Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Ellenállási igazolás

2016. március 04. - Toadwart66

7-2.jpg

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2016. március 7-étől a helyileg illetékes Kormányablakoknál igényelhetőek a B-3025-ös, “Én soha nem voltam fideszes” című hivatalos igazolások.

kim_logo_jpg_1413195181.jpg

 

A hitelesített nyomtatvánnyal Ön hivatalosan igazolhatja azt, hogy soha nem szimpatizált a Fidesz - Magyar Polgári Szövetséggel, illetve a Kereszténydemokrata Néppárttal.

Kérjük figyelmesen olvassa el a nyomtatványhoz mellékelt tájékoztatót.

Igénylőlap B-3025-ös "Ellenállás tanúsítás"-i igazoláshoz

Aláhúzással, illetve X-el, egyértelműen jelölje, hogy mely sorok, illetve állítások vonatkoznak Önre:

  1. Soha nem szimpatizáltam a Fidesz - Magyar Polgári Szövetséggel, illetve a Kereszténydemokrata Néppárttal, sőt kimondottan károsnak tartottam a tevékenységüket. Szerénységből nemtetszésemnek soha nem adtam hangot, de tényleg nagyon fel voltam háborodva és gyakran morgolódtam is emiatt.

  2. Soha nem vettem részt (Kérjük, X-el jelezze az Önre vonatkozó állításokat.) Fideszes pártrendezvényeken. / Tömegrendezvényeken. / Fórumokon. / Évértékelőkön. / Vadászatokon. / Disznóöléseken. / Partikon. / Születésnapi ünnepségeken. / Aláírásgyűjtéseken.

  3. Nem küldtem vissza egyetlen nemzeti konzultációs ívet sem. (Kérjük, X-el jelezze az Önre vonatkozó részeket.) Mérgemben azonnal összetéptem. / Elégettem. / Megetettem a kutyámmal. / Nagyon billegett az asztal, így az egyik még most is megvan. / Visszaküldtem, de nagyon illetlen dolgot írtam ám vissza. / Egyéb, nem részletezendő módon használtam fel.

  4. Nem vettem részt egyetlen Békemeneten sem, csak véletlenül arra jártam és a beleegyezésem nélkül lefényképeztek. (Kérjük, X-el jelezze az Önre vonatkozó részeket.) Ezért nagy összegű kártérítést kérek. / Inkább nem kérek kártérítést.

  5. Mindig átkapcsoltam a tévét, ha fideszes politikust láttam nyilatkozni és közben nagyon csúnyán káromkodtam.

  6. A ......................................... tisztséget, beosztást, koncessziót, megbízást brutális erőszakkal kényszerítették rám. (Ha több tétel is vonatkozik Önre, kérjük sorolja fel azokat a B-3025/A mellékleten. Orvosi zárójelentést, látleletet nem szükséges mellékelni.)

  7. A következő módon/kon kényszerítettek: (Kérjük, X-el jelezze az Önre vonatkozó részeket.) Megfenyegettek. / Gorombáskodtak velem. / Megvertek. / Nagyon megvertek. / Meg még a családomat is. / Sértő megjegyzéseket tettek rám. / Meg még a családomra is. / Azt mondták, hogy jól megátkoznak.

  8. (Kérjük, X-el jelezze az Önre vonatkozó állításokat) Rengeteget szenvedtem. / Meg még a családom is. / Gyakran felsírtam álmomban. / Sokat rettegtem. / A kezem azóta is folyamatosan remeg. / Mindenre összerezzenek. / Egyszer majdnem meg is haltam. / Ezért nagy összegű kártérítést kérek./ Inkább nem kérek kártérítést.

Személyi adatait a B-3025/B mellékleten értelemszerűen töltse ki. A melléklet hiányában nincs módunkban az igazolást kiadni.

A fenti adatok alapján, 15 munkanapon belül elkészítjük az Ön nevére kiállított hivatalos igazolást.

Az igazolás hitelesítéséhez lakcímkártya, illetve személyi igazolvány szükséges.

Az igazolás hitelesítésének illetéke 3.000 Ft. Amennyiben nagy összegű kártérítésre is igényt tart, akkor ennek illetéke 10.000 Ft/kártérítési kérelem.

Sürgősségi illeték: 20.000 Ft

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr638443970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása