Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Orbán és Piacsek bácsi

2016. április 08. - Toadwart66

hungary_and_the_goddess_of_justi_1642479.jpg

Magyarország és Justitia istennő

A miniszterelnök azt mondta: vörösborral koccintott annak örömére, hogy Magyarország visszafizette a 2008-ban felvett IMF-EU hitel utolsó, másfél milliárd eurós részletét.”

(Orbán: vizsgálni kell az offshore-botrány magyar szálait)

Nem elegáns dolog ha valaki minden második áldott pénteken arra használja fel a Kossuth Rádió egyik stúdióját, hogy megdicsérje önmagát. Ez a tevékenység a magára mindig büszke Orbán polgártársat láthatóan nagyon szórakoztatja, mivel ilyenkor azt mond amit csak akar. Csupa szépet és jót. Van neki egy rádiós szónoklatok céljára készített Magyarországa papírmaséból. A „Vidám Magyarország” nevű szerepjátéka egyre inkább leszűkül önmagára, kiszolgálószemélyzetére és a derék híveire.

Akadnak azonban egypáran az országban olyanok is, akik nem szívesen iszogatnának együtt egy olyan politikai kalandorral, aki a baráti társaságával együtt lassan az ország összes erőforrását kisajátítja.

Ennek a nagy fene offshore szál-kutakodásnak is már minden bizonnyal megvannak a hivatalos eredményei. A Habony-Rogán ugrócsoport ilyen irányú tevékenységéről már kiderült, hogy az nem is az, mivel biztosították róla Orbán miniszterelnököt, hogy ők mind a ketten talpig becsületes férfiak. Ennyi bőven elég is. „Mindannyiuk rendszeresen leadja vagyonbevallását, fel sem merült, hogy bármelyikük is érintett lehet”. Ez rendkívül megnyugtató mindenki számára. Habonynak ráadásul nincs is szüksége semmiféle jövedelemre, csak némi szerény alamizsnára. Lelkiismeretes barátai mindig megszánják őt ezzel-azzal és megfelelő méretű takaróval.

Letelepedési kötvényekkel játszadozni, jómódú kínaiakat beszerezni a kajmán-szigeteki Hungary State Special Debt Fund-n keresztül tisztes üzleti tevékenységnek számít. Rogán miniszter a kínos ügyben még arra sem méltatta a becsületes magyar adófizető polgárokat, hogy elkezdjen nekik magyarázkodni, vagy jó szokása szerint mellébeszélni és ráfogni mindent másokra. Akkor mindig nagyon a szívén viseli az emberek érdekeiket, ha a félelmetes hatalommal rendelkező ellenzéki erőktől kell megvédeni a népet.

A miniszterelnök a gátlástalan hencegés helyett inkább tételesen felsorolhatná, hogy az adott héten mit sikerült Mészáros Lőrincnek, Habony Árpádnak, Andy Vajnának, Tiborcz Istvánnak és más hasonló szerencsés honfitársunknak megkaparintania. Valami olyasmi lenne, mint régebben a vízállásjelentés. Megtudhatnánk belőle, hogy mekkorára duzzadtak a cimborák. Azt is megmondhatná, hogy kik azok, akik nem a strómanjai, csak a társbérlői.

A Brüsszel elleni támadások változatlan hevességgel dúlnak. Ha ilyesmikkel szereti tölteni a munkaidejét egy miniszterelnök, akkor tegye. Nem olcsó mulatság, de ez van. Don Quijote is bátran nekirontott az óriásoknak. A kíméletlen háború a nem létező kötelező betelepedési kvóta ellen rendkívül sikeresnek ígérkezik. Ennyi erővel a mindenre elszánt miniszterelnök nyugodtan felvehetné a küzdelmet az Alföldön pusztító hólavinák ellen is. Nekünk miért ne lehetne néha ilyesmink, ha az osztrákoknak minden évben van.

A legnagyobb öröm természetesen a Nemzetközi Valutaalap és az Európai Unió felé fennálló magyar tartozás utolsó részletének visszafizetésével érte Orbán miniszterelnököt. Az önnön sikerétől teljesen megrészegült uralkodó arról szemérmesen hallgatott, hogy amit most mi kifizettünk, arra ők máshonnan kértek kölcsönt. Arról sem szólt, hogy eközben rengeteg forrást vontak ki az egészségügyből, az oktatásból, a szociális ellátórendszerből és más efféle haszontalan limlomokból.

Megértem a nagy örömöt, mivel ők eközben degeszre keresték magukat, de ebben másnak mi a jó? Mi ebben nekünk a nagy üzlet? Igyunk talán Mészáros Lőrincnek, a magyar Jockey Ewing-nak az egészségére? Ilyesmit azért ne kérjen még egy nagyon boldog miniszterelnök sem.

Arról is szólhatna néhány szót a kormányfő, ha már így szeret rádióamatőrködni, hogy mire készüljünk fel? Meddig akarják még folytatni az ország megszállását? Hagynak-e belőle másnak is valamit, vagy viszik az egészet? A Sólyom László által emlegetett morális válságot meddig kívánják még mélyíteni? Mostanában igencsak nekilódultak a mélyszántásnak. Mikor kapjuk már végre vissza a nemzeti szuverenitásunkat a Fidesz-KDNP nevű jól menő üzleti vállalkozástól?

Egy egyszerű népszavazási kezdeményezés benyújtása olyan logisztikai szervezést igényel, mint egy partraszállás. A vasárnaponkénti vásárlás nem egyenlő a kereszténység felszámolásával és a bacchanáliák újbóli bevezetésével. Mi az, ami ennyire rettenetessé teszi ezt a tevékenységet?

A Fidesz-KDNP valamilyen módon biztos meg fogja oldani a népszavazás megakadályozását. Maga az eredmény már úgyis megvan. „A kabinet az elmúlt egy évben egyeztetéseket folytatott arról, hogy a vasárnapi szabadnap elve hogyan terjeszthető ki a kereskedelmen kívül más szektorokra.” Ez az „egyeztetés” valami olyasmi komolyságú lehetett, mint amit Balog miniszter folytatott a Nemzeti Pedagógus Karral. Parázs viták csak a pogácsák elfogyasztása körül törhettek ki.

Ennek az ünneplésnek a komolyan vételéhez hatalmas hit és elszántság szükségeltetik a befogadók részéről.

A miniszterelnök borozgasson inkább együtt Piacsek bácsival. Hozassa ki magának Baán Lászlóval a Magyar Nemzeti Galériából.

nagykep_1.jpg

Rippl-Rónai József: Apám és Piacsek bácsi vörös bor mellett (1907)

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr878579280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lavór 2016.04.09. 11:22:23

Visszafizettük. És? Az ország adóssága még így is rohadt magas...

fidesz maszop dk egykutya 2016.04.09. 11:32:53

@lavór: sőt nől.

De egyébként minden második harmadik évben "visszafizetjük", gondolom habony kiszámolta, hogy a birka szavazók 2-3 év után felejtenek el mindent. Legutóbb 2013-ban "fizettük vissza" :DD

pamut 2016.04.09. 11:34:02

Tehát nem visszafizették, hanem LECSERÉLTÉK az adósságot, új adósságokra. Gyanítom drágább kamatozásúakra... pedig amennyi pénzsegélyt kaptunk az EU-tól, ha csak kicsit kevesebbet lopnak, meg a manyupot sem ellopják hanem adósságrendezésre fordítják, már 60% alatt lenne az adósság.

Toadwart66 2016.04.09. 11:42:02

@fidesz maszop dk egykutya: "De egyébként minden második harmadik évben "visszafizetjük", gondolom habony kiszámolta, hogy a birka szavazók 2-3 év után felejtenek el mindent. Legutóbb 2013-ban "fizettük vissza" :DD" Ezt nem mertem beleírni. Azt hittem én vagyok hülye és valamit félreértettem. Amúgy azt gondoltam ez is valami olyasmi, mint a Várbazár. Időnként átadják.

SZMLT 2016.04.09. 11:51:07

Az EU-IMF hitel - merthogy ez egy kombinált hitel volt - utolsó részét fizettük vissza. Ez történetesen az EUs rész utolsó törlesztője volt, de akkor is az IMF-EU hitelcsomag utolsó részlete. Orbán tehát igazat mondott, a libsi fajankó meg a szaros blogjában hazudott.

fidesz maszop dk egykutya 2016.04.09. 11:53:18

@SZMLT: na itt az első "elvtárs" aki magyarázza a bizonyítványt. Majd 2018-ban újra bejelentik, hogy visszafizették, kampányidőben :D

Toadwart66 2016.04.09. 11:58:34

@SZMLT: "Orbán tehát igazat mondott, a libsi fajankó meg a szaros blogjában hazudott." Legyen neked igazad. Áprilist írunk.

Ceausescu 1989 áprilisában jelentette be, hogy a teljes államadósság visszafizetése nyomán Románia visszanyerte gazdasági és politikai függetlenségét. A diktátor ebben már nem sokáig lubickolhatott: zavaros körülmények között 1989. december 25-én kivégezték.

Harry Hole 2016.04.09. 12:12:14

Már rég csökkenteni kellett volna a kiadásokat, például a nyugdíjakat, segélyeket.
Bevezetni az ingatlanadót, fizetős oktatást, fizetős egészségügyet.
Úgy, ahogy Bokros Lajos akarta. Sajnos nem hallgattak rá.

SZMLT 2016.04.09. 12:25:08

@fidesz maszop dk egykutya:
Nem bizonyítványt magyarázok, hanem leírtam mi az igazság. A blog szerzője szándékosan vagy tudatlanságból hülyeséget írt. Érdekes azonban és egyúttal a libsi tökök idiotizmusát jól mutatja, hogy elfelejtik - szándékosan vagy szimplán ennyire hülyék -, hogy eme hitel ám a nagy MSZ(M)P-SZDSZ közös kormányzás terméke volt ám: volt olyan év amikor 11%-ig ment fel az államháztartási hiány és az államadósság GDP arányosan 52%-ról 82% ra ment fel. Azt is elfelejti közölni eme sajátos fehérjehalmaz akit a blog szerzőjeként üdvözölhetünk, hogy a GDP arányos adósság 2010 óta CSÖKKENT kb 5-7%-ot. Tehát ha mégoly érzékenyek is a bllib tökök arra, hogy nem elvárásaik szerint csökken az adósság mértéke Orbán regnálása alatt, azt kurvára elfelejtik, hogy legalább CSÖKKEN a GDP arányos adósság és nem nő 32%/ot mint oly szeretett Gyurcsány pribék uralkodása alatt amikor TÉNYLEG eljátszották az ország összes pénzügyi lehetőségét. Ahelyett hogy ezek a nyomorult fehérjehalmazok hallgatnának szégyenükben elkezdenek hőzöngeni, hogy miért csak 5-7 % -al csökkent az adósságráta miért nem 500-al. Különösen érthetetlen és felháborító az, hogy ezek a ballib véglények szoktak ellöjönni azzal, hogy Orbán nem eléggé ill. nem elvárásaik szerinti mértékebn csökkenti az adósságot miközben épp erre a korményra hárult egy extra teher - nevezetesen a gyurcsány féle IMF-UE megahitel - visszafizetésének kötelezettsége is, ami szerintük természetsen smafu, hiszen nem ballib korménynak kellett visszafizetni (ha ballib kormény lenne menne a védekezés, hogy hát azért 8 % az ÁHH, mert sajnos itt van ez a megahitel is). Azt is megosztom e vígjátékba illő eszement tudatlanságból vagy gonoszságból táplálkozó ballib csürhével, hogy az adósság abszolút értékének csökkentése kurva nehéz feladat ám - az ciklusokon átívelő folyamat. Többet nem írok, bár lehetne még, hogy megvilágítsam a ballib csürhe agyában kongó hideg és sötét barlangot, de tudom, hogy felesleges.

SZMLT 2016.04.09. 12:26:42

@Toadwart66:
Ezt érvnek szántad tökfilkó ? Ha lehet kímélj meg a hülyeségeidtől. Köszi.

SZMLT 2016.04.09. 12:27:53

MÉgegyszer, azoknak akik most csatlakoznak a kommenteléshez és nincs kedvük felülre lapozni:

Az EU-IMF hitel - merthogy ez egy kombinált hitel volt - utolsó részét fizettük vissza. Ez történetesen az EUs rész utolsó törlesztője volt, de akkor is az IMF-EU hitelcsomag utolsó részlete. Orbán tehát igazat mondott, a libsi fajankó meg a szaros blogjában hazudott.

fidesz maszop dk egykutya 2016.04.09. 12:35:31

@SZMLT:
"hogy az adósság abszolút értékének csökkentése kurva nehéz feladat ám - az ciklusokon átívelő folyamat"

Nem nehéz az, csak egy normális kormány kellene. az orbáné nem ilyen, hiszen 2 cikluson át több ezer milliárddal sikerült emelnie az abszolút államadósságot, úgy hogy lenyúlt 3000 milliárd mnyp pénzt, és egy rakás új adót bevezetett, és rekord mennyiségű EU pénz özönlik az országba. És a GDP arányos adósság is stagnál (ha matolcsyék trükközését, és az eximbankos trükközést is levonjuk), a kilátás az, hogy a GDP növekedés mértéke csökkenőben van (hiszen ez EU pénzből történik, ami egyre kevesebb lesz), az GDP arányos adósság pedig szépen elkezd majd újra növekedni. De sebaj, a lényeg, hogy orbán, és sleppje már megszedte magát, az ország hosszú távú érdekei meg le vannak szarva, mint 25 éve minden kormánynál...

egyébként a maszop szadesz pénzszóró intézkedéseit nem csak megszavazta a fidesz anno, hanem KÖVETELTE (13. havi nyugdíj, 14. havi nyugdíj), sőt még ma is hisztiznek néha a fidesznyikek, hogy a "köcsög bajnai" elvette a 13. havi nyugdíjat, miközben párhuzamosan az államadósság növekedéséről pofáznak :D

Netuddki. 2016.04.09. 12:46:01

A vasárnapi boltzárnál, hogy nem szakadt rá a stúdió teteje! Aszongya, azon "dolgoznak", hogy a magyarok ne dolgozzanak vasárnap, ennek első lépése a vasárnapi boltzár.
Konkrétan tudok olyan autóipari céget ahol a melósok 3 műszakban, hétvégén, így vasárnap is dolgoznak. Mindenféle pótlék nélkül, amit pont ennek az orbán rezsimnek sikerült elintézni.
Nem az a gond tolvaj fideszesek, hogy vasárnap is dolgozni kell. A probléma az, hogy ugyanannyiért mint a hét többi napján.

SZMLT 2016.04.09. 12:47:24

@fidesz maszop dk egykutya:
"úgy hogy lenyúlt 3000 milliárd mnyp pénzt"
-
Na itt az újabb elmebeteg...
Nem nyúlt le semmit. Nem tudom belefogjak-e, hogy pár mondatban elmagyarázzam, hogy a MANYUP rendszer arra épült, hogy a korábbi állami befizetések (amelyek a folyó havi nyugdíjkiadások alapját képezték ) egy nagy részét rendeletileg átirányították magáncégekhez. Ezzel több major probléma van. Az egyik és a legfontosabb:
A havi folyó kiadásokból hiányzott ez az összeg amit jobb híján adósságból pótoltak ki MINDEN HÓNAPBAN !! Ez volt a ballibb tökkormányok egyik legnagyobb államadósság generátora mert ugye ahhoz, hogy Józsi bácsi nyugdíjat kapjon ahhoz az imígyen hiányzó részt hitelből kellett előteremteni.
A MANYUP megszüntetése nem lopás volt, ahogy egykori kvízkirályok, DKs gazemberek, a végtelen butaságukról ehíresült Vadai Ágnesek szokták mondogatni, hanem áldás.
A történethez az is hozzátartozik, hogy a szerencsétlen Bajnai is meg akarta már szüntetni csak vagy nem volt ideje vagy nem volt bátorsága hozzá - ez is mert tény, csak ugye ha Bajnai is meg akarta szüntetni akkor nem lehet emiatt orbánozni.
Jobb lenne most már ha ballibb csürhe venné a bátorságot és tényszerű alapállásból kezdene írogatni, akkor kevésbé járatná le magát.

Netuddki. 2016.04.09. 12:49:57

Nem az IMF-nek fizet az ország a hitelek után. Hurrá? Helyettük kiknek fizet? A ruszkiknak?

Toadwart66 2016.04.09. 12:58:07

@SZMLT: "Ezt érvnek szántad tökfilkó ?" Persze !!!

röf 2016.04.09. 13:05:28

Ajjaj.... savanyú a szőlő már megint.
Mit nem adott volna anno Gyurcsányi egy ilyen propaganda lehetőségért...
Hősiesen visszaverték a szuper-árvizet,
idejár fontoskodni Merkel és Putyin,
az Istennek sem akar összeomlani a magyar gazdaság,
visszafizettük az ájemef hitelt,
kibékültünk a V4-országokkal,
és sorolhatnám még...
Közben volt itt Zsidó Világkongresszus,
nemzetközi sivalkodásra nem állították föl (érthetetlen módon) a Hóman szobrot,
szóval csupa jó reklám....
Hogy irigylik érte....

2016.04.09. 13:17:45

A poszt hazug és idegenszívű állításaival ellentétben Magyarország igenis megérdemli a dicsértet!

- A magyar ember vállát nem nyomja az Euró árfolyam szinten tartásának nyomasztó problémája. A politikusoknak nem kell hetente unalmas ülésekre járniuk Brüsszelbe!
- Az országban olyan mértékben emelkednek a fizetések, hogy
egyre több Magyar teheti meg azt, hogy külföldön vegyen magának lakást, és ott éljen!
- Az életszínvonal olyan mértékben emelkedett, hogy egyre több embernek van lehetősége a hétvégék után a munkanapokat is a családjával töltenie.
- Növekedtek a szociális juttatások. Szerintetek Németországban ki kap Forintra átszámolva napi 47 ezret? Naugye...
- Feltaláltuk az olyan övet, amin körben végig van lyuk!
- Olimpiát rendezünk! A tervek szerint nem csak nyárit, télit is!
- Egész Európában itt beszélnek az emberek a legjobban magyarul!
- A sportban is kimagasló sikereket értünk el: a focistáink úgy mennek ki az EB-re, hogy a magyar válogatott előtte évtizedekig nem kapott gólt Európa-bajnokságon!

morpho 2016.04.09. 13:54:46

SZMLT
"eme hitel ám a nagy MSZ(M)P-SZDSZ közös kormányzás terméke volt ám: volt olyan év amikor 11%-ig ment fel az államháztartási hiány"
Gazdasági világválság az nem volt, ugye? Csak a nemzetrontó ballibsi buzeránsok töketlenkedése....

kis864 2016.04.09. 14:06:45

Én csak azt szeretném kérdezni: lehet-e népszavazást kezdeményezni, hogy szegény falábú focistáink és a stadionok alkalmazottai VASÁRNAP pihenjenek + a nép aki akkor kimenne de így sem megy és ne szégyelljék magukat annyira 1. viktor miatt?

Előzmény: „A kabinet az elmúlt egy évben egyeztetéseket folytatott arról, hogy a vasárnapi szabadnap elve hogyan terjeszthető ki a kereskedelmen kívül más szektorokra.”
viktor - Kossuth rádió

2016.04.09. 14:12:27

@Harry Hole: "Bevezetni az ingatlanadót, "

Aha.... hogy a full szarig adózott jövedelmeből épített ház után továbbra is adót fizessek még 50 évig, ugye? Elmész te a.....

baldoc 2016.04.09. 14:16:05

@SZMLT: "libsi tökök"
"Gyurcsány pribék"
" ezek a nyomorult fehérjehalmazok"
" ballib véglények"
" ballib csürhe"
Szóval a maga erkölcsét, morálját, etikáját, stílusát, polgári keresztény konzervatív lelkületét válasszuk!?
Ez a fideszes vagy a jobbikos vonal??

fidesz maszop dk egykutya 2016.04.09. 14:16:51

@SZMLT: a manyup egy befektetés volt (alig különbözött bármelyik másik befektetéstől, mindössze annyi volt, hogy, hogy a nyugdíjpénz egy részét ebbe lehetett rakni), és ezt egészben elLOPTÁK, én is több százezer forintot fizettem be, megkaptam a hozamot, és a többit ELLOPTÁK, mert nekem állami nyugdíjam már nem lesz, ahogy a korosztályomnak sem.

Ja hogy hiányzott a pénz a kurva nagy nyugdíjakhoz? Hát talán nem azzal kéne megvenni a választásokra az ország negyedét, és nem kéne lehetetlent ígérni, és talán vissza kéne venni a komcsik többszázezres nyugdíjait...

Itt maximum te vagy elmebeteg.

Jó hogy nem mondod, hogy oké lenne ellopni, a bankbetéteket is, mer' a luxus nyugdíjak mellett ne nőljön már az államadósság...

fidesz maszop dk egykutya 2016.04.09. 14:18:52

@Harry Hole: ingatlanadó... gtfo. Az is olyan lenne, mint az m0 adó, megint sokszor adózni ugyan azért.

baldoc 2016.04.09. 14:26:46

@SZMLT: "A havi folyó kiadásokból hiányzott ez az összeg amit jobb híján adósságból pótoltak ki MINDEN HÓNAPBAN !!
Valóban ez évente kb. 400 milliárd ft-ot jelentett.
2012 óta ez már a költség vetésben marad, azaz 4 év alatt 4x 400, 1600 milliárd többlet.
Plusz a 3000 milliárd MANYUP az már 4600 milliárd ft.
2010-ben az államadósság kb. 19500 milliárd ft. MOST 26000 milliárd ft.
" Ez volt a ballibb tökkormányok egyik legnagyobb államadósság generátora "
Ja, akkor már most vissza kellene menni az ápolókkal!

$pi$ 2016.04.09. 14:31:30

@baldoc: '2010-ben az államadósság kb. 19500 milliárd ft. MOST 26000 milliárd ft.'

Aha. Svájci frank hitelre emlékszel -e? Tudod az miért volt gáz? Emlékszel -e arra, hogy egy évvel ezelőtt az összes indexes hozzászóló gyalázta a parasztokat, hogy miért nem forintba adósodtak el?

Namost szerinted a mszp miben adósodott el?

baldoc 2016.04.09. 14:33:50

@$pi$: Tudod az miért volt gáz?
Miért?

$pi$ 2016.04.09. 14:34:49

@morpho: "Gazdasági világválság az nem volt, ugye?"

Hát 2006-ban például nem. Mennyi hiányt csináltak akkoriban. Egy év alatt 9,5%-ot. Ezt azért elég nehéz a 2008-as világválságra fogni, nem? :)

$pi$ 2016.04.09. 14:37:14

@baldoc: "Miért? "

Hát például azért, mert csak üldögéltél otthon a tévéd előtt a forintban számolt adósságod meg csak nőtt. Nem csináltál semmit és nőtt az adóságod.

Erre most kiszámoljátok, hogy mennyit nőtt a forintban számolt államadósság a fidesz alatt, de eszetekbe sem jut, hogy nem kellett volna valutában eladósodni, mert azt a kedvenceitek csinálták.

baldoc 2016.04.09. 14:38:56

@$pi$: "Hát 2006-ban például nem. Mennyi hiányt csináltak akkoriban. Egy év alatt 9,5%-ot. Ezt azért elég nehéz a 2008-as világválságra fogni, nem? :)"
2008 év végére már csak 4% volt a hiány KÖSZÖNHETŐEN a Gyurcsány -kormány gazdasági programjának. 2 év alatt!!!
Na, akkor jött a világgazdasági válság.

baldoc 2016.04.09. 14:43:48

@$pi$: "mert azt a kedvenceitek csinálták."
Melyik kormány engedélyezte, azaz nyitott szabad utat a devizahitelezésnek???
Milyen párti is volt az az MNB elnök, akinek az idején az egekbe emelték a ft alapkamatot, ezzel a jóval alacsonyabb kamatozású devizahitelezés felé lökték az országot????
Melyik ellenzéki párt védelmezte az MNB eszement kamatpolitikáját 2002 és 2007 között????

csak egy néző 2016.04.09. 15:04:29

@Laca1558:
A meghívott aktuális fideszes szóvivő papagáj mesél a kisdiákoknak osztályfőnöki óra keretében.

- A magyar ember vállát nem nyomja az Euró árfolyam szinten tartásának nyomasztó problémája. A politikusoknak nem kell hetente unalmas ülésekre járniuk Brüsszelbe!
- Az országban olyan mértékben emelkednek a fizetések, hogy
egyre több Magyar teheti meg azt, hogy külföldön vegyen magának lakást, és ott éljen!
- Az életszínvonal olyan mértékben emelkedett, hogy egyre több embernek van lehetősége a hétvégék után a munkanapokat is a családjával töltenie.
- Növekedtek a szociális juttatások. Szerintetek Németországban ki kap Forintra átszámolva napi 47 ezret? Naugye...
- Feltaláltuk az olyan övet, amin körben végig van lyuk!
- Olimpiát rendezünk! A tervek szerint nem csak nyárit, télit is!
- Egész Európában itt beszélnek az emberek a legjobban magyarul!
- A sportban is kimagasló sikereket értünk el: a focistáink úgy mennek ki az EB-re, hogy a magyar válogatott előtte évtizedekig nem kapott gólt Európa-bajnokságon!

Az óra végén az egyik kisgyerek elkezd sírni, mire az aktuális fideszes papagáj megkérdezi a kisgyereket, hogy miért sír.
Mire a kisgyerek válaszol, hogy:
- Szeretnék én is egy ilyen országban élni. DD

Amator 2016.04.09. 15:38:50

Kétségtelen, hogy az Orbán kormány tett pár pozitív dolgot a gazdaság terén. ha ezt tagadnám, ugyanolyan idióta lennék, mint a fidesz hívők többsége.

2016.04.09. 15:58:08

@csak egy néző: Ne sírj kisfiam, te már egy szebb, boldogabb világban fogsz élni. Ha szorgalmasan tanulsz, akkor sokra viheted. Talán még stadiont is neveznek el rólad!

1ghost 2016.04.09. 16:00:29

@SZMLT:

"volt olyan év amikor 11%-ig ment fel az államháztartási hiány"

A kurva fideszes anyádnak hazudjál a képébe, te gerinctelen narancsos szennyalak!

1ghost 2016.04.09. 16:04:07

@SZMLT:

"MANYUP rendszer arra épült, hogy a korábbi állami befizetések (amelyek a folyó havi nyugdíjkiadások alapját képezték ) egy nagy részét rendeletileg átirányították magáncégekhez."

A jó kurva anyádat orbán kétbites barma! Megint nem bontottad ki az igazságot, te lihegő narancscseléd!

Nem csak a bifizetéseket, a KIFIZETÉSEKET is rendeletileg átirányították (az államnak kevesebbet kellett volna fizetni az mnyp tagoknak!!!), hogy basznád szájba azt a hazug gazdádat a póráz másik végén.

2016.04.09. 16:06:28

@Toadwart66: Ez csak egy ideiglenes gazdasági adat teccikérteni. Az igazit elküldték Brüsszelbe láttamoztatni... Tetszik tudni, ez mostanában így megy. Minden évben elküldik láttamozásra a legkiemelkedőbb országok gazdasági statisztikáit. Az államadósság pedig csak azért magas, mert Merkelnek pikkje van ránk... Pedig szabály is van, hogy ki kell hívni javítani az országot... De Merkelt ez nem érdekli, mert pikkje van ránk! A minisztériumba? Oda most nem lehet bemenni... Nincs kapu! Átépítik az egészet, ezért most nincs kapu!

Valahogy így történhetett.

1ghost 2016.04.09. 16:08:33

@SZMLT:

"Azt is elfelejti közölni eme sajátos fehérjehalmaz akit a blog szerzőjeként üdvözölhetünk, hogy a GDP arányos adósság 2010 óta CSÖKKENT kb 5-7%-ot."

Már megint hazudsz te narancstetű! A manyup nélkül nagyobb lenne, mint volt, ergó mit itt teszel, az nem más mint orbán faszának tövig szopása, biztosan pénzért, mint a Pesti Srácok blogoldal narancstetvei csinálták.

$pi$ 2016.04.09. 16:10:30

@baldoc: "2008 év végére már csak 4% volt a hiány KÖSZÖNHETŐEN a Gyurcsány -kormány gazdasági programjának. 2 év alatt!!!"

(1) A 4% még mindig megengedhetetlenül magas.
(2) Valójában ez ugye azt jelenti, hogy nem fizették vissza a kölcsönt, sőt, nem hagyták abba a túlköltekezést, hanem csak kevesebbel költekeztek túl mint 2006-ban. Igen szerény eredmény.

"Na, akkor jött a világgazdasági válság. "

Egy jó kifogás soha nem jön rosszul. Az igazság az, hogy maga GyF elmondta, hogy mennyire rohadtul elcseszték. Évekkel a gazdasági válság előtt. Ha nekem nem hiszel legalább neki higgy. Elcseszték, nem kicsit, nagyon. Azóta is abból az elcseszésből jövünk kifele. :(

$pi$ 2016.04.09. 16:20:38

@baldoc: "Melyik kormány engedélyezte, azaz nyitott szabad utat a devizahitelezésnek???"

Amikor a fidesz engedélyezte a dvizahiteleket egész euróbában bevezették őket. Lett is volna nagy siránkozás, ha nem engedélyezik... de erre nem is volt ok. Jól nézett ki a dolog.

Aztán a dolog kisodródott, mindenütt európában elkezdték korlátozni a deviza elszámolású hitelezést. Köztük pl. Ausztriában is, ahonnan aztán a bankok szépen átjöttek magyarországra, hogy itt folytassák, mert itt lehetett. Kihelyeztek rengeteg hitelt ami nagyon jól jött a magyar kormánynak, mert pörgette a GDP-t mint állat. Figyelmeztették a Gyurcsány kormányt, hogy baj lesz, de az inkább a rövidtávú eredményekkel törődött. Fél ország a devizahitelesek által felnyalt hitelekből élt ugyanis.

"Milyen párti is volt az az MNB elnök, akinek az idején az egekbe emelték a ft alapkamatot, "

A monetáris tanácsnak nem volt választása, magasan kellett tartania a kamatot, mert akkoriban a jegybanknak árfolyamcélja volt és arra kellett törekedniük, hogy az euró 250 forint körül legyen. Ez abból is látszik, hogy amikor Járai mandátuma lejárt az alapkamat továbbra is magas maradt, sőt még emelkedett is. Legenda tehát az, hogy Járai a kormány akaratával szembe menve kimondottan rosszindulatból magas alapkamatot diktált volna, hiszen a Járai korszak után még magasabb is volt az alapkamat.

"Melyik ellenzéki párt védelmezte az MNB eszement kamatpolitikáját 2002 és 2007 között???? "

Fogalmam sincs, hogy melyik párt volt az. Szerintem az a kamatpolitika egy nagy baromság volt és aki védelmezte marhaságokat beszélt bárki volt is. Egy dolog viszont biztos: a kormány felelős, a kormány elcseszte és a kormány nem lett felelősségre vonva. Ha kifogásaik vannak, azokat a bíróságon kellett volna előadniuk.

Nem jogállam az, ahol a kormány elk.rja, a kormány hazudik és utána nincs felelősségre vonás.

Harry Hole 2016.04.09. 16:21:27

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: @fidesz maszop dk egykutya:

Muszáj bevezetni.
Az államot minimálisra, a legkisebbre csökkenteni. A fejlett nyugati demokráciákban alap az ingatlanadó.
És mondom: fizetős oktatás, fizetős egészségügy, járulékok, nyugdíjak, segélyek csökkentése.

1ghost 2016.04.09. 16:22:56

@SZMLT:

"államadósság GDP arányosan 52%-ról 82% "

Na ja bazdmeg, te narancsgané!

De az igazságot a fideszbérencek mindig lehazudják.

1. A bruttó addósság nőtt ennyivel, nem a NETTÓ. Ugyanis: az IMF-EU hitel nem lett elköltve, hanem Magyarország devizatartalékait növelte a jegybankban.

2. 2009-ben a GDP a világon mindenhol nagyot esett, nálunk is. Ez pedig az adósság/GDP hányadost növeli, még akkor is, ha az adósság abszolút értékben egy fillérrel sem nő.

De ez téged kurvára ne zavarjon a gazdád ánuszának fényesre sikosításában! Világos?

$pi$ 2016.04.09. 16:25:16

@1ghost: "Már megint hazudsz te narancstetű! A manyup nélkül nagyobb lenne, mint volt,"

Nos igen. Sőt, ha leállt volna a teljes mezőgazdaság és az ipar, akkor még alacsonyabb lenne. Viszont a csávó nem azt mondta, hogy mi "lenne", hanem azt, hogy mi "van", ergo nem hazudott.

Viszont elvtársam, felhívnám a figyelmedet, hogy vigyázz miket beszélsz, mert a hivatalos kánon szerint a manyupot ellopták, abból egy fillér sem ment az adósság csökkentésére. Ezt hirdeti a párt és a te szavaidat bizony nagyon könnyen lehet úgy értelmezni, mintha mást állítanál mint az elvtársak a központi bizottságtól. MIntha azt mondanád, hogy az orbánék a manyupot adósságcsökkentésre fordították... persze tudom, nyilván csak valami tévedés lehet a dologban...

Afrika steht an der Elbe 2016.04.09. 16:26:58

Srácok. Az egy közös IMF-EU hitel volt. Az IMF-et 2013-ban fizettük ki, az EU-t most. Ilyen egyszerű.

Afrika steht an der Elbe 2016.04.09. 16:31:27

Olvasva a hozzászólásokat, meggyőződhetünk róla, hogy a vasárnapi Spar-zárvatartás mellet a manyup a másik ügy, amibe már teljesen beleőrültek szegény libsi barátaink.

1ghost 2016.04.09. 16:33:44

@SZMLT:

"miközben épp erre a korményra hárult egy extra teher - nevezetesen a gyurcsány féle IMF-UE megahitel - visszafizetésének kötelezettsége is"

Na most akkor szépen megint csak basszad a szájba tetves kurva fideszes anyádat, ugyanis orbánék a hitelt visszafizették de máshonnan viszont hitelt vettek fel! Ezért van az, hogy Magyarország adóssága MA nem KISEBB, HANEM JÓVAL NAGYOBB MINT 2010-BEN.

Milyen adósság visszafizetés az, amikor az adósság mégsem csökken? Semmilyen! Csupán annyi történt, hogy egy lejáró adósságot újabb hitel felvételével finanszíroznak. Ez az a story amit a korrupt és tolvaj narancsos gazemberek sikerként eladni akarnak.

$pi$ 2016.04.09. 16:36:06

@1ghost: "1. A bruttó addósság nőtt ennyivel, nem a NETTÓ. Ugyanis: az IMF-EU hitel nem lett elköltve, hanem Magyarország devizatartalékait növelte a jegybankban."

Közismert balos hazugság, megelehetősen hihetetlen. Ki a fene venne fel pánikszerűen, hetek alatt sok-sok milliárdot, hogy aztán egy fillért ne költsön el belőle, egyszerűen csak tartogassa miközben kamatot fizet rá? Ez nyilván egy rettenetesen rossz pénzügyi döntés lenne, úgyhogy akik azt hazudják, hogy a pénz nem lett elköltve valójában azt állítják, hogy az mszp kormány idiótább volt annál mint amilyen valójában volt. :)

Itt egy cikk kezdetben, ami elmagyarázza, hogy mire is mentek el a pénzek:
www.portfolio.hu/gazdasag/hatalmas_tehertol_szabadulunk_meg_mire_koltottuk_az_imf-hitelt.229691.html

Egyszerűsítve: ugyanaz lett a sorsa mint a manyupnak. Egy része megmaradt, egy részéből pedig a kiadásokat finanszírozták. A különbség a manyuppal összevetve csak annyi, hogy a "hol a manyup" kérdés milliószor elhangzott, a "hol az IMF hitel" pedig csak egyszer, a parlamentbe. Azt válaszolta rá az egyik mszp képviselő, hogy "elittuk". :)

SZMLT 2016.04.09. 16:37:00

@fidesz maszop dk egykutya:

és ezt egészben elLOPTÁK, én is több százezer forintot fizettem be, megkaptam a hozamot, és a többit ELLOPTÁK"
...
..
Na pont ezért írtam, hogy manifeszt idiótáknak az igazat megírni teljesen hülyeség. Nem lopták el bazdmeg. Nem is rendelkezhettél vele te nyomorult tudatlan barma széles e világnak. Az nem olyan volt mint egy bankbetét te istenverte tudatlan véglény, Nem likvid pénz volt amihez hozzányúlhattál, hanem KIZÁRÓLAG évtizedek múlva VALAMILYEN ISMERETLEN FORMULA szerint havi nyugdíjat kaptál volna belőle, ha addig el nem tűnik a pénzed te hatökör.
Igen, most pedig lehet a stílusomról nyammogni, de nagy ívben leszarom. Szellemileg alulvezérelt senkik véleménye stílus dolgában számomra nulla. Egyáltalá nem érdekel. Viszont aki olyan hülye mint te az ettől sokkal keményebb jelzőket is megérdemelne. Az a libsi véglény meg, amelyik meg nácizni merészelt annak meg a jó édes kurva anyját. A pofája neki is nagy meg nektek is, de amikor Gyurcsány romba döntötte ezt az országot - mert pénzügyi romokban voltunk - és csak az IMF-EU kölcsöne tette lehetővé, hogy a következő hónapban egyáltalán tudjanak nyugdíjat fizetni akkor hol volt a kurva nagy büdös pofátok ????

1ghost 2016.04.09. 16:39:14

@$pi$: Figyu balfaszkám: adósságot korrektül konszolidálva vagy nem konszolidálva vetünk össze.

Vagyis olyan nincs, hogy 2010 előtti adatokban a manyupot nem vesszük figyelembe a 2011 után viszont már igen!

Az adósság adatok értékelésénél vagy mindkét időszakban figyelembe vesszük, vagy egyikben sem. Ez így korrekt, ellenkező esetben inkorrekt, stim?

micsoda? 2016.04.09. 16:41:23

"Megértem a nagy örömöt, mivel ők eközben degeszre keresték magukat, de ebben másnak mi a jó? Mi ebben nekünk a nagy üzlet? Igyunk talán Mészáros Lőrincnek, a magyar Jockey Ewing-nak az egészségére? Ilyesmit azért ne kérjen még egy nagyon boldog miniszterelnök sem."

Ezt ragadtam ki a cikkből, mert éppen aktuális. Ma elveszítettem 500 forintot, nem tudom hogyan és hol, de sokat gondolkodtam rajta. Sokan vagyunk ilyenek akiknek ez a félezer forint elvesztése is gondot jelent. Erre igyon a Miniszterelnök úr!

1ghost 2016.04.09. 16:41:46

@SZMLT:

" az adósság abszolút értékének csökkentése kurva nehéz feladat ám - az ciklusokon átívelő folyamat."

Hahaha Orbán Becses Barma! Te ehhez legalább olyan hülye vagy, mint a gazdád!

$pi$ 2016.04.09. 16:42:52

@1ghost: "Figyu balfaszkám: adósságot korrektül konszolidálva vagy nem konszolidálva vetünk össze. "

Bizonyára elkerülte a figyelmét, hogy én nem vetettem össze adósságot.

SZMLT 2016.04.09. 16:45:51

Soha nem juttok itt ti mégegyszer hatalomra mert nem hagyjuk. Lehet hőzöngeni, lehet sztrájkolni, nem véletlen, hogy a nagyon nagy többség a Fideszre szavazna most is annak összes, valóban kritizálható hibája ellenére is. Az a mélység amit ti képviseltek az olyan szennyes, nyomorult, ignoráns és hányingerkeltő és könnyen jósolhatóan olyan mélységbe taszítaná az országot, úgy kiszolgáltatná megint mindenféle külső hatásnak, olyan hajbókolásba kezdenénk a nyomorult brüsszeli idióták felé, hogy rossz rágondolni.
Baloldal MO-on soha nem lesz hatalmon, esetleg hébe-hóba minden 3. vagy 4. ciklusban.
Annyi dezinformációt, féligazágra alapozott ostobaságot amit tőletek itt is másutt is lehet olvasni csak a libsi baloldal képes összeszarni. Az a félelmetes önbizalom, ahogy a nyilvánvaló tényeket félresöpritek és egyetlen egy sincs köztetek aki a tényeket figyelembevéve lenne képes itt is hozzászólni, nos ez ijesztő. A nácik köztetek vannak, azok között, akik félresöprik a TÉNYEKET, azok között akik amikor valaki szembesíti őket a tényekkel, akkor jönnek a "náci" stigmával meg a többi ótvar libsi húgyszagú jelzővel, amitől a többségnek már hányingere van, annyira únják/unjuk. Na ti vagytok az igazi nácik, nem mi.

pamut 2016.04.09. 16:45:56

@Afrika steht an der Elbe:

Olvasva a hozzászólásodat, meggyőződhetünk róla, hogy a fideszmaffia-ügyek mellett, az egészségügy és az oktatás védhetetlen szétverése és a jogállami kinyírása mellett a manyup az a sokadik ügy, amire csak szánalmas személyeskedéssel-tereléssel-vergődéssel tudnak reagálni a fideszesek kínjukban, lévén ők is tudják hogy védhetetlen.

SZMLT 2016.04.09. 16:46:56

@1ghost:
"Hahaha Orbán Becses Barma! Te ehhez legalább olyan hülye vagy, mint a gazdád!"
-
-
Ezt érvnek szántad tudatlan libsi ? Mert nem az, csak szólok nyomorult...

1ghost 2016.04.09. 16:48:34

@$pi$: Nem bazdmeg, de nem is mondtad, hogy helytelen te ökör!

baldoc 2016.04.09. 16:49:27

@$pi$:1. "Lett is volna nagy siránkozás, ha nem engedélyezik... "
Mit gondol, mi lett volna , ha korlátozzák az olcsó devizahiteleket, hogy csak a drága forinthiteleket lehessen felvenni???? LÁSD 300 ft-os vizitdíj!!!!
2."A monetáris tanácsnak nem volt választása, magasan kellett tartania a kamatot, mert akkoriban a jegybanknak árfolyamcélja volt és arra kellett törekedniük, hogy az euró 250 forint körül legyen. "
Miért kellett olyan rohadt erős ft??? Megölte a magyar exportot!Csökkentette a GDP növekedést! DE, megnyomorította a ballib kormányt!!Inkább vesszen a haza is, ugye!!
3."Szerintem az a kamatpolitika egy nagy baromság volt és aki védelmezte marhaságokat beszélt bárki volt is. Egy dolog viszont biztos: a kormány felelős, a kormány elcseszte"
Maga tudja, hogy mi a különbség a monetáris és a fiskális politika között?????
Az MNB FÜGGETLEN a mindenkori kormánytól!! Érti?? Jobb helyeken.
Ja, és a Fidesz védte az MNB-t és Járait.
Szóval maga vagy buta vagy hazug.

baldoc 2016.04.09. 16:50:58

@SZMLT: "lehet sztrájkolni,"
Maga még 2010 előtt él??

pamut 2016.04.09. 16:51:12

Loptok mint a gép.
Maffiaállamot csináltok.
Szétvertétek a jogállamot.
Kiheréltétek a demokráciát.
Fidesz-gyarmatot csináltatok az országból.
Szisztematikusan kivéreztettétek az oktatást.
Szisztematikusan kivéreztettétek az egészségügyet.
Visszatoltátok Mo.-t a múltba és feudál-kommunizmusba, amiben otthon érzitek magatokat.

Hazaáruló mocskos maffia vagytok, Magyarország rombolói és pusztítói vagytok.

1ghost 2016.04.09. 16:53:27

@baldoc:

Szerintem buta! Határozottabban fogalmazva: síkhülye.

Példának okáért a jegybanknak sohasem volt árfolyamcélja, mint narancsszamarunk véli.

SZMLT 2016.04.09. 16:53:56

@Afrika steht an der Elbe:
Ezeknek felesleges az igazat írnod. Ugyanezt írtam meg nekik fentebb. Ezek TÉNYLEG ekkora marhák, pont abból a fajtából amelyik SOHA nem fogja észrevenni mekkora batár ökörségeket írnak össze-vissza a manyupról meg az IMF-EU hitelről. Akkor sem, ha tényszerű magyarázatot adsz nekik. Vedd észre, hogy érveik nincsenek csak átkozódnak. Én ezeket már nem tekintem embernek. Ezek állatok... Kár, hogy ezek között a vadbarmok között kell élnem, de hál istennek a közvetlen környezetm mind értelmes, felvilágosult, tanult emberekből áll. Az Index mondjuk gyűjtőhelye ennek a fajtának... CSak itt tolonganak a vályú körül mint a szarvasmarhák.

baldoc 2016.04.09. 16:53:56

@SZMLT: "Baloldal MO-on soha nem lesz hatalmon, esetleg hébe-hóba minden 3. vagy 4. ciklusban."
Csak azért, hogy helyretegyék az országot.
Egyébként beledöglene az ország a fidesz vezetésbe.

SZMLT 2016.04.09. 16:55:52

@baldoc:
"Csak azért, hogy helyretegyék az országot."
.
.
De tényleg. Tényleg ennyire buta vagy? Ők tették tönkre, nem emlékszel ? 82% os államadósság 52%ról, 11%-os hiány ? Kényszerű IMF hitel? Nem emlékszel ?

feladom... ezekkel tényleg nem lehet...

SZMLT 2016.04.09. 16:58:14

@baldoc:
""lehet sztrájkolni,"
Maga még 2010 előtt él??"
-
-

A kérdés rossz, mert április 20-ra van éppen tervezve a pedagógussztrájk. Megint hülyeséget írtál. Most már jobb lenne ha elismernéd, mert még nagyobb marhát csinálsz magadból mint milyen vagy. De a fajtádtól ezt megszoktuk.

$pi$ 2016.04.09. 16:59:32

@SZMLT: "De tényleg. Tényleg ennyire buta vagy?"

Igen, az. :( Tudom, baromi nehéz elhinni, felfogni, de ezek tényleg ilyenek. Én is úgy vagyok ezzel, hogy az eszemmel tudom, hogy komolyan gondolják amiket írkálnak, de igazából képtelen vagyok el is hinni...

baldoc 2016.04.09. 16:59:38

@SZMLT: A kérdés rossz, mert április 20-ra van éppen tervezve a pedagógussztrájk
2010 óta ez a HANYADIK sztrájk lesz????

fidesz maszop dk egykutya 2016.04.09. 17:02:12

@Harry Hole: hülyeségben nem kell követni a nyugatot. Ez az, hogy a magyar kormányok mindig csak a hülyeséget követik minden irányból.

@Amator: pölö milyen pozitív dolgot tett le? Esetleg, hogy eltűntette a devizahiteleket (az én pénzemből), amit egyébként ők szabadítottak rá az országra...

@SZMLT: jaj húgyagyúkám, akárhogy vered magad, ellopták. Látni lehetett mennyi pénz volt rajta, halál esetén örökölhető volt (ilyenkor egyben kivehető volt a maradék), a vezéred meg ellopta, és elszórta, mert államadósság csökkentés amit pofázott az nem lett belőle jól láthatóan..
Most meg megy az államhoz, ami valamikor ismereretlen formula szerint visszaosztja (jelenleg úgy tűnik, hogy a mai fiatalok csak befizetnek, és semmit nem kapnak), semmit sem lehet tudni arról hogy mennyi lesz, mennyit fizettek be, és örökölni sem lehet.

a gyurcsány meg a libsik kit érdekelnek? Attól hogy ők szarok, a fidesz is szar marad, hiszen ugyan az a garnitúra. Amúgy mikor lesz felvéve a pártba a kókajani?

@Afrika steht an der Elbe: jó lenne egyeztetnetek a központban, mert 2 napja még IMF hitelről beszéltetek.

SZMLT 2016.04.09. 17:02:29

@1ghost:
Ja biztos síkhülye vagyok, 1 múszaki, 1 közgazdasági diplomával. Felsőfokú, folyékony angol nyelvtudással és pl. azzal, hogy szabadidőmben kizárólag angol nyelvű forrásokból kvantummechanikával foglalkozom, mellette több programnyelvet tanulok hobbiból (utóbbi nem egészen igaz, mert szeretném ez utóbbi tudásomat pénzért eladni). De persze, biztosan én vagyok a hülye, nem a szarvasmarha proletár akinek ha százszor elmondják, hogy az IMF-EU HITEL EU-RA ESŐ UTOLSÓ TÖRLESZTŐJÉRŐL BESZÉLT A MINELNÖK NEM ARRÓL AMIRŐL A BLOGBEJEGYZÉS HAZUDOTT, akkor sem érti meg az egysejtes agyával, henm elkezd nácizni, egyéb stigmákkal lövöldözni, ahelyett, hogy tudomásul venné, hogy a blogger hazudott és kész.

fidesz maszop dk egykutya 2016.04.09. 17:05:46

@$pi$: "A monetáris tanácsnak nem volt választása, magasan kellett tartania a kamatot, "

húha értem. Tehát amikor a fidesz emeli a kamatot akkor "nem volt választása" ha más akkor "rohadék állatok emelik a kamatatot" :) hát igen ugyan ezt csináljátok a gázárral is, szokásos pártbuzi kettős mérce.

panelburzsuj 2016.04.09. 17:06:28

@SZMLT:
Ilyen pedigrével mi ösztönöz arra, hogy itt a névtelenség mocsarában dulakodj?

baldoc 2016.04.09. 17:08:24

@SZMLT:"Ők tették tönkre, nem emlékszel ? 82% os államadósság 52%ról, 11%-os hiány ? "
A 82%-ból vonja ki a MANYUP 11%-ot, ami megvolt, vonja ki az IMF hitel MNB devizatartalékot növelő részét 5%-ot. Marad 66% !!
A legmagasabb államháztartási hiány 9.4% volt 2006 tavaszán.Soha nem volt 11%! Hazudik!
2008 évvégére már csak 4% volt a hiány.
MOST 2,7% a hiány. De hogyan is?? A különadók 3 % GDP-hez viszonyítva, az Unióban dolgozók szintén 3%-ot utalnak haza. Na, így!! a 2.7% valójában 5.5-6%!!
A siker, a jobban teljesít, a reformok működnek!!!

SZMLT 2016.04.09. 17:10:15

@fidesz maszop dk egykutya:
CSak örökölhető volt, nem nyúlhattál TE MAGAD hozzá. Ugye ezt nem tagadod balfék ? Másrészt mintha fentebb írtam volna valamit az államadósság felduzzadása és a MANYUP pénzek összefüggéséről. Na az talán elkerülte azt a felettéb szelektív drága kis figyelmedet.
Olvass utána hülyegyerek és ha majd érvekkel tudsz jönni és elmondod mit kellett volna csinálni Orbánnak a havonta hiányzó nyugdíjjárulékkal ami az aktuális kifizetésekből hiányzott akkor majd talán elkezdhetlek komolyan venni. Addig csak magadat égeted ezerrel. Ugyanis a gazdáid azt csinálták, hogy ész nélkül hitelből fizették az aktulis kifizetésekből hiányzó összegeket. Pont mint a majomállatok. Majd lesz valami, majdcsak megússzuk alapon. Nos ez a remek mentalitás meg két és félszerezte az államadósságot és GDP arányosan 52%-ról 82 %-ra vitte fel. Nagyszerű ugye ? Ha Orbán nem lépi meg a MANYUPpal amit megtett már lehúzhattuk volna a rolót vagy:
1 meg kellett volna duplázni vagy háromszorozni a nyugdíjjárulék összegét - akkor persze rohadt náci lett volna megint.
2. hagyni kellett volna hogy az államadósság 200 % legyen, az lett volna a gyönyörú mi ?

-
Szóval hülye vagy mint egy faék meg a többi haverod.

baldoc 2016.04.09. 17:11:43

@SZMLT: "elkezd nácizni, egyéb stigmákkal lövöldözni"
Csak néhány idézet magától:
"libsi tökök"
"Gyurcsány pribék"
" ezek a nyomorult fehérjehalmazok"
" ballib véglények"
" ballib csürhe"

2016.04.09. 17:15:53

@SZMLT: A folyékony angol nyelvtudásodat jóval könnyebben pénzzé tehetnéd. Az amerikai követség előtt nem császkál túl sok tolmács, megéri rárepülni a piaci résre.

A programozónak pedig nem az adja az értékét, hogy hány kiló programnyelvet beszél, hanem az, hogy érti-e a különböző rendszerek és technológiák működési elvét. De ezt majd úgyis megtudod, ha mész interjúzni :)

SZMLT 2016.04.09. 17:17:26

@baldoc:
"A 82%-ból vonja ki a MANYUP 11%-ot, ami megvolt"
-
-
Neeeeeee..... Neeeee....... Neeeeeee....... Neeeeee........
ENNYIRE HÜLYE TÉNYLEG NEM LEHET SENKI, DE TÉNYLEG !!!!
Az, hogy az államadósság mennyi, azt nem te modnod meg te hülye fasz, hanem az EUSTAT pl.
Ha az azt mondta, hogy 82 % volt akkor annyi volt bazdmeg, ha meg most azt mondja, hogy 77, akkor annyi te barom, idióta, menthetetlen myomoronca e világnak !! Az, hogy mitől lett ennyi vagy annyi az teljesen mindegy. A lényeg az, hogy annyi és kész ill, hogy az így meghatározott makropálya kedvező legyen az országnak. SEMMIT SEM ÉRTESZ AZ EGÉSZBŐL: ABSZOLUTE SEMMIT !
Na, részemről vége, ezekkel nem vitatkozom többet... Megyek inkább Javazok egy kicsit...

baldoc 2016.04.09. 17:20:43

@SZMLT: Maga szerint HOL VOLT a MANYUP 3000 milliárd ft 2010 tavaszán????

SZMLT 2016.04.09. 17:22:25

@Laca1558:
Köszi a tippet. Azért használtam többesszámot a programnyelvek kapcsán mert ha Java webet tanulsz (JSF pl) akkor tudnod kell a HTML5-öt is, a JS-t is, követni kell a legújabb trendeket (Node.js pl), szóval nincs olyan, hogy 1 technológiát megtanuslsz mert ezek szervesen függenek össze.

2016.04.09. 17:22:38

@SZMLT: Csak, hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba.

Államadósság, a GDP százalékában kifejezve,
http://www.google.hu/publicdata/explore?ds=ds22a34krhq5p_#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=gd_pc_gdp&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country_group&idim=country_group:non-eu&idim=country:hu:pl:cz:sk&ifdim=country_group&hl=hu&dl=hu&ind=false

Senki nem mondta, hogy a Fidesz a hibás azért, mert 80% fölé emelkedett. De a grafikonról jól látható, hogy az elmúlt években a régió más országaiban jóval nagyobb mértékben csökkent, mint itt. Egy ilyen jól teljesítő gazdaság mellett, mint a magyar gazdaság, nem ellentmondásos ez egy kicsit? Az EU egyik legjobb gazdaságában pont adósságcsökkentésre ne jutna pénz? :O

baldoc 2016.04.09. 17:23:17

@SZMLT: Maga szerint HOL VOLT a MANYUP 3000 milliárd ft 2010 tavaszán????

SZMLT 2016.04.09. 17:23:25

@Laca1558:
A múködési elveket szerintem értem, de én akkor akarok interjúzni amikor 95%, hogy nem kapok olyan kérdést amitől zavarba jönnék.

Toadwart66 2016.04.09. 17:23:35

@SZMLT: "a blogger hazudott és kész." Nem hazudtam, tényleg nagyon örült neki. Még egy üveg bort is kinyitott. Azt a témát, hogy mit fizettünk ki és mikor nem én feszegettem. Az, hogy közben szétlopkodták az országot és lerohasztották az egészségügyet, az oktatást az is igaz. Nagyon nem vigasztal, hogy GDP arányosan hogyan áll az államadósság, ha a köznép ebből nem részesül. A NER csak annak jó, akinek jók a kapcsolatai vannak. Nem véletlenül ment ki annyi ember külföldre. Igazán szégyellhetnéd magad, hogy egy ilyen rendszert támogatsz. Miattatok csinálhatnak azt, amit csak akarnak. Meg is csinálják.

SZMLT 2016.04.09. 17:29:32

@Laca1558:
Sok féle képpen lehet számokat értelmezni. Igen, csökkenhetett volna jobban is, de ez nem kívánságműsor. Olyan ez mint általában a rombolás: rombolni könnyű, építeni nehéz. Ráadásul az adósságpálya konszolidálásának hiszterézise nagyon erős ha érted mire gondolok.
Tény az, hogy belekötni bele lehet ebbe a kormányba ill. annak makropályát alakító gazdaságpolitikájába csak a tények azt mutatják, hogy az előző szoclib kormányokhoz képest MAKROPÁLYA tekintetében zongorázni lehet a különbséget a Fidesz javára. Ez lehet, hogy sokaknak nem tetszik, de attól még tény. A nagy zajból és féligazságokból amit a ballib zajhatásként bedob a médiába sokan megszédülnek mert nincs elég ismeretük és tényanyaguk és sokszor képességük az összefüggések megértésére. Ekkor marad az, hogy Orbán náci, meg egyéb faszságok. Ebből lett elgem. Meg abból, hogy pont azok kiabálnak itt is akik akkor maikor csődben volt az ország kussoltak. Akkor az nem volt probléma , hogy csőd van, most, hogy nincs csőd most az is probléma és persze megtalálják a kákán a csomót.

baldoc 2016.04.09. 17:30:32

@SZMLT: "Az, hogy az államadósság mennyi, azt nem te modnod meg te hülye fasz, hanem az EUSTAT pl.
Ha az azt mondta, hogy 82 % volt akkor annyi volt bazdmeg, ha meg most azt mondja, hogy 77, "
Az EXIM bankkal számolt vagy anélkül??? Tudja 600 milliárd!!

baldoc 2016.04.09. 17:31:09

@SZMLT: Maga szerint HOL VOLT a MANYUP 3000 milliárd ft 2010 tavaszán????

pamut 2016.04.09. 17:31:11

@SZMLT:
Neked épp agyvérzésed van, vagy tényleg ilyen kretén vagy?
A manyup igenis megvolt, és 3000 milliárd volt, a GDP 11%-a. A fideszmaffia pedig a saját népe ellen fordulva erőnek erejével kizsarolta azt a magyaroktól és, elköltötte a picsába. Ez tény, amin akkor sem tudsz változtatni, ha visítva pörögsz fejen állva egész nap.

baldoc 2016.04.09. 17:35:25

@SZMLT:" annak makropályát alakító gazdaságpolitikájába csak a tények azt mutatják, hogy az előző szoclib kormányokhoz képest MAKROPÁLYA tekintetében zongorázni lehet a különbséget a Fidesz javára."
Valóban???
A 40 új adóra gondol vagy a majd 4000 milliárdos megszorításokra??
A szociális , egészségügyi, oktatási kiadások lefaragására?
Tud maga zongorázni??

6.Lenin 2016.04.09. 17:37:24

A kiindulása az IMF hitelnek...

index.hu/gazdasag/magyar/2010/08/10/hogy_kerultunk_ekkora_szarba/

A folytatása...

Bajnaiék (vagy a ?) nyilván nem voltak olyan hülyék, hogy ne látták volna előre a 2010-es bukást, és szépen megtervezték a következő kormány bukását kb 2012 elejére (legkésőbb)
(a hitel visszafizetésének határideje, unio nem járult hozzá a a deficit eleresztéséhez, stb)
2012 januárjára meg volt tervezve a király trónra emelése.
Nem jött össze.
A hitelt visszafizettük.

Semmi kilátás a jelenlegi kormány megbuktatásához.
Ez nagyon fájhat.
Ez van, erre képes az ellenzék (aki a lóvét adja gondolom eléggé dühös ekkora balfácánokat látva.A új fiúk,lányok még ennél is elszomorítóbbak)

Még néhány perc, és már itt van 18, remény meg 1 nagy lópisztoly.
Hajrá!

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 17:44:43

@Toadwart66:
Valóban nem elegáns dolog egy tényleg ritka politikai teljesítményt ennyire nyeglén leszólni, még egy ellenzéki politikusnak sem, nemhogy egy bloggernek.
Orbán másodszor fizet vissza IMF-kölcsönt, amit a szocialisták 18 év alatt kétszer is összehoztak, ( ami önmagában világcsúcsgyanús produkció !) rávertek Magyarországra.
Különösen annak ismeretében, hogyan akarták 2012-ben - megfojtani egy újabb kierőszakolt IMF hitellel.
Lehet Orbánt pocskondiázni, de egy ennyire gyatra poszt csak magát a szerzőt minősíti.

És még egyről:

Orbánt néhányszor már lesajnálták, hogy nemlétező démonokkal harcol, amikor a 'kötelező kvóta' ellen lengette be a népszavazást, hiszen senki sem akar ilyen kvótát!
Aztán de.
Azoknak a 'heves brüsszeli támadásoknak' bizony -és sajnos- egyre valószínűbb a megalapozottsága.

Egy posztban azért érdemes lenne a valósággal is kacérkodnia a szerzőnek, nem gondolja?
(egy nemföldije)

baldoc 2016.04.09. 17:44:45

@6.Lenin:" Semmi kilátás a jelenlegi kormány megbuktatásához."
Maga szerint 1956 október 23.-án délelőtt 10 órakor Rákosi elvtárs bukásra gondolt?
Pedig akkor még ellenzék sem volt.
Egyébként saját magát buktatja meg a Fidesz.
Ez nagyon fájhat.
És végig kell néznie.

2016.04.09. 17:47:00

@6.Lenin: Én a magam részéről egy élhető és működő országot akarok.
Nem mondta még senki, hogy ha összeomlik ez a szarrakás, akkor már mindegy, hogy Orbán vagy Gyurcsány kerül ki győztesen a verbális csatából?

baldoc 2016.04.09. 17:48:01

@IvanGyenyiszovics: Akkor MOST mit fizettek vissza?

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 17:51:29

@$pi$:
'mert a hivatalos kánon szerint a manyupot ellopták, abból egy fillér sem ment az adósság csökkentésére. '

Tekintettel arra, hogy a manyup (alapkezelője) kötelezően állampapírt kellet hogy vásároljon a nyugdíjalapból elsikkasztott pénzből, így a manyup felszámolásakor az állampapírban lévő 'megtakarítások' prompt ennyivel csökkenteték az államadósságot.

Szívesen segítettem.

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 17:53:09

@baldoc: Az Eu-IMF-fel közösen lebonyolított 2008-as gyorskölcsön utolsó részletét, ha jól tudom.

baldoc 2016.04.09. 17:55:48

@IvanGyenyiszovics: Azt már 2013.-ban kifizették.

$pi$ 2016.04.09. 18:02:10

@fidesz maszop dk egykutya: "húha értem. Tehát amikor a fidesz emeli a kamatot akkor "nem volt választása" ha más akkor "rohadék állatok emelik a kamatatot" :)"

Ne hazudj, messze nem ezt mondtam. Azt mondtam, hogy az mszp kormányzás alatt a monetáris tanácsnak magasan kellett tartania a kamatot függetlenül attól, hogy a minetáris tanács tagjai milyen párthoz voltak köthetők. Nincs kettős mérce, a kormány előírta, hogy árfolyamcél van, a monetáris tanács feladata, hogy törekedjen a forintárfolyam magasan tartására.

"hát igen ugyan ezt csináljátok a gázárral is, szokásos pártbuzi kettős mérce. "

Ha valaki az "ugyanezt" szót nem képes leírni az vajon mennyire lehet olvasott, tájékozott a világ dolgaiban. :)

6.Lenin 2016.04.09. 18:02:30

@Laca1558:

" Én a magam részéről egy élhető és működő országot akarok."

Ez elfogadható is lehetne, de az a baj vele, hogy nagyon sokan, sokféleképpen gondolják/képzelik az élhetőt, és működőt.

Ezért vannak a választások. akik hajlandóak is ebben részt venni, eldöntik. A szavaztok többségét megszerzők mindenképpen.

A kisebbségben maradók vagy megpróbálják meggyőzni a nem rájuk szavazókat, ők tudnának jobbat vagy ordibálnak mindenféle marhaságokat.
A jelenlegi ellenzék az utóbbit választotta.
Ez is belefér a demokráciába.

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 18:03:41

@Toadwart66: 'amit most mi kifizettünk, arra ők máshonnan kértek kölcsönt. '

Igen, ebben teljesen igaza van, mindaddig amíg deficites egy költségvetés, a különbséget további hitelekkel lehet csak ferdezni. (Általában.)

De ugye az IMF-hitelt csak annak adják, akinek a 'Piac' már nem akar kölcsönt adni.
A konszolidáció jele, ha le tud válni egy lyen államcsőd után egy ország az IMF-köldökzsinórról.
Nem ok nélküli volt a 2011-12-es sokoldalú támadás Orbán ellen, hogy szüksége van még egy 'védőhálóra', még egy meghosszabbított IMF-hitelre, különben baj lesz.
Orbán ezt másodszor is abszolválni tudta, kéreik ezt méltányolni.

Az IMF-hitel teljes visszafizetésének pillanatára joggal lehet büszke egy ország, meg a vezetése is.
Különösen, ha politikai ellenfelenek hozzánemértésének, kóklerságának, vagy ki tudja minek a következményeit kll felszámolnia.
Megtette, lehet gratulálni. Fogcsikogva.
Szabad ennyire nagyvonalúnak lennie még egy bloggernek is, aztán nyugodtan ócsárolja tovább még tíz évig is akár.

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 18:04:18

@baldoc:
Aha, és akkor most mit fizettek vissza?

SZMLT 2016.04.09. 18:04:25

@IvanGyenyiszovics:
"De ugye az IMF-hitelt csak annak adják, akinek a 'Piac' már nem akar kölcsönt adni.
A konszolidáció jele, ha le tud válni egy lyen államcsőd után egy ország az IMF-köldökzsinórról."
-
Végre egy hozzáértő, értelmes ember !

6.Lenin 2016.04.09. 18:04:26

@baldoc:

Tényleg elhiszed, hogy ezt itt döntötték el?

$pi$ 2016.04.09. 18:05:52

@IvanGyenyiszovics: "Szívesen segítettem. "

Nem, nem segítettél, ezt nyilvánvalóan tudtam. A manyup kb. 1000 milliárd forintja volt magyar államkötvényekben, ezt a manyup államosításánál mindjárt be is zúzták.

Én azonban nem arról írtam, hogy mi volt, hanem arról, hogy mit szoktak mondani a blogokon az ún. "demokratikus ellezék" rajongói. A "hivatalos kánon" ez esetben szatirikus kifejezés volt, szerintem a szövegkörnyezetből ki kellett derüljön, hogy a kommunista propagandára utaltam. :)

baldoc 2016.04.09. 18:07:26

@$pi$: "Nincs kettős mérce, a kormány előírta, hogy árfolyamcél van, a monetáris tanács feladata, hogy törekedjen a forintárfolyam magasan tartására."
Maga észnél van ??
Gyurcsányék ordítottak az erős ft ellen!!
Matolcsy most is a gyenge ft-ra játszik.
Ki írta elő a ft árfolyam magas szintjét?? Ki??

SZMLT 2016.04.09. 18:08:16

Megint bebizonyosodott, hogy tényszerú, értelmes, végiggondolt hozzászólások szinte kizárólag NEM libsiktől fogalmazódnak meg. Sajnos, a világról kialakított tapasztalati képhez már ez is hozzátartozik. A liberalizmus, legalábbis ez az elfajzott magyar változata félelmetesen belterjes és korcs ideákon alapszik.

baldoc 2016.04.09. 18:09:41

@6.Lenin: "Tényleg elhiszed, hogy ezt itt döntötték el? "
Szóval 56 ellenzékét Moszkvában szervezték??
Vagy Washingtonban??

baldoc 2016.04.09. 18:10:20

@SZMLT: Maga szerint HOL VOLT a MANYUP 3000 milliárd ft 2010 tavaszán????

SZMLT 2016.04.09. 18:10:37

Köszönet IvanGyenyiszovics-nak hogy észérvekkel megpróbált fényt gyújtani a hülyék fejében !

Toadwart66 2016.04.09. 18:11:10

@IvanGyenyiszovics: "Azoknak a 'heves brüsszeli támadásoknak' bizony -és sajnos- egyre valószínűbb a megalapozottsága." Miféle támadás? A legnagyobb támadás az lesz, ha elkezdik alaposan ellenőrizni az EU-s pénzeket. Attól tényleg lehet félni, meg magyarázkodni, hogy az nem is úgy volt. Én bizony nem méltányolom Orbán teljesítményét. Elég nagyvonalú ő magával, meg a családjával. Ebben igazán nem szorul senki segítségére sem.

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 18:12:02

@Toadwart66:
'A vasárnaponkénti vásárlás nem egyenlő a kereszténység felszámolásával és a bacchanáliák újbóli bevezetésével. '

Ebben megint csak igaza van.
Ostoba érv volt nagyon néhány kdnp-stől.

De semmi valós indoka nincs annak, hogy még vasárnap is azért kelljen sotízezer embernek áruházakban dolgoznia, mert sokan nem tudnak maguknak jobb elfoglaltságot a hét pihenőnapján, vagy más ok miatt vásárolgatnának vasárnap.
Semmi nem igazolódott azokból a jóslatokból, hogy milyen szörnyű következményekkel jár majd a vasárnapi boltzár.

De ha lesz népszavazás, majd kiderül valójában tényleg hányan követelik vissza vasárnapi munkára a munkavállalókat.

Várjuk türelemmel.

baldoc 2016.04.09. 18:14:16

@IvanGyenyiszovics: "Aha, és akkor most mit fizettek vissza?"
Na, látja maga se érti már a Fideszt.

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 18:15:07

@SZMLT: szíveskedjen tartózkodni a személyi kultusz ébreszgetésétől, én minden ezzel ellenkező tapasztalat ellenére a racionális érvek erejében bízok. Az egész különben sem ér annyit, hogy ismeretlenek egymást sértegessék egy blogon, mi mindannyian egy csorda vagyunk - ha igaz;)

6.Lenin 2016.04.09. 18:15:07

@baldoc:

Az ország sorsát nem itt döntötték el. Most is máshol szeretnék.

ezért 1 nagy lépés a hitelek (kényszerű) visszafizetése. Van némi szabadabb mozgástér.
Ez fáj(hat).

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 18:16:37

@baldoc: nem a fideszt, (azt sem, persze) hanem azt nem értem, hogy akkor Ön szerint mit is fizettünk vissza, ha szabadna egy rövid infot erről

baldoc 2016.04.09. 18:21:18

@6.Lenin: Ja. mint Romániában szabad mozgástér!
Akkor 56-ot hol döntötték el??

baldoc 2016.04.09. 18:23:34

@IvanGyenyiszovics: Olvassa el Varga Mihály mindenre részletesen kiterjedő sajtótájékoztatóját.

2016.04.09. 18:24:40

@Harry Hole: Majd ha minden minimálbéres adócsaló, meg minden minimálbéres, fekete BMW-s vállalkozó ,meg fodrász, meg maszekoló kőműves befizeti az adóját, és még mindig nem lesz elég az ország működtetésére, akkor esetleg.

Addig lófaszt. Én megkerestem egy családi ház árát, az enyém majdnem teljesen ki van fizetve, egy másikét meg befizettem mindenféle naplopó gecik és adócsalók eltartására. És ezután még adózzak a házam után. Hát a lófasznak is van vége.

Az egészségügy is megérdemel egy misét. Havi több tízezer Ft-ot fizetek bele és ugyanazt a szart kapom, mint az adócsaló vállalkozó 6900-ért. Legyen fizetős, egyetértek: annak, aki minimál TB-t fizet, ki kell fizetni a különbözetet.

$pi$ 2016.04.09. 18:26:12

@baldoc: "Maga észnél van ??
Gyurcsányék ordítottak az erős ft ellen!!"

Gyurcsány hazudott össze-vissza. :(

6.Lenin 2016.04.09. 18:28:39

@baldoc:

Ne terelj!

1 biztos, nem az IMF határozza most meg a nyugdíjak, fizetések, juttatások mértékét.
Ez 1 kis lépés, de jó lépés a függetlenség felé (bár nyilván teljes függetlenség nincs, de nem is szükséges mindenben, hiszen 1másra is vagyunk utalva. Tagjai vagyunk 1 szövetségnek)

baldoc 2016.04.09. 18:30:21

@$pi$: "Gyurcsány hazudott össze-vissza. :( "
A tények?
Ja, és Széles Gábor is tiltakozott az erős ft ellen.

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 18:32:28

@Toadwart66: Ön kérdi, miféle brüsszeli támadás?
Ön írta, nem?
'A Brüsszel elleni támadások változatlan hevességgel dúlnak. Ha ilyesmikkel szereti tölteni a munkaidejét egy miniszterelnök, akkor tegye.'

O. leghevesebb meccse egy ideje a migráció uniós kezelése és méginkább a régóta erőltetett 'kötelező betelpítési kvóta' ügyében tart.

Azért azt Önnek is belátható, Orbán érvelése abszolút liberális és következetes:
Semmi felhatalmazása nincs az Eu-nak hogy bármelyik tagországát kötelezze arra, hogy az Eu egy -soha, senki által nem választott- grémiumának döntése alapján egy szuverén eu-s tagország bárkit kötelessége legyen letelepíteni, és megakadályozni hogy ez a betelepített a kényszerlakhelyét az átjárható belső schengeni határok ellenőrizetlensége mellett elhagyja, és egy másik eu-s államba települjön át.

Ez olyan abszurd, hogy épp a számtalan nemzeközi jogvédő szervezenek kellene a leghangosabban tiltakoznia ez ellen.

Ha jól látom, ez lenne a heves brüsszeli támadások mögött.
De cáfoljon meg.

Az eu-s pénzeket meg nagyon nagyn helyesen, csak ellenőrzzék.
Mi a probléma ezzel?
Ön is azok közé tartozik ( ha jól látom) akik örülnének, ha jó nagy csalárdságokra derülne fény.
Türelmesen várjuk az eredményeket.

Ön természetesen nyugodtan ne méltányolja Orbán teljesítményét, a kommentelő meg az ellenkezőjét is teheti, már amikor.
Ez a 'családjával való nagyvonalúság' egy picit azért szűkkeblűségre vall az Ön részéről, meg aztán abszolút homályban hagyja, mire is gondol itt konkrétan.

baldoc 2016.04.09. 18:33:51

@6.Lenin: Miről beszél??
56-ot hol döntötték el, akkor??
Tagjai vagyunk egy szövetségnek???Az ellenséggel, Brüsszellel??
Magának Moszkva tetszene?? 6.Lenin??

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 18:34:44

@baldoc: Elolvastam.
'Magyarország visszafizette a 2008-ban felvett IMF-EU hitel utolsó részletét – jelentette be Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter szerdai budapesti sajtótájékoztatóján.

A politikus közölte: a magyar állam már egy hete kifizette az utolsó, 1,5 milliárd eurós részletet, amelyet az EU pénzügyileg most írt jóvá.
A nemzetgazdasági miniszter kiemelte: az 1,5 milliárd eurós utolsó részlet kifizetésével Magyarország törlesztette a teljes, 14,3 milliárd eurós IMF-EU hitelcsomagot.'

Orbán erre bontott vörösbort, mi a probléma?

Toadwart66 2016.04.09. 18:49:06

@IvanGyenyiszovics: Mészáros Lőrincre, Tiborcz Istvánra, a Vitézy családra. A migrációs kérdésben az EU nem nagyon számol már Orbánnal. Itthon hadakozik csak rendkívül nagy hévvel.

6.Lenin 2016.04.09. 18:49:33

@baldoc:

Igazam volt, Te nem jobbat kínálsz, hanem össze-vissza ordibálsz.
Hol írtam ilyesmiket?
56-ban a magyarok döntötték el a helyünket?
a nyugati barátaink simán eladtak (megint, mint soxor előtte)

baldoc 2016.04.09. 18:51:33

@IvanGyenyiszovics: Orbán erre bontott vörösbort, mi a probléma?
Semmi.

baldoc 2016.04.09. 18:52:32

@6.Lenin: 56-ban a magyarok döntötték el a helyünket?

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 18:55:48

@IvanGyenyiszovics: @$pi$:
kedvelem az iróniát, de akkor az legyen az :)
emígyen voltál ironikus:
'mert a hivatalos kánon szerint a manyupot ellopták, abból egy fillér sem ment az adósság csökkentésére. '

Így együtt valahogy nem pásszol.
A manyupba átirányított (állami nyugdíj fedezetére szolgáló) járulékot de faco tényleg ellopták a nyugdíjkasszából, amit a manyupok ingyen, költségek, kockázatválalás, nyugdíj és hozamgarancia nélkül fix jutalékért külföldi alapkezelőknek adták tovább, természetesen előtte kivéve a saját bér és egyéb költségük bőséges fedezetét.
A nyugdíjkassza hiányát emiatt államppír kibocsátásával kellett fedezni.
AMIT kötelezően vásároltak meg (50%-ban, ha jól emlékszem) a manyupok alapkezelői.
KAMAT fejében, természetesen.
Érted, ugye?
A 40 év múlva esedékes nyugdíjakra MOST hitelt kellett felvenni az államnak, a manyupba elsikkasztott járulékra viszont semmiféle kötelezettséget nem kellett vállalniuk. SEMMIRE:
Ez volt a manyup, ami az egyéb hatásai matt ( államadósság növelése > CDS felár növekedése >>> állampapír kamatainak növekedése >>>> indokolatlan, mden haszon nélküli és abszurd eladósodás.
Ahogy már sokan megírták: közgazdasági abszurd volt a manyup.
Te sem vennél fel MA hitelt azért, hogy azt egy alapkezelő kezelgesse, és ha marad belőle valami, abból nyugdíjat fizessen 40 év múlva.

A legnagyobb tolvajlási projekt volt, Orbán már ennek megszüntetésével önmagában kiemelkedőt produkált.

6.Lenin 2016.04.09. 19:00:28

@baldoc:

Nyugati barátaink eladtak minket az oroszoknak.
(emléxem mikor a ruszki katona kérdezte:ez már Szuez?)

baldoc 2016.04.09. 19:04:41

@IvanGyenyiszovics: "Te sem vennél fel MA hitelt azért, hogy azt egy alapkezelő kezelgesse, és ha marad belőle valami, abból nyugdíjat fizessen 40 év múlva."
Mit gondol az állampapírok hogyan tartják hozamaikat ?

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 19:05:03

@Toadwart66: Mészáros nem családtag, Vitézy sem, legfeljebb a lánya férje, amíg udvarolt :)
A migráció uniós kezelésében történt markáns változásokat és az orbáni, egy évvel ezelőtti javaslatokat talán érdemes lenne összevetnie.
Az lehet, hogy Orbánnal már nem számolnak, nekünk elég, ha csinálják :)
Tudja: külső schengeni határok szigorú ellenőrzése, illegális migrációs utak lezárása, tranzitzónák létrehozása, ahol az ellenőrzés után az jöhet be, aki vélelmezhetően jogosult a menedékkérelemre.
A 'gazdasági menekülteket' pedig konkrétan azok az országok fogadják, akik önként vállalják azt.
Ez utóbbiban van még hadakozás, nehezen tudom elképzelni hogy az EU mai keretei közt a KÖTELEZŐ betelepítést át lehet vinni jogszerűen.
De türelmesen megvárjuk, mi lesz a kmenetel.

De ha nem számolnak vele, akkor miért a riadalom, hogy netán terjed az Unióban az orbánkórság??

baldoc 2016.04.09. 19:06:54

@6.Lenin: "Nyugati barátaink eladtak minket az oroszoknak."
Akkor most Moszkva a jó nekünk?

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 19:07:30

@baldoc: Ugye ismered a viccet, a szegény gazsi panaszkodik amikor leégett a házikója, hogy 'Mekkora a károm!'

baldoc 2016.04.09. 19:08:20

@IvanGyenyiszovics: Maga mit tenne egy IGAZI menekülttel?

baldoc 2016.04.09. 19:09:48

@IvanGyenyiszovics: "Ugye ismered a viccet, a szegény gazsi panaszkodik amikor leégett a házikója, hogy 'Mekkora a károm!' "
Most ezt mire írta?

6.Lenin 2016.04.09. 19:14:09

@baldoc:

Neked ez valamilyen becsípődés?

Én csak ténymegállapítottam, hogy eladtak minket.

Oroszország része a világunknak, nagyhatalom. Nem olvastam sehol, hogy nyilvános lefejezések lennének Moszkvában. Az egyik eladónkat ez másoknál nem zavarja, tehát minket se szabadna, hogy zavarjon. Sőt ez a barátunk(eladónk) vidáman kereskedik Moszkvával is. Akkor nekünk miért ne szabadna?

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 19:14:57

@baldoc: baldoc erre:
2016.04.09. 19:04:41

baldoc 2016.04.09. 19:16:17

@6.Lenin: Ki beszél itt kereskedésről??
Szövetségről, szövetségről!

baldoc 2016.04.09. 19:17:50

@IvanGyenyiszovics: Nem értem.
Hogy jön ez az állampapírokhoz?

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 19:20:52

@baldoc: egy igazi menekült bekopog az ajtón, segítséget kér ( ebből sejthetném, hogy menekült, és segítségre van szüksége), és lehetőségeimhez képest segítenék neki.
Ha egyszerre sokan jönnének, ledöntenék a kerítésemet, betörnék és bemásznának az ablakomon - miközben az ajtóm még számukra is felismerhető- , követelőznének, miközben olyan telefonokkal kommunkálnának, amire nekem nem lenne most pénzem, elgondolkodnék:
a hősies magatartás és a balekság közt keskeny néha a határ, de ebben az esetben egyértelmű.
És nem szívesen vagyok balek, ha már felsmertem.
És Ön?
Meddig tolerálja, hogy baleknak nézik?

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 19:22:44

@baldoc: ahogy az állampapírok hozama a 40 év múlva esetleg fizetendő magányugdíjhoz, amire az alapkezelő semmféle garaniát nem vállal, csak az az állam, aki lemondott a nyugdíj fedezetének egy részéről.

baldoc 2016.04.09. 19:23:28

@IvanGyenyiszovics: Maga mit tenne sok IGAZI menekülttel?

Amator 2016.04.09. 19:27:47

@SZMLT: Barátom, én meg a Renault F1 Team-nél dolgozom, mégsem vágok fel vele. Kicsit vissza kellene venned a dícsérő jelzőidből, meg az arcodból. Vélt szellemi fölényedet nem a másik ócsárlásával kellene generálni. Kis szerénységet, ha lehet. A végzettség semmire nem jogosítja fel az embert. Nézd meg a Vadai Ágnest, amikor vitatkozik, mennyire visszataszító.

6.Lenin 2016.04.09. 19:28:40

@baldoc:

Na, jó. Akkor térjünk vissza az eredeti gondolathoz.

Mo tett 1 kis lépést a gazdasági (nem csak) függetlenség felé, a visszafizetéssel.
Annyit írtam még, hogy nem is szükséges a teljes függetlenség, de le is mondtunk róla, mikor az EU tagja lettünk (nem gyarmata, mint sokan szeretnék)

Ez a visszafizetés nagy sikere a jelenlegi kormánynak.

(a gyengébbek kedvéért: ez nem azt jelenti, hogy minden lépése ilyen sikeres, de most ezen kesereg az ellenzék és Te is)

Nyugodtan kérdezz, ha még valami nem világos a számodra.
Természetesen ezzel a véleményemmel nem vagy köteles 1etérteni, de ez a lényegen semmit nem változtat.

baldoc 2016.04.09. 19:28:40

@IvanGyenyiszovics: Mint a Quaestor papírjaira adott állami biztosítás??

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 19:37:32

@baldoc: ne haragudjon ezen az úton nem mennék tovább Önnel, a betétbiztosítási alap a törvény szerinti mértékig kárpótol(t), az e feletti irracionális hozamvárományt pedig ostobaság lenne állami garanciavállalással fedezni.

baldoc 2016.04.09. 19:45:59

@IvanGyenyiszovics: Nem a hozamot vesztették el.
Az egész befektetést.
Állami felügyelet mellett.
Mit gondol az állampapírokat ki felügyeli?

BiG74 Bodri 2016.04.09. 19:46:02

@IvanGyenyiszovics:
Troll bácsi, a barlangot meg ki őrzi?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.04.09. 19:53:26

@SZMLT: Nekem meg van két Nobel díjam, egy olimpiai aranyam és most oldom meg az időutazást. Vegyél vissza az arcodból! A neten én is azt írok amit akarok.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.04.09. 19:55:21

@SZMLT: "Ja biztos síkhülye vagyok, 1 múszaki, 1 közgazdasági diplomával. Felsőfokú, folyékony angol nyelvtudással és pl. azzal, hogy szabadidőmben kizárólag angol nyelvű forrásokból kvantummechanikával foglalkozom"
Bizony síkhülye vagy ha azt hiszed ezt bárki is elhiszi és értékeli.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.04.09. 19:59:11

index.hu/gazdasag/2016/04/05/egy_vita_miatt_bukhatja_a_kormany_az_adossagcsokkentest/

"Hivatalosan is vitában van a Központi Statisztikai hivatal és az Eurostat, hogy vajon az állami tulajdonú Eximbankot a magyar államháztartáson belülre kell-e sorolni, vagy sem - írja a Portfolio. A vita végeredménye akár az is lehet, hogy visszamenőleg újra kell számolni a magyar államadósságot,

ezzel pedig oda lehet a kormány sokat hirdetett adósságcsökkentése. "

SZMLT 2016.04.09. 20:06:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Nem kell elhinned, de igazi prolitempó, hogy képtelen vagy elképzelni, hogy náladnál meg a korcs fajtádnál különb emberek is élnek a világban. A lenin-fiúk és Kun Béla méltó örököse vagy. Te vagy az a karakter aki külső hatásra ölni is képes, csak még nem tudsz róla. Jövőnk záloga az, hogy a fajtád eme látensen megbúvó mocskos tulajdoságát semmiféle külső ördögi hatás ne hívja elő, mert megint vagonokról fogtok lövöldözni.

SZMLT 2016.04.09. 20:07:59

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Nem, neked nincs az amiket felsoroltál, nekem viszont van az, amit én soroltam fel. Ez egyben a kettőnk közötti áthidalhatatlan szellemi szakadék metaforája is. Egyszerűbben, hogy te is értsd: hülye vagy mint a sötét éjszaka én meg nem.

baldoc 2016.04.09. 20:11:33

@SZMLT: Maga szerint HOL VOLT a MANYUP 3000 milliárd ft 2010 tavaszán????
Ha nem síkhülye akkor válaszoljon!

1ghost 2016.04.09. 20:13:06

@SZMLT: Mi a kurva anyádat fajtázod itt bármelyik honfitársunkat te narancsbaromállat?

1ghost 2016.04.09. 20:15:18

@SZMLT:

Te mondd, mi a kurva anyádat fajtázod itt bármelyik honfitársunkat, te narancsbaromállat?

Toadwart66 2016.04.09. 20:18:09

@SZMLT: Légyszíves a "korcs fajta" kifejezést mellőzd. Neked fizikusi végzettséged nekem biológusi. Fajtákról emberek esetében szerencsére nem beszélhetünk. Nyugodtan szidhatjuk egymást, ez egy vitába belefér, sőt hasznos is, de a dehumanizációt hagyjuk, bár néha engem is elkap a hév. A zsidókat, tuszikat, örményeket is emiatt ölték meg. Ennyit nem ér az egész.

SZMLT 2016.04.09. 20:20:45

@1ghost:
Kopj már le te pöcs...

SZMLT 2016.04.09. 20:28:33

@Toadwart66:
Szerintem a jelen kontextusból levezethető, hogy nem dehumanizációs törekvések húzódtak meg a "fajta" szó használata mögött, hanem egy olyan gondolkodás, világfelfogás, attitűd leírására irányuló szándék amelyet az itteni kretén, ostoba, végtelenül szánalmas proletárok a saját viselkedésükkel provokáltak ki. Ez a tipológia ehelyütt kényszerűen használandó, mert ha figyelmesen végigolvasod ezt a blogot (vagy bármelyiket) fel fog tűnni egy embercsoport különös, a normálistól elütő, pánostoba mentalitása, amely csoportdefinícióért kiált és én e csoportot jobb hiján "fajtaként" jelenítettem meg. Én persze számos jelzővel illetem ezt a mélységesen mély szellemi nyomorban fetrengő és egyúttal romboló karaktert. A hülyétől a mocskos gazemberig ebbe sok minden belefér és mind igaz. Szerintem. Persze, emberek ezek is csak kár, hogy velem élnek egy országban.

Toadwart66 2016.04.09. 20:29:53

@SZMLT: Nyugi már. Ez csak egy idióta blog, benne is van a nevében. Ne éld bele magad ilyen komolyan. Ha kiakaszt valaki, legfeljebb ne válaszolj.

panelburzsuj 2016.04.09. 20:30:25

@SZMLT:
Megint érdeklődnék, másképpen: egy magadfajta csodalény miféle szellemi kihívást talál névtelen sötét éjszakák virtuális lealázásában?

SZMLT 2016.04.09. 20:39:07

@Toadwart66:
Teljesen igazad van, ezt kellene tennem, de olyan típus vagyok aki nem tud elmenni az ostobaság olyan mélységei mellett amely itt is megjelenik.

Toadwart66 2016.04.09. 20:39:09

@SZMLT: Nyugi már. Ez csak egy idióta blog, benne is van a nevében. Ne éld bele magad ilyen komolyan. Ha kiakaszt valaki, legfeljebb ne válaszolj. Emberek vagyunk, tele hibával, hiúsággal. Én magamat sem veszem komolyan. Lehet hogy visszapofázok neked, de elolvastam, amiket írtál. Hülyébb nem lettem tőle.

SZMLT 2016.04.09. 20:40:40

@panelburzsuj:
Attól nagyobb szellemi kihívás, hogy egy munkásőrlelkű kretént meggyőzz bármiről ami objektíve valóság, nem létezik.
Nekem sem sikerült eddig.

SZMLT 2016.04.09. 20:48:31

@Toadwart66:
Csak ezek az idióta blogok véleményformáló erővel bírnak és emiatt van pl az, hogy ma MOon mindenki azt hiszi, hogy a MANYUP államosítása lenyúlás volt. Közben fingjuk nincs arról, hogy a MANYUP léte milyen elképesztő kihívást - magyarán: kezelhetetlen kihívást - jelentett az államháztartás szempontjából. A tények elsikkadnak, marad a tudatlan proletár hőbörgése. Ez egy folyamat aminek balanszírozásában érzek némi felelősséget.

panelburzsuj 2016.04.09. 20:53:54

@SZMLT:
Akkor nem kihívás, hanem téves célkitűzés, nem?

panelburzsuj 2016.04.09. 20:56:33

@SZMLT:
"ma MOon mindenki azt hiszi, hogy a MANYUP államosítása lenyúlás volt"

Ha ez tényleg így van, és ez a domináns hiedelem a blogok eredménye - nagyot fordul velem a világ.

6.Lenin 2016.04.09. 21:04:06

@SZMLT:

"Csak ezek az idióta blogok véleményformáló erővel bírnak és emiatt van pl az, ..."

Amennyiben-bizonyíthatóan-valaki pol blogokat olvasva megváltoztatta a véleményét, annak teljesítem 3 kívánságát.

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.04.09. 21:25:34

'A „Vidám Magyarország” nevű szerepjátéka egyre inkább leszűkül önmagára, kiszolgálószemélyzetére és a derék híveire.'

Ha ti is annyira le lennétek szükülve 2/3-dal nyernétek a következő választást. Most vasárnap azonban vastagon Orbán nyerne, mint 10 éve minden közvélemény kutatásban.

Toadwart66 2016.04.09. 21:54:56

@Tiszteltetem Brüsszelet: A „Vidám Magyarország” nem a választásokról szól. Sok a rosszkedvű ember. Sokan meghalnak, mert a kórházaknak nincs pénzük fertőtlenítésre. Nekem a fiaim elmentek az országból. Ritkán látom őket. Lehet, hogy 2/3 a Fideszre szavaz, de ez nekik sem lett jobb az életük. A Fidesz vezetéséből is sokan kiszálltak. A régiek közül már csak Kövér és Deutsch van Orbán környezetében. A "Vidám Magyarország" a második, harmadik nemzedéket jelenti. Rogán, Szíjjártó, Gyürk stb. Nekik nagyon jó ez. Én amúgy nem fogok választást nyerni, mivel nem indulok. Ha most megkérdeznéd, én kire szavaznék, hát fogalmam sincs. Ezért igazad is van. Orbán vastagon nyerne.

Toadwart66 2016.04.09. 21:58:40

@6.Lenin: "Amennyiben-bizonyíthatóan-valaki pol blogokat olvasva megváltoztatta a véleményét, annak teljesítem 3 kívánságát." Ebben tökéletesen igazad van. Sokan túlértékelik a blogokat. Fogyókúrás témában a véleményformálás igaz is lehet, azt sokan kipróbálják.

exterminador 2016.04.09. 22:12:47

@Amator: az említett úriembernek a szóhasználata alapján legfeljebb szakiskolája lehet, amit sertés inszeminációból szerzett. Én viszont vele ellentétben tizenkét felsőfokú nyelvvizsgával rendelkezem, három doktori disszertációt védtem meg sikeresen a kvamtummechanika, az egzisztencialista filozófia illetve a biotechnológia tárgykörében. Szabadidőmben atommagot hasítok bicskával. Huszonhét szuahéli nyelvű nagydoktori értekezést fordítottam le kínaira két nap alatt, puszta szórakozásból. És ez mind így van, hiszen most írtam ide! E mérhetetlen tudás alapján, tekintélyem biztos tudatában jelenthetem ki, hogy RECECE!

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.04.09. 22:15:39

@Toadwart66: A magyar mindig vinnyog, és mindig is vinnyogott, ez nem újdonság.

Ettől még, ha így folytatja a fidesz és marad még 10 évet, és nem lesz háború v. gazd. válság akkor ez a korszak egy olyan új virágkor lesz Mo. életében, ami 100 évente egyszer van. Legutóbb tán Tisza Kálmán idején, akinek az ideje alatt Budapest olyan lett, ami miatt méltán világhírü. Akkor is volt korrupció meg nemzeti burzsoázia meg panama meg vinnyogás, de később visszasírták.

exterminador 2016.04.09. 22:17:23

@SZMLT: jah és a stílusod alapján nem hülye vagy, hanem szimpla önértékelési zavarban szenvedő elmebeteg. Jó érzés, hogyha ilyesmiket kamuzol be, és erre hivatkozva tromfolsz le másokat? Csak így van képes valakinek érezni magad? Ó, te szegény kis duplanulla. És fel sem fogod, mennyire szánalmas és röhejes vagy. Ettől senki sem fog komolyan venni, legfeljebb kiröhögnek. Ahelyett, hogy trollkodni próbálsz (csekély eredménnyel, hiszen még ehhez is kevés vagy), inkább fordulj pszichiáterhez.

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 22:51:39

@SZMLT: @Toadwart66:
Örömmel egyetértek poszterünkkel, tényleg ne vegyük se magunkat, se a másikat annyira komolyan hogy inszinuáló szavakkal illetnénk egymást ismeretlenül is, igaza van szerzőnk fanyar önróniájának:
'Ez csak egy idióta blog, benne is van a nevében.'
Én megengedőbb lennék, hasogassa bátran mindenki a maga atommagját bicskával, DE szíveskedjék elviselni békességben: vannak másféleképp hasadó magok is, ki tudja mit hoz a következő kísérlet a CERNben.
Vagy ahogy @panelburzsuj: mondá: a setét virtuális éjszakai alázások helyett inkább téves célkitűzésekként tekintsünk egymás hagymázaira:)

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 23:01:42

@baldoc:
OFF
igaza van, felületes volt a válaszom, de miért kellene az államnak bármiféle további pénzügyi garanciát vállalni egy (kicsit sem kapzsi) magánbefektető kockázatvállalására egy magán-pénzügyi szolgáltatóval kötött tranzakciójára?

Toadwart66 2016.04.09. 23:10:23

@IvanGyenyiszovics: "DE szíveskedjék elviselni békességben: vannak másféleképp hasadó magok is." Úgy legyen. Hajlamosak vagyunk egymásnak esni, én is. Igazad van.

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 23:13:05

@SZMLT:
'Csak ezek az idióta blogok véleményformáló erővel bírnak és emiatt van pl az, hogy ma MOon mindenki azt hiszi, hogy a MANYUP államosítása lenyúlás volt. '

Csak szeretnék hogy így legyen.

A manyup üdvözlendő felszámolása meglepően jelentéktelen háborgás mellett történt meg, mintha majd mindenki egyetértett volna vele.
Pedig számos éktelenül buta kommunikációs baklövés kísérte.
A 'manyup' a legnagyobb sunyi 'privatizáció' volt, ennél már csak az egészségügyi hozzájárulások/járulékok/adók privatizációs kísérlete lett volna, amitől még Gyurcsány is visszarettent, ami ékes bizonyíték arra, nincs véglegesen elveszett ember kis hazánkban.
Talán, ez a biztos.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.04.09. 23:13:49

@ Toadwart66 :
"...megdicsérje önmagát..", tévedsz: megdícsérje egyike a másikát!

IvanGyenyiszovics 2016.04.09. 23:21:31

@Toadwart66: köszönöm :)

A lányocskám elméleti fizika szakon végzett, és mély átéléssel írogatta a másfél méteres táblájára az egyenletecskéit, fejből, mintha az tényleg az atommagok részecskéiről elmondana bármit is :)
pedig ki tudja ...
Mintha én érthetném.

A tán legnagyobb költőnktől:

'Miben hisztek, ti makacs égitestek,
hogy föllobogva
lángokkal egymásnak nem estek,
csak kerülitek egymást óvakodva?'

naivugyfel 2016.04.09. 23:34:56

@6.Lenin: Hát akkor... mondhatom a három kívánságot?
Na jó nem lenne fair, mert nyilvánvalóan a normális emberek úgy olvassák a kommenteket, hogy a másiknak is lehet igaza, azaz átgondolva a leírtakat... csak a hülyék szemellenzősek, de abban igazad van, hogy ők lehetnek sokkal többen...

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2016.04.09. 23:56:40

Hát talán akkor le kéne váltani, mondjuk 2018-ban.

Bár igazából nem is értem, hogy két éve miért nem tettétek.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.04.10. 00:45:28

@Tiszteltetem Brüsszelet: "ha így folytatja a fidesz és marad még 10 évet, és nem lesz háború v. gazd. válság akkor ez a korszak egy olyan új virágkor lesz Mo. életében, ami 100 évente egyszer van."

Igen, 100 évente a magyarok annyira leépítik magukat, hogy a románok besétálnak és csak a nagyhatalmak segítségével sikerül elkerülni, hogy felgfalják ezt a hülye népet.

Lopbánnak még 4 év se kell és az ország már megint Románia mögött fog kullogni. Eddig is sikerült az EU középmezőnyéből a legselejtebb országok közé ledolgozni a Magyarországot, ez a folyamat tavaly óta gyorsult.

asebes 2016.04.10. 01:25:55

Azon gondolkodom,hogy ennek az SZMLT barátunknak - nyilván ma ő az ügyeletes narancsos bértrollkodó - mit jelentjet a nickje.
Nyilván nem a "SZeMétLáda Tetű"-ből ered,bár ez a stílus,ami köztudottan maga a hominida,meglehetősen magas ingerküszöböt igénel ahhoz,hogy az ember dekódolja mondanivalójának lényegét.

Aki olyat mond például,hogy egy válság idején lényegtelen az,hogy egy bank rendelkezik-e devizatartalékokkal,az a közgazdaságtan szót se tudja valószínűleg helyesen leírni.Az dettó,aki nem képes felfogni,hogy a GDP arányos adósságnak nevezője is van,ahogy ezt korábban valaki felemlegette.

Aztán profi és alpári közgazdász barátunk azt találta mondani,hogy "devizában" vettek fel hitelt.Miért,mibe szoktak hitelt felvenni? Forintban? - Ez utóbbi legfeljebb belső piacra szánt állampapírok esetében igaz,amihez viszont olyan gazdaság kell,ahol az embereknek van mit megtakarítani és befektetni.Az állami vagyon "elkótyavetyélése" - kétségtelenül vitatott áron és módon,mindenféle nemzeti célokat,érdekeket figyelmen kívül hagyó privatizálására éppen azért volt szükség - ha szükség volt,mert hogy nem volt hazai magántőke.Kétségtelen szerintem,hogy sok-sok jobb megoldást lehetett volna választani.

Lám,most orbán úr gondoskodik,hogy legyen hazai magántőke,még ha ez a hazai "magántőke" gonoszabbul bánik el a magyar állampolgárokkal,mint a külföldi.

A MANYUP tekintetében - bár én is érintett vagyok - mindkét fél csúsztat.A 3 lábú nyugdíjrendszer bevezetésekor a költségvetésből fokozatosan lett volna elvonva a piaci alapon befektetett,egyéni számlán vezetett tőke forrása.
Az viszont igaz,hogy ez a költségvetésben hiányként jelentkezett,mert hogy itt felosztó-kirovó nyugdíjrendszer volt és van.Vagyis az éves járadékbevételből kellett volna fedezni a nyugdíj kiadásokat,míg a nyugdíjkifizetések első alkalommal - akkor még minimálisan - 2013 környékén jelentkeztek volna,mert hogy akkor mentek volna nyugdíjba az első MANYUP tagok.
Már az első orbán-kormány leállította a járulék MANYUP hányadának növelését - a távlati cél az lett volna,hogy a munkavállaló által befizetett járulék teljes összege a MANYUP-ba került.
Ugyanakkor a 2002-es kormányváltás után sem emelkedett tovább ez a hányad.
A központi költségvetésnek még a "normál" nyugdíj kifizetésére se volt elegendő a járulék-bevétel,ezt fokozatosan ki kellett egészíteni a költségvetésből.A MANYUP által "elnyelt" járulék tehát nem csupán rövid,de középtávon is komoly kiadást jelentett (volna) az államnak,de egy fenntartható nyugdíjrendszer létrehozásának ez lett volna az ára - ami hosszú távon megtérült volna.
Ugyanakkor a ballib kormányok által és a fidesz által is támogatott megvalósult 13.havi,illetve a fidesz által követelt 14.havi nyugdíjnak semmi forrása nem volt! Egy havi nyugdíj akkoriban 150 milliárd forint körüli összeg volt! Tehát nem a MANYUP miatt nőtt a nyugdíjkassza hiánya ilyen mértékben,hanem a szavazatvadászó átgondolatlan és forrás biztosítása nélkül bevezetett plusz nyugdíjak.

SZMLT abban is téved,hogy a MANYUP rossz dolog (lett volna).A válság idején én is megijedtem,hogy mind az önkéntes,mind a magánnyp.hozamom NEGATÍV volt egy évben,ha jól emlékszem 2009-ben.De ez a befektetett eszközök válság miatti elértéktelenedése miatt volt,és joggal lehetett számítani arra,hogy a részvényárfolyamok rövidesen visszakóvályognak a válság előtti szintre.Így is lett,1-2 év alatt úgy behozták a hozamcsökkenést,hogy a görbe a válság előtti folytatása volt,mintha nem is lett volna válság.

Nekem a mintegy 4 millió forintnyi tőkém - ami köszönhetően szeretett führerünknek 6 éve egy fillérrel se gyarapodik,jelenleg 9 milliót ér.Most akkor képzeljük el,ha mondjuk 2005 óta a teljes járadék oda ment volna,és ma is odamenne,akkor a tőkém legalább 10 millióval több lenne,és - feltételezem - a hozam is hasonlóan növekedett volna; ma 20-30 millió lenne a számlámon,és még van 8 évem a nyugdíjig.

Ehhez képest - nem tudom,fideszes bérkommentelőnk tudja-e,az állam - név szerint orbán viktor - elszabotálja a már lejárt MANYUP kifizetéseket,a pénztárak semmilyen formában nem tudnak fizetni a már nyugdíjba vonult tagoknak.Egyetlen előnye van ma a MANYUP-nak: örökölhető,és halál esetén - ezt a pénztáraktól konkrétan tudom - zökkenőmentesen ki is tudják fizetni a kedvezményezettnek vagy az örökösnek.Tehát mint életbiztosítás - még funkcionál,erre nem kell költenem,ha holnap feldobom a bakancsomat,a családom 9 millát kap.
De 20-30-at kapna,ha kisebb részben a szocik,döntő mértékben a mi kedves sztálin-rákosi elftársunk nem nyírta volna ki az egész rendszert.

Ami a MANYUP lenyúlását illeti,sosehazudó I.viktor mintha valamilyen személyre szóló nyugdíjszámlát ígért volna - ugyen,kedves narancsbőrű barátom,erről mesélj egy kicsit.És a MANYUP 3,5 ezer milliárdját bizony lenyúlták.
Mégegy apró megjegyzés: 6 éve senki nem fizet járulékot.Minden járulékból ADÓ lett.Adó,aminek befizetése semmire nem kötelezi az államot, ellentétben a járulékkal, amelynek felhasználása kötött.

BiG74 Bodri 2016.04.10. 02:18:23

@asebes:
Aki trollt etet annak minimum könyékig taknyos lesz a karja.
Azzal, hogy figyelemre méltatod teret adsz neki, hogy újra és újra kiböffentse a párt közlönyeit. Mint egyének nem léteznek, csak álarcuk van.

jolankovacs 2016.04.10. 07:36:59

A hozzászólások színvonala gyönyörűen megmutatja - oldalaktól függetlenül - , hogy miért tart ott az ország, ahol éppen tart.
De ne keseredjetek el, Albánia (talán) még mögöttünk van, tehát van hová süllyedni.:(((

1ghost 2016.04.10. 07:46:42

@jolankovacs:

Iszonyatosan nagy tévedésben vagy. Tudniillik éppen fordítva van. A hozzászólások színvonala nem oka, hanem okozata a kialakult helyzetnek.
De emiatt ne izgasd magad, elvégre ez olyan apróság, mint pl. az, hogy a föld kering a nap körül, és nem fordítva.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.04.10. 09:04:56

@SZMLT: Hazudozz csak tovább hülyegyerek! Mesélj arról ami szeretnél lenni! Te még a közgazdaságtannak a közelében sem jártál, csak a paneleket a szádba adták a narancstroll képzőben.

6.Lenin 2016.04.10. 09:13:20

@Toadwart66:

"Fogyókúrás témában a véleményformálás igaz is lehet, azt sokan kipróbálják. "

Sokan kipróbálják, és tök meg vannak győződve, hogy az ő módszerük az 1edüli hatásos, pontosan úgy, mint a politikában. Mindenki más hülye, vagy nem képes átlátni ezt, aztán gőzerővel gyártjuk a kifogásokat miért is tűnik úgy, hogy mintha a miénk se működne, persze szerintünk működhetne is talán, de...
El csak olvasni a hozzászólásokat, bármiről is legyen szó.
Ilyenek vagyunk.
Szerintem.

Lutriboy 2016.04.10. 11:23:02

A Fidesz RENDBEN TARTJA az ország költségvetését! Lenyomja a torkunkon az adókat. Szétteríti a terheket (magas áfa, "multi-adók"), és így mindenki egy kicsivel többet fizet, de nincs olyan réteg, ami teljesen elehetetlenül! EZ A DOLGA egy jó kormánynak! Okosan adóztatni. Miközben a szocik 300 Ft-ot (vizitdíj) nem tudtak lenyomni a torkunkon, a ballib médiával a hátuk mögött sem! Ilyen pancserekre soha többet nem szabad bízni egy ország jövőjét! Ez nem jótékonysági szervezet, ahol csak az adományok elosztás a munka. Egy kormányzóerőnek a dolga beszedni azt a pénzt, amit később szétoszt. Valamint a KÜLPOLITIKÁBAN sem az a dolguk, hogy mindenre rábólintsanak, mint a gerinctelen szocik! Ahhoz ugyanis nem kell tudás! És naná, hogy a bólogató Medgyessyt elismerték Nyugaton, hisz semmi konfliktusuk nem volt vele, bármilyen baromságot megcsináltattak vele.

Szóval ha a képletből kivonjuk a korrupciót, akkor elmondhatjuk, hogy soha nem volt még ilyen jó kormányunk. Orbán nevét a nyugati kisember is ismeri! És a legendával ellentétben nem szitokszó. (csak a ballib újságok cikkeiben.. DE a cikkek alatti hozzászólásokat elolvasva látszik, hogy a nyugati ballib elitnek semmi köze a nyugati emberek gondolataihoz! --és ez szép lassan látszani fog a parlamenti eredményeken is)

A civilek feladata most az, hogy ezt a jó kormányt rábírják a korrupció felszámolására! Én személy szerint rettegek egy kormányváltástól. Nem látom azt az erőt, aki képes lenne ugyanezt a munkát folytatni. A jövő pedig nem olyan sötét. Ez az autoriter kormány képes MEGHÁTRÁLNI HA ERŐS TÁRSADALMI JELZÉST KAP. Ez a mi dolgunk! Hogy jelzéseket küldjünk. Az internetadó összekovácsolt minket. A vasárnapi boltzár is. A KLIKK elleni fellépés is eredményes lesz. Okos kormány mögé OKOS NÉP KELL, akik terelgetik a kormány útját!

pamut 2016.04.10. 11:55:47

@Lutriboy: az ország fele nyomorog, a kórházakban emberek halnak meg ott elkapott fertőzésekben, az oktatás színvonala zuhan, a demokrácia kiherélve, a kormány helyén egy maffia, az ország már a régióhoz képest is szakad le, és ez az egész kuplerájt is csak az EU-támogatásokat tartják fent. és mindez téged nem zavar... fidesz-szagot érzek...

Toadwart66 2016.04.10. 12:11:05

@István Magyari: Fogjál vissza az arcodból, comandate. Ha ilyesmit akarok olvasni, megnézem Bayer valamelyik hányadékát. Próbálj érvelni, vagy ne rontsd itt a levegőt. Nézd meg a többiek hogy írnak, aztán próbálj meg te is viselkedni, ha nem esik a nehezedre. Még a végen azt hiszem, valami kegyetlen nagy tuskó vagy.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.04.10. 12:34:21

@István Magyari:

mi van te hülye náci batyu, megalapítottad az 52-ik nickedet? Látom már 16 hozzászólásnál jársz. A 20-at ez sem fog megérni, mert a ti csürhétekre ekkora országos igény nincsen.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.04.10. 12:37:45

@Lutriboy: "Egy kormányzóerőnek a dolga beszedni azt a pénzt, amit később szétoszt. "

Lopbán ezt remekül csinálja: a besarcolt 1000 milliárdokat szétosztja a családjának meg az offshore haverjainak. A sarcot rásózza a milliós ostoba birka népre. Ebben meg te is ott virítasz!

Toadwart66 2016.04.10. 12:37:52

@Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra!: Ja ez a batyu testvér, akkor szegényt letiltom. Értelmesen nem tud a témákhoz hozászólni.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.04.10. 12:40:26

@Lutriboy: Orbán nevét a nyugati kisember is ismeri!

igen, a nyugati kis zsebnáci emberek imádják a felcsúti le Pent. A 90%-nyi polgári réteg meg hálat ad annak, hogy a sors nem őket, hanem a magyarokat sújtja ezzel az elmebajos diktárorral.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.04.10. 12:46:16

@Toadwart66:

Letiltod, aztán majd megnyitja az újabb 10 hozzászólásos nickjét. Aztán az újabbat.
Az ügyeletes fidesz.hu-s trollok is így csinálják.
A mondanivalójuk meg mindeig ugyanaz a három szó: liberális veszedelem, zsidó világ írányítás, és persze a csúcs, hogy mindenki magyargyülölő, aki nem náci.

nemszólokmégegyszer 2016.04.10. 13:17:28

Köztörvényes, tolvaj, skizofrén bohóc.

1ghost 2016.04.10. 20:19:04

@SZMLT:

Na faszfejkém, vége a műsornak!

Most akkor gerinctelen, ócska bérfideszesként számold szépen össze, hány nicken is voltál e blogon jelen, csak azé', hogy amikor a tolvaj, korrupt gazdád kifizet, nehogy mán' elszámolási vita legyen. Világos?
süti beállítások módosítása