Minden, ami van, meg olyasmik is, amik nincsenek

NemGogol

NemGogol

Véremet és fütyimet a hazáért

Nincs az a civil tüntetés, ahol a szervező magára hagyná a tüntetésre invitált embereket.

2016. október 24. - Toadwart66

Eszes Beáta írása


juhasz_alagut.jpg

Gyors körkép az idei októberi tüntetésekről. Idézetek és események következnek párba állítva.

„Mindent elkövetünk annak érdekében, hogy a parlamenti ellenzék egységes fellépése révén az Országgyűlés mihamarabb változtasson a tisztességtelen és aránytalan választási szabályokon.” – így szól az Együtt párt 2015. október 17-i, a „Józan középúton a megújuló Magyarországértalcímet viselő politikai nyilatkozata.

Juhász Péter egy héttel a 23-ai ellenzéki tüntetések elé szervezett színpadi párttüntetése után, a demokratikus ellenzék négy pártját és egy politikai szervezetet (MSZP, DK, Párbeszéd, MOMA, Szolidaritás) tömörítő tüntetéssel egy időben újabb párttüntetést szervezett a Kossuth térre, Orbán, a kormánypárt és szavazói ünnepségének kifütyülésére. Ezzel egy héten belül a negyedik ellenzéki tüntetést zsúfolta bele a kiállást még valamiképp fontosnak tartók naptárába. A tízezret is elért Millás időkben szigorúan évi kettőre merészkedett ki, ünnepnapon, úgy látszik, a töredékére esett teljesítményt a mennyiséggel próbálta pótolni.

„Nem zárt ajtók mögött, politikai alkuk eredményeként kell egy-egy jelöltet megnevezni. Csak az lehet jelölt, aki valóban győzni és változatni akar 2018-ban, és aki semmilyen különalkut nem köt a rezsimmel.” – így folytatódik az Együtt küldetése.

Az egységes ellenzéki fellépésben október 23-án az Együtt által magára hagyott Szolidaritás volt az egyik tagja a Juhász mellett zárt ajtók mögött, politikai alkuk eredményeként két éve létrejött férfi triumvirátusnak: a sokat sejtető, ámde keveset jelentő Együtt 2014-nek. A Milla addigi többéves tüntetési retorikáját és maroknyi civil szervezőjét szembeköpve összebútorozott a Haza és Haladás think tankban tömörült korábbi fél Gyurcsány-kabinettel valamint a volt gazdasági miniszterrel, az „elmúltnyolcév” volt miniszterelnökével, Bajnai Gordonnal. Az azonos neműek közötti politikai frigy a tízezres tüntetések után Juhász Péternek egyszemélyes önkormányzati állást hozott el, az V. kerületi képviselő demagóg és gyermetegen didaktikus facebook-posztjai mögül ki sem látszó Szelényi Zsuzsa és Szabó Szabolcs, független, frakció nélküli parlamenti képviselősége mellett. Az egyiket is csak Bajnai visszalépésével nyerték el. Megérte a négy év folyamatos tüntetés…

„Olyan politika kell, amely elutasítja mind a jobb-, mind a baloldali populizmust, és gyűlölködés helyett megoldást keres.” – állítja az Együtt 2015-ben.

Október 23-án, Orbán kormánypárti megemlékezésén, a Juhász által odarendelt ellentüntetők fütyülése hatására a Kossuth téren választók és választók verekedtek össze, vér is folyt.

Igaz, egy maroknyi résztvevővel zajlott az adok-kapok, de a kocsmai hangulat adott volt a politikai pártok számára oly értékes választók közt, akikkel reálisan 2022 előtt be nem következő kormányváltás után is együtt kell-kellene élni, de már holnaptól. Még az sem kizárt, örülnének az ellenzéki pártok a szavazatuknak, esetleg meg akarták őket győzni. Hogy választó és választó közt ki milyen viszonyt ápol, az úgy tűnik, egyéni.

Ungváry Krisztián történész úgy jellemezte az őt fütyülés közben ért támadást, hogy „Nyitott vagyok a vitára, hibáim belátására, de ezt úgyis tudják akik ismernek. Ez azonban ami itt történt, példa arra, hogy hová vezet a fekete-fehér látásmód. (…) Érvekkel kell vitázni és nem gyáva erőszakkal.”

(https://www.facebook.com/krisztian.ungvary.7?fref=ts# )

Az ünnep estéjén olvasott közösségi értékelések közt számomra a legtalálóbb valóban nem fekete-fehér „gusztustalan, de izgalmas” jelző volt a Kossuth téren történtekre.

Juhász Péter a partvonalon, a sajtó előtt vidáman fotózkodva nézte végig, amíg helyette mások testi épségüket is veszélyeztették. Mivel maga jelentette be párttüntetését a BRFK-n, így személyesen felel a tüntetésre invitáltak testi épségéért a demonstrációra vonatkozó törvények alapján. Ez a tüntetőket magára hagyó magatartása akkor is elfogadhatatlan, ha állítja, biztonsági őrök feltartóztatták. Nyilván felmérte felelős képviselőként és rutinos, ennél sokkal nagyobb számú tüntetések szervezőjeként, milyen eséllyel jut sikerre az akció, ő milyen eséllyel maradhat azok közt, akiket kihívott a térre, ám képtelen volt a szerinte általa vezetett választók élére állni. 1956 évfordulóján arra büszkének lenni, hogy valakit a hatalom feltartóztatott, közben sajtósok fotózzák vidámkodó arcát, míg mások vére folyt, nevetséges és visszataszító. Képzeljünk el egy 56-os pesti srácot Juhász szerepében, aki lemaradt az eseményekről.

Nincs az a civil tüntetés, akár egy Hősök terét megtöltő Magyar Gárdával és szimpatizánsaival szemben, akár a (Keleti pályaudvar előtti) Baross tér felét megtöltő neonáci csoporttal szemben, akár a Hősök terét nyári forróságban, 40 fokban megtöltő békés tüntetőkkel, közéjük neonáci provokátorokkal befurakodva, hogy a tüntetés szervezője-szervezői magára hagynák a tüntetésre invitált embereket. Úgy, hogy a demonstrációt szervező társamra, aki szintén nő, vérdíjat tűzött ki a hazai neonáci sajtó, telefonon fenyegették őt és családját, fotóink magánemberi státuszunkban pellengérre kerültek kuructól a Barikádig. Volt olyan aktivista nő, akit megütöttek utcán, felismerve őt.

Meglehet, ez a tüntetés szervezői felelősség azzal jár, hogy az egyik szervező nem a színpadon vagy a sajtó előtt pózol, rendezők is vannak, hanem a rendezvény egészét felügyeli. Igaz, én-mi ezt nőként, civilként vallom-valljuk teljesíthetőnek, és tartom Juhász módszerét elképesztő amatőrségnek és gyávaságnak. Bármi is volt ennek az oka, hogy Juhász lemaradt az általa szervezett füttykoncertről, az tény, hogy a hős, közpénzen megélni nem tudó forradalmárunk képtelen volt egy harci eseményektől mentes közegben kiállni másokkal.

Ahogy a Milla-időkben, ahogy a magát új ellenzéknek nevezők által csak egyszerűen „maszoposnak, komcsinak” csúfolt Népszabadság „melletti” kiállásában, Juhász most is egy közhangulatot meglovagolva a személyes politikai haszonszerzésre használt fel civileket, a mellette kiállókat cserbenhagyta, ahogy tette ezt a Milla csapatával, amikor a köpködött képviselői székbe beült, miközben tüntetésein az ellenzékkel a bárminemű párbeszédet visszautasította.

„Az elmúlt években olyan sokan kritizáltuk a Fidesz hatalomgyakorlását, hogy nagy hiba lenne, ha én is ugyanígy járnék el. Be akartam fejezni az izomból való politizálást, kerestem a konszenzust. (…)Azt gondoltam, próbáljunk ki valami mást: még a végén az is kiderülhet, hogy az ellenfelek nem ellenségek.” – így fogalmazott 2015 őszén Karácsony Gergely.

A Párbeszéd Magyarországból immár a lényegi üzenetre, a Párbeszédre rövidített nevű párt társelnöke az LMP-vel és Együtt-tel ellentétben együtt tüntetett október 23-án a többi demokratikus ellenzéki párttal a Blaha Lujza téren. Karácsony a színpadon azt mondta, hogy „2006 miatt van az, hogy a jobboldali demokraták ma nem tüntetnek velük ezen a rendezvényen”, igaz, a rá jellemző, mindenkinek tetszeni akaró, markáns véleményt fel nem vállaló politizálás híveként sem azt nem fejtette ki, mi minden történt 2006-ban, sem azt, kik azok a jobboldali demokraták. Minek tette volna, elvégre 2006 tizedik évfordulója volt, ilyen egy felelős és bátor emlékezés.

Vélhetően nem a Blahán vagy a Kossuth téren részt vevőket ismeri névről és világnézetről a két budapesti kerületet (II., XVI.) már elbukott képviselő, azok a szavazók előtt állva, akiknek köszönhette állását, hanem a Blahán részt nem vevő pártokra gondolhatott. Ha ennyire leegyszerűsített sémákban gondolkozom én is, ahogy ő, akkor egyedül a Jobbikot vagy a Fideszt hiányolhatta, hogy Orbán ellen tüntessen vele.

A Párbeszéd fixálódott ellenségkép-politizálására olyannyira jellemző, hogy míg magát Karácsonyt is meglepte Juhász 2014-es Bajnaival létrejött szövetsége, külön kérte az akkor még Millát, ne engedjék fel a színpadra a volt miniszterelnököt, idén, október 16-án a párt megszólaló képviselője, Jávor Benedek semmilyen szemrehányással nem készült az Együtt társszervező és szavazói számára.

A Párbeszéd híve és a szövetségeseit morális alapon is gondosan megválasztó Karácsony azt követően, hogy – két fővárosi kerületi kudarca után egy négypárti, a visszalépésekben megnyilvánuló támogatás és az Együtt-tel kötött szövetség által – végre polgármesteri székhez jutott, még aznap melegében, a választás éjszakáján mondta fel a szövetséget, és azt már felülírva, egyik zuglói alelnöke a korábban Vecsésen indult és ott el is bukott Szabó Rebeka párttársa, másik alelnöke egy fideszes lett. Első polgármesteri intézkedésinek egyike az önkormányzati képviselők fizetésének drasztikus megemelése és a bizottsági állások felhalmozása volt, ezzel a korábban pazarlásért és visszaéléssel támadt Fidesz-vezette Zugló a PM-vezetéssel az adófizetőknek legdrágább fővárosi kerületi képviselőtestületté vált.

A múlt heti október 16-i párttüntetésen két olyan párt is részt vett, akiknek egyedül van női vezetője, ha csak társelnöki funkcióban is. A volt MSZP-napilap, a Népszabadság mellett Juhász Péter által szervezett tüntetésen sem Szél Bernadett, az LMP, sem Szabó Tímea, a Párbeszéd társelnöke nem beszélhetett színpadon, őket férfi párttársaik pótolták, így vált a 16-ai tüntetés egy bepállott kanbulivá a 100 %-os férfi részvétellel.

Október 23-án a Párbeszéd országos politikáját meghatározó Szabó Tímea társelnök helyett az „országos politizálástól visszavonult” Karácsony Gergely, társelnök, kerületi polgármester beszélt, míg a többi szervezet országos pártelnöki szinten képviselte magát. A majdnem összellenzéki tüntetésen a férfi politikusok közt az egyetlen nem politikus nőnek csak költői háttérszerep jutott.

Nyilván, Szabó Tímea pontosan felmérte, hogy visszalépésével meghunyászkodott „a férfi a népszerűbb” csupán facebook-on gerjesztett, szavazásban meg nem nyilvánuló hímsoviniszta elvnek, és önként mondott le ezzel a rá adható szavazatok ezreiről, pártelnöki sikeréről 2018-ban. Bármi is volt a szándéka, ezt a hatást érte el a választóban, ahogy visszalépett a személyes felszólalástól 16-án Szél Bernadett pártelnök is.

Tisztelt Elnöknők, nőtársaim, ezt hívjuk üvegplafon-hatásnak. Működik önkéntes megtorpanással is. „Gratulálok…”

Az LMP 23-ai különutas tüntetésére vagy ünneplésére a sajtó és a közvélemény nem volt kíváncsi. Mindezzel együtt a kis- és mikropártok közt jelen állás szerint egyedül nekik van még esélye önállóan a küszöbértéket elérni.

Az ünnepet vagy akár tüntetést az ellenzéki partner kioktatására, egyszemélyes politikai érdekek meglovagolására kihasználók –a Párbeszéd és Együtt – 2010 óta folyamatosan ezt a taktikát követő módszerükkel sem önállóan nem indultak még, sem el nem érik a küszöbértéket. Ezt 2016-ban nem is a két mikropárt vezetésének szánom üzenetként – mert ezek a pártok rezonálnak legkevésbé kritikákra, facebook-oldalaikon Orbán oldalát megszégyenítő rákosista éltetések folynak – hanem a rájuk az ismert választási eredmények alapján sosem szavazóknak, de őket az egekbe magasztalóknak, akik a szavazás előtt a kizárólag virtuálisan kiélt szimpátiájukkal bármiféle együttműködés kerékkötői.

Amit mind a mikropártok és a facebook-rajongóik elfelejtenek: a szavazó fülkében az erősebb kutya …nyer. Különösen, ha egy-két fővárosi kerületen kívül is van jelöltjük, szemben velük. Ez a választói magatartás akkor is így működne, ha a választási szisztéma nem ezt a trendet erősítené fel végeredményben.

Az országos eredményeit nézve biztos második helyen álló Jobbik hátradőlve nézhette végig a radikálisnak szánt ellenzéki balf@szkodást, talán még a téren soroztak be a kormánypárti felhergelt ünneplőkből újabb párttagokat.

Az LMP, élén a volt elnökkel, Schiffer Andrással sem értette meg soha, hogy bár a felszínen a neonácik szimpatizáltak velük, a Barikád pártlapban állandó viccrovatot vezettek a „zöldpárti hülyékre.” A Rogánnal szemben egy alperesi státuszt magának nagy nehezen kiverekedő, közpénzével el nem számoló Juhász sem lesz sosem ikon a szélsőjobboldalon, ahogy a langyos, a Fidesz-szel közpénz érdekében lelkesen együttműködő, a kerületi kertészkedésben megrekedt Párbeszéd sem. 1956 emlékezetére korlátoltan kényes Jobbik vagy egy Fideszben csalódott konzervatív réteg már sosem lesz megnyerhető Juhász számára. A Kossuth téren ünneplők pedig már most egybemosták a 2006-os eseményeket az ideivel, sematikus értékelésben Karácsonnyal kerültek egy szintre, de nem egy platformra.

Nem maradt politikai tér az Együtt és Párbeszéd számára, csak azok, akik eddig is hatalomba segítették őket saját impotenciájukat kisegítendő. Esetleg újra kipróbálhatják egymás, a választásig éppen csak kitartó szövetségüket, ketten esetleg a 3 %-ot elérve.

2016 vége felé közeledünk, és a legnagyobb szájú, ám négy éve egy helyben toporgó, egy-két elcsépelt arccal politizáló mikropártjaink még mindig elfelejtik, hogy van élet Budapest belvároson túl is, mi több, a szavazók 80 %-a vidéken él. Az ő végtelen megalázásuk ez a belvárosi, fagyizós, nemzeti ünnepekre időzített, spontánnak egyáltalán nem nevezhető, hol színpadi, hol tettlegességgel tarkított bohóckodás, vagy az önállóan eddig semmit el nem ért, az országos megmérettetéstől megfutamodott, fővárosi kerületi parkolópályáról leadott arrogáns kioktatás.

Fülesek, füttyögések, izomból politizálással felhagyó, gyűlölködés helyett, egységes fellépés, konszenzus.

Fütyik. A hibahatár és az 5 % alatt.

(Fotó: ATV, Magánszféra)

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgogol.blog.hu/api/trackback/id/tr4611833703

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ütős beszédek 2016.10.25. 01:40:11

Munkásabb lesz, mint remélhettük. Bájos idős hölgyek és urak pofoztak a hatalom ellen tüntető sípolókat. A rajongásuk határtalan a Nemzet Atyja iránt. Mint Türkmenisztánban.Nyilván az ünnep méltóságát megőrizendő történt a néhány tetllegesség. Nem, ...

Trackback: A tegnapi események 4 tanulsága 2016.10.24. 21:21:56

1. Rég nem gyalázta így meg 56 emlékét regnáló kormány Bár a tíz évvel ezelőtti zavargások szakszerűtlen és brutális kezelése eddig elsőséget élvezett ezen a téren, azt hiszem most sikerült überelni. kép innen Miután már uniós tagállamként önként...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 08:19:35

Hatalmasat buktak tegnap a ballibek. Többmilliós költséggel, többhetes szervezéssel, Sorossal és a Norvégiai Köztársasággal a hátuk mögött sikerült két helyszínen összesen 3500 ember összecsődíteniük, de még ezek is összevesztek egymással.

Csak a kezelendő beteg Bokros látja a helyzetet bíztatónak. Ő persze érthető eset: beleőrült, hogy már nem képviselő az EP-ben.

Gregersen Nils 2016.10.24. 11:44:40

@a BircaHang Média szerk.: röviden marhaság. Hosszabban: oltári nagy marhaság amit írtál.

Gregersen Nils 2016.10.24. 13:45:04

@a BircaHang Média szerk.: a marhaság az marhaság. A Sorosozás, norvégozás az a színvonal ahol már csak marhaság tud kisülni a dologból.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 13:53:08

@Gregersen Nils:

Pedig ez nem más, mint az orbánozás, diktatúrázás, fasisztázás a másik oldalon.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2016.10.24. 17:38:52

@a BircaHang Média szerk.: Aztán mondjad, a népszavazás eredményes volt-e?

rasztaszív 2016.10.24. 17:45:16

@a BircaHang Média szerk.: apád faszát ugyanolyan a kettő.a saját hülyeségeid csak téged minősítenek.

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2016.10.24. 17:49:42

Csak egy ember van Magyarországon aki rendre az első vonalban védi meg a saját híveit, ez pedig Orbán Viktor. Tegnap is az első sorban védte fel testével a Soros pénzéből finanszírozott liberális sípok hanghullámait, hogy azok kárt ne tegynek a híveiben.
Büszként mondhajuk, hogy bennünk már semmilyen kárt nem lehet tenni, mi minden szarra meg vagyunk edzve. Orbán Viktortól kiváló kképzést kaptunk, hogy minden szart lenyeljünk.

Orbán Viktor kormányzónk tegnap is megmutatta, hogy mi fán terem a nép közé vegyülés és a külső erők leveretése pártsemleges biztonsági kopaszokkal.
Nem lennék a külföldi lejárató sajtó helyében, ha Orbán Viktornak egyszer arra lenne kedve, hogy feléjük járjon és megmutassa nekik, hogy milyen semmi sem igaz abból, hogy brutálisak lennének az ő rendszerét védő magyar rendőrök és kopasz kisegítőik.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 17:51:04

@Translator +X+:

Jogulag vagy politikailag? Jogilag érvénytelen lett. Politikailag pedig érvényes lett.

Sean MacTíre 2016.10.24. 17:56:04

@a BircaHang Média szerk.: a sorosozas (=zsidozas), imperialistazas (Boros), brusszeli elnyomasozas (Orban, mikozben mi vagyunk Brusszel, egyutt a 28 orszag, es semmit nem tudnak keresztulvinni, amire Magyarorszag nem bolint ra) a ruszkiknak az EU-t gyengiteni szandekozo propagandaja, ergo hazugsag. Ellenben a diktaturazas, orbanozas - amivel ezek a kifejezesek kapcsolatosak, valosagra vonatkoznak.

rasztaszív 2016.10.24. 17:56:15

@a BircaHang Média szerk.: majd a többiek megítélik,maradjunk ennyiben...:)))

sírjatok 2016.10.24. 18:02:09

@Sean MacTíre: "a sorosozas (=zsidozas)"

egyáltalán van valami, ami nem zsidózás?

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 18:05:57

@Sean MacTíre:

" a sorosozas (=zsidozas)"

Téves eleve. A sorosozás nem zsidózás. Már egyik gazdád, Szigetvári is belebukott ebbe, szóval ne tedd...

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 18:07:55

@sírjatok:

Minden zsidózás. Pl. ha azt mondom "ellenzem az egyneműek házasságát" vagy "szerintem nyerjen inkább Trump" vagy "nem szeretem a hanburgert" az mind burkolt zsidózás.

(Sietek hozzátenni: szeretem a hamburgert, ez csak egy példa volt.)

rasztaszív 2016.10.24. 18:12:02

@a BircaHang Média szerk.: ha olyan nyilvánvaló,talán tartsd is magad hozzá.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 18:17:26

@rasztaszív:

Mivel túl pajkos emberszabású vagy, ki kellett mondanom. Majd legközelebb szófpgadóbb makákó leszel, s nem fog kellene áramütéssel edukálnom téged.

rasztaszív 2016.10.24. 18:24:50

@a BircaHang Média szerk.: én meg,mivel részemről ez nem egó kérdés,nyugodtan rád hagyhatom...:)

a ráolvasásos "vitastílusoddal" helyreteszed te magad...:)

BiG74 Bodri 2016.10.24. 18:32:08

Agresszív volt ez kedves Beáta, és kissé kesernyésen harapós, tán kissé haragosan opálos. De csak így tovább, ossza csak őket!

Scott Tenorman Must Die 2016.10.24. 18:43:18

@rasztaszív: megítéltük, az ostoba egy enyhe kifejezés rádnézve, igencsak hízelgő

rasztaszív 2016.10.24. 19:02:26

@Scott Tenorman Must Die: ti,mindannyian?hányan vagytok?
orvos látott?

6.Lenin 2016.10.24. 19:06:40

"Fütyik. A hibahatár és az 5 % alatt."

Gratulálok a poszt írójának. Tömör, de rendkívül találó összefoglaló. Szerintem ennyi elég is lett volna.
A fütyik fütyülése hozott valamit a konyhára?
Nem, maradtak fütyik.

Parajpuding 2016.10.24. 19:45:38

Nem is tudom, talán ha a cikkíró kihúzná a saját seggéből a fejét, talán felfogná azt az apró körülményt, hogy Juhász Pétert nem engedték be a rendezvényre.
Mert így ez a cikk semmi egyéb, mint egy agyhalott hányása.

6.Lenin 2016.10.24. 19:49:48

@Parajpuding:

Ha beengedik lehetett volna akár pöcs is, de így csak az maradt, ami mindig is volt, fütyi.
A poszban leírtakkal se lehet nagyon vitába szállni.
Csak elrontanánk a remek összefoglalót.

Parajpuding 2016.10.24. 19:49:54

@Ballib Cenzúrázók Réme 11: Egészen megható, ahogy odavagy a gazdatestért, ami számodra az egyetlen életfeltételt jelenti.

Parajpuding 2016.10.24. 19:51:16

@6.Lenin: Én csak egy apró petyhüdt nemiszervet láttam összesen, de azt úgy hívták, hogy Orbán Viktor.

6.Lenin 2016.10.24. 19:57:12

@Parajpuding:

Na ja, lassan erről a apró pegyhüdt nemiszervről beszél mindenki a művelt világon.
Nyár végén, amikor 1 jelentéktelen román pocsolya mellett szólni készül még a légy zümmögését hallani, hogy aztán az egész világ sajtója megírja, nem mondott semmit, sőt amit mondott annak sincs jelentősége, hetekig erről károg minden magát valakinek is tartó senki.

nick papagiorgo 2016.10.24. 20:09:31

Én azon csodálkozom, hogy pl. Juhásznak nem mondta még el senki, hogy valaki vagy kint fütyül, vagy a parlamentben politizál.
A kettő együtt nem megy.
Továbbá (és ezt oldaltól függetlenül mondom) egy "nemszeretem" politikust egy évben kb. százszor is ki lehet fütyülni, nem biztos, hogy egy nemzeti ünnepen kellene. Esetleg vannak olyanok, akiket az ünnep érdekel, és a fütyülés zavarja őket.
Részemről nem méltó megünneplése egy nemzeti ünnepnek, hogy "kimegyünk, fütyülünk, megveretjük magunkat". Vannak gyermekeim is, egyszerűen nem lehet velük menni lassan sehová, mert valamelyik barom biztos balhézni fog.
Száz szónak is egy a vége, Juhász, és barátai egy fikarcnyival sem különbek, mint a "birkafideszesek", akiket lenéznek. De még ezt se képesek felismerni.

6.Lenin 2016.10.24. 20:16:43

@nick papagiorgo:

"De még ezt se képesek felismerni. "

Mert fütyik. Ezért vannak ott, ahol, 1-2 %-on.

Mit is tudnának mondani? Mindent lerombolnak maguk körül. már tényleg nem lehet elmenni nyugodtan családdal sehová. Sajnos a politika rátelepedik mindenre. Kár.

pamut 2016.10.24. 20:22:32

No lám, no lám.....

"Mennyibe került ez a magáncég, hogy ott ellátta a biztosítást? Vajon ennek az őrző-védő cégnek van arra jogosítványa, hogy embereket motozzanak és megmondják, hogy bemehetnek-e egy ünnepségre vagy nem? Ezért majd valaki felelősségre von közülük valakit? Fognak kártérítést fizetni a sérelmet elszenvedett embereknek? Nem. Nagyon jó lenne, ha már egy kicsit megpróbálnánk nem mindig különbséget tenni állampolgár és állampolgár között. Azt gondolom, hogy az emberi jogok mindenkit megilletnek attól függetlenül, hogy ellenzéki vagy kormánypárti." Ékes Ilona, Fidesz

"El nem tudom képzelni, hogy Franciaországban, Németországban előfordulhatna, hogy egy állami rendezvényen egy magán biztonsági cég motozza meg az embereket. Tudom, hogy ombudsmani döntés is született az ügyben, de szerintem ez egy olyan fokú jogsértés, amit duplán alá kell húzni, és a bizottsági jelentésben erre külön ki kell majd térni." Révész Máriusz, Fidesz

"Nem tartja alkotmányellenesnek, hogy egy idegen őrző-védő kft. végzi nemcsak a szűkebb biztosításokat, hanem például március 15-én vagy más ünnepségeken is? Ennek már csak a létezése is nemzetbiztonsági kérdést vet fel." Wittner Mária, Fidesz

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2016.10.24. 20:24:17

nem teljesen látom, hogy miért kell hazudozni a posztban ahelyett, hogy nem ír az ember semmit. Ha nem lehet jól kijönni a helyzetből, akkor nem kéne erőltetni.

Bár az is lehet, hogy a poszt szerzője _tényleg_ elhiszi azokat a fideszes propaganda-paneleket, mint pl. Bajnai elmúltnyolcévezése.. ilyen körülmények között persze nem lehet csodát elvárni.

nick papagiorgo 2016.10.24. 20:26:43

@6.Lenin:
Pontosan.
Részemről addig nincs semmi gond, amíg mondjuk Orbán beszédet mond itt, a baloldal amott, a Jobbik meg egy harmadik helyen - mert elmegyek ha érdekel, és nem megyek, ha nem.

De ezeket a "szándékosan megzavarjuk a rendezvényüket" dolgot utálom (bárki is csinálja), mert nem tudom, hogy hova fejlődik a dolog. Ugye tíz éve a kb. a fél város kergetőzött az utcákon, teljesen kívülálló, békésen hazafelé tartó emberek szívták meg stb.. Nem biztos, hogy ebbe az irányba kellene fejlődni.

Aztán megy a csodálkozás, hogy az emberek wellness-szállókba mennek az ünnepeken, nem pedig ünnepelnek. Hát mit csináljanak, álljanak be ők is balhézni?
És így sikerül egy nemzeti ünnepet tökéletesen "megölni", lesilányítani stb.

Mint a "Júdea népe front, elit öngyilkos kommandó": csoportosan hasbaszúrják magukat, és az utolsó elnyögi, hogy "jól megmutattuk nekik". Gratulálok.

kvadrillio 2016.10.24. 20:35:48

DE...M I KERÜLT EZEN AZ 56-OS ÜNNEPEN 13 MILLIÁRD FT-BA ?????????

(A MÚLT KABARÉJÁRA EMLÉKEZVE...:MI KERÜLT EBBEN A FOTELBAN 7200 ft-ba?)(

kvadrillio 2016.10.24. 20:36:37

Márkus László - Mi került ezen a fotelon 7200 Ft-ba? - YouTube
Videotalálatok erre: MI KERÜLT EZEN A FOTELON 7 EZER FT BA
▶ 9:21
www.youtube.com/watch?v=Rkm8nVmcmQE
2009. máj. 12. - Feltöltötte: nagybaly123
Márkus László - Mi került ezen a fotelon 7200 Ft-ba? ... 7:27. Markos - Nádas : Katonadolog /Kabaré ...

nick papagiorgo 2016.10.24. 20:42:21

@kvadrillio:
nézd, erre azt tudom mondani, hogy valamelyik mai blog azon pattogott, hogy Gyurcsány-Orbán 47-1, mert tíz éve a forradalom 50 éves évfordulóján 47 külföldi vendég volt, most meg csak 1 (Andrzej Duda). Mintha ez számítana bármit is, mindegy.
De ha most is 47 lett volna, és a biztosításuk miatt le kellett volna zárni kb. a fél várost (mint mondjuk egy Obama, vagy egy Putyin érkeztekor), akkor meg azon menne a károgás, hogy miért kellett erre ilyen sokat költeni, mennyi vastüdőt lehetett volna ebből venni és tűrhetetlen ez a fennhéjázás, stb. stb.
Vannak, akiknek soha semmi se jó. Pl az aug 20-i tűzijátékon is mindig kiakadnak némelyek, mert vagy "drága, inkább a vastüdő", vagy "olcsó, gagyi, erre is sajnálják a pénzt". Teszik ezt attól függetlenül, hogy épp ki van hatalmon.
Ez egy ilyen világ.

6.Lenin 2016.10.24. 20:43:06

@nick papagiorgo:

Szerintem nemzeti ünnepeken a pártoknak távol kéne maradni rendezvények szervezésétől.
Óhatatlanul is mindegyik magát próbálja előretolni, kisajátítani az ünnepet.
Talán ez a hiba az egészben.
Mert mindez oda vezet, amiről te is írsz, és ez nagyon nem jó irány. 1etértek.
Vannak minden oldalnak saját hagyományaiból eredő lehetőségek ünnepelni valamit/valakit.
Ezt másoknak tiszteletben tartani.
Lehetséges, hogy hasonló történelmi utat bejárók nehezebben szabadulnak a téveszméiktől.
Valahogy közösen kéne kitalálni megoldást az ilyen ünnepekre.
Nehéz, hiszen ha maradnak "örökösei" a letűnt rendszernek, nehéz lenne önmérsékletet kérni tőlük, mert elképzelhető az új generációnak is nehéz viselni a terhet, és szeretnének túllépni. Bonyolult kérdések ezek.
Remélem csak sikerül- tanulva az ilyen esetekből- túllépni egyszer ezeken, mert ez senkinek sem jó.

6.Lenin 2016.10.24. 21:07:41

@nick papagiorgo:

Talán nem lenne elrugaszkodott 5let, ha nemzeti ünnepeken csak olyanok szólalhatnának fel, aki a nemzetet képviselik pl KE, nemzetközileg is elismert sportolók művészek, tudósok, akiket minden politikai oldal is elismer. Politikusok nem. Talán első lépésnek nem lenne eldobandó 5let.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.10.24. 21:07:49

@poszt: Hát ez eléggé aljasra sikerült. Miért csípi Juhász ennyire a szemed?

"Ez a tüntetőket magára hagyó magatartása akkor is elfogadhatatlan, ha állítja, biztonsági őrök feltartóztatták."

Megkérdőjelezni azt, amiről egy rakás videofelvétel van, hát... Érdekes próbálkozás. Mégis, mit kellett volna tennie? Hívta a rendőröket, de nem jöttek. Verekedje át magát a biztonságiakon? Nézd meg a fotókat, az Együtt vezetéséből többen bejutottak, és ott voltak, nem hagyták magukra a sípolókat.

De mindettől függetlenül is rettenetes hamis az alapproblémád, ugyanis ez nem egy klasszikus tüntetés volt, Juhász csak annyit kért, hogy vegyenek rész az állami ünnepségen, mint bárki más, szóval ha már mindenáron felelősöket keresel, akkor a helyi biztonságiak között keresd, akiknek annyi esze volt, hogy törvénytelenül megakadályozzák, hogy Juhász bemenjen, de arra már nem, hogy leállítsák a fideszes vérnyugdíjasokat. Pedig ott voltak, csak leszarták, hogy épp vernek valakit.

" facebook-oldalaikon Orbán oldalát megszégyenítő rákosista éltetések folynak" Hol? Melyik univerzumban? Tudsz hozni akárcsak egyetlen példát is? Csodálkoznék...

6.Lenin 2016.10.24. 21:17:09

@Fedor:

Juhász nem ünnepelni, szarkeverni ment oda. Nemzeti ünnepen, meggyalázva azok emlékét, akiket ott lőttek le.
Bárhol leírhatta volna, hogy nem ért 1et azzal, hogy neki nem tetsző politikusok kisajátítják az ünnepet. jogában áll, és igaza is lenne, de ő nem ezt akarta.

bárhol, bármikor annyit fütyülhet, hogy kiköpi a tüdejét, de ő meggyalázott 1 ünnepet.

Akik esetleg azért mentek oda-Orbántól függetlenül- mert emlékezni akartak, szerettek volna az ott megölt hozzátartozóikra, azokat meg te gyalázod fideszes vérnyugdíjasként.

Nem biztos, hogy képes vagy ezeket felfogni, de megpróbáltam felhívni ezekre a figyelmed.

2016.10.24. 21:21:14

Tegnap óta azon röhögök, hogy ez exKISZtitkár nekiállt kommunistázni! Ez a Vitya a legnagyobb bohóc, a saját maga által írt bohózatban!

Legalább akkora poén volt, mint amikor sorosozik! Az is mekkora volt má! Mondom magamban, "Vitya te tróger, hát ki taníttatott ki téged külföldön?"

Vagy amikor jön az illiberális demokráciával! Mondom magamban, "Vitya te geci, hát a rendszerváltás után milyen pártnak voltál a vezetője? Libsié nem-e?"

2016.10.24. 21:28:24

@6.Lenin: Az nem zavar, hogy olyasvalaki szólal fel az 56-os állami ünnepen, aki felelős funkciót töltött be a kádárista államgépezetben, és ugyanaznap kitüntetnek egy ÁVH-ást?

Nem kell a smonca az erkölcsről...

6.Lenin 2016.10.24. 21:37:57

@Dr. Trejo:

Most 1 kicsit zavarba hoztál...

Mikor elolvastam a hozzászólásodat, 5 percig könnyeztem a nevetéstől, létezik ekkora köcsög ? Létezik. nyugtáztam magamban.
Most meg kérdezel.

Én éltem a régi rendszerben, elég jól ismertem a hétköznapokat is, az embereket is.
A kényszer pártagokat, a törtetőket, jellemes és jellemtelen embereket is.

Nem hiszem, hogy ezt mi ketten tennénk most itt tisztába.
Azt se hiszem, hogy bármiben is meg tudnám ingatni a hitedet, de nem is akarom.

ptrrm 2016.10.24. 21:47:44

@a BircaHang Média szerk.: még mindíg sötét vagy, de legalább demagóg. Igazi fideszes birka.
Lassan írom, hogy megértsd. Bár érted Te, de ha soxor hazudtok valamit, lassan elhiszi a tömeg.
Tehát bármennyire is kínos, de Soros bácsi kilóra megvette a fideszt. Ugye fizette elég sokak tanulmányait, sőt, fizetést is kaptak tőle a kezdetekkor. Erre tessen büszkének lenni.

morph on deer 2016.10.24. 21:57:56

@6.Lenin:
"Akik esetleg azért mentek oda-Orbántól függetlenül- mert emlékezni akartak, szerettek volna az ott megölt hozzátartozóikra"

Ez mind igaz is. Csak az a baj, tudod, hogy én arra is emlékszem, amikor a habzó szájú - fideszes? jobbikos? nem mindegy? - falka a temetőben, a 301-es parcellánál fütyülte meg 'hazaárulózta' szét a megemlékezést..!

Most meg a szívük szakad meg attól, hogy néhány tucat ember fütyült az orbáni képmutató cirkuszra, egyem a kis mimóza lelkivilágukat...

"Ki szelet vet, vihart arat" tartja a mondás.

ptrrm 2016.10.24. 21:59:50

Kedves Eszes, de korántsem eszes Beáta!

Majdnem összejött. Csak egy kevés hiányzik hozzá. Oly sok szarházi megél már a felcsúti seggének intenzív ápolásából, hogy eggyel több v. kevesebb.
Azt ugye Te is tudod, mekkorát hazudsz. De manapság ez kell a boldoguláshoz.
Lassan megjelenik egy fizetős banner a blogodon, ahol véletlenül majd valakio állami pénzből reklámoz. Szóval hajrá. De azért azt Te is érzed, hogy nyíltan hazudsz Juhász Péterről. Konkrétan nem kell túl sok kutatás egy címlapos hír kutatásához egy nappal később. Megnéztél volna pár híroldalt, persze a jobbos szennyoldalakon túl, és abból leszűröd a tanulságot. Video van róla, hogy Juhászt nem engedik be. Ezek után hazudsz.
Közpénzével el nem számoló? Erről pont egy fideszhívő ír? Úgy lopjátok a közpénzt, ahogy a felhők szállnak az égen. Nézzél magadba, milyen ember vagy Te, hogy eladod a lekedet Hazád kirablóinak.
Szánalmas vagy, ahogy próbálsz hírnevet szerezni egy ilyen szennyblog révén.
Próbálj meg kilépni a napra, hagyd ott a sötét oldalt. Keress párt magadnak, élvezd az életet.
Mert ez így csak vergődés.

6.Lenin 2016.10.24. 22:22:17

@morph on deer:

Aztán soha nem lesz vége, de ezt már itt mással megbeszéltük, nem szeretnék ismétlésekbe keveredni.
Ha nem tisztelsz másokat, milyen jogon követelsz tiszteletet magadnak?
Ha ők is, akkor én is?
Aztán ez mire jó?

2016.10.24. 22:29:23

@6.Lenin: Biztos stukkert fogtak a Kedves Vezető fejéhez, hogy a gimnáziumban, majd az egyetemen is KISZ titkárként tevékenykedjen. Mer' az átkosban ez így ment. Az összes mai konzervatívnak hazudott jobboldali illiberális vezetőt kényszerítették, hogy lépjen be az MSZMP-be. Vannak egy páran ezek a bőszen kommunistázó tisztalelkű emberek.
Nos, ha az ilyen kalandorok felszólalhatnak a szabadság és az 56 -ban mártírhalált halt emberek ünnepén, és számodra az a probléma, hogy kifütyülik őket, akkor joggal merül fel bennem a kérdés, kettőnk közül ki is a köcsög?

6.Lenin 2016.10.24. 22:45:31

@Dr. Trejo:

Én nem mondanék ítéletet mások felett, ha nem ismerem a részleteket, mert ismertem azt a rendszert, és módszereit.
Pl tudtad, hogy bizonyos beosztásokban kötelező volt a párttagság? Pl iskolaigazgatók, minden külföldön járónak jelentenie kellett stb. sportolók, művészek.
Mind gazemberek voltak?

Azt is ismerem, hogy ilyenkor jön a duma, de én ............

A rendszer fenntartói, üzemeltetői vidáman politizálnak ma is, a kis szerencsétlen kényszerbőli akárkiket meg itt lámpavasra húznák 1esek.

Ha tudni szeretnéd, hogy tényleg a nagyanyád jelentett a plébános úrról, kikérheted a papírokat. Vagy így szeretnéd titkolni, hogy a fatertól örökölt műkörmös szalonban előfordulnak az 50-es években begyűjtött valódiak is?

Ez a hajó 90-ben elment, hogy mindenki bűnös.
Mivel lennél különb az akkori ÁVH-tól?

Te éppen olyan köcsög vagy, mint 6 éves korodban voltál?
Azóta se változtál semmit?
(mondjuk én kapásból vettem, nem tudtál becsapni)

2016.10.24. 23:02:36

@6.Lenin: Az egyértelműen látszik milyen alaposan ismered a besúgó rendszert, mentegesd csak, lelked rajta. Egy fiatal felnőtt döntéseit összemosni egy kisgyerekével, nos ez sem demagóg nagyon.

By the way 6 éves gyerekekre köcsögként tekintesz?

Félve kérdezem meg: Fent vagy már a szexuális ragadozók listáján?

Undorító, gusztustalan, perverz pondró vagy!

6.Lenin 2016.10.24. 23:10:25

@Dr. Trejo:

Nem maradt bent semmi? Kijött minden?
Akkor megnyugodhatsz.
Mi a toszért kötöttél belém?
Én nem szándékoztam veled társalogni, de szívós pacák lehetsz.

morph on deer 2016.10.24. 23:38:12

@6.Lenin:
"Ha nem tisztelsz másokat, milyen jogon követelsz tiszteletet magadnak?"

Már megint egyetértünk!
(Gyanús! Nagyon gyanús!)

Sajnos ennek felismerését egyszerűbb elvárni azoktól, akik már 'visszaadták' a másiknak, mint attól aki épp most készül 'visszaadni'.
Személyesen én úgy tartom, hogy ha én ugyanazokat az aljasságokat követném el valakivel szemben amiket - esetleg - tőle kaptam, akkor semmivel sem lennék külömb. Az meg már csak a ráadás, (lenne) hogy ez még jobban bosszantana :) Tehát a francba a 'kölcsön kenyérrel'..!

Mr. Neutron 2016.10.24. 23:49:36

És azt se felejtsük el, hogy - mint arról az Origó hírt adott - közben a Jobbik megemlékezésén balhé volt. Több sajtóorgánum is beszámolt arról, hogy egy 30-40 fős antifasiszta csoport hangos fújolással fejezte ki nemtetszését a pártelnök beszéde közben, csetepaté tört ki és folyamatosan zengett a "mocskos zsidók" kifejezés. Vona Gábor pártelnök utólag egy facebook bejegyzésben magyarázkodott a történtek miatt.

LOL

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.24. 23:49:56

Szegény megvénült fideszkomcsik jaj de nem szeretik azokat a módszereket, amelyekkel annak idején ők próbálkoztak a diktátor ellen.
Akkor ők voltak a csürhe fasiszták.

Igaz most is ők azok. Ez aztán egy fejlődési pálya, kárf volt Kádár leváltani, most is itt tartana a csöcselék létből szbadulni nem akaró magyar, s közben megúszott volna egy borzalmas EU meg NATO tagságot is.
Igaz orbán viktátor vezetésével nem sokáig tart már ez az országra szakadt liberális dekadenicia, 2018 után jöhet a kilépés az EU-ból.

Mr. Neutron 2016.10.25. 00:09:09

Tudta Ön, hogy a cukrozott fánk is lehet trendi? Milyen finomak is a cukormázas fánk különlegességek! Mmmm.... olvadó!

(LOL)

Treuga Mei 2016.10.25. 01:47:03

@a BircaHang Média szerk.: Hát, igen, megint az Oslo - Tel-Aviv - tengely.
De ne felejtsük ki az izlandi tuggyikik összeesküvését sem a Katmandu - Wellington - tengellyel!
Éberség!

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.25. 05:01:38

@ptrrm:

Így igaz. A korai Fidesz Sorosék egyik kedvence volt, s bőségesen finanszírozták őket. Mondtam valaha mást?

n3spr3ss0 2016.10.25. 06:30:13

Ez a Beus is magyarosíthatná a nevét,mert eszesnek nem eszes,sőt sunyin buta.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.10.25. 07:21:20

@6.Lenin:
1. Egyrészt ez nem válasz arra, amiket írtam.
2. A jobboldal ennél durvábbakat csinált anno a nemzeti ünnepeinket, őket is letoltad?
3. Szerintem az 56-os hősök emlékét pont az tiszteli meg, aki tiltakozik az ellen, aki jelenleg a leginkább meggyalázza a hagyományaikat.

eßemfaßom meg áll 2016.10.25. 08:44:16

És nem értik, hogy miért van a fidesz 49%-on az összes magát demokratának nevező meg egybeszámolva is alig 27%

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2016.10.25. 09:50:23

@a BircaHang Média szerk.:

:: Jogilag érvénytelen lett. Politikailag pedig érvényes lett.

Muhaha, mekkora dedós érvélés! :)

- ásott magának a fidesz egy emésztőgödröt (50% részvételi arány)
- megtöltötte szarral (gyűlületkampány)
- ácsolt mellé egy trambulint, hogy ország világ lássa a produkciót (egy évnyi migráncsozás plakáton, tévében, stb)
- és a végén csodálatos duplaszaltóval belecsobbant (JOGILAG, a SAJÁT szabályaik szerint ÉRVÉNYTELEN szavazás, biztos emútnyócév meg gyurcsányiahibás)

Hol van ebben a politikai siker?

Eltapsoltak tizeniksz milliárdot egy olyan kampányra, amit egy pármilliós kérdőívezéssel is megtudhattak volna? Végülis a fityisz politikája a korrupció, szóval ha ezt a zsét ellopják, akkor te azt hívod politikailag sikernek? Ha kaptál belőle, megértelek, csak mondd azt...

Majd legközelebb, ha elkúrok vmi adóbevallást, mert a fele adómat nem vallom be, azt mondom, hogy az is politikailag sikeresen lett kitöltve :)

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.25. 09:55:22

@Translator +X+:

A politikai siker:
- megmaradt a statusquo, nem történt ballib áttörés,
- kiderült: a ballibek ereje 15 %, nem több.

Igen, félsiker, az igazi siker a ballibek elsöprése lett volna egt jogilag érvényes nlpszavazással - ez nem sikerült. Ezért mondtam: döntetlen az eerdmény.

6.Lenin 2016.10.25. 09:58:58

@Fedor:

"Nem biztos, hogy képes vagy ezeket felfogni, de megpróbáltam felhívni ezekre a figyelmed. "

Jól gondoltam. Nem voltál képes.

Juhász P. 1 megélhetési szarkeverő. ebből él. PÉNZZEL támogatja valaki/valakik (Portik?)

Mi zárja ki azt a feltételezést, hogy a háttérben nem az üzletileg ellenérdekeltek támogatják?
Nem az a baj, hogy Rogán és bandája lopik, hanem az, nem ők lopikálják el azokat a pénzeket?

Juhász P. és még sokan mások is ezért hiteltelenek. Ózd.Zugló polgármestere. Jó duma, hogy azért szavazták meg a legmagasabb fizetést maguknak,mert kevesebbet fognak lopni.
Aztán semmit nem is csinálnak nehogy véletlenül is lopjanak közben. Jó duma.

Ezeket te beveszed. A választók nem. Ezért (is) van az ellenzék a bányászbéka fenekével azonos szinten.
Apropó fenék.
Persze az is talán elfogadható feltételezés lehetne, hogy Juhász P-t azért támogatják milliókkal mert a popója gyógyító sugárzást bocsájt ki reggel 9-10 h között, és akinek valamije éppen a közelében van , nem kell kurkumás mágneses zoknit húzni rá, és így is kigyógyul valamiből. Lehetséges, el tudnám fogadni ezt is.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2016.10.25. 10:00:03

Aha, a politikai siker akkor az, hogy a fityiszesek szétrohasztják a magyar oktatást meg egészségügyet, a fityiszesek szétlopják az országot, a fityiszesek sikeresen bűnbakot találnak, te meg lelkesen asszisztálsz ehhez.

És a "politikai siker" = döntetlen :)

Gratulálok. :)

6.Lenin 2016.10.25. 10:09:30

@Translator +X+:

"Hol van ebben a politikai siker?"

3,3 millió NEM. A Fidesz szavazóinak száma állítólag már kevesebb, mint 1,5 millió. Az ellentétes szavazatok/ nem szavazók tábora elenyésző (több, mint 30-40 % soha nem szavaz, népszavazáson ennél több, 50 % fölötti arányban mindig is hanyagolták bármilyen kérdésben a részvételt)

Az ellenzék a népszavazással való fenyegetésen kívül már a kérdések megfogalmazásánál is belebuktak, vagy képtelenek voltak a megfelelő számú támogatói aláírás összegyűjtésére is.

enny.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2016.10.25. 11:02:03

:: A Fidesz szavazóinak száma állítólag már kevesebb, mint 1,5 millió

Akkor a maradék biztos jobbikos, hatalmas siker :)

Amúgy ha belegondolok, hogy nagyjából 3,3 millió ember van 90-es IQ alatt, én nem lennék büszke arra, hogy nagy adag idióta birka követ engem, de nekik tényleg sikerülhet beadni a dedós érvelést, hogy egy "döntetlen", "politikailag érvényes" szavazás "siker".

Nekem csak annyit jelent, hogy a fasiszta fityisz csobbant egy szépet az emésztőgödörbe.

6.Lenin 2016.10.25. 11:12:17

@Translator +X+:

".....csobbant egy szépet az emésztőgödörbe. "

Egészségedre.

Erről álmodsz 6. éve, és erről fox 18 ,22, 26 után is, ha megéled, vagy nagy magányodban egyedül leszel ezzel az álommal.

(amikor lebirkázol több millió embert, közben írsz 1 jó nagy marhaságot, mit érzel belül? Elégtétel az elcseszett életedért? Segített valamit legalább 1x is? Sikeresebb lettél tőle?)

eßemfaßom meg áll 2016.10.25. 11:44:02

@Translator +X+: "Amúgy ha belegondolok, hogy nagyjából 3,3 millió ember van 90-es IQ alatt"

mégse mennek el az mszp-dk és társaira szavazni pedig mennyire szeretnék megszerezni őket kökemény demagógiával.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2016.10.25. 12:59:19

:: amikor lebirkázol több millió embert, közben írsz 1 jó nagy marhaságot, mit érzel belül?

Azt, hogy milyen faszán visszatrollkodtam birkát, velem bassza el az idejét :)
De könnyen megy, csak egy kis bátorság kell hozzá, IQ semmi (egész szokatlan érzés) :)

:: Elégtétel az elcseszett életedért?

Sokan vannak, akik szeretnének annyira elcseszett életet, mint az enyém, köszönöm :)

:: Segített valamit legalább 1x is? Sikeresebb lettél tőle?

Magányos így az IQ-csúcson, néha lemegyek a szakadékba, az ilyet kalandtúrának fogom fel :)

6.Lenin 2016.10.25. 14:45:43

@Translator +X+:

"Azt, hogy milyen faszán visszatrollkodtam birkát, velem bassza el az idejét :)"

Ez nem valami faszára sikeredett, nagyon árulkodó.
Mind1.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.10.26. 21:49:00

@6.Lenin: Annyira, de ANNYIRA semmi fogalmad nincs a valóságról... Csak beszopod itt a FIDESZ hazugságait.

6.Lenin 2016.10.26. 22:24:03

@Fedor:

Miért, mi a valóság, hogy ilyen megélhetési szarkeverők fütyürésznek?
Valószínűleg ezért pénzelik a fószert. Ha a hatalom közelébe jutna, talán nem talicskával tolná a lóvét haza, mert neki az járna?
Fedorkám, én nem vagyok elkötelezve sehová sem . Mindig a magam ura voltam, vagyok.
B+ én együtt jöttem -Mo-ra a ruszkikkal, csak ők tankkal jöttek, engem meg a gólya hozott (?)
Nekem akarsz itt papolni a valóságról. Beleolvastam néha a blogodba, nem tudom nem te vagy-é néha kicsit eltájolódva?
Én tudom mikor melyik, és miért hazudik, vagy próbálkozik ezzel. Nehogy már 1 ilyen linkóci szarkeverőnek bedőljek, akinek talán még a gatyája se a sajátja.

naphegyi vince · http://liberator.blog.hu/ 2016.10.29. 10:40:20

@6.Lenin: "Valószínűleg ezért pénzelik a fószert. Ha a hatalom közelébe jutna, talán nem talicskával tolná a lóvét haza, mert neki az járna?" A Fidesz-közeli korrupció tényszerű, ez meg csak egy feltételezés, afféle megelőlegezett rosszindulat.
Aztán a pár itteni kommentből kiolvasható véleményed az meg gyakorlatilag pocsék demokraták fő üzeneteinek ismételgetéséből áll.
A kor meg csak akkor tisztelendő, ha bölcsességgel járt. Ma már rég túl vagyunk az élő könyvek őskori, paraszti kultúráján. A kifütyülés alkalmával jól látható volt, hogy a kor önmagában semmiféle garanciát sem jelent, sőt éppenséggel az előző korban begyakorolt beteg viselkedésmintáikkal a nemzet fejlődését gátolják ezek az öregek. (Ill. nem biztos, amennyiben visszataszító viselkedésük beindít egy társadalmi immunválaszt.)

6.Lenin 2016.10.29. 12:51:34

@naphegyi vince:

Nem tudom szokás-é liberáliséknál a hozzátartozók sírját ilyenkor meglátogatni, vagy csak otthon 1 tökkel vigyorognak a nappaliban.
Ha mégis meglátogatod a sírjukat, írd meg hol van, elmegyek és szétfütyülöm az agyadat.

A mindenoldali korrupció tényszerű, de bizonyítani is kell. (persze ezt nagyon nehéz, mert általában nem a nyilvánosság előtt történik. (Hadoválni róla sokkal 1xűbb, még nekem is)

Nekem is jogomban áll véleményt alkotni, ami a tiédtől eltérő is lehet.
(pont 1 liberátor akarja ezt kétségbe vonni? B+, nagy köcsög lehetsz)

naphegyi vince · http://liberator.blog.hu/ 2016.10.29. 13:37:34

@6.Lenin: Igen, jogodban áll fasznak lenni. Politikai vitákban ha elfogy az a kevés agyad, akkor marad a másik családja. Szólok, hogy nemcsak az a különbség közöttünk, hogy milyen ideológiában hiszünk, hanem az is, hogy milyen szellemi nívót képviselünk. De akkor ennyit rólad.

naphegyi vince · http://liberator.blog.hu/ 2016.10.29. 13:42:55

@6.Lenin: És káromkodhatsz, fröcsöghetsz, de azért annyira nem vagy csökött, h ne vedd észre ezt a számodra is fájdalmas szintkülönbséget. És azt is tudod, ha bevallod ha nem., hogy akiknek van egy kis esze azok éppen úgy látják ezt a különbséget.

6.Lenin 2016.10.29. 14:36:22

@naphegyi vince:

Kedves liberós köcsög!
Én a gyakorlatban inkább liberális lennék, ha neked ez nem gond, nekem nem. Na nem az a fajta köcsög liberális, aki ma annak vallja magát, de a gyakorlatban fingja sincs, hogy miért is.
Milyen szintekről beszélsz?
Leírtam a véleményem, te ebbe beleszóltál azzal, hogy én hülye vagyok, de nem igazoltad, sét, hogy te mit is képviselsz.
Bedumálod magadnak, hogy te mindent jobban tudsz, mindenre tudod a megoldást stb, aztán jössz azzal, hogy a másik így, meg úgy.
Bizonyítottál már valamit az életben? Vagy csak úgy megállapítottad, hogy te vagy a fasza gyerek. Ilyenekkel sokakkal találkoztam már az életben, és igyexem messzire elkerülni őket, nem zavarnak, de nem is a kedvenceim.

Ki, mit lát, mit tart jónak a maga számára, az mindenkinek a magánügye, joga van hozzá, neked is, nekem is. Attól én még nem lennék okosabb, szebb, ha mindenkit lehülyézek, és jobb, ha beletörődsz, hogy te se leszel az.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.10.30. 13:26:44

@6.Lenin: "Én tudom mikor melyik, és miért hazudik, vagy próbálkozik ezzel."

Én meg úgy látom, hogy még azt se ismered fel, amikor magadnak hazudsz, de azért agresszíven nekiesel másoknak, ha más t merészelnek mondani, mint te.

6.Lenin 2016.10.30. 18:26:11

@Fedor:

Mondtál 1 jó nagy semmit, igaz nem is vártam mást.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.10.30. 19:14:18

@6.Lenin: De most mit mondjak, amikor az összes rosszindulatú feltételezésed Juhászról már rég meg lett cáfolva?

6.Lenin 2016.10.30. 19:38:55

@Fedor:

Nézd, ennek így semmi értelme.

Én eddig annyit írtam, hogy Rogán és Portik állítólag valamilyen közös üzletben érdekeltek.
Portik állítása szerint pénzt adott neki-aminek a körülményeit nem tudta hitelt érdemlően tisztázni. Rogán a felkínált összeget keveselte. az üzlet nem jöhetett létre, Portik megorrolt.
Belép Juhász- Portik ismerőse- megtámadja Rogánt.

Juhász P. a jövedelmeihez képest magasabb színvonalon él. Portikkal borítékokat cserélnek a sitten (?). Ez külön megérne 1 misét. Ezt Juhász elismerte. Nem is tagadhatta, hiszen 1 állítólagos fotót Portik adott Juhásznak. Valójában 1 semmitmondó fotó, hiszen ha valóban Rogán van a képen a kapcsolatra Portikkal semmi nem utal.

Juhász P állítja, hogy adományokból él. Ez lehet kamu, ezzel takarják el, hogy Portik pénzeli.
Nyilvánosságra kellene hoznia minden csekket, amin befizettek neki valamilyen összeget.
Láttam a Juhásszal készült interjut, ahol össze-vissza beszél a megélhetését jelentő jövedelmeiről, adományokról.

Nem 1 szavahihető pacák szerintem, a fentieket figyelembe véve. Kb ennyi volt a lényege.
Feltételeztem, ahogy Juhász is csak feltételez lásd D. Tompi drogozása, el is bukta.

Mit cáfoltál ebből? Meggyőzhető vagyok, ha van valami hihető is a birtokodban.

A másik... ilyen pacák fütyürész a nemzeti ünnepen meggyalázva az ott megölt ártatlan emberek emlékét.. Volt ennek valamilyen előremutató politikai haszna?

Talán az ilyen emberek oldanák meg Mo problémáit?

Nyitott vagyok.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.10.30. 20:09:57

@6.Lenin: Szépen felmondtad a fideszes sajtó rágalmait.

"Juhász P. a jövedelmeihez képest magasabb színvonalon él."
És ezt miből gondolod? Mert a TV2-n ezt hazudták, és amiről papírokkal igazolta, hogy nem igaz, amiket állítanak? Önkormányzati képviselő, azért kap fizetést. Egy párt alelnöke, gondolom onnan is kap pénzt, ha mást nem, költségtérítést. Amíg együtt él gyermekei anyjával, addig az ő fizetése is játszott, mióta szétmentek, azóta meg gondolom kisebb helyre költözött. Mi az amit nem engedhet meg magának? Egy horvátországi nyaralást egy olyan helyen, ahol szinte már minden magyar járt? Egy franciaországi nyaralást, amelyre egy tehetős barátja hívta meg? Vagy mire gondolsz? A gyűjtései a pártnak és konkrét ügyeknek szólnak, és azokról készült is elszámolás. Ha akarod, lehet azt mondani, hogy össze-vissza beszél, de én ilyet nem tapasztaltam, csak kissé impulzív alkat.

"Portikkal borítékokat cserélnek a sitten "

Azt ugye tudod, hogy sohase találkoztak az első tárgyalásig? Igen, közvetítőkön keresztül kapott fotót és infót Portiktól. Miért, mit gondolsz, milyen úton tudja leleplezni Rogán mocsokságait?

Ami meg a kifütyülést illeti, nagyon nem értünk egyet, annyira, hogy magam is ott voltam, és kértem tőlük sípot. Nem az 56-os hősök emlékét mentem oda meggyalázni, hisz ők pont az olyanok ellen keltek fel, mint amilyenné Orbán vált. Orbán volt az, aki meggyalázta az emléküket, és csak őt fütyültük ki. De megvan ez részletesen is: fedor.blog.hu/2016/10/24/tanulsagok_406

6.Lenin 2016.10.30. 20:31:41

@Fedor:

"Egy horvátországi nyaralást egy olyan helyen, ahol szinte már minden magyar járt? Egy franciaországi nyaralást, amelyre egy tehetős barátja hívta meg? Vagy mire gondolsz? A gyűjtései a pártnak és konkrét ügyeknek szólnak, "

"Igen, közvetítőkön keresztül kapott fotót és infót Portiktól. "

-Szai Tomi, miért üzentél közvetítőn keresztül?
-Tudod Petya, ez titkos.
-Miről lenne szó Tomikám?
-Ez a Rogán beleköpött a levesünkbe ki kéne csinálni, itt 1 fotó, próbáld felhasználni.És tudod, nem leszek hálátlan.
-Ok! Tomikám, pont lerohadt rólam a gatya, kéne 1 másik.
-Lesz 1 tucat, ne rinyálj már annyit.
-Köszi előre is, de már rég voltam valami jobb helyen is.
-Ez se gond, majd szólok az érdekedben.

Fedor, Te ennyire.....vagy másokat nézel annak?

A fütyülésetekkel megbuktattátok Orbánt? Egy pártrendezvényen az ellen fütyülsz aki ellen csak akarsz, de egy ilyen megemlékezésen? Pont 1 Juhász P. kaliberű pacák képviseli az 56-os eseményeket, főleg hitelesen? Ez már agyrém.
Szerintem magatokat fütyültétek még mélyebbre.
Orbán és a választók is fütyülnek rátok, a köz véleménye alapján merem ezt feltételezni.

kozvelemenykutatok.hu/

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.10.31. 12:28:09

@6.Lenin: Ha te rosszindulatból abból indulsz ki minden bizonyíték nélkül, hogy Portik pénzeli Juhászt, azzal nem tudok mit kezdeni. Az meg szerintem teljesen életszerű, hogy Portik, ha már egyszer berágott Rogánra, akkor minden módon megpróbál ártani neki, ha kell úgy, hogy infókat ad át Rogán ellenfeleinek.

Azt meg had ne vegyem már komolyan, hogy október 23-a előtt készült közvélemény-kutatásokkal próbálod reprezentálni az október 23-ai akció hatását.

Nem, természetesen nem buktattuk meg Orbánt, de ilyen hatást nem is várt ettől az akciótól senki. De azt igen, hogy felrázza a elfásult ellenzéket, a sok szájalás után valami akció is legyen, és hogy legfőképp szembesítse Orbánt a közhangulattal. Máskor sajnos nagyon nem lehet, mert bujkál a nyilvános szerpelések elől. nem véletlenül.

De látom, neked valami miatt nagyon a bögyödben van Juhász, szóval nem nagyon tudok én itt olyat mondani neked, amit te ne fordítanál át magadban negatívra, szóval azt hiszem felesleges tovább vitatkoznunk.

6.Lenin 2016.10.31. 13:01:37

@Fedor:

" Portik, ha már egyszer berágott Rogánra, akkor minden módon megpróbál ártani neki, ha kell úgy, hogy infókat ad át Rogán ellenfeleinek."

Akár "gyártott" infókat is 1 kétes hátterű pacáknak. Ennyi részemről az ügy lényege.

"legfőképp szembesítse Orbánt a közhangulattal. "

Azt a néhány százat, akiket lassan személyesen ismer a közhangulat. Mindig ugyanazok az arcok, mint a Gyurcsány gyűlésein.
kozvelemenykutatok.hu/ Majd 18-ban döntenek a választók, a közhangulat, mint eddig is.

Rogán, Juhász, Portik vagy bárki más csak annyiban érdekel, hogy vajon mit is keresnek a magyar közéletben. 1ik sem a kedvencem az igaz. Juhászra biztos nem bíznám a pénztárcámat, a másik kettőre se nagyon. Személy szerint érdektelen a pacák, (Juhász) számomra, és nem szeretem, gyűlölöm kérdése.

Nem én erőltettem a "vitát" mert már néhányszor beleolvastam a blogodba, és elég távol állnak a nézeteink a világról, csak itt írtam, hogy létezik más megközelítés is. Nekem csak ennyi volt a szándékom.

Nem hiszem, hogy arról álmodoztam volna mostanában, hogy kiábrándítsalak a hitedből.

6.Lenin 2016.10.31. 13:07:01

@Fedor:

Bocs, talán még annyit, hogy én legalább megpróbáltam indokolni is a véleményem, és nem a tiédet hitelteleníteni csupán.
Talán ezt még érdemes volt hozzáfűznöm.
Ennyi.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.10.31. 13:44:56

@6.Lenin: Az mióta indoklás, hogy minden bizonyíték nélkül idevágod, hogy kétes hátterű, és egy lapon említed két bűnözővel, miközben az egyik már rács mögött van, a másiknak rács mögé kerülésén pont Juhász dolgozik a legkeményebben és a legeredményesebben, Juhász ellen viszont a a megcáfolt fideszes rágalmakon kívül max. annyit hozhatsz fel, hogy neked nem szimpatikus? Utóbbi szíved joga, de idáig az egyetlen olyan érved, amiről legalább vitázni érdemes, az az volt, hogy szerinted nem volt jó eszköz a kifütyülés. A többi csak a lakájmédia vagdalkozásának felmondása.

Ne hidd, hogy én hitből állok egy párt vagy egy személy mellé, az annyira nem az én stílusom, hogy pont lélektelenséggel szoktak vádolni az érzelmileg túlfűtött ismerőseim. Hinni a demokráciában hiszek, és az emberi jogokban, de nagyon is racionálisan választom ki azokat, akik vállalhatóak számomra, és akikről úgy gondolom, hogy ugyanazért küzdenek, mint én.

6.Lenin 2016.10.31. 14:22:46

@Fedor:

" Hinni a demokráciában hiszek, és az emberi jogokban, "

Ebben nem kételkedem. ellenben eddig úgy gondoltam, és igazoltad is, hogy jogai csak azoknak vannak, akik veled értenek 1et, és demokrácia is akkor van, ha az elvtársaid vannak hatalmon.
Juhász kemény küzdelme abban merül ki, hogy másokat rágalmaz, miközben tisztázatlan az életvitele,megélhetési forrásai.
Eddig sem D. Tamás, sem Rogán ellen nem bizonyított semmit. A bizonyítékai elég kétes értékűnek bizonyultak. Ezért is perelték,D Tompika jogerősen meg is nyerte, Rogán ellen még folyamatban van. Ez eddig nulla értékű. Rágalmazás csupán.

A fütyülés intelligencia kérdése. A politikai harcnak szerintem nem része, még akkor sem, ha fideszesek, vagy bárkik is fütyülnek. A rátermettséget nagyok sok mással is lehet bizonyítani, a fütyülés, pótcselekvés. Szerintem, szerinted harc a szabadságért, na bumm. Szabadság nuku, eddig, tehát nem jött össze a harcod.

Kivel, és miben értesz 1et, az a magánügyed. Jogod van hozzá, akár ragaszkodni is, de ez nem jelenti, hogy csak neked,nektek lehet igazuk. Természetesen ez az én esetemben is fennáll.
A többség dönt (nem biztos az sem, hogy helyesen), nekünk pedig annyi lehetőségünk marad, hogy bebizonyítsuk, tudunk ennél jobbat is, de ezt el is kell hitetni a többséggel.

Amikor a tieid lesznek hatalmon, te leszel a lakáj (a kisebbségben maradók szemében),ezzel 1 nagy marhaság vagdalkozni, és sántítani kezd a demokráciáról, emberi jogokról állított elképzelésed.
süti beállítások módosítása