Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Ottó, a szeriőz

2017. január 10. - Toadwart66

vhgw-wnyg2uj01olc08qfa_r.jpg

"Stumpf András: Néhány ezer példány fogyhat a Magyar Időkből. Ha most azzal nem foglalkozunk, hogy az állami hirdetések tartják el, tisztán politikailag megéri ez a Fidesznek? 

Gajdics Ottó: Persze. Egy szeriőz napilap, amely ráadásul kormánypárti, mindig érdekes lesz."

(Az ember a vértolulás mögött – interjú Gajdics Ottóval)

Nem tudni, vajon barátságos beszélgetésük során Stumpf András szándékosan csinált teljesen hülyét Gajdics Ottóból vagy a kuncsaft önként vállalkozott erre a feladatra. A végeredmény mindenesetre egészen megdöbbentő lett.

Orbán Viktor valóban meghirdette a politikai inkorrektség programját, amely a XXI. század minden problémájára gyógyírt jelenthet, túlzásokba azonban nem szabadna esni. Gajdics valahogy úgy értelmezte a kiadott pártdirektívát, hogy ezentúl nekik mindent szabad, akár teljesen ostobának lenni is. Ezért nem szabad őt hibáztatni, mivel ez valóban így is van. 

A Mandineren megjelent brutálisan őszinte interjú során a jeles főszerkesztő a szeriőz kifejezést önkényesen összemosta a szervilis szóval. Olyan kijelentésre ragadtatta el magát, miszerint a Magyar Idők komoly, tekintélyes, megbízható napilap. A regnáló kormány és hívei számára egyértelműen az, de ők ebben a kérdésben rendkívül elfogultak. Az, hogy ezt a bárcás lapot maga a Fidesz tartja ki, még a szeriőzen szervilis, magyar-könyvtár szakos tanár is határozottan beismerte. „Persze.” stb. – vágta nyersen a megdöbbent olvasó arcába. Nagyon szívesen állnak a Párt szolgálatára, amit köszönnek, és rendkívüli módon élveznek is.

A főhős 1963-ban született, igazi kommunistával így nem nagyon futhatott össze, legfeljebb abban az esetben, ha gyerekkatonaként részt vett a vietnámi háborúban. Az pártállam hűséges kiszolgálóival azonban sok helyen találkozhatott jártában-keltében. Pont olyanokkal, mint amilyenné ő maga vált, illetve Gajdics főszerkesztő mellbevágó vallomásából az is kiderült, hogy a szervilizmus az elnyomás kegyetlen éveiben sem állt távol a jelenleg praktikus okokból harcos antikommunistától. A nyolcvanas években nem volt jellemző az, hogy főiskolai KISZ-titkárságra kényszertették a rendszer esküdt ellenségeit. Aki kiszolgált már egy rendszert, annak nem okozhat különösebb gondot egy másik sem. Gyakorlat teszi a mestert.

Gajdics őszintén beszéll küzdelméről, amelyet képesítés nélküli nevelőként, a Kertész utcai általános iskola igazgatónőjével folytatott, akit gálánsan csak „komcsi”-ként emleget. A rendszerellenes tevékenység, amibe Ottó tanár úr belekeveredett abból állt, hogy kettéosztott egy felügyeletére bízott osztályt. A gyerekek egyik felét átküldte valamelyik másik terembe leckét írni és ott szabadjára engedte őket. Logikus magyarázat erre a tettére nincs. A tanulók nem is tétlenkedtek. Néhány társukat bezártak egy üvegszekrénybe, a többiek négykézláb mászkáltak a teremben, végül egy közülük beleesett az üvegszekrénybe és elvágta a kezét. Az igazgatónő ezt szóvá merészelte tenni, amiből egyből következik, hogy az illető a kommunista ideológiák megszállott híve volt. Gajdics partizánt ezen vakmerő tette ellenére felvették a Nyíregyházi Tanárképző Főiskolára. Az pontosan nem derült ki a vidám anekdotából, hogy a tanulók veszélyeztetése miként gyorsította fel a Kádár-rendszer bukását, csupán arról lehet levonni valamiféle következtetést, hogy milyen ember is ez a Gajdics.

Rendszerellenes tevékenységét a Nyíregyházi Főiskola KISZ-titkárúként folytatta, mint közösségi ember. Állítása szerint akkoriban ennek ez volt a legmegfelelőbb módja.

Nagy Imre újratemetését gyomorgörccsel nézte végig. Akik emlékeznek erre az eseményre, azok tanúsíthatják, Gajdics ebben az esetben vagy rendkívül gyáva volt, vagy egyszerűen csak hazudozik. Harmadik lehetőség nincs. Illetve egy még akad. Ha előtte valami nehezet evett és ezzel elcsapta a gyomrát.

Rendszereken átívelő karrierje töretlenül folytatódott. Valahogy mindig úgy állt ellen, hogy az anyagilag is jól kifizetődő legyen számára. A pozícióit személyi összeköttetésein keresztül érte el. D. Horváth Gábor, Liszkay Gábor, majd Simicska Lajos egyengették pályafutását. Gajdics a kellő időben mindenkit habozás nélkül elárult, de ezért ő maga nem őriz haragot senki iránt. Ez a magatartás részéről rendkívül magabiztos, furcsa jellemre vall.

A mostani Fidesz által kitűnően megszervezett szabadrablásról elég sommás a főszerkesztő véleménye:

„Áll egymás mellett két ugyanolyan kvalitású két cég. Az egyikben vannak barátaim, a másikban nincsenek. Azt fogom választani, amelyikben a barátaim vannak. Ez ilyen egyszerű.”

Igen, valahogy így működik egy pártállam. Sok esetben már nincs is szükség két cégre, bőven elegendő a kiválasztott egy is. Az egyenlő kvalitás sok esetben elég kétséges.

Az Európai Unió által emiatt kiszabott bírságokat az adófizetők boldogan kifizetik. Valami ilyesmit jelenthet a nemzeti önrendelkezés inkorrekt változata.

Szeriőz lapjának olvasottsága, jobban mondva annak feltűnő hiánya felett elegánsan átsiklik a főszerkesztő. Arra, hogy mi értelme van egy alig olvasott lapot állami hirdetésekkel kitömni, Gajdics főszerkesztő meglehetősen fenyegetően válaszol:

„Bármennyire szeretnék is tehát az ellenségeink, hogy kiderüljön, ennek politikailag semmi értelme – hatalmasat kell majd csalódniuk.” A NER túlságosan hatalamas csalódást már nem nagyon tud okozni ellenségei számára, mivel nem várnak el tőle semmi jót..

Miért érdemes mindezek ellenére mégis Gajdics Ottó dicstelen tetteivel foglalkozni? Csupán azért, mivel ő nyersen és brutálisan testesíti meg mindazt, ami miatt a NER-t nagyon lehet utálni. Az ostoba kivagyiságot, a nagyképűséget, a kontraszelekciót, a megalkuvást, valamint a gátlástalan szervilizmust.

Az említett interjúban –  a politikai inkorrektség jegyében –  Gajdics Ottó mindezt készségesen el is mondta önmagáról és az általa támogatott hatalomról.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr5612112589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2017.01.11. 08:59:23

Akár ide is tolhatnám a tegnapi kommentemet, de nem ez a lényeg.

b1.blog.hu/2017/01/09/az_utolso_kisz-titkar_utja_a_magyar_idok_foszerkesztoi_szekeig/full_commentlist/1#c32123321

Mi, az srácok? Egymástól nyúljátok le a témákat? Elhatároztátok, hogy levadásszátok, szegény Ottó bácsit?

Értem én, persze. Magas labda, az ilyesmit le kell csapni. Úgyis kevés örömforrása maradt Orbán Apánk ellenzékének, és a kis öröm is öröm.

Azért arra vigyázzatok, hogy a magyar -alapból- egy nagylelkű és óriási szívű nép, így ha azt tapasztalja, hogy folyamatosan, visszatérően egy ilyen politikai értelemben puha, gyenge, értéktelen, jelentéktelen, önmagában védtelen és minden szempontból szánalmas célpontra veti rá magát a blog.hu "demokratikus ellenzéket" képviselő Kommentelő Gárdája, akkor az akció könnyen a visszájára fordulhat.

Ottó, a mártír, akit a bolsevik Soros kommandó bántalmaz. Ha érted.

A magyar nem szereti, ha a gyengébbet ütik: ez morális szempontból alapvetés, de erre az egyre biztosan megtanította őt a saját történelme is. Ne essetek túlzásokba.

nu pagagyí 2017.01.11. 09:12:07

@zord íjász: A "célpont" elég jól védve van a néptől és elég undorító ahhoz, hogy a pártállam hatalmi visszaéléseit elszenvedő egyszerű ember megsajnálja szegényt.

vajdasagi 2017.01.11. 09:17:45

@zord íjász: Egy ilyen seggnyalót, mint a Gajdics Ottó nem nagyon fog senki megsajnálni.

Az egyetlen visszatartó erő a szervilizmus ellen pont az, ha minél többször és minél többen kimondjuk, hogy szar alak az, aki tényleg szar alak. Ilyenformán ez az írás rendben van.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.11. 09:38:29

Nevetséges a liberók hecckampámya azért, mert valaki KISZ-titkár volt. Senki se veszi be azt a hamiskás nótát, hogy az iskolai KISZ-titkárság halálos bűn, míg a KISZ KB tagság mellékes, bocsánatos apróság.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2017.01.11. 10:11:13

@maxval bircaman elemző: Nem azért lehet támadni, ami volt, hanem azért, ami lett ebből a takonygerincből.

Hamvas Hugó, a TANÁR ÚR!! 2017.01.11. 11:23:44

@maxval bircaman elemző:
Gaydics LOttó egy szervilis fasz, ezt bárki megláthatja.
Több kárt okoz, mint bármelyik kommunista. De mivel ő is az, ezért a kör bezárul.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.01.11. 12:23:31

botcsinálta kozmológusként mára megállapíthatjuk: a jelenlegi Univerzum létező legundorítóbb struktúrája a F-I-D-E-S-Z, annak minden csatolt részével Orbántól Mészároson át Gajdicsig meg a Bircaman-szerű amorális manipulátorokig.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.01.11. 12:24:41

@maxval bircaman elemző:

dehogy az volt a támadás fő iránya, te barom... elemző... a pofám leszakad...

cardiobascuralis 2 2017.01.11. 12:26:08

@maxval bircaman elemző:
Ja, csak akkor halálos bűn a KISZ-titkárság, ha utána nem fideszes szar alak lett az illető, mint mondjuk Orbán, Rogán stb.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.11. 12:51:18

@cardiobascuralis 2:

S miért? Mi a különbség, hogy egy volt KISZ-titkár később melyik párt híve lesz?

Gyorgy Nagy 2017.01.11. 13:27:47

A Lajos megmonta a Viktor egyG.CI Ottó pedig egy SEGGNYALÓ köpenyeg forgató G.ECI !

pokesz70 2017.01.11. 14:05:19

@zord íjász: Mivel a Mandiner-interjú most készült és abban tényleg hajmeresztő dolgok hangzanak el GO szájából, nem véletlen, hogy sokan felkapták a fejüket és reagálnak rá. Aktuális és érdekes a téma. Ha Szerinted csak az lehet aktuális és érdekes, ami a kormány álláspontját tükrözi vagy Orbánt fényezi, akkor fizess elő a Magyar Időkre (bár gondolom már megtetted). Arra a MI-re, ami gazdaságilag nyílván sokkal életképesebb, mint Magyarország legolvasottabb napilapja volt. Az, hogy egy sajtóorgánumot, ami elvileg egy privát vállalkozás, úgy tart fenn a kormány, hogy az embereknek szánt üzeneteit egy lényegében az emberek által teljes mértékben negligált lapban milliárdokból jelentet meg, a magyar média brutális és erőszakos átalakítása és a MI-höz hasonló médiák tulajdonosain keresztül egy cinikus, milliárdos nagyságrendű közpénz lopás.

pokesz70 2017.01.11. 14:12:28

@maxval bircaman elemző: Nyílván nem bűn, ha valaki KISZ titkár volt. Az viszont gyomorforgató, ha valaki a Kommunista Ifjúsági Szövetség volt tagjaként, sőt középvezetőjeként hangosan és undorító módon kommunistázik. De tudjuk, a fidesz és holdudvara már csecsemőként is az erkölcsi fensőbbrendűség anyatejét szívta magába és ezt azóta is büszkén és hangosan harsogja. Post-truth politics rulez.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2017.01.11. 14:30:15

@zord íjász: A magyar azt szereti, ha ő üti a gyengébbet. De erre mindig van jó oka.

morph on deer 2017.01.11. 14:41:58

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
"dehogy az volt a támadás fő iránya, te barom... elemző... a pofám leszakad..."

Épp kifogyott az elem...
Miért, van ilyen..!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.11. 14:49:28

@pokesz70:

Nincs ebben semmi undorító: a KISZ-ben akkoriban kevés kommunista volt.

pokesz70 2017.01.11. 14:56:29

@maxval bircaman elemző: Ellenben most tele van az ország kommunistával. Lehet, hogy a KISZ tagok nem voltak kommunisták, de a pártállam kiszolgálói voltak -- mint most is.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.11. 15:06:37

@pokesz70:

Mo.on alig vannak manapság kommunisták.

A pártállam kiszolgálója volt a te logikád alapján a lakosság 99 %-a.

pokesz70 2017.01.11. 15:18:54

@maxval bircaman elemző: Akkor mi értelme van oly' hevesen kommunistázni, mint az egyébként makulátlan előéletű Bayer vagy Gajdics vagy Bencsik vagy bármelyik jobboldali megmondóember haverod szokta azt tenni?

Hát, ha a magyar lakosság 99%-a párttitkár volt, akkor biztosan igazad van. Milyen az a "logika", ami szerint a rendszert gyáván kiszolgálni és abból hasznot húzni, majd ugyanazt a rendszert később hangosan kurvaanyázni és az erkölcs felkent császárának szerepében tetszelegni nem gusztustalan? Gondolom ugyanaz a logika, ami alapján az, hogy Orbán 2007-ben jogsegítséget kért és fogadott el a TASZ-tól, majd 2010 után a TASZ-t külföldi érdekektől vezérelt fizetett provokátornak minősíteni egy teljesen kóser, honvédő cselekedet.

Nincs az a "logika", ami alapján a fidesz nem egy köpönyegforgató, hazug, cinikus brancs lenne.

n_dy 2017.01.11. 15:19:48

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: ez egy vélemény ... már csak 2 millió hasonló színvonalú embert kell keresned és kormányt válthattok ... hajrá!

illaim 2017.01.11. 15:34:28

Egy fideszes, a vezéréhez, Orbán anulu Viktorhoz hasonlóan,mindenkit ellenségének tekint, aki másképpen gondolkodik! Erre használja a régi jezsuita-goebbelsi formulát, vádold meg az ellenséged azzal, amit te magad elkövettél, vagy elkövetni szándékozol!
Ha valakinek nem ötperces a memóriakészlete, az emlékszik a bolsevik- mensevik polémiára, és a bolsevik jelző kialakulására is! A Fidesz egy időben, e mögött a szlogen mögött tartotta a fejtágítóit." Az új többség" ez pedig oroszul, новое большинство, azaz egy új bolsevik párt! Nem ráakasztott jelzőkén, hanem önként hirdette saját magáról! Aztán valaki szólhatott nekik, aztán azóta szitok szóként fröcsögik az általuk ellenségnek hitt honfitársaira!

pokesz70 2017.01.11. 15:46:28

@n_dy: Nem is lenne olyan nehéz megtalálni azt a 2 millió embert (ennél lényegesen többen vannak kormánykritikusok), ha adott lenne sok tízmilliárd forint közpénz és egy célzott minisztérium propagandára plusz egy saját, lopott pénzből és állami "hitelből" felépített médiabirodalom és a kritikus hangok, ellenvélemények erőszakos elhalgattatása.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.11. 15:51:27

@pokesz70:

A komcsizás ugyanaz, mint a másik oldalon a nácizás - propaganda. Valós értelme nulla.

pokesz70 2017.01.11. 16:00:14

@maxval bircaman elemző:
Linkelj be nekem pár olyan cikket, amiben az ellenzéki oldal nagyrabecsült újságírói vagy közéleti szereplői vadul náciznák a fideszt. Vagy amiben veréssel fenyegetnék a más újság olvasóit (nem politikusokat, hanem hétköznapi embereket). Kijelentem: szerintem a fidesz nem náci. A fidesz egy neofeudális, autokrata párt, amelyik semmilyen kritikát, ellenvéleményt nem képes eltűrni és hatalmi helyzetét kihasználva azokat erőszakosan eltünteti, megsemmisíti.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.11. 16:09:35

@pokesz70:

"Hát, ha a magyar lakosság 99%-a párttitkár volt"

Csak a párttitkárok tartották fent a rendszert?

"Milyen az a "logika", ami szerint a rendszert gyáván kiszolgálni és abból hasznot húzni"

Még egy szimpla párttitkár se nagyon tudott hasznot húzni a rendszerből, ehhez komolyabb pozíció kellett.

"Nincs az a "logika", ami alapján a fidesz nem egy köpönyegforgató, hazug, cinikus brancs lenne."

Köpönyegforgatás = álláspontváltoztatás érdekből. Én ilyet nem látok Orbánnál.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.11. 16:10:18

@pokesz70:

Nem olvasok ballib médiákat? Diktatúra, fasizmus, stb- - állandó szavak ezek.

pokesz70 2017.01.11. 16:26:42

@maxval bircaman elemző:

Egy olyan rendszer, amit a nép 99%-a tart fenn, hogy az istenben tud megbukni? Voltak aktív és voltak passzív résztvevői a rendszernek és voltak olyanok, akik aktívan ellenálltak a rendszernek még bőven a rendszerváltás előtt. GO, BA, BZs az első csoportba tartoztak.

Egyetemre csak párttagok gyerekei és KISZesek járhattak. Vezető beosztásúak állami vállalatokban, intézményekben (és más nem volt) csak párttagok, jellemzően a párt vezetésében résztvevők lehettek. Újságba írni csak párttagok írhattak. Külföldi megbízatást csak legalább III/II-es ügynökök kaphattak.

Orbán 1995-ben belátta, hogy a szadesz mellet nincs hely a liberális oldalon. Két perc alatt csinált a fideszből konzervatív, jobboldali "nemzeti" pártot. Biztos megvilágosodott egy álmatlan éjszakán és ettől dobott egy 180 fokot. Vagy amikor szüksége volt ingyenes jogsegélyre, akkor éljen a TASZ!, amikor a hatalmát látja veszélyben, akkor fújj TASZ! Amikor Simicska/Spéder a haver, akkor oda neki a pénzhegyeket, amikor már nem, akkor kilövési parancs a fejükre. Sorostól elfogadjuk az angliai ösztöndíjat, de utána... Orbán egy érdekember, aki bármire hajlandó, hogy gazdasági és hatalmi előnyhöz jusson és azt megtartsa.

Olvasok ballib médiákat és olvasok jobboldali médiákat. Képben vagyok. Várom a linkeket!

cardiobascuralis 2 2017.01.11. 17:04:54

@maxval bircaman elemző:
Ne tőlem kérdezd, hanem magadtól meg a hozzád hasonló agyatlan barmoktól.
Vagy esetleg a gazdádtól, akinek a seggétől szaros a szád.

cardiobascuralis 2 2017.01.11. 17:06:50

@illaim:
"emlékszik a bolsevik- mensevik polémiára, és a bolsevik jelző kialakulására is"
Egy hónap meg egy hét múlva lesz épp 100 éve. :-)

cardiobascuralis 2 2017.01.11. 17:15:26

@pokesz70:
"Egyetemre csak párttagok gyerekei és KISZesek járhattak."
Ez konkrétan hazugság.
Egyik szülőm sem volt soha párttag (sőt, egyik közeli rokonom sem), én középiskolában kiléptem a KISZ-ből, mégis simán járhattam egyetemre.
Szóval hacsak nem voltál kimondottan rendszerellenség (ahhoz azért már a 70-es években is elég sokat kellett tenni, pl. Demszky is járhatott egyetemre, és el is végezhette), eszed ellenben volt, járhattál egyetemre.

"Vezető beosztásúak állami vállalatokban, intézményekben (és más nem volt) csak párttagok, jellemzően a párt vezetésében résztvevők lehettek."
Szintén hazugság. Még katonaságnál az ezredparancsnokom (ami azért komoly ÉS bizalmi beosztás), egy alezredes sem volt párttag. Ahogy egy csomó állami nagyvállalat vezetője sem.

"Újságba írni csak párttagok írhattak."
Szintén hazugság, ez még a Szovjetunióban sem volt igaz, nemhogy Magyarországon. A tévéhíradósok közt pl. alig volt párttag már a 70-es években is, pedig az élőben ment, szabotálhattak volna.

" Külföldi megbízatást csak legalább III/II-es ügynökök kaphattak."
Ez is hazugság. A legtöbb kihelyezett külkereskedő, külképviselő szintén nemhogy ügynök nem volt, de még csak párttag sem. Talán még a nagyköveteknek sem volt kötelező párttagnak lenni sem.

Ne ülj fel az utóbbi 20-25 évben összehazudozott propagandának.
Én éltem már akkor javában, nem így volt, ahogy írod.

pokesz70 2017.01.11. 17:34:42

@cardiobascuralis 2: A hazugság az, amikor tudom, hogy amit állítok nem igaz. Én is éltem már akkor, tőlem megkérdezték a felvételin, hogy KISZ-tag vagyok-e (az voltam, mert előre szóltak, hogy jobban teszem, ha az vagyok). Konkrét információm még a külföldi kiküldetésben dolgozókról van a 80-as évekből, több ilyen ismerősöm, sőt családtagom is volt. Konkrétan addig senki nem mehetett sehova, amíg alá nem írta a III/II-est (az más kérdés, hogy ez már akkor nem jelentett sokat). Bár bizonyítékom nincs, nagyon meglepne, ha olyan bizalmi állásokat, mint vállalat-, katonai- vagy intézményvezető csak úgy osztogatott volna a pártállam. De lehet (akiket ismerek, mind azok voltak, de ettől még lehet, hogy igazad van). Azt is furcsának tartanám, ha a pártállami médiában (más nem volt) ne követelték volna meg legalább a párttagságot. De mondom, lehet, hogy tévedek -- de ettől még ne hazudozz le, kérlek szépen. Az állításaim lényege (egy kommentre válaszolva) az volt, hogy a párttagság, pláne a minimum párttitkári beosztás hogy az istenbe ne jelentett volna előnyt, hasznot.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2017.01.11. 19:05:11

@pokesz70:
1. Természetesen olvastam a Mandiner interjút.
2. Fogalmam sincs miről beszélsz a kommentedben.
3. Életemben nem vettem a kezembe a Magyar Időket, konkrétan azt sem tudom, van e nyomtatott változata, bár azt hiszem egyik blogbejegyzésemben linkeltem tőlük valamit, még az indulásuk idején, mert én tartom magam a polgárok ősi eszményéhez, miszerint ahhoz, hogy véleményt mondhassak valamiről, minimum tájékozódnom kell. Azt hiszem, az volt az utolsó, hogy odakattintottam, bár nem elemzem a szörfözéseimet.
4. Van a hozzászolásomban egy link, ami a tegnapi hozzászolásomra visz, a blog.hu egy másik blogjában. (neked külön: a hozzászólásban 1987 és nem 1997 a jó dátum, de azt ott kijavítottam, lentebb)
5. Az itteni és az ottani kommenetmben is elmondtam a véleményemet Gajdics, a szocializmus végóráiban önként KISZ titkárnak jelentkező, és demokratikusan megválasztott, Nagy Imre temetésen jajajaj rettegő okos emberről, a megfelelő jelzők kiséretében.
6. Az itteni kommentem a téma egy másik lényegi aspektusát érintette.
7. Először azt hittem, nem is nekem akartad címezni a hozzászólásodat, csak melléütöttél.
8. Aztán elolvastam a 16. 26-kor írt hozzászólásodat, amire @cardiobascuralis 2: kommenttárs válaszolt, így nekem már nem kell, és valószínűleg nem is tudtam volna, mert a olvasás után még percekig a térdemet csapkodtam a röhögéstől.
9. Pártfüggetlenül, ritkán olvasni, még a meggyőződéses csőlátók között is ennyi tudatlan, zsigerien ostoba, minden rációtól és konkrét ismeretanyagtól mentes hozzászólást, amit abban a kommentedben összehordtál. pedig a blog.hu-n irgalmatlan erős a mezőny.
10. A hozzászólásod minden Fidesz szavazatot igazol.
11. Irgalmas Isten, Mentsd Meg Szegény, Boldogtalan Hazámat.
12. Viktor, immár nem vitás, Tied az Ország, Most és Mindörökké!

@vajdasagi:
Akkor hajrá. Jelentéktelen figurája a közéletnek, könnyű ütni. Nagyjából olyan ez, mintha a Midway szigeteknél az amerikai vadászbombázók és torpedóvetők nem a japánok négy anyahajóját, hanem a flotta végén araszoló rombolók egyikét támadták volna a főcsapásban.
Ahogy mondtam: kis öröm, is öröm.

@Counter: Úgy véled, ezt az állításodat igazolja a magyar történelem? Mindig a gyengébekkel kezdtünk ki, és azokat ütöttük? Ezt igazolják a mindennapok is? Asztanemár. Azért ne süllyedjünk már le erre a szotyiköpködő színvonalra.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2017.01.11. 19:11:24

@zord íjász: Olvasd csak szépen, figyelmesen.

"azt szereti, ha ő üti a gyengébbet"

Ez nem azt jelenti, hogy mindig meg is tesszük - csak azt, hogy szeretjük.

pokesz70 2017.01.11. 19:34:05

@zord íjász:

Te: "Mi, az srácok? Egymástól nyúljátok le a témákat? Elhatároztátok, hogy levadásszátok, szegény Ottó bácsit?"

Én: "Mivel a Mandiner-interjú most készült és abban tényleg hajmeresztő dolgok hangzanak el GO szájából, nem véletlen, hogy sokan felkapták a fejüket és reagálnak rá. Aktuális és érdekes a téma."

Te: "blog.hu "demokratikus ellenzéket" képviselő Kommentelő Gárdája" bolsevik Soros kommandó"

Én: "Ha Szerinted csak az lehet aktuális és érdekes, ami a kormány álláspontját tükrözi vagy Orbánt fényezi, akkor fizess elő a Magyar Időkre"

Én ezekre reagáltam + kiegészítettem egy gondolattal a szerinted "politikai értelemben puha, gyenge, értéktelen, jelentéktelen, önmagában védtelen és minden szempontból szánalmas célpont" Magyar Idők-ről tett nyilatkozatával kapcsolatban. Arról a médiumról, ami az állami milliárdok által felpumpált, és ami ezáltal egyáltalán nem "politikai értelemben puha, gyenge, értéktelen, jelentéktelen, önmagában védtelen és minden szempontból szánalmas".

Ne haragudj, nem volt és most sincs kedvem korábbi bejegyzéseidet olvasgatni.

Fogalmam sincs, mi az a "másik lényegi aspektus", amiről beszélsz. Hacsak nem az, hogy "A magyar nem szereti, ha a gyengébbet ütik", ami lássuk be, nem igaz. Te is bizonyítod, amikor ilyeneket írsz: "Úgyis kevés örömforrása maradt Orbán Apánk ellenzékének, és a kis öröm is öröm." / "az akció könnyen a visszájára fordulhat." -- Orbán Apánk országában bizony az ellenzék, ill. a másként gondolkodó állampolgárok a gyengébbek, kiszolgáltatottabbak, akikkel Te gúnyolódsz, sőt burkoltan fenyegetőzől. De a migránshelyzet és azt, ahogy a magyar kormány és a magyarok többsége "kezeli" sem kifejezetten támasztja alá az álláspontodat.

Ha 16:26-os kommentem azon részére gondolsz, amire cardiobascuralis 2 reagált, akkor olvasd el az én válaszreakciómat is, hátha az árnyalja a képet.

A többire nem reagálnék, szotyiköpködésre én nem szotyiköpködéssel szoktam válaszolni. Mindenesetre aranyos vagy, hogy egy "tudatlan, zsigerien ostoba, minden rációtól és konkrét ismeretanyagtól mentes hozzászólást" tényekkel alátámasztott, okos, ismeretanyagokkal teletömött válasszal reagáltál le.

Seggfej

cardiobascuralis 2 2017.01.11. 21:52:27

@pokesz70:
Nyilván előnyt jelentett, de a hiánya nem jelentett akadályt, te meg ezt állítod.
Lehet, hogy Kovács Géza 6 elemit végzett, nyelvet nem beszélő kommunista párttitkárból lehetett esetleg külkereskedelmi képviseletvezető vagy nagykövet Dél-Piréziában, míg a nem kommunista Szabó Pálnak ehhez bizony felsőfokú végzettséget, szaktudást és használható nyelvtudást kellett felmutatnia, hogy Nyugat-Vizigótiában betölthesse ugyanezeket az állásokat.

De kb. ennyi. A párttagság hiánya nem volt kizáró ok.
A III/2-es (a második szám arab) csoportfőnökség meg a nemzetvédelem volt, azaz a kémelhárítás, szóval nem tudom, mi értelme lett volna azokkal aláíratni bármi ilyet, akiket külföldre küldtek. Ezért nem is tettek ilyet.
Szóval nyugodtan mondd a szemébe annak a rokonodnak, aki azokat állítja, amiket leírtál, hogy ne hazudozzon ilyen pofátlanul.

pokesz70 2017.01.11. 22:05:28

@cardiobascuralis 2: Mégegyszer: a mondanivalóm lényege az volt, hogy a pártitkári pozíció előnnyel és haszonnal járt. Lehet, hogy tévedtem sok dologban vagy legalábbis túl erősen fogalmaztam, de a lényeg a lényeg. A III/2-ről (köszi, most már nem halok megtök hülyén) viszont tuti. Pont nemzetvédelmi okokból kellett, mert idegenben sokkal könnyebben lehetett megkörnyékezni valakit -- a kiküldöttek lényegében egymást monitorozták. Nem tudom, te honnan szerzed az ilyen információkat, amiket ennyire magabiztosan vágsz a fejemhez, de az én "forrásom" biztos nem hazudozik pofátlanul. Egyébként sem értem a hangnemet és az arroganciát velem szemben, de mindegy is, ezen nem fogunk vitázni. Azt, hogy kit mire szerveztek be, nem igazán volt közbeszéd tárgya, én is csak sok-sok év után tudtam meg már bőven a rendszerváltás után, amikor Megyóról kiderült. Még a mai napig sem tudjuk, hogy kiket mire szerveztek be. Tartótiszt voltál, vagy mi van?

pokesz70 2017.01.11. 22:10:19

@cardiobascuralis 2: Bocs, ezt az utolsót visszaszívom, nem volt túl elegáns.

cardiobascuralis 2 2017.01.11. 22:59:11

@pokesz70:
De, bizony a forrásod pofátlanul hazudozik, ha ezeket állítja.
Nem, én olyan voltam, akiről jelentettek. Kikértem.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.12. 05:58:16

@pokesz70:

"Egy olyan rendszer, amit a nép 99%-a tart fenn, hogy az istenben tud megbukni?"

A magyar kommunista rendszer pl. nemzetközi okokból bukott meg. A SZU és az USA így egyeztek meg.

"Voltak aktív és voltak passzív résztvevői a rendszernek és voltak olyanok, akik aktívan ellenálltak a rendszernek még bőven a rendszerváltás előtt. GO, BA, BZs az első csoportba tartoztak."

Aktív egy iskolai KISZ-titkár? Ne viccelj! Kit értesz BA és BZS alatt?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.12. 06:02:13

@pokesz70:

"Egyetemre csak párttagok gyerekei és KISZesek járhattak."

Ez még a a korai Kádár-korra se volt igaz. Később meg egyáltalán nem.

Saját apám 1958-ban lett egyetemista, s az ő apja ex-tőkés volt, mégis felvették.

"Vezető beosztásúak állami vállalatokban, intézményekben (és más nem volt) csak párttagok, jellemzően a párt vezetésében résztvevők lehettek."

Igen, ez igaz. Kevés kivétellel. A legtöbb intézményben kellett a párttagság a vezetői beosztáshoz.

"Újságba írni csak párttagok írhattak."

Nem igaz. Elég volt a lojalitás. S mivel cenzúra volt, fel se merült, hogy valaki olyat ír, amit nem szabad. Ha mégis, az egész szerkesztőséget leváltották.

"Külföldi megbízatást csak legalább III/II-es ügynökök kaphattak."

Nem igaz. A kiküldöttek egy része volt csak titkosszolgálati ember.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.12. 06:05:35

@cardiobascuralis 2:

Tőled kérdezem,. mert a te fajtád terjeszti ezt a hazugságot.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.12. 06:09:22

@pokesz70:

" Biztos megvilágosodott egy álmatlan éjszakán és ettől dobott egy 180 fokot."

Ha Orbán érdekember lenne, ma is liberális lenne,. Az hozza a legtöbb pénzt, korrupció lehetőséget.

Orbán esetében erősen látszik a szellemi fejlődés vonala. Ami pozitív dolog. Bár még most se azt mondja, amit én, örülök, hogy közeledett a helyes meglátáshoz.

Abban valószínűleg igazad van, hogy ebben szerepet játszik Orbán kiváló politikusi ösztöne is, azaz jellemzően képes megérezni a politikai hangulatokat, s ez nyilván befoltásolja őt. De hát ez a politikusi szakma, felelesleges ezen meditálni.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.12. 06:10:24

@pokesz70:

"Sorostól elfogadjuk az angliai ösztöndíjat, de utána"

Tudod mi egy ösztondíj? Tudod-e, hogy ez nem örökre szóló hűségszerződés?

zord íjász · zordidok.blog.hu 2017.01.12. 09:06:54

@pokesz70: Aláírtad a kommentedet? Jó nevet választottál magadnak, illik rád. Legalább az önképeddel nincs baj.

1.Egészen egyszerű, hétköznapi szövegeket nem tudsz helyesen értelmezni. Én nem a Magyar Időkről beszéltem, hanem Gajdics Ottóról. Még ennyit se bírsz felfogni?
2. Mindenki más, aki reagált a kommentemre függetlenül attól, hogy nem értett vele egyet- megértette annak üzenetét/más aspektusát, de te még azt sem, pedig nem volt olyan bonyolult.
3. Egy olyan korról okoskodtál, amiről láthatóan semmit nem tudsz, én viszont benne éltem és családi kapcsolataim révén láttam kívülről-belülről is: veled ellentétben és mindent tudok róla.
3. Nem csoda, hogy másodpercek alatt szétszedtek téged: könnyű célpont vagy.
3. A narancsvitéz gyerekek például az ilyen, hozzád hasonlóan tájékozatlan, tudatlanságukat vagdalkozással kompenzáló, zsigerileg orbánfóbiás figurák miatt érzik magukat annyira nyeregben a blog.hu összes posztja alatt. Semmiféle komolyan vehető ellensúlyt nem képviseltek sem virtuális, sem fizikai értelemben. Nem szeretnék a Viktor helyében lenni, valószínűleg összetojja magát a félelemtől tőletek.

cardiobascuralis 2 2017.01.12. 17:40:51

@maxval bircaman elemző:
Nem, seggfejke, a gazdáidnak, akiknek a seggétől szaros a szád, meg a hozzád hasonló agymosott barmoknak a mindennapi hozzáállása ez.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.12. 19:07:54

@cardiobascuralis 2:

Érdekes módon mégis aveled egyetértők ismételgetik ezt manapság. Ki érte ezt? Lefizette a ballibákat a csúnya, cigány Orbán?

cardiobascuralis 2 2017.01.12. 19:32:38

@maxval bircaman elemző:
Szerintem te annyira hülye vagy, hogy azt sem tudod, miket írsz.
Ha beszljancsevbrjagoztál, ne irkálj addig, amíg ki nem józanodsz, mert ilyen baromság lesz a vége.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.12. 19:42:56

@cardiobascuralis 2:

Anyádat baszd meg, végklényke. Most már biztos felkereslek, s agyonverlek. Nézzd alaposan körül ezentúl. RESZKESS, VÉGLÉNY!

cardiobascuralis 3 2017.01.12. 22:41:40

@maxval bircaman elemző:
Azért, mert te az anyádat szoktad baszni, máshol nem szokás ám ez, még Bulgárián belül sem, máshol meg pláne nem. Tudom, hogy számodra hihetetlen, mert ebben nőttél fel, látszik is az agyadon.
Hú, egyébként most nagyon beszartam. Egy 150 kilós hájas bolgár fasztól... Ajjaj...
Mondom én, hogy csak a Szljancsev Brjag beszél belőled. Már láthatóan bátorra ittad magad.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.13. 06:01:05

@cardiobascuralis 3:

Nyugodj le, liberális makákóm, megértem, hogy ideges vagy, hiszen eddig minden velem való vitában csúnyán elbuktál.

cardiobascuralis 2 2017.01.13. 16:01:23

@maxval bircaman elemző:
Nyuszika, eddig kivétel nélkül mindig te szoptál, szóval talán szerezz be magadnak emlékezetet.
Az, hogy részegen miket álmodsz össze, amit aztán valóságnak hiszel, más kérdés.
süti beállítások módosítása