Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Az örök áruló

2017. május 13. - Toadwart66

48sawnpw3i-ptz-h0jke9a_r.jpg

Na? Péter bátyám?

Nincs jó véleményem erről az egoizmusra, az egyénre épülő európai struktúráról, erről a balliberális modellről, mert szennyezi a levegőt, és tönkretesz mindent, nem csak ebben a kérdésben” – mondta el Boross Péter.

Boross Péter olyan, mint egy gonosz, kellemetlen, utálatos, idős rokon, aki időnként megjelenik, nagy komolysággal, elképesztő hülyeségeket beszél, összehord mindenféle hazugságot a saját ifjúkoráról, majd amikor végre nagy nehezen távozik, alaposan át kell szellőztetni utána az egész lakást. Vannak emberek, akik örökké magukkal hordozzák az áporodottságot.

Boross Péterbe annyi erkölcsi érzék szorult, mint Andrej Januarjevics Visinszkijbe, a Szovjetunió egykori főügyészébe. Ennek ellenére mégis állandóan azzal próbálkozik, hogy magát mint megkérőjelezhetetlen erkölcsi etalont állítsa be, legfőképpen saját maga megnyugtatása érdekében.

Az egykori belügyminiszter mintegy 89 éve szennyezi jelenlétével Földünk ökoszisztémáját. Ez idő alatt minden rendszert kiszolgált, majd könnyedén elárult. Ha a Teremtő megajándékozza még néhány kártékony esztendővel, arról is be fog számolni valahol, miként árulta el Orbán Viktor a magyar nemzetet. Dávid Ibolya és Herényi Károly részletesen be tudna számolni arról, milyen szilárd erkölcsi tartással rendelkezik ez a velejéig gonosz őszapó.

„– Papa, már csak maga hiányzott, hogy uszítson itt nekem! Álljon csak odébb, de gyorsan! Aztán majd siránkozik, ha magát is jól pofán verem! – jegyezte meg ordítva Ljubomir Stanisic az apósának, amikor szegény Stanisic véletlenül rajtakapta feleségét az ágyban Durutović tanár úrral, amint éppen egyesülni készültek a boldogságban. A felszarvazott férj végül jogos elégtételt vett. Mind Durutović tanár urat, mind a saját feleségét, de még a veszettül óbégató apósát is kegyetlenül helybenhagyta. Így állt végül helyre nyolc napon túl az Univerzum rendje.” (Slebić Durutović – Váratlan találkozások)

Boross önkéntes az 1956-os forradalomban a Budapesti Forradalmi Bizottság és az értelmiség forradalmi tanácsának tagja volt, pár évre rá pedig már a Dél-pesti Vendéglátóipari Vállalat igazgatója. Mondhatnánk, hogy forradalmi tevékenysége miatt mellőzték és emiatt rengeteg szenvedésben, megaláztatásban volt része, de minek. Ez az időszak nem tartott túlságosan sokáig. A tények amúgy is egész mást mutatnak, az ügynöklistákat pedig az ő belügyminisztersége alatt sem hozták nyilvánosságra. 1959-ig rendőri felügyelet alatt állt, majd hirtelen töretlenül felfelé kezdett ívelni a karrierje. Nem lenne ezzel semmi gond, ha a rendszerváltás után szerényen eléldegélt volna, mint a Magyar Szocialista Munkáspárt egykori, megbecsült tagja.

Ő azonban nem bírt intrika nélkül élni, sőt még manapság is maradt ehhez elegendő energiája.

A XX., a XXI. és minden valószínűség szerint a XXII. század eme nagy túlélője a napokban lelkesen csatlakozott a központilag szított népharaghoz, a teljesen objektív Echo TV valamelyik színvonalas műsorában. Az idős opportunista nagy szükségét érezte annak, hogy ismét bizonyítsa hűségét egy n+1-dik rendszer mellett. Legnagyobb szerencséjére az senkinek sem tűnt fel, hogy eddig mindegyik rendszer megbukott, amelyiknek felajánlotta önzetlen szolgálatait. A NER talán egy szerencsétlen kivétel lesz. Álszentség és egyéb káros mellékhatások tekintetében az ő dicstelen személyére és Lezsák Sándorra bizton lehet számítani.

A tavaszi, önfeledt tüntetések nem rengették meg alapjaiban az Orbán rendszert, a visszavágó, azaz a bosszú azonban valószínűleg nem fog elmaradni. Bayer harci eb, a CÖF vánszorgó zombijai, meg a többi keretlegény mind arra vár, hogy végre Orbán is ugyanúgy leszámoljon a „civilekkel”, mint Recep Erdoğan a saját ellenségeivel. A FIDESZ egyre furcsább, vállalhatatlanabb embereket tol maga elé, mint hiteles, független értelmiségiket. 2010 óta látványos szellemi züllésen mentek keresztül, emiatt aztán jóval egyre agresszívebbekké is váltak.

Egy 89 éves öregembertől nem várható el, hogy forradalmi gondolatokkal álljon elő. Beszéltetni azonban még lehet. A tőkeinjekció hatására újra életre kelt Rogán-féle minisztérium propagandaanyagát mindenesetre könnyedén és rutinosan felmondta.

Kedélyesen megjegyezte, hogy idős korából kifolyólag ő valószínűleg nem lett volna olyan türelmes a gyalázatos rendbontókkal szemben, mint ifjú kollégája, Pintér Sándor. Kis rosszindulattal azt is ki lehetne silabizálni mondanivalójából, hogy ő bizony jól a tömeg közibe lövetett volna, ha alkalma adódott volna rá.

Boross a vidám tüntetést „csürhézésként” jellemezte. Ez a kifejezés a mostani hatalom részéről valami miatt állandóan előkerül, ha valakik az ellenszenvüket fejezik ki a kormány tevékenységével szemben. Az elfojtásnak ebben a szép szokásban minden bizonnyal nagy szerepe van. Boross elvtárs életkorához mindenesetre jobban passzolt volna a „huliganizmus” kifejezés használata.

Van némi ellentmondás a tüntetések objektív megítélésében. A 2006-os lánglelkű forradalmárok lebontották a fél várost, kocsikat gyújtottak fel, ellopták a Tévé Macit, de ők valószínűleg mind egy szálig esztéták, pacifisták és Mahátma Gandhi jámbor követői voltak. Éktelen haragjukat valószínűleg az váltotta ki, hogy a kivezényelt rendőrök gúnyos megjegyzésekkel illeték az általuk idézett Rabindranáth Tagore sorait.

Boross meghívott, a haza sajátos bölcse azt is bátran kijelentette, hogy Magyarországnak nincs szüksége a Közép-Európai Egyetemre. Teljesen igaza van. Magyarországnak egyáltalán nincs szükséges semmilyen egyetemre. Jóval célszerűbb lenne helyettük a büntetés végrehajtási intézmények férőhelyeit növelni, az említett csürhe elhelyezése céljából. Annak is célszerű lenne utánanézni, vajon mit is lehetne manapság kezdeni azzal a recski kényszermunkatáborral.

A CEU-val kapcsolatban akkora ostobaságot Balog miniszteren kívül más eddig még nem nagyon mert mondani az ügyben, mint Boross Péter. A Magyarországon folyó kutatásokra elnyert pályázati összegek jelentős részét – talán negyven százalékát – a CEU, mint nemzetközileg is elismert intézmény hozza az országba. Tulajdonképpen ezért állt ki mellette a Magyar Tudományos Akadémia, és nem azért, mivel mindenképpen meg akarnák buktatni Orbán Viktort. Minek tennének ilyet? Egyenlőre nincs kire lecserélni őfelségét, bármennyire alkalmatlan is az ország irányítására. Erre az Echo TV-ben egy szenilis, vendéglátós vénember lényegében lehülyézi a magyar tudományos élet legjobbjait.

A Magyar Tudományos Akadémiát 1825-ben alapították. Ha a tagság túlságosan erőlteti a tudományos kutatások fontosságát a Brüsszellel folytatott háború kárára, akkor elképzelhető, hogy Orbán Viktor a magyar nép határozott kívánságára felszámolja az egészet. Összetákol helyette egy Nemzeti Tudományos Akadémiát, majd kinevezi az elnökének a nemzetközi hírű Németh Szilárdot, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem tiszteletbeli professzorát. Németh Szilárd Dr. habil? Nem is tűnik elérhetetlen álomnak.

Boross sajnos kifejtette az antiszemitizmusról vallott nézeteit is. A sorosozás szerinte nem az. „Tipikus ócska jelző, amely olyan fertályáról érkezik a világnak, ahol sokkal több antiszemita jelenség van, mint nálunk, csak nem kapják fel a médiumok.” Hm, hogy a macska rúgja meg! Ilyen ez a fránya szenilitás, illetve „szervilitás”. Azt ugyanis gondosan elfelejtette elmondani Boross Péter, hogy a kódolt zsidózásnak régi és halottakkal mérhető hagyományai vannak hazánkban.

A fő ellenség természetesen Frans Timmermans, akit Szijjártó Péter sikertelenül szólított fel azonnali lemondásra. A holland politikus bűne mindössze annyi volt, hogy ki merte mondani az igazságot. A magyar propagandaminisztérium ugyanis még arra sem ügyelt, hogy a Soros György lejáratására készült propagandafilmjüket ne a „Jud Süss” alapján állítsák össze. Rogánék még mindig az Ohrana által összeállított Cion bölcseinek jegyzőkönyveiből dolgoznak. Valószínűleg úgy gondolják, egyszer már sikerült vele gyűlöletet szítani.

Boross Pétertől soha nem álltak távol a rasszista gondolatok. Legutóbb az emberi bőrszínek foglalkoztatták az elméjét. Természettudományos műveltségének hiánya miatt képtelen felfogni azt, hogy az emberiség egy fajt alkot és nincsenek emberfajták. (Boross Péter illúziója)

A Homo sapiensnek, mint különálló fajnak genetikai változatossága jóval kisebb, mint a Földön élő, alig pár ezer egyedből álló csimpánzpopulációknak. Próbálja ezt valaki elmagyarázni egy volt belügyminiszternek, miniszterelnöknek, illetve eszmetársainak, azaz Erdősi néni kopasz politológusainak. Kicsi a valószínűsége annak, hogy megértsék miről is van szó.

A parttalan egodemokráciának, a személyre épített demokráciának nincsenek határai. Jogszabályok vannak, de társadalmi szabályok már nincsenek.” Erről siránkozik egy szánalmas öregember, egy olyan országban, ahol a kormány a jogszabályokat akkor rúgja fel amikor csak akarja. Visszafelé törvénykezik, előre meg aláír, a társadalmi szabályokról pedig azt hiszi, hogy az a nemzeti konzultáció. Egodemokrácia!” Legalább megint hozzájutottunk egy újabb nyelvi torzszülötthöz, amelynek értelme ugyan nincs, de a kormányoldalon pillanatok alatt el fog terjedni.

Boross Péter szellemi színvonala megdöbbentően siralmas. Ez a szerencsétlen ember teljes mértékben tájékozatlan, szellemileg siralmasan leépült. Jelenleg minden jel arra arra utal, hogy meg fog valósulni egy kétsebességes Európa, amely a perifériára szorult Magyarország számára mérhetetlen, és hosszú ideig tartó károkat fog okozni.

Erre Onkel Boross kijelenti: „Nincs jó véleményem erről az egoizmusra, az egyénre épülő európai struktúráról, erről a balliberális modellről, mert szennyezi a levegőt, és tönkretesz mindent, nem csak ebben a kérdésben.”

Mindenki számára az lenne a legjobb, ha a szépkorú Boross Péter magában tartaná mindazt a rengeteg gonoszságot, aljasságot amelyeket hosszú, eseményekben gazdag élete során felhalmozott magában.

Szükségtelen egy gonosz, kellemetlen, utálatos, idős rokont mások előtt mutogatni.

bp.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr7512502791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.05.13. 23:52:40

Ez a csürhézés nem az 56-os események MSZMP-s megnevezése volt? Boross elvtárs és a többi komcsi elhúzhatna már a politika és a média közeléből...

apro_marosan_petergabor 2017.05.14. 20:12:23

Cikkírónknak attól, hogy 88x elismételgeti, Boros szellemileg leépült, buta - nincs igaza. A libero ürtíés, mely a tollából folyik, szokványos.
Boros elég öreg, s független ahhoz, hogy senkit se kelljen kiszolgálni, mondhass azt amit gondol, s a PC sem köti. Szerencsére ezt teszi is, és elég összeszedetten tud- valóban idős kora ellenére - független véleményt nyilvánítani számos forntos politikai, történelmi kérdésben. S mióta független, azóta bátrabb is, s nem visszafogott. Véleménye nem csoda, hogy nem tetszika libero vélemény diktátoroknak, hiszen azok mondókáinak alapjait rengeti meg. Boros már nem akar karriert csinálni, nyugdíjas miniszterelnökként nyugot megélhetése biztosított - s a rendszerváltás óta nem hagyta el a jobboldalt... Ellentétben Herényivel és társaival. Soros sem tudja távirányítani pénzével, mint nem egy "civil" karrierstát, kiknek a feladata a libero-bolsi alapvetése mantrázása, terjesztése.
Boros nem sűrün jeleni meg a médiában, de mindig hasznosa, emlékezetes volt mikor a libero csapat megpróbálta történelemből oktatni Dr. Szakály Sándor, a Veritas intézet felkészült történész igazgatóját. Remélem még sokszor halljuk nem libero-agymosott megyilvánulásait.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2017.05.14. 20:13:31

Az, hogy az emberiség egy fajt alkot, azért igaz, mert bárki bármelyik ellentétes nemű emberrel szaporodni tudó utódot képes létrehozni. Ez a tény az emberfajták (valójában: alfajok) létét egyáltalán nem zárja ki, ez szimpla polkorrekt hazugság. Ezt magasabb tudományos igénnyel még sose vizsgálták, és a polkorrekt média miatt alighanem nem is lehet. Pedig az alfajok léte nagyon valószínű, és ha valaki megnézi pl. a sárga billegető alfajainak különbségeit, és összeveti egy pigmeus és egy svéd különbségével, az (hacsak nem polkorrekt idióta) józan ésszel ezeket külön alfajnak tartja.

miketbeszéltek 2017.05.14. 20:30:46

@apro_marosan_petergabor: Agymosott, a kommunista PR minden jellemzőjét magán hordó világodban a kommunista káderek, ill. az olajszőkítés, és egyéb ügyek kapcsán gyanússá váló egyes személyek pozitív figurák, hiszen nem liberók és Soros-bérencek....

Jakab.gipsz 2017.05.14. 20:42:23

2017. május 13. - Toadwart66 :

Mi a problémád, Boros Péter a lelkiismereti és a szólás szabadságával, valamint a demokratikus vélemény nyilvánításával.
NEMGOGL? Avagy egy őrült naplójában olvashattunk bele?

miketbeszéltek 2017.05.14. 20:43:44

@Jakab.gipsz: Lsd. a 2017.05.14. 20:30:46 hsz-omat!

Toadwart66 2017.05.14. 20:51:37

@Jakab.gipsz: Azt hiszem világosan leírtam mindent. Ennél többet nem tudok róla. Szerencsére nekem nem a rokonom. Nem olyan családból származom.

Bikkfanfutyulo 2017.05.14. 21:12:41

Boros Péter mindig is egy vállalhatatlan figura volt, nem véletlenül bukott meg '94-ben.

2017.05.14. 21:22:52

@apro_marosan_petergabor: Aha, Boross egy bűnöző aki részese volt az előző rendszer elnyomó gépezetének és börtönben lenne a helye, mint ahogyan Horn Gyulának és Biszkunak is ott lett volna a helyük. Azért nem kerültek ezek a népellenségek sittre mert 89-ben a többi bűnöző lepaktált velük. Mindenki, aki részt vett a nemzeti kerekasztal bohóckodásban, bíróság előtt lenne a helye.

kvadrillio 2017.05.14. 21:26:01

A kormány korábban nem támogatta

A perkátai képviselőtestület fideszes tagjai annak dacára engedélyezték a Horthy-szobor felállítását, hogy 2015 decemberében a kormány nevében az Országgyűlésben maga Orbán Viktor miniszterelnök tette egyértelművé, hogy semmi ilyesmit nem támogat.

„Olyan politikusnak nem támogathatja a szoborállítását a kormány,

aki elnyomókkal működött együtt, akármilyen egyéb érdemei is vannak.

Ezért nem fogom támogatni Horthy Miklós-szobor állítását sem, aki a magyar alkotmány szerint olyan időszakban volt politikai vezető, amikor Magyarország elveszítette a nemzeti szuverenitását” - mondta akkor a kormányfő.
Lázár: helyi ügy

A kormány tehát ellenzi a Horthy-szobor felállítását, de nem akadályozza meg. Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter a csütörtöki Kormányinfón magyarázta el, hogy miért nem.

„A magyar kormány nem vonhatja kétségbe egy közösség demokratikus jogát arra, hogy egy szobrot felállítson egy településen. Ez helyi ügy” - mondta a tárcavezető.
Kádárnak is lehet szobra?

horthy szobrot ebben az országban csakis a zsidók állítanak !!!!! ÉS NEM A MAGYAR NÉP !

ÉS EZ EGYRE UNDORÍTÓBB !!! JEWS GO HOME !

Torz 2017.05.14. 21:48:12

@Molnárgörény: de, vizsgálták. Humán genom projekt. Szaporodni pl bármely kutyafajta tud egy másikkal, pedig pl tacskó-bernáthegyi viszonylatban ölég nagy a különbség, DNS-ben viszont nem. Mielőtt libsiznél, nem vagyok az, és az soros sem javított a sorsomon, pusztán ilyesmivel foglalkozom.

Jakab.gipsz 2017.05.14. 21:51:50

@je suis chauve: @kvadrillio: Tisztelt erénycsőszök túlságosan nagy a pofátok, túlságosan elbíztátok magatokat. Ha már ennyire finnyásak vagytok nézzünk körbe egy kicsit, miféle bűnösökkel vagyunk körbe véve.

Képzeljétek el azt a Horthy és Kádár szobrot a Kossuth téren a parlament előtt amit TGM, Bayer Zsolt, Kövér Laci, Heller Ágnes és Lendvai Ildikó, Boross Péter és még sokan mások épen megkoszorúznak és lőn nemzeti konszenzus. Mondjuk Jövő ilyen kor.

Parajpuding 2017.05.14. 21:59:57

Ideje lenne már, hogy ez a véng*ci ne szennyezze már tovább ezt a bolygót.

TS RS 2017.05.14. 22:13:53

Hiánypótló írás.
Boross Péter ügynök múltjáról gondolom nem sok minden lelhető fel. Lévén, hogy belügyminiszterként lehetősége volt, a rá vonatkozó akták megsemmisítésére?

2017.05.14. 22:15:16

@Jakab.gipsz: Tessék mondani, óvodásoknak ír meséket vagy csak szimplán nem ismeri a szarkazmus természetét? Tudod kit nagypofázz le bakker... miközben ezres fordulaton tolják ezek az alakok, akiket felsoroltál, a nép polarizálását.

Duplaxiii 2017.05.14. 22:27:12

@apro_marosan_petergabor: Szép volt!
Neked is mindegy miről van szó, csak egy kis libsizés és sorosozás.
Te ideális ember lettél volna a régi besúgóhálózatba. Anyádék nem azok voltak?
Te egy alap történelmi tényt lesöpörsz, mert nem fér bele a seggnyalásba, igaz?
Tudod a kádári rendszerben a vendéglátós cégek vezetői hivatalból besúgók voltak, csak nem a III/3-as csoportnál. Boross vagy s snittpali... Utóbbinak szerepe is volt a külföldiek lehallgatásában. De az antalllll elvtárs sem hatalmas ellenzékiségéért kapta a parkolóállását, hiszen apjának sok kisgazdavezető társa lett kivégezve, bebörtönőzve vagy kellett emigrálniuk, de az apuci önként lett bezető Rákosi kormányában...
Tudod amikor Komlós vagy a magvetős Kardost kell pofajkázni, besúgózni, az könnyen megy ugye?
Ha ugyanilyen kamuállásba tett haverjaidról van szó, akkor libsizel és sorosozol.
Tehát te a bm által vezényelt mai hatalmat szereted, vélhetően érintett is vagy.
Én meg szarok a libsikre megsorosra, de nagyon szeretném az ügynöklista nyilvánosságát és a sok besúgót lógni látni végre!

GézaBá 2017.05.14. 23:11:26

Lehet, sőt biztos, hogy Boross Miniszterelnök Úr a koránál fogva szenilis és ebből következő kijelentéseket tesz. Lelke rajta.
De az írás valami olyasmit sugall, hogy egy későbbi generáció bírálhatja az előtte születetteket, mi több, saját életvitelt, világlátást alakíthat ki.
Ez viszont elfogadhatatlan és meglehetősen undorító.

apro_marosan_petergabor 2017.05.14. 23:37:20

Libero hozzászólóink vádaskodásai megszokottak. Szenilitást fognak Borossra, pedig bagoly mondja verébnek, nagyfejű... Ők dislexiásak - azaz előbb olvasniuk kellene megtanulni. Libsizésről mantráznak néhányan, holott ez a kifejezés nagyítóval sem mutatható ki hozzászólásommaban...
Boros pedig tegye a dolgát, minél tovább. a sok AVH-s leszármazott libero pedig mantrázzon csak, elfér alevegőben.

Mr. Waszabi 2017.05.14. 23:38:51

Vele kapcsolatban nincs min meglepődni. Majd 30 éve buszokkal hozatott fel vidékről skinheadeket, hogy zavargásokat keltsen Budapesten. Nem egy király csávó, ez a helyzet. Egy mocskos, velejéig romlott ember, ma is, a jelek szerint.

2017.05.15. 00:46:41

@apro_marosan_petergabor: Boross így írják. Pont az, akit leírtál, mint általad gyűlölt avh-ás libsi mocskot.
Tényleg tette a dolgát. A vendéglátásban dolgozott, igazgatóként.
Szerinted ki lehetett igazgató az ötvenes évek végén?
Ja, szakmai tekintély....na az sose volt, viszont kiváló komcsi az igen.
Szégyen vagy az országra, a magyar nemzetre.

2017.05.15. 00:47:56

@apro_marosan_petergabor: neked meg magyarul kéne megtanulnod. Orosz ügynök vagy, gipsz jakab.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.05.15. 04:36:43

@apro_marosan_petergabor: Te komplett hülye vagy! Folyamatosan libsizel, aztán leírod hogy ilyen nincs az okádásaidban?

2017.05.15. 05:07:48

Boross, egy meghülyült, vén seggnyaló . Mindig arra fordult ahonnan jó pénzért, magas beosztásért nyalhatott. Most még az a kevés esze is elhagyta ami volt. Szerencsétlen szenilis vénember lett Ám de Boross elvtárs jó" elftárs" volt !

nu pagagyí 2017.05.15. 07:30:49

Borossnak mindegy ki van hatalmon, csak diktatúra legyen.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2017.05.15. 08:02:59

"....ez a velejéig gonosz őszapó...."
Figyeljen, szerkesztő úr. Az őszapókat, ezeket a csodálatos és tündéri kismadarakat nem kéne belekeverni a dologba, még áthallásos formában sem, mer' bedurvulok.

Egyebekben pedig. magyarország egy demokratikus jogállam, illetve felvonultatja az ezekre a rendszerekre jellemző értékek egy olyan részét, ami a víz felszínén tartja, így tehát a blogposzt alanya, mindaddig míg az nem ütközik bele a hatályos jogszabályokba, szabadon kifejezheti a véleményét, akkor is ha neked nem tetszik. Kellemetlen dolog ez olykor-olykor, de ilyen ez az atom-ókor.

Pop40 2017.05.15. 08:16:07

@zord íjász:

"magyarország egy demokratikus jogállam"

Ezzel mostanság néhány elhülyült fideszesen, meg a sleppjükön kívül nem sokan gyanúsítják.

Jakab.gipsz 2017.05.15. 09:01:26

@je suis chauve: @Könnyen elkaptuk, uram!:
Mi nem tetszik nagy pofájú uraim és hölgyeim, lehet Marx Karcsikánál és még hülyébb tanítványainál reklamálni ezek a mocsok állatok pofáztak bele mindenbe, ők akartak kommunista embertípust kinevelni, ilyenre sikerült, miért Kertész Ákos különb.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2017.05.15. 09:01:26

@Pop40: Nem ismerek túl sok fideszest, (néhányan igen ) és a sleppjük környékén sem mozgok otthonosan, a netes kommentjeikből pedig inkább arrogancia szokott kiszűrődni, de ettől még Magyarország egy demokratikus jogállam , illetve ahogy írtam...írtam, amit írtam. ott van. Magyarországot nemzetközi szerződések (államközi, emberjogi/jogi stb.) sora köti, ez az ország az EU tagállama, A NATO tagja és ezt még az sem írja felül, hogy az internet minden bugyrából és a hírek minden sorából ömlik a tömény belpolitikai szar. Orbán Apánk pontosan tudja: hatalmának korlátlan kiterjesztése csak látszólagos, és ezt nem a digitális vagy utcai örjöngés fogja befolyásolni érdemben, hanem a világ, amelyben e kies haza létezni kényszerül...a világ minden civilizált, demokratikus jogállamában lezajlanak olyan folyamatok mint nálunk, (korrupció, tüntetés, belpolitikai feszültségek, hatalmi visszaélés) legfeljebb a súlyozás és következmények szintjén vannak eltérések. Amibe máshol azonnal belebuknának, azon nálunk cinikusan röhögnek a hatalom birtokosai, és semmi sem történik. Ez rendszerszintű hibákat jelez ugyan, de nem olyan módon, hogy a rendszer maga kidobható/kidobandó vagy alapjaiban megkérdőjelezhető lenne .Ha azonban a Mester valóban túllépi az állandóan feszegetett és tágított határokat, akkor kicsinálják 21 másodperc alatt, őt és a kormányát is. Tudom, hogy ezt nehéz elhinni, a morális, erkölcsi, politikai közállapotokat látva: de ismétlem, Magyarország: egy jogállam. Kicsit sárgább, kicsit savanyúbb...A társadalmi élet megszervezett és a maga sajátos, vérsötét balkáni módján, de működik. Simicska bácsinak is igazat adott a bíróság, az újságírók vegzálása kapcsán is vizsgálatot indítanak, ha indokolt, és nemgogolt sem lövik még le, amiért szidja az elvtársakat. Lehetne jobb is, igazabb és teljesebb is, de majd a Botka Laci vagy a Feri megoldja 2018-ban, és akkor akkora demokrácia lesz itt, elszámoltatással, ügynökmúlt feltárással, szabadságjogokkal, hogy az azonosító nélküli rendőrök adják a másikat, merő nosztalgiából.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.15. 09:03:45

Tehát Boross a blogger szerint a tömegbe lövetett volna.
Persze ennek Boross soha nem adta semmilyen tanujelét, nem tett erre utaló mondatot, de ablogger ezt tudni véli.

Bizonyára ez az oka, hogy a valóban tömegbe lövető ballib tetvekről, és az állampárt valódi kiszolgálóiról egy rossz mondat annyi se hagyja el a klaviatúráját.

Összenő ami összetartozik.
A blogger és ÁVH-s haverjai se fiatalok már.
Szerencsére.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.15. 09:05:48

@Pop40:

Az emberek többsége a ballib marháktól nekifutásból russzullét fogja el.
Egész egyszerűen jóval többet rühellik a magadfajta ballibeket, mint a Fideszt.
Ez van.

De ettől még nem szűnt meg a jogállam, akármilyen dühödten toppantgatsz a lábacskáiddal az DK pártszékházban.

Bikkfanfutyulo 2017.05.15. 09:27:29

@Legeslegalja: És erre Polt Péter és Handó Tünde a garancia! :-)

sas70 2017.05.15. 09:40:59

Ha ez maradt a fidesz szellemi holdudvarából, akkor abból én nem kérek! Boross jól megmondta és az egybites szektának ez pont elég. Egy egykor haladó gondolkodású, modern, középpárt erre a szellemi szintre jutott. Na ez a szomorú.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.15. 09:41:21

@Bikkfanfutyulo:

Volt már az MSZP-SZDSZ által kinevezett kesztyűbáb is főügyész Magyarországon.
És lesz is, ha valamilyen csoda folytán sikerül hatalomra kerülniük.

John Doe3 2017.05.15. 09:42:11

"Az emberek többsége a ballib marháktól nekifutásból russzullét fogja el." Erre van valami adatod, vagy csak blöffölsz?

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.15. 09:51:35

@John Doe3:

Hogyne lenne.
Az összes közvéleménykutatás ezt bizonyítja, hogy jóval többen rühellik a ballibeket, mint a Fideszt.
Hisz azt te sem gondolhatod, hogy 10%-nál többen választanak szimpátia alapján kormányt.
Elsöprő többség kisebbik rossz alapján választ.

Ma Baker 2017.05.15. 10:06:44

Talán a tudósoknak maradniuk kéne a tudománynál, ahogy a politikus marad a politikánál.

nu pagagyí 2017.05.15. 10:33:04

@Superuser: Madarat tolláról. Te sem lehetsz különb az undorító hóbagoly evltársnál.

martineden 2017.05.15. 10:37:02

@GézaBá: ,,De az írás valami olyasmit sugall, hogy egy későbbi generáció bírálhatja az előtte születetteket, mi több, saját életvitelt, világlátást alakíthat ki.".....te igen hulye! Mert ne biralhatna es mert ne alakithatna ki sajat eletvitelt?Te ugyanugy akarsz elni mint a nagyapad?

Attilajukkaja 2017.05.15. 11:11:16

@Pop40:
"Kitűnő írás."
Egyetértek!

Pirx_pilóta 2017.05.15. 11:21:47

Magam részéről nem kommentálnám a cikket, viszont kikérem magamnak hogy vendéglátós. Anno pártvonalon került a Pest-Buda VV élére, rövid úton tönkretéve azt, majd haveroknak gombokért kiárusította. jellemzően olyan szintű hozzá nem értés mellett, hogy még a várban is csődbe tudtak vinni üzleteket. Ennyit hóbagoly úrról.

ver@s kan-tár 2017.05.15. 14:32:05

Stimmel. Lidérces jelenség az öreg, míg meg nem szólal: onnantól meg már röhejes. De az ő szellemi szintjét és erkölcsi tartását már jó ideje beárazta a NER, legfőbb hazai focifetisisztánk Naponta Elegendőt Rabolunk nemzetnemesítővé maszkírozott rezsimje. Boross sem lesz már zakkantabb, ahogy egykori derék felkaroltja és patronáltja sem gátlástalanabb, szóval mára mindketten a csúcson vannak, ha úgy tekintjük, bár ez csupán egy feje tetejére állított koordináta-rendszerben lenne csak igaz. Ami meg bármiféle demokráciáról való értekezési hajlandóságát illeti, az öreg ezzel az erővel a mag- vagy akár a kvantumfizika rejtelmeiről is oszthatna észt. Gyanítom, pont ugyanannyi érzéke, rálátása és tudása van mindkettőhöz. Torka a sír, hol (hála Istennek) nem nemzet süllyed el. Hanem egy kimondottan erőszakos rendszer önigazolási képességének álságos illúziója.

BéLóg 2017.05.15. 14:38:10

Akartam valami okosat írni. De látom, valaki megtette. Hát én is azt írom :-) mint
@apro_marosan_petergabor:
Cikkírónknak attól, hogy 88x elismételgeti, Boros szellemileg leépült, buta - nincs igaza. A libero ürtíés, mely a tollából folyik, szokványos.
Boros elég öreg, s független ahhoz, hogy senkit se kelljen kiszolgálni, mondhass azt amit gondol, s a PC sem köti. Szerencsére ezt teszi is, és elég összeszedetten tud- valóban idős kora ellenére - független véleményt nyilvánítani számos forntos politikai, történelmi kérdésben. S mióta független, azóta bátrabb is, s nem visszafogott. Véleménye nem csoda, hogy nem tetszika libero vélemény diktátoroknak, hiszen azok mondókáinak alapjait rengeti meg. Boros már nem akar karriert csinálni, nyugdíjas miniszterelnökként nyugot megélhetése biztosított - s a rendszerváltás óta nem hagyta el a jobboldalt... Ellentétben Herényivel és társaival. Soros sem tudja távirányítani pénzével, mint nem egy "civil" karrierstát, kiknek a feladata a libero-bolsi alapvetése mantrázása, terjesztése.
Boros nem sűrün jeleni meg a médiában, de mindig hasznosa, emlékezetes volt mikor a libero csapat megpróbálta történelemből oktatni Dr. Szakály Sándor, a Veritas intézet felkészült történész igazgatóját. Remélem még sokszor halljuk nem libero-agymosott megyilvánulásait.

Gyorgy Nagy 2017.05.15. 14:40:25

Volt belkeres SEGGNYALÓ KOMCSI eltünhetnemára p.csába.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.15. 14:51:43

@Gyorgy Nagy:

A Kuncze nevű, ügynök iratokat eltüntető, és meghamisító belügyes SEGGNYALÓ KOMCSI már rég eltűnt.
Szerencsére.

Miki Telepi · http://chienenchaine.wordpress.com 2017.05.15. 15:30:34

@Molnárgörény: "Józan" ész?? Tudománytalanság inkább. Nem alfajok, maximum keveredő populációk vannak, ahogy azt mostanra többezer teljes humán genom mutatja. Nincsen Homo sapiens subsp. Swediensis. Boros kőkemény rasszista, és ez nem polkorrektség. Ja, és a pigmeus az még csak nem is populáció, hanem több egymástól elég messze eső, átlagban alacsony embercsoport közös neve.

histar007 2017.05.15. 15:47:06

Azért sikerült a tudományt az egekig magasztalni. Istent és a vallást sikerült már sárba tiporni mert idejét múlt, tökéletlen és ami a legrosszabb, hogy emberek halnak meg miatta. Nos a filozófia sem egy veszélytelen műfaj, néhány felforgatóbb hangvételű darabja a legkomolyabb totalitárius rendszereknek lett a felbújtója.
A filózófia egyik otthona pedig az egyetem, ami ugye független, hogy ott mi történik ahhoz még a pénz adó fenntartónak sincs semmi köze. Ha a fenttartó az állam. Ha magánszemély, akkor abba szól bele amibe akar és pláne azt tanít amit akar.
A CEU ennek a legjobb példája, különböző tantárgynak álcázva nyílt társadalmat oktatnak és elvárás az elvhűség (ha ilyen lenne más állami egyetemen...).
A CEU alapképzést nem folytat, mérnököt, orvost nem képez. De lehet a menstruációs vér tüntetéseken való felhasználásáról értekezni a gender szakon. Valóban égető a szükség.

gintonic.azigazi 2017.05.15. 16:52:02

Lattam a riportot, elolvastam ezt az irast. Mindketto csak egy velemeny.

Superuser 2017.05.15. 17:05:38

@nu pagagyí: ki is moderáltak a szólásszabadság jegyében :D

szánalmas ganyémasszírozás ami itt folyik.

metax 2017.05.15. 17:11:06

Boross egy kommunista reflexekkel megáldott horthysta avittas barom.

Attilajukkaja 2017.05.15. 17:56:52

@histar007:
"A CEU ennek a legjobb példája, különböző tantárgynak álcázva nyílt társadalmat oktatnak és elvárás az elvhűség (ha ilyen lenne más állami egyetemen...).
A CEU alapképzést nem folytat, mérnököt, orvost nem képez. De lehet a menstruációs vér tüntetéseken való felhasználásáról értekezni a gender szakon. Valóban égető a szükség."

Az a szomorú, hogy te el is hiszed, amit írsz. Őszinte részvétem!

s 2017.05.15. 18:11:58

Ez még él? (Nagyanyám mondása régi Páger Antal filmek láttán.)

legeslegujabbkor 2017.05.15. 18:25:17

Miért hasonlít egymásra az összes hatalommániás öregember?
Boross Péter, Tarlós István, Harrach Péter stb

Mintha az egész világ az ellenségük lenne, mert nem tudnak uralkodni rajta

Attilajukkaja 2017.05.15. 18:34:54

@legeslegujabbkor:
"Miért hasonlít egymásra az összes hatalommániás öregember? "
Tényleg! :o)))

albibacsi 2017.05.15. 19:04:16

@legeslegujabbkor: jaj, harrachgeci, a másik vén hülye

legeslegujabbkor 2017.05.15. 19:55:02

Najó, az összes megkeseredett vénasszony is egyforma

Janossz 2017.05.15. 20:08:57

@legeslegujabbkor: Nyugodtan beillesztheted a sorba a főnöküket is.
Tíz évente húszat öregszik. Biztos a jó lelkiismeret teszi.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.15. 20:41:38

@Superuser:

Az összes magára valamit is adó exkomcsi blogger cenzúráz élből.

Máshogy mindenki látná, hogy hülyeségeket írkálnak pénzért.

miért 2017.05.15. 22:00:52

@Legeslegalja: Na igen! Val'szeg ezért tapsoltak az önhöz hasonlók kádáréknak is, hiszen Sztálinhoz képest...
süti beállítások módosítása