülyék szemellenzősek, de abban igazad van, hogy ők lehetnek sokkal többen...

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2016.04.09. 23:56:40

Hát talán akkor le kéne váltani, mondjuk 2018-ban.

Bár igazából nem is értem, hogy két éve miért nem tettétek.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.04.10. 00:45:28

@Tiszteltetem Brüsszelet: "ha így folytatja a fidesz és marad még 10 évet, és nem lesz háború v. gazd. válság akkor ez a korszak egy olyan új virágkor lesz Mo. életében, ami 100 évente egyszer van."

Igen, 100 évente a magyarok annyira leépítik magukat, hogy a románok besétálnak és csak a nagyhatalmak segítségével sikerül elkerülni, hogy felgfalják ezt a hülye népet.

Lopbánnak még 4 év se kell és az ország már megint Románia mögött fog kullogni. Eddig is sikerült az EU középmezőnyéből a legselejtebb országok közé ledolgozni a Magyarországot, ez a folyamat tavaly óta gyorsult.

asebes 2016.04.10. 01:25:55

Azon gondolkodom,hogy ennek az SZMLT barátunknak - nyilván ma ő az ügyeletes narancsos bértrollkodó - mit jelentjet a nickje.
Nyilván nem a "SZeMétLáda Tetű"-ből ered,bár ez a stílus,ami köztudottan maga a hominida,meglehetősen magas ingerküszöböt igénel ahhoz,hogy az ember dekódolja mondanivalójának lényegét.

Aki olyat mond például,hogy egy válság idején lényegtelen az,hogy egy bank rendelkezik-e devizatartalékokkal,az a közgazdaságtan szót se tudja valószínűleg helyesen leírni.Az dettó,aki nem képes felfogni,hogy a GDP arányos adósságnak nevezője is van,ahogy ezt korábban valaki felemlegette.

Aztán profi és alpári közgazdász barátunk azt találta mondani,hogy "devizában" vettek fel hitelt.Miért,mibe szoktak hitelt felvenni? Forintban? - Ez utóbbi legfeljebb belső piacra szánt állampapírok esetében igaz,amihez viszont olyan gazdaság kell,ahol az embereknek van mit megtakarítani és befektetni.Az állami vagyon "elkótyavetyélése" - kétségtelenül vitatott áron és módon,mindenféle nemzeti célokat,érdekeket figyelmen kívül hagyó privatizálására éppen azért volt szükség - ha szükség volt,mert hogy nem volt hazai magántőke.Kétségtelen szerintem,hogy sok-sok jobb megoldást lehetett volna választani.

Lám,most orbán úr gondoskodik,hogy legyen hazai magántőke,még ha ez a hazai "magántőke" gonoszabbul bánik el a magyar állampolgárokkal,mint a külföldi.

A MANYUP tekintetében - bár én is érintett vagyok - mindkét fél csúsztat.A 3 lábú nyugdíjrendszer bevezetésekor a költségvetésből fokozatosan lett volna elvonva a piaci alapon befektetett,egyéni számlán vezetett tőke forrása.
Az viszont igaz,hogy ez a költségvetésben hiányként jelentkezett,mert hogy itt felosztó-kirovó nyugdíjrendszer volt és van.Vagyis az éves járadékbevételből kellett volna fedezni a nyugdíj kiadásokat,míg a nyugdíjkifizetések első alkalommal - akkor még minimálisan - 2013 környékén jelentkeztek volna,mert hogy akkor mentek volna nyugdíjba az első MANYUP tagok.
Már az első orbán-kormány leállította a járulék MANYUP hányadának növelését - a távlati cél az lett volna,hogy a munkavállaló által befizetett járulék teljes összege a MANYUP-ba került.
Ugyanakkor a 2002-es kormányváltás után sem emelkedett tovább ez a hányad.
A központi költségvetésnek még a "normál" nyugdíj kifizetésére se volt elegendő a járulék-bevétel,ezt fokozatosan ki kellett egészíteni a költségvetésből.A MANYUP által "elnyelt" járulék tehát nem csupán rövid,de középtávon is komoly kiadást jelentett (volna) az államnak,de egy fenntartható nyugdíjrendszer létrehozásának ez lett volna az ára - ami hosszú távon megtérült volna.
Ugyanakkor a ballib kormányok által és a fidesz által is támogatott megvalósult 13.havi,illetve a fidesz által követelt 14.havi nyugdíjnak semmi forrása nem volt! Egy havi nyugdíj akkoriban 150 milliárd forint körüli összeg volt! Tehát nem a MANYUP miatt nőtt a nyugdíjkassza hiánya ilyen mértékben,hanem a szavazatvadászó átgondolatlan és forrás biztosítása nélkül bevezetett plusz nyugdíjak.

SZMLT abban is téved,hogy a MANYUP rossz dolog (lett volna).A válság idején én is megijedtem,hogy mind az önkéntes,mind a magánnyp.hozamom NEGATÍV volt egy évben,ha jól emlékszem 2009-ben.De ez a befektetett eszközök válság miatti elértéktelenedése miatt volt,és joggal lehetett számítani arra,hogy a részvényárfolyamok rövidesen visszakóvályognak a válság előtti szintre.Így is lett,1-2 év alatt úgy behozták a hozamcsökkenést,hogy a görbe a válság előtti folytatása volt,mintha nem is lett volna válság.

Nekem a mintegy 4 millió forintnyi tőkém - ami köszönhetően szeretett führerünknek 6 éve egy fillérrel se gyarapodik,jelenleg 9 milliót ér.Most akkor képzeljük el,ha mondjuk 2005 óta a teljes járadék oda ment volna,és ma is odamenne,akkor a tőkém legalább 10 millióval több lenne,és - feltételezem - a hozam is hasonlóan növekedett volna; ma 20-30 millió lenne a számlámon,és még van 8 évem a nyugdíjig.

Ehhez képest - nem tudom,fideszes bérkommentelőnk tudja-e,az állam - név szerint orbán viktor - elszabotálja a már lejárt MANYUP kifizetéseket,a pénztárak semmilyen formában nem tudnak fizetni a már nyugdíjba vonult tagoknak.Egyetlen előnye van ma a MANYUP-nak: örökölhető,és halál esetén - ezt a pénztáraktól konkrétan tudom - zökkenőmentesen ki is tudják fizetni a kedvezményezettnek vagy az örökösnek.Tehát mint életbiztosítás - még funkcionál,erre nem kell költenem,ha holnap feldobom a bakancsomat,a családom 9 millát kap.
De 20-30-at kapna,ha kisebb részben a szocik,döntő mértékben a mi kedves sztálin-rákosi elftársunk nem nyírta volna ki az egész rendszert.

Ami a MANYUP lenyúlását illeti,sosehazudó I.viktor mintha valamilyen személyre szóló nyugdíjszámlát ígért volna - ugyen,kedves narancsbőrű barátom,erről mesélj egy kicsit.És a MANYUP 3,5 ezer milliárdját bizony lenyúlták.
Mégegy apró megjegyzés: 6 éve senki nem fizet járulékot.Minden járulékból ADÓ lett.Adó,aminek befizetése semmire nem kötelezi az államot, ellentétben a járulékkal, amelynek felhasználása kötött.

BiG74 Bodri 2016.04.10. 02:18:23

@asebes:
Aki trollt etet annak minimum könyékig taknyos lesz a karja.
Azzal, hogy figyelemre méltatod teret adsz neki, hogy újra és újra kiböffentse a párt közlönyeit. Mint egyének nem léteznek, csak álarcuk van.

jolankovacs 2016.04.10. 07:36:59

A hozzászólások színvonala gyönyörűen megmutatja - oldalaktól függetlenül - , hogy miért tart ott az ország, ahol éppen tart.
De ne keseredjetek el, Albánia (talán) még mögöttünk van, tehát van hová süllyedni.:(((

1ghost 2016.04.10. 07:46:42

@jolankovacs:

Iszonyatosan nagy tévedésben vagy. Tudniillik éppen fordítva van. A hozzászólások színvonala nem oka, hanem okozata a kialakult helyzetnek.
De emiatt ne izgasd magad, elvégre ez olyan apróság, mint pl. az, hogy a föld kering a nap körül, és nem fordítva.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.04.10. 09:04:56

@SZMLT: Hazudozz csak tovább hülyegyerek! Mesélj arról ami szeretnél lenni! Te még a közgazdaságtannak a közelében sem jártál, csak a paneleket a szádba adták a narancstroll képzőben.

6.Lenin 2016.04.10. 09:13:20

@Toadwart66:

"Fogyókúrás témában a véleményformálás igaz is lehet, azt sokan kipróbálják. "

Sokan kipróbálják, és tök meg vannak győződve, hogy az ő módszerük az 1edüli hatásos, pontosan úgy, mint a politikában. Mindenki más hülye, vagy nem képes átlátni ezt, aztán gőzerővel gyártjuk a kifogásokat miért is tűnik úgy, hogy mintha a miénk se működne, persze szerintünk működhetne is talán, de...
El csak olvasni a hozzászólásokat, bármiről is legyen szó.
Ilyenek vagyunk.
Szerintem.

Lutriboy 2016.04.10. 11:23:02

A Fidesz RENDBEN TARTJA az ország költségvetését! Lenyomja a torkunkon az adókat. Szétteríti a terheket (magas áfa, "multi-adók"), és így mindenki egy kicsivel többet fizet, de nincs olyan réteg, ami teljesen elehetetlenül! EZ A DOLGA egy jó kormánynak! Okosan adóztatni. Miközben a szocik 300 Ft-ot (vizitdíj) nem tudtak lenyomni a torkunkon, a ballib médiával a hátuk mögött sem! Ilyen pancserekre soha többet nem szabad bízni egy ország jövőjét! Ez nem jótékonysági szervezet, ahol csak az adományok elosztás a munka. Egy kormányzóerőnek a dolga beszedni azt a pénzt, amit később szétoszt. Valamint a KÜLPOLITIKÁBAN sem az a dolguk, hogy mindenre rábólintsanak, mint a gerinctelen szocik! Ahhoz ugyanis nem kell tudás! És naná, hogy a bólogató Medgyessyt elismerték Nyugaton, hisz semmi konfliktusuk nem volt vele, bármilyen baromságot megcsináltattak vele.

Szóval ha a képletből kivonjuk a korrupciót, akkor elmondhatjuk, hogy soha nem volt még ilyen jó kormányunk. Orbán nevét a nyugati kisember is ismeri! És a legendával ellentétben nem szitokszó. (csak a ballib újságok cikkeiben.. DE a cikkek alatti hozzászólásokat elolvasva látszik, hogy a nyugati ballib elitnek semmi köze a nyugati emberek gondolataihoz! --és ez szép lassan látszani fog a parlamenti eredményeken is)

A civilek feladata most az, hogy ezt a jó kormányt rábírják a korrupció felszámolására! Én személy szerint rettegek egy kormányváltástól. Nem látom azt az erőt, aki képes lenne ugyanezt a munkát folytatni. A jövő pedig nem olyan sötét. Ez az autoriter kormány képes MEGHÁTRÁLNI HA ERŐS TÁRSADALMI JELZÉST KAP. Ez a mi dolgunk! Hogy jelzéseket küldjünk. Az internetadó összekovácsolt minket. A vasárnapi boltzár is. A KLIKK elleni fellépés is eredményes lesz. Okos kormány mögé OKOS NÉP KELL, akik terelgetik a kormány útját!

pamut 2016.04.10. 11:55:47

@Lutriboy: az ország fele nyomorog, a kórházakban emberek halnak meg ott elkapott fertőzésekben, az oktatás színvonala zuhan, a demokrácia kiherélve, a kormány helyén egy maffia, az ország már a régióhoz képest is szakad le, és ez az egész kuplerájt is csak az EU-támogatásokat tartják fent. és mindez téged nem zavar... fidesz-szagot érzek...

Toadwart66 2016.04.10. 12:11:05

@István Magyari: Fogjál vissza az arcodból, comandate. Ha ilyesmit akarok olvasni, megnézem Bayer valamelyik hányadékát. Próbálj érvelni, vagy ne rontsd itt a levegőt. Nézd meg a többiek hogy írnak, aztán próbálj meg te is viselkedni, ha nem esik a nehezedre. Még a végen azt hiszem, valami kegyetlen nagy tuskó vagy.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.04.10. 12:34:21

@István Magyari:

mi van te hülye náci batyu, megalapítottad az 52-ik nickedet? Látom már 16 hozzászólásnál jársz. A 20-at ez sem fog megérni, mert a ti csürhétekre ekkora országos igény nincsen.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.04.10. 12:37:45

@Lutriboy: "Egy kormányzóerőnek a dolga beszedni azt a pénzt, amit később szétoszt. "

Lopbán ezt remekül csinálja: a besarcolt 1000 milliárdokat szétosztja a családjának meg az offshore haverjainak. A sarcot rásózza a milliós ostoba birka népre. Ebben meg te is ott virítasz!

Toadwart66 2016.04.10. 12:37:52

@Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra!: Ja ez a batyu testvér, akkor szegényt letiltom. Értelmesen nem tud a témákhoz hozászólni.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.04.10. 12:40:26

@Lutriboy: Orbán nevét a nyugati kisember is ismeri!

igen, a nyugati kis zsebnáci emberek imádják a felcsúti le Pent. A 90%-nyi polgári réteg meg hálat ad annak, hogy a sors nem őket, hanem a magyarokat sújtja ezzel az elmebajos diktárorral.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.04.10. 12:46:16

@Toadwart66:

Letiltod, aztán majd megnyitja az újabb 10 hozzászólásos nickjét. Aztán az újabbat.
Az ügyeletes fidesz.hu-s trollok is így csinálják.
A mondanivalójuk meg mindeig ugyanaz a három szó: liberális veszedelem, zsidó világ írányítás, és persze a csúcs, hogy mindenki magyargyülölő, aki nem náci.

nemszólokmégegyszer 2016.04.10. 13:17:28

Köztörvényes, tolvaj, skizofrén bohóc.

1ghost 2016.04.10. 20:19:04

@SZMLT:

Na faszfejkém, vége a műsornak!

Most akkor gerinctelen, ócska bérfideszesként számold szépen össze, hány nicken is voltál e blogon jelen, csak azé', hogy amikor a tolvaj, korrupt gazdád kifizet, nehogy mán' elszámolási vita legyen. Világos?
süti beállítások módosítása