Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Tagad a kormány

2017. március 31. - Toadwart66

laughing_fool.jpg

A nevető bolond (1500 körül készült németalföldi festmmény, valószínűleg Jacob Cornelisz. van Oostsanen műve)

„A kormány egy egyetemet sem akar elüldözni, így a Közép Európai Egyetemet (CEU) sem – mondta Kovács Zoltán kormányszóvivő, aki maga is a CEU-n végzett, az M1-en. Szerinte egy 28 intézményre vonatkozó vizsgálatról van szó, vagyis ha a törvényes működésre vonatkozó feltételeket a többiekhez hasonlóan biztosítani tudja a CEU, akkor az elüldözésre vonatkozó vád a hisztériakeltés része.” (Kovács Zoltán: A kormány nem akarja elüldözni a CEU-t)

Ha a tisztelt papa valami olyasmiről hall, miszerint én folyamatosan hazudozok, és kimondottan jellemtelen gazfickó vagyok, akkor tudnia kell, hogy mindez merő rágalom, rosszindulat, amit az álnok Schwartz terjeszt rólam.

Tudniillik ez a Schwartz nem tudja nekem megbocsájtani azt, hogy a többiek előtt megkérdőjelezhetetlen a tekintélyem és feltétel nélkül megbíznak bennem. Schwartz véleménye szerint részükről ez rendkívül felelőtlen magatartás. Valami olyasmire hivatkozik, hogy nagyon veszélyes dolog, ha egy hétpróbás gazember hatalomra és tekintélyre tesz szert, majd gátlástalan módon vissza is él mindezzel. Szerinte ez ellen mindenképpen tenni kéne valamit. Légből kapott, rosszindulatú rágalmaival természetesen semmiképpen sem érthetek egyet.

Schwartz nagy nyilvánosság előtt többször is azt hangoztatta, hogy: – „Ezt a gátlástalan Bauert tulajdonképpen rendszeresen és jó alaposan el kéne verni, mivel ez talán valamelyest képes lenne korrigálni jelentős jellembeli hiányosságait.” Pont az ilyen hazug, fenyegető kijelentései miatt köt ki olyan gyakran Schwartz a gyengélkedőn.

A tisztelt papa, aki számomra megkérdőjelezhetetlen példakép, jól tudja azt, kínosan ügyelek arra, hogy jellememen nehogy a legkisebb folt is essék. A kimondottant itt most szíveskedjék szó szerint érteni. Ezért bátorkodtam a félhülye Steinerre azt mondani, hogy egy kapitális vadbarom. Ő ezen állításomat persze képtelen volt értelmes érvekkel megcáfolni, sőt igazamat bizonyítandó harsányan bőgni kezdett.

Én csak a tisztelt papa tekintélyének megőrzése érdekében veretem meg jó alaposan azokat a semmirekellőket, akik botor módon kétségbe merészelik vonni jó szándékú, nemes cselekedeteimet.

Talán elhiszi a papa, hogy az én jelentéktelen személyem ebben a kérdésben teljesen mellékes. Gyakran el is gondolkoztam már azon, hogy felcsapok erdei remetének és napjaimat ezután elmélkedéssel, valamint buzgó szunyókálással fogom tölteni. A világ melyben mindannyiunk nagy örömére a papa is oly büszkén élni méltóztatik, sajnos távolról sem tökéletes és ez bizony számos kötelezettséggel jár, melyek elől nem térhetek ki gyáván.

Ha engem szidalmaznak, illetve kérdőre vonnak bizonyos előremutató cselekedeteim miatt, biztosíthatom róla a tisztelt papát, mindez nyom nélkül lepereg rólam. Szerény, visszahúzódó természetem miatt ameddig csak lehet, megpróbálom elkerülni a konfliktusokat. Köztudott azonban, hogy alantas személyemen keresztül legfőképpen a tisztelt papát támadják, amit én semmiképpen sem engedhetek meg.

Schlitzblatt tanár úr személyével kapcsolatban például azért bátorkodtam azt állítani, hogy ő egy címeres ökör, mivel elbitorolta a tisztelt papától azt az elidegeníthetetlen, ősi jussát, miszerint irgalmatlanul felpofozhat engem. Cinikus kijelentése, melyet teljesen jogtalan testi fenyítésem után tett egyenesen vérlázító. Valami olyasmit mondott, hogy „Bauer, te szemtelen csirkefogómondd meg apádnak, hogy tiszteltetem és egy kicsit besegítettem a nevelésedbe.” Állítólag azért orrolt meg rám, mivel nem készítettem el a házi feladatomat és ráadásul hazudtam.

Ebből persze egy szó sem igaz. Hiánytalanul és tudományos igényességgel elkészített dolgozatomat a bitang Schwartz ravasz módon elorozta, majd megetette a Ballai pedellus félszemű macskájával, név szerint Hansival, aki később az egészet ki is hányta. Schlitzblatt tanár úr azonban sajnos ennek az átkozott Schwartznak a lekötelezettje, aki azzal a gyenge érveléssel állt elő az említett ügyben, miszerint a kérdéses időpontban ő, mármint a Schwartz, kéztöréssel éppen otthon lábadozott. Erre én az igazsághoz híven azt válaszoltam, ez semmiképpen sem akadályozta meg Schwartzot abban, hogy megetesse a Hansit. Schlitzblatt tanár úr ezek után érvelés helyett a nyers brutalitást választotta.

A tisztelt papa nagyon jól tudja, hogy én még életemben soha, senkinek sem hazudtam. Az igazság számomra szent és sérthetetlen. Legfőbb tanúm erre Hansi, a tántoríthatatlan jellemű kandúr.

Engesztelhetetlen ellenségeim azzal is alaptalanul vádoltak meg, hogy rendszeresen fosztogatom az osztálykasszát. Ez merő, aljas hazugság. Hihetetlen mire vetemednek egyesek azért, hogy mások hófehér jellemét befeketítsék. Mint, már azt előzőleg bátorkodtam megemlíteni a tisztelt papának, az évek során – a Schwartz befolyása alá került gyenge jellemű, léha alakok kivételével – hatalmas, megkérdőjelezhetetlen tekintélyre tettem szert osztálytársaim körében. Ők, mivel feltétlenül megbíznak bennem, megkértek arra, hogy saját legjobb belátásom szerint fordítsam valami nemes célra az említett összeget .

Schwartz és néhány jellemtelen cimborája szerint, ezen nemes célok kimerültek cukrászdák és mozik látogatásában, valamint a felhalmozott kártyaadósságaim törlesztésében. Mindezekből persze egy árva szó sem igaz. Esküszöm a saját nyomorult életemre, kártyaadósságot én még soha életemben nem törlesztettem vissza senkinek. Ez is egy újabb bizonyíték sziklaszilárd jellememre, melyet oly szerencsésen, magától a tisztelt papától örököltem.

Az a kijelentés, miszerint én folyamatosan terrorizálom a tanári kart, illetve az egész gimnáziumot, merő kitaláció, melynek semmi alapja sincs. Mindez csupán Schwartz beteges fantáziájának torz szüleménye.

Megkérem tehát a tisztelt papát, vesse be minden tekintélyét és befolyását annak érdekében, hogy ezt az aljas, folyamatosan ellenem, pontosabban a papa ellen áskálódó Schwartzot penderítsék ki a gimnáziumból.

Ennek a Schwarzt nevű álnok kígyónak a legfőbb célja ugyanis az, hogy lejárasson engem, ezzel lerombolja a papa és a gimnázium tekintélyét, majd ezután bevezettesse az Isten ellen való, koedukált oktatást.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr6012389819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása